» »

A prodajalci še nate*ujejo kupce

A prodajalci še nate*ujejo kupce

jalovec09 ::

V zadnjih 5 letih sem samo en avto prodal (lastnik slabih 5 let) in kupil druzga iz sosednje vasi. Me sedaj zanima, če je kdo zadnje čase kupoval avto in kako so pošteni prodajalci, povejo za skrite napake al še vedno nate*ujejo.

Telbanc ::

Kup avto od kakega starega strica, drgač boš fino mimo udaril.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

matobeli ::

Ni nujno, privat prodaje so lahko čist ok. Zanje 3 avte (rank 2k) ki sem jih imel sta bila dva tipitopi, prodajalec je povedal vse po resnici. Za tretjega pa ni sicer povedal čist takoj, ampak šele ko sem malo pojamral (nad rjavimi diski in slabo sklopko), je rekel da pač bo treba menjat.

Se pa že po priloženih računih servisov in obnašanju voznika pozna kolk je ura.

Zlato pravilo pa še vedno velja: Ne kupuj od dilerjev, "južnakov" in vzhodno od trojan.

#000000 ::

moj brat je kupoval in gledal, ama noben prodajalec (celo veliki trgovci z 30 let staža na tržišču) so ga razočarali, je šel in vzel nov avto, ker VSI NATEGUJEJO

jalovec09 ::

v upoštev pride od fizične osebe.

#000000 ::

edin če avto poznaš od prej oz lastnika, al pa da je kolega žlahta ipd. ostalo ne pride v poštev, prevelik riziko.

Kebo ::

Vzhodno od trojan :D Pri naši hiši so šli vsi avti na tisti konec, pa pristali na avto.net z manj kilometri :)

#000000 ::

Kebo je izjavil:

Vzhodno od trojan :D Pri naši hiši so šli vsi avti na tisti konec, pa pristali na avto.net z manj kilometri :)



tud LJ ni imuna :)

sploh trojka na letališki :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

matobeli ::

Nobena regija ni imuna, ampak nekje je tega več, nekje manj. Ampak dobro ohranjene in redno servisirane avte se pa še da kupit, tudi če ne poznaš celotnega družinskega drevesa lastnika. Sicer, bolj kot je avto polnokrvno nemški, manj je teh možnosti, če pa se poseže po japancu, korejcu, pa se najde precej dobrih avtomobilov.

Pa ne da bi bili boljši, zgolj niso tako zanimivi za dilerje kot švabi.

pa ne pozabit ulice treh cesarjev če smo že ljubljano obirali :)

MIHAc27 ::

Mah nategujejo itak vsi, ker drugače avto steška prodaš. Vsak hoče ravnokar servisiranega (kar seveda stane) ampak vrednost vozila zaradi tega ne naraste veliko.
Jaz sem pred kratkim menjaval avto in kupil od fizične osebe. V oglasu je pisalo, da je narejen bil velik servis, pa aku star 2 leti... no v živo je takoj povedal, kaj je za zamenjat, aku je bil pa star 6 let... in ga bo treba tudi zamenjat.
Pa 60k km več na števcu, kot na oglasu,...

KraitPay ::

Kupujem avtomobil že eno leto. Vsak te hoče nategnit (so sicer redke izjeme). Sem iz omrežne skupine 03 in lahko potrdim, da je tukaj grozno. Avto od zunaj takšen, da bi lahko jedel in pil z njega, ampak km/servisi in računi velikokrat ponarejeni.

Kupi avtomboil, ki ga poznaš oz. veš kdo ga je vozil in z znano zgodovino in/ali novi avtomobil.

Epialt ::

KraitPay je izjavil:

Kupujem avtomobil že eno leto. Vsak te hoče nategnit (so sicer redke izjeme). Sem iz omrežne skupine 03 in lahko potrdim, da je tukaj grozno. Avto od zunaj takšen, da bi lahko jedel in pil z njega, ampak km/servisi in računi velikokrat ponarejeni.

