Forum » Strojna oprema » Popravilo monitorja?
Popravilo monitorja?
sasolini ::
Zanima me kje v LJ al pa okoici obstaja kak dober servis za popravilo monitorjev. Začel mi je namreč delat motno sliko, ubistvu fuuul megleno. Pomoje a je sam kak kondenzator za zamenat, sam siguren pa nisem. Tko a no a kdo pozna kak dober servis za monitorje?
Brane2 ::
zame je to Modulcenter, čeprav se baje zadnje čase tega dela že malo branijo k majo full druge robe za poštimat.
Drugače pa se mogoče splača skočit v kak servis, ki se je specializiral za tvojo znamko, ker imajo pač posebna orodja (če maš kako živalo od monitorja).
Če pa ni druge, prnesbompogledu
Cena (1x union 0.5L pixna-mrzu):avans +material, za delo se bomo pa že nekak zmenil...
Drugače pa se mogoče splača skočit v kak servis, ki se je specializiral za tvojo znamko, ker imajo pač posebna orodja (če maš kako živalo od monitorja).
Če pa ni druge, prnesbompogledu
Cena (1x union 0.5L pixna-mrzu):avans +material, za delo se bomo pa že nekak zmenil...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
Brane2 ::
Sicer pa, če je samo to (meglena slika) probi sam odpret zadevo in naštelat fokus. Če nisi glih talent, bi morala preživeti oba- ti in Eizo...
Dr_M ::
hehe a je to ksna serijska napaka EIZOtov??
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Azrael ::
Za Eizo je bil nekdaj zastopnik Repro, mogoče je to sedaj Avtera.
Meglena slika pa je ponavadi "serijska" lastnost oslabelih monitorskih in TV katodnih cevi .
Kot je že Brane rekel naštimaj fokus (potenciometer na VN transformatorju) in boš verjetno vsaj za nekaj mesecev rešil problem ali pa monitor odnesi nekam kjer se na to spoznajo.
Lp, Azrael
Meglena slika pa je ponavadi "serijska" lastnost oslabelih monitorskih in TV katodnih cevi .
Kot je že Brane rekel naštimaj fokus (potenciometer na VN transformatorju) in boš verjetno vsaj za nekaj mesecev rešil problem ali pa monitor odnesi nekam kjer se na to spoznajo.
Lp, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.
Brane2 ::
Kamorkol boš šou, nikar na Avtero. S tem folkom mam precej slabih izkušenj.
Ravno danes sem se kregu okrog servisa svojega monitorja.
Keč je v naslednjem. Dve leti nazaj so mi prodali monitor, za katerega se je (baje) vedelo, da je pokvarjen. Resda je na računu pisalo da gre za rabljeno robo in na to sem dobil 30% popust, a čez čas me je začel zajebavat. Pravzaprav je bila prva stvar vidna takoj. Nekaj mi ni dalo miru in sem zahteval, da monitor vidim v delovanju še na PCXu še preden ga prevzamem.
NE vem zakaj, a ravno tekrat je bil v skladišču odpakiran in priklopljen na eno od mašin. S treh metrov se je jasno videla praska na zaslonu dolžine cca 4cm in pregloboka, da bi se jo dalo spolirat. Kako je nastala ? Niso mi rekli, a ZIHER sem, da je en od lokalnih genijalcev hotu pokazat kako je močan in je nezapakiran monitor odnesel v skladišče kar sam. Ker ima zadeva 50 kg netto, jo je spraskal s kavinsko zaponko na pasu hlač. Ziher.
A nič ne de. Nekako sem računal, da mora biti nekaj z zadevo narobe, če sem jo dobil toliko ceneje od njih. Mislu sem si, naj stvar le da sliko od sebe, ostalo bom že jaz poštimal.
A čez nekaj časa je stvar začela bolj kritično zajebavat.
