» »

E-napotnica

E-napotnica

«
1
2

shadeX ::

Koliko časa je že ta zadeva v veljavi? Ne hodim velikokrat k zdravniku pa dobim sedaj prvič možnost prijave oz. naročanja za termin, preko e-napotnice. Moram sicer povedati, da je zadeva katastrofalno izpeljana. Vsakič ko vpišem svojo ZZZS številko in številko E-napotnice (dobiš jo še vedno na fizični napotnici), mi vrže error oz. nepooblaščen dostop.



Dvakrat pa se mi je tudi celo uspelo prijaviti, samo večkrat sem moral poizkusiti.

Je že kdo delal kdaj s tem in imel podobne probleme?


EDIT: Seveda so vpisani podatki pravilni.
  • spremenil: shadeX ()

aerie ::

Meni se tole pokaže...
 ...naprej pa ne grem ;)

...naprej pa ne grem ;)

Ganon ::

Seveda je "katastrofalno izpeljana", če pa sploh še ni delujoča. Preden tipkaš neumnosti, se prej pozanimaj. Spletni portal zVem je še v beta fazi.

http://www.ezdrav.si/wp-content/uploads...

shadeX ::

Preden tipkaš neumnosti

če pa sploh še ni delujoča


Seveda jih tipkam in jih tudi še bom. Kot pacientu mi je bila dana uporaba E-napotnice, za katero se moram nujno naročiti na pregled oz. rutinski poseg. Prek te strani tega očitno ne morem speljati.

Kaj pa tebi ni jasno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

harvey ::

e-napotnica bi morala biti uvedena s 15.01.2017, vendar je projekt preložen do nadaljnjega. Projekt e-zdravje je izpeljan katastrofalno.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

shadeX ::

Oni pa kar veselo te e-napotnice talajo. :)) Napotnico sem sicer dobil 16.1.2017.

harvey ::

V kolikor bomo pri skupnih prizadevanjih za ureditev področja do konca leta 2016 uspešni, načrtujemo s 15. januarjem 2017 obvezno uporabo eNapotnic za napotovanje na sekundarni in terciarni nivo, hkrati pa bo eNapotnica takrat izenačena s papirnato (ne bo več potrebno tiskanje napotnice poleg eNapotnice). Predpogoj za začetek uporabe

vir: nijz

Uradna uvedba e-naročanja znova preložena za nedoločen čas
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

ToniT ::

E-napotnice delujejo. Tudi e-naročanje deluje pri tistih izvajalcih, ki imajo to urejeno.
E-napotnica je osnova za e-naročanje (ni ista zadeva). Številka e-napotnice ni tista številka, ki je na obrazcu na desni strani zgoraj, temveč mora biti sprintana (običajno na vrhu napotnice na sredini).
Je pa dejstvo, da veliki izvajalci (UKC LJ in nekaj bolnišnic) še nimajo urejenega sistema e-naročanja, zato je uvedba projekta preložena za nedoločen čas.

shadeX ::

Številka e-napotnice ni tista številka, ki je na obrazcu na desni strani zgoraj, temveč mora biti sprintana (običajno na vrhu napotnice na sredini).


Ja sej je nemogoče napisat napačno informacijo. Zgoraj v sredini piše številka e-napotnice (13 mestna cifra). Isto ZZZS številko lahko prepišeš z napotnice, ali pa iz zdravstvene kartice. No big deal.

Problem je da ne spusti v samo stran (nepooblaščen dostop) in če pa že spusti (po 10 poskusih), ko boš izbral naslednjo možnost (imaš nekje 3-5 podstrani za naročilo termina), bo spet javilo nepooblaščen dostop, izpisalo uporabnika in si spet na začetku.

Ko bi bila zadeva vsaj BETA. Ampak to še Pre-alpha ni :))

ToniT ::

Se strinjam. Vem, da imajo na NIJZ zadnje čase kar probleme z varnostno shemo.

harvey ::

ToniT je izjavil:

Se strinjam. Vem, da imajo na NIJZ zadnje čase kar probleme z varnostno shemo.

