» »

A1 šalabajzerji

A1 šalabajzerji

SaXsIm ::

Moram deliti z vami, ker vas želim preventivno opozoriti, na kakšne stvari morate biti pozorni pri A1.

Aprila je A1 zaradi združitve in spremembe blagovne znamke spremenil splošne pogoje. Sem podal odpoved naročniškega razmerja skladno z ZEKom-1, v dopisu, ki sem ga poslal tako po elektronski pošti, kot priporočeno, pa sem tudi dopisal, da bojo za prenos telefonske številke kontaktirani s strani mojega novega operaterja. Zatem sem sklenil novo naročniško razmerje pri Bobu. Vse dela, pričnem uporabljati bob, z dnem ko sem napovedal odstop od naročniškega razmerja, sem prenehal uporabljati A1 sim kartico, z njihove strani pa sem dobil tudi mail, da so obvestilo prejeli in posredovali v pristojni oddelek. Nekaj dni zatem dobim še en mail, da so prejeli obvestilo o prekinitvi, da je bila številka prenešena na bob, in da mi bojo računali strošek prehoda na drugo ponudbo, stroška prekinitve pa ne. Vse lepo in prav, kar se mene tiče, je zadeva zaključena.
Potem pa v drugi polovici junija sledi šok. Dobim položnico, na njej bi morala biti edino ena postavka - prenos telefonske številke / prehod na drugo ponudbo. Pa je poleg tega na položnici bila še celotna naročnina za polno obračunsko obdobje, za telefonsko številko, ki sem jo prvič videl. Račun zavrnem, jim kot prilogo dam dopis, da sem naročniško razmerje prekinil ter njihove odgovore, da je zadeva urejena. Mi odgovorijo (seveda na zadnji dan zakonskega roka za odgovor), da sem pri sklenitvi naročnine na Bobu pri prenosu telefonske številke izbral, da mi naj naročniškega razmerja ne prekinejo. Seveda ne, ker bi mi v tem primeru računali strošek prekinitve! Ravno zato sem jim poslal dopis, v katerem sem razložil, zakaj naročniško razmerje prekinjam ter jih že pred podanim zahtevkom za prenos številke obvestil o nameri, da bom telefonsko številko prenesel.

Ker sem s tem izčrpal možnosti reklamacije pri operaterju, sem se obrnil na AKOS. Ko sem jih poklical, se niso mogli načuditi, kaj A1 pač ni jasno in kako to, da en neobkljukan kvadratek povzroči neupoštevanje ločenega dopisa, ki ga je operater že sprejel. Ko je AKOS sprožil postopek, je A1 odgovoril. Seveda na vprašanja, ki jih je AKOS zastavil zaradi razjasnitve dejstev ter postavljanja precendensa za naprej A1 ni odgovoril, napisali pa so, da je bila napaka na moji strani in da v primeru prekinitve naročniškega razmerja telefonske številke ne bi mogli prenesti. Bojo pa vseeno ugodili mojemu predlogu razrešitve spora in sicer tako, da bojo prekinili naročniško razmerje za novo telefonsko številko brez dodatnih stroškov, prav tako pa bojo odpisali vse terjatve, ki jih vodijo za novo številko. S predlogom sem se strinjal, saj bi situacija morala biti identična že takoj na začetku.

Potem pa prejšnji teden sledi nov šok. 3 tedne po odgovoru AKOS-a, da je spor bil razrešen v mojo korist, dobim račun od A1. Za telefonsko številko, ki bi morala biti izklopljena. Račun sem že reklamiral, in zagnal malo hajke na FBju. Saj, vem da ga nikoli ne bom plačal, ampak spet je po nepotrebnem treba izgubljati čas z A1.