Pokličem na Avtero (takrat še PCX) in mi rečejo, da naj stvar pač prinesem nazaj), da jo bodo dali v servis. Ker pa so stvar dobili iz svojega "servisa" preden so mi ga prodali in ker sem imal slab občutek, da bi monitor znal zaglaviti v njihovem servisu kar nekaj mesecev, preden ga dobim nazaj, sem raje prej povprašal kdo pa je njihov servis.
Izkazalo se je, da te tipe poznam. Pokličem enega od njih in tip mi reče, da je resda pregledal dva taka monitorja, ki so ju resda imeli na servisu in vrnili nazaj kot nepopravljiva. Moj primerek naj bi imel defektno cev.
Tu bi pripomnil dve stvari:
1A. Cev NI defektna. Tale njihov pooblaščen servis je v mojih očeh nesposoben.Dresirana opica je prištekala stvar preko servisnega vtiča na poseben Sonyjev tester in mi izrecitirala odgovor, ki ga je prebrala na zaslonu. Če bi na LCD zaslončku testerja pisalo, da je serviser tranvestit, bi se tako glasila tudi uradna diagnoza...
1B. Zakaj hudiča so pri PCX-u prodali zadevo, za katero jim je njihov servis reku, da je nepopravljiva ?
No, kakorkoli že, vse skupaj še ni doseglo tolerance mojega potrpljenja. Računal sem, da mi bo folk dal na vpogled ali pa vsaj prodal tudi Sonyjev "Service Manual" za ta monitor, ki med drugim vsebuje tudi shemo, da se bom lažje znašel. Mimogrede, na ameriškem trgu se ta manual prodaja za $19.95. Originalen, da se razumemo.
Priletim danes po Service Manual (med drugim, ampak o ostalem ne bi zdaj, da se ne bom še ustrelu od navdušenja) pričakujoč nek standardni domači nateg v stilu "Jaa, to lahko ampak stalo vas bo 20 jurjev pa pokadit ga morate unmu tam, k ma glih danes rojstni dan" a sem se očitno zaj*.
Tu pa dobim odgovor, da je to tako velika tajnost, da mi tega NE SMEJO DATI. Po njihovem lahko odnesem monitor v servis samo požegnanim trem opicam, drgam pa ne. Zakaj ne ? Ker nihče drugi nima Sonyjevega kalibratorja, niti Sonyjevega "Service Manuala". In če je ravno ena od opic razglasila moj monitor nepopravljiv ? Ne, niti takrat ne. Tega ne smejo dajati okrog, da ZAGOTOVIJO SOLIDEN NIVO SERVISA.
V pol ure sem najdu X uradnih websiteov zunaj, ki ponujajo to in še marsikaj drugega ! In ne samo za ta Sony, ampak tudi za vse ostale.
Kar je največji štos, lokalni Mujo na bolšjaku prodaja set CDjev s shemami za 1.800 monitorjev za štiri kište pira. To je blo takrat, ko sem ga nazadnje vprašal. Ker dnevno dodaja nove, je seznam verjetno daljši.
Tipu sem lepo naglas razložu, zakaj bom VSE OSTALO OD SEDAJ KUPOVAL V USA. Ja, tudi servis dobim za ta denar. Krijem samo poštnino. Tudi če servisa ne bi blo, zlahka nosim rizik.
Ker določene stvari dobim tam tudi 40% ceneje kot tu, si lahko privoščim da kdajpakdaj kupim zadevo dvakrat. Tudi če prva ne crkne in druge ne rabim. Za štos.
Ravno danes sem se kregu okrog servisa svojega monitorja.
Keč je v naslednjem. Dve leti nazaj so mi prodali monitor, za katerega se je (baje) vedelo, da je pokvarjen. Resda je na računu pisalo da gre za rabljeno robo in na to sem dobil 30% popust, a čez čas me je začel zajebavat. Pravzaprav je bila prva stvar vidna takoj. Nekaj mi ni dalo miru in sem zahteval, da monitor vidim v delovanju še na PCXu še preden ga prevzamem.