Če bi bila samo varnostna smeha, bi jo v dveh letih, odkar napovedujejo štart portala ezdavja, tudi odpravili, vendar je kup še ostalih zadev, ki po njihovem terminskem planu, ki so si ga sami zastavili ne štimajo. Raje se gredo prenove spletnih strani in ugotavljanje zadovoljstva s spletnimi stranmi kot da bi osnove pošlihtali.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

MrStein ::

Nakaj se premika: Prihaja e-naročanje za lažje obiske zdravnika (rtvslo.si)

Dizajn spletnih strani sicer še šepa:


Heh:

NAPAKA
Prosimo vnesite pravilno telefonsko številko (kot npr. 041500500 ali 0038641500500, brez presledkov in/ali vezajev)

Vpisal sem seveda točno v taki obliki. Tudi če vtipkam njihov primer 0038641500500, javi enako napako. :P


PS: Sicer piše na vrhu https://zvem.ezdrav.si/domov , da je (še vedno) beta različica...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

shadeX ::

Zadeva zdej malo bolj funkcionira kot kadar sem odprl temo. Vsaj ne javi nobenih napak v procesu naročanja. Je pa npr predvidljivost datuma naročanja totalno v kurcu. Pisalo je npr, da bom dobil datum v drugi polovici marca 2017, dobil sem ga pa konec maja 2017.

Prav tako je potrebno napotnico (fizično) poslat bolnišnici. V čem je pol fora enapotnice?

1. Datum ti itak morajo dat v bolnišnici. Sam sistem tega ne omogoča.
2. Še vedno moraš poslat fizično napotnico po pošti v bolnišnico.

Če bi imel pa navadno napotnico, bi bil korak krajši. Prej sem samo poklical v bolnišnico, oni so povedali datum in jaz sem poslal napotnico.

Naslednjič če mi bo dala enapotnico, bom rekel ne hvala in zahteval navadno.

ToniT ::

Dokler sistem ne bo delal 100% še zmeraj potrebuješ fizično napotnico. Kar se pa tiče datuma pregleda pa imaš ponekod ti. čakalne vrste, kjer dobiš okvirni datum in šele kasneje točen datum pregleda. Pri določenih izvajalcih pa se lahko naročiš na točno določen datum in uro.

shadeX ::

Dokler sistem ne bo delal 100% še zmeraj potrebuješ fizično napotnico.


To razumem ja. Ampak ta trenutek je enapotnica izguba časa, je pa res da rabijo "beta" testerje. Sej drgač ni panike, sam sm bil malo razočaran, ker sem mislil da mi ne bo potrebno fizične napotnice pošiljat :)

ToniT ::

Se strinjam. Sistem bi že moral delovati, vendar zaradi velikih sistemov, ki tega nimajo porihtanih (beri UKC LJ), še ne...

next3steps ::

Tale E-napotnica je forever early access Alpha.

mojca ::

Deluje približno tako. Naročiš se na termin, dobiš potrdilo v obliki PDF-ja in SMS-a na telefon. In potem prideš na termin (voziš se dve uri), kjer ti razložijo, da je šlo za hrošča v sistemu in da te na ta dan ne morejo pregledati, ker je pri njih čakalna doba 3 mesece daljša in da jim ni jasno, v čem je problem - da sistem ne bi smel naročiti na ta termin. Potem te snamejo s sistema, ne da bi dobil kakršnokoli obvestilo (recimo SMS, da je bil pregled odpovedan).

bambam20 ::

mojca je izjavil:

Deluje približno tako. Naročiš se na termin, dobiš potrdilo v obliki PDF-ja in SMS-a na telefon. In potem prideš na termin (voziš se dve uri), kjer ti razložijo, da je šlo za hrošča v sistemu in da te na ta dan ne morejo pregledati, ker je pri njih čakalna doba 3 mesece daljša in da jim ni jasno, v čem je problem - da sistem ne bi smel naročiti na ta termin. Potem te snamejo s sistema, ne da bi dobil kakršnokoli obvestilo (recimo SMS, da je bil pregled odpovedan).