Zanima me, če se vam zdi realno, da bi se s kakšnim medijskim pritiskom dalo pritisniti na AKOS (ali kakšen drug organ), da A1 naložijo kazen. Ker od spremembe blagovne znamke in združitve vseh podjetij v eno jih ne moreš dobiti na telefon. Na maile ne odgovarjajo, če pa že, pa z večtedensko zamudo. Delajo napake. In potem jih ne priznajo. In to vse škoduje uporabnikom, ki se morajo potem obračati na AKOS. In verjamem, da je komu to preveč birokracije, zato raje plača, če prav mu A1 sploh ne bi smel računati storitev.
SaXsIm

dunda ::

He, he ... tole jih pa konkretno zajebava.
Jaz sem odstopil od njihovega dvojčka ... in še po nekaj mesecih trgajo iz trajnika ... pravijo, da bodo uredili in povrnili stroške :-) samo ne vem, kdaj.

Včasih je imel Amis dober podporni center, pod A1 pa je bolj kaotično vse skupaj.
https://www.kacnje.eu

smacker ::

Si pa malo tudi sam šalabajzer... jaz sem se pravočasno pozanimal s klicem v klicni center (čakal 3-5min na zvezo), kjer so mi razložili da po prehodu dobiš začasno številko, s katero lahko uporabljaš storitve cel mesec + plačaš naročnino za cel mesec. Če je v skladu z zakonodajo se mi ni dalo raziskovat, sem pa preprosto izvedel prehod k drugemu operaterju na zadnji dan obračunskega obdobja. Simobilu sem tako plačal samo 5eur za prenos tel. št., prekinitve naročniškega razmerja pa mi niso zaračunali čeprav jih nisem nič posebaj opozarjal - v bistvu sem vse urejal pri Telemachu, s Simobilom razen informativnega klica v klicni center in plačila položnic nisem imel opravka.
Ampak enim je lažje kot pravočasno prebrat oz. povprašat o pogojih grozit in mahat s pritožbami na AKOS in FB.

konspirator ::

Saj on je naredil enako, vendar ga A1 ni spustil od sebe.
--

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ko sem jaz prekinil, sem tudi moral poslat dve reklamaciji, da smo prišli na čisto, sicer brez AKOS-a, ampak nazadnje sem ostal z dobropisom za 10 evrov s katerim si nimam kaj pomagat. Ampak vsaj rešen sem.

smacker ::

konspirator je izjavil:

Saj on je naredil enako, vendar ga A1 ni spustil od sebe.

Ni naredil tega na koncu obračunskega obdobja, ampak nekje vmes - zato so mu preostanek zaračunali. So pravila pojasnjena v splošnih pogojih, pametni razumemo in se prilagodimo, ostali se pač kregajo ;) Ajde, tretji šok je njihova napaka, do katere je najbrž prišlo v zmedi ko so mrdali pretekle storitve. Reklamiraš po mailu in rešeno, ni treba še 1x AKOSa, FBja in slo-techa not vlačit, pa zraven jamrat koliko časa si zapravil zaradi njihove "birokracije".

SmeskoSnezak ::

smacker je izjavil:

konspirator je izjavil:

Saj on je naredil enako, vendar ga A1 ni spustil od sebe.

Ni naredil tega na koncu obračunskega obdobja, ampak nekje vmes - zato so mu preostanek zaračunali. So pravila pojasnjena v splošnih pogojih, pametni razumemo in se prilagodimo, ostali se pač kregajo ;) Ajde, tretji šok je njihova napaka, do katere je najbrž prišlo v zmedi ko so mrdali pretekle storitve. Reklamiraš po mailu in rešeno, ni treba še 1x AKOSa, FBja in slo-techa not vlačit, pa zraven jamrat koliko časa si zapravil zaradi njihove "birokracije".


