» »

Banka N26

Banka N26

Temo vidijo: vsi
««
166 / 206
»»

matobeli ::

Utk je izjavil:

No, DH pa ima.


Boomerji itak ne veste kolk v resnic zapravite za kofete in pire ker si dvignete gotovino pol pa zapravljate za vse možno. Važn da gre skoz mesec, kredit za avto itak trga banka, nepremičnina je bla odplačana že pri 40ih ali prej, do penzije se more sam še nekak izit iz mesca v mesec.

Utk ::

Še vedno čakam karkoli v zvezi s tem da je N26 spamala z reklamo za svoje družabno omrežje.

Zdaj sem skenslal in ne kaže več, počaki par dni, sej bo spet.

matobeli ::

No, ni bilo. Nazadnje je bilo za charity, pred tem pa za njihove plačljive pakete.

Sicer pa, skenslaš pa ni več. Ne pa Dh, stalno spodaj pasica za hiter 5k kredit. Že vedo da njihovi ciljni publiki včas zagusti za par jurjev ker jim ni treba met financ pošlihtanih.

Da se razumemo, Revolut se je sicer mal umiril, ampak v preteklosti je imel bistveno več smeti in verjetno si reklamo za instagram videl tam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

Utk ::

Ne, ker sem jo videl danes, revoluta pa sploh več nimam.

matobeli ::

Pol se bo zih še kdo našel ki jo je dobil. Men je ni pokazalo ne danes, ne včeraj, zadnja je bila charity za ukraino nekje 14dni not v vojno.

Groot ::

Utk je izjavil:

Ne, ker sem jo videl danes, revoluta pa sploh več nimam.


Prav zate posebej sem se zdajle prijavil v app in glej za zlomka nobene sledi o kakršnikoli reklami. Pa si upam trditi, da če bi ta fantomska reklama kdaj res obstajala, da bi jo videl, ker appa nisem uporabil že vsaj 2-3 tedne in je zagotovo nisem že skenslal.

Najbolj smešno je ko se vsako toliko v tej temi najde kdo, ki totalno serje pa neobankah, ampak na drugi strani hkrati ve čisto vse o njih ker jih očitno že xy let uporablja. Nekaj v tej računici se pač ne sklada, pa mislim da je vsem jasno kaj.

Utk ::

Nekaj v tej računici se pač ne sklada, pa mislim da je vsem jasno kaj.

Meni ni jasno, dej razloži.

GupeM ::

matobeli je izjavil:

Pol se bo zih še kdo našel ki jo je dobil. Men je ni pokazalo ne danes, ne včeraj, zadnja je bila charity za ukraino nekje 14dni not v vojno.

Tukaj moram pa priznat Utk-ju, da je prav povedal. Ravno imam odprto:

Wanna slide into our DMs? ;)
Follow us in Instagram and keep up to date with all N26 news.

Screenshota se žal ne da narest, ampak dejansko imam to reklamo med prilivi in odlivi. Me pa osebno ne moti, ker je povsem druge barve kot ostale postavke, tako da če Utk ne bi omenil teh reklam, sploh ne bi vedel da obstajajo, ker jih enostavno filtriram.

PS: Do reklame prideš tako, da poslidaš dol med prilivi in odlivi.

Še en edit: Zdaj po refreshu reklame nimam več. Prej je bila tam nekje med petnajstim do dvajstim mestom na seznamu prilivov in odlivov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

matobeli ::

Ok, dober, dva sta jo vidla, je resnična. Bom jutri pogledal če bo tud pri meni, trenutno je še ni.

poweroff ::

111111111111 je izjavil:

Tidule je izjavil:

Situacije, kjer so ljudje brez vsakega opozorila v trenutku ostal ibrez vseh sredstev in potem mesece niso mogli kontaktirati banke, pa so v domeni pravljičarjev.

Spet Tidule tadule, kar nekaj nabija in ne pozna situacije na terenu.

Ne da ne pozna. Laže:
https://www.spiegel.de/wirtschaft/servi...
https://www.reddit.com/r/number26bank/c...
sudo poweroff

Kripto mesi ::

Obe osebi iz nalepljenih linkov so očitno hacknili/uporabili phishing, torej kaj točno je banka kriva, da sta ostala brez denarja? Spet pametuješ tam kjer ni treba?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Kripto mesi je izjavil:

Obe osebi iz nalepljenih linkov so očitno hacknili/uporabili phishing, torej kaj točno je banka kriva, da sta ostala brez denarja? Spet pametuješ tam kjer ni treba?

