Novice » Ostalo » Volkswagen bo prevara v ZDA stala še dodatno milijardo dolarjev
ZaphodBB ::
Dokler ne obstaja taka tesla, ti je dovoljeno vozit turbobencinarja na plin.
Turbobencinar na plin ima ravno tako NOx težave...
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Invictus ::
Seveda turbina nima problemov z noxi, saj notri nič ne izgoreva.
NOx nastane pri večjih temperaturah in tlakih, ki jih zagotavlja turbina.
NOx nastane pri večjih temperaturah in tlakih, ki jih zagotavlja turbina.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
globoko grlo ::
Ampak a pri plinu tut?
Kaj je sploh prednost plina? Nižja cena? Manjše emisije?
Kaj je sploh prednost plina? Nižja cena? Manjše emisije?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Aston_11 ::
ZaphodBB ::
globoko grlo je izjavil:
Ampak a pri plinu tut?
Kaj je sploh prednost plina? Nižja cena? Manjše emisije?
Plin ima manj nečistoč kot druga fosilna goriva. Vendar NOx nastajajo pri visokih temperaturah in ob revni mešanici zraka in goriva (višek zraka).
Torej NOx lahko "rešiš" z večjo porabo ali pa z več CO2. Vsega ne moreš imeti, ajde - lahko če vsem vsiliš urea dodatek. Kar pa spet prinaša cel kup drugih težav.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()
jest10 ::
Zaradi manj ogljika v mulekulah je malo lažje doseči popolno izgorevanjeHa? Če je ogljikovih vezi manj(?), kaj ti torej zgoreva bolj popolno?
Manj ogljika v mulekuli, manj je šans za CO, saje, nezgorele ogljikovodike.
Za solidno izgorevanje potrebuješ manjši pribitek kisika, kot pri bencinu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
fujtajksel ::
fujtajksel je izjavil:
Čak mal, lambdo, HC, CO ti čist lepo pomerijo in nadzor bencincev je do nekje tekel korektno. Prav tako bi znali narest uporabne meritve NOx in PM za zelo razumen denar, če ne bi določeni dosegli da se jih ne dela.
Iz teh meritev vidijo samo ali motor dela priblizno tako kot naj bi. Iz tega sklepajo da so tudi ostali plini potem v redu, pa ocitno lahko niso. Da se dpf ne preverja je pa kriminal zase.
Če bi merili NOx in PM bi prav tako lahko videli, če čistilni sistem dela približno tako kot naj bi, z dpf vred. Ampak očitno nočejo.
Mesar ::
Maš rešitev?
Kje je Tesla za mene? Takšna, ki se nafila v 5min pa potem gre 1000+km
Za dva jurja, ne?
Pa maš Teslo za 80k pa tega nima. 300km narediš pa pol ure filaš, torej ko se vstaviš na pumpi moraš it vmes na kosilo potem pa si ga lahko na roko vržeš pa še ti 5 min ostane
Dokler ne obstaja taka tesla, ti je dovoljeno izven mest vozit turbobencinarja na plin.
Po mestu boš nas pa ti prevažal z rikšo?
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mesar ()
antonija ::
Ti se vedno mislis da ti kdo verjame, da naredis 1000+ km v enem susu, se ustavis na pumpi toliko da nafilas rezervar in jih ruknes se 1000+ za do vecera? Na sovoznikov sedezu pa svizec zavija cokolado, a?
Tudi ce dejansko obstaja tak heroj na svetu, ki prevozi 2000+ km z enim 5 minutnim postankom, se ga bo pac "deprivilegiralo" v navadnega smrtnika in ne bo nic bolj zastrupljal druge kot bojo drugi njega.
Tako kot je nekdo zgoraj napisal: ce smo lahko cigaretarje delozirali ven iz javnih protorov, bomo to naredili se z drugmi smrdljivci.
Tudi ce dejansko obstaja tak heroj na svetu, ki prevozi 2000+ km z enim 5 minutnim postankom, se ga bo pac "deprivilegiralo" v navadnega smrtnika in ne bo nic bolj zastrupljal druge kot bojo drugi njega.