Saj je lepo napisal da je naredil v skladu zakonov.. !!!in tudi v pogodbah obicajno pise, da ce oni kaj spreminjajo, da lahko odstopis od pogodbe brez stroskov... Preberi si se enkrat:

Aprila je A1 zaradi združitve in spremembe blagovne znamke spremenil splošne pogoje. Sem podal odpoved naročniškega razmerja skladno z ZEKom-1, v dopisu, ki sem ga poslal tako po elektronski pošti, kot priporočeno, pa sem tudi dopisal, da bojo za prenos telefonske številke kontaktirani s strani mojega novega operaterja

Vse v skladu s splosnimi pogoji, kot ti omenjas. A1 ocitno pac zeli dobiti cimvec denarja od nevednih in nepotrpezljivih strank, ki odhajajo stran... nic novega pri operaterjih in podjetjih na splosno. Stalno tecnarijo, ker jim je vec do kesa kot do dobrega imena in srecnih strank.
@ Pusti soncu v srce... @

Zgodovina sprememb…

smacker ::

Ti si preberi še enkrat. Saj ni plačal stroškov prekinitve naročniškega razmerja, ampak mesečno naročnino (v bistvu ni plačal ničesar, ker je reklamiral). Če odstopiš na polovici obračunskega obdobja ti ne zakasirajo 50% naročnine, ampak ti dajo začasno številko ki velja še preostali del obračunskega obdobja in zaračunajo 100% mesečne naročnine. Simple menjaš operaterja tik pred iztekom obračunskega obdobja pa si rešil problem.
Če je pošteno ali ne je vprašljivo: v paketih imaš zaklupljene enote, ki si jih pa lahko do sredine meseca že vse pokuril, zato je prav da plačaš cel mesec. Po drugi strani pa si imel na voljo samo polovico časa za koriščenje, po čemer je pošteno da plačaš polovico. Eni operaterji zaračunajo sorazmerni delež, pri A1(oz. že prej pri Simobilu) so se pač odločili da ti dajo na razpolago čas za koriščenje z novo začasno številko in obračunajo cel mesec. Mobitel je pred leti zaračunaval 100% brez da si dobil začasno številko.

dexterboy ::

Jaz bi se še vprašal, ali je sploh še kakšen operater, kjer je stranka na prvem mestu?
Ker tole obravnavanje uporabnikov njihovih storitev kot da so owce... le čemu?
Jaz sem imel klic pa iz Telesmeha, če bi šel k njimi; da sem fanta prekinil sredi njegovega žlobudrenja, sem moral POVIŠATI glas, sploh se ni ustavil... zgolj v info, da nikjer ni medu.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

AndrejO ::

dunda je izjavil:

He, he ... tole jih pa konkretno zajebava.
Jaz sem odstopil od njihovega dvojčka ... in še po nekaj mesecih trgajo iz trajnika ... pravijo, da bodo uredili in povrnili stroške :-) samo ne vem, kdaj.

Včasih je imel Amis dober podporni center, pod A1 pa je bolj kaotično vse skupaj.

Če imaš spletno banko, potem preveri za možnost, da takšno plačilo vnaprej zavrneš. Zahteva za prenos namreč pride kar nekaj dni (tednov) pred datumom nakazila in potrošnik mora imeti možnost, da avtomatično plačilo zaustavi.

Spletna banka ti pomaga v toliko, da za to ne rabiš obiskovati bančne poslovalnice.

Sicer pa ... zakaj nisi tega v celoti preklical?

SaXsIm ::

smacker je izjavil:

konspirator je izjavil:

Saj on je naredil enako, vendar ga A1 ni spustil od sebe.

Ni naredil tega na koncu obračunskega obdobja, ampak nekje vmes - zato so mu preostanek zaračunali. So pravila pojasnjena v splošnih pogojih, pametni razumemo in se prilagodimo, ostali se pač kregajo ;) Ajde, tretji šok je njihova napaka, do katere je najbrž prišlo v zmedi ko so mrdali pretekle storitve. Reklamiraš po mailu in rešeno, ni treba še 1x AKOSa, FBja in slo-techa not vlačit, pa zraven jamrat koliko časa si zapravil zaradi njihove "birokracije".


