» »

Hervis zahteva nazaj GoPro?

Hervis zahteva nazaj GoPro?

1
2
3

dj_uro ::

Hahahaaaaa... dobra :))
vw-klub.si

Looooooka ::

"prodal sem ga".

D3m0r4l1z3d ::

To je en uslužbenec zajebal in želi to rešiti sebi v prid, da ne bo imel problemov, računovodstvo bo pa to hitro pokrpalo in nikjer ne bo videti, na ravni celotnega podjetja je to itak drobiž. Pač manj zaslužka na tem artiklu bo na koncu. Ignoriraj in veselo še naprej uporabljaj izdelek.

Hervis zahteva? Napaka, en njihov zaposleni samo želi manj butasto na koncu izpasti.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Stari maček je izjavil:

Vmes si jo med potapljanjem zgubil. Case closed.

Ne, ni. Če je zavedno prejel Hero 5 in mu na papirju piše Hero 4, potem ni kar case closed. Kje pobirate te bedarije?

Wrop ::

Aja, če ni na papirju napisano, potem se to kar ni zgodilo?

WarpedGone ::

Na papirju piše, kaj so se zmenili.
Če na papirju nič ne piše, bo treba še ugotovit/dokazat kaj so se zmenili.
Seveda pa ugotavljanje in dokazovanje mora sprožit nekdo, ki s stanjem ni zadovoljen.

Približno 35 dni po tem, so mi iz njihovega servisa sporočili, da bodo kamero zamenjali z novejšim modelom "Gopro Hero 5", v kar sem privolil.

Verjamem, da je to bil telefonski pogovor, ko je dobil robo pa na papirju ne piše nič druzga, kot 'Urejeno'.

Nasvet "kupi crkjeno GPH5" in jo vrni, ter vzami delujočo GPH4, sploh ne smrdi tako zelo kot je slišat.
Če ni papirja, ne morejo niti dokazat kaj točno so mu dali v zamenjavo, .... serijska cifra recimo?
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Serijska je povsod zabeležena. Nima smisla imeti naprej debate, dokler ne pove kaj in kako so se zmenili in kaj in kje piše črno na belem. Scenarijev je lahko milijon.

Jst ::

Vedno so pri takih zadevah papirji. Vedno.

Hervis je znan po svoji "elastiki" s cenami, malo manj pa z servisom.

Ampak to še ne pomeni, da so OPa nategnili ali da ga hočejo nategniti.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

KuntaKinte ::

Netrunner je izjavil:

Reči jim da je ne moreš vrniti ker si jo izgubil oz. je uničena. Pa prosi jih če vseeno pošljejo tvojo staro nazaj. :)


plus papirje od uničene

Netrunner ::

Nevem kako je to iz pravnega vidika, vendar ko če so mu kamero predali in da ni nikjer navedeno, da je samo začasna ali kaj podobnega potem nimajo kaj. Pa tudi v tem času se bi lahko kameri karkoli zgodilo in le te ne morejo vrniti na prodajne police. Po moje so oni tam neki zafrknili in zdaj se vlačijo ven.

D3m0r4l1z3d ::

Tako, ja, pa še enkrat, Hervis ni enako zaposlenemu, ki se vleče ven.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Thuban ::

zna se zgoditi da je nek zaposleni naredil kot je mislil da je prav, zdaj pa mu nekdo teži, da mu bodo vrednost kamere trgali od plače.

Tako da kulturen pristop ne škodi. Iz obeh strani, seveda.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

mancini ::

Njemu pripada to kar je dobil, ker so vsi zakonski roki med tem potekli

uživaj s 5-ko

kalorijagr ::

Totalno narobe. Večina vas živi v razmišljanju, da če dobite po napaki na račun 500 evrov jih ne rabite vračat. Res ste mojstri.

koyotee ::

kalorijagr je izjavil:

Totalno narobe. Večina vas živi v razmišljanju, da če dobite po napaki na račun 500 evrov jih ne rabite vračat. Res ste mojstri.

