» »

Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi

Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi

1
2
3 4

Go-ahead ::

St235 je izjavil:

In zakaj bi se jaz kot bivši lastnik strinjal s tem, da me naslednjih 5 let gnjavijo kaj je bilo z avtom? in da se bo našel še kak pacient, ki bo utrujal, da sem kriv za ne vem kakšno okvaro?
Če avto prodam avtohiši to naredim zato, ker se mi ne da zajebavat z avtom in mi na kraj pameti ne pade dajat kontaktom naključnim mimoidočimi.

Ti se kar sprašuj, ampak kako točno naj zakon kupca avtomobila ščiti s tem, da se nekomu tretjemu kršijo pravice?


Kakšne pravice se prodajalcu kršijo, pravico do nategovanja kupcev.

Strinjam se, da objavljanje podatkov o prejšnjih lastnikih ni OK. Menim pa, da v kolikor je prodajalec, po predhodni odobritvi prejšnjega lastnika posredoval kontaktne podatke novemu kupcu, tako da se lahko sam pozanima, kaj je bilo prej z vozilom, bistvena postavka, ki te lahko pritegne ali odvrne od nakupa.

Če ti tega podatka nočejo dati, prste proč od tega avtomobila, ker se verjetnost, da z vozilom nekaj ni v redu drastično poveča.


Sicer pa zaradi mene kupujte kar koli hočete.

Heavy ::

Aston_11 je izjavil:

Zanimivo je, da folk kupi _že od daleč zjahan avto_ s pravimi km, težko pa mu je kupiti na videz v redu avto z več km. V drugem primeru se menja, kar je zrabljeno, ko je zrabljeno, v prvem pa se pelje avto na odpad.




Po izkušnjah prodajanja avtov z realnimi kilometri, so se najbolj obesili na estetske malenkosti, četudi so bili mehanično brezhibni. Pikice od kamenčkov pozimi na haubi, pa že vihat nos kako bi on 500€ manj zaradi tega. Po drugi strani pa juriš na 13 let star spotless avto brez pkice ob bokih (legitimno).
#TeamFelix

St235 ::

Go-ahead je izjavil:

St235 je izjavil:

In zakaj bi se jaz kot bivši lastnik strinjal s tem, da me naslednjih 5 let gnjavijo kaj je bilo z avtom? in da se bo našel še kak pacient, ki bo utrujal, da sem kriv za ne vem kakšno okvaro?
Če avto prodam avtohiši to naredim zato, ker se mi ne da zajebavat z avtom in mi na kraj pameti ne pade dajat kontaktom naključnim mimoidočimi.

Ti se kar sprašuj, ampak kako točno naj zakon kupca avtomobila ščiti s tem, da se nekomu tretjemu kršijo pravice?


Kakšne pravice se prodajalcu kršijo, pravico do nategovanja kupcev.

Strinjam se, da objavljanje podatkov o prejšnjih lastnikih ni OK. Menim pa, da v kolikor je prodajalec, po predhodni odobritvi prejšnjega lastnika posredoval kontaktne podatke novemu kupcu, tako da se lahko sam pozanima, kaj je bilo prej z vozilom, bistvena postavka, ki te lahko pritegne ali odvrne od nakupa.

Če ti tega podatka nočejo dati, prste proč od tega avtomobila, ker se verjetnost, da z vozilom nekaj ni v redu drastično poveča.


Sicer pa zaradi mene kupujte kar koli hočete.


Kdo pa govori o pravicah prodajalcev? daj vsaj preberi kaj komentiraš.

Prodajalec ti ne more in ne sme dajat podatkov o prejšnjih lastnikih. Lahko ga prosiš, da preveri če je prejšnji lastnik pripravljen govorit s tabo, to je pa tudi vse. In kakršenkoli zaključek o tem, da se je treba izogibat avtomobilo, kjer ne dobiš podatkov o prejšnjih lastnikih je milo rečeno neuporaben. V takem primeru pač kupuj rabljene avtomobile samo od prvega lastnika, ali še raje kupi nov avto. Meni na kraj pameti ne pade, da bom komurkoli dajal dovoljenje, da me naključni ljudje kličejo zaradi avta, ki sem ga imel bog ve kdaj. Če bi se imel željo ukvarjat s 1001 potencialnim kupcem, ne bi prodal avto avtohiši ampak bi sam prodajal avto.

