» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
181 / 183
»»

codeMonkey ::

delavec44 je izjavil:

Utk je izjavil:

Bi s to teslo lahko zapeljal na avtocesto in ona odpelje recimo 200 km daleč ali ne? Bi. Lahko to narediš z mercedesom? Ne.

Še kakšno vprašanje?


Kaj če ni avtoceste?

ps. Je tako pametna, da na AC naredi reševalni pas, ko je potrebno?


Teh 200km je z riti potegnil. Mogoce ce imas res sreco, da ni nobenih cudnih scenarijev. Ampak potem se vprasas kaj bo voznik takrat naredil, ker se je pred tem scenarijem pol ure po jajcih praskal.

Saj pravim, tudi Boeing lahko leti na enem Raspberryu PI, po moznosti se v kaksnemu Pythonu nakucani kodi z Githuba od enega random Indijca. Samo to ni to, ker pac sistemski inzeniring.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

codeMonkey je izjavil:

Utk je izjavil:

Bi s to teslo lahko zapeljal na avtocesto in ona odpelje recimo 200 km daleč ali ne? Bi. Lahko to narediš z mercedesom? Ne.

Še kakšno vprašanje?


Lahko vsaj za minuto vmes delas kaj drugega? Ne? Lahko z Mercedesom? Vse jasno, brez vprasanj.

Lahko, in to v bistveno večjem delu in v več pogojih vožnje kot pri mercedesu.

Ce ze moras nadzorovat, ima Mercedes cisto spodobne level 2 sisteme. Neke razlike ne bo.

Razlika je v jajcih proizvajalca. Tesla ti da mir dokler vidi, da si buden. Sem precej prepričan, da je mercedes bolj nadležen. Prava razlika je sicer v mestih, ampak jaz bi bil zadovoljen s kolk tolk avtomatsko vožnjo po avtocesti, po mestu bom že sam pazil, seveda vseeno tudi v mestu z radarji itd.

codeMonkey ::

V mestih pa sploh sele pridemo do resnih problemov uporabe level 2+++++ sistemov.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ja, kar pokaži mercedesa kako se sam vozi po mestu, ne glede na level.

codeMonkey ::

Kako ne glede na level. Samo od level 3 naprej se dejansko vozi vozilo samo, sicer 3 pogojno - "conditional automation" pa to.

Testirajo level 4 mestni sistem v Pekingu drugace. Tesla kje testira level 4?

Utk ::

Lej, mene boli kurac kater level je, mene zanima kaj avto dejansko zmore, in da tisto kar naj bi zmogel, zmore. Ne da dela samo ko so vsi planeti pravilno poravnani. In nimam problema s sprejemanjem odgovornosti za to.

Tisto na filmčku ni slabo in vsaj v Ameriki lahko kupi vsak. Ne rabi it v Peking v nek testni taxi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Ti nimas, ima pa druzba in posamzenik pac tu ne more nic. Itak pa smo 100x obdelali. Eno je sistem, ki dela primerno, ko so pogoji OK, drugo je sistem, ki dela povsod, ampak v resnici nikjer (se ne mores zanasat). Pri enem moras imeti pogoje, da ga lahko uporabljas, ampak potem je varen, pri drugem moras imeti pogoje, da ne naredi neumnosti, in postane nevaren.

Utk ::

Vem, en je za trotle, drug za normalne ljudi. Jaz priznam da sistem, kokerkoli je primitiven, v toyoti zlorabljam do maksimuma. Ampak še nikoli me v skoraj 100,000 km ni presenetil. Brez problema spustim vse, si odprem flašo, spijem, itd. Ampak vem kdaj lahko to naredim.
Ne bom tega delal pri spustu z Vršiča, na primer.
Če bi imel boljši L2, ki ne gnjavi z volanom dokler lahko sam vozi, bi bilo še bolje. Potem ne rabim L4. Po mestu me pa ne bo vozil L4 niti v tesli niti mercedesu še lep čas. Niti nimam problema s tem.

delavec44 ::

Utk je izjavil:

delavec44 je izjavil:


Kaj če ni avtoceste?