In kje si ti to prebral? Dopis sem poslal en teden pred koncem obračunskega obdobja, napisal sem, da od pogodbe odstopam na datum, ki je bil zadnji dan obračunskega obdobja. Tudi če ne bi, mi ne bi bil problem plačati polovice meseca. Ampak oni so poslali račun za naslednje obračunsko obdobje. Sem ga reklamiral po mailu, pa so reklamacijo zavrnili. In potem so poslali še en račun za še eno obračunsko obdobje. In potem so AKOS-u rekli, da bojo prekinili brez stroškov in odpisali neupravičeno poslane račune. Pa so čez 3 tedne poslali še enega. Bereš približno tako dobro, kot zaposleni na A1.
SaXsIm

igorpec ::

Bereš približno tako dobro, kot zaposleni na A1.


Tudi na Telekomu so šalabajzerji, da sploh ne omenjam Telemacha. Smo imeli v družini podobno zadevo, na Telekomu. Šlo je za spremembo paketa, ki je bil izveden po pomoti na napačen paket. Reklamacije, maili, obiski centrov, klicanje, ... in potem na neki točki nehaš.

111111111111 ::

Jaz sem imel na bobu super izkušnjo, sem šel na službenega operaterja in so mi dali rezervno številko ZASTONJ, prekinitev naročniškega je bila ZASTONJ, za prenos številke so me pa posebej opozorili da bodo računali 5€, da ne bom presenečen na naslednji poližnici.

Lepo korektno in brez težav, če kdaj zgubim službo, grem takoj nazaj na bob.

dunda ::

AndrejO je izjavil:

dunda je izjavil:

He, he ... tole jih pa konkretno zajebava.
Jaz sem odstopil od njihovega dvojčka ... in še po nekaj mesecih trgajo iz trajnika ... pravijo, da bodo uredili in povrnili stroške :-) samo ne vem, kdaj.

Včasih je imel Amis dober podporni center, pod A1 pa je bolj kaotično vse skupaj.

Če imaš spletno banko, potem preveri za možnost, da takšno plačilo vnaprej zavrneš. Zahteva za prenos namreč pride kar nekaj dni (tednov) pred datumom nakazila in potrošnik mora imeti možnost, da avtomatično plačilo zaustavi.

Spletna banka ti pomaga v toliko, da za to ne rabiš obiskovati bančne poslovalnice.

Sicer pa ... zakaj nisi tega v celoti preklical?


Sam sem preklical in so mi že junija zatrdili, da je vse urejeno. Pa že drugi mesec vztrajno trgajo ...
Njihovo zadnje opravičilo je bilo, da urejajo in mi bodo povrnili in bom prej dobil pisno in ... skratka čakam jih.

Najprej dvakrat nisem opazil na spletni banki (trajnik pač), sedaj pa upam, da bodo vendarle ustavili. Sicer pa mislim, da je možen ugovor na Kliku.
https://www.kacnje.eu

Dr_M ::

igorpec je izjavil:

Bereš približno tako dobro, kot zaposleni na A1.


Tudi na Telekomu so šalabajzerji, da sploh ne omenjam Telemacha. Smo imeli v družini podobno zadevo, na Telekomu. Šlo je za spremembo paketa, ki je bil izveden po pomoti na napačen paket. Reklamacije, maili, obiski centrov, klicanje, ... in potem na neki točki nehaš.



Problem je folk, ki se jim jebe, pac grejo na siht tok, da tisto placo dobijo in to je to. Pri vse je enako. Lahko naletis na ful uredu cloveka, lahko pa tudi ne.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

AndrejO ::

dunda je izjavil:

AndrejO je izjavil:

dunda je izjavil:

He, he ... tole jih pa konkretno zajebava.
Jaz sem odstopil od njihovega dvojčka ... in še po nekaj mesecih trgajo iz trajnika ... pravijo, da bodo uredili in povrnili stroške :-) samo ne vem, kdaj.

Včasih je imel Amis dober podporni center, pod A1 pa je bolj kaotično vse skupaj.

Če imaš spletno banko, potem preveri za možnost, da takšno plačilo vnaprej zavrneš. Zahteva za prenos namreč pride kar nekaj dni (tednov) pred datumom nakazila in potrošnik mora imeti možnost, da avtomatično plačilo zaustavi.

Spletna banka ti pomaga v toliko, da za to ne rabiš obiskovati bančne poslovalnice.