Tako kot je nekdo zgoraj napisal: ce smo lahko cigaretarje delozirali ven iz javnih protorov, bomo to naredili se z drugmi smrdljivci.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
jest10 ::
globoko grlo ::
Kaj je nujnost? Naziji niso uspeli s plinskimi komorami, zdej so nam pa naziwagn podturili.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
antonija ::
Le da je eno razvada, drugo pa za veliko ljudi nujnost.Nujnost je transport robe in ljudi, in ta nujnost obstaja ze od pradavnine. Pa imamo danes namesto konjskih vpreg in riks raje avte, vlake, letala in ladje.
In ne bos verjel: morskega transporta se ne gremo vec s parniki, ker jih je povozil cas. Pri vlakih se je zgodilo podobno, in smo manj ucinkovita goriva zamenjali z bolj ucinkovitimi. Letala tudi niso vec stare gare z batnimi motorji, ampak jih je velika vecina reaktivcev. In tudi pri avtih bo pac treba pocasi upokojiti strupene motorje in jih zamenjati s cim drugim.
Ne razumem zakaj so nekaterim prav motorji na notranje izgorevanje tako zelo vsec... a dobite % od vsakega prodanega? Ali ste samo zelo prestraseni ker se bojite, da noben drug nacin prevoza razen dizla ni primeren za vsakodnevno migracijo med domom in sluzbo, + popoldanski obisk najljubsega trgovskega centra?
(razen tistega heroja ki mora prevozit na tisoce km s 5 minut postanka, se razume)
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
jest10 ::
Nujnost je transport robe in ljudi, in ta nujnost obstaja ze od pradavnine. Pa imamo danes namesto konjskih vpreg in riks raje avte, vlake, letala in ladje.
In ne bos verjel: morskega transporta se ne gremo vec s parniki, ker jih je povozil cas. Pri vlakih se je zgodilo podobno, in smo manj ucinkovita goriva zamenjali z bolj ucinkovitimi. Letala tudi niso vec stare gare z batnimi motorji, ampak jih je velika vecina reaktivcev.
Fino.
In ko bo kakšen drug način pogona bolj konkurenčen, kot bencin/dizl, bo le ta prevladal. Počasi.
ZaphodBB ::
Ne razumem zakaj so nekaterim prav motorji na notranje izgorevanje tako zelo vsec... a dobite % od vsakega prodanega?
Jaz bi mel z veseljem Teslo ampak nimam 80k€. BMW-ja za 30k€, pa ne bi imel ker je sekret. Isto ne bi imel ostalih sekretov. Aja, pa ostaja še malo destvo, da si ne morem privoščit dat več kot 10k€ za vozilo.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Utk ::
Lej, z usranim dizlom se čez 5-10 let vozil spljoh boš ne. Ali boš pešačil, letel, lebdel ali se vozil s teslo, je pa tvoj problem.
jest10 ::
Seveda. 1/3(če ne še več) evropejcem bodo v petih letih odvzeli dizle, saj kar serjejo denar in bodo z lahkoto pljunili za elektro/lebdeče/leteče vozilo
Če že, se bo v 10+ letih počasi začelo zmanjševati vgrajevanje dizel mašin v nova vozila. To je vse.
Kar bo prodano, se bo veselo vozilo dalje(mogoče s kakšnimi omejitvami v velemestih), dokler ne crkne.
Če že, se bo v 10+ letih počasi začelo zmanjševati vgrajevanje dizel mašin v nova vozila. To je vse.
Kar bo prodano, se bo veselo vozilo dalje(mogoče s kakšnimi omejitvami v velemestih), dokler ne crkne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
D3m ::
Lej, z usranim dizlom se čez 5-10 let vozil spljoh boš ne. Ali boš pešačil, letel, lebdel ali se vozil s teslo, je pa tvoj problem.
Če bi napisal 50-100 let bi bilo bolj verjetno.
Lahko greš nazaj v kot.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Utk ::
London, Pariz, Berlin od naslednjega leta naprej sprejemajo samo se euro 6 dizle. Ker bojo v petih letih ugotovili, da stanje ni kaj dost boljse, kako bi pa blo, bojo po 2025 vse skupaj enostavno prepovedali. Drugi bojo pa sledili.
globoko grlo ::
Ampak, zakaj mormo čakat še žnj let, če že sedaj vemo, da vse to svinja???