Kaj pa če sploh ni ceste?


Jaz sem resno vprašal. Kdaj bo sam vozil recimo Kočevje - Ljubljana?

Utk ::

delavec44 je izjavil:

Utk je izjavil:

delavec44 je izjavil:


Kaj če ni avtoceste?

Kaj pa če sploh ni ceste?


Jaz sem resno vprašal. Kdaj bo sam vozil recimo Kočevje - Ljubljana?

Tesla zlahka. Tisto cesto bi še kakšna škoda zvozila s pomarančo obešeno za volan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

delavec44 ::

Brez enega posega voznika. Resno dvomim.

a_borlak ::

Utk je izjavil:

Bi s to teslo lahko zapeljal na avtocesto in ona odpelje recimo 200 km daleč ali ne? Bi. Lahko to narediš z mercedesom? Ne.

Še kakšno vprašanje?


Samo v vednost, Mercedes je to naredil že leta 1995 ali nekaj takega, okoli 600km. Ali 1000, pozabil. Potem še leta 2000, z avtomatskim menjavanjem pasov.

endelin ::

So pri Tesli že odpravili težavo (kar nekaj avtov naj bi jo melo) z vibriranjem avta notri pri hitrosti okoli 110?:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

neo5468 ::

Mislim, da so ameriške ceste z večpasovnicami in veliko unprotected left turnih veliko bolj kompleksna in težja za Teslo, kot naše ceste, kjer imamo povsod dobre rampe in nazorna križišča. Glede na videno, kaj zmore tam, po mojem ne bo imela problemov v Sloveniji ali drugih državah Evrope.

delavec44 ::

Nimajo pa specifik, da križišče razveljavi omejitev recimo. Pa pri nas so nekateri znaki precej nelogično postavljeni.

neo5468 ::

To je res, definitivno ne morejo samo portat ameriške verzije. Tudi reševalni pas na AC, ki je bil zgoraj omenjen, v US po mojem ne vejo kaj to sploh je. Tam tudi na rdeči zavijajo v desno itd..

Okapi ::

codeMonkey je izjavil:

Ti nimas, ima pa druzba in posamzenik pac tu ne more nic. Itak pa smo 100x obdelali. Eno je sistem, ki dela primerno, ko so pogoji OK, drugo je sistem, ki dela povsod, ampak v resnici nikjer (se ne mores zanasat). Pri enem moras imeti pogoje, da ga lahko uporabljas, ampak potem je varen, pri drugem moras imeti pogoje, da ne naredi neumnosti, in postane nevaren.

Mnogim se pač ne sanja o statistiki, varnosti...
200 km samodejno prevoženih brez nesreče ne pomeni popolnoma nič. Tudi 20.000 km brez nesereče ne pomeni (praktično) nič. Ker recimo 1 nesreča na 50.000 prevoženih kilometrov bi pomenilo, da bi pri 1000 avtih, ki dnevno naredijo 50 km, vsak dan en imel nesrečo.

1 nesreča na milijon km bi pomenila, da bi pri 10.000 avtih, ki letno naredijo po 10.000 km, vsako leto 100 avtov imelo nesrečo.

Tesle še zeeeelo dolgo ne bodo smele same vozit otrok v šolo (ker je recimo definicija robotaksija). Mogoče čez pregovornih 20 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

neo5468 ::

Okapi je izjavil:


Tesle še zeeeelo dolgo ne bodo smele same vozit otrok v šolo (ker je recimo definicija robotaksija). Mogoče čez pregovornih 20 let.


Waymo jih vozi že danes, sicer z lidar senzorji, ampak jih ne pustijo na avtocesto. Tesla se je samo s kamerami močno približala Waymotu, pa vozi povsod, ne samo na določenih cestah v določenih mestih. Konec leta 2025 pride pa še novejši hardware kamer, hw5/ai5 s še boljšimi izboljšavami.

