» »

Skiro električni

Skiro električni

Temo vidijo: vsi
««
18 / 53
»»

JanezH ::

Kje sem to rekel?

PARTyZAN ::

Moti me samo zavajanje pri navajanju dometa. Pripiši rajši realne številke :)

JanezH ::

Recimo da imam 5 voženj po 2x 2km.Teža slabih 100kg. Se pravi nekje na 20km polnim.

BladE_ ::

Saj je v specifikaciji lepo navedeno...

Max. Mileage: 30 KM(Depends on Road and Driver Weight)
Akcija - Reakcija

buttcrack ::

To si lahko potem tolmačiš, da gre prazen tako daleč :)

reeves ::

buttcrack je izjavil:

To si lahko potem tolmačiš, da gre prazen tako daleč :)

Pri meni piše, do 45km. Piše pa tudi, da so test izvedli na ravnini, v brezvetrju, pri obremenitvi 75kg in konstantni hitrosti 15km/h na temperaturi 25°C in povsem polni bateriji.

Realno?
Na stock 25km dometa. Sedaj kakšen km manj. Sem pa tudi 30kg težji od testnega osebka.

Ogromno dejavnikov vpliva na trajanje baterije in proizvajalec ne more vedeti kako bo pri vsakem posebej. Seveda pa napišejo najbolj optimalno možno situacijo, da se bolje prodaja.
Če (ko) bom menjal skiro, bom oglaševano razdaljo delil z 2.

JanezH ::

Plus kakšna bo potem ta razdalja čez leto, dve, tri,...

reeves ::

JanezH je izjavil:

Plus kakšna bo potem ta razdalja čez leto, dve, tri,...

Eden izmed razlogov, zakaj sem se odločil za m365 pro je tudi ta, da je to le nadgradnja navadnega, ki pa je na tržišču že več kot 2 leti in pol. Dovolj časa, da so se pokazale razne hibe, ki so jih baje na pro odpravili. Zato tudi obstaja ogromno review-jev o stanju skiroja po 2 letih. Baterija ni problem. Glede na videe po 2 letih ni izgubila praktično nič na kapaciteti. Najbolj problematičen je bil zglob za zlaganje in gume. Ker sta modela praktično identična so tudi skoraj vsi deli kompatibilni.
Predvsem so pa rezervni deli lahko dobavljivi in poceni.

c00L3r ::

Na mojem 1 leto starem m365 je domet v navadnem načinu (25km/h) z manjšimi vzponi in spusti 20km. Če bi ga dal v eko način (18km/h) bi šel vsaj vsaj 25km, ker porabi opazno manj energije. Trenutno imam 66kg in skupno prevoženih 600km. Gume pumpam na 3 bare. Manjši pritisk izboljša udobje, a poslabša domet. Večji pritisk pa poveča verjetnost predrtja.

rini ::

Vsadnevno potrjevanje, da je M365 nesporni kralj razreda, je že odkrivanje tople vode, kjer se v poplavi besed izgubijo vsa ostala vprašanja.

Zato ponavljam vprašanje, kateri je top skuter višjega (močnejšega) razreda? Torej domet nad 50km, hitrost 55km/h, kot je npr. Kugoo G-booster

freesty ::

c00L3r je izjavil:

Na mojem 1 leto starem m365 je domet v navadnem načinu (25km/h) z manjšimi vzponi in spusti 20km. Če bi ga dal v eko način (18km/h) bi šel vsaj vsaj 25km, ker porabi opazno manj energije. Trenutno imam 66kg in skupno prevoženih 600km. Gume pumpam na 3 bare. Manjši pritisk izboljša udobje, a poslabša domet. Večji pritisk pa poveča verjetnost predrtja.


Mislim, da ravno manjši pritisk poveča možnost predrtja.

Jaz imam na 55psi obe gumi, nekje 3,7bar. Nobenih problemov zaenkrat. Se je pa domet dosti povecal, ko sem prvic napumpal iz tovarniskih 20psi(?).
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

kuglvinkl ::

rini je izjavil:

Vsadnevno potrjevanje, da je M365 nesporni kralj razreda, je že odkrivanje tople vode, kjer se v poplavi besed izgubijo vsa ostala vprašanja.

