Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
BigWhale ::
Linkal si nekaj popolnoma drugega kot se omenja tukaj. Tesle so pac trse za vozit, generalno. Nekaterim je to vsec, drugom spet ne.
Govora je bilo o tresenju oziroma vibracijah pri 2024 Model 3 Teslah. To se je pokazalo v res redkih primerih. Kako to resuje Tesla, pa nimam pojma. Pri nas sem po forumih zasledil en pak primer.
Govora je bilo o tresenju oziroma vibracijah pri 2024 Model 3 Teslah. To se je pokazalo v res redkih primerih. Kako to resuje Tesla, pa nimam pojma. Pri nas sem po forumih zasledil en pak primer.
Reaper ::
Vsaka kost je dobra za glodat. Tudi če se potem vlečejo teme iz drugih virov, ki zvenijo podobno ampak nimajo veze s trenutno debato.
@BigWhale: Veš kako si mi rekel ne dolgo nazaj, don't feed the troll! :)
@BigWhale: Veš kako si mi rekel ne dolgo nazaj, don't feed the troll! :)
neo5468 ::
Nekdo je kot kaže shekov FSD za evropske ceste. Vozil se je okoli 25 minut brez intervencije in to po mestu in ulicah, ne po avtocesti. Edino težavo so mu delali pasovi za avtobus, ker FSD ni vedel, da se tam ne sme vozit, zato je voznik večkrat ročno uporabil žmigovc, da se je avto premaknil levo. Mogoče pa ni daleč od uradnega izida? Samo vprašanje, če bo EU tole požegnov.
Prevedeno v angleščino:
Celotna vožnja:
Prevedeno v angleščino:
Celotna vožnja:
a_borlak ::
Škoda, ker ne moreš teh popustov kombinirati, po moje bi jih samo na FB nabral za dva, tri avte :).
neo5468 ::
Tudi en rus jo je že shekov in testiral FSD v Rusiji. Zgleda dobro, ni rabil nič posredovati med vožnjo, razen 2x je šel čez polno črto, ampak je vsaj žmigovc dal . Slovenija when?
m0LN4r ::
Trebalo bi najprej testirat kako se to obnese na ozjih balkanskih cestah in prometni mentaliteti.
Prinas je se vedno veliko emocij v prometu ?
Prinas je se vedno veliko emocij v prometu ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
kow ::
Trebalo bi najprej testirat kako se to obnese na ozjih balkanskih cestah in prometni mentaliteti.
Prinas je se vedno veliko emocij v prometu ?
Ameriske ceste so veliko bolj komplicirane kot balkanske, ker imajo ogromne vecpasovnice itd. Je pa tudi res, da na gorskih ozkih cestah FSD se ni uporaben (predvsem, ker ni prioriteta). Samo kako pogosto se vecina ljudi vozi po hribih? Vecina gotovo ne.
Kar se tice nacina voznja. Da, balkanci so na cestah gotovo manj vzgojeni kot americani.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Mato989 ::
Moram rečt da sem se včeraj peljal v Tesli 3 letnik mislim da 2022 torej enak letnik kot moja KIA in moram rečt da ni nič faking posebnega... glede na to da je stala 10k+ več kot moja KIA ni feelinga nič bistveno boljšega
Ma pa boljši pospešek, opazno boljši, to pa drži ja.
Ma pa boljši pospešek, opazno boljši, to pa drži ja.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Gambino ::
Moram rečt da sem se včeraj peljal v Tesli 3 letnik mislim da 2022 torej enak letnik kot moja KIA in moram rečt da ni nič faking posebnega... glede na to da je stala 10k+ več kot moja KIA ni feelinga nič bistveno boljšega
Ma pa boljši pospešek, opazno boljši, to pa drži ja.
Imam sorodnika, ki ima eTrona in Teslo Y in je vse v avdiju bolje, samo baterijski sklop in motorji so močnejši.