NE vem zakaj, a ravno tekrat je bil v skladišču odpakiran in priklopljen na eno od mašin. S treh metrov se je jasno videla praska na zaslonu dolžine cca 4cm in pregloboka, da bi se jo dalo spolirat. Kako je nastala ? Niso mi rekli, a ZIHER sem, da je en od lokalnih genijalcev hotu pokazat kako je močan in je nezapakiran monitor odnesel v skladišče kar sam. Ker ima zadeva 50 kg netto, jo je spraskal s kavinsko zaponko na pasu hlač. Ziher.
A nič ne de. Nekako sem računal, da mora biti nekaj z zadevo narobe, če sem jo dobil toliko ceneje od njih. Mislu sem si, naj stvar le da sliko od sebe, ostalo bom že jaz poštimal.
A čez nekaj časa je stvar začela bolj kritično zajebavat.
Pokličem na Avtero (takrat še PCX) in mi rečejo, da naj stvar pač prinesem nazaj), da jo bodo dali v servis. Ker pa so stvar dobili iz svojega "servisa" preden so mi ga prodali in ker sem imal slab občutek, da bi monitor znal zaglaviti v njihovem servisu kar nekaj mesecev, preden ga dobim nazaj, sem raje prej povprašal kdo pa je njihov servis.
Izkazalo se je, da te tipe poznam. Pokličem enega od njih in tip mi reče, da je resda pregledal dva taka monitorja, ki so ju resda imeli na servisu in vrnili nazaj kot nepopravljiva. Moj primerek naj bi imel defektno cev.
Tu bi pripomnil dve stvari:
1A. Cev NI defektna. Tale njihov pooblaščen servis je v mojih očeh nesposoben.Dresirana opica je prištekala stvar preko servisnega vtiča na poseben Sonyjev tester in mi izrecitirala odgovor, ki ga je prebrala na zaslonu. Če bi na LCD zaslončku testerja pisalo, da je serviser tranvestit, bi se tako glasila tudi uradna diagnoza...
1B. Zakaj hudiča so pri PCX-u prodali zadevo, za katero jim je njihov servis reku, da je nepopravljiva ?
No, kakorkoli že, vse skupaj še ni doseglo tolerance mojega potrpljenja. Računal sem, da mi bo folk dal na vpogled ali pa vsaj prodal tudi Sonyjev "Service Manual" za ta monitor, ki med drugim vsebuje tudi shemo, da se bom lažje znašel. Mimogrede, na ameriškem trgu se ta manual prodaja za $19.95. Originalen, da se razumemo.
Priletim danes po Service Manual (med drugim, ampak o ostalem ne bi zdaj, da se ne bom še ustrelu od navdušenja) pričakujoč nek standardni domači nateg v stilu "Jaa, to lahko ampak stalo vas bo 20 jurjev pa pokadit ga morate unmu tam, k ma glih danes rojstni dan" a sem se očitno zaj*.
Tu pa dobim odgovor, da je to tako velika tajnost, da mi tega NE SMEJO DATI. Po njihovem lahko odnesem monitor v servis samo požegnanim trem opicam, drgam pa ne. Zakaj ne ? Ker nihče drugi nima Sonyjevega kalibratorja, niti Sonyjevega "Service Manuala". In če je ravno ena od opic razglasila moj monitor nepopravljiv ? Ne, niti takrat ne. Tega ne smejo dajati okrog, da ZAGOTOVIJO SOLIDEN NIVO SERVISA.
V pol ure sem najdu X uradnih websiteov zunaj, ki ponujajo to in še marsikaj drugega ! In ne samo za ta Sony, ampak tudi za vse ostale.
Kar je največji štos, lokalni Mujo na bolšjaku prodaja set CDjev s shemami za 1.800 monitorjev za štiri kište pira. To je blo takrat, ko sem ga nazadnje vprašal. Ker dnevno dodaja nove, je seznam verjetno daljši.