20 let je malo daleč, optimistično smo tam po mojem čez 3 leta, maksimalno pa 5 let. Čez 20 let bojo verjetno že leteli, živeli bomo pa na Marsu :D.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neo5468 ()

Utk ::

a_borlak je izjavil:

Utk je izjavil:

Bi s to teslo lahko zapeljal na avtocesto in ona odpelje recimo 200 km daleč ali ne? Bi. Lahko to narediš z mercedesom? Ne.

Še kakšno vprašanje?


Samo v vednost, Mercedes je to naredil že leta 1995 ali nekaj takega, okoli 600km. Ali 1000, pozabil. Potem še leta 2000, z avtomatskim menjavanjem pasov.

https://www.mercedes-benz.si

Kater model v kateri opremi moram izbrat za to? No, se mi je zdelo.

Okapi je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Ti nimas, ima pa druzba in posamzenik pac tu ne more nic. Itak pa smo 100x obdelali. Eno je sistem, ki dela primerno, ko so pogoji OK, drugo je sistem, ki dela povsod, ampak v resnici nikjer (se ne mores zanasat). Pri enem moras imeti pogoje, da ga lahko uporabljas, ampak potem je varen, pri drugem moras imeti pogoje, da ne naredi neumnosti, in postane nevaren.

Mnogim se pač ne sanja o statistiki, varnosti...
200 km samodejno prevoženih brez nesreče ne pomeni popolnoma nič. Tudi 20.000 km brez nesereče ne pomeni (praktično) nič. Ker recimo 1 nesreča na 50.000 prevoženih kilometrov bi pomenilo, da bi pri 1000 avtih, ki dnevno naredijo 50 km, vsak dan en imel nesrečo.

1 nesreča na milijon km bi pomenila, da bi pri 10.000 avtih, ki letno naredijo po 10.000 km, vsako leto 100 avtov imelo nesrečo.

Tesle še zeeeelo dolgo ne bodo smele same vozit otrok v šolo (ker je recimo definicija robotaksija). Mogoče čez pregovornih 20 let.

Jaz ne rabim robotaxija niti nobena statistika varnosti me ne zanima. Jaz bom sprejel rizik in odgovornost, avto pa naj sam vozi najbolje kakor lahko. Kater level je to mi dol visi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Okapi ::

neo5468 je izjavil:

Okapi je izjavil:


Tesle še zeeeelo dolgo ne bodo smele same vozit otrok v šolo (ker je recimo definicija robotaksija). Mogoče čez pregovornih 20 let.


Waymo jih vozi že danes, sicer z lidar senzorji, ampak jih ne pustijo na avtocesto.

Ja, v strogo omejenem okolju in z daljinskim nadzorom vsakega avta.

Utk ::

Imamo temo o avtonomni vožnji. Akadamsko razpravljanje o njej spada v tisto temo. V temi o konkretnem avtu se pa lahk menimo o tem kaj ta konkreten avto zmore, tudi glede na konkurenco. Nek prototip mercedesa iz leta 95 pač ni konkurenca. Niti waymo, kolk mi je znano. Morda openpilot ali kako se že imenuje. V glavnem tisto kar se lahko kupi, ali se bo pa vsaj v kratkem dalo kupit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Okapi ::

Musk že nekaj let razlaga, da bo ta avto vsak hip lahko robotaksi, z vožnjami služil denar lastniku. Nekateri tule si očitno predstavljate, da bo to vsak hip res možno. Ampak ne bo. Še najmanj 20 let.>:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

jernejl ::

neo5468 je izjavil:

20 let je malo daleč, optimistično smo tam po mojem čez 3 leta, maksimalno pa 5 let. Čez 20 let bojo verjetno že leteli, živeli bomo pa na Marsu :D.

Ja, leta 1967 bomo leteli s temle, tako pravijo:

Okapi ::

Malce optimistično;), ampak jim je treba vsaj to priznati, da so leta 1957 pravilno napovedali kvadkoptersko konfiguracijo.