Je pa razlika, ko se vsedeš v e-Trona in Y-ko, Tesla je pol izdelek!
kow ::
Ja. Samo s Teslo gres lahko na morje tudi v juzno Dalmacijo. S starimi e-troni pa bos vecino casa chargeal, ce karikiram. Poleg tega je e-tron tudi precej drazji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Reaper ::
BigWhale ::
Moram rečt da sem se včeraj peljal v Tesli 3 letnik mislim da 2022 torej enak letnik kot moja KIA in moram rečt da ni nič faking posebnega...
Saj ni nic posebnega. Model 3 je tak 'golf EVjev'. Best bang for the buck, vecina stvari je good enough.
glede na to da je stala 10k+ več kot moja KIA ni feelinga nič bistveno boljšega
Ma pa boljši pospešek, opazno boljši, to pa drži ja.
BMW trojka bi stala 20k vec kot tvoja KIA, pa lahko recemo tocno isto, ni nic bistveno boljsega. :)
Utk ::
Razen opreme, pospeškov in stroška na 100 km, se pravi vse za kar ljudje pri avtih veliko (do)plačujejo, ni nobene razlike...
Lahko bi vozil tudi neko osnovno dacio za 8 jurjev manj kot kia in bi ugotovil čist isto.
Lahko bi vozil tudi neko osnovno dacio za 8 jurjev manj kot kia in bi ugotovil čist isto.
Mato989 ::
Razen opreme, pospeškov in stroška na 100 km, se pravi vse za kar ljudje pri avtih veliko (do)plačujejo, ni nobene razlike...
Lahko bi vozil tudi neko osnovno dacio za 8 jurjev manj kot kia in bi ugotovil čist isto.
No dajmo bit realni, če se vsedeš not in se zapelješ 10km na jug kaj točno pa od opreme je tako veliko boljšega da bi bilo drastično opazno? Ker jaz pri 20km narejenih kilometrih ko sem jo vozil nisem uporabljal nobenih gadgetov, ker me to v avtu načeloma ne zanima... torej vklopljen radio in gremo... čistine zvoka (razlike) nisem zaznal, torej kaj je tisto hardcore bolje?
Pospešek (če ne prehitevaš) je praktično nepomemben... pa še takrat je pomemben samo če prehitevaš na lokalnih cestah kjer je včasih potrebno pospešit hitro na avtocesti je skoraj vsak avto ki ima bolje kot 9sec do 100 good enough...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Reaper ::
codeMonkey je izjavil:
e-tronov je cel kup, lahko bi bili malo bolj specificni
V začetku je bil samo en e-Tron oz. zdaj ga imenujejo fat e-Tron. Dobi se jih po ugodnih cenah ampak z razlogom, saj s seboj nosijo velik riziko okvar in z njim povezanih stroškov. Je veliko podatkov o tem na spletu, do določenih letnikov so bili ti modeli kar problematični.
Reaper ::
Razen opreme, pospeškov in stroška na 100 km, se pravi vse za kar ljudje pri avtih veliko (do)plačujejo, ni nobene razlike...
Lahko bi vozil tudi neko osnovno dacio za 8 jurjev manj kot kia in bi ugotovil čist isto.
No dajmo bit realni, če se vsedeš not in se zapelješ 10km na jug kaj točno pa od opreme je tako veliko boljšega da bi bilo drastično opazno? Ker jaz pri 20km narejenih kilometrih ko sem jo vozil nisem uporabljal nobenih gadgetov, ker me to v avtu načeloma ne zanima... torej vklopljen radio in gremo... čistine zvoka (razlike) nisem zaznal, torej kaj je tisto hardcore bolje?
Pospešek (če ne prehitevaš) je praktično nepomemben... pa še takrat je pomemben samo če prehitevaš na lokalnih cestah kjer je včasih potrebno pospešit hitro na avtocesti je skoraj vsak avto ki ima bolje kot 9sec do 100 good enough...
