Forum » Šola » točka v prostoru...
točka v prostoru...
tonic ::
danes se učim, pa me nekaj zanima
imamo točko v prostoru P(1,1,1) in potem iz te točke dobimo nek kot alfa=pi/4 (45°)
kako?
kakšen pa je kot če imamo npr. točko R(1,3,4)
kak se izračuna ta kot?
imamo točko v prostoru P(1,1,1) in potem iz te točke dobimo nek kot alfa=pi/4 (45°)
kako?
kakšen pa je kot če imamo npr. točko R(1,3,4)
kak se izračuna ta kot?
kopernik ::
kot se pomoje meri iz izhodišča (0,0,0). Najprej moraš zračunati diagonalo kvadrata, ki ga z izhodiščem oklepata x in y koordinati točke(naj bo to diagonala1).
Nato moraš izračunati dolžino daljice od izhodišča do tvoje točke. To je v bistvu diagonala kvadrata s stranicami diagonala1 in z.
(naj bo to diagonala2).
Nato vidiš, da diagonala1, koordinata z in diagonala2 oklepajo pravokotni trikotnik. Kot, ki ga ti iščeš, je med diagonalo1 in diagonalo2 . Kote v trikotniku pa ni težko izračunati.
Upam, da sem pravilno razumel tvoje vprašanje...
Nato moraš izračunati dolžino daljice od izhodišča do tvoje točke. To je v bistvu diagonala kvadrata s stranicami diagonala1 in z.
(naj bo to diagonala2).
Nato vidiš, da diagonala1, koordinata z in diagonala2 oklepajo pravokotni trikotnik. Kot, ki ga ti iščeš, je med diagonalo1 in diagonalo2 . Kote v trikotniku pa ni težko izračunati.
Upam, da sem pravilno razumel tvoje vprašanje...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kopernik ()
snow ::
skalarni produkt dveh vektorjv = dolzina prvega * dolzina drugega * cos vmesnega kota.
dolzino se izracuna: koren(x2 + y2 + z2). (ali i j k... kakorkoli, pač vsako smer)
skalarni produkt v ortonormirani bazi: x1x2 + y1y2 + z1z2 (ostali so nic ker so med sabo pravokotni).
Za drugi vektor pa vzames (x,y,0) oz (x,0,z) oz (0,y,z). Odvisno kateri kot gledaš.
Bo slo?
Mogoce ne delate z vektorji :)
Ja tud s trikotnikom se da... ubistvu je podobno.
dolzino se izracuna: koren(x2 + y2 + z2). (ali i j k... kakorkoli, pač vsako smer)
skalarni produkt v ortonormirani bazi: x1x2 + y1y2 + z1z2 (ostali so nic ker so med sabo pravokotni).
Za drugi vektor pa vzames (x,y,0) oz (x,0,z) oz (0,y,z). Odvisno kateri kot gledaš.
Bo slo?
Mogoce ne delate z vektorji :)
Ja tud s trikotnikom se da... ubistvu je podobno.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: snow ()
iskra ::
tan (kota R(1,3,4))=korenOD(4) / korenOD(1^2+3^2)
razlaga tega pa je bla že malo prej napisana
razlaga tega pa je bla že malo prej napisana
snow ::
Maš vsaj šest kotov.
Z vsako osjo enega.
Z vsako ravnino enega.
Katerega bi ti imel?
Kot se meri med dvema vektorjema. Točka ti definira en vektor (če vzamemo kar smerni vektor te točke), referenčni vektor pa si moraš izbrat, oziroma imaš podanega.
Z vsako osjo enega.
Z vsako ravnino enega.
Katerega bi ti imel?
Kot se meri med dvema vektorjema. Točka ti definira en vektor (če vzamemo kar smerni vektor te točke), referenčni vektor pa si moraš izbrat, oziroma imaš podanega.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: snow ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kot med vektorjemaOddelek: Šola | 2540 (2105) | mirator |
» | Matematika - trapezOddelek: Šola | 9003 (6006) | Yacked2 |
» | MatematikaOddelek: Šola | 3419 (2199) | Math Freak |
» | VektorjiOddelek: Šola | 3268 (2976) | lebdim |
» | Matematika - pomoč (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šola | 26822 (23397) | daisy22 |