» »

AMD Navi - GPU

AMD Navi - GPU

Temo vidijo: vsi
««
32 / 170
»»

Trier ::

Xserces je izjavil:

klinker je izjavil:

RTX je Nvidia implementirala, ker pac lahko.
Konkurenca je nikakva pa so si rekli, gremo se malo igrat, zraven pa itak se malo zasluzit :D RTX karto sigurno ne kupis zaradi RTX-a, ampak ker so trenutno najhitrejse karte, RTX gor ali dol.

LOOOL ko so pa izšle RTX karte ste se pa drli da je to najboljši feature in da se nvidia kupuje zard tega... Pri nvidia dobis RTX amd pa nima tega zato bom kupil NV...

Tole bo pa potreben kak citat kdo se je tule gor drl zgoraj napisano; večinoma smo se vsi, ki nismo zaslepljeni rdečkarji strinjali, da je to pač prva iteracija nečesa novega kar bo sčasoma skoraj gotovo postalo mainstream (ker raytracing je pravzaprav "holy grail" računalniške grafike) in da izključno zaradi tega vsekakor nima smisla kupovati Turingov, sploh če imaš Pascala ali 980Ti, cene pa so pač visoke ker konkurenca nima za burek. No, trenutno ko rdeči spet malo migajo, pa je 2000 serija večinoma še vedno boljši nakup, saj dobiš za podobno ceno (vsaj v Nemčiji, naših zlatarskih nategunov sploh ne gledam) podobno rasterizacijsko zmogljivost ob nekaj nižji porabi (oz v primeru navitih 5700XT krepko nižjo) in dosti manj problemov z driverji, kot gratis bonbonček pa pač še RTX zraven, da lahko malo testiraš kako bojo zadeve zgledale v 2-3 letih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Trier ()

D3m ::

da lahko malo testiraš kako bojo zadeve zgledale v 2-3 letih.


Takrat boš menjal grafično. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Trier ::

In? Česa od dejstva da trenutno za RTX ne doplačaš ničesar ne razumeš? ;((

D3m ::

Trier je izjavil:

In? Česa od dejstva da trenutno za RTX ne doplačaš ničesar ne razumeš? ;((


Dober hec.
|HP EliteBook|R5 6650U|

meho7 ::

D3m ::

To mora biti napaka.

RX 5700XT je konkurenca 2060S.

Upam, da Steve popravi naslov.
|HP EliteBook|R5 6650U|

DarwiN ::

Nimaš kaj, Navi je FineWine. :P

Ampak tule gre gladka zmaga Nvidiji. 5700 so +359€, 2060S pa +389€, torej 30€ več, dobiš pa kakovostejšo znamko, 3-4% višji performance in tukaj res gratis bonbončke v obliki RT in DLSS. Edini minus za NV - 2060S za 389€ je KFA2, 5700 za 359€ pa MSI.

Opa! Če flashas 5700-tko, potem je derbi! :P
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

gddr85 ::

eh, to pomoje še opaziš ne, vsaj če delaš blind test
tl;dr...super za froce, ki onanirajo na fps counter :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gddr85 ()

scipascapa ::

darwin: ko pišeš MF cene, bi te prosil končne cene, ko naročim....

DarwiN ::

Ti še kr nekaj naročaš? Zdaj bi moral imet že hardvera za 4 kompjuterje. :)
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

FlyingBee ::

Nekak tako gre perf, pa še cenovno tudi: 5700, 2060s, 5700xt, 2070s. Seveda pa je med dobro 5700xt in dobro 2070s 100 eur razlike, tako da vsak s svojim denarjem upravlja sam.

Trier je izjavil:

In? Česa od dejstva da trenutno za RTX ne doplačaš ničesar ne razumeš? ;((

Za ceno bivše 1080 dobiš 2070s, ali pa 2070 namesto 1070, RTX pa je le gratis. Podobno pri 2080 in 1080ti. 2080ti pa je svoja liga.

Zgodovina sprememb…

D3m ::

dobiš pa kakovostejšo znamko


Kaj pa to pomeni? ;)
|HP EliteBook|R5 6650U|

DarwiN ::

Da je Nvidia v Teslah, AMD pa v XBOXu. :)
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

D3m ::

Je bila. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Jst ::

Konzole bodo standard. Vemo kako to poteka že od xboxa in ps naprej.

