» »

PayPal: service vs. goods ali kako se zavarovati pred zlorabo prodajalca?

PayPal: service vs. goods ali kako se zavarovati pred zlorabo prodajalca?

mojca ::

Preko PayPal-a bi rada opravila malenkost rizičen nakup za cca. 140 EUR (svet se ne bo podrl, če bo šel znesek v črno luknjo, ne bo mi pa vseeno). Zaenkrat bom opravila nakup za 16$, da preverim, ali je prodajalec vsaj količkaj zanesljiv, in če gre ta denar v nebo, mi je vseeno, za celoten nakup pa ne.

Nakup je iz Vietnama (vsaj iz Nigerije ni) in imam približno 90% zaupanje v trgovca (ker če bom zadovoljna z nakupom, bom tam še kupovala, sicer se bom razgovorila po forumih, naj se trgovine izogibajo). Trgovcu se nedvomno bolj splača prvo.

Vem, da ima npr. eBay sistem, ki zelo dobro ščiti kupca, če ga trgovec ogoljufa, vendar ima eBay shranjeno vso komunikacijo med kupcem in trgovcem, v tem primeru pa gre za dogovor preko zasebnega e-maila in PayPal ne ve, kaj se s trgovcem dogovarjava, zato težje odloči kupcu v korist. Trgovec mi je poslal zahtevo po plačilu, v katerem je izbral "Service" in v odgovoru v emailu med drugim napisal "If not Paypal will held your payment".

Kaj točno pomeni, da PayPal zadrži moje plačilo? Da trgovec mesec dni ne more razpolagati z denarjem, za vsak primer, če se kupec pritoži? In ali kdo ve, kako se zaščita kupca razlikuje med "Service" in "Goods". Občutek imam, da je kupec v drugem primeru dosti bolj zavarovan.

amigo_no1 ::

Kot prvo se pogovarjaj z njim samo preko ebaya.

Pomeni da hoče imeti plačano preko PayPala.

Service= storitev, goods = fizična dobrina (lahko primeš v roke).

mojca ::

Ne prodaja preko eBaya. Prav zato me zanima, če je mogoče takrat, ko ne kupuješ preko eBaya, na kakšen način komunicirati s trgovcem tako, da ima PayPal vpogled v komunikacijo.

Plačilo sprejema na več načinov, PayPal je moja preferenca, ker ponuja vsaj malenkost večjo varnost kot bančno nakazilo, western int., ... Razlika med storitvijo in fizično dobrino me zanima predvsem s stališča varstva uporabnika. Če naročiš storitev (recimo prevajanje) in potem argumentiraš, da je prevod zanič, bo verjetno zmagal trgovec, če pa dobrine ne dobiš v roke ali dobiš poškodovano, imam občutek, da je pravica bolj na strani kupca kot trgovca.

#000000 ::

Ni nujno da kupuješ preko ebaya da bi bil zaščiten, je pa nakup preko ebay in plačilo s paypalom, dvojna garancija, ker imaš zaščito od obeh, enako prodajalec.

Jest sem kupil neko zadevo z neke kitajsko-malezijsko-singapurske strani, plačal preko paypal-a in bil nategnjen za mislm da nekje 250 evrov (dobil nedelujočo stvar)

Uglavnem če kupuješ karkoli, si shrani printcreen celotne ponudbe, opis in naj se vidi URL strani, kar v primeru natege bo to tvoj glavni argument, pač če zadeva ni enaka oglaševenemu in plačanemu je to nateg.

te pa paypal tudi ščiti na drugih spletnih trgovinah ipd. samo moraš podat pšritožbo mislm da v 8 dneh od prejema robe-storitve, če niso kaj že spremenili.

#000000 ::

Aja pozabu povedat, da sem bil sicer nategnjen ampak sem uspešno preko paypala dobil vsaj nekaj povrnjenega, nekje 60-80 evrov sem dobil manj.

mojca ::

Našla sem seznam:


13.3 Ineligible Items. PayPal Purchase Protection only applies to PayPal payments for certain tangible, physical goods. Payments for the following are not eligible for reimbursement under PayPal Purchase Protection:

  1. Intangible items, including Digital Goods

  2. Services

  3. Real estate, including residential property

  4. Businesses

  5. Vehicles, including motor vehicles, motorcycles, caravans, aircraft and boats

  6. Custom made items

  7. Travel tickets, including airline flight tickets

  8. Items prohibited by the PayPal Acceptable Use Policy

  9. Items which you collect in person, or arrange to be collected on your behalf, including items bought through In-Store Checkout at the retail point of sale (unless bought using PayPal Grace Period, see Eligibility Requirements above)

  10. Items that violate eBay's Prohibited or Restricted Items Policy

  11. Industrial machinery used in manufacturing

  12. Items equivalent to cash, including prepaid or gift cards

  13. PayPal Direct Payments

  14. Virtual Terminal Payments

  15. Personal Payments



Even if your payment is not eligible for PayPal Purchase Protection, you can file a Dispute and try to resolve the issue directly with the Seller; however, PayPal will generally not find in your favor if you escalate a Dispute to a Claim for an item which is not eligible for PayPal Purchase Protection.