Deluje tako, da še vedno osebno pokličeš v ambulanto, kjer se misliš naročiti, da osebje potrdi datum pregleda. Enim se še klicat očitno več ne da.

vuego ::

mojca je izjavil:

Deluje približno tako. Naročiš se na termin, dobiš potrdilo v obliki PDF-ja in SMS-a na telefon. In potem prideš na termin (voziš se dve uri), kjer ti razložijo, da je šlo za hrošča v sistemu in da te na ta dan ne morejo pregledati, ker je pri njih čakalna doba 3 mesece daljša in da jim ni jasno, v čem je problem - da sistem ne bi smel naročiti na ta termin. Potem te snamejo s sistema, ne da bi dobil kakršnokoli obvestilo (recimo SMS, da je bil pregled odpovedan).


Seveda jim je jasno v čem je problem.

V eČakalnoKnjigo so te naročili na termin, za katerega si dobila SMS, v svoj "zvezek" pa so te naročili tri mesece kasneje. To pa zato, ker v eČakalniKnjigi ne smejo imeti praznih vnosov oz. te morajo naročiti na prvo prosto mesto. Potem pa hitijo klicat ponudnika storitev, da se nikakor ne smejo pošiljati SMS obvestila, saj niso "točna". Sistem te sam od sebe ne naroča ali sname z nobenega termina :)

Sistem te je pa "snel" zato, ker si imela rezervacijo na prvotni termin (na katerega si prišla, a ni obstajal) in so obkljukali, da nisi prišla, da te bodo lahko vzeli ponovno čez tri mesece :)

Tako pa se dela zato, ker višek točk ni plačan. Se raje podaljšuje čakalno vrsto, kot dela zastonj (kar je tudi logično).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vuego ()

Smurf ::

vuego je izjavil:


Tako pa se dela zato, ker višek točk ni plačan. Se raje podaljšuje čakalno vrsto, kot dela zastonj (kar je tudi logično).

Ne da ni placan, lahko dobis celo opomin, ce si nabral prevec tock (ker si s tem presegel sredstva, ki jih ima zdrastveni dom).

mojca ::

bambam20 je izjavil:

Deluje tako, da še vedno osebno pokličeš v ambulanto, kjer se misliš naročiti, da osebje potrdi datum pregleda. Enim se še klicat očitno več ne da.

Ne boš verjel, celo klicala sem receptorja in ga vprašala, če termin drži, pa mi je povedal, da če imam termin, da verjetno drži in da ambulanta res dela ob tem terminu. Z ambulanto pa me ni mogel vezati, da bi se dogovorila s sestro, ker delajo samo enkrat tedensko.

Če ti dajo termin z datumom in uro, ne vem v čem je sploh fora elektronskega naročanja in elektronskih napotnic. Če je še vedno treba klicat, naj pač ne promovirajo sistema, ki ne deluje.

Ampak še dobro, da si tako pameten. Ti lahko dam telefonsko številko za naročanje na specifičnem oddelku UKC-ja, pa mi boš poročal, ali si jih dobil v stotem ali tristotem poskusu? (Hint: meni jih tudi po urah klicanja ni še nikoli v nekaj letih uspelo priklicati. In potem sem ponavadi prosila kolege, ki delajo v Ljubljani, če me lahko gredo osebno naročit.)

Saj sistem me ni snel sam. Sneli so me z obrazložitvijo, da mi dajo zdaj možnost, da se naročim drugam, kjer je čakalna vrsta krajša. Če me ne bi sneli, se dejansko ne bi mogla naročiti nikamor.

PS: tole je bila druga izkušnja z elektronsko napotnica. Prva je bila taka, da so v izbrani ambulante eksplicitno zahtevali pošiljanje elektronske napotnice po navadni pošti ali osebno naročanje, in še po osebnem naročanju so zafurali situacijo in naročili k napačnemu dohtarju. Naročanje po telefonu, spletu, s skenom ali številko napotnice po emailu etc. .... nikakor ni prišlo v poštev. Na dan, ko sem prišla v ambulanto, so nekoga drugega kljub določenemu terminu odslovili, češ da ima blokirano napotnico, ker se je ničhudega sluteč pri drugi ustanovi zanimal za čakalno vrsto. Tam, kjer se je zanimal za čakalno vrsto, so mu "zaklenili" napotnico, tako da je ostal pred vrati ambulante in ob določenem terminu ni bil sprejet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: mojca ()

MrStein ::

mojca je izjavil:


Če ti dajo termin z datumom in uro, ne vem v čem je sploh fora elektronskega naročanja in elektronskih napotnic.