Okapi ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Utk ::

Okapi je izjavil:

Musk že nekaj let razlaga, da bo ta avto vsak hip lahko robotaksi, z vožnjami služil denar lastniku. Nekateri tule si očitno predstavljate, da bo to vsak hip res možno. Ampak ne bo. Še najmanj 20 let.>:D

Nekateri si pa neko trditev izmislite in jo potem pretepate do onemoglosti. Raznorazni čudaki obstajate, res je.

a_borlak ::

Utk je izjavil:


Kater model v kateri opremi moram izbrat za to? No, se mi je zdelo.



Kaj bi rad povedal? Mercedes je očitno ocenil, da se jim to ne splača oziroma imajo pristop, kjer njihovi vozniki niso poizkusni zajčki. Traja dlje? Zagotovo. Je manj mrtvih/poškodovanih? Tudi.

kow ::

Okapi je izjavil:

Musk že nekaj let razlaga, da bo ta avto vsak hip lahko robotaksi, z vožnjami služil denar lastniku. Nekateri tule si očitno predstavljate, da bo to vsak hip res možno. Ampak ne bo. Še najmanj 20 let.>:D


Okapi, drzi se ti raje viskijev, svetilk ipd. O tehnologiji pac nimas kaj pametnega za povedati. Niti priblizno se ne razumes dovolj.

Utk ::

a_borlak je izjavil:

Utk je izjavil:


Kater model v kateri opremi moram izbrat za to? No, se mi je zdelo.



Kaj bi rad povedal? Mercedes je očitno ocenil, da se jim to ne splača oziroma imajo pristop, kjer njihovi vozniki niso poizkusni zajčki.

Mislim da je očitno kaj bi rad povedal. Pri tesli lahko to kar ima, kupiš, pri ostalih ne moreš. Res ne vem kaj je tu težko za razumet.

Kaj ima nekdo v nekem mestu na Kitajskem in kaj je imel leta 95, tega pa res ne razumem kaj bi s tem radi povedali.

Traja dlje? Zagotovo.

Če bi čakali dinozavre, ne bi samo "trajalo dlje", ampak bi trajalo dobesedno v neskončnost. Iz večih razlogov. En je ta, da nimajo jajc, da si bi nakopali kakšno odgovornost, drug je pa ta, da premium proizvajalci, ki imajo največ denarja za razvoj, nimajo niti najmanjšega interesa naredit avto, ki ga ne vozi voznik. Ker point premiuma je ravno v tem, da se boljše vozi. Če te vozi sam po mestu, well, mi je precej vseeno tudi če je to dacia ali pa avtobus. Kdo bi kupil bmwja, ki ga ne voziš? Kdo bi plačal dvojno mesečno karto za mestni avtobus, ki je mercedes in ne renault? Glavno da ima klimo in gretje.


Je manj mrtvih/poškodovanih? Tudi.

Mercedes na primer bi najmanj mrtvih zakrivil, če bi nehal delat avte in začel delat na primer igrače na daljinca. Ampak na žalost ni v tem poslu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

neo5468 ::

Ni še namenjeno vožnji brez pozornosti in to tudi ne oglašujejo. Še vedno moraš gledati naravnost na cesto in posredovati, če je potrebno, ampak z zadnjim updateom je to bolj kot ne samo formalnost. Sicer ne vem kako je, ko je slabše vreme, recimo močan dež ali sneg.

Mi je pa zanimivo, kako lahko pogledaš zgornja dva videa, kjer v Tesli dobesedno samo vnesš cilj v mapo in pritisneš gumb za avtopilot, potem te pa avtomatsko zapelje iz parkirišča trgovina do doma, skozi vsa mesta in avtoceste tudi 50-100km daleč brez 1 samega posredovanja voznika. In potem nekdo trdi, da je to isti sistem kot Mercedes, kjer se moraš na vsakih 5 sekund dotikat volana in bog ne daj, da je na avtocesti kakšen večji zavoj, ker bo preklical sistem in začel piskat. Medtem pa Tesla dela 8 point turn v slepi ulici. Nima veze če je tesla level 1 in Mercedes level 10, važno je kaj sistem zmore. Regulacije itak ne bojo požegnale nič še dolgo časa, za vožnjo brez odgovornosti in pozornosti na cestišče.