Kupi avtomboil, ki ga poznaš oz. veš kdo ga je vozil in z znano zgodovino in/ali novi avtomobil.

+1.
V Celju in okolici je 90%+ avtohiš z rabljenimi avtomobili nategunov.
Če kupuješ rabljen avto pri njih, je tvoj najmanjši problem zbit števec kilometrov.

jalovec09 ::

Noro.

#000000 ::

Beje so danes nehal ROFLMAO

d4vid ::

Kupil avto ravno pred trojanami, 10km stran od mene, od ene nikad čuo avtohiše, lastnik bosanec.

Govorim o cliotu, 1.2. V dveh letih, kar mam avto, sem na avtu menjal par stvari na podvozju, kar me je stalo ~100€. Avto sicer pozre 1l olja na 7kkm, menjam ga na 10-15kkm oz 1 leto. Tud okrog masine je mal olja, ampak se vedno je avto dober, pije prevec glede na efekt, ga pa gonim, vozim kjer je, pa se kar dela kot takrat ko sem ga kupil.

Aja, bil je prvi avto ki sm ga sel gledat.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

#000000 ::

d4vid ne gre se za to da kupiš avto za 1k eur, recimo da kupuješ avto za 10k eur, tam pa zna razlika v kilometraži navržt ene par taužent eurov, tle je finta, prodajo ti jajca s pol miljona km, ki jih po števcu kaže 200.000 se pravi da so ti iz žepa vzeli najmanj 3 jurje + stroške ki jih boš imel ker bo crknilo nekaj kar drugače rikne pri 450.000 in če je to sklopka za recimo ne vem biloker nemški avto, menjava pod 2000 eur ne bo stala, vedno pa pobere še kako melenkost ki ponavadi pod 300 eur ni, in teh malenkosti se nabere na koncu da te avto in ta servis združeno košta 15.000 eur

hočem rečt da če si že plačal 10.000 in so te nategnili, potem boš reku ajde so me, ampak zdej bom avto zrihtal da mam mir, in to navrže nekaj tisoč tik tak, ko pa ga istega pripelješ pa ti ne bodo hotl dat niti 6.000 isti prodajalci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

Stari maček ::

#000000 je izjavil:

d4vid ne gre se za to da kupiš avto za 1k eur, recimo da kupuješ avto za 10k eur, tam pa zna razlika v kilometraži navržt ene par taužent eurov, tle je finta, prodajo ti jajca s pol miljona km, ki jih po števcu kaže 200.000 se pravi da so ti iz žepa vzeli najmanj 3 jurje + stroške ki jih boš imel ker bo crknilo nekaj kar drugače rikne pri 450.000 in če je to sklopka za recimo ne vem biloker nemški avto, menjava pod 2000 eur ne bo stala, vedno pa pobere še kako melenkost ki ponavadi pod 300 eur ni, in teh malenkosti se nabere na koncu da te avto in ta servis združeno košta 15.000 eur

hočem rečt da če si že plačal 10.000 in so te nategnili, potem boš reku ajde so me, ampak zdej bom avto zrihtal da mam mir, in to navrže nekaj tisoč tik tak, ko pa ga istega pripelješ pa ti ne bodo hotl dat niti 6.000 isti prodajalci.

Kje pa ti servisiraš avto? Za menjavo vztrajnika(enomasnega sem vzel) in sklopke na Passatu sem plačal 620 €. O kakih 2000 ti sanjaš?

#000000 ::

Kje si servisiral recimo, pa ni se men to zgodilo se je pa zgodilo nekomu tukaj gor, ampak nima veze komu, je pa mel znamko iz minhena, ki je malo dražja kot VW. in servisiral je na uradnem servisu.

edit: aja pa pozabil si kak veliki servis s pumpami ki ti pripada zagotovo ko tak krš prpelješ tja.

suma sumarum si hitro na 5k na uradnem, pri šušmarjih manj, ampak sej vemo kako je tam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

Stari maček ::

Pa kaj nekaj strašite; tule je Passat 1,9 TDI z 1,3 milijona kilometrov, pa še vedno brni naokrog. Preberi si, kaj je le moral menjat...