Veron ::

Dr_M je izjavil:

Uvest kazni 1€/1km, pa se bo to nehal. Za fizicne in pravne osebe.

Ne pomaga, poglej Nemčijo. Tega je tam še več, so leta pred slovenskimi "strkovnjaki popravljanja števca" (ubistvu se slovenci učijo v nemčiji in tam kupujejo opremo).

T-h-o-r ::

imagodei je izjavil:

Očitno je tole prevrtavanje kilometrov velik problem. Ne samo v Sloveniji, a boga mi i šire. Očitno pa se to zakonodajalcem ne zdi dovolj velik problem, da bi stvar orenk uredili.

Za začetek bi zadostovalo, da bi se pripravilo eno semi-odprto bazo na ravni Evrope, nato pa bi se na vsakem tehničnem pregledu preverilo kilometre in se jih takoj vpisalo. Takisto bi vpisovanje kilometrov v taisto bazo zahtevali od pooblaščenih serviserjev. Ker je vrtenje kilometrov očitno vseevropski šport in se bodoče kupce rabljenih avtomobilov sistemsko nateguje, bi morda lahko tudi policisti ob vsaki ustavitvi voznika v to isto bazo zabeležili kilometre. Zadeva bi bila lahko čisto preprosta policist bi vpisal registrsko + kilometre.

Da ne bi ravno vsak mimoidoči preverjal, koliko ima njegov sosed kilometrov, bi za dostop do baze potreboval npr. številko šasije.

Je pa lahko to tudi tržna niša za koga: izdaja certifikata, da ima vozilo zares samo toliko prevoženih, kolikor jih prodajalec navaja. Za par 100 EUR dobiš potrdilo, da ima avto res 85.000 prevoženih kilometrov in zato lahko avto prodaš 500 EUR dražje.

Še korak dlje: pred prodajo rabljenega avtomobila moraš pridobit ta certifikat, na katerem je točen podatek o realnih kilometrih. Brez certifikata se rabljenega avta v EU ne sme prodajat.
za 800 € dobiš certifikat, ki ti omogoča, da avto prodaš za 400 € dražje

:D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

blackbfm ::

not sure kdo je bolj pacient, folk ki prevrtava kilometre al folk ki bi plačeval par 100eur za potrdila

imagodei ::

blackbfm je izjavil:

not sure kdo je bolj pacient, folk ki prevrtava kilometre al folk ki bi plačeval par 100eur za potrdila

Res... ;(( Lahko pa predlagaš boljšo alternativo. Ker to, da ti osebno lahko prepoznaš avto, ki so mu prevrteli kilometre še ne pomeni, da smo tega sposobni vsi. Oziroma da bi morali biti sposobni tega vsi. Oziroma, da bi morali avto pred nakupom peljat na pregled, ali s sabo voziti avtomehanika z računalnikom, da bo preveril stanje. Ne - enostavno se te odgovornosti ne sme prelagat na kupca.

Če nekdo izvede prekanjeno ukano, z namenom da bo avto prodal dražje, je treba tega človeka kaznovat. Če je to sistemski problem, je treba vpeljat mehanizme, ki bodo to preprečili, ne pa gledat stran in se izgovarjat na neke bebave "videno-kupljeno" in "če si tak kreten, da ne pelješ avta na pregled ..."

Mogoče ima moj predlog porodne težave; po moje je pa korak v pravo smer. Kot rečeno, mogoče se rabljenega avtomobila brez predhodnega pregleda pri pooblaščenem servisu, kjer bi npr. pod kazensko odgovornostjo garantirali tudi za podatek o kilometrih, sploh ne bi smelo prodajat. Avto je 1 tono težak delovni stroj s potencialom, da ubije ali težko poškoduje voznika, sopotnike ali druge udeležence v prometu, na tržišču se pa prodajajo karambolirani avti, za katere laik nikoli ne bi pogruntal, da so bili kdaj udeleženi v prometni nesreči; pa avti, ki imajo kilometre prevrtene tudi za 50%... Cela štala.

Zakaj bi moral ostati trg 2nd hand avtomobilov nereguliran? Ob vseh očitnih mahinacijah? Več kot očitno je, da prodajalcem v trenutku prodaje ni več važno, ali je avto izpraven in varen, pač pa vidijo samo še dober biznis.
- Hoc est qui sumus -

GrimReaper ::

St235 je izjavil:

Prodajalec ti brez eksplicitnega dovoljenja ne sme dat podatkov o prejšnjih lastnikih. Tolk, da ne bo tega kdo preveč resno vzel.