Nisi v pravi temi.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Furbo ::

kalorijagr je izjavil:

Totalno narobe. Večina vas živi v razmišljanju, da če dobite po napaki na račun 500 evrov jih ne rabite vračat. Res ste mojstri.

Oni so točno vedeli kaj mu dajejo, res si mojster branja.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

dominuspro ::

kalorijagr je izjavil:

Totalno narobe. Večina vas živi v razmišljanju, da če dobite po napaki na račun 500 evrov jih ne rabite vračat. Res ste mojstri.


Sami so mu to predlagali in to večkrat. To ni nobena napaka. Očitno so naknadno dobili star model in probali uturit.
Da ne govorimo, da je bil človek 40 dni brez kamere...
Jaz bi jih nekam poslal ali sploh ne odgovarjal.

fosil ::

Verjetno so čakali da bodo dobili star model, zato je tudi trajalo 35 dni.
Ker se je približeval 45 dnevni rok, ko bi lahko zahteval denar nazaj, so raje dali nov model.
Sedaj pa hočejo da vzameš starega.
Po moje je to poskus izigravanja zakona, ki določa 45 dnevni rok.

In kaj bodo sedaj z rabljenim novim modelom, ga prodali kot novega?
Tako je!

shadeX ::

Nop. Če je to res kar praviš, potem bi mu raje poslali nazaj "popravljeno", kot to delajo naši znani serviserji telefonov. Kamero bi kupec itak nazaj vrnil ker je nepopravljena in nato bi jo šele zamenjali.

Bolj legit in ceneje, kot pa pošiljat novo GP5 :D

fosil ::

Verjetno so starega poslali proizvajalcu in čakali na zamenjavo.
Zato so tudi sedaj dobili star model, drugače verjetno ne dobivajo več starih.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

mancini ::

kalorijagr je izjavil:

Totalno narobe. Večina vas živi v razmišljanju, da če dobite po napaki na račun 500 evrov jih ne rabite vračat. Res ste mojstri.


Če slučajno dobiš 500 na račun, je 99% da ti, jaz, ... tega sploh ne bova vedela, ker bo napaka prej odpravljena, razen če boš v tistem trenutku preverjal stanje

če se pogovarjamo o bančni napaki v sistemu

če pa ti en človek kar tako nakaže denar, pa imaš vso pravico ta denar zadržati

tako da se odloči katera varianta ti je bolj všeč

in pa v kakšni povezavi je teh 500 z uveljavljanjem garancije ali stvarne napake

shadeX ::

mancini je izjavil:

kalorijagr je izjavil:

Totalno narobe. Večina vas živi v razmišljanju, da če dobite po napaki na račun 500 evrov jih ne rabite vračat. Res ste mojstri.


če pa ti en človek kar tako nakaže denar, pa imaš vso pravico ta denar zadržati



Ne vem če je tole ravno res. Če ti banka oz. podjetje po pomoti nakaže določeno vsoto denarja si jo dolžan vrniti (je bila že debata tukaj). Ne vidim zakaj bi bilo drugače za fizično osebo (če se ugotovi da je prišlo do zmote).

next3steps ::

Če meni kdo nakaže denar, jim nisem dolžan nič vrniti. Če hoče kdo denar, naj svojo zmoto opravičuje na sodišču.
Pravtako naj Hervis svojo "zmoto" opravičuje na sodišču.

bluefish ::

next3steps je izjavil:

Če meni kdo nakaže denar, jim nisem dolžan nič vrniti.
Se motiš.

next3steps ::

Kako to?

bluefish ::

mancini ::

bi bilo potrebno poiskat kak drug člen
po tem členu bi potem moral vsak poravnat položnico, ko dobiš decembra kakšne voščilnice in položnico

bluefish ::

Poišči sodno prakso, v primeru napačnega nakazila je med drugim omenjen ravno ta člen.