V takem svetu živimo, ane.
V takem svetu živimo, ane.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
jest10 ::
No kar predlagaj rešitev, katere posledica ni ekonomski propad Evrope, ko praktično polovici prebivalstva onemogočiš prevoz.
Na horuk gre tole samo v risankah. V realnosti je možen samo zelo, zelo soft prehod, tem ene 20-30 let.
Na horuk gre tole samo v risankah. V realnosti je možen samo zelo, zelo soft prehod, tem ene 20-30 let.
D3m ::
globoko grlo je izjavil:
Ampak, zakaj mormo čakat še žnj let, če že sedaj vemo, da vse to svinja???
V takem svetu živimo, ane.
V industrijski dobi se je tudi svinjalo, pa vemo zakaj.
|HP EliteBook|R5 6650U|
antonija ::
No kar predlagaj rešitev, katere posledica ni ekonomski propad Evrope, ko praktično polovici prebivalstva onemogočiš prevoz.Ekonomski propad my ass. Samo ogromni stroski za podjete, to je pa tudi vse.
Mislim da je v tej temi nekdo napisal, da bi za razvoj "cistega" dizlarja porabili vsaj milijardo USD. Trenutno jih bodo zaradi ne-razvoja placali skoraj 18 milijard samo v US. 18 razvojev cistejsih motorjev.
Ce si lahko privoscijo tako kazen in ne propadejo, potem je vsako nabijanje o "ekonomskem propadu Evrope" tocno to: nabijanje.
Ce ima kdo slucajno podatke o proizvodnji ceni avtov: koliko dizlarjev bi VW lahko zamenjal s cim cistejsim na svoje stroske za tehle 18 milijard USD, namesto da jih senka US birokratom? (pa upostevajmo da gre v veliki vecini za cenejse avte, ne za 200k+ EUR limuzine)
Ker ce prav racunam si za ta denar lahko kupis 225k Tesel za 80k USD...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Utk ::
VW vsako leto vloži v razvoj menda 11 milijard evrov. Jaz sicer temu ne verjamem, ampak tako oni pravijo...če s tem denarjem ne morejo naredit čistega dizla, ga pač ne morejo. Če je to samo računovodski trik, je pa tudi njihov problem.
jest10 ::
No kar predlagaj rešitev, katere posledica ni ekonomski propad Evrope, ko praktično polovici prebivalstva onemogočiš prevoz.Ekonomski propad my ass. Samo ogromni stroski za podjete, to je pa tudi vse.
Mislim da je v tej temi nekdo napisal, da bi za razvoj "cistega" dizlarja porabili vsaj milijardo USD. Trenutno jih bodo zaradi ne-razvoja placali skoraj 18 milijard samo v US. 18 razvojev cistejsih motorjev.
Ce si lahko privoscijo tako kazen in ne propadejo, potem je vsako nabijanje o "ekonomskem propadu Evrope" tocno to: nabijanje.
Ce ima kdo slucajno podatke o proizvodnji ceni avtov: koliko dizlarjev bi VW lahko zamenjal s cim cistejsim na svoje stroske za tehle 18 milijard USD, namesto da jih senka US birokratom? (pa upostevajmo da gre v veliki vecini za cenejse avte, ne za 200k+ EUR limuzine)
Ker ce prav racunam si za ta denar lahko kupis 225k Tesel za 80k USD...
???
Jaz govorim o množici ljudi, ki imajo dzilaša in in bi jim nekateri radi na horuk prepovedali uporabo vozil, ne o VW.
antonija ::
VW vsako leto vloži v razvoj menda 11 milijard evrov. Jaz sicer temu ne verjamem, ampak tako oni pravijo...če s tem denarjem ne morejo naredit čistega dizla, ga pač ne morejo. Če je to samo računovodski trik, je pa tudi njihov problem.No, v tem primeru bi jih vsaj za eno leto lahko vlozili 29 milijard (skoraj 3x toliko kot trdijo da vlozijo). Ce iz tega ne zmorejo narest dizlarja ki ustreza predpisom, potem je mogoce bolje da svoje resurse vlozijo v kaj drugega.
