Forum » Na cesti » Nakup rabljenega avta do 10.000 EUR
Nakup rabljenega avta do 10.000 EUR
joker16_7 ::
Pozdravljeni!
Iščem rabljenega športnega bencinarja za nekje 9-10 tisoč. Želje:
- 120+ kW
- letnik 2010-2014
- 5 vratni
- ni francosko poreklo (beri: Renault, Peugeot...)
Planiram uvoz iz Nemčije, tako da je lahko merilo nemški trg. Kaj priporočate?
Hvala za pomoč že v naprej!
Iščem rabljenega športnega bencinarja za nekje 9-10 tisoč. Želje:
- 120+ kW
- letnik 2010-2014
- 5 vratni
- ni francosko poreklo (beri: Renault, Peugeot...)
Planiram uvoz iz Nemčije, tako da je lahko merilo nemški trg. Kaj priporočate?
Hvala za pomoč že v naprej!
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
- spremenilo: joker16_7 ()
joker16_7 ::
Športni bencinar Čekiram nekaj v stilu Fabie RS...
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
joker16_7 ::
Hvala! Bom prečekiral
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
AapocalypseE ::
Fabia RS je verjetno edina, ki izpolnjuje vse tvoje zahteve.
Je pa grda za popizdit
Edino to bi še šlo, ampak je manj kot 120kW
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Je pa grda za popizdit
Edino to bi še šlo, ampak je manj kot 120kW
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
D3m ::
10.000?
Si mogoče razmišljal o novem na leasing? Ostanek imaš pa za servise in obroke.
Si mogoče razmišljal o novem na leasing? Ostanek imaš pa za servise in obroke.
|HP EliteBook|R5 6650U|
AapocalypseE ::
In tudi vseeno ni, če ma avto do 130kW ali nad to mejo, ker nad 130kW si v zadnjem rangu za zavarovanje. Če že nad 130kW, naj bo konkretno nad to mejo pravim jaz.
Buggy ::
AapocalypseE je izjavil:
In tudi vseeno ni, če ma avto do 130kW ali nad to mejo, ker nad 130kW si v zadnjem rangu za zavarovanje. Če že nad 130kW, naj bo konkretno nad to mejo pravim jaz.
nisem cisto preprican da bo tole drzalo. Mi je moj zavarovalni agent pred casom nekaj razlagal, da so uvedli dodatne razrede nevem pa tocno kako gredo, ker se mi cena zavarovanja ni nic spremenila :)
tukaj se izracun tudi nekako ne strinja s tabo glede 130KW kot max razreda
Raw ::
@Buggy, vnesi notr 131kW, potem 231kW, boš vidu da je ta razlika zanemarljivih 30EUR.
Po drugi strani pa od 130kW do 131kW skoraj 40EUR. (še vedno skoraj irelevantno pri nakupu za 10kEUR).
Zavarovalnice se lahko sam smejejo.
Po drugi strani pa od 130kW do 131kW skoraj 40EUR. (še vedno skoraj irelevantno pri nakupu za 10kEUR).
Zavarovalnice se lahko sam smejejo.
I am what I am and I do what I can
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raw ()
AapocalypseE ::
Znanka dela na zavarovalnici in vem, ko mi je delala izračun za 150KM in 210KM, je bila konkretna razlika v ceni, tako da to kaj piše na internetu, se lahko zelo razlikuje od dejanske police, ki jo dobiš od zavarovalnega agenta.
Na amzs kaže tako:
110 - 120 brez bonusa (0 %) 571 do 696
najvišji bonus (50 oz. 55 %) 286 do 348
120 - 130 brez bonusa (0 %) 572 do 696
najvišji bonus (50 oz. 55 %) 286 do 348
nad 130 brez bonusa (0 %) 746 do 1.099
najvišji bonus (50 oz. 55 %) 373 do 550
Na amzs kaže tako:
110 - 120 brez bonusa (0 %) 571 do 696
najvišji bonus (50 oz. 55 %) 286 do 348
120 - 130 brez bonusa (0 %) 572 do 696
najvišji bonus (50 oz. 55 %) 286 do 348
nad 130 brez bonusa (0 %) 746 do 1.099
najvišji bonus (50 oz. 55 %) 373 do 550
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
GrimReaper ::
AapocalypseE je izjavil:
In tudi vseeno ni, če ma avto do 130kW ali nad to mejo, ker nad 130kW si v zadnjem rangu za zavarovanje. Če že nad 130kW, naj bo konkretno nad to mejo pravim jaz.