Zato ponavljam vprašanje, kateri je top skuter višjega (močnejšega) razreda? Torej domet nad 50km, hitrost 55km/h, kot je npr. Kugoo G-booster


Ninebot d4, Ta zadvscna od boosted, Zero 9 ipd..
Your focus determines your reallity

c00L3r ::

freesty je izjavil:

c00L3r je izjavil:

Na mojem 1 leto starem m365 je domet v navadnem načinu (25km/h) z manjšimi vzponi in spusti 20km. Če bi ga dal v eko način (18km/h) bi šel vsaj vsaj 25km, ker porabi opazno manj energije. Trenutno imam 66kg in skupno prevoženih 600km. Gume pumpam na 3 bare. Manjši pritisk izboljša udobje, a poslabša domet. Večji pritisk pa poveča verjetnost predrtja.


Mislim, da ravno manjši pritisk poveča možnost predrtja.

Jaz imam na 55psi obe gumi, nekje 3,7bar. Nobenih problemov zaenkrat. Se je pa domet dosti povecal, ko sem prvic napumpal iz tovarniskih 20psi(?).


Na mojih gumah piše max pritisk 340 KPa, torej 3,4 Bar-e. Na slabšem terenu z nižjim pritiskom zmanjšaš možnost predrtja. Vprašaj koga, ki vozi endruo ali off road avto. Preden se gre iz asfalta na teren se vedno spusti pritisk. Če imaš preveč prazno gumo, da ti riba zračnico, potem se bo predrla. Isto se bo tudi pri prevelikem pritisku.

V navodilih od skiroja piše, da se naj gume pumpajo na 50 PSI, kar je 3,4 Bar-a.
https://images-na.ssl-images-amazon.com...

reeves ::

rini je izjavil:

Vsadnevno potrjevanje, da je M365 nesporni kralj razreda, je že odkrivanje tople vode, kjer se v poplavi besed izgubijo vsa ostala vprašanja.

Zato ponavljam vprašanje, kateri je top skuter višjega (močnejšega) razreda? Torej domet nad 50km, hitrost 55km/h, kot je npr. Kugoo G-booster

Ah, nič bati. Drugo leto bo v poplavi kakovostnejših skirojev M365 samo še zastarela krama.


Jaz bi vzel tole, če bi hotel nekaj več.



https://www.ewheels.com/product/new-tur...

c00L3r ::

reeves je izjavil:

rini je izjavil:

Vsadnevno potrjevanje, da je M365 nesporni kralj razreda, je že odkrivanje tople vode, kjer se v poplavi besed izgubijo vsa ostala vprašanja.

Zato ponavljam vprašanje, kateri je top skuter višjega (močnejšega) razreda? Torej domet nad 50km, hitrost 55km/h, kot je npr. Kugoo G-booster

Ah, nič bati. Drugo leto bo v poplavi kakovostnejših skirojev M365 samo še zastarela krama.


Jaz bi vzel tole, če bi hotel nekaj več.



https://www.ewheels.com/product/new-tur...


Kar gre več kot 25km/h bo treba registrirat, kot kolo z motorjem. Vožnja po kolesarskih stezah in pločnikih odpade.

Dodatna teža in velikost naredita zadevo nepraktično, saj ne moreš vzet zraven v stanovanje ali pisarno.

Bodo pa cene sigurno še kaj padle in se bo dalo dobit ekvivalent m365 za polovico zneska.

Deamons ::

Ima morda izkušnje z menjavo pnevmatik na M365 Pro na 10"?

Gagarin ::

c00L3r je izjavil:


Na mojih gumah piše max pritisk 340 KPa, torej 3,4 Bar-e. Na slabšem terenu z nižjim pritiskom zmanjšaš možnost predrtja. Vprašaj koga, ki vozi endruo ali off road avto. Preden se gre iz asfalta na teren se vedno spusti pritisk. Če imaš preveč prazno gumo, da ti riba zračnico, potem se bo predrla. Isto se bo tudi pri prevelikem pritisku.


Na slabšem terenu se spusti gume zaradi boljše trakcije in ne zaradi zmanjšanja možnosti predrtja...

ToniT ::

Deamons je izjavil:

Ima morda izkušnje z menjavo pnevmatik na M365 Pro na 10"?

Moram ti povedati, da je zelo zaj....
Obvezno moraš imeti kovinske montirke za gumo.

Deamons ::

ToniT je izjavil:

Deamons je izjavil:

Ima morda izkušnje z menjavo pnevmatik na M365 Pro na 10"?

Moram ti povedati, da je zelo zaj....
Obvezno moraš imeti kovinske montirke za gumo.

pa je zdaj vožnja res udobnejša?