Jaz govorim o množici ljudi, ki imajo dzilaša in in bi jim nekateri radi na horuk prepovedali uporabo vozil, ne o VW.Dobro zate. Novica govori pa o VW in njegovih goljufijah in lazeh, debata je pa nanesla se na druge posledice ki jih to prinasa.
Nihce ni napisal da bo prepovedal transport ljudem, samo da naj uporabijo nekaj, kar malo manj svinja okolje in zastruplja ljudi. In ce VW tisti ki je skuhal tole juho, potem se mi ne zdi napacno razmisljanje, kaj bi lahko VW naredil namesto goljufije da bi dejansko zadostil zakonodaji.
(in ce nebi EU tako strastno branila svojih laznjivcev in goljufivcev bi VW tudi pri nas veselo menjal avte za kaj bolj cistega li pa vracal denar)
Pa nekako ne najdem v tej temi komentarja... kdo tocno zeli na horuk prepovedati uporabo dizlasev? Razen nekaj evropskih velemest, ki so njihovo uporabo ze sedaj zelo strogo omejile?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
jest10 ::
Pa nekako ne najdem v tej temi komentarja... kdo tocno zeli na horuk prepovedati uporabo dizlasev?
Za začetek bo eden takih Utk
Ce iz tega ne zmorejo narest dizlarja ki ustreza predpisom
Saj euro 6 mašine ustrezajo predpisom. Brez goljufanja
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
Utk ::
Saj euro 6 mašine ustrezajo predpisom. Brez goljufanja
Tega ti pač ne veš. Ne sekiraj se, nihče ne.
Jaz nočem na horuk...še eno leto nazaj je kazalo, oz. sem jaz upal, da bo to tam nekje leta 2040. Zdaj je pa tudi 2025 že kar pesimistično, ali optimistično, kakor gledaš, ker se stvari tako hitro vrtijo. Nemčija bo sprejela zakon, na zahtevo mest, s katerim bojo lahko drugo leto pod euro 6 dizle vrgle iz mest. Leta 2018 v nekatera nemška mesta ne boš smel z dizlom letnik 2014, in tudi z nekaterimi iz 2015 ne. Noben filter niti nobena vinjeta ti ne bosta nič pomagala, ne boš smel. Glede na to je strašno optimistično pričakovat, da boš leta 2025 vozil po Berlinu z dizlom iz 2016...sploh če se izkaže, da še zmeraj goljufajo. Še bolj optimistično je zato, ker se bo stoprocentno izkazalo, da zrak zaradi euro 6 dizlov ni kaj dost boljši. Malo bo, kaj veliko pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Mesar ::
Ti se vedno mislis da ti kdo verjame, da naredis 1000+ km v enem susu, se ustavis na pumpi toliko da nafilas rezervar in jih ruknes se 1000+ za do vecera? Na sovoznikov sedezu pa svizec zavija cokolado, a?
Tudi ce dejansko obstaja tak heroj na svetu, ki prevozi 2000+ km z enim 5 minutnim postankom, se ga bo pac "deprivilegiralo" v navadnega smrtnika in ne bo nic bolj zastrupljal druge kot bojo drugi njega.
Tako kot je nekdo zgoraj napisal: ce smo lahko cigaretarje delozirali ven iz javnih protorov, bomo to naredili se z drugmi smrdljivci.
Še dobro, da smo nekateri malo bolj čili, zdaj če se ti po AC voziš 60km/h po odstavnem potem verjamem, da si to težko predstavljaš. Meni eni obrok na 6h vožnje znese čisto bp, sicer so mi takšne fure bolj izjema kot pravilo ampak s Teslo bi bil namesto ceu dan na cesti, dva dni na cesti. MS-KP in nazaj je 570km, boh ne daj da še vmes skočiš v KR, Tesla pa ti gre z enim polnjenjem 300km? Če ga malo goniš verjetno še manj, potem pa čakaš pol ure, da se na fila? Kaj boš s tem?
Your turn to burn!
ZaphodBB ::
> Saj euro 6 mašine ustrezajo predpisom. Brez goljufanja
Seveda, seveda. Če Euro 5 ni bilo moč rešit brez goljufanja, gotovo bo šlo pri Euro 6. Kajne?
