» »

CPU & Ram bottleneck v modernih igrah

CPU & Ram bottleneck v modernih igrah

«
1
2 3 4

hojnikb ::

Odpiram namensko temo za to diskusijo.
#brezpodpisa
  • zaklenil: bluefish ()

hojnikb ::

#brezpodpisa

Predator X ::



i3 6100 Memory OC = memory OC pomeni večji bendwith, večji bandwith lahko dosežemo z dual channelom. Recimo single channel in navit RAM bo vseeno počasnejši (ali enako hiter) kot dual channel + Stock RAM.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Zakaj pa ne kak 8 jedrni xeon? Recimo E5-2670 na 2011 podnožju. Zdej so že poceni. Z e-baya dobiš za ene 100€ proc, tukaj pa vzameš najcenejšo grafično postajo. Recimo DELL T3600 ali pa HP Z420 in vtakneš ta proc notri, pa orenk grafično in imaš hudo mašino in velik pretok med ramom in procesorjem.

Predator X ::

krneki0001 je izjavil:

Zakaj pa ne kak 8 jedrni xeon? Recimo E5-2670 na 2011 podnožju. Zdej so že poceni. Z e-baya dobiš za ene 100€ proc, tukaj pa vzameš najcenejšo grafično postajo. Recimo DELL T3600 ali pa HP Z420 in vtakneš ta proc notri, pa orenk grafično in imaš hudo mašino in velik pretok med ramom in procesorjem.


Zato, ker ni dober v STju. Podoben problem ima navit FX 8350, da nemore konkurirat recimo naviti i5tki.

hojnikb ::

al pa recimo kakšno quad 775 plato in xeon 5420 (navijaš kamot na 3ghz+). TO maš za res res male pare. (cca 30-40e vseskupaj).
Ravno sestavljam en takšen build (proc še v prihodu) za malo igranja (potem gre pa naprej sorodnikom :))
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Predator X ::

Zadnje čase se lovi 60fps (konstantnih). Za bolj smooth experience se lovi 120,144fps, in kakor vemo več fpsjev = manjši inputlagg.
- Recimo 60Hz in 60fps bo imel 65ms input lagga, medtem ko 60Hz in 300fpsjev bo pa skočil na 45ms inpulagga. Z 144Hz boš pa prišel z 144FPsji na 30ms input lagga.

Pa tudi igrce so bolj CPU zahtevne.

hojnikb ::

kje si te cifre ven potegno, they don't make any sense
#brezpodpisa

Red_Mamba ::

prakticno vse igre so single threaded zato je CPU bottle neck. In zato tudi intel masine bolje prebavljajo moderne spile ker so intel procesorji hitrejsi v singlethread aplikacijah kot AMD.

razlog zakaj so singlethread je pa v dejstvu da je moderne spile izredno tezko razbit na vec threadov. sinhronizaija med njimi is a pain in the ass
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

pegasus ::

Red_Mamba je izjavil:

razlog zakaj so singlethread je pa v dejstvu da je moderne spile
Oksimoron. Če špil vztraja v prejšnjem tisočletju, potem ni modern.

Red_Mamba ::

pegasus je izjavil:

Red_Mamba je izjavil:

razlog zakaj so singlethread je pa v dejstvu da je moderne spile
Oksimoron. Če špil vztraja v prejšnjem tisočletju, potem ni modern.


ti si pa pamet z vlko zlico jedu :D

ce hoce kdo obogatet lahko naredi prvi true multithreaded game engine
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Torej, 25% obremenitev procesorja, ker je igra single threaded.



Aja, gre se pa za Far Cry Primal.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

pegasus ::

Sem ja ... in jo tudi uspešno prodajam vsem, ki želijo poslušati.

Lej, še Intel ti zna prodat multithreaded game engine howto ... in to iz leta 2009. In ti bi še vedno zagovarjal lene, nesposobne programerje?

Jst ::

Ahh. Bullshit.

Če igra uporablja eno jedro 100%, drugo pa 50%, še ne pomeni, da je igra single-threaded.

Sicer so pa vsi novejši game engine-i multithreaded. Unreal, CryTech, Id Tech, Frostbite,... Itak so sestavljeni iz "modulov": logika, input, grafični del, fizični del, zvočni del,...