Pa strinjam se z Utk. Če me avto sam pelje, mi je čisto vseeno kakšno ima lego na cestišču in koliko konjov ima.

codeMonkey ::

neo5468 je izjavil:

in bog ne daj, da je na avtocesti kakšen večji zavoj, ker bo preklical sistem in začel piskat. Medtem pa Tesla dela 8 point turn v slepi ulici.


V EU je taka regulacija in tu ti Tesla cisto nic ne pomaga. Se bos moral preseliti v ZDA, ce bos zelel drugacen "FSD". Ce moras biti pri level 2 sistemu sposoben vsak cas resevati situacijo, se normalno volan ne more prevec vrteti po svoje. Level 2 ti tudi ne garantira, da bo zvozil ovinek s primerno hitrostjo, kar postane problem pri vecjih zavojih. Se clovek slabo oceni, pa je pravno to reseno z neprilagojeno hitrostjo. Varen level 2 sistem se s tem nima kaj ukvarjati, ker ko enkrat prileti s peveliko hitrostjo, voznik ne bo mogel narediti nicesar vec - zato rabis vsaj level 3, da je odgovoren proizvajalec in ne voznik. Pac res osnovne in logicne zadeve, zaradi katerih tudi taka klasifikacija.

neo5468 je izjavil:

In potem nekdo trdi, da je to isti sistem kot Mercedes,


Kdo je to rekel?

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

Utk: en dinozaver leta 2017

Utk ::

https://www.mercedes-benz.si

Kater model v kateri opremi moram izbrat za to? No, se mi je zdelo.

codeMonkey ::

https://www.tesla.com/sl_si

Kje dobimo pri Tesli?

7,5k za:

Trenutno omogočene funkcije zahtevajo aktiven nadzor voznika, vozilo pa z njimi ni avtonomno. Za nekatere funkcije je potrebna uporaba smernikov, njihov doseg pa je omejen. Aktivacija in uporaba teh funkcij sta odvisni od dosežene zanesljivosti, ki občutno presega zanesljivost človeških voznikov, za kar bodo potrebne izkušnje po milijardah prevoženih kilometrov in zakonska dovoljenja, kar lahko ponekod traja dalj časa. Z razvojem funkcij za avtonomno vožnjo bo vaš avtomobil deležen stalnih brezžičnih posodobitev programske opreme. Za dodatne informacije glejte navodila za uporabo.


Kar je tudi BS, ker ne gre samo za dovoljenja, ampak tudi dejstvo, da niso razvili sistema, ki bi lahko sel skozi tak proces.

Zgodovina sprememb…

neo5468 ::

codeMonkey je izjavil:



V EU je taka regulacija in tu ti Tesla cisto nic ne pomaga. Se bos moral preseliti v ZDA, ce bos zelel drugacen "FSD". Ce moras biti pri level 2 sistemu sposoben vsak cas resevati situacijo, se normalno volan ne more prevec vrteti po svoje. Level 2 ti tudi ne garantira, da bo zvozil ovinek s primerno hitrostjo, kar postane problem pri vecjih zavojih. Se clovek slabo oceni, pa je pravno to reseno z neprilagojeno hitrostjo. Varen level 2 sistem se s tem nima kaj ukvarjati, ker ko enkrat prileti s peveliko hitrostjo, voznik ne bo mogel narediti nicesar vec - zato rabis vsaj level 3, da je odgovoren proizvajalec in ne voznik. Pac res osnovne in logicne zadeve, zaradi katerih tudi taka klasifikacija.


