» »

Za nostalgike: Viva Amiga (dokumentarec)

Za nostalgike: Viva Amiga (dokumentarec)

opeter ::

Kickstarter kampanja je bila uspešna in so zaključili dokumentarni film o Amigi:


Povezava:
https://amigafilm.com/watch-viva-amiga/
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Brane22 ::

Meh. Amiga je bla dolgočasen stroj.

V bistvu je bila zamišljena "ameriško" -zelo okrašeno.

Taka koncepcija je bila kolikor-toliko zanimiva samo za prvo generacijo ( A500 itd), vse ostale so bile daleč od optimuma.

opeter ::

Saj isto bi lahko rekel za Apple. Pa poglej, kje je en in kje drugi.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Brane22 ::

Saj Apple je bil isti, ko je delal reinkarnacije svojih prvih uspehov.

S tem da je imel revnejši HW in višje cene.

Saj to je znano. Bilo je šitload materialov na to temo, ki so sledili zgodovini in delu Jaya Minerja itd.

filip007 ::

Če bi bila Amiga danes potem bi verjetno imeli PC v tipkovnici, kar pa ni tako slabo.
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

Invictus ::

filip007 je izjavil:

Če bi bila Amiga danes potem bi verjetno imeli PC v tipkovnici, kar pa ni tako slabo.

Saj so bili, pa niso bili uspešni...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

next3steps ::

Imaš PC v tipkovnici tudi danes in to brez Amige.
http://www.techradar.com/reviews/vensmi...

NikolormousB ::

Brane22 je izjavil:

Meh. Amiga je bla dolgočasen stroj.

V bistvu je bila zamišljena "ameriško" -zelo okrašeno.

Taka koncepcija je bila kolikor-toliko zanimiva samo za prvo generacijo ( A500 itd), vse ostale so bile daleč od optimuma.


Kaj je pa na Amigi dolgočasnega? Meni se je zdelo precej impresivno, ko sem prišel iz domačega ATja s herculesom in pc speakerjem k sosedu na Amigo. Čisto drug svet.

Brane22 ::

NikolormousB je izjavil:


Kaj je pa na Amigi dolgočasnega? Meni se je zdelo precej impresivno, ko sem prišel iz domačega ATja s herculesom in pc speakerjem k sosedu na Amigo. Čisto drug svet.


1. To je zato, ker si s pokopališča prišel na travnik in se ti ta zdi "poln življenja".

2. Prve Amige so mogoče celo imele kaj pokazat. Grafika, ki je ne vidiš povsod in kup čiperaja, ki zna obdelovat stvari avtomatično. Na žalost je bilo vse narejeno "ameriško" - šitload flashy ledic, učinek pa ( za ta denar) bolj tko-tko.

Amiga je imela kup namenskega čiperaja, ki je prinesel združljivostne probleme pozneje, ker o tem takrat ni nihče razmišljal. Bil je zanimiv za A500-A600 itd, pozneje pa je prinesel samo težave.

Isto je bilo tudi z organizacijo pomnilnika v smislu fast ram/chip ram itd. Ob vseh teha zadevah pa recimo Amiga ni imela 3D niti pametnega vnaprej predvidenega načina, kako bi to dal gor itd.

Če govorimo o mašinah te generacije, mi je daleč bolj všeč prvi Atari ST, ki ga je sooblikoval Shiraz Shivjy ali pa recimo Archimedes.

So daleč bolj "čisti" znotraj. ST ima daleč manj sklopov,v endar s čistejšimi funkcijami.

Ko so šli v naslednjo generacijo, je Atari s TTjem totalka zaribal stvari. Če bi se potrudil tako, kot se je s STjem, bi dobili daleč boljši stroj. Vsakdo lahko sam doma naredi daleč boljšega TTja sam doma kot del nostalgia-tripa.

Sama platforma to lepo omogoča.

filip007 ::

Amiga je imela multimedio skoraj 10 let pred PCjem, zato so tudi propadli ker jo niso znali izkoristiti.
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

Brane22 ::

Amiga je mela krneki.

na daleč se je videlo, da je bil osnovni stroj, na katerem je Jay Miner delal, bil zamišljen kot igralna konzola.

Mela je lepo grafiko. Dokler je nisi rabil za kaj drugega kot igre. Takrat je bil čas za nabavo tablet proti galvobolu na vreče in stalno kontrolo pri okulistu. Stvar je generirala čisti PAL, z vsem hororjem ki sodi zraven.