Seveda je banka kriva. Najprej, da se je to sploh zgodilo, potem pa še da mu niso pomagali.

Tidule ::

poweroff je izjavil:

111111111111 je izjavil:

Tidule je izjavil:

Situacije, kjer so ljudje brez vsakega opozorila v trenutku ostal ibrez vseh sredstev in potem mesece niso mogli kontaktirati banke, pa so v domeni pravljičarjev.

Spet Tidule tadule, kar nekaj nabija in ne pozna situacije na terenu.

Ne da ne pozna. Laže:
https://www.spiegel.de/wirtschaft/servi...
https://www.reddit.com/r/number26bank/c...


Ker si ti ocitno preneumen da bi razumel nemscino, jaz lazem? Kaj ima to s postopki banke v primeru sumljivih tranzakcij im blokadami racunov? Pomilovanja vredno.

In kar je najbolj ironicno tudi v primerih, ki jih sedaj linkas ni trajalo mesece da so kontaktirali customer support, kot si ti lagal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Kripto mesi ::

Utk je izjavil:

Kripto mesi je izjavil:

Obe osebi iz nalepljenih linkov so očitno hacknili/uporabili phishing, torej kaj točno je banka kriva, da sta ostala brez denarja? Spet pametuješ tam kjer ni treba?

Seveda je banka kriva. Najprej, da se je to sploh zgodilo, potem pa še da mu niso pomagali.

Seveda, ko ti kdo denarnico vzame, ker si jo nekje pustil je tudi banka kriva.

Utk ::

Seveda, ko ti kdo denarnico vzame, ker si jo nekje pustil je tudi banka kriva.

Ja, če banka trdi, da je to dovolj varna denarnica, da ona garantira, če se ji kaj zgodi, potem je.
Če ni dovolj varna, potem pač naj ne tala teh denarnic naokoli.

Tidule ::

Utk je izjavil:

Seveda, ko ti kdo denarnico vzame, ker si jo nekje pustil je tudi banka kriva.

Ja, če banka trdi, da je to dovolj varna denarnica, da ona garantira, če se ji kaj zgodi, potem je.
Če ni dovolj varna, potem pač naj ne tala teh denarnic naokoli.

Glede na to da spet ves vec od vseh ostalih potem lahko tudi pojasnis kako je do situacije prislo, na kaksen nacin so vdrli v racun in kaksna je bila odgovornost banke pri tem.

poweroff ::

Obstaja tudi zapis o tem, kako so enemu blokiral i račun zaradi sumljive transakcije, pa potem ni mogel do denarja.

Poanta: trdil si, da do banke lahko prideš takoj, tukaj je lepo opisano, da to ni res (na maile niso odgovarjali, na klice isto ne).
sudo poweroff

Tidule ::

Zakaj lazes? A mislis da smo vsi preneumni da bi prebrali o cem je bilo govora dva dni nazaj?

Ti si namrec trdil, da traja mesece da kontaktiras neo banko in to je laz, ki jo dokazujejo tudi clanki ki jih tako veselo linkas?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Tidule ::

Na phisnng niso imune tudi klasicne banke (kar pogooglaj nlb) in dejansko ce je krivda na strani uporabnika tam banka ne more kaj dosti naredit niti v 24 urah niti v mesecih.

Utk ::

Glede na to da spet ves vec od vseh ostalih potem lahko tudi pojasnis kako je do situacije prislo, na kaksen nacin so vdrli v racun in kaksna je bila odgovornost banke pri tem.

Zakaj bi jaz to pojasneval? To naj pojasni banka. In seveda je banka odgovorna, če pride do vdora v račun. Še posebej, če se potem 2 tedna ne odziva.

Mike_Rotch ::

(na maile niso odgovarjali, na klice isto ne).


Kaj pa na chat?

Tidule ::

Utk je izjavil:

Glede na to da spet ves vec od vseh ostalih potem lahko tudi pojasnis kako je do situacije prislo, na kaksen nacin so vdrli v racun in kaksna je bila odgovornost banke pri tem.