Konzole bodo imele rDNA 2.0, ki bo imel hardware, ki bo pomagal pri raytracingu.

PS5 Will Support Hardware Level Ray-Tracing


RT jedra niso potrebna:

NEON NOIR: Real-Time Ray Traced Reflections - Achieved With CRYENGINE


Z AMDjevo hardware-level rešitvijo bodo (lahko) računali tudi zvok, tako da bomo dobili neverjetne zvočne učinke. To bo noro!

Še enkrat: To bo standard, ne pa nvidija, ker game developerji ne bodo šli pisati posebej kode za Nvidijo, razen kot sedaj, če bodo plačani za to.

Da smo kupci RTX kart dali takrat toliko denarja, za zadevo, ki NI SPOSOBNA ray tracinga pri visokih FPSjih, je bil dober marketinški trik.

Zakaj so RT jedrca notri?

Ker v pro grafah v 3D Studiji in Maya-i sedaj lahko "real time" gledaš, kako bo zadeva zgledala zrenderirana, AMPAK pri 10-15FPS.


Izpodbijajte trditve.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

DarwiN ::

1. Konzole so vedno imele garbage grafiko in tako bo tudi v prihodnje. Pod pokrovom zaenkrat enostavno ne bo dovolj moči za pravi ray tracing. Rezultat bo pač spet nek demo s senčenjem, jasno brez global illumination, oziroma bo 1080p/30Hz. Odvisno od igre. Tetris bo denimo podpiral full RT.

2. Operiraš s pomanjkljivimi informacijami. Kako se bo vse to odrazilo na PC platformi, nihče ne ve. Ampak če misliš, da bo superiorna Nvidia kar odložila puške v koruzo, potem se močno motiš. AMD je palček, ki v tehnološkem pogledu danes zaostaja za Nvidio koliko - mogoče 4 leta? Ti pa zdaj predpostavljaš, da bo AMD naenkrat vstal kot feniks in pregazil vso konkurenco do neprepoznavnosti. Nvidia ima odgovor, brez skrbi. Pravzaprav je edina logična predpostavka tukaj, da bo Nvidia še naprej v pole position v ray tracingu. In kaj bo z Intelom? Skratka, ničesar konkretnega ne vemo, kako se bodo RT karte razporedile v prihodnosti. Bo treba počakaj vsaj leto dni.

3. Nič kaj dost nisi plačal za RT zmogljivosti. Ko je izšla RTX 2080, je imela malenkost višji p/p od 1080Ti in je bila dejansko boljši nakup. Danes pa tudi doplačaš med 0 in 10% za RT zmogljivost.

Je pa bilo jasno že vsega začetka, da je Turing za preskočit oziroma za kupit le v primeru, ko res nujno potrebuješ kartico. Early adopterji pač vedno nafukajo. Doslej si lahko prav izkoristil RT v bistvu le v igri Metro Eksodus. Na 1080/1440p je zadeva povsem igrabilna. Pa da se ponovno ponovim - čez ~14 dni izide COD, ki bi znal bit game changer za ray tracing.. Seveda, če boš poslušal youtuberje stila "Moore's law is dead", potem ti lahko že zdaj povem, da bo ray tracing v CODu čista sfinjarija. :D
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

DarwiN ::

Še eno vprašanje: Nvidijin RT hardware absolutno ni možno adaptirat na ta "ultimativen" AMDjev konzolski RT standard? To je že jasno in potrjeno?
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Xserces ::

Dejansko tut pod pokrovi kjer so notr RTX serija gpujev še ni moči da bi gnal RT...
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

D3m ::

Konzole so vedno imele garbage grafiko in tako bo tudi v prihodnje.


Isto so govorili v času PS One dalje.

Odrasti že.
|HP EliteBook|R5 6650U|

DarwiN ::

Ja, D3m, po novem bo 500€ konzola bruhala enak oz. višji horse power kot 2000€ vreden PC. >:D
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

D3m ::

Saj vem kako so se vam sline cedile ob izidu PS2.

