» »

Garancija plačilo stroškov - če izdelek deluje

Garancija plačilo stroškov - če izdelek deluje

Phantomeye ::

Zdravo,

doma imam nek izdelek, ki bi ga moral grancijsko vrniti. Firma ma med garancijskimi pogoji imajo napisano: V primeru, da kupec izdelek pošlje v garancijsko popravilo in se na servisu ugotovi, dda idelek deluje brezhibno in na njem ni mogoče najti napake, se izdelek vrne na stroške kupca, ker se mu zaračuna stroške, kateri so nastali s testiranjem izdelka! Obračunani stroški se zaračunajo po servisnem ceniku!


je to sploh zakonsko dovoljeno??

scipascapa ::

kaj je danes zastonj? normalno, da je dovoljeno. pa kaj vi mislite, da je garancija kar v tri krasne kaj? še premalo zaračunajo NEUPRAVIČENO reklamacijo.

Phantomeye ::

scipascapa je izjavil:

kaj je danes zastonj? normalno, da je dovoljeno. pa kaj vi mislite, da je garancija kar v tri krasne kaj? še premalo zaračunajo NEUPRAVIČENO reklamacijo.


Garancija in reklamacija sta dve različni zadevi.

GupeM ::

scipascapa je izjavil:

kaj je danes zastonj? normalno, da je dovoljeno. pa kaj vi mislite, da je garancija kar v tri krasne kaj? še premalo zaračunajo NEUPRAVIČENO reklamacijo.

Pogosto je reklamacija upravičena, pa na servisu ne morejo/ne znajo/nočejo ponoviti napake. Kaj pa v takšnem primeru?

MadMen ::

Phantomeye je izjavil:

scipascapa je izjavil:

kaj je danes zastonj? normalno, da je dovoljeno. pa kaj vi mislite, da je garancija kar v tri krasne kaj? še premalo zaračunajo NEUPRAVIČENO reklamacijo.


Garancija in reklamacija sta dve različni zadevi.

Nevem od kje se tebi zdi logično, da če daš izdelek neupravičeno na garancijsko popravilo, da je sam pregled brezplačen.

ShowDown ::

GupeM je izjavil:

scipascapa je izjavil:

kaj je danes zastonj? normalno, da je dovoljeno. pa kaj vi mislite, da je garancija kar v tri krasne kaj? še premalo zaračunajo NEUPRAVIČENO reklamacijo.

Pogosto je reklamacija upravičena, pa na servisu ne morejo/ne znajo/nočejo ponoviti napake. Kaj pa v takšnem primeru?


Tudi mene zanima kaj se zgodi, ko napaka obstaja, servis pa je ne uspe ponoviti. Ni mi treba govoriti kolikokrat sem moral stvar 2 krat pošiljati za servis, ker serviser ni prebral priloženega opisa...

Phantomeye ::

MadMen je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

scipascapa je izjavil:

kaj je danes zastonj? normalno, da je dovoljeno. pa kaj vi mislite, da je garancija kar v tri krasne kaj? še premalo zaračunajo NEUPRAVIČENO reklamacijo.


Garancija in reklamacija sta dve različni zadevi.

Nevem od kje se tebi zdi logično, da če daš izdelek neupravičeno na garancijsko popravilo, da je sam pregled brezplačen.


Čaki mal. Če jaz dam v popravilo nekaj kar ne deluje. Oni pa ne uspejo reproducirati napake. Kako je to potem neupravičeno?

matobeli ::

Eventuelno ima vsak hardware nekje napako, samo dost trmast moraš bit da jo najdeš.

Servis ima neke standardne postopke ugotavljanja napake ki naj bi simulirali predvideno uporabo naprave in če jih naprava opravi, je dobra.

Če pa jim točno pvoeš kaj ne dela pa testirajo in vidijo da ne dela.

tomaz- ::

Phantomeye je izjavil:

MadMen je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

scipascapa je izjavil:

kaj je danes zastonj? normalno, da je dovoljeno. pa kaj vi mislite, da je garancija kar v tri krasne kaj? še premalo zaračunajo NEUPRAVIČENO reklamacijo.


Garancija in reklamacija sta dve različni zadevi.

Nevem od kje se tebi zdi logično, da če daš izdelek neupravičeno na garancijsko popravilo, da je sam pregled brezplačen.