> Lej, z usranim dizlom se čez 5-10 let vozil spljoh boš ne. Ali boš pešačil, letel, lebdel ali se vozil s teslo, je pa tvoj problem.
A si ujel oni del, ko turbo bencinarji niso nič boljši?
Sovjetska EU ne bo naredila kaj dosti, dokler ne bo na voljo Nemška alternativa Tesli z ustreznimi proizvodnimi kapacitetami. Celo gospodarsko okolje EU je preveč investirano v nizko porabo in dizle. Razlog je v strateški izpostavljenosti Evrope in ne v okoljevarstvu, ki je samo kulisa.
Seveda, seveda. Če Euro 5 ni bilo moč rešit brez goljufanja, gotovo bo šlo pri Euro 6. Kajne?
> Lej, z usranim dizlom se čez 5-10 let vozil spljoh boš ne. Ali boš pešačil, letel, lebdel ali se vozil s teslo, je pa tvoj problem.
A si ujel oni del, ko turbo bencinarji niso nič boljši?
Sovjetska EU ne bo naredila kaj dosti, dokler ne bo na voljo Nemška alternativa Tesli z ustreznimi proizvodnimi kapacitetami. Celo gospodarsko okolje EU je preveč investirano v nizko porabo in dizle. Razlog je v strateški izpostavljenosti Evrope in ne v okoljevarstvu, ki je samo kulisa.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Invictus ::
Ko bodo Švabi naredili električni avto (ko se pokaže potreba in bo tehnologija dovolj zrela), bo Tesla zgledala kot predrag plastičen klump.
V Nemčiji se že piše zakonodaja, ki bo prepovedala vse ICE motorje v centrih mest. Zgleda samo še čakajo na dokončanje infrastrukture za polnilnice.
V Nemčiji se že piše zakonodaja, ki bo prepovedala vse ICE motorje v centrih mest. Zgleda samo še čakajo na dokončanje infrastrukture za polnilnice.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Utk ::
A si ujel oni del, ko turbo bencinarji niso nič boljši?
A si ujel oni del, da o tem kaj je boljše odločajo politiki, ne pa zdrava pamet? In bencinarji so boljši. Z letošnjim letom počasi dobivajo filtre, bomo videli še, če filtri res delujejo, ampak načeloma naj bi bli bencinarji vsaj tako čisti, kot naj bi bli dizli teoretično čisti, s tem, da dizli v resnici nikoli niso niti približno tako čisti, kot naj bi bli.
Zaenkrat velja, da tam kjer bojo smeli vozit samo euro 6 dizli, bojo dovoljeni euro 4 bencinarji. In plinaši v skoraj vsakem primeru.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Aston_11 ::
In te tvoje pravljice boš preveril kako? Da so bencinci enaki smrdljivci, smo že ugotovili, sedaj njhov smrad skušajo rešiti še z nekimi filtri. Bog nas varuj euro 4 bencinarjem, že tako mi smradijo vedno, ko gredo mimo, sploh ko ima polovica teh smrdljivcev neke zrabljene katalizatorje. Res si ti pojem doslednosti.
jest10 ::
Utk ::
In te tvoje pravljice boš preveril kako? Da so bencinci enaki smrdljivci, smo že ugotovili, sedaj njhov smrad skušajo rešiti še z nekimi filtri. Bog nas varuj euro 4 bencinarjem, že tako mi smradijo vedno, ko gredo mimo, sploh ko ima polovica teh smrdljivcev neke zrabljene katalizatorje. Res si ti pojem doslednosti.
To ste ugotovili vi, ki se dokazano zgodovinsko motite.
> Saj euro 6 mašine ustrezajo predpisom. Brez goljufanja
Seveda, seveda. Če Euro 5 ni bilo moč rešit brez goljufanja, gotovo bo šlo pri Euro 6. Kajne?
Mrbit pa je vmes nekaj let razvoja.
Ali pa je to nemogoče in VSI goljufajo?
