Forum » Igre » Horizon Zero Dawn
Horizon Zero Dawn
Temo vidijo: vsi
oo7 ::
Kot kaže sta še dve igri v izdelavi. Triologija ?
Horizon Zero Dawn Trilogy Reportedly in the Works, Next Game Will be a PS5 Exclusive
https://wccftech.com/horizon-zero-dawn-...
Horizon Zero Dawn Trilogy Reportedly in the Works, Next Game Will be a PS5 Exclusive
https://wccftech.com/horizon-zero-dawn-...
oo7 ::
Horizon Zero Dawn Complete Edition PC Bundled with Select AMD Ryzen CPUs; Release Must Be Near
https://wccftech.com/horizon-zero-dawn-...
https://wccftech.com/horizon-zero-dawn-...
acookook ::
Kot kaže sta še dve igri v izdelavi. Triologija ?
Horizon Zero Dawn Trilogy Reportedly in the Works, Next Game Will be a limited time PS5 Exclusive
https://wccftech.com/horizon-zero-dawn-...
ahac ::
PC (Steam, EGS) izid 7. avgusta
https://twitter.com/Guerrilla/status/12...
Cena: 50€ ... kar je kar drago za port stare igre.
https://store.steampowered.com/app/1151...
https://www.epicgames.com/store/en-US/p...
https://twitter.com/Guerrilla/status/12...
Explore a vibrant world inhabited by awe-inspiring machines in Horizon Zero Dawn Complete Edition for PC, coming to Steam and Epic Games Store on August 7th.
▶️ Watch our PC Features trailer here:
#HorizonZeroDawnPC #BeyondTheHorizon
Cena: 50€ ... kar je kar drago za port stare igre.
https://store.steampowered.com/app/1151...
https://www.epicgames.com/store/en-US/p...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
oo7 ::
Horizon Zero Dawn Is Already On Steam's Top Seller List ...........
Steam’s New Top Seller Is A PlayStation Game, And That’s A Big Deal
https://www.forbes.com/sites/davidthier...
Izi ::
Sistemske zahteve:
OS: Windows 10 64-bits
CPU Minimum: Intel Core i5-2500K@3.3GHz or AMD FX 6300@3.5GHz
CPU Recommended: Intel Core i7-4770K@3.5GHz or Ryzen 5 1500X@3.5GHz
RAM: Minimum 8 GB, Recommended 16 GB
GPU Minimum: Nvidia GeForce GTX 780 (3 GB) or AMD Radeon R9 290 (4GB)
GPU Recommended: Nvidia GeForce GTX 1060 (6 GB) or AMD Radeon RX 580 (8GB)
DirectX: Version 12
Storage: 100 GB
Strojno zelo nezahtevna igra, razen pri prostoru, kjer bomo spet ob zajetnih 100 GB.
Cena je kar konkretnih 50€ za 3 leta staro igro, ampak vsebuje pa razšititev "The Frozen Wilds" in tudi vse dodatne pakete opreme.
Za PC je dodana podpora za široke zaslone, resolucija do 4K, odklenili so FPS, FOV gre do 100, grafiko naj bi precej izboljšali in tudi z fiziko so se nekaj ukvarjali saj se sedaj rastline verno upogibajo, ko se naša junakinja prebija skozi gosto rastlinje.
Štartamo 7. avgusta
OS: Windows 10 64-bits
CPU Minimum: Intel Core i5-2500K@3.3GHz or AMD FX 6300@3.5GHz
CPU Recommended: Intel Core i7-4770K@3.5GHz or Ryzen 5 1500X@3.5GHz
RAM: Minimum 8 GB, Recommended 16 GB
GPU Minimum: Nvidia GeForce GTX 780 (3 GB) or AMD Radeon R9 290 (4GB)
GPU Recommended: Nvidia GeForce GTX 1060 (6 GB) or AMD Radeon RX 580 (8GB)
DirectX: Version 12
Storage: 100 GB
Strojno zelo nezahtevna igra, razen pri prostoru, kjer bomo spet ob zajetnih 100 GB.