Zakaj bi jaz to pojasneval? To naj pojasni banka. In seveda je banka odgovorna, če pride do vdora v račun. Še posebej, če se potem 2 tedna ne odziva.


Torej pojma nimaš kako je prišlo do vdora, ampak privzemaš da je banka kriva? Ker če pride do vdora zaradi hude maloamrnosti uporabnika, to niti pod razno ni krivda banke, tako da si ne izmišljaj.

Utk ::

Hudo malomarnost mora dokazat banka. Preberi si zakon. Se je tudi NLB že to zgodilo, in je nazadnje popušila.
Če je bil tist telefon deaktiviran, in aktiviran drug, ni noben problem najt ta drug telefon. Če banka sodeluje. Niti ni noben problem najt kam je šel denar, itd. Če banka sodeluje. Pri vsej AI ni noben problem napisat 3 if-e. if je bil zamenjan telefon in isti dan spraznjen račun then malo bolj preveri transakcijo. Za to ima banka možnost in dolžnost.
Temu je nazadnje N26 vrnila denar. Samo je trajalo in požrlo živcev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

Pri slovenskih bankah VSE traja in VSE žre živce, ne samo vdori v račun.

Tidule ::

Utk je izjavil:

Hudo malomarnost mora dokazat banka. Preberi si zakon. Se je tudi NLB že to zgodilo, in je nazadnje popušila.
Če je bil tist telefon deaktiviran, in aktiviran drug, ni noben problem najt ta drug telefon. Če banka sodeluje. Niti ni noben problem najt kam je šel denar, itd. Če banka sodeluje. Pri vsej AI ni noben problem napisat 3 if-e. if je bil zamenjan telefon in isti dan spraznjen račun then malo bolj preveri transakcijo. Za to ima banka možnost in dolžnost.
Temu je nazadnje N26 vrnila denar. Samo je trajalo in požrlo živcev.

A sem kje trdil nasprotno? predvsem pa milion dolar question: A misliš, da bi se pri kalsični banki zadeva rešila v 24h? Al bi trajalo in požrlo živcev? Hit: kako misliš, da je šla zadeva rpi phishing napadih na NLB?

Utk ::

A misliš, da bi se pri kalsični banki zadeva rešila v 24h? Al bi trajalo in požrlo živcev? Hit: kako misliš, da je šla zadeva rpi phishing napadih na NLB?

Ti si napisal to:

Situacije, kjer so ljudje brez vsakega opozorila v trenutku ostal ibrez vseh sredstev in potem mesece niso mogli kontaktirati banke, pa so v domeni pravljičarjev.

Tidule ::

ja, sem razumel, da so moji sogovorniki preneumni, da bi sledili debati in se raje obešajo na posamezne stavke. Kot ponavadi sem pač precenil intelektuani potencial ostalih udeležencev, da bi bili spobni sledit debati in temi.

Če ste že tako neumni, da se obešate na izjave izven konteksta: v nobenem primeru, ki je bil tukaj podan, še nismo našli situacije, kjer bi kdorkoli rabil mesece da bi prišel v kontakt z banko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Utk ::

Tema je bila slabosti N26 in drugih spletnih bank. In to, da je samo online, je že samo po sebi dost strašljivo za marsikoga, da se potem niti na sporočila ne odzivajo, je pa že malo preveč. NLB je lahko enako nesposobna, ampak če boš šel v poslovalnico jebat mater vsem po spisku, bojo nekaj rešili. Ne bojo rekli, da ti ne morejo dat več informacij o tvojem faking računu.

Jaz imam N26 račun, za nek namen, ampak ga sproti pucam. In pri tem bo ostalo.

Tidule ::

ja, vidim, da v življenju še nisi imel situacije o katerih pametuješ. Pa naj bo to blokada zaradi sumljive tranzakcije ali pa vdor v bančni račun. Sicer upam, da se ti to tudi ne zgodi, tako da boš lahko v svoji nevednost varno živel dalje.

Jaz imam N26 račun, za nek namen, ampak ga sproti pucam. In pri tem bo ostalo.

Vsakemu svoje. Kot sme že večkrat napisal, različni ljudje imamo različne potrebe in posledično ni univerzalnih rešitev.

Samo zato prodajt pravljice o tem kako se mesece ne da kontakirat neobanke in kako kar čez noč zaplenijo denar je pač neumno.