To pomeni, da v nobenem primeru pri plačilu ne bom pristala na "Services".

amigo_no1 ::

Daj link kaj kupuješ.

Nimajo zadeve nikjer drugje, 140E tudi ni drobiž ?

mojca ::

Žal ne morem dati linka, pa četudi bi ga dala, ne bi mogli ugotoviti bistveno več od mene. Zadevo (primerljivo oz. boljšo) se seveda vedno dobi drugje, glavno vprašanje je cena, ki v mojem primeru ni upravičljiva (dobrih tisoč EUR za nekaj, kar bom morda uporabljala dva meseca). Zame je vietnamski izdelek dovolj dober (pod pogojem, da ga dobim, seveda).

Če me opehari Vietnamec, me bo z manjšo verjetnostjo le za dobrih 100 EUR. Če naročim pri ameriški korporaciji, me bodo pa 100% nategnili za 900 EUR (t.j. za ceno, ki bi jo plačala, minus dejanska vrednost artikla). :|

(Pred dvema letoma sem od Kitajca v petek naročila in v ponedeljek prejela brezhibno delujoč LCD za 130 EUR, serviser v Sloveniji pa je želel 5.000 EUR oz. 20.000 EUR za touch sceen. Švicar ga je ponudil za 800 EUR. Tako da: če je nekaj predobro, da bi bilo res, še ni nujno scam.)

Vse, kar sprašujem, je, kako pravilno uporabiti PayPal, da bom v primeru težav s prodajalcem imela vsaj nekaj možnosti za povrnitev dela denarja.

amigo_no1 ::

Ta trgovec bi rad, da mu ti plačaš tako, greš v svoj PayPal, send money, ... ?

Izberi goods, če ne bo poslal ali poslal napačno das dispute, "item not delivered" ali "wrong item sent"...

Čeprav večina trgovcev ima na svoji strani PP znak, tam klikneš, se vmes prijaviš v PP in plačaš z enim klikom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Orchestra ::

Kako se najbolje zavarovati pred internetnim nakupom pri neki tretji osebi, ki trguje izven ebaya/amazona/preverjene internetne trgovine, vendar pa kot plačilno sredstvo uporablja paypal. Kupil bi neke neškodljive in legalne substance, tako da načeloma lahko fašem tudi ponaredek. Vse skupaj sicer pride okoli 50$, vendar je tudi to neka vsota.

Predvsem me zanima kaj bi lahko storil, če blaga ne bi prejel oz. kako bi to dokazal, ali če bi bilo blago neavtentično.

Zgodovina sprememb…

Samael ::

@Orchestra

Nikakor ne nakazuj denarja preko paypala kot:
- gift
- intangible goods (virtual service)

V prvem primeru ni možnosti "disputa" pri paypalu, v drugem ponavadi paypal odloči v korist prodajalca.

Načeloma se boš v primeru, da izdelek ni takšen kot opisan, težko vnaprej zavaroval je pa toliko pomembneje, da v primeru, da stvari niso takšne kot je treba pri odprtju "case-a" pri paypalu zadeve dobro argumentiraš, če je mogoče tudi podkrepiš s kakšno fotografijo.
V primeru, da blaga sploh ne prejmeš je po odprtju "case-a" pri paypalu predvsem na prodajalcu, da dokazuje, da je izdelek poslal. Če nima potrdila, ne more navesti "tracking number" itd.. ima zelo male možnosti.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

PayPal (strani: 1 2 3 474 75 76 77 )

Oddelek: Loža
3805782772 (6568) mgermo
»

Paypal podpira tudi Slovenijo (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
817138418 (18382) igi82m
»

PayPal placilo,sumljiv prodajalec (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
12221024 (16544) St235
»

Geekbuying garancija

Oddelek: Loža
455648 (4000) N0t0ri0us
»

Velik nateg na ebayu (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
5012596 (9338) T-h-o-r

Več podobnih tem