Če nisi oseba, ki jo zanimajo gadgeti potem to pač ni avto zate. Reči, da je avto praktično enaka zadeva kot Kia Ceed (saj imaš Ceeda ali?) je pa malo preveč posplošeno za moje mnenje.
Smo imeli Hyundai i30, praktično Ceed. Avtu ni manjkalo popolnoma nič in smo bili z njim super zadovoljni, še danes se zanesljivo vozi dalje v družini.
Kaj pa lahko povem, ko primerjam i30 s Teslo 3? Tu bom na hitro samo naštel zadeve, ki so meni in ženi pomembne, ti si že povedal, da tebe ne zanimajo.
- Spominski sedeži, ker se v avtu veliko izmenjujeva se sedež redno prestavlja. Tu se mi ogledala, volan in sedež nastavita že ko se avto odklene. Usedem se na svojo nastavitev sedeža. Meni neprecenljivo, ker mi je nastavljanje sedeža tečno, ne zadaneš vedno istega zobnika in položaj ni vedno enak. Tudi drug ovozilo v družini ima spominske sedeže.
- Ogrevani sedeži in volan. V hladnih dneh sem takoj na toplem in držim za topel volan. Že drugo, starejše vozilo v družini ima ogrevane sedeže, volana žal ne.
- Hlajenje sedežev, to sem pogrešav v drugem vozilu saj sem v toplejših mesecih, kljub tkanini na sedežih, vedno moker po hrbtu. V Tesli tega več ni.
- Matrični žarometi. Drugo vozilo ima dinamične Xenon žaromete, matrični žarometi so še en korak naprej. Če nimaš ravno sokolovih oči ti dobre luči močno olajšajo vožnjo ponoči in v slabih vremenskih razmerah.
- Samozatemnitvena ogledala, jih ima že drugo vozilo, pri iskanju novega nisem želel iti na manj od tega.
- Avtopilot. Drugo vozilo ima klasičen tempomat, vsekakor boljše kot noga na pedalu. Ta zdaj sam ohranja vozni pas in kontrolira hitrost glede na vozila pred mano, meni je super.
- Detekcija mrtvega kota. Tega prej nisem imel, dobra zadev.
Bi lahko še nadaljeval ampak za občutek je zgoraj napisano dovolj.
Če iščeš good enough avto zase potem Tesle ne boš kupil. Ti rabiš gas, bremzo in radio. To je čisto OK. Ampak na podlagi osebnega prepričanja reči, da Model 3 ni nič kaj boljši od tvoje Kie, zato ker tebe ostalo ne zanima je pa bolj tako, slab argument. pa ni važno ali se voziš 10 km proti jugu ali pa delaš 500 km devno. Zgoraj naštete zadeve pridejo meni osebno prav na vsaki poti, krajši in daljši. Najbrž je kakšna stvar v življenju, ki je pa tebi pomembna, recimo kripto, pa ti nekdo reče, da ne vidi razlike med kriptom in navadnimi kovanci, ker ga pač kripto ne zanima.
kow ::
Omeniti velja tudi, da je Tesla konec 2023 posodobila model 3, ki je precej izboljsal udobnost voznje. Tako vsaj trdijo prakticno vsi reviewerji.
Primerjanje modelov je pogosto zavajajoce, ker imajo vsi modeli svoje cikle. Nova Kia Ceed (ni nujno da bo ime enako) bojda pride leta 2026. Ce bos torej primerjal model 3 iz leta 2024 z Ceedom iz leta 2025, bos primerjal relativno nov model napram modelu, ki se bliza koncu proizvodnje. Vmes so posodobitve, ampak te imajo omejene moznosti glede na osnovno zasnovo avtomobila.