Ne pravim, da niso možne optimizacije. Ampak nove igre kar lepo izkoriščajo več jeder.

Primer: Civilization 5 (meni se zdi, da je Civ5), porabi vseh 6 jeder na Xeonu.


---

Intelu se jaz lahko zahvalim, da sem se naučil nekatere probleme reševati paralelno. Ko je izšel prvi P4 z HyperThreadingom sem se spravil študirati in pisati enostavne primere in čez mesec, dva, sem pri tisti aplikaciji, ki smo jo delali, kjer sem bil zaposlen, kalkulacije za izpis in analizo pohitril za 10-15%. SQL baza je laufala do 30% hitreje v najboljšem primeru, realno pa 20%.

edit: Nisem videl pegasus-ovega odgovora pred mano.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

hojnikb ::

dx12/vulkan to the rescue
#brezpodpisa

krneki0001 ::

Predator X je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Zakaj pa ne kak 8 jedrni xeon? Recimo E5-2670 na 2011 podnožju. Zdej so že poceni. Z e-baya dobiš za ene 100€ proc, tukaj pa vzameš najcenejšo grafično postajo. Recimo DELL T3600 ali pa HP Z420 in vtakneš ta proc notri, pa orenk grafično in imaš hudo mašino in velik pretok med ramom in procesorjem.


Zato, ker ni dober v STju. Podoben problem ima navit FX 8350, da nemore konkurirat recimo naviti i5tki.


Zakaj bi mu sploh moral konkurirat v ST? Sej ni namenjen neki hudi hitrosti v ST, namenjen je da laufa na čimveč threadih in tam 8 jedrnik povozi vse I5.

pegasus ::

8 jeder na 4 ddr3 kanale je še nekako ok ... Problem je, da danes dobiš za te iste 4 kanale up to 24 jeder in če ne razumeš, kako in zakaj je tvoja aplikacija omejena z memory bandwidthom, si lahko grdo presenečen.

Sicer pa še vedno velja, da price/performance v eni škatli dobiš največ memory bandwidtha s quad-socket amd piksno (4x4 kanale). Prihajajoča generacija procov (xeon e5 v5 in zen) bo to igro naredila spet zanimivo, medtem ko je ibm power že sedaj krepko nad x86 ponudbo (ne te webscale tyan ponudbe, proper ibm piksna s centaur buffer čipi).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

Predator X ::

krneki0001 je izjavil:

Predator X je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Zakaj pa ne kak 8 jedrni xeon? Recimo E5-2670 na 2011 podnožju. Zdej so že poceni. Z e-baya dobiš za ene 100EUR proc, tukaj pa vzameš najcenejšo grafično postajo. Recimo DELL T3600 ali pa HP Z420 in vtakneš ta proc notri, pa orenk grafično in imaš hudo mašino in velik pretok med ramom in procesorjem.


Zato, ker ni dober v STju. Podoben problem ima navit FX 8350, da nemore konkurirat recimo naviti i5tki.


Zakaj bi mu sploh moral konkurirat v ST? Sej ni namenjen neki hudi hitrosti v ST, namenjen je da laufa na čimveč threadih in tam 8 jedrnik povozi vse I5.


Imaš prav, nebi mu bilo treba.
- Ampak, poglej si zakaj je FX 8350 slabši in boljši.
Integer performance je odličen.
Floating Point performance je pa z 8 jedri/8threadi na nivoju ali celo počasnejši od i5 3570K.

- Jedro je nima balanca, če bi AMD dodal 30-50% fp (unit) performanca v modul bi znal biti veliko boljša zadeva, ampak kako dobiti teh 30-50%, če sama konstrucija jedra zasnovana za die efficiency. Ja FX ima veliko L2 cacha in L3 Cacha. Jaguar jedro, ki je dosti manjše ima celo boljši izkoristek FPUja per clock.

- Zen je zelo podoben Jaguarju...velikost 28nm 3.1mm^2 vs 6-8mm^2 14nm(vsaj tako pravijo strokovnjaki) - Kolk velko bi bilo zen jedro na 28nmn?
Ampak, zen je balanced in je osmerjen na ST. AMD nebi smel failat takega dizajna.... Jaguar je bil že korak v pravo smer. Sej kr poglej 28nm 3.1mm^2 je konkuriral phenom II ipcju.