V tem, da se Cerar lahko pohvali, da so uvedli eNaročanje. >:D

PS: Kako kaj zdravstvena reforma? (retorično vprašanje, zdaj so zaposleni z zelo pomembno spremembo ustave, približno tako, kot so na začetku mandata bili tudi zelo zaposleni z eno zelo pomembno spremembo volilne zakonodaje - ne, ne tisti del, ki je v nasprotju z ustavo)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

bambam20 ::

mojca je izjavil:


Ne boš verjel, celo klicala sem receptorja in ga vprašala, če termin drži, pa mi je povedal, da če imam termin, da verjetno drži in da ambulanta res dela ob tem terminu. Z ambulanto pa me ni mogel vezati, da bi se dogovorila s sestro, ker delajo samo enkrat tedensko.

Če ti dajo termin z datumom in uro, ne vem v čem je sploh fora elektronskega naročanja in elektronskih napotnic. Če je še vedno treba klicat, naj pač ne promovirajo sistema, ki ne deluje.


Mhm. Receptor bo vedel a ne, ki je tam, da daje splošne informacije in sploh ne more dejansko vedet ali termini držijo.

Je verjetno težko poklicat točno določen dan in biti vztrajen pri klicanju, če se gre za specifično ambulanto? Po moje ni.

Nikoli v življenju se mi ni zgodilo, da bi dobil datum in uro in potem ne bi bil tisti dan na vrsti. Nikoli.


Ena takšna specifična ambulanta, ki deluje samo ob pondeljekih in takrat je tudi edini dan, ko se je možno naročiti je na Očesni kliniki v Ljubljani Nevro-oftalmološka ambulanta.

mojca je izjavil:



Ampak še dobro, da si tako pameten. Ti lahko dam telefonsko številko za naročanje na specifičnem oddelku UKC-ja, pa mi boš poročal, ali si jih dobil v stotem ali tristotem poskusu? (Hint: meni jih tudi po urah klicanja ni še nikoli v nekaj letih uspelo priklicati.



Jaz sem "pameten" zato pa takšnih problemov nima. Ti pa nisi. Pa jamraš.

V tem primeru imajo tudi mail na katerega jim pišeš, če se res ne oglasijo. mPa drugače obstaja tudi opcija, da svojo leno rit neseš direkt v Ljubljano.

Tudi sam sem jo že večkrat, pa sem 100 km stran in to samo zato, da sem se šel naročit.

Najlažje je stokat pa jokat.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

mojca ::

bambam20 je izjavil:

Je verjetno težko poklicat točno določen dan in biti vztrajen pri klicanju, če se gre za specifično ambulanto? Po moje ni.


V bistvu je nemogoče poklicati, če ambulanta vmes (od takrat, ko si se naročil, do takrat, ko si naročen) ne obratuje oz. objavljen urnik ne drži.

bambam20 je izjavil:

V tem primeru imajo tudi mail na katerega jim pišeš, če se res ne oglasijo. mPa drugače obstaja tudi opcija, da svojo leno rit neseš direkt v Ljubljano.

Tudi sam sem jo že večkrat, pa sem 100 km stran in to samo zato, da sem se šel naročit.


Ne boš verjel, ampak pred nekaj leti ga niso imeli. Potem mi je dala dohtarca svoj osebni mail, naj ji pišem, če kaj potrebujem, ker se zaveda, da je naročanje problematično. In sem ji pisala. In nisem dobila odgovora.