Cena je kar konkretnih 50€ za 3 leta staro igro, ampak vsebuje pa razšititev "The Frozen Wilds" in tudi vse dodatne pakete opreme.
Za PC je dodana podpora za široke zaslone, resolucija do 4K, odklenili so FPS, FOV gre do 100, grafiko naj bi precej izboljšali in tudi z fiziko so se nekaj ukvarjali saj se sedaj rastline verno upogibajo, ko se naša junakinja prebija skozi gosto rastlinje.
Štartamo 7. avgusta
oo7 ::
Horizon Zero Dawn PC: An Amazing Game Gets A Disappointing Port
Horizon Zero Dawn PC Review | Guerrilla's Gorgeous Open World Is Amazing On PC
Horizon Zero Dawn PC Review | Guerrilla's Gorgeous Open World Is Amazing On PC
vostok_1 ::
Mi pove kdo, kaj točno je tako amazing na tej igri?
(razen zgodbe, ki priznam je res amazing)
(razen zgodbe, ki priznam je res amazing)
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
oo7 ::
Berserker ::
Mi pove kdo, kaj točno je tako amazing na tej igri?
(razen zgodbe, ki priznam je res amazing)
Ma špil ima kr zanimiv gameplay, sovraznike, zgodbo, in raznoliko ozemlje, pravtako ni napolnjen z smetmi kot vsi ubisoftovi open world špili.
vostok_1 ::
-Gameplay sprva zgleda res interesanten, ampak postane prekleto repetitiven.
-Sovražniki so cheap shit enodimenzionalni, ki bi se za tako zgodbo spodobili biti bistveno kompleksnejši.
-Zgodba šure. Je THE shit! Ena boljših, meni osebno skoraj najboljših. Zaradi te igre sem iskal kako knjigo s podobno tematiko. And i did found it, and i did enjoy it. Tk, da tu nimam pripomb.
-Ozemlje. Ok. TES veseeno ima boljše.
-Grafika povprečna. Crysis iz 2009 je imel boljšo.
Kar želim povedati je...da ta špil bi lahko bil far, far better. Potencialno eden boljših ever...če vsaj ne bi bil Sony tak luzerski pizdec, ki se ne upa več ničesar.
Šli so na najkrajšo varno pot.
Podobno so zafučkali z No Mans Sky. Namesto, da bi prepoznali potencial in pustili razvijalce razviti idejo, so nanje pritiskali.
Corporate fuckers.
-Sovražniki so cheap shit enodimenzionalni, ki bi se za tako zgodbo spodobili biti bistveno kompleksnejši.
-Zgodba šure. Je THE shit! Ena boljših, meni osebno skoraj najboljših. Zaradi te igre sem iskal kako knjigo s podobno tematiko. And i did found it, and i did enjoy it. Tk, da tu nimam pripomb.
-Ozemlje. Ok. TES veseeno ima boljše.
-Grafika povprečna. Crysis iz 2009 je imel boljšo.
Kar želim povedati je...da ta špil bi lahko bil far, far better. Potencialno eden boljših ever...če vsaj ne bi bil Sony tak luzerski pizdec, ki se ne upa več ničesar.
Šli so na najkrajšo varno pot.
Podobno so zafučkali z No Mans Sky. Namesto, da bi prepoznali potencial in pustili razvijalce razviti idejo, so nanje pritiskali.
Corporate fuckers.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
ahac ::
In kdo sploh igra tole na PC-ju ? Vsi ste nekam tiho
Kakp se igra na Pc-ju ?
PC port je zanič.
Nekaterim dela v redu, jaz sem pa med tistimi, ki jim ne...