Kot je izkazalo, je ves razvoj od leta 2002, ko so že začeli z adblue in dpf filtri, do leta 2015 (do euro 6), šel v smer optimizacije na testu, ne pa v realni vožnji. Težko, da se je pa ravno lani ne vem kaj spremenilo. In če se je, kaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jest10 ::
Kot je izkazalo, je ves razvoj od leta 2002, ko so že začeli z adblue in dpf filtri, do leta 2015 (do euro 6), šel v smer optimizacije na testu, ne pa v realni vožnji. Težko, da se je pa ravno lani ne vem kaj spremenilo. In če se je, kaj?
Nekaj nazaj nisi bil sposoben dobiti testa novega in starega dizla pri normalni uporabi, sedaj pa tole ven mečeš
Aston_11 ::
Da mi smrdijo, mi pove nos. Da ravijo filtre, so priznali proizvajalci. Da proizjavajo svinjarijo, priznavajo vsi proizvajalci. Da zaradi svinjarije rabijo katalizatorji, priznavajo vsi proizvajalci. Da iz sebe stisnejo enako svinjarijo kot dizli, pišejo sami proizvajalci. Da je s stališča uporabnika popolnoma vseeno, ali nafto pretvarja v vijolice dizel, ali v malo bolj čiste vijolice bencinarje, je tudi znano. Da pa ste eni zgodovinsko v zmoti, ko mislite, da so vijolice do bencinarja koristne, je pa tudi znano. Pameten človek bi vedel povedati, da ne en ne drug nista zdravilna.In te tvoje pravljice boš preveril kako? Da so bencinci enaki smrdljivci, smo že ugotovili, sedaj njhov smrad skušajo rešiti še z nekimi filtri. Bog nas varuj euro 4 bencinarjem, že tako mi smradijo vedno, ko gredo mimo, sploh ko ima polovica teh smrdljivcev neke zrabljene katalizatorje. Res si ti pojem doslednosti.
To ste ugotovili vi, ki se dokazano zgodovinsko motite.
Meče, ker ni sposoben objektivne ocene. In take je najlepše drezati. SPloh ko vijolice od svoje kante voha, dobi tak blažen obrazek...
Kot je izkazalo, je ves razvoj od leta 2002, ko so že začeli z adblue in dpf filtri, do leta 2015 (do euro 6), šel v smer optimizacije na testu, ne pa v realni vožnji. Težko, da se je pa ravno lani ne vem kaj spremenilo. In če se je, kaj?
Nekaj nazaj nisi bil sposoben dobiti testa novega in starega dizla pri normalni uporabi, sedaj pa tole ven mečeš
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
antonija ::
Pameten človek bi vedel povedati, da ne en ne drug nista zdravilna.Se malo bolj pameten clovek bi pa znal povedati, da je en izmed njih bolj skodljiv kot drug. In dovolj pameten clovek bi izbral manjse zlo, ne pa zagorvarjal vecjega.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Utk ::
Če pravi nekdo, da je uspel v letu 2016 zmanjšat izpuhe za 10x, prej pa v 12 letih za...nič, pa ne samo da je to nekomu uspelo, ampak vsem po vrsti, bi pričakoval, da se to nekje na motorju vidi, malo drugačen filter, večji rezervoar za adblue, nekaj, karkoli. No, pa ni, nič ni. Motorji so isti. Samo še bolj naspidirani so.
fujtajksel ::
Pa nekako ne najdem v tej temi komentarja... kdo tocno zeli na horuk prepovedati uporabo dizlasev?
Za začetek bo eden takih Utk
Ce iz tega ne zmorejo narest dizlarja ki ustreza predpisom
Saj euro 6 mašine ustrezajo predpisom. Brez goljufanja
Predpisom na papirju, ne na cesti. Semtertja kakšna menda celo res tudi na cesti. No en bemfl iz zloglasnega ameriškega testa. Ampak verjetno za evropski trg niso naredili nobenega takega, le čemu
Če prav razumem je še precej večji problem to vzdrževat čez življenjsko dobo avta. Praktično vsak bi moral vsake tolk zamenjat kakšen katalizator itd, ampak so pa tudi hujši zapleti. Da imajo ne samo Francozi ampak tudi Nemci določen procent avtov, ki jih že v garancijski dobi sploh ne znajo zrihtat da bi delali kot je zamišljeno, pol pa potihem izvedejo tiste neuradne posege znane iz tunerskih delavnic in izključijo lučke da se te znebijo. Če pa bi zadeva tako odpovedala po koncu garancije in bi izpuh kontrolirali na tehničnih, bi se ti zgodila ekonomska totalka. Mislim da bi mnogi to težko dol požrli.