Ne vem sicer, kaj imajo tukaj veze tiste voščilnice s priloženo položnico za prostovoljni prispevek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Aston_11 ::

mancini je izjavil:

bi bilo potrebno poiskat kak drug člen
po tem členu bi potem moral vsak poravnat položnico, ko dobiš decembra kakšne voščilnice in položnico

Člen je ustrezen. Položnica z voščilnicami sodi pod člen o molku (30. čl. OZ).

kalorijagr ::

Haha, mancini kako si ti naiven. Očitno meniš, da sistem laufa po principu Monopoly kartice "napaka v vašo korist, prejmete 20.000 SIT.

Seveda moraš vrniti vsako zadevo, ki ni tvoja. Sem že citiral člen, ki govori o KD zatajitve...

Aston_11 ::

Ne bi rekel, da je naiven, vendar krog ljudi s takim razmišljanjem je očitno statistično dovolj pomemben, da imamo določila o neupravičeni obogatitvi, zatajitvi itd.

Machete ::

Pa še volilno pravico imajo in to od 18. leta naprej..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

noraguta ::

bluefish je izjavil:

Poišči sodno prakso, v primeru napačnega nakazila je med drugim omenjen ravno ta člen.

Ne vem sicer, kaj imajo tukaj veze tiste voščilnice s priloženo položnico za prostovoljni prispevek.

Ni šlo za pomoto ampak kompenzacijo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

bluefish ::

Trenutno debatiramo o tem:

next3steps je izjavil:

Če meni kdo nakaže denar, jim nisem dolžan nič vrniti. Če hoče kdo denar, naj svojo zmoto opravičuje na sodišču.
Pravtako naj Hervis svojo "zmoto" opravičuje na sodišču.

noraguta ::

bluefish je izjavil:

Trenutno debatiramo o tem:

next3steps je izjavil:

Če meni kdo nakaže denar, jim nisem dolžan nič vrniti. Če hoče kdo denar, naj svojo zmoto opravičuje na sodišču.
Pravtako naj Hervis svojo "zmoto" opravičuje na sodišču.

Bančne pomote so offtopic
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Aston_11 ::

bluefish je izjavil:

next3steps je izjavil:

Če meni kdo nakaže denar, jim nisem dolžan nič vrniti. Če hoče kdo denar, naj svojo zmoto opravičuje na sodišču.
Pravtako naj Hervis svojo "zmoto" opravičuje na sodišču.


Kdaj se ne more zahtevati vrnitev

191. člen

Kdor kaj plača, čeprav ve, da ni dolžan, nima pravice zahtevati nazaj, razen če si je pridržal pravico zahtevati nazaj ali če je plačal, da bi se izognil sili.

noraguta ::

Aston_11 je izjavil:

bluefish je izjavil:

next3steps je izjavil:

Če meni kdo nakaže denar, jim nisem dolžan nič vrniti. Če hoče kdo denar, naj svojo zmoto opravičuje na sodišču.
Pravtako naj Hervis svojo "zmoto" opravičuje na sodišču.


Kdaj se ne more zahtevati vrnitev

191. člen

Kdor kaj plača, čeprav ve, da ni dolžan, nima pravice zahtevati nazaj, razen če si je pridržal pravico zahtevati nazaj ali če je plačal, da bi se izognil sili.

Niti ni to fora. Če ti nekdo nekaj po pomoti nakže vrneš. Se je pač zmotil. Temu so pa zamenjali in so se strinjali.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

kalorijagr ::

Aston_11 je izjavil:

bluefish je izjavil:

next3steps je izjavil:

Če meni kdo nakaže denar, jim nisem dolžan nič vrniti. Če hoče kdo denar, naj svojo zmoto opravičuje na sodišču.
Pravtako naj Hervis svojo "zmoto" opravičuje na sodišču.


Kdaj se ne more zahtevati vrnitev

191. člen

Kdor kaj plača, čeprav ve, da ni dolžan, nima pravice zahtevati nazaj, razen če si je pridržal pravico zahtevati nazaj ali če je plačal, da bi se izognil sili.