Igral sem kakšne 3 ure, zdaj čakam na patch. V teh treh urah se je igra sigurno 5x ali 6x sesula pa tudi drugače občasno zelo šteka.
Kar sem lahko normalno igral, mi je bilo sicer zelo všeč. Po tutorialu, ko si v open world območju in preden prideš v prvo mesto, je delalo še kar OK. Tisto je bilo fun...
Upam, da bodo uspel zrihtat te stvari... saj niso neki amaterji brez developerjev in budgeta.
Funny thing:
Inverted mouse setting miško obrne na glavo tudi v conversation wheel. That's not how it's supposed to work...
Saj inverted mouse igralci nismo netopirji in ne visimo iz stropa ko igramo. Vsaj v menijih je gor še vedno gor.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
oo7 ::
Ne razumem kako lahko dajo ven tako igro namesto, da bi si vzeli še kakšen mesec časa in jo orng zrihtali.
Zmajc ::
Ne razumem kako lahko dajo ven tako igro namesto, da bi si vzeli še kakšen mesec časa in jo orng zrihtali.
Glede na to da samo nekaterim kresha je čisto možno, da njim na nobenem testnem PCju ni ali pa na takem melem % da se jim ni zdelo omembe vredno.
Pa še nekaj je res. Guerilla Games so trenutno sredi dela nadaljevanja (Horizon Forbidden West) ki bo prišel ven za PS5 2021, vprašanje koliko na njih pritiska Sony da jo končajo čim prej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
ahac ::
PC port je v večinoma delal nek drug studio. Vprašanje kolk so bili pri Guerilla Games vključeni v to. Mogoče premalo... mogoče je težava, da tisti, ki so največ delal na portu niso dovolj poznan pogona.
Ampak s tem ko so izdal slab port, bodo pa zdaj imel še več dela, da ga popravijo.
Ampak s tem ko so izdal slab port, bodo pa zdaj imel še več dela, da ga popravijo.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
oo7 ::
Izi ::
Meni deluje super. Vse na maksimum, leti ko sneta sekira, nobenih problemov, nobenih crashov. Videti je zelo dobro zoptimizirano.
Edini "problem" je bila ekstremno dolga optimizacija ob prvem zagonu, ko je celotno igro optimiziralo specifično za moj hardware in to kar dobrih 10 minut
Zaenkrat mi deluje kot zelo dobra igra. Zgodba vleče. Ko padeš not si gotov za kakšen mesec
Edini "problem" je bila ekstremno dolga optimizacija ob prvem zagonu, ko je celotno igro optimiziralo specifično za moj hardware in to kar dobrih 10 minut
Zaenkrat mi deluje kot zelo dobra igra. Zgodba vleče. Ko padeš not si gotov za kakšen mesec
WizzardOfOZ ::
Kako bi vklopil logitecov gamepad F710? Drugje dela, v tej igri pa noče.
2560x1080 resolucija na 1070RTX vse na ultra nastavljeno deluje brez kakršnegakoli zatikanja.
2560x1080 resolucija na 1070RTX vse na ultra nastavljeno deluje brez kakršnegakoli zatikanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
BlackFox101 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kako bi vklopil logitecov gamepad F710? Drugje dela, v tej igri pa noče.
2560x1080 resolucija na 1070RTX vse na ultra nastavljeno deluje brez kakršnegakoli zatikanja.
Probaj tole:
https://www.ghostarrow.com/horizon-zero...
ali pa tole:
https://www.x360ce.com/
IvoJan ::
pri meni je praznik ce dobim 50fpsjev(mid settings) na rigu iz podpisa na 2k monitorju, unplayable imho
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
WizzardOfOZ ::
BlackFox101 je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Kako bi vklopil logitecov gamepad F710? Drugje dela, v tej igri pa noče.
2560x1080 resolucija na 1070RTX vse na ultra nastavljeno deluje brez kakršnegakoli zatikanja.