Tipu sem lepo naglas razložu, zakaj bom VSE OSTALO OD SEDAJ KUPOVAL V USA. Ja, tudi servis dobim za ta denar. Krijem samo poštnino. Tudi če servisa ne bi blo, zlahka nosim rizik.
Ker določene stvari dobim tam tudi 40% ceneje kot tu, si lahko privoščim da kdajpakdaj kupim zadevo dvakrat. Tudi če prva ne crkne in druge ne rabim. Za štos.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
scenic16 ::
Poklic na 041319071. men ga je zrihtu u nulo... za Zlati monitor pa je vse Philipse prštimal.
Brane2 ::
Ne, ga bom sam upenalu. Tole je že stvar principa. Sem že reskiru $$$ za sheme...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
žvau ::
Brane normalno da ti ne bodo dali service manualov. Saj tud jaz ne grem k serviserju avtomobilov pa rečem dajte mi service manuale pa bom že sam popravu avto. Kam bi pa pol prišli. Jutri pa bo kdo drug prišel na PCX pa reku naj mu dajo kar vse manuale k jih majo pol jim bo pa konkurenco delal (saj pri izvengarancijskih monitorjih).
Brane2 ::
Brane normalno da ti ne bodo dali service manualov. Saj tud jaz ne grem k serviserju avtomobilov pa rečem dajte mi service manuale pa bom že sam popravu avto. Kam bi pa pol prišli.
Je kje v kakšnem Uradnem Listu navedeno, da si ti neki posebnega ? Mislim, zakaj sebe navajaš kot referenco ?
Če obstaja kak poseben razlog za to, bi ga rad slišu...
Drugače pa so Service Manuali povsem normalno dostopni tudi širši publiki, razen v posebnih primerih (za kako vojaško opremo itd).
Seveda je to stvar politike proizvajlcev, a konkretno Manual za mojega Sonyja je dostopen, pa še za marsikaj drugega. Pravzaprav za praktično vse.
večinoma je pogoj, da ga pač hočeš plačat. In jaz sem ga hotel plačat. A nič ne de. Sem že dobil potrebno dokumentacijo-drugje.
Jutri pa bo kdo drug prišel na PCX pa reku naj mu dajo kar vse manuale k jih majo pol jim bo pa konkurenco delal (saj pri izvengarancijskih monitorjih
1. PCX nima svojega servisa, ki bi mu jaz lahko delal konkurenco. Monitorjev itak ne popravljajo sami, ampak pošiljajo stranke drugam.
2. Domneval sem, da če jim že nisem delal težav z monitorjem in sem se pridno trudil urediti stvari sam, bi mi pa mogoče lahko kdajpakdaj lahko vrnili uslugo.
Če lahko na to mojo zahtevo gledaš tako-kot na uslugo stranki. Daj mi bože takih strank, ki ti ne pridejo težit za servis (v garancijskem roku), le ponižno te prosijo za Service Manual, da ga ne bi same naročale iz tujine.
Če bi to hotel, bi lahko mirno zahteval denar nazaj za monitor. Glede na posebne pogoje plačila za ta monitor bi se mi to lahko splačalo.
Pa ga nisem. Pa ne samo za ta monitor, še za marsikaj drugega.
Še najbolj pa se mi zdi blesavo, ko me prav očitno poskušajo nategnit njihovi trgovčki, ki niso sestavili toliko dni življenja doslej, kot je minilo od takrat, ko sem jaz popravil prvi računalnik (recimo leta 84, mogoče 85). Vsakič, ko popustim, ker mi ni do kreganja jih to opogumi za drznejši nateg prihodnjič.
Res, tole z monitorjem ni edina cvetka z njimi, le tista zaradi katere mi je dokončno dopi*dilo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
Brane2 ::
Aja, še ena stvar o monitorjih- čisto iz prakse.