Aston, prosim te, da ne trolaš s svojim branjem zakonov. Več kot očitno ti daje razumevanje termina plačilo velike težave.

jype ::

koyotee> Pravični jurček, ti bi menjal za hero 2 ane.

Če bi kupil in plačal Hero 2 (sem si ga dolgo časa lastil in je čisto spodobna kamera), s popravila na servisu pa dobil Hero 5, potem zagotovo.

Hero 5 bi sprejel izključno v primeru, da s tem ne bi nikogar oškodoval, tudi če je to zgolj nesrečni serviser ali kdorkoli drug.

shadeX ::

Hero 5 bi sprejel izključno v primeru, da s tem ne bi nikogar oškodoval, tudi če je to zgolj nesrečni serviser ali kdorkoli drug.


Da. Če bi prišlo do npr napake. Namesto Hero4, bi mu npr poslali Hero5. Pač zmota. Ampak kakor sem jaz razumel je servis predlagal zamenjavo s hero5, obe strani so se na to odločitev strinjali.

Če je to to, potem je edino dobra volja kupca, da pač ustreže hervisovim akrobacijam. Vsekakor pa to ni dobra poslovna praksa s strani hervisa.

Kam bi prišli če bi si vse povprek nekaj zmišljevali? In kakor vem, mora v sklopu garancije podjetje zadevo:
1. Popraviti
2. če to ni mogoče, zamenjati artikel
3. Če artikel ne obstaja več morajo:
- vrniti kupnino
- izdelek zamenjati z boljšim (kar se je zgodilo v OP-jevem primeru).

Furbo ::

Hervis je v zavedanju, da bodo zamudili rok 45dni za popravilo, lepo zamenjal zadevo. Ponavadi je tu zgodba končana.

Ampak ne, ko je preteklo že kar nekaj vode, bi pa radi nahecali stranko, da naj vzame popravljeno zadevo.

Če oni smatrajo, da so dali novo kamero samo začasno, potem po 45+ dneh kupcu pripada tudi možnost, da zahteva nov, brezhiben enak/boljši idelek ali vračilo kupnine. To so pa prikladno pozabili omeniti.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

jype ::

shadeX> Če je to to, potem je edino dobra volja kupca, da pač ustreže hervisovim akrobacijam.

Absolutno, ampak jaz sem itak vedno dobre volje, predvsem mi pa več pomeni, da nekdo ne pride v zoprno situacijo, ki ga lahko stane zaposlitve, ki jo morda nujno potrebuje, kot pa da bi obdržal malce novejšo napravo.

shadeX ::

Ja. Sem popolnega istega mnenja. Ampak verjetno, se za tak korak ne odloči samo eden človek. Npr za vrnitev kupnine mora govoriti z vodjo. Podobno verjetno , ko se gre za menjavo izdelka z boljšim. Nekako se mi ne zdi logično, da bi take odločitve sprejemal nek delavec z minimalno plačo. On samo posreduje naprej informacije kakšna je situacija z napravo, potem pa "večji" odločajo kako naprej in ali je to potrebno.

Če pa npr serviser popravi zadevo, gre direktno h kupcu nazaj. Pač rutinsko popravilo.

Npr ko so meni miško razer popravljali, so mi rekli da jo je nemogoče popravit, taka pa ne obstaja več. Odločil sem se lahko za vrnitev kupnine , ali pa drugo. S tem da je rekel serviser samo da mora še z vodjo govoriti.

Sklepam da je v drugih podjetjih podobno.

next3steps ::

jype je izjavil:

shadeX> Če je to to, potem je edino dobra volja kupca, da pač ustreže hervisovim akrobacijam.

Absolutno, ampak jaz sem itak vedno dobre volje, predvsem mi pa več pomeni, da nekdo ne pride v zoprno situacijo, ki ga lahko stane zaposlitve, ki jo morda nujno potrebuje, kot pa da bi obdržal malce novejšo napravo.

Saj lahko delavec, če ima nerazumnega šefa, njega menja.