Ko pride fsd v Evropo bo tak, kot je tam, drugače ni poante. Kdaj bo požegnano pa ne vem.

neo5468 je izjavil:

In potem nekdo trdi, da je to isti sistem kot Mercedes,


codeMonkey je izjavil:


Kdo je to rekel?


codeMonkey je izjavil:



Lahko vsaj za minuto vmes delas kaj drugega? Ne? Lahko z Mercedesom? Vse jasno, brez vprasanj. Ce ze moras nadzorovat, ima Mercedes cisto spodobne level 2 sisteme. Neke razlike ne bo.


Mercedes in Teslo v isti koš metat glede self drivinga je delusion.

codeMonkey ::

neo5468 je izjavil:

Mercedes in Teslo v isti koš metat glede self drivinga je delusion.


Vidim, da je pretezko zate.

Gambino ::

Me zanima kako bi se ta avtonomna vožnja končala, ko bi bila uradna omejitev nekaj, vremenske razmere pa takšne, da bi bilo potrebno voziti vsaj 30% manj, poledice in podobno, kjer človek sam to zazna, avto pa tega nikakor ne bo!

codeMonkey ::

Tukaj ti bodo povedali, da normalen clovek vse to shendla. Torej, tudi ce ne vozi direktno in ni dobil nobenega obcutka kaksna je podlaga, bo z lahkoto pred ovinkom vedel, da avto tega ne bo dobro ocenil, in bo raje zvozil sam. Tudi nihce se ne bo nasel, ki bo po dvajsetih minutah odsotnosti od voznje ravno takrat pocel nekaj drugega. Ce pa bo, je pa kreten, in je stvar resena.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Ampak, da se ne razumemo narobe, kljub vsej tej debati, je super, da NN prevzema vec funkcij, in da so dodali vzvratno voznjo. Precej nujno za omejene teste robotaxijev s posebnimi dovoljenji. Debata zgoraj se nanasa na osebna vozila.

kow ::

Naivni ste. Vsi po vrsti.

Nesrece se dogajajo zaradi neumnosti, ne pa zaradi neoptimalne voznje. Masina bo ZLAHKA premagala povprecnega Janeza. Zlahka.

neo5468 ::

codeMonkey je izjavil:

neo5468 je izjavil:

Mercedes in Teslo v isti koš metat glede self drivinga je delusion.


Vidim, da je pretezko zate.

Jah ok. Nekej je, kar lahko uporabljaš danes in sodeč po videnem, je z zadnjim updateom dober sistem.

Mercedes recimo tut v ameriki nič ne zna, pa je manj regulacij kot v EU. Meni se zdi Tesla fsd13 znanstvena fantastika iz prihodnosti, Mercedes verzija in ostali pa nekaj iz 20 let nazaj. Ampak tukaj imaš pa ljudi, ki niso impressed in se jim zdi zadeva ista, ker je tehnično še vedno vse "level 2".

Ne rečem, da bo takoj isto v EU, ampak smo dosti bližje, kot par let nazaj. Takrat je bil Tesla fsd še zelo slab in si konstantno moral posredovati.

mn ::

Glavni feature Teslinega Autopilota je v resnici to, da se pred nesrečo izklopi.

Da potem lahko Musk po Xu trobi da v času nesreče ni bil vklopljen. Pa še Teslina varnostna statistika je izboljšana: 200 km avtopilot brez nesreče, potem pa brez avtopilota nesreča po 2m.

kow ::

Redno gledam posnetke FSD. In smo prakticno na meji. Ce gledas 1 urni posnetek voznje, je stevilo napak cloveskih voznikov ze vecje stevilu napak samega FSDja.

Lahko testirate tudi sami. Namestite si kamero in snemajte svojo voznjo npr. v sluzbo. Nato analizirajte posnetke in stejte napake vseh udelezencev v prometu.
Nato pomislite koliko teh napak bi se zgodilo, ce bi vsi imeli instalirani FSD (ali podoben) sistem. Sprijaznite se. Software je zmagal. Le vecina ljudi ni sposobna logicno premisliti ter se zato koncentrira samo na napake, namesto da bi pomislili koliko napak se je odstranilo ter jih ne vidimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Naivni ste. Vsi po vrsti.