ToniT ::

Težko rečem... Vozim se zmeraj po isti progi in ni neke grozne razlike....

reeves ::

c00L3r je izjavil:

Kar gre več kot 25km/h bo treba registrirat, kot kolo z motorjem. Vožnja po kolesarskih stezah in pločnikih odpade.

Dodatna teža in velikost naredita zadevo nepraktično, saj ne moreš vzet zraven v stanovanje ali pisarno.

Bodo pa cene sigurno še kaj padle in se bo dalo dobit ekvivalent m365 za polovico zneska.

Če ne bo kar prepovedano. 60km/h stoje na skiroju se mi zdi pa malo preveč.

Ja, to itak ampak @rini je spraševal po skiroju s podobnimi karakteristikami in nekako logično je, da tak skiro ne bo ravno lahek. Očitno ga ne rabi za prenašanje.

c3p0 ::

Končna hitrost meni ne pomeni kaj dosti, 30km/h mi je čisto dovolj. Pospeški in klančine so tisto, kar večini skirojev manjka, torej moč.

c00L3r ::

Gagarin je izjavil:

c00L3r je izjavil:


Na mojih gumah piše max pritisk 340 KPa, torej 3,4 Bar-e. Na slabšem terenu z nižjim pritiskom zmanjšaš možnost predrtja. Vprašaj koga, ki vozi endruo ali off road avto. Preden se gre iz asfalta na teren se vedno spusti pritisk. Če imaš preveč prazno gumo, da ti riba zračnico, potem se bo predrla. Isto se bo tudi pri prevelikem pritisku.


Na slabšem terenu se spusti gume zaradi boljše trakcije in ne zaradi zmanjšanja možnosti predrtja...


Res je, nižji pritisk poveča oprijem na terenu. Drži pa tudi da zmanjša možnosti poškodbe gume, ker se lahko material prilagodi ostrim robom, preden se predre, do neke točke seveda. Prav tako je sama obremenitev zračnice je manjša, če je pod nižjim pritiskom.

Berem na internetu, da si veliko uporabnikov polni gume čez max pritisk, kar je začel krožit mit, da se s tem zmanjša možnost predrtja. Potem pa se čudijo, zakaj na 100km zračnice menjujejo...

Jaz sem preventivno v zračnice tesnilo stisnil. Ne spomnim se znamke, imajo pa pri mimovrste Slime https://www.mimovrste.com/seti-krpanje-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c00L3r ()

Kekec ::

Kje se pa kupi zračnica za m365? Sem jo uspel predreti?

Mare2 ::

Tilen je izjavil:

vendar je skiro vseeno popolnoma zablokiral in je postal neuporaben, ker sem mu pred tem še zaklenil motor preko aplikacije.


Imam nekaj vprašanj za vse, ki že uporabljate Xiaomi Mi M365 PRO:
1. Kako zakleneš motor preko aplikacije. Katere?
2. Ali obstoja kakak druga ključavnica? Imam eno žično ključavnico za kolo podobno tej , ampak ne vem, okoli česa na skiroju bi jo ovil. :)
3. Obstoja kak GPS sledilec, ki je primeren za omenjen skiro? Kam ga nalepiš?
4. Ko grem v kak lokal, trgovino, me bodo pustili, da skiro spravim tam nekje, pri receptorju, natakarju, trgovki?
5. Je to pravilno, da se napumpa na 3,4 Bar-a?
6. Original zračnica je pri nas draga. A tiste kitajske iz Aliepresa ali E-baya "delujejo"? Sem mislil že kar predhodno nabavit eno iz Aliepresa. Verjetno bom rabil še orodje za menjavo? Katera velikost zračnice in gume je prava?
7. Ali je nosilec za GSM zanesljiv? Je kak boljši? Da moj GSM ne pade.

Hvala vsem za delitev izkušnje. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

freesty ::

1. Preko bilokere. Jaz uporabljam M365 tools.
2. Ta zgleda v redu, jaz priklenem skozi feltno.
3. Obstaja, verjetno ga shranis pod pokrov k bateriji ali pa v stango.
4. Jaz ga kar pustim pri vhodu, ali pa ga zunaj priklenem poleg koles.
5. Jaz imam na 55psi.
6. Seveda delujejo, poglej reviewe...
7. Imam taksnega vendar brez tistih drzal cist spodaj. Pa ni se padel, ga kar fajn stisne.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Urbano#Desno ::

Razlog da je potrebno original zračnice/gume pri m365 fajn napumpati 4bar+ je v tem da premalo napumpana zračnica pomeni da se guma deformira/pregiba ob vsaki neravnini posledično naj bi odstopile žice v gumi in te potem predrejo zračnico, zato se enim non stop dogajajo gumi defekti. Tole mi je povedal eden ki jih servisira. Ko enkrat pride do odstopa teh žic je pametno zamenjati tudi gumo. Jaz imam m365pro in furam na okoli 4 bar in notri sem prvi dan dal slime. Trenutno imam prevoženih okoli 450km in še nisem imel gumi defekta.