Kdorkoli pa je kdaj v življenju dal čez postopke v primerih blokad zaradi sumljivih tranzakcij, ali pa celo vdora v bančni račun (ne govorim o zlorabah kartic) pa dobro ve, kako puhla je pravljica o tem, da boš na fizični banki v 24urah karkoli rešil.

Recimo primer phishinga in NLB: https://old.slovenskenovice.si/novice/s... je trajalo samo pet let...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

matobeli ::

Utk je izjavil:

In to, da je samo online, je že samo po sebi dost strašljivo za marsikoga


Sem na Dh bankomatu polagal gotovino, ne velik, 100 al 200eur. Pa mi požre in ne izda potrdila o transakciji. Kličem, pa kličem, 45min, nič, 60min nič, nobenga dežurnega za bankomate. Pol se javi in reče da nič ne more. Drug dan spet kličem direkt v poslovalnico niso znal povedat, pol me čez pol dneva kličejo nazaj da jim povem kdaj točno sem bil tam in kolko gotovine, pol je šlo naprej.

Ker sem sam klical. Random penzič bi čez 1mesec ugotovil da nakazilo bi bilo izvedeno k se ne bi spomnil niti kdaj je bil na bankomatu.

Sej je jasno, N26, revolut, ipd., to niso banke za ljudi ki so delali s čeki in kreditnimi ter jim nikoli ni bilo zares treba načrtovat financ. Banka jim je povedala če so kreditno sposobni in če so bili so ga vzeli, če ni bilo čeka za pokrit ta mesec je bilo pa naslednji mesec mal manj za jest. Avto na nekaj gotovine, kreditno kartico in kredit, spet je banka povedala če bo šlo... Pa zdej pravijo da imamo nanny state.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

driver_x ::

Prej ste omenjali grafe in tabele, ki jih za analize gledate na spletnih bankah in mobilnih aplikacijah. Za resno vodenje financ nič od tega ni primerno, so se pa EU banke poenotile glede vmesnikov API, tako da se resnejši softweri za vodenje financ znajo priključiti na vse banke in podatke o transakcijah in stanjih samodejno uvoziti.

matobeli ::

Kaj pa ni primerno?

delavec44 ::

Utk je izjavil:

NLB je lahko enako nesposobna, ampak če boš šel v poslovalnico jebat mater vsem po spisku, bojo nekaj rešili. Ne bojo rekli, da ti ne morejo dat več informacij o tvojem faking računu.


Bi rad to videl v praksi. Se bolj nagibam opciji odstranitev z varnostniki in policijo kot možnosti, da na tak način kaj rešiš.

Utk ::

Zakaj? Sej to se da tudi čisto kulturno.

delavec44 ::

Že, samo če ti kulturno povejo, da ti zaradi suma pranja denarja pač ne morejo dati informacij, jih ne boš dobil.

Mike_Rotch ::

driver_x je izjavil:

Prej ste omenjali grafe in tabele, ki jih za analize gledate na spletnih bankah in mobilnih aplikacijah. Za resno vodenje financ nič od tega ni primerno, so se pa EU banke poenotile glede vmesnikov API, tako da se resnejši softweri za vodenje financ znajo priključiti na vse banke in podatke o transakcijah in stanjih samodejno uvoziti.


Kakšno pa je "resno vodenje financ"? Kaj naj bi to zajemalo?

Tidule ::

Mike_Rotch je izjavil:

driver_x je izjavil:

Prej ste omenjali grafe in tabele, ki jih za analize gledate na spletnih bankah in mobilnih aplikacijah. Za resno vodenje financ nič od tega ni primerno, so se pa EU banke poenotile glede vmesnikov API, tako da se resnejši softweri za vodenje financ znajo priključiti na vse banke in podatke o transakcijah in stanjih samodejno uvoziti.


Kakšno pa je "resno vodenje financ"? Kaj naj bi to zajemalo?

Predvsem načrtovanje proračuna. In seveda s tem povezana poraba. To jaz razumem pod resno vodenje financ, ampak tega seveda ne dobiš native pri nobeni banki in roko na srce je za veliko večino dejansko overkill.

Utk ::

delavec44 je izjavil:

Že, samo če ti kulturno povejo, da ti zaradi suma pranja denarja pač ne morejo dati informacij, jih ne boš dobil.