Od njega si lahko dobil pri 50Hz kajvem mogoče 250+ vrstic. Če si vklopil višje ločljivosti, si dobil interlace, ki je totalka ubijal očesna zrkla.

Amiga je imela barve. Celih 4096 v HAM modu. Dokler jih nisi dejanjsko rabil za kaj. Potem si videl, da to za kaj več ko mirno sliko izbrane vsebine ni primerno. In brez HAM-modea ? Ne ravno svetlobno leto nad ostalimi stroji.

Amiga je imela zvok. Ampak 8-biten, generiran skozi D/A sampling itd. Primerno več ali manj samo za igre.

Amiga je imela multitasking. Ampak samo za pokazat. Prav veliko res uporabnih stvari ni bilo narejenih z njim.
Da ne govorimo o šitloadu "Guru Mediation" poročil, ko je padla v nezavest.

RAM razširitev na STju je bila tako simpl, da sem lahko dodal 4MB kadarkoli s preprostim wire-wrapom štirih DIMM modulov za PC ( 1M x 9). Good luck with that na AMigi. Pa lahko si dodal samo fast-ram, kamor je dostopal samo CPU.
Če si rabil več RAM-a za grafiko - f** you...

Obnesla se je solidno samo v aplikacijah, ki so ji bile pisane na kožo - generiranje efektov za PAL signal itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

Invictus ::

Amigo so uničili programerji, ker niso programirali tako kot je bilo planirano. Direkten dostop do funkcij v ROMu namesto preko pravilnih funkcijskih klicev je za vedno povzročil probleme z nadgradnjo ROMa z novimi funkcijami in odpravo bugov.

So pač mislili, da je ena verzija za vse, pa res so dobili ven precej več brzine kot bi jo sicer.

Poleg tega niso dali nič na združljivost za nazaj, ki je bila slaba ali pa je sploh ni bilo. Še en razlog za propad.

V osnovi je bila pa to škatla za igre, ki so jo zaradi Toasterja na veliko uporabljali v video produkciji. Razen tega je bila to precej nišna zadeva s precej svojimi vmesniki in standardi, ki ni mogla preživeti kljub dobri tehnologiji. Denar je pač v spreadsheetingu ;).

ArsTechinca ima serijo 10 člankov o nastanku in propadu Amige in Commodorja. Zanimivo branje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

CoolBits ::

Imel sem amigo 1300 (tipkovnica) in amigo 4000.
Ta 4000 je tekla na 60mhz (PPC) in je delala kroge okrog prvega pentiuma 100mhz, ki je precej kasneje prišel ven. :)

Brane22 ::

Stala je pa bogastvo. kartice zanjo ( Kojekakvi Zorro III? sloti itd) pa tudi.

Pa video je imela kljub vsemu precej reven.

Dodali so par modeov in to je bilo to.

In BTW a ni imela 4000ka Motoroline 68040 ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

CoolBits ::

Tudi PC ni bil poceni, moj prvi je bil P1 al mogoče P2 233mhz, ki je že prekašal amigo.
Ja imela je 40 in 60.
So bili pa zanimivi časi še pred internetom pri nas, ko smo se klicali in pošiljali datoteke prek analognih linij... BBS... :)
Tudi kasneje internet je na amigi lepo deloval... irc... :D

CoolBits ::

Zanimivo je bilo tudi to, da sem na amigi v emulatorju lahko poganjal MacOS 7,x kar je naredilo takratni internet še bolj zanimiv z netscape navigatorjem.
PC z windows 95 je imel pa zanimive težave v stilu "Your mouse has moved, you need to reboot" hehe
Res škoda da se je razvoj amige ustavil.

OmegaM ::

Amiga je bila stroj, ko je pc bil sranje!
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

Invictus ::

Sam sem na Amigi 500 z 1 MB RAM poganjal DOS emulator in Turbo Pascal, da sem delal seminarske v prvem letniku FRI.

Pol sem si lepo kupil AMD 486 na 40 MHz. Sam je bil z monitorjem 4000 mark ;(.

Še tole za bralce...

http://arstechnica.com/series/history-o...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

opeter ::

Je pa Amiga težavo s prikazom 3D grafike ... pač manjkal je pospeševalnik.