Probaj tole:
https://www.ghostarrow.com/horizon-zero...
ali pa tole:
https://www.x360ce.com/
Hvala.
Izi ::
Guerrillovci delajo s polno paro na popravkih. Prvi Patch je že tukaj: Patch 1.01
Ves čas spremljajo "Crash Reporte", ki jih naši mlinčki pridno pošiljajo ob sesutjih in delajo na popravkih.
Če imata kakšne posebne težave z igro pa jih lahko kar direkt sporočite sem: Report Technical Issue
Ves čas spremljajo "Crash Reporte", ki jih naši mlinčki pridno pošiljajo ob sesutjih in delajo na popravkih.
Če imata kakšne posebne težave z igro pa jih lahko kar direkt sporočite sem: Report Technical Issue
WizzardOfOZ ::
Nič se ne sesuva, če imaš zadnje driverje od nvidie. Vsaj meni se ni še nič sesulo pa s hčerko igrava že par dni.
ahac ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Nič se ne sesuva, če imaš zadnje driverje od nvidie. Vsaj meni se ni še nič sesulo pa s hčerko igrava že par dni.
Govori zase. Imaš srečo, da se tebi ne.
Ampak če se tolk ljudem ne bi bil sesuvalo, potem ne bi bil cel internet pritožb o tem, da se nonstop sesuva, ne?
A hočeš rečt, da smo tolk zabiti, da niti driverjev ne znamo updatat?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
WizzardOfOZ ::
Potem imam res očitno srečo, ker po 24 urah (vse skupaj) igranja še ni nobenega crasha.
Buggy ::
Ze dolgo me ni spil spet tako potegnil vase. To so trenutki, ko reces samo se tole dokoncam in grem sppat :D
epiC spil...LvL10..naucil sem mountat striderje..vstaj danes od 2AM, ker mi ni dal mira...tezko nehat.
priporocam vse open world gamerjem.
epiC spil...LvL10..naucil sem mountat striderje..vstaj danes od 2AM, ker mi ni dal mira...tezko nehat.
priporocam vse open world gamerjem.
oo7 ::
1.03 patch
Crash Fixes
Fixed a GPU resource leak which could build up over time and cause instability.
Fixed a GPU hang that caused a crash that could occur when Asynchronous Compute was used.
Fixed a crash when AI would try to aim at an invalid position.
Fixed a crash that could occur when sound obstruction was calculated in highly detailed areas.
Fixed a crash that would occur when moving the game to a monitor with different DPI settings while in the menu.
Fixed an issue where some players would crash on startup due to incorrect memory allocation.
Fixed a GPU hang that would occur when the window was resized to a very small size.
The Horizon Zero Dawn PC new patch also addresses some progression issues as well as non-functional snow deformation.
Progression Issues
Fixed a progression issue where some players would remain a child and not transition to adult Aloy.
Functionality Issues
Fixed an issue where snow deformation was not working correctly in the Frozen Wilds area.
Fixed an issue where the Concentration skill could stop working.
Lastly, the Horizon Zero Dawn PC 1.03 patch improves 4K scaling, frame rate limiter, and localization.
Other improvements
4K Scaling - Fixed an issue where the game wouldn't render at 4K properly on boot.
Frame Rate Limiter - Improved Frame Rate Limiter functionality to be more accurate.
Localization - Localized specific error messages.
Windows Version Check - The game checks if Windows 10 Build 1809 or above is used (lower versions cause instability in DirectX 12).
Minimum Spec Warning - Improved minimum spec warning message and options.
Saving Issue Warning - Clarified text that is displayed when you do not have access to your My document folder or enough disk space.
Player Profile Validation - The player profile is now validated and corrupt profiles (caused by manual editing or tweak tools) rejected.
Crash Fixes
Fixed a GPU resource leak which could build up over time and cause instability.
Fixed a GPU hang that caused a crash that could occur when Asynchronous Compute was used.