Jst ::

>Hervis je v zavedanju, da bodo zamudili rok 45dni za popravilo, lepo zamenjal zadevo. Ponavadi je tu zgodba končana.

Jaz imam kolega, ki od Hervisa kupuje večje količine, ker ima servis koles, smuči,... In mi je govoril, kako nategunski so pri Hervisu.

Ampak če to odmislim... Če nima papirjev, potem more vrniti Petico. Če ima pa papirje, ki dokazujejo, da je minilo 45 dni, in mu niso uspeli popraviti zadevo, ima en papir, kjer piše, zakaj (in kdaj) so mu dali Petico. Če Potrošnik tega nima, se lahko sklicuje na ne vem kakšno sodišče, ampak brez papirjev ne bo dosegel nič.

V najslabšem primeru bo to stalo par let, potem bo pa ena odvetniška pisarna, ki jo je pooblastil Hervis, zahtevala neko čudno, nenormalno veliko vsoto denarja in prek sodišča, se ti bodo "usedili" na račun in boš plačal 2krat ali 5krat več, kot da bi se zmenil takoj ob konfliktu - ali pa boš moral na koncu plačati neko malenkost, recimo 50 EUR, da ti odblokirajo račun-

OP: Pokliči na Harvis glavno tel# in jim povej svojo zgodbo.

Tukaj lahko vsak citira svoj del zakonodaje, ki se mu zdi relevantna. Ampak kolikor imam jaz izkušnje, je najbolje, da greš fizično do poslovodje in jim poveš situacijo. Če smrdi, potem se pozanimaš naprej. Če si pa kupil verzijo 4 in ti oni hočejo dati nazaj verzijo 4, čeprav je vmes prišlo do kakšne napake (recimo da ti nimaš papirjev), potem se pač zmeniš tako, da je v obojestransko korist.


Izjave, da mu pripada kar tako, ne verjamem, kot tudi ne, da ima Hervis Servis vse prav.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

shadeX ::

Dokler OP ne slika dokumentacije, ki dokazuje da so mu poslali GP5 v sklopu popravila GP4, je ta tema čist prazno nabijanje in metanje slabo luč na Hervis.

OP se ni javil že 1 teden.

cebelar123 ::

shadeX je izjavil:

Dokler OP ne slika dokumentacije, ki dokazuje da so mu poslali GP5 v sklopu popravila GP4, je ta tema čist prazno nabijanje in metanje slabo luč na Hervis.

OP se ni javil že 1 teden.


se strinjam. Smrdi po trol temi imho

Mare2 ::

Mislim, da op ni dolžan vsakemu tu odgovarjati.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

scipascapa ::

Mare2 je izjavil:

Mislim, da op ni dolžan vsakemu tu odgovarjati.


Kot ni dolžan stokati, ko se mu bodo usedli na račun ipd. Kako že pravijo? Motiti se je človeško, tudi OPju se bo nekaj podobnega enkrat zgodilo, ko se mu zgodila krivica, kako se je on zmotil ipd.....naj se človeško zmeni, pa je?

Furbo ::

Pa od kje vam sploh ideja, da se je zgodila kakršnakoli krivica. 50 dni po oddaji na servis, so dobili kamero šele nazaj in so mu itak dolžni dati enako novo (ki je verjetno itak nimajo) ali pa vrniti kupnino.

Tako bi mu tudi danes itak dali 5ko ali pa denar nazaj. Natega in krivic tu ni.

(bi preveril zalogo gopro4, pa jim spletna stran itak ne dela)

i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katero akcijsko kamero kupiti? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
23956747 (5202) Jebac18
»

GoPro "alternativa"? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
12937237 (12248) BivšiUser2
»

GOPRO debata , HERO 5 , KARMA

Oddelek: Zvok in slika
5988 (699) 4knative
»

GoPro

Oddelek: Kaj kupiti
339509 (6011) gasperxp1
»

Kamerca za v avto/na motor

Oddelek: Loža
192183 (1644) Mesar

Več podobnih tem