Jasno, da lahko grem v Ljubljano, imam prav tako skoraj 100 km do tam. Mi je pa absurdno, da si moraš v službi vzeti dopust, ker "lene riti" v Ljubljani ne morejo dvigniti telefona in itak naročajo samo od enajstih do dveh. No, in ko sem nazadnje dejansko bila pri dohtarci in pozabila vzeti potrdilo, da sem bila tam, ti kot edino opcijo, da post-festum dobiš potrdilo, da si bil tam (da bi dobil bolniško), ponudijo, da prideš osebno tja med deseto in drugo uro. Torej si moraš vzeti dopust, da lahko dobiš potrdilo za bolniško.

bambam20 ::

mojca je izjavil:

ker "lene riti" v Ljubljani ne morejo dvigniti telefona in itak naročajo samo od enajstih do dveh. No, in ko sem nazadnje dejansko bila pri dohtarci in pozabila vzeti potrdilo, da sem bila tam, ti kot edino opcijo, da post-festum dobiš potrdilo, da si bil tam (da bi dobil bolniško), ponudijo, da prideš osebno tja med deseto in drugo uro. Torej si moraš vzeti dopust, da lahko dobiš potrdilo za bolniško.


Dejansko tiste "lene riti" v ambulanti še kaj drugega delajo vmes. kar je popolnoma zgrešeno.

AmokRun ::

bambam20 je izjavil:

mojca je izjavil:

Deluje približno tako. Naročiš se na termin, dobiš potrdilo v obliki PDF-ja in SMS-a na telefon. In potem prideš na termin (voziš se dve uri), kjer ti razložijo, da je šlo za hrošča v sistemu in da te na ta dan ne morejo pregledati, ker je pri njih čakalna doba 3 mesece daljša in da jim ni jasno, v čem je problem - da sistem ne bi smel naročiti na ta termin. Potem te snamejo s sistema, ne da bi dobil kakršnokoli obvestilo (recimo SMS, da je bil pregled odpovedan).



Deluje tako, da še vedno osebno pokličeš v ambulanto, kjer se misliš naročiti, da osebje potrdi datum pregleda. Enim se še klicat očitno več ne da.

Potem pač ne deluje. Sicer nič nenavadnega glede na to, da gre za državni projekt.

bambam20 ::

AmokRun je izjavil:

bambam20 je izjavil:

mojca je izjavil:

Deluje približno tako. Naročiš se na termin, dobiš potrdilo v obliki PDF-ja in SMS-a na telefon. In potem prideš na termin (voziš se dve uri), kjer ti razložijo, da je šlo za hrošča v sistemu in da te na ta dan ne morejo pregledati, ker je pri njih čakalna doba 3 mesece daljša in da jim ni jasno, v čem je problem - da sistem ne bi smel naročiti na ta termin. Potem te snamejo s sistema, ne da bi dobil kakršnokoli obvestilo (recimo SMS, da je bil pregled odpovedan).



Deluje tako, da še vedno osebno pokličeš v ambulanto, kjer se misliš naročiti, da osebje potrdi datum pregleda. Enim se še klicat očitno več ne da.

Potem pač ne deluje. Sicer nič nenavadnega glede na to, da gre za državni projekt.


Deluje toliko, da ti sedaj ni potrebno osebno do ambulante. Samo pokličeš , da osebje napotnico zabeleži kot obstoječe in ti dodeli termin obiska.

Prej si moral pa osebno iti v bolnico se naročit. ne zdi se mi pametno, da bi uporabil zgolj sistem e-naročanja, kjer izbreš željeno ustanovo - ambulanto in se vpišeš. Tako pač ne deluje.

MrStein ::

Huh? Pred e-jem tudi ni bilo treba osebno iti.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

estons ::

Saj je vuego napisal kako gre:
Seveda jim je jasno v čem je problem. V eČakalnoKnjigo so te naročili na termin, za katerega si dobila SMS, v svoj "zvezek" pa so te naročili tri mesece kasneje. To pa zato, ker v eČakalniKnjigi ne smejo imeti praznih vnosov oz. te morajo naročiti na prvo prosto mesto. Potem pa hitijo klicat ponudnika storitev, da se nikakor ne smejo pošiljati SMS obvestila, saj niso "točna".


eNaročanje samo pobira podatke, ki jih sporočijo ambulante in ordinacije. Naloga eNaročanja je, da dobiš lep UI, SMS obvestila itd. Za vse ostalo so odgovorne ambulante. In če one nimajo porihtanih urnikov, terminov kdaj se lahko naroči pacient, omejitev urnikov itd., potem se vseeno vsi pritožujejo čez centralni sistem, ki v tem primeru ni kriv, da dobiva napačne podatke.