Pred nekako dvema letoma mi je crknil ADI 6P- 19 colar, ki sem ga kupil pri Jerovšku. Hotel sem ga zrihtat sam. Ugotovil sem,d a rabim določene čipe, ki pa jih dela sam ADI za svoje monitorjein jih ne morem it iskat kar v najbližjo trgovino. Kontaktiram ameriški del ADIja, izmenjava par emailov z njihovim support inženirjem, ki mi rade volje pošlje vse kar rabim ZASTONJ.
Hotu je le podatke mojega monitorja (serijsko številko itd) čisto toliko kot potrditev, da sem verjetno resna stranka. Poslal mi je potrebne čipe ZASTONJ in plačal tudi poštnino.
KAr se mu je zdelo edino fer, ker je pač Jerovšek škripnil in sem se zgovarjal, da zdaj tudi servisa nimam.
Čeprav mu-iskreno rečeno-tega ne bi blo treba. So mi pa zato na Brniku prispelo robo (na kateri je jasno pisalo, da je zastonj) lepo opalili carino in DDV+ špedicijske storške. VSega skupaj IIRC 70 DM.
Pa to ni edini primer. Proizvajalci in trgovci zunaj radi pomagajo svojim kupcem tudi na take načine, če so le ziher da kupci vedo kaj počnejo in če sprejemajo s tem povezano odgovornost.
To je razlika med našimi trgovci in trgovci zunaj...
Pred nekako dvema letoma mi je crknil ADI 6P- 19 colar, ki sem ga kupil pri Jerovšku. Hotel sem ga zrihtat sam. Ugotovil sem,d a rabim določene čipe, ki pa jih dela sam ADI za svoje monitorjein jih ne morem it iskat kar v najbližjo trgovino. Kontaktiram ameriški del ADIja, izmenjava par emailov z njihovim support inženirjem, ki mi rade volje pošlje vse kar rabim ZASTONJ.
Hotu je le podatke mojega monitorja (serijsko številko itd) čisto toliko kot potrditev, da sem verjetno resna stranka. Poslal mi je potrebne čipe ZASTONJ in plačal tudi poštnino.
KAr se mu je zdelo edino fer, ker je pač Jerovšek škripnil in sem se zgovarjal, da zdaj tudi servisa nimam.
Čeprav mu-iskreno rečeno-tega ne bi blo treba. So mi pa zato na Brniku prispelo robo (na kateri je jasno pisalo, da je zastonj) lepo opalili carino in DDV+ špedicijske storške. VSega skupaj IIRC 70 DM.
Pa to ni edini primer. Proizvajalci in trgovci zunaj radi pomagajo svojim kupcem tudi na take načine, če so le ziher da kupci vedo kaj počnejo in če sprejemajo s tem povezano odgovornost.
To je razlika med našimi trgovci in trgovci zunaj...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
žvau ::
Brane2 kot sem ti napisu pejt na kir kol servis npr. BMW, Gorenje, Sony (al pa ker kateri koli drug) servis pa zahtevi service manuale. Mislim da ti jih ne bodo nikjer dali (glej točko 2).
1. Če PCX nima servisa kva jim pa pol težiš (pejt na pooblaščen servis po manuale)
2. Poseganje v monitor (odpiranje) iz strani nepobleščenih oseb pomeni prenehanje garancije (saj pri mojem monitorju). Ko ti bo pa dokončno crknu ti ne bodo priznali garancije ker si ga odpiru.
3. Ti si pa res model rajš šariš po pokvarjenem (rabljenem) monitorju kot da zahtevaš povračilo kupnine oziroma zamenjavo za nov monitor.
Se pa strinjam s tabo da večkrat dobiš več pomoči od proizvajalca kot od lokalnega trgovca (uvoznika).
1. Če PCX nima servisa kva jim pa pol težiš (pejt na pooblaščen servis po manuale)
2. Poseganje v monitor (odpiranje) iz strani nepobleščenih oseb pomeni prenehanje garancije (saj pri mojem monitorju). Ko ti bo pa dokončno crknu ti ne bodo priznali garancije ker si ga odpiru.