Sigurno ti bi povedali kdaj si kam bojda nekaj nakazal in na kakšen način. Če rečeš, da nisi, ti najbrž dajo nek obrazec za izpolnit. Kaj boš naredil pri N26, če se ne moreš več prijavit v banko? Kako boš nekomu prek maila ali chata dokazal, da si ti ti, tudi če sploh prideš do tu? Že tu je neka izguba časa, in to vsakič ko prideš do tu, ker prvič najbrž ne boš naredil nič.
Če misliš, da je isti odnos do nekoga prek chata kot do nekoga, ki ti stoji pred pultom, se pač motiš. Prvi samo čaka, da odbije ura 16, drugi ima tam človeka, ki mu pač mora nekaj na nek način rešit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BuDi79 ::

Utk je izjavil:


Če misliš, da je isti odnos do nekoga prek chata kot do nekoga, ki ti stoji pred pultom, se pač motiš. Prvi samo čaka, da odbije ura 16, drugi ima tam človeka, ki mu pač mora nekaj na nek način rešit.

Pojma nimaš.

matobeli ::

Tudi načrtovanje se da za silo zrihtat, pri zastonj verziji sicer omejeno, ker imaš samo en space tako da morš na njega nalagat celoten mesečni znesek, ki ga daš v namensko varčevanje, da pa se. Bistveno bolj kot pri običajnih računih kjer je vse skupaj zmetan.

Pol pa res rabiš excel tabelo da sploh še veš če ti je ta mesec kaj ostalo ali ne.

poweroff ::

Tidule je izjavil:

poweroff je izjavil:

111111111111 je izjavil:

Tidule je izjavil:

Situacije, kjer so ljudje brez vsakega opozorila v trenutku ostal ibrez vseh sredstev in potem mesece niso mogli kontaktirati banke, pa so v domeni pravljičarjev.

Spet Tidule tadule, kar nekaj nabija in ne pozna situacije na terenu.

Ne da ne pozna. Laže:
https://www.spiegel.de/wirtschaft/servi...
https://www.reddit.com/r/number26bank/c...


Ker si ti ocitno preneumen da bi razumel nemscino, jaz lazem? Kaj ima to s postopki banke v primeru sumljivih tranzakcij im blokadami racunov? Pomilovanja vredno.

In kar je najbolj ironicno tudi v primerih, ki jih sedaj linkas ni trajalo mesece da so kontaktirali customer support, kot si ti lagal.


Google Translate ti bo pomagal:

Jedich has no choice but to write emails. Since he believes that the chat with employees is only available to customers who are logged in, he has to take a detour: he pretends to open a new account in order to gain access to the customer chat, this is how he describes his procedure. Only then can he communicate directly with the employees of the bank.

Se pravi je moral uporabiti finto, da je prišel do chata.

Several weeks go by during which Jedich is repeatedly put off.

Zadeva se je vlekla več tednov.

N26: Paul, I'm sorry. Your account is now blocked. We no longer offer telephone support.
Jedich: ok, but how do I get my money? You can't just leave me without an explanation and a solution.
N26: Not at all. I can't give you any more information right now.

Dosegel ni nobenega pametnega odziva.


"We received a number of complaints, all of which are similar," reports Kay Görner, a consultant in the market watchdog finance team at the consumer advice center in Saxony. The course of the cases again and again: Customers can no longer log into their accounts at first, and can no longer access their accounts for several weeks - until they realize that they have become the victims of so-called phishing attacks. Bank employees cannot be reached on the phone during this time.

Njegov primer ni bil osamljen.

Zakaj torej lažeš? A si član SDS, ali kaj? :))
sudo poweroff

Mike_Rotch ::

Tidule je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

driver_x je izjavil:

Prej ste omenjali grafe in tabele, ki jih za analize gledate na spletnih bankah in mobilnih aplikacijah. Za resno vodenje financ nič od tega ni primerno, so se pa EU banke poenotile glede vmesnikov API, tako da se resnejši softweri za vodenje financ znajo priključiti na vse banke in podatke o transakcijah in stanjih samodejno uvoziti.


Kakšno pa je "resno vodenje financ"? Kaj naj bi to zajemalo?

Predvsem načrtovanje proračuna. In seveda s tem povezana poraba. To jaz razumem pod resno vodenje financ, ampak tega seveda ne dobiš native pri nobeni banki in roko na srce je za veliko večino dejansko overkill.