Čaki mal. Če jaz dam v popravilo nekaj kar ne deluje. Oni pa ne uspejo reproducirati napake. Kako je to potem neupravičeno?


potem pač daš izvedencu, natančno opišeš tvoj problem, in če ( ko ) ga uspešno replicira, je zakon na tvoji strani.. Dokler pa ga uspe "samo tebi " sproducirat, pa je to bolj lajanje v luno.. Ker v tvojem opisu je zaznati, da si totalno prepričan, da izdelek res ne deluje in ni krivda na tebi.. Ampak moraš vedeti, da to ne pomeni avtomatsko, da napaka dejansko obstaja.. Imaš kakršenkoli dokument, ki dokazuje tvoje trditve?

smacker ::

Te klavzule so v granacijskih pogojih z namenom zastraševanja ljudi. Npr. izdelek ti pade v vodo. Če nimaš kaj za zgubit, ga pošlješ na servis in upaš, da ne bojo odkrili (itak v 99% odkrijejo). S tem pa ko se preloži tveganje za take garancijske zahtevke na uporabnika, vsak 3x premisli, preden reklamira izdelek, ki ga je sam poškodoval.
Nisem še slišal, da bi kdo zaradi nezmožnoti reproduciranja napake moral karkoli plačat - tako testiranje za servis sploh ni nek strošek, zato ne komplicirajo. Če jim pa pošlješ nedelujoč izdelek (telefon iz vode), ga morajo najprej razstavit in šele potem ugotovijo, da je krivda na tvoji strani. V takem primeru se mi zdi pošteno, da ti zakasirajo stroške.

tomaz- ::

to bi ti sicer Lakotnik lahko odgovoril bistveno bolj kvalitetno, ampak mislim, da ti servis ne bi smel računat pregleda tvojega aparata, tudi če se izkaže, da je reklamacija neupravičena.. Mislim, da tukaj šteje dejstvo, da se tebe kot potrošnika smatra za ne dovolj strokovnega, da bi lahko ugotavljal, zakaj je prišlo do nedelovanja.. Zato pač daš v servis kot reklamacijo. ČE tam ugotovijo, da si kriv ti ( npr udarec ) , te pač obvestijo o zavrnitvi reklamacije in se odločiš bodisi za plačljivo storitev ali pa odneseš nedelujoč aparat domov..
Hudo dvomim, da ti smejo zaračunat tak pregled, oziroma sem 99,9% da se to ne sme izvajat, kljub raznim "klavzulam", ki jih lepijo na steno servisov.. Sem nekje bral o tem ( zveza potrošnikov ) in vem, da tega ne bi smeli, ampak hudiča, ne najdem tega članka ..

Phantomeye ::

Nisem še nič pošiljal. Imam tipkovnico (mehanično), kjer se določene tipke ne odzivajo vedno. Slab kontakt sklepam. In me skrbi, da bo zdaj model tam šel skozi tipkovnico enkrat. In rekel - ja to dela.

(če pogledate moj prvi post se vidi, kje ga je tipkovnica posrala).

Pa še to: gor tudi piše, da za zamude pri 45 roku ne odgovarjajo (ali nepravilnosti), češ da se 45 dnevni rok začne šteti ko je artikel sprejet na pooblaščeni servis (kar niti v Sloveniji menda ni) in ne na sedež podjetja, ki mi je tipkovnico prodala.

Ma to dejansko kaj teže? Po tej logiki potem lahko podjetje sedi na tipkovnici in jo pošlje čez 1 mesec.

GupeM ::

tomaz- je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

MadMen je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

scipascapa je izjavil:

kaj je danes zastonj? normalno, da je dovoljeno. pa kaj vi mislite, da je garancija kar v tri krasne kaj? še premalo zaračunajo NEUPRAVIČENO reklamacijo.


Garancija in reklamacija sta dve različni zadevi.

Nevem od kje se tebi zdi logično, da če daš izdelek neupravičeno na garancijsko popravilo, da je sam pregled brezplačen.


Čaki mal. Če jaz dam v popravilo nekaj kar ne deluje. Oni pa ne uspejo reproducirati napake. Kako je to potem neupravičeno?


potem pač daš izvedencu, natančno opišeš tvoj problem, in če ( ko ) ga uspešno replicira, je zakon na tvoji strani.. Dokler pa ga uspe "samo tebi " sproducirat, pa je to bolj lajanje v luno.. Ker v tvojem opisu je zaznati, da si totalno prepričan, da izdelek res ne deluje in ni krivda na tebi.. Ampak moraš vedeti, da to ne pomeni avtomatsko, da napaka dejansko obstaja.. Imaš kakršenkoli dokument, ki dokazuje tvoje trditve?