#000000 ::

kdo govori o pasatu, to je itak cigo wagen.

Si mel kdaj volvo ali saab ? Jest sem mel saab 9000 sklopka in vztrajnik ter delo 2100 eur per lat nazaj, s tem da je ta klump mel oz. da se bolje izrazim, tip ki je delal je reku da nima blage veze ampak da je do zdaj še vedno nabavljal za te avte OPLOVE DELE.

čeprav naj bi bila baje mašina italjanska, oz, od alfe, se pravi GM motori, se mi zdi, dizel da se zastopmo.

In za minhenčana ni ravno velik stvari na aftermarket za kupit

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

Stari maček ::

#000000 je izjavil:

kdo govori o pasatu, to je itak cigo wagen.

Si mel kdaj volvo ali saab ? Jest sem mel saab 9000 sklopka in vztrajnik ter delo 2100 eur per lat nazaj, s tem da je ta klump mel oz. da se bolje izrazim, tip ki je delal je reku da nima blage veze ampak da je do zdaj še vedno nabavljal za te avte OPLOVE DELE.

čeprav naj bi bila baje mašina italjanska, oz, od alfe, se pravi GM motori, se mi zdi, dizel da se zastopmo.

In za minhenčana ni ravno velik stvari na aftermarket za kupit

No, počasi bomo (boste) vsi razumeli, zakaj je VW kralj nizkih stroškov...

Zgodovina sprememb…

#000000 ::

No niti ni res čisto, če je bencinar je strošek dokaj še znosen čeprav veliki servis nikol ni pocen, tam pod 350-400 ni, če pa je dizel pa je prec ene 150-200 večji. Ampak ajde, pasat je golf v bistvu, nič od avta, BMW, AUDI in MErđo pa za ta dnar še bremz ne menjajo.

Je pa dokaj pocen, še cenejši so korejci, ampak avto niti blizu ni isti al pa vožnja in oprema, VW nima ama nič od opreme, vse treba doplačat, sem s kolegom šel pred par leti v avtohišo, znoru on za Tuaregom k budala, mislm zbolel do konca, gre tja in mu pravjo štartna cena 24k eur, pol je pa mal zbereal feltne, barvo in notranjo opremo, na koncu so mu dal predračun za 45k eur LOL

je popizdu in reku jebte se,, in kupu marivo, pa če babi anga korejca mislm da ceed, in še niti do polovice 45k ni prišel.

matobeli ::

in kaj ima cena vzdrževanje veze s tem da te diler nategne?

Stari maček ::

Malo si višje poglej kako so eni začeli nakladat, koliko je avto zaradi dol navitih kilometrov manj vreden, pa kako dragi so servisi in podobne bedarije....

matobeli ::

Mejčken je že pozno kajne? ;)

In kaj ima cena servisa veze z kilometri? Cliota celega zamenjaš za denar ko na mojem ravno zamenjam gume in zavore.

Nekako je pričakovano da avto z 150kkm ne bo imel iztrošenih delov ki se menjajo na 250kkm. Zato ima lahko tisti z 150kkm višjo ceni od tistega z 250kkm.

#000000 ::

matobeli je izjavil:

in kaj ima cena vzdrževanje veze s tem da te diler nategne?


seštej dva plus dva, to kar si jest pa stari maček piševa je druga pesem, avto v nemčiji z 200k in enak letnik in model v nemčiji ki ima 500k km prevoženih je razlika v ceni, zakaj misliš da vrtijo km ?

hojnikb ::

če imaš 10k v rokah in te skrbi, da te bo kdo nategnu, pač kupiš nov avto. Sicer neboš dobil nwm kaj, ampak vsaj veš kaj si dobil.