jest10 ::
Utk ::
Da mi smrdijo, mi pove nos. Da ravijo filtre, so priznali proizvajalci. Da proizjavajo svinjarijo, priznavajo vsi proizvajalci. Da zaradi svinjarije rabijo katalizatorji, priznavajo vsi proizvajalci. Da iz sebe stisnejo enako svinjarijo kot dizli, pišejo sami proizvajalci.
To je res. Ampak naj omejijo te umazane bencinarje. Sej obstajajo tudi veliko bolj čisti, samo korak nazaj morajo naredit.
Da je s stališča uporabnika popolnoma vseeno, ali nafto pretvarja v vijolice dizel, ali v malo bolj čiste vijolice bencinarje, je tudi znano.
To je pa laž.
ZaphodBB ::
Ali pa je to nemogoče in VSI goljufajo?
Ja točno to je - VSI goljufajo.
V resnici sedaj razumemo, da imajo Ameri najbolj "eko" predpis. Oni strogo omejujejo NOx - kar pomeni, bencinski motorji večjih kubatur. Za to plačajo s povečano porabo in večjim izpustom CO2 (ki ni strupen).
Edit: Evropa si to težko privošči, ker so naše rafinerije usmerjene v Dizel, vsa infrastruktura na kontinentu je usmerjena v Dizel. Dejansko bomo morali verjetno prenašati te smrdljivce dokler ne bomo prešli na elektriko.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()
Utk ::
No, pa ni, nič ni. Motorji so isti. Samo še bolj naspidirani so.
No motorji niso isti.
Pa tudi pri istem motorju imaš različne izpuste ob različnih režimih dovajanja goriva in zraka
Isti so. Razen tisti, ki so slučajno prišli novi modeli, ampak vsi stari se še zmeraj naprej prodajajo. 1,5 dci, 1,6 tdi, fordovi, fiatovi, vsi.
ZaphodBB ::
Torej problem rešen če so manj strupeni?
Če so 40x manj strupeni to ni zanemarljivo, kali?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
jest10 ::
No, pa ni, nič ni. Motorji so isti. Samo še bolj naspidirani so.
No motorji niso isti.
Pa tudi pri istem motorju imaš različne izpuste ob različnih režimih dovajanja goriva in zraka
Isti so. Razen tisti, ki so slučajno prišli novi modeli, ampak vsi stari se še zmeraj naprej prodajajo. 1,5 dci, 1,6 tdi, fordovi, fiatovi, vsi.
No saj ti to ne bo problem dokazati
Če je ista prostornina (recimo 1,6 TDI, ko glih najbolj pljuvaš po VW), to še ne pomeni, da je isti motor.
Utk ::
Poglejmo raje renault, ki uvaja 1,6 dizle, a misliš da so šli ne vem kaj delat iz starega 1,5, če grejo itak na nov motor? Pa je stari glih tako euro 6. Pri VW je sigurno isto. Če je slučajno nov motor, prav, je pač nov, ampak sem siguren da se vsaj v nekaterih modelih vzporedno prodaja tudi stari. Pa tudi v teh primerih med starimi in novimi ni neke bistvene tehnološke razlike, da bi zdaj pa 10x manj izpuščali.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen bo zaradi prevare odštel še 4,3 milijarde dolarjev (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Tožbe | 32907 (23356) | zmaugy |
» | Volkswagen bo v ZDA odkupil tudi nekatera vozila s 3-litrskimi motorji (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Tožbe | 14914 (12648) | Utk |
» | Volkswagen bo goljufanje v ZDA stalo 10 milijard dolarjev (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Tožbe | 25535 (20642) | cuxoh |
» | V ZDA potrjena Volkswagnova poravnavaOddelek: Novice / Ostale najave | 11010 (9340) | D3m |
» | Afera Dieselgate se razplamteva: neustreznih 11 milijonov vozil (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Tožbe | 53223 (43252) | SuperVeloce |