3. Ti si pa res model rajš šariš po pokvarjenem (rabljenem) monitorju kot da zahtevaš povračilo kupnine oziroma zamenjavo za nov monitor.
Se pa strinjam s tabo da večkrat dobiš več pomoči od proizvajalca kot od lokalnega trgovca (uvoznika).
Brane2 ::
Brane2 kot sem ti napisu pejt na kir kol servis npr. BMW, Gorenje, Sony (al pa ker kateri koli drug) servis pa zahtevi service manuale.
To ni ustrezna primerjava. PCX ni servis, ampak prodajalec.
Mislim da ti jih ne bodo nikjer dali (glej točko 2).
ČE "nikjer" pomeni na servisu, potem imaš MOGOČE prav, drugače pa se motiš. Sem jih že dobil.
1. Če PCX nima servisa kva jim pa pol težiš (pejt na pooblaščen servis po manuale)
Saj jim ne težim. Samo pravim, da bom svoja naročila robe odslej urejal pri drugem prodajalcu (uvoz).
2. Poseganje v monitor (odpiranje) iz strani nepobleščenih oseb pomeni prenehanje garancije (saj pri mojem monitorju).
NIKOLI nisem nikomur težil za garancijo za robo, po kateri sem sam prčkal. Saj smo odrasli. Čez moje roke je svojčas preteklo ogromno robe-zavedam se rizikov in to zahtevam tudi od vseh ostalih, ki dilajo robo brez garancije. Se je že zgodilo, da sem naredu slabo naložbo, pa nisem sral prodajalcu. Jebat ga-vkalkuliran rizik, katerega sem se zavedal že preden je denar zapustil moje roke...
Ko ti bo pa dokončno crknu ti ne bodo priznali garancije ker si ga odpiru.
Glej zgoraj. Za to se ne sekiram in v teh primerih ne mislim in nikoli nisem težil za garancijo. Sem mogoče bil prej nejasen glede tega ?
3. Ti si pa res model rajš šariš po pokvarjenem (rabljenem) monitorju kot da zahtevaš povračilo kupnine oziroma zamenjavo za nov monitor.
Zraven so ble tu še druge stvari (delna kompenzaciaj itd). Ni šlo za čisti nakup za $$$. Zavedal sem se tudi tega, da mi je tu šel PCX delno na roko (no, tko je blo vsaj videt še preden sem dobil robo).
Še zmeraj sem se počutu nekako hvaležen, ker sem po vsem času muk na neustreznih monitorjih dobil nekaj v tako visoki klasi tako poceni.
Resda je delalo slabo in nezanesljivo a še vedno se nisem mogel znebit občutka, da so mi nardil uslugo.
Vedu sem, da bi imel PCX težave s servisom tega monitorja če bi jim ga odnesu nazaj in da bi jim z insistiranjem na obligacijskem zakonu lahko naredu precej stroškov.
To se pa ne dela s folkom s katerim tudi drugače sodeluješ. Sem pa pričakoval maaalce več razumevanja, sploh glede na mojo dobro voljo, ko so oni kaj zaj* pri drugih dobavah (dostavljena napačna roba, prodana roba, ki jo sploh nimajo na zalogi, prodana in zaračunana roba, ki je ne morejo dobaviti itd itd).
Roberto1978 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cena čiščenja prahu v prenosniku (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 19271 (14846) | Zheegec |
» | Menjava kondenzatorjev - LCD monitorOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 3939 (3569) | GrimReaper |
» | Servis AvteraOddelek: Strojna oprema | 9153 (4508) | 69charger |
» | Gamerski in designerski računalnik (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 5221 (3729) | SynTax64 |
» | Trinitron - SUXOddelek: Zvok in slika | 1903 (1363) | modelizer |