Primerjanje modelov je pogosto zavajajoce, ker imajo vsi modeli svoje cikle. Nova Kia Ceed (ni nujno da bo ime enako) bojda pride leta 2026. Ce bos torej primerjal model 3 iz leta 2024 z Ceedom iz leta 2025, bos primerjal relativno nov model napram modelu, ki se bliza koncu proizvodnje. Vmes so posodobitve, ampak te imajo omejene moznosti glede na osnovno zasnovo avtomobila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Reaper ::
Moja 3 je zadnja verzija in glede trdote podvozja in glasnosti v kabini nimam pripomb. Je mehkejši in veliko tišji od drugega VAG vozila v družini.
Mato989 ::
Razen opreme, pospeškov in stroška na 100 km, se pravi vse za kar ljudje pri avtih veliko (do)plačujejo, ni nobene razlike...
Lahko bi vozil tudi neko osnovno dacio za 8 jurjev manj kot kia in bi ugotovil čist isto.
No dajmo bit realni, če se vsedeš not in se zapelješ 10km na jug kaj točno pa od opreme je tako veliko boljšega da bi bilo drastično opazno? Ker jaz pri 20km narejenih kilometrih ko sem jo vozil nisem uporabljal nobenih gadgetov, ker me to v avtu načeloma ne zanima... torej vklopljen radio in gremo... čistine zvoka (razlike) nisem zaznal, torej kaj je tisto hardcore bolje?
Pospešek (če ne prehitevaš) je praktično nepomemben... pa še takrat je pomemben samo če prehitevaš na lokalnih cestah kjer je včasih potrebno pospešit hitro na avtocesti je skoraj vsak avto ki ima bolje kot 9sec do 100 good enough...
Če nisi oseba, ki jo zanimajo gadgeti potem to pač ni avto zate. Reči, da je avto praktično enaka zadeva kot Kia Ceed (saj imaš Ceeda ali?) je pa malo preveč posplošeno za moje mnenje.
Smo imeli Hyundai i30, praktično Ceed. Avtu ni manjkalo popolnoma nič in smo bili z njim super zadovoljni, še danes se zanesljivo vozi dalje v družini.
Kaj pa lahko povem, ko primerjam i30 s Teslo 3? Tu bom na hitro samo naštel zadeve, ki so meni in ženi pomembne, ti si že povedal, da tebe ne zanimajo.
- Spominski sedeži, ker se v avtu veliko izmenjujeva se sedež redno prestavlja. Tu se mi ogledala, volan in sedež nastavita že ko se avto odklene. Usedem se na svojo nastavitev sedeža. Meni neprecenljivo, ker mi je nastavljanje sedeža tečno, ne zadaneš vedno istega zobnika in položaj ni vedno enak. Tudi drug ovozilo v družini ima spominske sedeže.
- Ogrevani sedeži in volan. V hladnih dneh sem takoj na toplem in držim za topel volan. Že drugo, starejše vozilo v družini ima ogrevane sedeže, volana žal ne.
- Hlajenje sedežev, to sem pogrešav v drugem vozilu saj sem v toplejših mesecih, kljub tkanini na sedežih, vedno moker po hrbtu. V Tesli tega več ni.
- Matrični žarometi. Drugo vozilo ima dinamične Xenon žaromete, matrični žarometi so še en korak naprej. Če nimaš ravno sokolovih oči ti dobre luči močno olajšajo vožnjo ponoči in v slabih vremenskih razmerah.
- Samozatemnitvena ogledala, jih ima že drugo vozilo, pri iskanju novega nisem želel iti na manj od tega.
- Avtopilot. Drugo vozilo ima klasičen tempomat, vsekakor boljše kot noga na pedalu. Ta zdaj sam ohranja vozni pas in kontrolira hitrost glede na vozila pred mano, meni je super.
- Detekcija mrtvega kota. Tega prej nisem imel, dobra zadev.
Bi lahko še nadaljeval ampak za občutek je zgoraj napisano dovolj.