Skratka, državljani bi radi koristili prednosti elektronskih storitev, dohtarji in ostali bi pa najraje še vedno nekaj po svoje...

bambam20 ::

MrStein je izjavil:

Huh? Pred e-jem tudi ni bilo treba osebno iti.



Res je. A se nisi mogel naročiti isti dan, ker si moral napotnico poslati preko pošte oz. si jo lahko poskeniral. večina ljudi nima skernerja.

Vse kar je bilo potrebno pri prejšnjem sistemu, da bi ljudje imeli skener s katerim bi si skenirali napotnico in jo posali na mail.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Lonsarg ::

Dokler zdravstveni domovi/bolnice ter zavarovalnice ne bodo privatizirane bomo pač imeli tako stanje.

next3steps ::

Ganon je izjavil:

Seveda je "katastrofalno izpeljana", če pa sploh še ni delujoča. Preden tipkaš neumnosti, se prej pozanimaj. Spletni portal zVem je še v beta fazi.

http://www.ezdrav.si/wp-content/uploads...

Tale portal je FOREVER beta. Skropucalo, ki bi moralo delovati že leto dni nazaj pa še vedno ne.

AmokRun je izjavil:

bambam20 je izjavil:

mojca je izjavil:

Deluje približno tako. Naročiš se na termin, dobiš potrdilo v obliki PDF-ja in SMS-a na telefon. In potem prideš na termin (voziš se dve uri), kjer ti razložijo, da je šlo za hrošča v sistemu in da te na ta dan ne morejo pregledati, ker je pri njih čakalna doba 3 mesece daljša in da jim ni jasno, v čem je problem - da sistem ne bi smel naročiti na ta termin. Potem te snamejo s sistema, ne da bi dobil kakršnokoli obvestilo (recimo SMS, da je bil pregled odpovedan).



Deluje tako, da še vedno osebno pokličeš v ambulanto, kjer se misliš naročiti, da osebje potrdi datum pregleda. Enim se še klicat očitno več ne da.

Potem pač ne deluje. Sicer nič nenavadnega glede na to, da gre za državni projekt.

Se naročim preko e-napotnice. Čez nekaj tednov pokličem v ambulanto in povprašam, če datum še vedno drži. Odgovor je bil, da naročanje preko e-napotnice pri njih še ni mogoče in da sploh nisem naročen. Čakalna doba se mi je tako podaljšala za nekaj mesecev.

Zgodovina sprememb…

tikitoki ::

shadeX je izjavil:

Preden tipkaš neumnosti

če pa sploh še ni delujoča


Seveda jih tipkam in jih tudi še bom. Kot pacientu mi je bila dana uporaba E-napotnice, za katero se moram nujno naročiti na pregled oz. rutinski poseg. Prek te strani tega očitno ne morem speljati.

Kaj pa tebi ni jasno?


Print napotnice, ki si ga brez dvoma dobil, posljes ali prineses do ambulante, kjer se zelis narociti. Po online narocanju ni potrebe.

shadeX ::

bambam20 je izjavil:

mojca je izjavil:

Deluje približno tako. Naročiš se na termin, dobiš potrdilo v obliki PDF-ja in SMS-a na telefon. In potem prideš na termin (voziš se dve uri), kjer ti razložijo, da je šlo za hrošča v sistemu in da te na ta dan ne morejo pregledati, ker je pri njih čakalna doba 3 mesece daljša in da jim ni jasno, v čem je problem - da sistem ne bi smel naročiti na ta termin. Potem te snamejo s sistema, ne da bi dobil kakršnokoli obvestilo (recimo SMS, da je bil pregled odpovedan).



Deluje tako, da še vedno osebno pokličeš v ambulanto, kjer se misliš naročiti, da osebje potrdi datum pregleda. Enim se še klicat očitno več ne da.


A res?

Ko sem to jaz naredil, me je ženska na drugi strani skurcala, da kaj kličem če sem dobil potrdila. Povedala mi je, da če bo datum preklican in ne velja, me bodo obvestili po pošti.

bambam20 ::

shadeX je izjavil:


A res?