Sicer pa ... zakaj nisi tega v celoti preklical?


Sam sem preklical in so mi že junija zatrdili, da je vse urejeno. Pa že drugi mesec vztrajno trgajo ...
Njihovo zadnje opravičilo je bilo, da urejajo in mi bodo povrnili in bom prej dobil pisno in ... skratka čakam jih.

Najprej dvakrat nisem opazil na spletni banki (trajnik pač), sedaj pa upam, da bodo vendarle ustavili. Sicer pa mislim, da je možen ugovor na Kliku.

Ne čakaj na A1, ker so očitno šalabajzerji.

Trajen preklic pooblastila uredi s svojo banko, A1 (ali kdorkoli drug) so v tej zgodbi drugotnega pomena. Tudi zato, ker tistih zamudnih obresti za neupravičeno pobiranje denarja ne boš nikoli videl. Preveri, če se morda lahko tudi to uredi on-line (pri moji irski banki se da, pri ABanki pa ne).

Na pamet, ker imam ABanko, ampak še vedno 90% sem prepričan, da ima Klik možnost pravočasnega preklica SEPA UPN z datumom v prihodnosti, dokler ne urediš trajnega preklica pooblastila.

Morda pa ima tudi možnost, da podaš zahtevek za vrnitev narobe nakazanega denarja iz preteklosti. Čeprav za to drugo so običajno potrebna dodatna dokazila, da je bil prenos neupravičen in tega verjetno ne delajo on-line.

Edit: zajeb ... trajni preklic mora urediti A1, izgleda da je to na Irskem malo bolje urejeno, ker lahko trajni preklic naredim na katerikoli strani.

Dodatno: Na spletni strani NLB si lahko pogledaš odgovore na vprašanja "Ali je predhodno obveščanje plačnika s strani prejemnika plačila obvezno?", "Kaj stori potrošnik, če znesek SDD odstopa od pričakovanega zneska?" in "Ali plačnik lahko zahteva vračilo denarnih sredstev za že izvršene SDD?"

Kot potrošnik imaš pravice in izkoristi jih, da se izogneš škodi, ki ti jo povzročajo podjetja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

dunda ::

Saj imaš kar prav. Sem malo preveč popustljiv in čakam na njih ...
Amis se mi je zdel okrog odnosa in podpore res v redu, na A1 pa je precej kaotično.
https://www.kacnje.eu

Mareke ::

Ja, res so šalabajzerji. Mam njihovo TV as lte... Revna programska shema, ampak dobro, za 10 € niti nisem pričakoval 100 kanalov. Kar me pa jezi je to, da imam od vsega začetka probleme - zatikanje slike, en kader v filmu vidim po 10 krat in pol vn vrže, ali pa sploh tema na TV. Pomoč - če bi temu lahko tako rekel je PORAZNA, sprva mi odzivnik niti ni ponudil izbire tehnične pomoči, ampak zgolj info in naročila...pa me je en hemeroidni osebek nato prepričeval, da to ni res.... Sem mu poskušal dopovedat, da naj pokliče, pa bo videl, ampak dvomim, da zna vtipkat tel. št., saj mi je celo napačen mail zaupal...
Več kot očitno niso dorasli, ker internet mi dela zelo hitro - tudi, ko so na TV problemi. Dali so mi nov tv vmesnik - ista pesem. V začetku junija so mi obljubili nov modem - saj je najlažje tako preveriti...po dveh tednih me kliče, kje mi ustreza - v katerem prodajnem mestu bi ga želel prevzet....nato me po dveh tednih zopet kličejo, da je naročen in me obvestijo, ko bo za prevzet... VEČ KOT DVA MESECA ZA SIMPL ZAMENJAVO MODEMA.

Priporočam - NIKAR NE JEMLJITE TEGA PAKETA. Tudi za 10 € je potrebno delat, da jih zaslužimo.

bambam20 ::

Mareke je izjavil:

Ja, res so šalabajzerji. Mam njihovo TV as lte... Revna programska shema, ampak dobro, za 10 € niti nisem pričakoval 100 kanalov. Kar me pa jezi je to, da imam od vsega začetka probleme - zatikanje slike, en kader v filmu vidim po 10 krat in pol vn vrže, ali pa sploh tema na TV.