No... punci je na enem od mobilnih telefonov utripala osvetlitev zaslona. Videla jo je ona, videl sem jo jaz, videli so jo vsi, razen na servisu je vse delalo kot mora. Zaslon je utripal občasno (nekajkrat dnevno). Serviser je MENDA dva ali celo tri dni uporabljal telefon, ampak utripanja ni opazil. Jaz pa sem prepričan da se ni niti 5 minut igral z njim. Ker v teh petih minutah utripaja ni bilo, telefon pač dela. Ali pa je bil slep oz. "slep".

Toliko o lajanju v luno...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

tomaz- ::

Ne, nikakor ne.. VEDNO se šteje od tistega dne, ko si ti uveljavljal svoj zahtevek, ne glede na ot, ali si se odločil, da ga boš uveljavljal pri prodajalcu ali pri servisu ..

Tako so mene hoteli enkrat odpikati na Petrolu, češ, da oni ne sprejemajo reklamacij za izdelek, in da mi na garanciji lepo piše, kje je servis.. Yeah, right.. Je bilo dovolj, da sem zaposlenemu poguglal kar s telefona.. So sprejeli in tudi rešili reklamacijo.. Verjamem, da tega "običajno" ne delajo, ampak negova DOLŽNOST ni usluga kupcu, kot je to hotel potem "zapakirat", madona..

Skratka: to, kar si napisal, nima nobene teže in ob obisku inšpektorja sem prepričamn, da bodo vse to sneli .. Samo nihče jih ( še ) ni prijavil za nepošteno poslovno prakso.. Kazni niso ravno majhne

GupeM je izjavil:

tomaz- je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

MadMen je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

scipascapa je izjavil:

kaj je danes zastonj? normalno, da je dovoljeno. pa kaj vi mislite, da je garancija kar v tri krasne kaj? še premalo zaračunajo NEUPRAVIČENO reklamacijo.


Garancija in reklamacija sta dve različni zadevi.

Nevem od kje se tebi zdi logično, da če daš izdelek neupravičeno na garancijsko popravilo, da je sam pregled brezplačen.


Čaki mal. Če jaz dam v popravilo nekaj kar ne deluje. Oni pa ne uspejo reproducirati napake. Kako je to potem neupravičeno?


potem pač daš izvedencu, natančno opišeš tvoj problem, in če ( ko ) ga uspešno replicira, je zakon na tvoji strani.. Dokler pa ga uspe "samo tebi " sproducirat, pa je to bolj lajanje v luno.. Ker v tvojem opisu je zaznati, da si totalno prepričan, da izdelek res ne deluje in ni krivda na tebi.. Ampak moraš vedeti, da to ne pomeni avtomatsko, da napaka dejansko obstaja.. Imaš kakršenkoli dokument, ki dokazuje tvoje trditve?

No... punci je na enem od mobilnih telefonov utripala osvetlitev zaslona. Videla jo je ona, videl sem jo jaz, videli so jo vsi, razen na servisu je vse delalo kot mora. Zaslon je utripal občasno (nekajkrat dnevno). Serviser je MENDA dva ali celo tri dni uporabljal telefon, ampak utripanja ni opazil. Jaz pa sem prepričan da se ni niti 5 minut igral z njim. Ker v teh petih minutah utripaja ni bilo, telefon pač dela. Ali pa je bil slep oz. "slep".


kaj hočeš s tem povedat???

Je napako videl in ugotovil še kakršenkoli strokovnjak, ali samo gruča tvojih "kolegov" ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()

tomaz- ::

seveda je lajanje v luno, če to "vidijo" samo tvoji kolegi, nisi pa tolk džeka, da bi poskrbel za pravo, strokovno mnenje kakega izvedenca in tega serviserja "zmlel v prah" in mu dal tinte pit, hehe

GupeM ::

Do strokovnjaka punca ni šla, je pa bilo utripanje zelo očitno. Grem stavit, da bi ga videl tudi ti, razen če si serviser. In kaj bi se zgodilo po tem, ko bi to pregledal strokovni izvedenec? Dvomim, da bi ga plačal servis. Jaz oz. punca pa ga tudi ne bi.

St235 ::

Phantomeye je izjavil:

Nisem še nič pošiljal. Imam tipkovnico (mehanično), kjer se določene tipke ne odzivajo vedno. Slab kontakt sklepam. In me skrbi, da bo zdaj model tam šel skozi tipkovnico enkrat. In rekel - ja to dela.

(če pogledate moj prvi post se vidi, kje ga je tipkovnica posrala).