Ko bodo gume enkrat obrabljene imam namen montirati sledečo kombinacijo

tele gume
https://www.aliexpress.com/item/3295494...
ki jih znotraj dvakrat oblečeš s teh trakom
https://www.aliexpress.com/item/3294620...
in te zračnice
https://www.banggood.com/8_5-Thicken-Ru...

notri pa seveda slime

To pomojem predreš samo z nožem :)

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

Urbano#Desno je izjavil:


in te zračnice
https://www.banggood.com/8_5-Thicken-Ru...


A lahko namontiraš gor tudi 10" Scooter Tire Electric Mijia Wheel Upgrade Tyre For Xiaomi M365 10X2 - 1
https://www.banggood.com/10-Scooter-Tir...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

c00L3r ::

Mare2 je izjavil:

Urbano#Desno je izjavil:


in te zračnice
https://www.banggood.com/8_5-Thicken-Ru...


A lahko namontiraš gor tudi 10" Scooter Tire Electric Mijia Wheel Upgrade Tyre For Xiaomi M365 10X2 - 1
https://www.banggood.com/10-Scooter-Tir...


S tem boš zmanjšal navor kolesa, kar pomeni, da boš težje premagoval hribe in malo počasneje pospeševal.

reeves ::

Mare2 je izjavil:

Imam nekaj vprašanj za vse, ki že uporabljate Xiaomi Mi M365 PRO:
1. Kako zakleneš motor preko aplikacije. Katere?
2. Ali obstoja kakak druga ključavnica? Imam eno žično ključavnico za kolo podobno tej , ampak ne vem, okoli česa na skiroju bi jo ovil. :)
3. Obstoja kak GPS sledilec, ki je primeren za omenjen skiro? Kam ga nalepiš?
4. Ko grem v kak lokal, trgovino, me bodo pustili, da skiro spravim tam nekje, pri receptorju, natakarju, trgovki?
5. Je to pravilno, da se napumpa na 3,4 Bar-a?
6. Original zračnica je pri nas draga. A tiste kitajske iz Aliepresa ali E-baya "delujejo"? Sem mislil že kar predhodno nabavit eno iz Aliepresa. Verjetno bom rabil še orodje za menjavo? Katera velikost zračnice in gume je prava?
7. Ali je nosilec za GSM zanesljiv? Je kak boljši? Da moj GSM ne pade.

Hvala vsem za delitev izkušnje. :)

1. Vseeno preko katere, vendar ne priporočam uporabe. M365 (tudi pro) ima kar pogoste probleme z BT. Če se to zgodi, ko bo zaklenjen sledi 3 ure čakanja in upanja ali pa hard reset. Been there, done that.

2. Žična skozi feltno ali pa kaj takega:


3. Ja, polno. Jaz sem gledal TEGA.

4. Odvisno od lokala in zaposlenih tam. Jaz do sedaj še nisem imel težav.

5. Ja.

6. Glede na to, da je menjanje zračnic kar zapletena stvar pri skiroju in, da nikoli ne veš kdaj bo prišlo do defekta, sem sam raje že nabavil 2 solid gumi za rezervo. Gor imam še original. Ko se bo katera predrla, bom menjal s solid v vedenju, da sem zadnjič ostal na cesti.

7. Ne vem, imam pa enakega naročenega. Naj bi prišel okoli 1.9. Kolikor berem, pravijo, da je čisto ok.

Mare2 ::

A so gume in zračnice pri Xiaomi M365 Pro enako velike kot pri Xiaomi M365?

reeves je izjavil:


6. Glede na to, da je menjanje zračnic kar zapletena stvar pri skiroju in, da nikoli ne veš kdaj bo prišlo do defekta, sem sam raje že nabavil 2 solid gumi za rezervo. Gor imam še original. Ko se bo katera predrla, bom menjal s solid v vedenju, da sem zadnjič ostal na cesti.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

reeves ::

Mare2 je izjavil:

A so gume in zračnice pri Xiaomi M365 Pro enako velike kot pri Xiaomi M365?