In kako boš to izvedel, če greš konkretno nad 130kW, se pokaže še precej več problemov kot samo strošek zavarovanja. Recimo že sama nabavna cena takega avta, OP je dal max 10k, kjer imaš na Avto.net samo 170-180KM avtomobile. Potem stroški vzdrževanja, ki so precej višji pri 250kW avtu kot pa pri 150kW, ki v bistvu ni nič posebnega za vzdrževat.
Edino če si s konkretno mislil 150kW, ampak med 130kW in 150kW oz. 175 in 200KM itak ni dosti razlike v performansah.
Se pa strinjam da je 182KM brezveze, potem vseeno če čipaš 150KM, ki ima enak motor.
Tukaj so rezultati iskanja:
http://www.avto.net/Ads/results.asp?zna...
Od teh je hitra samo Fabia RS, tudi Mito 170 ni nič posebnega, pa verjetno si zraven Francozov mislil tudi Italijane.
Kot rečeno je pa Fabia zelo grda, kar pa verjamem da ti ni vseeno. Ter kakor vem so TSI motorji teh letnikov na splošno za izogibat, potem 1.4 160 so sploh problematični, 1.4 180 je pa navita verzija slednjega, tako da mora bit praktično najslabši motor kar jih lahko kupiš.
Če že TSI, potem 2.0, ki naj bi bil najboljši, čeprav tudi ne brez napak.
Od Opla imaš samo Astro 1.6T 180, ki je pretežek za svoj motor, OPC je pa že predraga. Če dobiš Corso D OPC novejšo od 2008 (pri nas so samo tega letnika), si pomoje zmagal.
Potem je pa seveda še Fiesta ST 182, 2013 ali 2014 bi moral v DE dobit za normalen denar, pri nas jih pa sploh ni.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
joker16_7 ::
Zdaj če malo potegnem skupaj imamo na voljo naslednje:
- Fabia RS 180 (težave z motorji, torej ne..)
- Mito 170 (zelo vprašljiva kakovost, torej tudi ne..)
- Astra 180 (opcija 1)
- Fiesta ST 182 (opcija 2)
To je to?
- Fabia RS 180 (težave z motorji, torej ne..)
- Mito 170 (zelo vprašljiva kakovost, torej tudi ne..)
- Astra 180 (opcija 1)
- Fiesta ST 182 (opcija 2)
To je to?
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
AapocalypseE ::
Super avto, ampak ker je francoz, je itak slab.
Slovenska logika
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
Slovenska logika
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
MaliJanez ::
AapocalypseE je izjavil:
Super avto, ampak ker je francoz, je itak slab.
Slovenska logika
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
sami ignoranti ko se ne spoznajo, pol pa vozijo uboge Golfe, ker je "Nemec" pa podobna jajca pa ovirajo promet
TOP ::
Moj brat ima Fiesto ST vrhunski avto za užitke,sam pred nakupom se pejdi kam pelat s temi avti,ker tile avti so nizki in čez grbine pošteno pretrese jaz sem se kar nekaj prevozu z njo sam namorje bolše ne,ker prvo ima majhen prtljažnik in drugo samo po avtocesti drugač rabi masažo križa.Sam ko se pa pelješ skoz ovinke se ti pa nasmešek nariše,ker gre kot po tirnicah.Res pejdi se pelat enkrat raje.Imam tud prijatelja ki ma Cliota RS tudi super avto zelo lepo se pelje sam v Fiesti ST se bolje počutim,predusem je bolj kompaktna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TOP ()
GrimReaper ::
AapocalypseE je izjavil:
Super avto, ampak ker je francoz, je itak slab.
Slovenska logika
Renault je nekje tam tam z Alfo, imel oba, in sem lahko pri obeh naštel približno enako število slabosti.
Npr. že ko primeš ročaj vrat, vidiš koliko je ura, pri Nemcu ti ročaj ne bo škripal (na splošno, mogoče pri kakšnem bo).
