Forum » Mobilne tehnologije » Zvonjenje na dveh telefonih
Zvonjenje na dveh telefonih
MrStein ::
Če nekdo kliče eno številko, se ta lahko nastavi, da po X sekundah zvonjenja (torej če klicani ne dvigne), preusmeri na drugo številko.
Je možno nastaviti, da bi obe zvonili istočasno? In bi potem dvignil tisto, ki je ravno pri roki?
Je možno nastaviti, da bi obe zvonili istočasno? In bi potem dvignil tisto, ki je ravno pri roki?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
dukedl ::
vprašaj svojega operaterja?
tle nimamo kristalne krogle...tko da ti tud če bi hoteli, ne moremo pomagat
tle nimamo kristalne krogle...tko da ti tud če bi hoteli, ne moremo pomagat
lp dukedl
MrStein ::
Vprašanje je splošno. Če bi hotel (in imel znanje), bi lahko pomagal. Tako pa si le zapravljal bite.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Invictus ::
Tudi ti, ker sprašuješ zadeve, ki so v rabi že 30 let ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
madog ::
Napisal nisi popolnoma nič koristnega, kakšen telefon, kakšna linija (PSTN,ISDN,IP,...), kateri operater, kako je sedaj zvezano,......
Tako kot je frekel @dukedl nimamo kristalne krogle
se pa v vsakem primeru kaj da narediti v tvojem primeru samo nam manjkajo ključni podatki!!!!
Tako kot je frekel @dukedl nimamo kristalne krogle
se pa v vsakem primeru kaj da narediti v tvojem primeru samo nam manjkajo ključni podatki!!!!
Phenom II X4 955 BlackEdition|M4A87TD EVO|OCZ 2x2GB @1333MHz|Sapphire HD5770 OC
MrStein ::
Gre za mobilni telefon, kot piše v naslovnici.
Po tukaj razširjenih standardih. To so GSM in UMTS.
Operater, kot sem rekel (zdaj že drugič, ajde) ni določen. Če imajo različni različno ponudbo, se lahko po potrebi menja.
"Zvezano" ni nič. Obstajata le dva telefona (ali tri - spet: ponavljam: gre za splošno vprašanje)
Ajde, primer: A lahko preusmerim klic, če po pol minute ne dvignem?
Odgovor: Ja, lahko. To se nastavi v meniju telefona in deluje z vsakim operaterjem (tako ponudnikom SIM-a kot ponudnikom omrežja na katerem je telefon trenutno prijavlejm).
Ste videli? Deluje brez da vpraševalec pove katero pogodbo ima pri kom, kak ima stvari zvezano itd...
Moderatorji, pozabil sem "no trolls" opcijo izbrati, lahko prosim naknadno vklopite?
Po tukaj razširjenih standardih. To so GSM in UMTS.
Operater, kot sem rekel (zdaj že drugič, ajde) ni določen. Če imajo različni različno ponudbo, se lahko po potrebi menja.
"Zvezano" ni nič. Obstajata le dva telefona (ali tri - spet: ponavljam: gre za splošno vprašanje)
Ajde, primer: A lahko preusmerim klic, če po pol minute ne dvignem?
Odgovor: Ja, lahko. To se nastavi v meniju telefona in deluje z vsakim operaterjem (tako ponudnikom SIM-a kot ponudnikom omrežja na katerem je telefon trenutno prijavlejm).
Ste videli? Deluje brez da vpraševalec pove katero pogodbo ima pri kom, kak ima stvari zvezano itd...
Moderatorji, pozabil sem "no trolls" opcijo izbrati, lahko prosim naknadno vklopite?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Dr_M ::
Pri mobilnih telefonih to ne dela.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
gddr85 ::
a ni to call forwarding - no answer
naštimaš na obeh kontra in sprobaš, če dela
naštimaš na obeh kontra in sprobaš, če dela
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gddr85 ()
kunigunda ::
Če nekdo kliče eno številko, se ta lahko nastavi, da po X sekundah zvonjenja (torej če klicani ne dvigne), preusmeri na drugo številko.
Je možno nastaviti, da bi obe zvonili istočasno? In bi potem dvignil tisto, ki je ravno pri roki?
Samo teoreticno, sicer se pa to ne omogoca nikjer.. Lohk pa klic preko podatkov nastimas s kako aplikacijo. Vem da iphone ma to, mislm da facetime, pa zvonijo vsi istocasno, ki uporabljajo isti apple id.
SeMiNeSanja ::
Naj me koklja brcne, če ni to nekoč ponujal eden od naših ponudnikov telefonije kot dodatno plačljivo storitev.
Drugače pa v okviru 'virtualnih telefonskih central', katere ponujajo nekateri ponudniki poslovnim uporabnikom, to nebi smelo biti problem nastaviti. Koneckoncev se ne gre za noben bawbaw. Na klasičnih telefonskih centralah se je to dalo nastaviti že pred četrt stoletja. Zadeva je znana pod pojmom 'Line Hunting' oz. 'Hunt Groups'.
Drugače pa v okviru 'virtualnih telefonskih central', katere ponujajo nekateri ponudniki poslovnim uporabnikom, to nebi smelo biti problem nastaviti. Koneckoncev se ne gre za noben bawbaw. Na klasičnih telefonskih centralah se je to dalo nastaviti že pred četrt stoletja. Zadeva je znana pod pojmom 'Line Hunting' oz. 'Hunt Groups'.
Mare2 ::
Če nekdo kliče eno številko, se ta lahko nastavi, da po X sekundah zvonjenja (torej če klicani ne dvigne), preusmeri na drugo številko.
Je možno nastaviti, da bi obe zvonili istočasno? In bi potem dvignil tisto, ki je ravno pri roki?