DarwiN je izjavil:

Ja, D3m, po novem bo 500€ konzola bruhala enak oz. višji horse power kot 2000€ vreden PC. >:D


Ni vse "horse power" v igricah.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

scipascapa ::

D3m ::

Mater ima bele zobe.
|HP EliteBook|R5 6650U|

scipascapa ::

HAHA, bravo stari, nisem edini....ga spremljam že 2-3 mesece.......res ma preveč bele :)

D3m ::

Pa ne samo bele se mi zdi, da izgledajo še lakirane.
|HP EliteBook|R5 6650U|

FlyingBee ::

D3m je izjavil:

Konzole so vedno imele garbage grafiko in tako bo tudi v prihodnje.


Isto so govorili v času PS One dalje.

Odrasti že.

A gremo frame by frame primerjavo? 5.11. izide RDR2, lahko pa že na gta5 primeru preštudiramo.

D3m ::

5.11. izide RDR2


Izid je bil 26.10.2018
|HP EliteBook|R5 6650U|

FlyingBee ::

Vmes pa polepšali igro, ki bo na PC.

D3m ::

Če vam odgovarja. ;)
|HP EliteBook|R5 6650U|

FlyingBee ::

Dejstvo je dejstvo.

Jst ::

>1. Konzole so vedno imele garbage grafiko in tako bo tudi v prihodnje.

Ki vedno nekako postane default standard za PC. Potem imaš na PCju samo še večje detajle, boljše teksture, več učinkov,... Za par odstotkov boljšo grafiko. Nove konzole bodo imele tudi HDR. Na PCju je komaj letos F1 2019 dobila HDR switch in zgleda lepo. Ampak po drugi strani je od izida PS4 do sedaj je minilo, koliko?

In ko na PCju izide špil, a ima neverjetno boljšo grafiko? Niti ne. V bistvu mi je neverjetno, koliko lahko iztisnejo iz "starih" konzol.


>zdaj predpostavljaš, da bo AMD naenkrat vstal kot feniks in pregazil vso konkurenco do neprepoznavnosti.

amm, Have you heard of something called Zen?

Drugače pa, ni fora fenixov, lepe Garmin ure, jaz imam Polar. :) Fora je, da bo to v konzolah, ki bodo z nami več let. Še enkrat: Misliš, da bodo game developerji posebej za nvidijo pisali kodo?


>3. Nič kaj dost nisi plačal za RT zmogljivosti.

Najdi izračune, koliko približno stanejo komponente ene 2080 in dejanska prodajna cena. Smo preplačali, smo. Fajn.

https://www.reddit.com/r/nvidia/comment...

>Na 1080/1440p je zadeva povsem igrabilna.

DA. TOČNO! Grafa ni sposobna RT več kot na 1080. Zakaj? Sem napisal. Ker je RTX del namenjen za profi grafe za 3D modeliranje, da lahko v real time pri 10-15FPS gledaš, kako bo približno scena zgledala, ko bo zrenderirana.


---

Tech demoti ti kažejo, da se bolj splača uporabiti stream jedra za RT, kot RTX jedra. "Ampak to so tech demoti, to ne šteje, a ne?"

Ko vklopiš RTX v igri, poraba PADE, FPSji padejo, ker stream del idla. Kaj ti to pove? Da je RTX nvidija naredila za gamerje? Smešno, če Han Solu verjameš.


---

Enkrat vam ni prav, če na hitro najdem par youtube videov in hočete link do texta, ko vam dam text, ga preskočite. Yeah, I know the game, why am I surprised?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

DarwiN ::

Tech demoti ti kažejo, da se bolj splača uporabiti stream jedra za RT, kot RTX jedra. "Ampak to so tech demoti, to ne šteje, a ne?"

Če se res izkaže, da je temu tako, bo Nvidia pač opustila namenska RT jedra in gremo full rasterization ray tracing. Rezultat je identičen - AMD pade kot gnila hruška z dreve. V takšnem scenariju ste kupci Turinga pač kupili za prihodnost povsem neuporabne demo bonbončke. What else is new? Tudi če Nvidia vztraja pri RT+DLSS in z Amperom podvojijo število RT/tensor jeder, Turing RT feature ravno tako pristane na deponiji.

Najdi izračune, koliko približno stanejo komponente ene 2080 in dejanska prodajna cena. Smo preplačali, smo. Fajn.