Če si imel težave od začetka, zakaj si zadevo potem obdržal? Ne razumem takšnih, ki jim nekaj ne dala, pa vseeno obdržijo in potem krivijo operaterja?

dunda ::

Da ne kdo mislil, da sem dobil že kakšen odziv, ki so mi ga obljubili (najprej v juniju, potem 17. avgusta) ... niti pod razno še nimam ničesar v roki, na Kliku pa lepo odtrgajo.
Naj ne bi sam prekinil tega trajnika, ker potem še bolj zakompliciram situacijo ... :-) saj za neplačan (a izdan račun) postanem še jaz njihov dolžnik.
Me prav zanima, kdaj bodo uspeli.
https://www.kacnje.eu

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dunda ()

bambam20 ::

dunda je izjavil:

Da ne kdo mislil, da sem dobil že kakšen odziv, ki so mi ga obljubili (najprej v juniju, potem 17. avgusta) ... niti pod razno še nimam ničesar v roki, na Kliku pa lepo odtrgajo.


Zakaj jih ne blokiraš? Če se gre za neupravičen odtegljaj ti bo banka denar povrnila takoj.

SaXsIm ::

Dvomim, da bo kaj iz tega. Ti povem iz lastne izkušnje (možno, da je celo kje na forumu opisana). So mi 4 mesece neupravičeno zaračunavali naročnino na moneto. Ko sem opazil, sem lahko reklamiral samo zadnji račun, za ostale pa je zakonski rok za reklamacijo že potekel.

Napiši jim reklamacijo, so ti po zakonu dolžni odgovoriti. Če ti v zakonsko določenem roku ne, eskaliraj zadevo na AKOS.
SaXsIm

dunda ::

Blokiram ne, ker so me opozorili, da bom s tem še bolj zakompliciral. Dokler njihova birokracija ne zaustavi izdaje računov, sem pač dolžen plačevati, sicer postanem neplačnik. Torej spet padem v drugo kategorijo.

Potrpljenje je božja mast ... reklamacijo pa že imajo in so priznali napako in dodali, da bom dobil rešitev v najkrajšem možnem času.
https://www.kacnje.eu

SaXsIm ::

To ni potrpljenje, temveč neumnost na tvoji strani. Kaj zdaj z reklamacijo, si jo vložil in so ti že odgovorili nanjo? So ti ugodili ali ne? V vsakem primeru, po tem, ko ti odgovorijo na reklamacijo, imaš možnost odpreti postopek na AKOSu. Priporočam ti, da ga odpreš, ker plačevanje računov, samo zato, ker njihov "sistem sam izdaja račune" je pač neumnost. Kako boš dokazal, da se z računom nisi strinjal, če si ga sprejel in plačal?
SaXsIm

Mare2 ::

Berem te vaše dogodke v zvezi z odpovedjo. Zanimivo, na videz deluje, kot da nekaj ni v redu. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Ales ::

Utk je izjavil:

Ko sem jaz prekinil, sem tudi moral poslat dve reklamaciji, da smo prišli na čisto, sicer brez AKOS-a, ampak nazadnje sem ostal z dobropisom za 10 evrov s katerim si nimam kaj pomagat. Ampak vsaj rešen sem.
Zahtevaj izplačilo v gotovini oz. na tvoj račun.

SaXsIm je izjavil:

To ni potrpljenje, temveč neumnost na tvoji strani. Kaj zdaj z reklamacijo, si jo vložil in so ti že odgovorili nanjo? So ti ugodili ali ne? V vsakem primeru, po tem, ko ti odgovorijo na reklamacijo, imaš možnost odpreti postopek na AKOSu. Priporočam ti, da ga odpreš, ker plačevanje računov, samo zato, ker njihov "sistem sam izdaja račune" je pač neumnost. Kako boš dokazal, da se z računom nisi strinjal, če si ga sprejel in plačal?