Lepo opisano v tem komentarju:

Phunker1Pred 1 letom
Warzone 2100 was adapted for the Amiga in 2011. I played it in 1999. On my PC with a 3dFX Vodoo 1. 12 years earlier. The Amiga sucked at anything 3D. When Doom came out in 1993, it was game over for the Amiga. That's how it was.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

filip007 ::

Za Doom 2 in Duke Nukem 3D je bilo zadosti 486 66MHz, verjetno niso bili zmožni razviti lastnega 3D čipa.
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

Invictus ::

Ko je 3D postal popularen, sta bila Amiga in Atari veja 68xx0 škatel že zdavnaj v krizi.

Preprosto niso uspeli preklopiti pravi čas na PowerPC tako kot je to uspelo Applu. In preveč so bili navezani na igračarski svet.

Razen Amiga pri video editingu (tu je bil monopol dolgo časa), ni bilo ene profesionalne tržne niše, ki je ne bi prevzel PC.

Office taski (Word, Excel) so se pa tako ali tako zdeli plebejski vsem Amiga in Atari fenom ;).

Drugo dejstvo pa je, da je sta bili obe platformi precej bolj popularni v Evropi, kot v ZDA. V Evropi se pa ne piše toliko biznis softwara kot v ZDA. Tudi dandanašnji ne...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Brane22 ::

V bistvu je bil glavni problem, da so bili v marketing oddelku Motorole debili.

Dizajn je bil noro dober, a beancounterji niso mogli mimo tega, da bi nategnili vse živo okrog sebe.

68030 ni bil slab čip, 40 in 60-ka še veliko manj in FPU na njih je smeje opravil s čemerkoli na Intlu.

Ampak Motorola je zanje hotla bogastvo. Tako kot pri računalnikih, našel se je team genijev, ki je zasnoval 68000, potem pa je stvar počasi zvodenela.

Potem su pa tu še proizvajalci mašin, ki so hoteli sicer zelo dober instrukcijski set procesorja raztegovati v nedogled in z njim reševati vse.

Na 68000-ki imaš kup enostavnih strojev. Od 68020 dalje pa nobenega. Še več, nikjer nisem videl nedušenega stroja, kot je to bil Atari ST, kjer bi CPU lahko tekel s polnimi pljuči.

Invictus ::

Brane22 je izjavil:

V bistvu je bil glavni problem, da so bili v marketing oddelku Motorole debili.

Dizajn je bil noro dober, a beancounterji niso mogli mimo tega, da bi nategnili vse živo okrog sebe.

Ja, niso poštekali, da včasih manjša marža pomeni večji zaslužek ;).

68060, ki je bil zadnji, je bil prava zver...

Zadnji normalen računalnik z 68040 je bil pa NeXT ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Brane22 ::

Saj 68k čipovje ni bilo električno zelo zahtevno, vsaj ne bolj od istoležnih Intlov.

Navadna Z-80 v Spektrumu je imel IIRC ene 40k tranzistorjev. 68000-ka pa kot pravi njeno ime 68K ( ajde 70K v realu a to je nepomembno). Se pravi, še ne 2x več logike za skok z ubogega 8-bitnega stroja na 16-bitno zadevo, ki komot dela 32-bitno navzven.

FPU je sploh poezija. V njem je komajda kaj, to pa zato, ker je podpora že v procesorju.

A najcenejši 68881 FPU je stal bogastvo. Spomnim se, da sem dal mislim da 150DM, torej današnjih €80 samo za _knjižico_, ki je vsebovala datasheet zanj. Čipa ni bilo pod 350DM in to 68881, 68882 pa je bil seveda 2x dražji.

Že če bi tole dali ven z neko človeško maržo, bi 68K stroji skočili konkretno naprej.

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Zanimivo je videt stališče Braneta22, ki je očitno (tudi) hardveraš napram stališčem uporabnikov Amige, ki se pa v njena čreva verjetno kaj preveč niso spuščali. Mene je že takrat zanimala uporaba računalnikov pri strojniškem načrtovanju (CAD) in takrat je svet zgledal tako, da se je zdelo, da je Intel za pisarniška opravila za "resno" računalništvo pa je treba poseči po Motoroli 68K in izpeljankah. Skoraj vse resne delovne postaje so bile zgrajene okoli Motorol, pa če si gledal Sun, HP/Apollo ali SGI... Imel sem srečo, da sem lahko nekaj časa delal s tem:



HP/Apollo 9000 433s s Turbo VRX grafiko (čisto ta pravi 3D pospeševalec), zgrajena okoli 68040...Mokre sanje vsakega inženirja takrat... Je pa to bil labodji spev Motorole, na sosednji mizi je že tiktakala HP 9000 720 s PA Risc procesorjem....