Da ne govorim od meni druge najbolj važne stvari v avtu (prva je seveda poskočen motor), akustike. Sem mislil da je Alfa slaba, pri Renaultu sem moral dat Fader na front 5, ker zadnji zvočniki pri obeh avtih vibrirajo kot hudič pri nekaterih bolj umirjenih delih glasbe, 0 je pa ok samo za metal brez umirjenih vložkov.
Drugače Mito in Clio, verjamem da imata Giulietta in Megane kakšno napako manj.
V glavnem, z Astro H nisem imel takih problemov, pa verjetno ni med najbolj kvalitetnimi Nemci.
Ampak ja, RS-i so vredni nakupa in francoska šlamparija ni tolk moteča, ker je mehanika res dobra.
Problemov s trdoto avta pa sam osebno nimam, pa imam Cup podvozje, ki je še trše od navadnega. Pa tudi zdaj ko so ceste precej zacvetele, imam pa za pozimi 205/45/17.
Pač to je za največ pozna 30-a, ni to avto za 50-letnika. Enako velja da ni za vsakodnevno vožnjo po AC.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Isotropic ::
Enako velja da ni za vsakodnevno vožnjo po AC.
zakaj pa ne (nimam sportnega avta, zato ne vem)?
poglej se fiesto st, ce ze gledas cliote rs ipd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
kosta ::
Nekam nizko mejo si postavil za tele zahteve. Js osebno bi se dodatno stegnil za Golfa VI GTI, če bi imel najmanjšo možnost. Kot sem že v večih temah povedal imajo Golfi odlične vozne lastnosti (V še vedno najboljše) že serijski, tako da boš v GTIju sigurno užival v ovinkih.
Ampak okej, se bom enkrat držal budgeta. Fiesta ST in Twingo RS sta oba zanimiva mlinčka za lastiti, bi se pa vseeno raje odločil za Fiesto, ker mi Twingo oblikovno ne sede preveč, sploh pa ne v notranjosti (števci).
Ampak okej, se bom enkrat držal budgeta. Fiesta ST in Twingo RS sta oba zanimiva mlinčka za lastiti, bi se pa vseeno raje odločil za Fiesto, ker mi Twingo oblikovno ne sede preveč, sploh pa ne v notranjosti (števci).
Er333 ::
Nekam nizko mejo si postavil za tele zahteve. Js osebno bi se dodatno stegnil za Golfa VI GTI, če bi imel najmanjšo možnost. Kot sem že v večih temah povedal imajo Golfi odlične vozne lastnosti (V še vedno najboljše) že serijski, tako da boš v GTIju sigurno užival v ovinkih.
Ampak okej, se bom enkrat držal budgeta. Fiesta ST in Twingo RS sta oba zanimiva mlinčka za lastiti, bi se pa vseeno raje odločil za Fiesto, ker mi Twingo oblikovno ne sede preveč, sploh pa ne v notranjosti (števci).
kar se voznih lastnosti tiče, alfe ponavadi peljejo scat vsakega nemca. Serijske.
Če se kakšna stvar pri alfi več pokvari, jo imaš itak pokrito z nižjo nabavno ceno avta.
Nemca pa že v štaru preplačaš, pa še vseeno kdaj crkne.
MaliJanez ::
Nekam nizko mejo si postavil za tele zahteve. Js osebno bi se dodatno stegnil za Golfa VI GTI, če bi imel najmanjšo možnost. Kot sem že v večih temah povedal imajo Golfi odlične vozne lastnosti (V še vedno najboljše) že serijski, tako da boš v GTIju sigurno užival v ovinkih.
Ampak okej, se bom enkrat držal budgeta. Fiesta ST in Twingo RS sta oba zanimiva mlinčka za lastiti, bi se pa vseeno raje odločil za Fiesto, ker mi Twingo oblikovno ne sede preveč, sploh pa ne v notranjosti (števci).
spet en slep zagovornik golfov haha
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: kosta ()
GrimReaper ::
Enako velja da ni za vsakodnevno vožnjo po AC.
zakaj pa ne (nimam sportnega avta, zato ne vem)?
Prestavna razmerja, moj Clio 197 ima pri 130 v 6. 4000rpm, s tem da ima ta v 5. in 6. že zmanjšane obrate napram prvotnim letnikom, ki so imeli 4250rpm. Kar je ravno da še sprejemljivo, če se hočeš umirjeno vozit.