Točno tako, ne bi mogel bolje napisati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales ()

dunda ::

SaXsIm je izjavil:

To ni potrpljenje, temveč neumnost na tvoji strani. Kaj zdaj z reklamacijo, si jo vložil in so ti že odgovorili nanjo? So ti ugodili ali ne? V vsakem primeru, po tem, ko ti odgovorijo na reklamacijo, imaš možnost odpreti postopek na AKOSu. Priporočam ti, da ga odpreš, ker plačevanje računov, samo zato, ker njihov "sistem sam izdaja račune" je pač neumnost. Kako boš dokazal, da se z računom nisi strinjal, če si ga sprejel in plačal?


Ej, ne se jezit, če se jaz ne.
Torej - sem odpovedal, dobil njihovo potrdilo, da sem zaključil. Po dveh mesecih opazim, da lepo trgajo denar ... pošljem reklamacijo in še pokličem. Dobim odgovor, da imam prav, da so zajebali in bodo v najkrajšem možnem času poslali obvestilo in uredili neupravičeno preveč plačano naročnino.
Torej - potrpežljivo čakam :-) Malo tolerance pa moramo pokazati tudi uporabniki.
https://www.kacnje.eu

AndrejO ::

dunda je izjavil:

Blokiram ne, ker so me opozorili, da bom s tem še bolj zakompliciral. Dokler njihova birokracija ne zaustavi izdaje računov, sem pač dolžen plačevati, sicer postanem neplačnik. Torej spet padem v drugo kategorijo.

Potrpljenje je božja mast ... reklamacijo pa že imajo in so priznali napako in dodali, da bom dobil rešitev v najkrajšem možnem času.

Najkrajši možni čas za odpravo priznane napake je 15 dni. Če je to že preteklo, potem si preberi tole, zberi potrebno dokumentacijo in pošlji e-mail na AKOS. Časa za vložitev na AKOS imaš 30 dni od prejetja odgovora v katerem so tvoji pritožbi ugodili (oz. 15 dni od izteka 15-dnevnega roka za izpolnitev, gl. tukaj).

Boš videl kako hitro se bo ta "najkrajši možen čas" nenadoma še bolj skrajšal.

Kar se tiče plačevanja računov ... nisi jih dolžan plačevati, dolžan si zgolj proti vsakem vložiti ugovor. Če pa to počneš neprestano, pa jih (preko e-maila) prijaviš na TIRS in AKOS, ker ti izstavljajo račune za neobstoječe storitve. Za zakonske podlage se ne sekiraj, ker jih poznajo inšpektorji.


Na kratko pa tako:
- Roki so hudič in potrebno jih je poznati in potrebno se jih je držati.
- Kot potrošnik imaš poleg obveznosti tudi pravice. Uveljavljaj jih, sicer bodo po tebi gazili dokler bodo lahko. Ali misliš, da boš za to povzročeno škodo morda dobil odškodnino ali pa celo plačane zakonske zamudne obresti? Malo morgen. Kaj bi pa operater tebi storil, če bi za en dan zamudil plačilo? Jp. Zamudne obresti. Takoj. Pa tudi, če so samo 0,01 EUR.

SaXsIm ::

E, točno to. Za napake, ki nastanejo zaradi malomarnosti in nezainteresiranosti operaterja, ne rabiš čisto nič več potrpljenja, kot je zakonsko predpisan najdaljši čas za odgovor na reklamacijo. To, da ti potrpežljivo čakaš na njihovo dobro voljo, je v škodo tudi vsem uporabnikom, ki bojo težave še imeli.

Kar pa se TIRS tiče, v primeru telekomunikacijskih storitev nima nobenih pristojnosti, ker jih ima v celoti AKOS (tudi za področja, kjer v drugih gospodarskih segmentih TIRS je pristojen).
SaXsIm

AndrejO ::

IMO, IANAL: TIRS bdi nad kršitvami "Zakona o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami", kamor bi morda lahko sodilo tudi obnašanje, kjer ponudnik storitve potrošniku tudi po odpovedi pogodbe še vedno izdaja račune in ga s tem sili bodisi v plačilo (praktično brezobresten kredit) bodisi v trošenje časa za neprestane ugovore.