Nesrece se dogajajo zaradi neumnosti, ne pa zaradi neoptimalne voznje. Masina bo ZLAHKA premagala povprecnega Janeza. Zlahka.


Niti priblizno le zaradi neumnosti. Prakticno vsakic, ko gres v slep ovinek, zaupas, da nekdo ne stoji sredi ceste. Pa se nihce v tak ovinek ne vozi 5 km/h. In ja, ne vidim zakaj ne bi. Se strinjam. Ampak potem velja tudi, da ga bo res zlaha premagala, bo morala "videti" precej vec, kot Janez. Pa gre logika z vision only pri zlahka.

kow ::

Lahko odpreva kroniko. Pa mi bos pokazal vse te nesrece, ki so se zgodile zaradi taksnih situacij. Prakticno ne obstajajo. So izredno redke. Velika vecina smrti, tezko ranjenih ipd. je zaradi enostavnih cloveskih napak oz. neumnosti. To je dejstvo.

codeMonkey ::

Aha, torej niso samo neumnosti, ampak tudi napake. In ko smo pri njih, sistem ne tekmuje proti Janezu, ampak vsem na cesti, kjer ga mislis uporabljati. Smo debatirali 100x ze kako kriticne so sistematicne napake v tem primeru. En Janez recimo slabo vozi po mokrem, pa to ne pomeni, da drugi Janez tudi, medtem ko en FSD slabo dela nekaj, dela milijon vozil tako tudi. Naivno je misliti, da je enostavno narediti SW, ki je dovolj dober, in tudi pokazati, da je. Pa na koncu spet ne gre le za softver.

Zgodovina sprememb…

deco16 ::

Če je software zmagal zakaj se še ne vsi furajo s tem? :) Zakaj se nebo fural v nedeljo ko bo sneg. Aja to sam po kaliforniji se packajo s tem okol ...

kow ::

Ker je na svetu 2 milijarde legacy avtomobilov in traja 20 let, da jih vse zamenjas. Poleg tega software ne zna ponuditi vprasanj vozniku, ko se avto zatakne ali ne ve kaj narediti oz. se je potrebno kaj odlociti. Ampak to bo reseno VELIKO hitrejo kot v 20 letih.

codeMonkey je izjavil:

Aha, torej niso samo neumnosti, ampak tudi napake. In ko smo pri njih, sistem ne tekmuje proti Janezu, ampak vsem na cesti, kjer ga mislis uporabljati. Smo debatirali 100x ze kako kriticne so sistematicne napake v tem primeru. En Janez recimo slabo vozi po mokrem, pa to ne pomeni, da drugi Janez tudi, medtem ko en FSD slabo dela nekaj, dela milijon vozil tako tudi. Naivno je misliti, da je enostavno narediti SW, ki je dovolj dober, in tudi pokazati, da je. Pa na koncu spet ne gre le za softver.


Samo upamo lahko, da norci kot si ti ne bodo zmagali v real lajfu. In bomo imeli software z sistemskimi napakami, ki bo letno resil stotisoce zivljenj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

Torej postpono omejevanje na pogoje, ki jih, ko jih dokazano dobro hendlas, razsirjas, je noro, medtem ko spustiti nek sistem ven v roke ljudi, za katerega nikoli ne ves kdaj te spravi v nevarno situacijo, uprabljas pa prakticno povsod, to je pa resevanje zivljenj. Tesla - za zivljenja gre :)).

Zgodovina sprememb…

SendID ::

https://www.pcmag.com/news/mercedes-is-...

Why is Tesla not level 3?
Tesla has not achieved level 3. The big difference is reliability and who takes responsibility in case the system crashes the car. If the Mercedes crashes while driving autonomously Mercedes is responsible for the crash - with a Tesla it's the driver who has to take responsibility.
««
181 / 183
»»