1. DA
2. NE. :)
Mogoče ima mobitel še opcijo da vzameš še eno naročnino za avto telefon. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
kunigunda ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Naj me koklja brcne, če ni to nekoč ponujal eden od naših ponudnikov telefonije kot dodatno plačljivo storitev.
Drugače pa v okviru 'virtualnih telefonskih central', katere ponujajo nekateri ponudniki poslovnim uporabnikom, to nebi smelo biti problem nastaviti. Koneckoncev se ne gre za noben bawbaw. Na klasičnih telefonskih centralah se je to dalo nastaviti že pred četrt stoletja. Zadeva je znana pod pojmom 'Line Hunting' oz. 'Hunt Groups'.
Zgolj avtotelefon, se prav ista cifra, 2 simki.
Tud ne vidm smisla da bi na dve razlicni cifri istocasno zvonilo
SeMiNeSanja ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Naj me koklja brcne, če ni to nekoč ponujal eden od naših ponudnikov telefonije kot dodatno plačljivo storitev.
Drugače pa v okviru 'virtualnih telefonskih central', katere ponujajo nekateri ponudniki poslovnim uporabnikom, to nebi smelo biti problem nastaviti. Koneckoncev se ne gre za noben bawbaw. Na klasičnih telefonskih centralah se je to dalo nastaviti že pred četrt stoletja. Zadeva je znana pod pojmom 'Line Hunting' oz. 'Hunt Groups'.
Zgolj avtotelefon, se prav ista cifra, 2 simki.
Tud ne vidm smisla da bi na dve razlicni cifri istocasno zvonilo
Ker ne poznaš poslovne telefonije.
Pri klasičnih hišnih centralah so bile hunt group nastavitve nekaj popolnoma normalnega. Ali je zvonilo več telefonov hkrati, ali pa si definiral zaporedje, po katerem so pričeli zvoniti dodatni telefoni. Recimo da po defaultu zvoni samo pri tajnici oddelka, potem pa pri dveh referentih, če se ta ni oglasil in podobne kombinatorike.
Danes IP in mobilna telefonija nadomešča staro klasiko. Pogosto 'centrala' sploh ni več na lokaciji podjetja, ampak pri ponudniku, kvazi 'v oblaku'.
Ker se tam srečujejo vse tehnologije in danes mobitel lahko služi tudi kot 'interni telefon' podjetja (kolega pokličeš po interni številki), se logično tudi funkcionalnosti starih central selijo na to področje.
Gre pa to tudi z roko v roko z trendom 'dela od doma'. Če imam 3 prodajnike, ki delajo od doma oz. so na terenu, mi je vsekakor v interesu, da imam objavljeno samo eno telefonsko številko prodaje. Ko stranka to pokliče, pa bo zvonilo pri vseh treh prodajnikih. Kdor ima 'proste roke' se bo prvi oglasil in prevzel klic stranke. Business as usual.
Pa nehajte že na vso tehnologijo gledat kot lojze iz Zgornje Kungote, ki je včeraj prvič videl pametni telefon.
kunigunda ::
Poznam tehnologijo (mobilno in fiksno) do bita :) ker nism iz Kungote.
Ja, glede prodajnikov mas prov, to pride v postev, sam to se ne resuje z operaterjem.
Ja, glede prodajnikov mas prov, to pride v postev, sam to se ne resuje z operaterjem.
SeMiNeSanja ::
Poznam tehnologijo (mobilno in fiksno) do bita :) ker nism iz Kungote.
Ja, glede prodajnikov mas prov, to pride v postev, sam to se ne resuje z operaterjem.
Se ne? In zakaj se ne?
Vzami za primer IP telefonijo. Imaš 'virtualno telefonsko centralo' ali pa fizično na sedežu podjetja. Na IP telefoniji se običajno lahko definira hunt grupe, da se sočasno oglaša več IP telefonov. Če imajo sedaj ti telefoni narejene preusmeritve na mobilne telefone, se bo zgodilo kaj?
Na nivoju operaterske centrale bi bilo to še bolj preprosto za rešiti. Kaj ne delajo tudi 080 in podobne številke po tem principu (če plačaš, seveda)?
kunigunda ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Poznam tehnologijo (mobilno in fiksno) do bita :) ker nism iz Kungote.
Ja, glede prodajnikov mas prov, to pride v postev, sam to se ne resuje z operaterjem.
Se ne? In zakaj se ne?
Vzami za primer IP telefonijo. Imaš 'virtualno telefonsko centralo' ali pa fizično na sedežu podjetja. Na IP telefoniji se običajno lahko definira hunt grupe, da se sočasno oglaša več IP telefonov. Če imajo sedaj ti telefoni narejene preusmeritve na mobilne telefone, se bo zgodilo kaj?
Na nivoju operaterske centrale bi bilo to še bolj preprosto za rešiti. Kaj ne delajo tudi 080 in podobne številke po tem principu (če plačaš, seveda)?
Ker se potem operaterji lahko samo se s tem ukvarjajo, zasluzka pa nbenga. Zato sugerirajo naj si v tem primeru nardijo svoj ruting na svoji centrali.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropska komisija umaknila sporni predlog glede omejitve odprave gostovanja na 90 dni (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 30390 (28064) | bbbbbb2015 |
» | Asterisk telefonska centralaOddelek: Omrežja in internet | 2741 (2210) | klemenst1 |
» | Poceni mednarodni kliciOddelek: Loža | 6949 (5856) | hmm23 |
» | Telefonija za podjetjeOddelek: Kaj kupiti | 1918 (1298) | NeMeTko |
» | Telemach VOIP - je ali ni?Oddelek: Omrežja in internet | 5107 (4559) | Goodwill |