Forum » Pomoč in nasveti » PayPal vračilo denarja pomoč
PayPal vračilo denarja pomoč
xNameless ::
Vem da je bilo na to temo že veliko govora, ampak nujno potrebujem pomoč.
Naročil sem izdelek na spletni strani SimplyElectronics in vse plačal preko PayPal-a. Problem je, ker ima firma neke konkretne probleme in je nehala obratovati.
Izdelka nisem prejel, plačano pa je bilo ko je bila firma še aktivna.
Preko te firme sem že prej kupoval in je vedno šlo brez problemov.
Pritožil sem se preko PayPal (poslal sporočilo firmi) in kot edini odgovor na mail dobil 2 dokumenta (priložena slika spodaj). Če prav razumem, predlagajo da se obrnem na svojo banko in na paypal. Če to pritožbo na paypal-u nadaljujem kot "Escalate to paypal" se bojim da bo paypal (tako kot piše), po raziskavi zaključil to temo in bom ostal brez denarja. (prb 400€)
Če ima kdo že izkušnje z zahtevami za vračilo denarja, bi bil zelo vesel pomoči.
Najlepša hvala za kakršno koli pomoč.
Naročil sem izdelek na spletni strani SimplyElectronics in vse plačal preko PayPal-a. Problem je, ker ima firma neke konkretne probleme in je nehala obratovati.
Izdelka nisem prejel, plačano pa je bilo ko je bila firma še aktivna.
Preko te firme sem že prej kupoval in je vedno šlo brez problemov.
Pritožil sem se preko PayPal (poslal sporočilo firmi) in kot edini odgovor na mail dobil 2 dokumenta (priložena slika spodaj). Če prav razumem, predlagajo da se obrnem na svojo banko in na paypal. Če to pritožbo na paypal-u nadaljujem kot "Escalate to paypal" se bojim da bo paypal (tako kot piše), po raziskavi zaključil to temo in bom ostal brez denarja. (prb 400€)
Če ima kdo že izkušnje z zahtevami za vračilo denarja, bi bil zelo vesel pomoči.
Najlepša hvala za kakršno koli pomoč.
SaXsIm ::
In zakaj bi bilo temu tako? Daj escalate. Kaj se z njihovo firmo dogaja, te ne zanima. Ti izdelka nisi dobil, zato dobiš v okviru paypalovega jamstva denar nazaj. Cel point plačilnega posrednika je v tem, da nosi riziko. Bo že paypal prijavljal terjatev.
SaXsIm
xNameless ::
Potem moja banka vbistvu nima veze tukaj, glede na to da je vse potekalo preko paypal-a. Naj prepustim da paypal uredi situacijo.
connel ::
Escalate moraš uporabiti tako ali tako, potem ima podjetje 10 dni časa da odgovori na tvoj despute, če ne odgovorijo, gre odločitev avtomatsko v tvojo korist. Če pa odgovorijo je pa na paypalu, da presodijo kdo ima prav.
xNameless ::
Najprej sem pač prijavil problem, preko paypal-a poslal sporočilo firmi in so pač tista 2 dokumenta poslali na moj mail (kao neki odgovor).
Zdaj bom dal "escalate report" pa upam da se vse to uredi.
Najlepša hvala za pomoč/nasvete.
Zdaj bom dal "escalate report" pa upam da se vse to uredi.
Najlepša hvala za pomoč/nasvete.
janezvalva ::
če je spletna stran firme na kateri si kupoval trajno offline, potem boš garantirano dobil vse nazaj
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | PayPal (strani: 1 2 3 4 … 74 75 76 77 )Oddelek: Loža | 774819 (1759) | Legon |
» | Paypal podpira tudi Slovenijo (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 137764 (17728) | igi82m |
» | PayPal: service vs. goods ali kako se zavarovati pred zlorabo prodajalca?Oddelek: Omrežja in internet | 2160 (1750) | Samael |
» | Velik nateg na ebayu (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12498 (9240) | T-h-o-r |
» | Ebay - vračanje nedelujoče stvariOddelek: Pomoč in nasveti | 3542 (2642) | shadeX |