Jaz imam to rešeno na N26 s spaci in plačili na Revolut, ki ga uporabljam za določene stvari.

Ob vsakem prilivu nad X eur se mi stredstva avtomatično razporedijo v različne space, vsak je namenjen določenim zadevam. Avto, prihranki, varčevanje, investicije, dopust, položnice...

Več kot to ne potrebujem. Si pa ne predstavljam, da bi moral za vse skupaj furati excel tabelce ali dodaten software, da vodim družinske finance.

Tidule ::

Utk je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Že, samo če ti kulturno povejo, da ti zaradi suma pranja denarja pač ne morejo dati informacij, jih ne boš dobil.

Sigurno ti bi povedali kdaj si kam bojda nekaj nakazal in na kakšen način. Če rečeš, da nisi, ti najbrž dajo nek obrazec za izpolnit. Kaj boš naredil pri N26, če se ne moreš več prijavit v banko? Kako boš nekomu prek maila ali chata dokazal, da si ti ti, tudi če sploh prideš do tu? Že tu je neka izguba časa, in to vsakič ko prideš do tu, ker prvič najbrž ne boš naredil nič.
Če misliš, da je isti odnos do nekoga prek chata kot do nekoga, ki ti stoji pred pultom, se pač motiš. Prvi samo čaka, da odbije ura 16, drugi ima tam človeka, ki mu pač mora nekaj na nek način rešit.

Zakaj spet razlagaš tvari, ki jih ne poznaš?

Konkretno kako je uzgledalo pri Unicredit:
Kartica ne prime, login v app ne dela.
Kličem na številko za pomoč. Žal vam ne moremo pomagat in se morate oglasit v poslaovalnici. 3x vprašam, če lahko v katerikoli in je odgovor da
Ni lepšega, prava poslovalnica je stran samo 400 km.
Vmese je seveda vikend.
V ponedeljek imam totalno štalo v službi, ampak če grem na pot pred šestoda sem ob 9h v poslovalnici, bom pa ja do sestanka ob 13 nazaj.
Pridem do poslovalnice, grem za šalter - joj to mora uredit svetovalec, ampak zdaj so vsi zasedeni, lahko vas naročim ob 12.
jeba, prestavim sestanke.
ob 12 pridem do svetovalca.
Joj, ampak veste tole boste morali urediti v svoji banki.
Ampak urediti kaj?
ja, to boste morali uredit z svijim svetovalcem. da se na glavo postvaiš ne izveš popolnoma nič. Težim, če je problem XY tranzakcija. Ni odgovra. Sprašujem kaj točno moram imet sabo. Ni odgovora.
Pač nazaj in 800 km vrženih stran, ker popoldanskega sestanka pač ne morem prestavit.
Kličem matično banko, da se naročim. Sprašujem, če je problem xy tranzakcija in kaj točno moram prinest ni odgovora. Se moramo pogovorit osebno. Zaradi obveznosti je to lahko šele četrtek.
Ok, en teden brez dostopa, ura šest zjutraj in sem spet na poti. Torakt bo gor in dol še kakih 200 km več.
Pridem do mojega bančnika. Po pol ure mi potrdi, da je problem XY tranzakcija. Sem pričakoval in pametno zložim papirje, ki jih imam sabo. In mi pove, da moram izpolnit skladanco obrazcev, ki mi jih da in da moram imet vsa dokazila prevedena in overjena v slovenščini.
Da uredim vse prevode in izpolnim obrazce porabim dodaten delovni dan in nemalo denarja.
V ponedlejek sem nazaj pri bančniku, ker seveda ne more nič naredit na daljavo ampak moram paprije prinest osebno. Sprašujem če je to to in kaj sedaj. Povemi, da ne ve, da bo dokumentacijo predal naprej in da se mi javijo.
Mine dan, dva, teden... Kličem bančnika vsak drug dan, dal sem dokumetnacijo naprej, vas bodo kontaktirali.
20 dan od blokade, spet težim in reče da bo preveril. Mine par dni in me le pokliče, da pove, da je preveil in da so mi poslali dopis po pošti. Vprašam kam? Sveda na zadnji naslov v Sloveniji... Kljub temu, da banka ima moj začasni naslov v tujini...
Kličem najemnika, na dopustu do konca tedna.
Ko se vrne mi skenirano pošlje kar je pisala banka. Hočejo dodatna pojasnila.
Spišem pojasnila in kličem bačnika. Moram vse poslat po pošti. (mimo je že mesec dni).
Ker vem, da če bom pošiljal po pošti iz tujine lahko traja, se spet odpeljem do meje in gre nov dan dopusta.
Oddam pošto.
Kličem vsak dan.
Po enem tednu me bančnik razveseli, da je dobil odgovor. Ampak moram prit osebno v banko podpisat xy izjave...
jej, pa pakiramo spet v slovenijo.
Podpišem obrazce in mi razložijo, da bo v naslednjih treh delovnih dneh vse ok.
Preventivno počkam v sloveniji. Seveda ni ok in moram nazaj na banko.
In po šestih tednih je zadeva končno rešena (in poslana prijava s strani banke na urad za preprečevanje denarja in furs, ampak to je druga zgodba).