Če iščeš good enough avto zase potem Tesle ne boš kupil. Ti rabiš gas, bremzo in radio. To je čisto OK. Ampak na podlagi osebnega prepričanja reči, da Model 3 ni nič kaj boljši od tvoje Kie, zato ker tebe ostalo ne zanima je pa bolj tako, slab argument. pa ni važno ali se voziš 10 km proti jugu ali pa delaš 500 km devno. Zgoraj naštete zadeve pridejo meni osebno prav na vsaki poti, krajši in daljši. Najbrž je kakšna stvar v življenju, ki je pa tebi pomembna, recimo kripto, pa ti nekdo reče, da ne vidi razlike med kriptom in navadnimi kovanci, ker ga pač kripto ne zanima.
No rabim še kaj več kot gas bremzo in radio...
- Spominski sedeži, ker se v avtu veliko izmenjujeva se sedež redno prestavlja. Tu se mi ogledala, volan in sedež nastavita že ko se avto odklene. Usedem se na svojo nastavitev sedeža. Meni neprecenljivo, ker mi je nastavljanje sedeža tečno, ne zadaneš vedno istega zobnika in položaj ni vedno enak. Tudi drug ovozilo v družini ima spominske sedeže.
Zelo nišna zadeva, pač res uporabna za tiste kjer 2 relativno dosti izmenjaje vozita avto... drži... KIA Ceed tega nima...
- Ogrevani sedeži in volan. V hladnih dneh sem takoj na toplem in držim za topel volan. Že drugo, starejše vozilo v družini ima ogrevane sedeže, volana žal ne.
Nekje sem prebral da bi NAJ bilo ogrevanje sedežev slabo za moške, nekaj glede spermijev ki ne marajo toplote da jih kuri direkt, zato tega načeloma ne uporabljam niti ne rabim, sicer tudi sam hitro zašvicam, ampak take sile da klima tega ne bi mogla rešit pač ni...
- Matrični žarometi. Drugo vozilo ima dinamične Xenon žaromete, matrični žarometi so še en korak naprej. Če nimaš ravno sokolovih oči ti dobre luči močno olajšajo vožnjo ponoči in v slabih vremenskih razmerah.
iskreno se niti ne spomnim katere žaromete ima KIA ceed, ampak jaz z njimi vidim vse v nulo kar rabim, je pa res da imam odličen vid...
- Samozatemnitvena ogledala, jih ima že drugo vozilo, pri iskanju novega nisem želel iti na manj od tega.
To mislim da ima tudi Ceed.
- Avtopilot. Drugo vozilo ima klasičen tempomat, vsekakor boljše kot noga na pedalu. Ta zdaj sam ohranja vozni pas in kontrolira hitrost glede na vozila pred mano, meni je super.
Avtopilot sem sprobal ampak mene ne prepriča najbolj, kot kaže sem staromoden, tempomat mi je ok, ker imam jaz kontrolo in gledam na cesto in prilagajam hitrost in zmanjšujem z pritiski na volan tempomat hitrost... to da bi pustil da avto sam bremza mi pa ni najbolj všeč, sem najbolj ziher če sam stisnem na bremzo.. če je potreba, večinoma vozim sicer tako da bremzo skorajda ne uporabljam.
- Detekcija mrtvega kota. Tega prej nisem imel, dobra zadev.
odlična zadeva ja, od fotra avto jo ima, ampak spet, če ne voziš po avtocesti nepomembna... pa še takrat ko vozim po avtocesti večinoma uredim svoj čas tako da vozim veliko izven konic in je gostota prometa minimalna...