Ja. Oboje so serijsko 8,5 colske.

tomy5 ::

Mare2 je izjavil:

A so gume in zračnice pri Xiaomi M365 Pro enako velike kot pri Xiaomi M365?

reeves je izjavil:


6. Glede na to, da je menjanje zračnic kar zapletena stvar pri skiroju in, da nikoli ne veš kdaj bo prišlo do defekta, sem sam raje že nabavil 2 solid gumi za rezervo. Gor imam še original. Ko se bo katera predrla, bom menjal s solid v vedenju, da sem zadnjič ostal na cesti.


Potem boš dokončno obstal, polne gume povzročijo preveč tresljajev ki uničijo kontakte med bat celicami in tudi ostale kontakte. Enostavno skiro ni dizajniran za polne gume.

Mare2 ::

tomy5 je izjavil:


Potem boš dokončno obstal, polne gume povzročijo preveč tresljajev ki uničijo kontakte med bat celicami in tudi ostale kontakte. Enostavno skiro ni dizajniran za polne gume.


Saj že te gume, ko voziš po desni, kjer je cesta razrukana, preveč trese. :)

Morda bo naslednja serija z amortizerji. :)

Imam še eno vprašanje. Če je kdo že vozil Xiaomi M365 pro po osvetljenem mestu. Ali ta prednja luč sploh kaj posveti po vozišču ali je bolj za okras oz. samo za označevanje vozila. Da druge mene vidijo? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Gregor P ::

Meni se zdi, da kar dobro sveti. Ampak vozim le po mestu, kjer je praktično povsod osvetljeno.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ToniT ::

Ravno prej sem se pripeljal iz mesta. Luč povsod sveti zelo dobro.

reeves ::

tomy5 je izjavil:

Potem boš dokončno obstal, polne gume povzročijo preveč tresljajev ki uničijo kontakte med bat celicami in tudi ostale kontakte. Enostavno skiro ni dizajniran za polne gume.

Ja, sem tudi o tem nekaj bral. Na koncu sem se odločil za njih, ker se jih proda in uporablja ogromno, po drugi strani je pa zelo, zelo malo negativnih feedback-ov. Če bi bile te gume res tako kritične, bi se na veliko razpisali o tem. Tako kot so se za zglob. Je pa najbrž tudi razlika po čemu se voziš. Na kakšnem makadamu zna kar dobro tresti in bi res lahko prišlo do kakšnih poškodb sčasoma. Na asfaltu pa ni tako velike razlike.

Da pa skiro ne bi bil narejen za take tresljaje pa enostavno ne verjamem, ker v bistvu sploh ni tako ogromne razlike med solid (honeycomb) gumo in zračnico na 3,4 bara.

Če bi se pa res bal, pa lahko še vedno oba PCB-ja in baterijo prišraufam z gumijastimi podložkami.

Mare2 ::

ToniT je izjavil:

Ravno prej sem se pripeljal iz mesta. Luč povsod sveti zelo dobro.


A potem si ti tisti, ki me je prehitel. :)

Ja res je, zelo močno sveti. Ena punca mi je celo rekla, da sem jo oslepil. Mislim, da se ne da nič naštelat. Snop je usmerjen kake 4 metre naprej. Meni se zdi ravno prav. :)

Z avtom rabim do centra 20 minut plus 10 minut peš in parkiranje, s skirojem sem bil pa tam v 17 minutah. Kolo sem priklenil s ključavnico, podobno zgraj linkani + zaklep motorja z aplikacijo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

c00L3r ::

Jaz sem zgornjo polovico sprednje luči prelepil s črnim izolirnim trakom. Če se voziš v temi na pločniku, ta luč res oslepi ljudi nasproti. Kljub temu, da je polovico prelepljena, se še vedno dovolj dobro vidi v temi pri 25km/h.

Trde gume poslabšajo vibracije in zelo rado se zgodi, da se prekinejo kontatki. Je že več uporabnikov pisalo o tem v tej FB skupini https://www.facebook.com/groups/xiaomi.... Delajte kar hočete, samo ne potem jokat in kritizirat skiro, ko ga uničite z lastnimi neumnostmi 8-) Rešitev za gume je tesnilo (npr. slime) in pritisk do 3,4 Bar.

Mare2 ::

Spet jaz.