Terat pa seveda ni noben problem s takim avtom, se brez problema giblje med 130 in 160.
Prejšnji Mito 1.4T 135 enako, 3500rpm pri 130, kar je za turbaka še mal več kot za atmosferca 4000.
S tem je seveda tudi poraba visoka, da bi se vozil nekam daleč, kar po AC sigurno se.
Na regionalki je to povsem drugače, tam je meni zvok dobrodošel in včasih rad vozim tudi brez glasbe, čeprav se ga tudi čez glasbo ravno še prav sliši. Pa prestavna razmerja so tudi bolj primerna za regionalko, čeprav da uporabljam 6. moram že res umirjeno vozit, je 5. dovolj.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Formula 1 ::
Zdaj če malo potegnem skupaj imamo na voljo naslednje:
- Fabia RS 180 (težave z motorji, torej ne..)
- Mito 170 (zelo vprašljiva kakovost, torej tudi ne..)
- Astra 180 (opcija 1)
- Fiesta ST 182 (opcija 2)
To je to?
Astra baje ni nek športnik, je menda težka in relativno okorna. Jaz bi Fiesto od teh samo kje jo boš dobil za ta denar in tudi če kakšna bo... Itak pa če bi kupoval tak avto bi bila potencialen kandidat le Fiesta, pa še to bolj ne zaradi notranjosti... ;)
GrX ::
Pozdravljeni!
Iščem rabljenega športnega bencinarja za nekje 9-10 tisoč. Želje:
- 120+ kW
- letnik 2010-2014
- 5 vratni
- ni francosko poreklo (beri: Renault, Peugeot...)
Planiram uvoz iz Nemčije, tako da je lahko merilo nemški trg. Kaj priporočate?
Hvala za pomoč že v naprej!
Se mi zdi, da ti tole precej slabo planiraš, ker se uvoz vozil zaradi DMV ne splača več.. Uvoz pride v poštev le, če ima kdo željo po kakih redkih modelih, ki jih v Sloveniji ni.. Seveda se pri tem avtomobil močno preplača!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrX ()
kosta ::
spet en slep zagovornik golfov haha
Ja pa kaj še. Večino časa smo imeli doma Alfe, nemce pa samo v zadnjem desetletju pa še to bolj malo VWja (če ne šteješ službene). Gre pač za to, da smo se pred leti precej prevozili z vsaj 5 različnimi Golfi V in vsi so se peljali odlično. Je bil pa Citroen AX Sport še vedno najbolj vozna stvar, ki je kdaj stala na dvorišču.
MaliJanez ::
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Naredim reklamo kolegu ...
Dober avto, rajši vzamem to kot kakšno fiesto al pa golfa
D3m ::
Ničlo?
Ceno bi moral spustiti na ene 9000 EUR
Ker za 9000 dobiše že Golfa 2.0 TSI GTI.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Ceno bi moral spustiti na ene 9000 EUR
Ker za 9000 dobiše že Golfa 2.0 TSI GTI.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Buggy ::
med temi dvemi bi sam vsekakor raje posegel po Cupri, ceprav sta notri oba videti katastrofa
Mi je pa zanimivo tole:
...koliko pa potem dejansko avti porabijo olja, ce jim motor res kao "pije olje"? 1l je namrec od min do max na merilni palcki
Meni ze pri drugemu avtu ni bilo na 15K, ko se olje menja, opazne spremembe na merilni palcki, pa vedno olje natocim malo nad polovico med min in max. Vem da proizvajalci kot normalno porabo rangirajo celo porabo 1l na 10Kkm samo ali vam res porabijo avti tolk olja, da je to zanemarljivo in je z avtom res vse ok?
Mi je pa zanimivo tole:
..motor suh in ne pije olja - spije mogoče 1liter na 15.000...
...koliko pa potem dejansko avti porabijo olja, ce jim motor res kao "pije olje"? 1l je namrec od min do max na merilni palcki
Meni ze pri drugemu avtu ni bilo na 15K, ko se olje menja, opazne spremembe na merilni palcki, pa vedno olje natocim malo nad polovico med min in max. Vem da proizvajalci kot normalno porabo rangirajo celo porabo 1l na 10Kkm samo ali vam res porabijo avti tolk olja, da je to zanemarljivo in je z avtom res vse ok?