Moj GSM je novi lastnik BP dobil. Najprej mi ni bilo preveč všeč in sem še hotel poklicat prodajalca kaj se gre, ampak se mi potem ni dalo ubadat za stvar, ki me niti ni prizadela.
Potem me je lastnik spraševal kako je bilo z avtom, seveda mu nisem šel vsake malenkosti naštevat, ampak sem samo rekel da ni bilo problemov.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

pirat ::

Pa obstaja kaka resna raziskava glede tega, koliksen delez osebnih vozil se proda s prevrtenimi kilometri? V smislu, da bi na res konkretnem vzorcu nekdo izvedel raziskavo, glede deleza vozil z nazaj prevrtenimi kilometri:
- med vozili s SLO poreklom in med vozili, ki pridejo kot rabljena vozila iz drugih drzav;
- med vozili, ki so kupljena neposredno od prejsnjega lastnika in med vozili, ki so prodana preko posrednikov;
- med vozili z znano zgodovino servisov in tistimi, ki jih hendlajo 'domaci mojstri'

Ker vecinoma imam obcutek, da se to obcasno sicer verjetno res zgodi, da pa je dejanski delez tega manjsi od 'splosno znanih dejstev' na forumih ...

Invictus ::

Saj na tehničnem si že danes zapišejo kilometre...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jalovec09 ::

580.000km ima tale
Toyota Prius 1.5


[img]http://shrani.si/f/Q/Ej/MdgnClI/brez-na...

pirat ::

V dvanajstih letih 580.000 km.
Torej cca. 47.000 km na leto. Meni se zdi povsem verjetno (sam jih delam manj).
je kje oglas, da se isto vozilo prodaja z manj kilometri?

solatko ::

Magic1 - Tista xara ima toliko novih delov, da je že skoraj boljša, kot nova. Sin je v 3-eh letih zmetal gor cca 4000€, za samo vozilo pa je dal ob nakupu 3k€.
Toliko problemov ni bilo še z nobenim avtom v familiji, pred nakupom sem mu svetoval, da se izogiba Francozov, ker je to jama brez dna, ampak njegov denar in njegova odločitev.

Omenil sem zaradi prevrtavanja km, saj za dotično vozilo točno vem, da je bilo v avtohiši prevrteno, verjetno pa tudi pred sinovim nakupom. Citroeni imajo zelo slabo podporo centralnega računalnika, čisto drugače, kot Nemci ali daljni vzhod.
Delo krepa človeka

wini ::

Drugače pa ti ne pomaga nič prebiranje kilometrov na tehničnih pregledih/policijskih zaporah itd ...
Kolega si je pred časom kupil tole:
https://www.alibaba.com/product-detail/...
sicer za renault modele, pa si je na službenem vozilu priredil kilometre na dnevnem redu (vozil se je v privat namene). S poštnino vred je dal 15€.
Namestitev na prenosnik, vtaknil v obd2, vpisal v programu željene kilometre in v par sekundah je bil števec tako kot je pisalo na potnem nalogu.
Kdo bo preprečil Janezu da bo pred tehničnim pregledom resetiral kilometre? Če vprašate mene je vsaj 80% rabljenih avtov v prodaji z nerealnimi kilometri.
Za 30€ ti Đuro iz domače garaže resetira kilometre na željeno vrednost ... uporablja pa nekaj podobnega temu:
https://www.alibaba.com/product-detail/...
150$ sitnica :) to pokrije v enem tednu

krneki0001 ::

Celo na takih starih avtomobilih zbijajo kilometre. Sem skupaj združil oglas iz bolhe, ko ga je ženska prodajala in potem 3 dni kasneje na avtonetu ko je ženska avto prodala:

solatko ::

Podobno je bilo s sinovo xsaro, samo, da ga je on v avtohišo odpeljal sam. Čez nekaj dni -200k. Potem pa še za 30k+ tisto, kar je prevozil novi lastnik.

Na vozilu je bilo nekaj specifičnih nalepk, tako, da se ni zmotil, če prav so bile tablice vmes zamenjane.
Delo krepa človeka

krneki0001 ::

Midva sva 10 let nazaj prodala cliota. Že ko je bil kupljen je imel 50k na 70k podlage (120k, pa so mu zbili za 70k po števcu - povedal mehanik, ki ga je takrat servisiral), ko sva ga prodala, je imel 170k (torej 240k) in že naslednji dan se je prodajal spet s 50k. Torej so mu v isti firmi 2x zbili kilometre, enkrat za 70 in drugič za 120k. Firma je bila pa REAL.
In nekdo je kupil avto z 240k kilometr, servisiral so mu pa avto kot da jih ima šele 50k.