1. Ali nadgraditi firmware na mojem Xiaomi M365 Pro? Trenutno V1 5.5.
2. Kako napumpati in preveriti pritisk prednjega kolesa na črpalki?
3. Sem videl eno punco s slušalkami v ušesih in je poslušala glasbo. :) Je to varno?
4. Kako ravnati, če te dobi dež? Kateri deli so najobčutljivejši?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

darkolord ::

Alfawise T0 (M365 klon):

c00L3r ::

Za polnjenje zračnic (predvsem sprednje) pridejo prav taki podaljški. S tem lahko polniš gume brez težav na vsakem bencinskem servisu in z vsako avto pumpo.

Tisti priložen podaljšek je slab, ker nima svojega ventila.

https://www.amazon.co.uk/AOBETAK-Extens...

NoFear85 ::

Pozdravljeni,
Da ne brskam po celotni temi, razmisljam o nakupu Xiaomi M365, vendar me zanima glede nosilnosti, sam imam 110kg, je kdo s podobno tezo preizkusil zadevo? V uporabi bi bil bolj po ravnicah, brez vecjih dodatnih obremenitev.

Hvala za odgovore

odgovornost ::

jaz se ze pol leta vozim s xiaomi m365 imam isto okoli 110kg

Mare2 ::

NoFear85 je izjavil:

Pozdravljeni,
Da ne brskam po celotni temi, razmisljam o nakupu Xiaomi M365, vendar me zanima glede nosilnosti, sam imam 110kg, je kdo s podobno tezo preizkusil zadevo? V uporabi bi bil bolj po ravnicah, brez vecjih dodatnih obremenitev.

Hvala za odgovore


Sem srečal enega s 109 kilami pa sva malo poklepetala. V klanec malo težje vleče, tudi končni doseg je malo krajši kot pri kakem 60 kilskem najstniku. :) Je pa nabavil M365, drug dan pa je izvedel, da so izšli 365 pro verzije. Mu je žal, da ni počakal (itak ni vedel). PRO verzije namreč občutno podaljšajo trajanje vožnje brez filanja. :)

Torej, priporočam PRO verzijo.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

aborko ::

Verjetno bi se dalo na m365 kak odstranljiv range extender battery pack priklopit vzporedno k obstoječim baterijam. Baterija ima 10S4P config, torej še en 10S pack (z svojim 10s BMSom) priklopiš vzporedno in imaš daljši range ter tudi manjši voltage sag (več moči ob obremenitvi - klanec/večja teža). Tudi polnjenje ni problem, ker se hkrati oboje polni. Vidim, da na bolhi se prodaja nekaj takega, je pa vseeno potrebno vsaj malo znanja, da pravilno zvežeš zadevo. http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k...

scipascapa ::

180 poškodb letos, so to vse samoplačniške zdravstvene oskrbe ali? Vožnje brez bilo kakšnih pravil, brez čelad itd.....brezobrazna vožnja, prehitra vožnja po pločnikih, vožnja kar po cesti brez kurca......do kdaj? do kake smrtne?

Gagarin ::

scipascapa je izjavil:

180 poškodb letos, so to vse samoplačniške zdravstvene oskrbe ali? Vožnje brez bilo kakšnih pravil, brez čelad itd.....brezobrazna vožnja, prehitra vožnja po pločnikih, vožnja kar po cesti brez kurca......do kdaj? do kake smrtne?


se pizdiš tudi čez bicikliste, mopediste, bordarje?

scipascapa ::

ne, ampak oni vsaj upoštevajo nek red (minus borderji oni verjetno ne)....skiroji so nevarni in bodo nevarni, ni čudno, da bo vedno več poškodb njih oz. peščev, ki jih ne pričakujejo....pešec gre 5km/h, on ti pa prileti 15-20km/h na peš coni (gredo lahko tudi 30km/h), ki ima zakonsko omejitev 5km/h....

Gagarin ::

Kje pa to opazuješ? Sam vidim da skirojaši po večini vozijo bolj počasi med ljudmi kot pa biciklisti. Vsaj v Ljubljani. Poškodbe so pa v večini primerov samopoškodbe (padci), druge poškodujejo zelo redko...
««
18 / 53
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elektricni skiro (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9511934 (413) DamijanD
»

Hitrost skiroja? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
817643 (5295) c3p0
»

Električni skuter/skiro .... (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7824759 (4588) sds
»

Začela se je doba Xiaomija (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
7613430 (7844) dore2

Električni skiro- lahek, zložljiv, zmogljiv

Oddelek: Na cesti
186622 (5930) bluefish

Več podobnih tem