GrimReaper ::
...koliko pa potem dejansko avti porabijo olja, ce jim motor res kao "pije olje"? 1l je namrec od min do max na merilni palcki
Clio 3 RS 197 mi je popil od max do min v 3.700km oz. 6 mesecih. Ko sem dolil 1l, sem prišel na šipki nekje na polovico, v avtu mi pa kaže 4/6 krogcev.
Zame to ni nek problem, dodatnih 7€ na leto in 5 minut časa.
Je pa to prvi avto, da mi pije olje, prej ni bilo pri nobenem, da bi mi v enem letu med menjavami prišlo na manj kot max. Ampak meni se zdi normalno za tak avto.
To pa piše v manualu:
However, contact your approved Dealer if more than 0.5 litres is being consumed every 600 miles (1,000 km) after the running in period.
as a guide, the capacity between the minimum and maximum reading on the dipstick is between 1.5 and 2 litres, depending on the engine
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Colt1911 ::
med temi dvemi bi sam vsekakor raje posegel po Cupri, ceprav sta notri oba videti katastrofa
Mi je pa zanimivo tole:
..motor suh in ne pije olja - spije mogoče 1liter na 15.000...
...koliko pa potem dejansko avti porabijo olja, ce jim motor res kao "pije olje"? 1l je namrec od min do max na merilni palcki
Meni ze pri drugemu avtu ni bilo na 15K, ko se olje menja, opazne spremembe na merilni palcki, pa vedno olje natocim malo nad polovico med min in max. Vem da proizvajalci kot normalno porabo rangirajo celo porabo 1l na 10Kkm samo ali vam res porabijo avti tolk olja, da je to zanemarljivo in je z avtom res vse ok?
Fiat trdi da je do 1 l/1000 km normalno.
bambam20 ::
A se vam ne zdi logično, da avto s 245 konji potrebujej mazanje in to precejšnje in da bo nekaj olja porabil?
Utk ::
Pri rabljenih avtih je skoda racunat kolk je normalno. Normalno je tolk kolk pade pri avtu s kakimi 50-80 jurjev ko se res utece, in menda se ni unicen, ce ga ni vozil glih kak kreten. Ko se poveca pa ni vec normalno.
Itak. Ce ima 60 konjev pa ne rabi mazanja.
A se vam ne zdi logično, da avto s 245 konji potrebujej mazanje in to precejšnje in da bo nekaj olja porabil?
Itak. Ce ima 60 konjev pa ne rabi mazanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Buggy ::
Pri rabljenih avtih je skoda racunat kolk je normalno. Normalno je tolk kolk pade pri avtu s kakimi 50-80 jurjev ko se res utece, in menda se ni unicen, ce ga ni vozil glih kak kreten. Ko se poveca pa ni vec normalno.
A se vam ne zdi logično, da avto s 245 konji potrebujej mazanje in to precejšnje in da bo nekaj olja porabil?
Itak. Ce ima 60 konjev pa ne rabi mazanja.
no sej nic ne recem, tudi tele tovarniske postavke glede porabe olja sem ze bral, pa sem si rekel da so tam samo zato da folk ne bo prisel tecnarit, porabe take pa itaq noben ne bo imel.
Jaz sem na prejsnjem 2.0 cipanmu turbobencinarju z 210KM (+ LPG) pri 270Kkm imel nikakvo porabo zdej na 2.0 265KM (+LPG) pa po drugi menjavi isto pri 160Kkm.
Sem pa imel pri prvem avtu, ko se je pregrela glava (zamasen nov izpuh - tovarniska napaka) dejansko liter na 10Kkm, samo je bil dvakrat zakuhan pa 270Kkm je imel ze kdo ve kolk podlage, ker je bil namrec kupljen 3 leta star z 80kkm iz IT...1.6 NA bencinar default ;)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup rabljenega avta z avtoneta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24525 (20838) | Robi :P |
» | Kateri avto do 6000€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13002 (10680) | mat xxl |
» | Rabljen avto do 3k€ (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14976 (11572) | krneki0001 |
» | Rada bi kupila avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29059 (22715) | hojnikb |