Pa še to: gor tudi piše, da za zamude pri 45 roku ne odgovarjajo (ali nepravilnosti), češ da se 45 dnevni rok začne šteti ko je artikel sprejet na pooblaščeni servis (kar niti v Sloveniji menda ni) in ne na sedež podjetja, ki mi je tipkovnico prodala.

Ma to dejansko kaj teže? Po tej logiki potem lahko podjetje sedi na tipkovnici in jo pošlje čez 1 mesec.


Tole je v nasprotju z veljavnim zakonom in nima nikakršne osnove. Rok šteje od takrat, ko je izdelek predan prodajalcu/servisu ali proizvajalcu. Kupec prosto izbira komu bo izdelek predal. Neupoštevanje rka lahko sankcionira tržni inšpektorat.

Glede zaračunavanja pregleda pa zadeva ni tako črno bela. Zakon tega ne definira. Tako, da ni osnove, da prodajalec tega ne bi smel zaračunavat. Seveda pa lahko zaračuna samo dejanske stroške in to ne sme biti "kazen", ki bi odvračala kupce od uveljavljanja svojih pravic. Kar je ne-navsezadnje tudi pravilno, drugače bi lahko vsak teden poslal brezhiben izdelek na servis in zahteval, da ga pregledajo.

Glede zavrnitve popravila pokvarjenega izdelka oziroma neupoštevanja garancije, pa je zadeva enostavna. Če se na koncu ugotovi, da napaka je, potem prodajalec ni upravičen do plačila oziroma mora vsakršne stroške, ki jih je zaračunal brez vprašanja vrniti.

Ales ::

Phantomeye je izjavil:

Nisem še nič pošiljal. Imam tipkovnico (mehanično), kjer se določene tipke ne odzivajo vedno. Slab kontakt sklepam. In me skrbi, da bo zdaj model tam šel skozi tipkovnico enkrat. In rekel - ja to dela.

(če pogledate moj prvi post se vidi, kje ga je tipkovnica posrala).

Verjetno lahko narediš filmček, kjer se vidi, da tipkovnica ne zaznava ukazov. Samo predlog. Sam bi poskusil tudi na večih računalnikih in OS-ih, ter vse skupaj dokumentiral. Če ima tipkovnica kake markerje za vlago, bi jih jaz posnel. Zdaj je v modi, da dobi vse od igle do podmornice kao "poškodbe zaradi vode" na servisih, ne samo telefoni.

Pa še to: gor tudi piše, da za zamude pri 45 roku ne odgovarjajo (ali nepravilnosti), češ da se 45 dnevni rok začne šteti ko je artikel sprejet na pooblaščeni servis (kar niti v Sloveniji menda ni) in ne na sedež podjetja, ki mi je tipkovnico prodala.

Ma to dejansko kaj teže? Po tej logiki potem lahko podjetje sedi na tipkovnici in jo pošlje čez 1 mesec.

IMHO, nima nobene pravne teže. Predaj tipkovnico v garancijo tako, da bo jasno razvidno kdaj si jo predal (emaili, zapisnik, pošiljanje po pošti, kakorkoli že boš).

Mimogrede, kaj če bi uveljavljal stvarno napako namesto garancije ter zahteval vračilo kupnine? Če od nakupa še ni minilo 6 mesecev, bi jaz resno razmislil o tem.

Blazz ::

nedelovanje tipk posnami s telefonom in jim to pridodaj preko maila.

Phantomeye ::

Težko je posneti te stvari, ker se lahko zgodi naključno na vsekih 20 klikov. to pomeni, da bi moral dejansko snemati ves čas. gre za anomalije, ampak je jasno, da gre za neko napako.

Ales ::

Zakaj ne bi snemal kar vse, konstantno? Dvajset ali tudi sto klikov tako ali tako ni ravno ne vem kako časovno obdobje. Pa tudi če je na koncu posnetek dolg več minut, pa kaj pol... samo da se vidi. Če bo posnetek velik, posnameš na koncu na kak servis za deljenje datotek in daš v e-mail samo link nanj.

Pa se napaka isto pojavlja na drugih računalnikih in OS-ih?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Reklamacija sklopke (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
586698 (4250) RED_line
»

Hofer-> Medion-> Garancija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Strojna oprema
42293264 (50397) joze67
»

Vprašanje o reklamaciji

Oddelek: Loža
344984 (3859) St235
»

Servis Telefona - nepotreni stroški (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
5111264 (9872) Sandi204
»

DEMISE d.o.o. oz. DEMISE-PC d.o.o (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8019237 (15052) RejZoR

Več podobnih tem