Sej maš tuki lepo :)
Phenom II x4 je vrže dol i7 920 v Integer v Float pa pušne clock per clock proti core duo.
http://www.tomshardware.com/reviews/phe...
Phenom je bil že velik korar v to smer, ki jo je potem še bolj silovito prikazal bulldozer.

Zgodovina sprememb…

Jst ::

8 jeder na 4 ddr3 kanale je še nekako ok ... Problem je, da danes dobiš za te iste 4 kanale up to 24 jeder in če ne razumeš, kako in zakaj je tvoja aplikacija omejena z memory bandwidthom, si lahko grdo presenečen.


To probajo reševati z ogromnim L3. Ne vem zakaj so L4 ukinili. Prva implementacija resda ni dala nekih rezultatov, ampak ideja je (bila) vseeno dobra.


---

Za AMD po drugi strani, ko sem pred leti bral arhitekturo Bulldozerja, sem bil navdušen. V teoriji bi lahko te CPUji doživeli velik uspeh, a kaj ko je prvo zafrknil AMD. Potem pa še zaradi majhnega tržnega deleža, se tudi programerji nismo ukvarjali z ASM kodo za pohitritev.

Medtem pa, ko Intel izda nov "Architectures Software Developer's Manual," si ga vedno dam sprintati in potem preučiti in testirati. Jaz imam že leta "avtorsko delo" "commons.dll", kjer so funkcije, ki se velikokrat uporabljajo. Prvo je bila samo C koda, potem z leti, pa C kodo počasi menja ASM. Nekatere funkcije, ko jih zapišeš v ASM, so včasih dobesedno tako visoko nad pričakovanji, da ne moreš verjeti in moraš parkrat preveriti, če prav vidiš. Za eno "acknowledge & sign" nisem mogel verjeti, ko je na istem CPU (E7-8860V4) iz ~50/sek se začela izvajati malo pod 1000 na sekundo.


Malo sem zabluzil offtopic...

RAM bottleneck v igrah predvidevam je samo v APUjih in Intel Iris varianti. Igre imajo druge prioritete. Programi na drugi strani, je pa odvisno od tega kaj počne.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

pegasus ::

Ja saj centaur na power arhitekturi je ubistvu nekakšen L4. But still ... če je tvoj problem velik nekaj TB, to pač ne gre v noben cache ;)

Evo, ravno nekaj on topic od "Dr. Bandwidth" himself. Priporočam.

Jst ::

pegasus: Imam eno željo. Skoraj vsak link, ki ga ti postaš, ga z veseljem preberem. Imaš kakšen blog ali karkoli (na FaceBooku me ni, ker sem prodal dušo Googlu), kjer bi bral takšne zanimive - tebi zanimive - stvari?

Jaz pa rad berem AI-related predloge/rezultate/razmišljanja/..., poleg spremljanja arhitekturnih sprememb novih Intelovih CPUjev za služenje kruha...

Recimo http://www.kdnuggets.com ima nekaj zanimivih člankov. (Tam sem nazadnje (par dni nazaj) bral.) Berem pa še Wolframa & co in vse, kar ni ravno mainstream, je pa možna prihodnost.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

pegasus ::

Tudi mene ni na fejsbukih ;) Well, poleg theregister.co.uk in nextplatform.com spremljam še Richa na insidehpc.com in njegovem youtube kanalu, ostalo je pa nalovljeno od vsepovsod ... razni članki, postri in predavanja po konferencah, zdaj je bil SC16, pa hot chips, snia meetingi, hpc advisory council, etc etc ... Marsikaj že meji na to, da morš direkt človeka, ki razvija nekaj zanimivega, dobit na pivo ali dve, kjer zveš kake pikantne podrobnosti ;)

Če te zanima performance optimization v raznih oblikah, toplo priporočam PRACE izobraževanja ... se prijaviš in greš tja, so vsa zastonj. Začneš z node-level performance engineering in nadaljuješ glede na želje in potrebe.