Tako da ne verjamem več nikomur in najraje imam avto, ki ima realne kilometre in vso papirologijo zraven. Tudi za sedanji avto imam vse račune servisov od novega do zadnjega servisa in s tem točno vem kaj se je na avtu delalo.

Go-ahead ::

No Lakotnik, upam, da si prebral zgornje poste. To delajo celo tako cenjene avto hiše, za katere bi si marsikdo mislil, da bodo zaposleni prej dali roko v ogenj, kot da bodo zbivali kilometre.


In potem ne smejo dati podatkov o prejšnjih lastnikih? Saj tudi kilometrov ne smejo zbivati.

Me pa res zanima kakšne so predpisane kazni za prvo in drugo kršenje zakona. Aja, problem je dokazati?

Mavrik ::

Go-ahead je izjavil:



Me pa res zanima kakšne so predpisane kazni za prvo in drugo kršenje zakona. Aja, problem je dokazati?


Zakon je tako krasno napisan, da moraš kot kupec dokazati da je TOČNO TVOJ prodajalec 100%, zanesljivo in popolnoma namenoma naredil tole skupaj z ustreznimi papirnatimi dokazi. Mislim da mi ni treba omenjati koliko primerov se je končalo kako drugače kot z "tega tudi mi nismo vedeli!", "ok, oproščeni!".

Kljub temu da se število prevoženih kilometrov že zdaj piše za vsako vozilo na tehničnih.
The truth is rarely pure and never simple.

krneki0001 ::

Piše se že, jaz pa doma prevrtim števec za 50k in potem pridem na tehničnega, tam pa vpišejo kilometre.

Mavrik ::

Je še vedno bistvena razlika med tem da moraš ti konstantno prevrtavati števec na vsakem tehničnem v zgodovini avta in med tem da avtohiša to naredi enkrat ko avto kupi od enega človeka ki se s tem ni ukvarjal.

Prvo zahteva da imaš opremo doma vsako leto oz. si pripravljen plačati mehaniku, drugo pa naredijo avtohiše z lahkoto enkrat ko jim nek normalen človek (ki ni nategun) avto proda.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Invictus ::

Dokler regulacija ne bo zahtevala 24x7 GPS trackinga avta, ne moreš narediti nič.

Se vedno najde luknja, pa tudi potem se bo še vedno našla, ampak težje...

Gre se samo za to, da preprosto goljufijo narediš tako drago da se ne splača...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

St235 ::

Go-ahead je izjavil:

No Lakotnik, upam, da si prebral zgornje poste. To delajo celo tako cenjene avto hiše, za katere bi si marsikdo mislil, da bodo zaposleni prej dali roko v ogenj, kot da bodo zbivali kilometre.


In potem ne smejo dati podatkov o prejšnjih lastnikih? Saj tudi kilometrov ne smejo zbivati.

Me pa res zanima kakšne so predpisane kazni za prvo in drugo kršenje zakona. Aja, problem je dokazati?


In zato je po tvoje upraviceno, da se zbira in posreduje osebne podatke tretji osebi? Zato da bos potem grozil in utrujal 10 lastnikom nazaj? Pac ne kupuj rabljenega vozila ce ne ves kaj kupujes.

Utk ::

V čem je sploh problem, če kupuješ rabljen avto, pozabiš da ima števec kilometrov in to je to.

Go-ahead ::

Kaj pa na ta način?

Preprodajalec povpraša lastnika vozila če lahko posreduje kontaktne podatke potencialnim kupcem, proti denarni nagradi recimo 100 EUROV. V kolikor mu pač to dovoli, je to to.


In Lakotnik ne, ne vsi hodimo okoli in grozimo ali utrujamo predhodnim lastnikom.

Očitno si že privzel, da ljudje prodajajo kripe kot vrhunsko ohranjene avte, kar logično ima za posledico nezadovoljstvo novih lastnikov, in ja pri bolj temperamentnih kupcih, tudi kakšen bolj glasen razgovor. Takšni logično ne želijo puščati kontaktnih podatkov in jih tudi ne bodo.