Pa da smo si na jasnem, to je zgolj moj primer, ki ni nujno preprezentativen za vsakega. Je pa jasne dokaz da Utk pojma nima o čem govori in da ko se v tistih 0.01% dejansko znajdeš v takem postopku stvari niso enostavne in niso hitre.

poweroff je izjavil:

Tidule je izjavil:

poweroff je izjavil:

111111111111 je izjavil:

Tidule je izjavil:

Situacije, kjer so ljudje brez vsakega opozorila v trenutku ostal ibrez vseh sredstev in potem mesece niso mogli kontaktirati banke, pa so v domeni pravljičarjev.

Spet Tidule tadule, kar nekaj nabija in ne pozna situacije na terenu.

Ne da ne pozna. Laže:
https://www.spiegel.de/wirtschaft/servi...
https://www.reddit.com/r/number26bank/c...


Ker si ti ocitno preneumen da bi razumel nemscino, jaz lazem? Kaj ima to s postopki banke v primeru sumljivih tranzakcij im blokadami racunov? Pomilovanja vredno.

In kar je najbolj ironicno tudi v primerih, ki jih sedaj linkas ni trajalo mesece da so kontaktirali customer support, kot si ti lagal.


Google Translate ti bo pomagal:

Jedich has no choice but to write emails. Since he believes that the chat with employees is only available to customers who are logged in, he has to take a detour: he pretends to open a new account in order to gain access to the customer chat, this is how he describes his procedure. Only then can he communicate directly with the employees of the bank.

Se pravi je moral uporabiti finto, da je prišel do chata.

Several weeks go by during which Jedich is repeatedly put off.

Zadeva se je vlekla več tednov.

N26: Paul, I'm sorry. Your account is now blocked. We no longer offer telephone support.
Jedich: ok, but how do I get my money? You can't just leave me without an explanation and a solution.
N26: Not at all. I can't give you any more information right now.

Dosegel ni nobenega pametnega odziva.


"We received a number of complaints, all of which are similar," reports Kay Görner, a consultant in the market watchdog finance team at the consumer advice center in Saxony. The course of the cases again and again: Customers can no longer log into their accounts at first, and can no longer access their accounts for several weeks - until they realize that they have become the victims of so-called phishing attacks. Bank employees cannot be reached on the phone during this time.

Njegov primer ni bil osamljen.

Zakaj torej lažeš? A si član SDS, ali kaj? :))


joj, moj dragi troček, zdaj smo prišli iz več mesevec na par tednov? No še malo, pa boš mogoče ugotovil, kako nakladaš. BTW, preveri še članek (o isti zadevi v weltu) in je dejansko kalvarija s supportom trajala dva tedna.

Kar se tiče pa vračila denarja, pa seveda postopek v primeru phisinga ni nujno hiter, samo to spet ni posebnost n26 ali neobank na splošno. Sem dal primer NLB, kjer je trajalo zgolj pet let.

Tako da moj dragi trolček, pojdi kam drugam lagat in prodajat pravljice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Utk ::

Drugič najbolje, da si omisliš banko 2000 km stran. Ali pa v Aziji.

Tidule ::

Utk je izjavil:

Drugič najbolje, da si omisliš banko 2000 km stran. Ali pa v Aziji.

Ali pa spetno banko, kjer stvari urejam na daljavo.