Fixed a crash when AI would try to aim at an invalid position.
Fixed a crash that could occur when sound obstruction was calculated in highly detailed areas.
Fixed a crash that would occur when moving the game to a monitor with different DPI settings while in the menu.
Fixed an issue where some players would crash on startup due to incorrect memory allocation.
Fixed a GPU hang that would occur when the window was resized to a very small size.
The Horizon Zero Dawn PC new patch also addresses some progression issues as well as non-functional snow deformation.
Progression Issues
Fixed a progression issue where some players would remain a child and not transition to adult Aloy.
Functionality Issues
Fixed an issue where snow deformation was not working correctly in the Frozen Wilds area.
Fixed an issue where the Concentration skill could stop working.
Lastly, the Horizon Zero Dawn PC 1.03 patch improves 4K scaling, frame rate limiter, and localization.
Other improvements
4K Scaling - Fixed an issue where the game wouldn't render at 4K properly on boot.
Frame Rate Limiter - Improved Frame Rate Limiter functionality to be more accurate.
Localization - Localized specific error messages.
Windows Version Check - The game checks if Windows 10 Build 1809 or above is used (lower versions cause instability in DirectX 12).
Minimum Spec Warning - Improved minimum spec warning message and options.
Saving Issue Warning - Clarified text that is displayed when you do not have access to your My document folder or enough disk space.
Player Profile Validation - The player profile is now validated and corrupt profiles (caused by manual editing or tweak tools) rejected.
Izi ::
Jaz sem prišel čisto do konca, že kakšen teden nazaj, popolnoma brez najmanjših problemov. Več kot 100 ur brez kakršnekoli napake ali buga.
Je strojno kar zahtevna igra in pri kakršnemkoli navijanju se igra prej ali slej sesuje. Pa kot pri vsaki novejši AAA igri je tudi tukaj SSD praktično obvezen.
Igra je super ampak kar se tiče žanra je tole Avantura s Puzzli. O RPG praktično ne moremo govoriti.
Leveli so bolj kot ne za okras saj prinesejo samo nekaj malega zdravja na moč pa ne vplivajo nič. Level cap je pri level 60 in takrat tudi izpolniš popolnoma vse skille, tako da tudi tukaj ni kaj razmišljati. Na koncu imamo vsi praktično enak "build".
Vse kar je potrebno je, da pokupiš vsa vijolična orožja in obleke jih nadgradiš z vijoličnimi modifikacijami in to je to.
Denarja je več kot dovolj, na koncu sem imel v tošlu kar okoli 100 tisočakov.
Igra je kar precej dolga sploh skupaj z DLC-jem, ki jo podaljša še vsaj za tretjino.
Večinoma je glavna stvar v igri iskanje poti kako priplezati do mesta kamor si namenjen.
Bojevanje je kar zaguljeno in pri tistih največjih robotih velikanih je včasih pametno preklopiti na nižjo težavnost , ker drugače samo zapravljaš ogromno časa in še posebej denarja in materialov.
Zgodba, vzdušje in atmosfera je zelo v redu, sicer ne dosega kakšnega Red Dead Redemption ali Witcher, ampak vseeno vleče do konca.
Je strojno kar zahtevna igra in pri kakršnemkoli navijanju se igra prej ali slej sesuje. Pa kot pri vsaki novejši AAA igri je tudi tukaj SSD praktično obvezen.
Igra je super ampak kar se tiče žanra je tole Avantura s Puzzli. O RPG praktično ne moremo govoriti.
Leveli so bolj kot ne za okras saj prinesejo samo nekaj malega zdravja na moč pa ne vplivajo nič. Level cap je pri level 60 in takrat tudi izpolniš popolnoma vse skille, tako da tudi tukaj ni kaj razmišljati. Na koncu imamo vsi praktično enak "build".
Vse kar je potrebno je, da pokupiš vsa vijolična orožja in obleke jih nadgradiš z vijoličnimi modifikacijami in to je to.