Da bi mi kdo takrat rekel, da bo Intel nekoč povozil vse Motorole in kasneje še risc procesorje, bi ga verjetno po zdravju vprašal... Ah, spet ta "še pomnite, tovariši" efekt...

LP

Jože

Invictus ::

Smo se spuščali tudi v hardware. Če bi pobrskal doma, bi mogoče še našel knjigo hardverskih projektov z Amigo 500 ;).

Malo zafrkancije, čeprav bolj malo uporabno. Nisem kaj preveč prodajal tisti čas...

Sem pa spoznal tipa, ki je delal v original Apollo firmi v Angliji, še preden jo je kupil HP. Pa še sedaj dela za HP. Zanimive štorije, ki so po 7 pirih bolj slabo v spominu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Apollo Domanin DN4500... Mašina, na kateri sem poganjal Ansys, ko sem diplomo pisal....



Na Motoroli 68030 seveda :D...

...mast, nas je Prijateljica daleč off topic odpeljala...

LP

Jože

[D]emon ::

Barbarpapa2 > in kasneje še risc procesorje

Saj jih ni. Prvi Playstation je bil osnovan na RISC arhitekturi, prav tako je ARM lep predstavnik te arhitekture.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

Invictus ::

Na desktopu in serverjih je ostal samo še Intel.

ARM mu ne bo kmalu prevzel tega.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

[D]emon ::

Tudi na desktopu imas se vedno RISC arhitekturo. Samo migrirala je iz CPU-ja v GPU.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

Invictus ::

Mislim, da se pod RISC arhitekturo ni nikoli štelo GPU ;).

Tam se gre bolj za SIMD arhitekturo, seveda pa lahko rečeš tudi da je RISC. Saj je vsak modul pravzaprav nek RISC procesor.

Sicer je pa tudi Intel sedaj RISC. Sam ta Reduced je malo večji. Vse inštrukcije so narejen v hardwaru. Ni več mikrokode ;).

Danes je ta delitev brez zveze, ker CPU sam zasede bolj malo silicija. Večina ga gre za predpomnilnike. To je bilo pomembno v 80tih letih, potem pa z manjšanjem tehnologije vedno manj.

Sicer pa tudi ARMu težko rečeš danes RISC, saj ima čez 200 inštrukcij :P.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Se spomnim debuta ARM arhitekure, Acorn Archimedes.... Takrat mu noben Intel based PC ni prišel blizu. In potem je bila cela serija delovnih postaj na Sun Sparc, Mips, DEC Alpha, HP PA Risc, Power PC in drugih risc procesorjih, ki jih več ni (vsaj ne na desktop in/ali deskside sistemih ne). Je pa marsikaj iz risc sveta potem bilo prevzeto v Intelove Pentium in kasnejše procesorje. Zadnja "ne-Intel" delovna postaja, na kateri sem delal je bil nek IBM s Power PC procesorjem (med leti 2001 in 2004). Sem primerjal Pro/Engineer 2001 na IBM-u in PC-ju (takrat z GeForce 2 grafiko) in IBM ni imel več nobene praktične prednosti več...

Se malo tolažim, da kljub temu to pišem na HP delovni postaji, seveda z Intel Xeonom notri. In kupil sem jo rabljeno za male pare, kar si 20 let nazaj za Unix zverine nisem mogel niti v sanjah predstavljati....

LP

Jože

[D]emon ::

Mmmm, Alpha, to so spomini :)
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

opeter ::

Mah, jaz nisem se zelo poglobil v hardver. Tudi lastno Amigo nikoli nisem imel, a zaradi znancev, konkretno pa zaradi enega sošolca poznam sceno. Pri računalnik z Motorolinim CPU-jem, ki sem ga imel možnost večkrat uporabljat je bil en Apple Macintosh Centris računalnik.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

cekr ::

Pri Commodorju so bili večni nategausarji.
V nedogled so nekaj napovedovali potem pa ni bilo nič ali pa zelo šlampasto skup zmetano. No, v tistih časih Apple z Mac-om ni bil nič boljši.
Mac je bil tako slabo skup zmetan, da je Mac-emulator na ST-ju bolje tekel.
Takrat je Apple tudi dosegel, da je Atari emulator umaknil.
Meni je še vedno žal, da sem se znebil Atari Falcona.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

opeter ::

cekr je izjavil:

Meni je še vedno žal, da sem se znebil Atari Falcona.


