Forum » Na cesti » Chrysler Sebring kabrio - brez garaže?
Chrysler Sebring kabrio - brez garaže?
Bojevnik ::
Razmišljam o nakupu avtomobila. Trenutno sem si ogledoval Chrysler Sebring 2.7i kabriolet.
Zanimata me pa sledeči stvari:
1. Kako je s kabrioleti če nimam garaže. Ali tista streha, ki je ponavadi na kabrioletih dovolj močna, da zdrži tudi sneg?
Ali ponavadi dobro držijo in ne premočijo, tudi ob močnejšem dežju?
2. Chrysler se mi zdi, da je vsaj malenkost eksotičen avto pri nas.
Kako je s servisi? Se rezervne dele da dobit? Kaksne so cene servisov (da niso preveč zasoljene)?
Zanimata me pa sledeči stvari:
1. Kako je s kabrioleti če nimam garaže. Ali tista streha, ki je ponavadi na kabrioletih dovolj močna, da zdrži tudi sneg?
Ali ponavadi dobro držijo in ne premočijo, tudi ob močnejšem dežju?
2. Chrysler se mi zdi, da je vsaj malenkost eksotičen avto pri nas.
Kako je s servisi? Se rezervne dele da dobit? Kaksne so cene servisov (da niso preveč zasoljene)?
dxx ::
Moje izkušnje z Stratus-om 2.5 v6 (ni pa bil kabrio):
-težko dobavljivi deli, tudi če kako malenkost zbiješ/uničiš
-porabe pod 10l/100km nisem videl
-drago olje za avtomatski menjalnik, neko specialno. Če drugo naliješ, baje mučiš menjalnik.
-če ti avtomatski menjalnik gre v maloro, je avto praktično brez vrednosti
Skratka po 100kkm prevoženih, lahko samo rečem, da je tak avto enostavno prevelik strošek in premalo zanesljiv.
-težko dobavljivi deli, tudi če kako malenkost zbiješ/uničiš
-porabe pod 10l/100km nisem videl
-drago olje za avtomatski menjalnik, neko specialno. Če drugo naliješ, baje mučiš menjalnik.
-če ti avtomatski menjalnik gre v maloro, je avto praktično brez vrednosti
Skratka po 100kkm prevoženih, lahko samo rečem, da je tak avto enostavno prevelik strošek in premalo zanesljiv.
RedDrake ::
Sneg do neke "normalne" količine nebi smel biti problem, saj v teh večjih kabriotih, ki so pravi štirisedežniki je streha s kar konkretno konstrukcijo, čez je pač nekaj slojev platna.
Saabi recimo so tudi za v sneg, dež ne povzroča težav, streho se splača vsaj enkrat letno impregnirati (podobno kot čevlje), posebej če bo avto izpostavljen vremenskim vplivom 24/7.
Skoraj 100% boš imel s Saabom manj težav kot recimo s Chryslerjem, v primeru dobave karoserijskih delov. Kar se tiče tehnike, gre v 80%+ za GM (torej opel) kose, ki ponavadi niti niso dragi. Tisto kar je specifike je pa tudi na voljo brez nekih čakalnih dob.
Priporočam tole - Saab 9-3 2001 aero. Pelješ se udobno, leti pa stvar poljubno hitro (saj je ja avion), in če se ti kdaj zalušta it izjemno hitro, ti cca 5-6k EUR spremeni tak avtek v tole:
Saabi recimo so tudi za v sneg, dež ne povzroča težav, streho se splača vsaj enkrat letno impregnirati (podobno kot čevlje), posebej če bo avto izpostavljen vremenskim vplivom 24/7.
Skoraj 100% boš imel s Saabom manj težav kot recimo s Chryslerjem, v primeru dobave karoserijskih delov. Kar se tiče tehnike, gre v 80%+ za GM (torej opel) kose, ki ponavadi niti niso dragi. Tisto kar je specifike je pa tudi na voljo brez nekih čakalnih dob.
Priporočam tole - Saab 9-3 2001 aero. Pelješ se udobno, leti pa stvar poljubno hitro (saj je ja avion), in če se ti kdaj zalušta it izjemno hitro, ti cca 5-6k EUR spremeni tak avtek v tole:
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 58713 (51323) | SuperVeloce |
» | Izpit za kategorijo B in prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22588 (20353) | Unknown_001 |
» | Avtomatski menjalnik in pomoč pri speljevanju v klanec (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 23126 (20719) | Mavrik |
» | Izbiramo najboljše avtomobile 2010Oddelek: Na cesti | 2421 (1687) | innerspace |
» | zakaj samo 75 KM ? (Seat)Oddelek: Loža | 3897 (3272) | krneki0001 |