Denarja je več kot dovolj, na koncu sem imel v tošlu kar okoli 100 tisočakov.
Igra je kar precej dolga sploh skupaj z DLC-jem, ki jo podaljša še vsaj za tretjino.
Večinoma je glavna stvar v igri iskanje poti kako priplezati do mesta kamor si namenjen.
Bojevanje je kar zaguljeno in pri tistih največjih robotih velikanih je včasih pametno preklopiti na nižjo težavnost , ker drugače samo zapravljaš ogromno časa in še posebej denarja in materialov.
Zgodba, vzdušje in atmosfera je zelo v redu, sicer ne dosega kakšnega Red Dead Redemption ali Witcher, ampak vseeno vleče do konca.
Matej_K ::
Koliko % si naredil v main in dodatku?
Jaz v dodatku vse misije opravil pa še vedno na cca 75% se mi zdi..pa imam vse pobrano, (no razen bluegeamov)
Jaz v dodatku vse misije opravil pa še vedno na cca 75% se mi zdi..pa imam vse pobrano, (no razen bluegeamov)
... .. .
Izi ::
Koliko % si naredil v main in dodatku?
Jaz sem kompletionist in za končanje igre vedno štejem ko je vse na 100%
Za 100% moraš končati vse glavne, vse stranske queste in tudi vse Errands queste.
Potem moraš splezati na vse Tallnecke in jih popraviti.
Končati moraš vse lovske naloge na vseh Hunting Grounds in to z zlato medaljo, kar je ena najtežjih nalog v igri.
Potem moraš najti in počistiti vse Bandit Campe, vse Cauldrone (nadgradnja našega kopja), vse Corrupted Zone in pogledati vse Vantage lokacije.
Nabrati je treba vse Banuk Figures, Metal Flowers in Ancient Vessels, v DLC pa še vse Pigmente in Animal Figurice.
Pa pokupiti je treba vse vijolična orožja in obleke in najti tudi vse možne modifikacije za njih in to je verjetno tisto, ker ti na koncu manjka, ker nekatere je možno najti samo v točno določeni Supply Crate škatli.
Na koncu pa moraš imeti poskenirane tudi vse možne Mašine oziroma robote.
Ni pa potrebno najti najboljšega oklepa Shield-Weaverja, tudi vseh audio, video in pisnih zapiskov ni potrebno najti in tudi ni potrebno obiskati vseh Campfirejev, kjer lahko shranjuješ svoje pozicije.
Matej_K ::
U kul..top...potem samo še tole
Končati moraš vse lovske naloge na vseh Hunting Grounds in to z zlato medaljo, kar je ena najtežjih nalog v igri.
Pa pokupiti je treba vse vijolična orožja in obleke in najti tudi vse možne modifikacije za njih in to je verjetno tisto, ker ti na koncu manjka, ker nekatere je možno najti samo v točno določeni Supply Crate škatli.
Hunting Grounds so kar zelo težka..še posebej v teh časovnih terminih za zlato...opazil to že na prvih dveh stopnjah.
To pokupit orožja nebo problem, sam nevem če se mi bo dalo. Upam da pridem na 90$ pa bo...
Končati moraš vse lovske naloge na vseh Hunting Grounds in to z zlato medaljo, kar je ena najtežjih nalog v igri.
Pa pokupiti je treba vse vijolična orožja in obleke in najti tudi vse možne modifikacije za njih in to je verjetno tisto, ker ti na koncu manjka, ker nekatere je možno najti samo v točno določeni Supply Crate škatli.
Hunting Grounds so kar zelo težka..še posebej v teh časovnih terminih za zlato...opazil to že na prvih dveh stopnjah.
To pokupit orožja nebo problem, sam nevem če se mi bo dalo. Upam da pridem na 90$ pa bo...