Jst ::

Tudi mene ni na fejsbukih ;) Well, poleg theregister.co.uk in nextplatform.com spremljam še Richa na insidehpc.com in njegovem youtube kanalu, ostalo je pa nalovljeno od vsepovsod


Spremljam očitno podobne kanale, kot ti.

Leta 2009 smo se z nekaj kolegi spravili ustanoviti podjetje, ki naj bi skrbelo za optimizacije. V Sloveniji smo "popušili". V Nemčiji, Belgiji in UK, nam pa posel kar dobro laufa.

Te "standardne" "kanale" poznam, a včasih naletim na kakšen zanimiv link od tebe, ki ga z veseljem preberem.


---

Marsikaj že meji na to, da morš direkt človeka, ki razvija nekaj zanimivega, dobit na pivo ali dve, kjer zveš kake pikantne podrobnosti ;)


Evo, To nam pa manjka. Na sejmih, ko predstavljajo best prediction of the future, nam noben noče odgovoriti na konkretna vprašanja. Primer: "Če imate s to generacijo X ops/FLOPS/..., koliko novi ukazi skalirajo zadevo za XY()?" Samo PR Odgovor in hvala lepa.

Mi nismo upravičeni do teh "pikantnih" podrobnosti "in person". Se pa potem, čez kakšen mesec objavijo ali sami testiramo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

tiborrr ::

Tu je samo neko nakladanje, evo enega mojega real-life testa v DCS World:
https://forums.eagle.ru/showthread.php?...
Don't test the captain's validity or his vulnerability!

Jst ::

>2. Overclock your CPU: Frequency is the king! Most of the GPU performance will be CPU frequency bound.

Iz tvojega linka. True, kadar govorimo o špilih.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

tiborrr ::

Predvsem kadar gre za specifične pogone z arhaičnimi koreninami, kot je ta v DCS. Paralelizacija je jeba in živa znanost.
Don't test the captain's validity or his vulnerability!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tiborrr ()

pegasus ::

tiborrr je izjavil:

Paralelizacija je jeba in živa znanost.
The free lunch is over. Zapis iz leta 2005. Tako da nehajte jamrat in se zgovarjat in začnite programirat letnici na koledarju primerno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

tiborrr ::

pegasus, ne rabiš tega meni pgovoriti :)
Don't test the captain's validity or his vulnerability!

pegasus ::

Vem ;) A si mi dal lepo iztočnico, upam da kdo prebere ...

smacker ::

pegasus je izjavil:

Vem ;) A si mi dal lepo iztočnico, upam da kdo prebere ...

Zanimivo branje :)

damirez ::

Kaj to jest berem v temi?

Prvo naslov, CPU v modernih igrah. A večina špilov starih 3 leta, GTA V, Battlefield 4...

Potem drug pravi, da so vse igre singlethreaded...
Ne vem fantje, če bo to držalo.

Pri bottlnecku morte vedt, da je zmeraj nekaj bottleneck. Ali je to GPU ali CPU. V večini primerov je GPU, kadar je CPU nam gredo pa lase po konci? Zakaj? Zato, ker če je GPU znižaš detajle ali resolucijo, če je pa bottlneck CPU pa imaš bistveno manj stvari za znižat, ponavadi je to draw distance, sence, particals in gostotota folka...

Kar se tiče pa modernih iger, se pravi teh ki so izšle letos, ni nobenih težav z bottleneckom, pa še moderni APIji Vulkan, DX12, Mantle bolje uporabljajo CPU.

Tko da danes za današnje igre je že bogi i3 6100 dovolj za: Battlefield 1, DOOM, Titanfall 2, Deus EX, Gears of War 4...

Predator X ::

odvisno kaj loviš. Pri BF1 ti en i3 6100 na ultra z GTX 970 (1080p) nima kej delat. Če pa vsi lovite cinematskih 30fpsjev potem pa bo i3 več kot dovolj.

Zgodovina sprememb…

damirez ::

Dr_M ::

Lepa. Tudi z GTX970 bi se dalo cisto lepo igrat blizu 60fps.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Predator X ::

damirez je izjavil:



Si slučajno ti resen? Al se zajebavaš? Zdej daš najmanj CPU intense mapo. Pa še tu je bottleneck.

damirez ::

A si ti resen a se zajbevaš? i3 6100 bf1 sem vpisal v youtube in je to prvi video, ki ga vrže ven.