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

GrimReaper ::

Tudi sam sem razmišljal, ko sem v Clia RS 197 vložil v dveh mesecih od nakupa že 2000€ (komplet gum, radio, kolektor, komplet vzmeti zaradi ene počene, ter polno enih stvari na podvozju, za premnik sem celo prvič slišal, pa še precej drag je), da bi raje vzel enega takega Clia 1.2, oz. sam sem gledal bolj Corso 1.4T 150 za 11k, ker ta se vsaj premika.
Pa še nisem vsega popravil, med zadnjim servisom so ugotovili, da je šel mehanizem desnega stekla (sem se odločil da ne bom popravljal, ker se ga praktično nikoli ne rabi spuščat), olje spušča (pravi da samo pokrov ventilov), drugače nekje 0,5l na 2000km. Moči je še vedno samo nekje malo pod 150KM, imam v planu it izmerit k CSS, ker drugače mi noben ne verjame na besedo in nekaj govorijo da je to normalno za ta avto in da že tako nikamor ne gre.
Pa ok če bi bil 5k namesto 8k€, to se mi zdi največji problem, da so vsi avtomobili precenjeni. 8k+3k za popravila, pa še imaš 8 let star avto, to ni normalno.
Vsekakor namesto zadnjih dveh avtomobilov v samo enem letu (preč vrženih 14k€, oz. nekje 7k€ bi sedaj dobil za Clia), bi bilo najbolje, če bi takoj vzel novega na lizing, šparat očitno ne znam, ker me pred tem vedno premami kak oglas iz Avto.net (1. lastnik, 60k km, opravljen veliki servis, še to očitno ni dovolj), ampak sedaj že vem da je tam samo sranje od avtomobilov.

Se pravi od rabljenih ne priporočam športnega avta ter dizla (sosed tudi že tri tedne na servisu), atmosferski bencinar 1.2-1.8 ti je pomoje najmanj rizična stvar.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

matobeli ::

Jep, atmosferc, ni nujno samo do 1.8, lahko tudi več odvisno od velikosti avta. So večje mašine dostikrat še bolj vzdržljive.

Ampak tudi to je že ljudska modrost. Dizla itak ljudje zgonijo do konca, v nekih 10 letih, kar pomeni še vedno dost dober avto, potem zavrtijo nazaj in je lepo ohranjen z 170kkm.

Veliko bencinarjev pa se folk prej naveliča preden bi prišli do nekih 300kkm, oziroma ko pridejo je pa avto že tako star da mu kilometri pomenijo +-500eur, da ne omenjam tega kolk težje se prodajo.

Mejčken pokombiniraš s plinom in lahko zelo ugodno voziš en večji avto z gaziljon serijske opreme.

Ampak na njem ne bo pisalo VW in TDI :)

Netrunner ::

Jaz tudi kupujem avto in se bolj nagibam k nakupu novega ker je prevelik riziko da me bodo nategnili saj na avte se ne spoznam kaj preveč.

matobeli ::

Če se ne spoznaš na avte je zelo dobra varjanta da daš kermukol mehankarju nekaj eur in gre s tabo. če ni ravno daleč ogled bi pomojem vsak šel za ene 20eur.

Ker, da se dobit rabljene dobre, ampak je treba najt kaj lepega. če se gre pa za avto ki bo delal letno 30kkm pa sploh ni vprašanja, se vzame novega.

Za nekih 10-15kkm letno in če je še mal problem denar pa je rabljen avto boljša izbira, ker bi se ga itak prej naveličal predn crkne, 15kkm letno pomen da bo lahko tudi 20let trajal. 20let star avto furat je pa tudi svojevrsten "užitek".


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7613411 (9953) WizzardOfOZ
»

Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9919925 (16715) Klemzz
»

Iskanje rabljenega avta do 1500 evrov in nateguni (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7313633 (8670) zobnik
»

Nakup rabljenega avta do 7000EUR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
30658934 (49895) Mato989
»

Kupci kupujejo kilometre in ne avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12225192 (20118) bond007

Več podobnih tem