... .. .
oo7 ::
Horizon Zero Dawn Patch 1.04 Release Notes
Crash Fixes:
Fixed a crash that could occur when users would create a new game and their save game slots were full
Fixed a startup crash related to temp folder
Also fixed an AI crash that could occur during combat
Fixed an AI crash in the EventMessageHandler
Fixed a crash related to WorldData sampling (the callstack would end in WorldMapData::SampleAtPixel)
Also fixed a crash when users would instantly back out when changing sliders in the Settings menu
Fixed a crash that would occur when having the "Greetings" option open in photo mode and then exiting
Potential fix for memory corruption in AI routines which could lead to crashes
Potential fix for a GPU hang caused by a threading issue
Fixed a mismatch that would occur on Shader Model 6.0 and 6.1 hardware which could lead to a crash
Performance improvements:
General improvement to CPU performance (depending on CPU/GPU speeds, this can result in a 1-10% performance improvement)
Improved performance of camera cuts in cinematics and conversations
Other Improvements:
HDR - Fixed colour banding issues in HDR mode
Mouse Controls - Fixed an issue where mouse sensitivity was incorrect when framerate wasn't constant
Aiming - Fixed an issue where Aloy was unable to shoot while being able to do a critical attack near a machine
Cutscenes - Fixed an issue where geometry and textures would pop in after camera cuts
Adaptive Performance - Fixed an issue where lighting glitches would occur when turning on Adaptive Performance
Volumetrics - Fixed an issue which could cause blinking artifacts in volumetric effects, like fog
Reverb - Fixed several issues where excessive reverb was noticeable in specific quests
Visibility - Fixed an issue which could sometimes cause geometry to briefly disappear after streaming
Crash Fixes:
Fixed a crash that could occur when users would create a new game and their save game slots were full
Fixed a startup crash related to temp folder
Also fixed an AI crash that could occur during combat
Fixed an AI crash in the EventMessageHandler
Fixed a crash related to WorldData sampling (the callstack would end in WorldMapData::SampleAtPixel)
Also fixed a crash when users would instantly back out when changing sliders in the Settings menu
Fixed a crash that would occur when having the "Greetings" option open in photo mode and then exiting
Potential fix for memory corruption in AI routines which could lead to crashes
Potential fix for a GPU hang caused by a threading issue
Fixed a mismatch that would occur on Shader Model 6.0 and 6.1 hardware which could lead to a crash
Performance improvements:
General improvement to CPU performance (depending on CPU/GPU speeds, this can result in a 1-10% performance improvement)
Improved performance of camera cuts in cinematics and conversations
Other Improvements:
HDR - Fixed colour banding issues in HDR mode
Mouse Controls - Fixed an issue where mouse sensitivity was incorrect when framerate wasn't constant
Aiming - Fixed an issue where Aloy was unable to shoot while being able to do a critical attack near a machine
Cutscenes - Fixed an issue where geometry and textures would pop in after camera cuts
Adaptive Performance - Fixed an issue where lighting glitches would occur when turning on Adaptive Performance
Volumetrics - Fixed an issue which could cause blinking artifacts in volumetric effects, like fog
Reverb - Fixed several issues where excessive reverb was noticeable in specific quests
Visibility - Fixed an issue which could sometimes cause geometry to briefly disappear after streaming
WizzardOfOZ ::
A sta v eni igri dve skupaj. Tamalo sem videl da spila frozen wilds. A je to samo par levelov, al je cel frozen wilds v hzd zapakiran?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ghost of Tsushima (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 19044 (588) | Polda |
» | Avatar: Frontiers of Pandora (2022)Oddelek: Igre | 3026 (430) | ahac |
» | Horizon Forbidden West [Horizon Zero Dawn 2] (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 12821 (1623) | yayo |
» | Outcast Reboot HD (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 7965 (929) | dolenc |
» | Final Fantasy XV (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 17802 (11869) | oo7 |