Ti si rekel, da nimaš z i3 KAJ POČET! Da je i3 dober samo za 30 cinematičnih fpsjev.

Miljone ljudi igra BF1 na konzolah, kjer zaradi prešvoh cpuja ni imajo fps drope tudi pod 30, ampak načeloma so kar tam okrog 50.


Zdej pa upotešvaj, da je bilo kar nekaj perfomance patchov na BF1 + da snemanje v frapsu, požre kar nekaj cpu powerja. Potem lahko mirne duše rečemo, da je i3 6100 dober za BF1. Če zakleneš fpsje na 60, da se v prazno cpu in gpu ne matrata je pa sploh win.


Se pa zna zgodit tudi takrat, da na točno določeni mapi v točno določenem trenutku ti fpsji padejo za trenutek na 54? Se boš obesil?

hojnikb ::

predator menda še vedno misli, da je slab zarad hardware-a, ne zarad skila :)
#brezpodpisa

tikitoki ::

Predator X je izjavil:

Zadnje čase se lovi 60fps (konstantnih). Za bolj smooth experience se lovi 120,144fps, in kakor vemo več fpsjev = manjši inputlagg.
- Recimo 60Hz in 60fps bo imel 65ms input lagga, medtem ko 60Hz in 300fpsjev bo pa skočil na 45ms inpulagga. Z 144Hz boš pa prišel z 144FPsji na 30ms input lagga.

Pa tudi igrce so bolj CPU zahtevne.


mnja, 144Hz je za elitase.

Predator X ::

@Damirez
Sej sem probal i3 6100 vs i7 6700 - pa je imel i3 6100 8MB of L3. Pa ne mi govborit o nekih presežkih, ker sem testiral z frapsom in GTX 970 in v nekaterih mapah je bil minimum 35 in avg.okoli 55fps. Trenutno se še nekak drži, to je pa tudi to.

GTA V


Recimo hojnikb ki predlaga RX 480 in i3 6100 za budget



Nevem zakaj bi kupil recimo i3 6100 in GTX 1060 - okey nekak budget... enaka zgodba je bila z pentiumom. Poglej kje je zdej...

Zgodovina sprememb…

tikitoki ::

pegasus je izjavil:

tiborrr je izjavil:

Paralelizacija je jeba in živa znanost.
The free lunch is over. Zapis iz leta 2005. Tako da nehajte jamrat in se zgovarjat in začnite programirat letnici na koledarju primerno.


Kako? Kle so eni uzaljeni, ce jim reces, da obstaja kaj taksnega, k slab ali nesposobne programer:)

Predator X ::

i5 6400 je nekak minumum za 60fps gaming in je good zadeva z GTX 1060 in RX 470/80.
i3 6100 pa dobr zdej za priporočat z GTX 1060 3GB... ampak i3 6100 pa RX 480 je pa idiotizem.

tikitoki je izjavil:

pegasus je izjavil:

tiborrr je izjavil:

Paralelizacija je jeba in živa znanost.
The free lunch is over. Zapis iz leta 2005. Tako da nehajte jamrat in se zgovarjat in začnite programirat letnici na koledarju primerno.


Kako? Kle so eni uzaljeni, ce jim reces, da obstaja kaj taksnega, k slab ali nesposobne programer:)



Nesposoben programer se dostikrat zamenja z časom in $... glej kolk so stari engini. Že BF1 laufa na malce starem frostbite 3.
No verjetno pripravljajo FB4 za next BF.

Zgodovina sprememb…

damirez ::

PredatorX si ti vredu?

Smo rekl, da ne govorimo o 3 leta starih igrah, kot je GTA V. Te igre so bile res ne vem. Pol pa še nalimaš video iz izpred četrt leta, preden je BF1 sploh izšel in s prstom kažeš.

Predator X je izjavil:

i5 6400 je nekak minumum za 60fps gaming in je good zadeva z GTX 1060 in RX 470/80.
i3 6100 pa dobr zdej za priporočat z GTX 1060 3GB... ampak i3 6100 pa RX 480 je pa idiotizem.