Aston_11 ::

Go-ahead je izjavil:

Očitno si že privzel, da ljudje prodajajo kripe kot vrhunsko ohranjene avte,
To je privzel del populacije kupcev, nekateri celo ugotovijo, da prodajaš rabljen avto.

St235 ::

Go-ahead je izjavil:

Kaj pa na ta način?

Preprodajalec povpraša lastnika vozila če lahko posreduje kontaktne podatke potencialnim kupcem, proti denarni nagradi recimo 100 EUROV. V kolikor mu pač to dovoli, je to to.


In Lakotnik ne, ne vsi hodimo okoli in grozimo ali utrujamo predhodnim lastnikom.

Očitno si že privzel, da ljudje prodajajo kripe kot vrhunsko ohranjene avte, kar logično ima za posledico nezadovoljstvo novih lastnikov, in ja pri bolj temperamentnih kupcih, tudi kakšen bolj glasen razgovor. Takšni logično ne želijo puščati kontaktnih podatkov in jih tudi ne bodo.


Pustiti podatke ali ne je pac odlocitev prejsnjega lastnika in kot sem ze napisal: eden kljucnih razlogov da prodajas avto preko preprodajalca je predvsem v tem, da se ne rabis zajebavat s kupci. In zadnja stvar s katero se bi mi dalo ukvarjat je pregovarjanje z xy kupcem o tem ali so bili kilometri prevrteni.

Obstajo bistveno bolj ucinkoviti sistemi. Na primer striktno belezenje kilometrov na tehnicnih pregledih, zahteva da vsaka pogodba o prodaji vkljucuje tudi prepis kilometrov drugace je nicna itd.... Seveda to ne bo resilo vseh problemov, bo pa resilo kar zajeten del. kot v tej temi sami ugotavljamo kilometre najpogosteje previjajo preprodajalci. Predvsem bo pa bistveno lazje sledit kaj je prislo do spremembe in posledicno sankcionirat krivca.

SuperVeloce ::

pirat je izjavil:

Pa obstaja kaka resna raziskava glede tega, koliksen delez osebnih vozil se proda s prevrtenimi kilometri? V smislu, da bi na res konkretnem vzorcu nekdo izvedel raziskavo, glede deleza vozil z nazaj prevrtenimi kilometri:
- med vozili s SLO poreklom in med vozili, ki pridejo kot rabljena vozila iz drugih drzav;
- med vozili, ki so kupljena neposredno od prejsnjega lastnika in med vozili, ki so prodana preko posrednikov;
- med vozili z znano zgodovino servisov in tistimi, ki jih hendlajo 'domaci mojstri'

Ker vecinoma imam obcutek, da se to obcasno sicer verjetno res zgodi, da pa je dejanski delez tega manjsi od 'splosno znanih dejstev' na forumih ...

Štos je, da marsikdo osebno pozna ljudi, ki so kupili takšen avto od avtohiše ali celo direkt. Sploh pri kakšnih kombijih v zasebni lasti je bilo pred leti praktično pravilo, da je človek zbil kilometre pred prodajo. Zagotovo poznaš koga, ki je to naredil.

Drugače pa, pri nas smo baje nekje visoko pri vrhu glede avtomobilov s prevertenimi kilometri. Za rabljen avto, ki je star 8. let in več, se omenja 70% možnosti (v občasnih člankih v medijih), da kilometri niso realni. Ali je to dejansko stanje ali ne, ne vem, vsekakor pa ni ravno prijetno pričakovati fifty-fifty, da boš "nategjen". Tudi če bo centralna baza na tehničnih pregledih zmanjšala ta problem, bo trajalo še nekaj let, da stara vozila odvozijo svoje. Prav tako bo za vozila, nova kupljena v tujini, vseeno potrebno dodatno preverjanje. Če je raznim carfaxom sploh za verjeti....
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

SuperVeloce ::

krneki0001 je izjavil:

Midva sva 10 let nazaj prodala cliota. Že ko je bil kupljen je imel 50k na 70k podlage (120k, pa so mu zbili za 70k po števcu - povedal mehanik, ki ga je takrat servisiral), ko sva ga prodala, je imel 170k (torej 240k) in že naslednji dan se je prodajal spet s 50k. Torej so mu v isti firmi 2x zbili kilometre, enkrat za 70 in drugič za 120k. Firma je bila pa REAL.
In nekdo je kupil avto z 240k kilometr, servisiral so mu pa avto kot da jih ima šele 50k.