Zgoraj napisano je samo primer kako je zadeva potekala v primeru fizične banke, kaj se je dalo rešit v 24 urah in kaj sem lahko dosegel na banki. Toliko o tem, ko boš naslednjič prodajal pravljice kaj se da rešit v poslovalnici.

Če pač ne bi bil v tujini bi kalvarija trajala teden dni manj in to je to.

Zdaj pa se lahko počasi nehate smešit in iskat dlake v jajcu. Neobanke imajo svoje slabosti in seveda niso univerzalna rešitev. Samo zganjat paranojo in prodajat pravljice o tem kako se v kasičnih banka vse reši z obiskom poslovalnice, medtem ko pri neobanki traja mesece da kontaktiraš support je pač idiotsko.

Ravno tako kot je idiotsko pljuvat čez neobanke zaradi postopkov, ki doletijo manj kot 0.01% komitentov in ki so nočna mora ne glede na to pri kakšni banki se zgodijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

driver_x ::

Tidule je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

driver_x je izjavil:

Prej ste omenjali grafe in tabele, ki jih za analize gledate na spletnih bankah in mobilnih aplikacijah. Za resno vodenje financ nič od tega ni primerno, so se pa EU banke poenotile glede vmesnikov API, tako da se resnejši softweri za vodenje financ znajo priključiti na vse banke in podatke o transakcijah in stanjih samodejno uvoziti.


Kakšno pa je "resno vodenje financ"? Kaj naj bi to zajemalo?

Predvsem načrtovanje proračuna. In seveda s tem povezana poraba. To jaz razumem pod resno vodenje financ, ampak tega seveda ne dobiš native pri nobeni banki in roko na srce je za veliko večino dejansko overkill.


Kategoriziranje transakcij, načrtovanje proračuna, vodenje vrednostnih papirjev, izdelava poročil in podobno. Jaz na koncu leta rad vidim koliko sem porabil, kako se izdatki delijo po kategorijah, podobono s prihodki. Na podlagi tega se nato naredijo tudi načrti.

Mike_Rotch ::

Pa saj to lahko narediš z N26 po zgoraj omenjenem postopku. Tista avtomatična kategorizacija sicer dela solidno za določene stvari, pa ročno lahko določaš tage, če se ne motim.

Ampak z ločenimi spaci imaš pa vse na dosegu roke kadarkoli. Ko potegneš dol izpiske ti jih naredi za vsak space posebej.

jabe ::

N26 podpore razen v chatu nima. Ce pa notri ne mores... Podpora pri neobankah je zaradi kljukice, da lahko napisejo, da je, ne zato ker dejansko obstaja. Govorim za free racune

Konkretno UniCredit in njegiva podpora. Preko telefona uredila vse. Poklicem bancnika, on uredi vse, ce je treba kaj podoisati da na mail in podpisanonin poskenirano posljem nazaj. Edino kar je bilo treba pri notarju podpisovati, sva morala na pot... Vsi dvigi vsepovsod zastonj, zlata visa v ceni, transakcije vseh vrst v evrih v ceni, zavarovanje v tujini preko zlate vise. To je za 10EUR/mesec. Ni zastonj, seveda. Marsikatera zadeva od tega je pri n26 tudi zastonj, ampak podpore ni pa nikakrsne ze ko se lahko logiras, ce se pa ne mores, se pa j*. To pa pac stane 0EUR/mesec. Postena cena, ampak ni pa isto. In domnevam, da ce pa placas 17EUR/mesec pa tudi dobis se kaj vec kot pri nas za 10EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: jabe ()

driver_x ::

Mike_Rotch je izjavil:

Pa saj to lahko narediš z N26 po zgoraj omenjenem postopku. Tista avtomatična kategorizacija sicer dela solidno za določene stvari, pa ročno lahko določaš tage, če se ne motim.

Ampak z ločenimi spaci imaš pa vse na dosegu roke kadarkoli. Ko potegneš dol izpiske ti jih naredi za vsak space posebej.
.

Kaj pa ostali bančni računi? Vrednostni papirji? Nepremičnine?

Mike_Rotch ::

To seveda ne gre. V nlb kliku ali v DHnet je to možno?

Osebno sicer nimam potrebe po tem. Za delnice pogledam v revolutu. Nepremičnin nimam, razen tiste v kateri živim in je plačana. Drugih računov tudi nimam.

Zgodovina sprememb…

««
166 / 206
»»