Ko sem to jaz naredil, me je ženska na drugi strani skurcala, da kaj kličem če sem dobil potrdila. Povedala mi je, da če bo datum preklican in ne velja, me bodo obvestili po pošti.


Am. Čudno res. Meni je bilo rečeno, da se vseeno pokliče v ambulanto kamor se imaš namen naročit. e-napotnica je seveda v sistemu a ne vem če jo medicinsko osebje opazi, ker ima preveč dela.

Ne vem za vas.

Jaz pokličem , da sestra potrdi termin. Nimam nobenih problemov, da zadeva ne bi držala oz. da bi me kdaj kakšna sestra napizdila.

Utk ::

tikitoki je izjavil:

shadeX je izjavil:

Preden tipkaš neumnosti

če pa sploh še ni delujoča


Seveda jih tipkam in jih tudi še bom. Kot pacientu mi je bila dana uporaba E-napotnice, za katero se moram nujno naročiti na pregled oz. rutinski poseg. Prek te strani tega očitno ne morem speljati.

Kaj pa tebi ni jasno?


Print napotnice, ki si ga brez dvoma dobil, posljes ali prineses do ambulante, kjer se zelis narociti. Po online narocanju ni potrebe.

Nekateri ste cisto zgresili namen enarocanja. Niso sli v milijonske stroske zato, da ne bo treba enga pildka sprintat, ampak da bojo termini jasni, zapolnjeni in ne bo preskakovanja vrst. V nekaterih ambulantah to deluje, v drugih se ne. Ampak jaz sem z enapotnico, ki sem jo dobil v petek popoldan prisel v ambulanti na vrsto v ponedeljek, ker je ocitno nekdo odpovedal, drugace bi moral cakat najmanj en mesec. Naredi to s papirnato napotnico. Sicer sem v ponedeljek prisel na vrsto 4 ure kasneje kot je pisalo na terminu, ampak to so ze detajli, ki se bojo porihtali.

MrStein ::

bambam20 je izjavil:

e-napotnica je seveda v sistemu a ne vem če jo medicinsko osebje opazi, ker ima preveč dela.

Ha ha, oziroma jok-jok...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

bambam20 ::

MrStein je izjavil:

bambam20 je izjavil:

e-napotnica je seveda v sistemu a ne vem če jo medicinsko osebje opazi, ker ima preveč dela.

Ha ha, oziroma jok-jok...



Čakaj malo. Saj osebje ne ve ali se ti misliš naročiti točno pri njih. Napotnica ni vezana na eno bolnico oz. zdravsveno ustavanovo.

Skratka. Komplikatorji ste na kubik. Pa vsi drugi so krivi.

estons ::

Čaki, kako si to predstavljaš? Napotnice nihče ne gleda, dokler se ti dejansko ne naročiš nekam. Napotnico dobiš od svojega zdravnika, da se naročiš npr. pri specialistu. V tem trenutku nisi še nikamor naročen. Ko se pa naročiš (elektronsko, po telefonu, karkoli pač zahteva specialist, h kateremu želiš), potem ustanova avtomatsko mora dobit tvoje naročilo v svoj sistem. Problem je, če navzven prikažejo kot da so na voljo vsi termini, ti se v dobri veri naročiš na enega od njih, potem ti pa v faco povejo, da to tako ne gre pri njih in te vseeno zabeležijo v svoj zvezek (seveda 3 mesece kasneje) in zignorirajo tisto, kar imajo zapisano v sistemu.

Kot je nekdo zgoraj napisal, z e-naročanjem so termini jasni, zapolnjeni in ni preskakovanja vrst. Zdi se mi pa, da enim ustanovam/zdravnikom to ne paše.

Utk ::

potem ti pa v faco povejo, da to tako ne gre pri njih in te vseeno zabeležijo v svoj zvezek (seveda 3 mesece kasneje) in zignorirajo tisto, kar imajo zapisano v sistemu.

Za to je predpisana kazen, prehodnega obdobja je pa menda tudi konec. Ampak ce ni toznika ni sodnika.