Najdi ti izračune, koliko stanejo komponente za sodoben mobilni telefon, ki se danes prodajajo tudi po 1500EUR in več, še pred 5 leti pa je bil na vrhu ponudbe gsm za ~500EUR. Določene stvari se dražijo, spet drugi pa cenijo. Deal with it.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DarwiN ()

Vuli ::

Jst je izjavil:

>

Ko vklopiš RTX v igri, poraba PADE, FPSji padejo, ker stream del idla. Kaj ti to pove? Da je RTX nvidija naredila za gamerje? Smešno, če Han Solu verjameš.



se pravi bi RTX rabila precej več RT cores, da bi šlo tole kakor si mi želimo. Pa Tensor tudi verjetno? le kako bi to izgledalo?!
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Senitel ::

Jst je izjavil:

RT jedra niso potrebna:

NEON NOIR: Real-Time Ray Traced Reflections - Achieved With CRYENGINE

Sej ray tracing tudi ni potreben. Ali pa nek hardware za pospeševanje rasterizacije.

Hint: Omejitve.

Jst je izjavil:

Z AMDjevo hardware-level rešitvijo bodo (lahko) računali tudi zvok, tako da bomo dobili neverjetne zvočne učinke. To bo noro!

In kaj preprečuje, da bi to poganjali na NV hardware-u? Bo AMD stvari sprogramiral tako, da bodo tekle na NV? Naj NV stvari sprogramira tako, da bodo tekle na AMD? Ali naj developerji to sprogramirajo tako, da bo teklo na AMD in NV?

Jst je izjavil:

Še enkrat: To bo standard, ne pa nvidija, ker game developerji ne bodo šli pisati posebej kode za Nvidijo, razen kot sedaj, če bodo plačani za to.

Direct3D 12 RT ni standard?

Vuli je izjavil:

se pravi bi RTX rabila precej več RT cores, da bi šlo tole kakor si mi želimo. Pa Tensor tudi verjetno? le kako bi to izgledalo?!

Kompleksen topic. Real time raytracing je sam po sebi kompleksna tema. RT core-i delajo eno stvar: povejo ali bo nek rey presekal kak trikotnik in kje ga bo presekal. Kar je neka dost enostavna številka, ki pa je NV ni nikjer objavila. So druge stvari, ki so precej dražje in bolj problematične in RT core-i ne delajo nič (konstrukcija in obnova pospeševalne strukture, da sploh lahko sanjamo o real time).

FlyingBee ::

Odvisno od implementacije, vsekakor je hitrejše z RT cores kot brez. Medtem, ko je quake II rtx brez rasterizacije po klasični definiciji, so ostale igre praktično le z RT efekti.

klinker ::

Xserces je izjavil:

klinker je izjavil:

RTX je Nvidia implementirala, ker pac lahko.
Konkurenca je nikakva pa so si rekli, gremo se malo igrat, zraven pa itak se malo zasluzit :D RTX karto sigurno ne kupis zaradi RTX-a, ampak ker so trenutno najhitrejse karte, RTX gor ali dol.

LOOOL ko so pa izšle RTX karte ste se pa drli da je to najboljši feature in da se nvidia kupuje zard tega... Pri nvidia dobis RTX amd pa nima tega zato bom kupil NV...


Jst nikoli. Od zacetka trobim zgoraj napisano. RTX je igrackanje Nvidie s specimi Radeoni.

D3m je izjavil:

Saj sem. Rabimo non RTX višji rang. ;)


Nisi ne, ce ne ne bi napisal se enega kretenizma, kot je ta.
Rabi se prebujanje specih Radeonov, ne pa ta Navi skropucalo, ki komaj s 7nm dosega dedka Pascala.
Sej se malo pocaki, bos lahko hype-al RT support na Naviju, ce te ta RTX ze tako srbi :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: klinker ()

D3m ::

Nisi ne, ce ne ne bi napisal se enega kretenizma, kot je ta.


Še zmeraj ne razumeš. Tudi non-RTX bi se prodajal in bil cenovno cenejši. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

FlyingBee ::

Za maloumne si ti, d3m, kralj, tukaj pa si le trol. Cenovno cenejši? Btch, please! GTFO!

D3m ::

No vidite. Jst ima prav.

RTX je nujno zlo drugih opcij ne sme biti. Prodajne številke to podpirajo. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Jst ::

>Ali naj developerji to sprogramirajo tako, da bo teklo na AMD in NV?

Itak se gre za lowest common denominator. Kar trdim, da postavijo (next-gen) konzole.