Tako da ne verjamem več nikomur in najraje imam avto, ki ima realne kilometre in vso papirologijo zraven. Tudi za sedanji avto imam vse račune servisov od novega do zadnjega servisa in s tem točno vem kaj se je na avtu delalo.

Tudi fejk kopije računov in štemplji v servisni knjigi so se ponarejevali. Cena: sitnica. Važno, da ti kupiš, koga briga, če ugotoviš na prvem servisu, da tista papirologija ne pije vode ;)
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

konspirator ::

krneki0001 ::

Evropska direktiva določa jasna pravila o resničnem stanju prevoženih kilometrov. Predvideva vzpostavitev vseevropske baze kilometrov. Na ta način bo enostavneje odkrivati, ali ima avtomobil, ki je bil uvožen v Slovenijo manjše število kilometrov, kot jih ima v resnici.

solatko ::

Glede na to, da smo pri vseh neumnostih, ki jih sprejme EU med prvimi in najbolj pridnimi izvajalci, upam, da bomo tudi na tem področju, saj gre za zavajanja, goljufije in ponarejenje uradnih podatkov.
Delo krepa človeka

Pithlit ::

Pozabljaš.... med neumnostmi smo prvi. Ampak še nobene pametne stvari nismo v doglednem cajtu skup spravli. Še par kazni smo fasal ker smo trmasti.
Life is as complicated as we make it...

krneki0001 ::

Nekoč v jugoslaviji je bilo tako:
V Beogradu so se spomnili bedast zakon. V Zagrebu in Sarajevu so ga prebrali, se nasmehnili in življenje je teklo dalje, v Ljubljani pa so tak bedast zakon izvajali do zadnje pike.

Danes v EU je tako:
V Bruslju se spomnijo bedast zakon, v večini držav ga preberejo, se nasmehnejo in življenje teče dalje, v Sloveniji pa tako bedarijo od zakona potem izvajamo do zadnje pike.

Invictus ::

krneki0001 je izjavil:

Nekoč v jugoslaviji je bilo tako:
V Beogradu so se spomnili bedast zakon. V Zagrebu in Sarajevu so ga prebrali, se nasmehnili in življenje je teklo dalje, v Ljubljani pa so tak bedast zakon izvajali do zadnje pike.

Danes v EU je tako:
V Bruslju se spomnijo bedast zakon, v večini držav ga preberejo, se nasmehnejo in življenje teče dalje, v Sloveniji pa tako bedarijo od zakona potem izvajamo do zadnje pike.

V Sloveniji dodamo še dodatne člene, ki še bolj zakompolicirajo že tako butasta navodila.

Vic je v temu, da v Sloveniji vsa, še tako butasta priporočila (zakonov ne piše EU), pretvorimo v 3x bolj kompliciran zakon.

Smo bolj papeški od papeža.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

T-h-o-r ::

imagodei je izjavil:

blackbfm je izjavil:

not sure kdo je bolj pacient, folk ki prevrtava kilometre al folk ki bi plačeval par 100eur za potrdila

Res... ;(( Lahko pa predlagaš boljšo alternativo. Ker to, da ti osebno lahko prepoznaš avto, ki so mu prevrteli kilometre še ne pomeni, da smo tega sposobni vsi. Oziroma da bi morali biti sposobni tega vsi.

Ja, ker certifikati bodo pa popolnoma odpravili težavo in tukaj nihče ne bo goljufal.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

imagodei ::

T-h-o-r je izjavil:

imagodei je izjavil:

blackbfm je izjavil:

not sure kdo je bolj pacient, folk ki prevrtava kilometre al folk ki bi plačeval par 100eur za potrdila

Res... ;(( Lahko pa predlagaš boljšo alternativo. Ker to, da ti osebno lahko prepoznaš avto, ki so mu prevrteli kilometre še ne pomeni, da smo tega sposobni vsi. Oziroma da bi morali biti sposobni tega vsi.

Ja, ker certifikati bodo pa popolnoma odpravili težavo in tukaj nihče ne bo goljufal.

Zato ker se ti ne spomniš boljšega predloga, je treba celo idejo zavreči.