MrStein ::

bambam20 je izjavil:

MrStein je izjavil:

bambam20 je izjavil:

e-napotnica je seveda v sistemu a ne vem če jo medicinsko osebje opazi, ker ima preveč dela.

Ha ha, oziroma jok-jok...



Čakaj malo. Saj osebje ne ve ali se ti misliš naročiti točno pri njih. Napotnica ni vezana na eno bolnico oz. zdravsveno ustavanovo.

Skratka. Komplikatorji ste na kubik. Pa vsi drugi so krivi.

Huh?
V sistemu klikneš, da bi se naročil, pri dr. Franc Jozef, ambulanta XY (ker ti sistem pove, da ima prosto).
Če potem Franc Jozef ne ve, da si se pri njemu naročil, potem je sistem ničvreden.

Kako si ti so sploh zamišljaš? Da je eNaročanje le še ena dodatna plast birokracije, zraven stari?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

ToniT ::

Zadeva deluje na naslednja načina:
Specialist ima urnik, ki je odprt v sistem enaročanja in ko se ti naročiš na termin, ki ti je ponujen, se napotnica avtomatsko prenese v čakalnico specialista. Ta te je dolžan sprejeti v terminu, ki ti je bil dodeljen. Če tega ne delajo, so v prekršku.
Drugi primer:
Specialist ima čakalno vrsto in je objavljen okvirni termin. Ti se naročiš k specialistu in padeš v čakalno vrsto. Ambulanta je potem dolžna naročati paciente po vrsti, kot so padli v čakalno vrsto. Če se ne počne na tak način, so v prekršku.

V obeh primerih so različni prosti termini za Redno in Hitro. Mislijo še uvesti "super hitro" (izraz sem si izmislil, nova kategorija pa obstaja).
V primeru odkritja nepravilnosti kazni niso tako male, vendar, kot je nekdo napisal - če ni tožnika ni sodnika.

mojca ::

Kam se torej lahko naknadno pritožiš, če ti po potrditvi termina na licu mesta povedo, da ne moreš noter zaradi "napake v sistemu"?

Pa pustimo to, da ta hip verjetno nimam česa doseči. (Danes se lahko preko e-napotnice v isti ustanovi naročim šele za februar.)

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: mojca ()

estons ::

Prijaviš jih na ZZZS (naj sprožijo inšpekcijski postopek) in potencialno na NIJZ (kjer bodo preverili, če slučajno gre za tehnično napako).

estons ::

Sem se spomnil še ene opcije - lahko jih prijaviš zastopniku pacientovih pravic. http://www.mz.gov.si/si/pogoste_vsebine...

BCSman ::

A se lahko zamenja izvajalca, ko enkrat dobiš termin? Torej, da bi storniral naročilo in se z enapotnico ponovno prijavil k drugi zdravstveni ustanovi?

estons ::

Verjetno lahko; predvidevam, da bi te trenutno izbrani izvajalec moral stornirati in bi tako "sprostil" tvojo napotnico. AMpak potem bi znal imeti težave z veljavnostjo napotnice, saj se moraš naročiti v 2 tednih od izdaje napotnice, če ni nujno ali hitro. Mogoče preveri še na helpdesku eZdravja?

DamijanD ::

A se da na zvem.ezdrav.si dodati neko osebo za katero si pooblaščen?
Certifikat imam samo jaz in za tamalo imam že pravice, rad bi pa pod ta account dodal še ženo.

bsslo ::

Pokliči na njihov support. Številka je na homepageu sicer... 080 24 45
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov vrhunec digitalne transformacije v slovenskem zdravstvu: do podatkov zdravstveneg (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
18326845 (13202) SeMiNeSanja
»

Vprašanje glede magnetne resonance glave

Oddelek: Loža
497311 (5613) LeQuack
»

Spremembe za paciente pri naročanju

Oddelek: Problemi človeštva
172323 (1558) Magic1
»

Odgovorno razkritje ali neodgovorno nerazkritje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / NWO
13934406 (24543) fujtajksel
»

Kaj bi vi pričakovali od aplikacije z vsemi vašimi zdravstvenimi podatki na pametnem

Oddelek: Mobilne tehnologije
425960 (4295) Matej_K

Več podobnih tem