>Hint: Omejitve.

True. Zato so RTX karte za ray tracing v gaming-u "neuravnovešene," ker je arhitektura RT jeder namenjena za profi delo, kjer v real time pri 15FPS vidiš približni končni rezultat.


>RT core-i delajo eno stvar:

V PS5 bodo pa te jedrca računala še odboje zvoka in kar bodo developerji lahko potegnili iz hardware-a.


See, we can all agree to a civilized debate making arguments.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Trier ::

D3m je izjavil:

Nisi ne, ce ne ne bi napisal se enega kretenizma, kot je ta.


Še zmeraj ne razumeš. Tudi non-RTX bi se prodajal in bil cenovno cenejši. :)

Cenovno cenejši? ;(( Si pobiral jezikovne sposobnosti od tule, a?

1:44 - "but historically, historical changes have come out of war..." :))

D3m ::

Važno, da si razumel. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

scipascapa ::

D3m ::

RX 580 je manjkalo večje število ROPs.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Senitel ::

Jst je izjavil:

True. Zato so RTX karte za ray tracing v gaming-u "neuravnovešene," ker je arhitektura RT jeder namenjena za profi delo, kjer v real time pri 15FPS vidiš približni končni rezultat.

Ne. Kot sem napisa že zgoraj. RT core-i delajo samo eno stvar: testirajo kateri trikotnik bo žarek presekal. Kaj delajo igre in kaj dela CAD software pa ni isto in več RT core-ov ne bo kar avtomatsko pomagalo. V igrah se stvari konkretno premikajo.

Jst je izjavil:

V PS5 bodo pa te jedrca računala še odboje zvoka in kar bodo developerji lahko potegnili iz hardware-a.

Ne. Again: RT cori-i samo testirajo kateri trikotnik bo žarek presekal. Če špil to porabi za računanje odbojev valov dolžine 500nm ali 50mm jih prav nič ne briga.
Če bo nek engine ray tracing ponucal za računanje refleksije zvoka in ne za refleksijo svetlobe... Cool. Ni pa nikakršnega problema to naredit tudi čez DXR.

Vuli ::

V glavnem, brezveze. A ni nvidia omogočila RT tudi na GTX karticah.
These RT and Tensor cores are not required for these calculations to happen, however. Nvidia eventually released ray tracing support for older GTX cards (at least, GTX cards based on the Pascal and Turing architectures), which don't have those extra RT or Tensor cores. Ray tracing without those cores is much less efficient, though, meaning you're likely to suffer even worse performance hits than you would with ray tracing on an RTX card. And that's what's holding up ray tracing from being ubiquitous: performance.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Predator X ::

A ma kdo doma RX 5700

bobby ::

Ok, WoT ni glih neka referenca najbrz ampak recimo, da posodabljajo in vsaj vsake tolk cajta podajo dnevnike, kaj in kako delajo.
Vceraj izdan video, kako poteka implementacija RT v taki in drugacni obliki v njihovem engine.
Mogoce za koga zanjimivo.

Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

klinker ::

D3m je izjavil:

Nisi ne, ce ne ne bi napisal se enega kretenizma, kot je ta.


Še zmeraj ne razumeš. Tudi non-RTX bi se prodajal in bil cenovno cenejši. :)


Bebo, ne stekas a kaj sem sploh napisal. Radeoni so en drek in Nvidia se lahko mirno igra z RT, ker pac lahko, zraven pa se malo zasluzi...kapis. Dokler so Radeoni na nivoju Pascala, lahko Nvidia dela kar hoce in iz poslovnega vidika jim dam popolnoma prav.
Ti si pa ocitno z en drek od komercijalista ce teh zadev ne razumes, da dolgorocno gledano je poteza odlicna. So prvi z RTjem in bo ves SW prvo Nvidio podpiral ne pa spece Radeone, kar je za njihovo prihodnost odlicno. Ti pa jokuckaj dalje, kako je to brezveze, ceprav vemo vsi, da ce bi to Radeoni prvi imeli bi tu lajal ko pikinezer, kako so oni bolj napredni ipd, a zal so ene 3 leta v zaostanku :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: klinker ()

D3m ::

Ne štekaš vidim. :)

Pa še čustva ti bruhajo na plano.

Zato pa si kjer si.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()
««
32 / 170
»»