Zakaj? GTX 1060 je ok rx pa ne al kaj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: damirez ()

Predator X ::

Damirez pogovarjamo se o novi in igranih igrcah. A zdej če boš pa vzel i3 6100 in GTX 1060 boš poa igral samo zadnje špile pa še tam boš takoj opazil, da GPU sploh ne dela na 100%?! Bolje kupiti i5 ali i7, ker boš imel čez 3 leta GTX 1070 performance za 200EUR.

Zgodovina sprememb…

damirez ::

1. Tudi z i7 7600k ne boš imel gpuja na 100% razen če imaš 144hz monitor.
2. Saj tudi čez 3 leta boš kupil i5 6xxx za manj 150EUR

i3 6100 je čisto soliden proc, če ga sparimo z dobro plato in dobrim ramom pa leti ko svinja, boh ne daj da ga navijemo....

Lonsarg ::

Razlika je ali sestavljaš nenadgradljivi računalnik, ker potem je jasno pravilo da moraš dati za grafično kartico PRECEJ več kot za CPU. Če pa sestavljaš komp za prihodnost, kejr boš GPU nadgrajeval, potem pa pač poskrbiš da CPU ne bo bottleneck niti po nadgradnji grafike.

Budget nenadgradljivi računalnik je i3 zadosti za vse grafike do 250€ če hočeš zbalancirano CPU-GPU kombinacijo.

SuperVeloce ::

pegasus je izjavil:

tiborrr je izjavil:

Paralelizacija je jeba in živa znanost.
The free lunch is over. Zapis iz leta 2005. Tako da nehajte jamrat in se zgovarjat in začnite programirat letnici na koledarju primerno.

Saj lahko kamot celoten ekosistem sprogramiraš v asemblerju. Boš miljarder, mi bomo pa uživali free performance
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

hojnikb ::

Predator X je izjavil:

i5 6400 je nekak minumum za 60fps gaming in je good zadeva z GTX 1060 in RX 470/80.
i3 6100 pa dobr zdej za priporočat z GTX 1060 3GB... ampak i3 6100 pa RX 480 je pa idiotizem.

tikitoki je izjavil:

pegasus je izjavil:

tiborrr je izjavil:

Paralelizacija je jeba in živa znanost.
The free lunch is over. Zapis iz leta 2005. Tako da nehajte jamrat in se zgovarjat in začnite programirat letnici na koledarju primerno.


Kako? Kle so eni uzaljeni, ce jim reces, da obstaja kaj taksnega, k slab ali nesposobne programer:)



Nesposoben programer se dostikrat zamenja z časom in $... glej kolk so stari engini. Že BF1 laufa na malce starem frostbite 3.
No verjetno pripravljajo FB4 za next BF.

A nisi ravno ti, ki se najbolj pizdiš vsepovsod, zakaj se ne daje rx kartic v sestave ? Sedaj pa uletiš s tem... Nwm kdo te lahko še resno jemlje, če si tako nekonsistenten.
#brezpodpisa

Predator X ::

Ne ti govoriš bedarije spreminjaš svoje mnenje nonstop. RX 480 je boljša izbira od GTx 1060 6GB in je primerna za i5 6500 in i7 6700, če boš pa vzel i3 pa vzameš ali RX 460 ali GTX 1050Ti ali celo GTX 1060 3GB.

dolenc ::

U madona.. dober, da mi league of legends ne šteka :P

damirez ::

Kaj pa RX 470? Jest bi rekel, da ravno z RX si lahko privoščiš švohnejši procesor zaradi DX12, ki da AMDju kar boost in istočasno bolje izrabi CPU. Če imaš NVIDIA, ti ponavadi igre delujejo boljše na DX11 in ostaneš na DX11, DX11 ima pa raje CPU...
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Slo-Tech 3D Team: 3DMark (2016) Time Spy (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Navijanje
12988238 (44182) opticom1
»

Nadgradnja Grafične kartice (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
11113131 (10580) fender2206
»

rx460 in starejši štirijedrnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
575989 (4957) _koki_

RX 470 (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Strojna oprema
809114798 (95646) dzinks63

Več podobnih tem