Ko si že omenil Falcona, glej tole:


Tip je spravil not Radeona 9200 ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

[D]emon ::

cekr je izjavil:

Pri Commodorju so bili večni nategausarji.
V nedogled so nekaj napovedovali potem pa ni bilo nič ali pa zelo šlampasto skup zmetano. No, v tistih časih Apple z Mac-om ni bil nič boljši.
Mac je bil tako slabo skup zmetan, da je Mac-emulator na ST-ju bolje tekel.
Takrat je Apple tudi dosegel, da je Atari emulator umaknil.
Meni je še vedno žal, da sem se znebil Atari Falcona.


No, no. Commodore 128 je bil cisto solidna masina, glede na sestavo. Ce si pa ti videl samo VIC-20 pa ni moja krivda.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

Brane22 ::

C128 je bil šele pile of junk.

Kubični meter čiperaja z nikakršnim učinkom.

petrus ::

Tukaj managing director Commodore UK pripoveduje kaj se je tako dogajalo pri njih in kako so uspeli podjetje zavozit:


In še zgodba o nastanku ATARI računalnikov, dejansko so bili STji bolj kot ne maščevanje bivšega Commodore direktorja:
stati inu obstati

Brane22 ::

V bistvu če bi lahko zgodovino ponavljal, bi najraje videl Sinclairjev QL oziroma Pandoro brez naveze s British telekomom, zaradi katerje je potem naredu toliko napak.

Dobili bi stroj s 68000ko v solidni obliki ( piksna + keyboard) itd.

Brane22 ::

V bistvu, če bi se lahko vrnil še malo nazaj, bi najraje videl, da National ne bi zajebal NS32K serije in da je to pograbil Sinclair namesto Atarija ( ki je razmišljal o tem).

NS32K je bil vsaj na papirju awesome.

Ko je Iskra Delta razpadla, so bile police polne čiperaja.
Takrat sem našel šteko NS32081 - FPU za NS32032/NS32008 čipa.

Stver je zgledala bolj neugledno od najmašega PROM čipa. Imela je le 24 pinov ( navaden DIP!) a na performansu se to ni videlo. NS32 je uporabljal multipleksirano vodilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

Invictus ::

Noben bi omenil SGI in MIPSa, če že sanjamo o starih časih ;).

Zakaj je British telekom zajebal QL? Našel...

http://www.theregister.co.uk/2014/02/19...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Invictus, si prosil za to :D. Moje prvo srečanje s Silicon Graphics je bila Personal Iris 4D/25 na kateri sem takrat preiskušal PTC Pro/Engineer-ja:



Potem sem se par mescev družil s tem (SGI Indigo 2):



In zadnje druženje (pa spet Pro/Engineer gor) je bil SGI Indy:



To je bilo leta 1996 ali 1997. Ampak takrat je na področju enty level delovnih postaj Intel že bil v naskoku s svojimi Pentium Pro procesorji. Pro/Enginnerja smo vzeli, ne pa tudi SGI-ja. Smo vzeli Siemens-Nixdorf Celsiuse s Pentium Pro procesorjem....

LP

Jože

Zgodovina sprememb…

Ahim ::

Brane22 je izjavil:

RAM razširitev na STju je bila tako simpl, da sem lahko dodal 4MB kadarkoli s preprostim wire-wrapom štirih DIMM modulov za PC ( 1M x 9).

Prav rad bi videl 1M x 9 DIMM RAM module za PC, ki jih nekdo wirewrapa.

A so kaj podobni SIPP modulom? :))

Aja pa prva generacija Amige je bila A1000.

opeter ::

Invictus je izjavil:

Noben bi omenil SGI in MIPSa, če že sanjamo o starih časih ;).

Zakaj je British telekom zajebal QL? Našel...

http://www.theregister.co.uk/2014/02/19...


Toaster (Silicon Graphics O2) je bil meni osebno najbolj simpatičen:



Se spomnim testa v reviji Klik iz leta 1998 (primerjali so z nekim "navadnim" PowerMacom, G3 PowerMacom, Pentiumom 2, Pentiumom MMX).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tri desetletja prave Prijateljice (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostalo
6319571 (14399) MrStein
»

Amiga je stara 25 let (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
5312149 (10845) MrStein
»

Commodore se vrača

Oddelek: Novice / Ostale najave
3111836 (9860) Matako
»

Amiga OS 4.0 On Tour 2003 v Sloveniji

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
102259 (2259) jerry2000

Več podobnih tem