Na angleško govorečem področju imajo za to dist žmohten izraz: throwing baby out with bathwater. Za tak pristop smo Slovenci specialisti. Ker ni nekaj čist takoj 100% perfektno, je treba cel koncept vreči v koš.
- Hoc est qui sumus -

T-h-o-r ::

Ideja je pač kazen, ko ugotoviš goljufijo. Certifikati so vmes nepotreben korak. Če je nekdo švinglal s certifikatom - kazen. Zakaj? Kazen naj bo že zdaj, ko še ni certifikatov, pa se ugotovi goljufija.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

St235 ::

Težava danes je, da je izjemno težko dokazat kdaj je dejansko prišlo do vrtenja kilometrov. Zato bi bilo potrebno v uradni bazi beležit kilometre tako na tehničnem kot pri vsaki menjavi lastništva. Ne rabiš nikakršnega certifikata.

T-h-o-r ::

Saj pri novih to je porihtano. Pri pred 200x smo pač v jebenem teritoriju. Ali pač a) prepovedat prodajo avtomobilov, kjer ne moreš dokazati avtentičnosti kilometrov b) free for all na avtomobilih, kjer ni moč dokazati km
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Mavrik ::

c) Omogočiš vplogled v obstoječo bazo kilometrov na tehničnih vsakomur za registrsko tablico in zahtevaš obvezno javno evidenco od tega trenutka dalje.
The truth is rarely pure and never simple.

St235 ::

T-h-o-r je izjavil:

Saj pri novih to je porihtano. Pri pred 200x smo pač v jebenem teritoriju. Ali pač a) prepovedat prodajo avtomobilov, kjer ne moreš dokazati avtentičnosti kilometrov b) free for all na avtomobilih, kjer ni moč dokazati km


Problem je ker ni. Kilometre se sicer beleži na tehničnih, ne pa pri prodaji. Potem pač originalni lastnik in avtohiša mirno s prstom kažeta drug na drugega.

Wrop ::

Kaj naj naredi bodoči lastnik skoraj 4 leta starega avta, ki mu je trenutni lastnik zbil kilometre iz 200 km na magičnih 120 km?
To da npr. pri Renaultu pogledajo na vsakem servisu števec km je ok, kako je pri ostalih?

St235 ::

Ce je jasno in dokazljivo kdo je zbil kilometre je opcija prijave kaznivega dejanja i civilna tozba za odskodnina.

Wrop ::

Saj ponavadi je nekako jasno, da kupec verjetno ne zbija kilometre. Kako to dokazati je pa druga stvar, sploh pa je to časovno zamudno.

A ta SOS sistem oz neka priredba pa ne bi bila dobra, da bi mesečno pošiljal stanje števca v neko bazo proizvajalcu?

Tomas 33 ::

Ne vem, kaj bi se kompliciralo.

EU naj zahteva od proizvajalcev, da je možno sporeminjanje km zgolj v eno smer (povečevanje).
Pa naj prevertava vsak, kolikr ga je volja.

ECU pa dvomim, da bo kater šel menjat da prišpara par €.

Mavrik ::

Pri avtih za 30.000+ se jasno splača menjati ECU za to da dobiš še 10k več :) In to se počne.

Lekcija katerekoli računalniške varnosti - misliti da lahko preprečiš uporabniku (lastniku) da spreminja podatke v njegovem hardwaru je neumnost. Zato zunanje baze podatkov, ki so write-only.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

blackbfm ::

rešitev: naj ljudlje nehajo preplačevat stara jajca pa se prodajalem ne bo vec splačalo goljufat.. :P

Aston_11 ::

blackbfm je izjavil:

rešitev: naj ljudlje nehajo preplačevat stara jajca pa se prodajalem ne bo vec splačalo goljufat.. :P
To pa ne. Stara jajca morajo biti kot nova, tipi topi, pleh kot iz tovarne, brez rje, motor zmožen narediti še 1.500.000 km po možnosti brez menjave olja in podobno in to za 20% cene novega. Pa _ti_pridem_z_mitraljezom_, če se mi 1 leto karkoli pokvari, magari zavorne ploščite, _da_ti_hebem_. Rešitev no. 2: da nehajo kupovati stara jajca, kot da bi bila nova.

Mavrik ::

In kako točno vzdržuješ "stara jajca" če se lažeš kot prodajalec okoli tega koliko je dejansko mašina preživela?
The truth is rarely pure and never simple.
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Realni kilometri so tu kaj? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8516175 (6742) Arzen28
»

Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35879066 (48152) hojnikb
»

goljufije z prikazom prevoženih kilometrov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12639043 (34441) imagodei

Več podobnih tem