Zdaj, ali to početje izpolnjuje vse kriterije za kršitev zakona, pa bo potem ugotavljal inšpektor. Vsekakor pa do neba smrdi po nepoštenosti.

krneki0001 ::

SaXsIm je izjavil:

Dvomim, da bo kaj iz tega. Ti povem iz lastne izkušnje (možno, da je celo kje na forumu opisana). So mi 4 mesece neupravičeno zaračunavali naročnino na moneto. Ko sem opazil, sem lahko reklamiral samo zadnji račun, za ostale pa je zakonski rok za reklamacijo že potekel.

Napiši jim reklamacijo, so ti po zakonu dolžni odgovoriti. Če ti v zakonsko določenem roku ne, eskaliraj zadevo na AKOS.


SDD (sepa direktne bremenitve) lahko za 13 mesecev nazaj zahtevaš denar. Pojdi na poslovalnico in zahtevaj, da to naredijo, pa boš dobil denar še za tiste 3 mesece.

hojnikb ::

ma kdo kak info, kak dolg rabijo ti da spravijo fon do tebe, ko je enkrat popravljen ? Gledam tule na emonagram strani je bla zadeva že v petek popravljena, a o kakem obvestilu s trani a1 ne duha ne sluha 5 dni kasnej...
#brezpodpisa

davidb1 ::

Pridružujem se vsem naslovnemu mnenju: A1 dejansko so šalabajzerji, da jim ni para...
Slab mesec ne morem gledai niti televizije, niti uporabljati interneta (pritočna hitrost je 0,2M). Ne vem kolikokrat sem že zadevo prijavil, oni ne ukrenejo nič. Pač še naprej pošiljajo položnice in me držijo v šah matu, ker imam z njimi sklenjeno akcijsko naročniško razmerje....To je nenormalno. Če želiš kakšno številko res bolj odgovorne osebe, ti jo ne dajo niti pod razno. VSe pri njih poteka prek vhodne tel. številke in na ta način ščitijo drug drugega. V življenju še nisem imel slabšega operaterja.... pravzaprav saj v mojem primeru A1 sploh ni operater, temveč pohlepnež, ki mi zaračunava storitve, katere ne zagotavlja.... Ljudje dobro premislite preden daste podpis za naročniško razmerje z njimi..... Katastrofa!

b3D_950 ::

napiši mail na: tehnicna.podpora@a1.si
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

videc ::

Pokliči jih.
@davidb1: Imam pa enako mnenje glede kvalitete kot ti.
A ima še kdo od vas tako konfiguraran "modem" na optiki, da ne moreš spremeniti nastavitev za DHCP? DHCP scope?

Motion ::

Že nekaj mesecev (4-5 mesece) tako občasno delam speed test za internet, pa sm opazu da hitrosti prenosov (gor in dol) počasi drsijo navzol. Od deklariranih 400/100 nekje aprila marca so sedaj hitrosti 100/40. Na a1 seveda pravijo da vse dela ok in da bodo dali tehnikom v pregled.
Ma še kdo podobne izkušnje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

Ganon ::

111111111111 ::

Jap, ravno danes meril 4G na ultri, je padlo iz 50/40 na 40/6.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

Motion ::

Ganon je izjavil:

A1 šalabajzerji

naj modi premaknejo, sem mislil da postam v tisto temo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A1 šalabajzerji (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Omrežja in internet
730130954 (267) PacificBlue
»

Bob (nova ponudba Simobila) (strani: 1 2 3 4107 108 109 110 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
54691282461 (3680) PINki
»

Prekinitev razmerja Telemach

Oddelek: Mobilne tehnologije
3120629 (17281) Morientes
»

Simobil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
11628809 (18431) Sami
»

Telekom Slovenije draži mobilne naročniške pakete (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
20751537 (41215) MrStein

Več podobnih tem