Skratka ja... primerjam osnovne funkcionalnosti, teh nekih nišnih zadev ki jih 90% časa nujno ne rabiš pač jaz ne jemljem v primerjavo... tako kot za mene ni nek bonus če je 9 inčen ali 11 inčen LCD v avtu
Meni je pri avtu pomembno:
1. da zgleda dobro za moj okus (valda subjektivno)
2. da ima soliden motor (stran 3. valjniki!) in da je motor dovolj močen da imam občutek da se ne muči "non stop" (1.0 ipd mlinčki fuj)
3. da ima avtomatsko klimo
4. da ima tempomat
5. da ima nastavljiv sedež za voznika
V avtu mi je najbolj pomembno da preživim čim manj časa...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Reaper ::
Se strinjam z napisanim in razumem tvoj pogled na temo. Dodajam še nekaj svojih komentarjev:
- Ogrevani sedeži in slab vpliv na reprodukcijo. Možno, da je nekaj na tem, Se je pa enako govorilo za nošenje mobilnih telefonov v žepih hlač itd. Jaz osebno nisem imel težav na tem področju, ne rečem pa, da jih mogoče kdo ne bi imel, če bi se prekomerno grel.
- Ča KIA nima halogenk ima potem najverjetneje LED luči, matričnih v tem rangu vozil ne nudijo.
- Samozatemnitvena ogledala, po navadi imajo vozila zatemnitveno samo ogledalo v kabini, zunanji ogledali pa ne.
- Tudi jaz vedno gledam na cesto in imam roko na volanu. Me pa avtopilot razbremeni in doda dodaten nivo sigurnosti pri vožnji. Ne rečem, da tudi kdaj ne greši v obliki fantomskega zaviranja. Avto zdaj že tako dobro poznam, da vem kdaj se to lahko zgodi in po potrebi zadevo preprečim.
- Jaz imam kombinirano vožnjo, nekaj mesta, nekaj regionalnih cest in nekaj avtoceste. Zato bi zgoraj napisana pomagala kar pogrešal, zdaj, ko sem se jih navadil.
Velikost ekrana v vozilu seveda ni nek faktor, pri Tesli so pač zasloni večji, tu nimaš izbire. Ne rečem, pa da ne pride prav ob polnjenju oz. kakšni gužvi. Pri meni imata otroka še zadaj svoj, manjši zaslon. Sem ravno zadnjič probal in povezal BT slušalke, lahko gledata Netflix oz. poslušata svojo glasbo, jaz pa svojo.
Če pa moraš biti v avtu je pa dobro imeti all the latest and the greatest, da je potovanje udobno in čim manj stresno.
- Ogrevani sedeži in slab vpliv na reprodukcijo. Možno, da je nekaj na tem, Se je pa enako govorilo za nošenje mobilnih telefonov v žepih hlač itd. Jaz osebno nisem imel težav na tem področju, ne rečem pa, da jih mogoče kdo ne bi imel, če bi se prekomerno grel.
- Ča KIA nima halogenk ima potem najverjetneje LED luči, matričnih v tem rangu vozil ne nudijo.
- Samozatemnitvena ogledala, po navadi imajo vozila zatemnitveno samo ogledalo v kabini, zunanji ogledali pa ne.
- Tudi jaz vedno gledam na cesto in imam roko na volanu. Me pa avtopilot razbremeni in doda dodaten nivo sigurnosti pri vožnji. Ne rečem, da tudi kdaj ne greši v obliki fantomskega zaviranja. Avto zdaj že tako dobro poznam, da vem kdaj se to lahko zgodi in po potrebi zadevo preprečim.
- Jaz imam kombinirano vožnjo, nekaj mesta, nekaj regionalnih cest in nekaj avtoceste. Zato bi zgoraj napisana pomagala kar pogrešal, zdaj, ko sem se jih navadil.
Velikost ekrana v vozilu seveda ni nek faktor, pri Tesli so pač zasloni večji, tu nimaš izbire. Ne rečem, pa da ne pride prav ob polnjenju oz. kakšni gužvi. Pri meni imata otroka še zadaj svoj, manjši zaslon. Sem ravno zadnjič probal in povezal BT slušalke, lahko gledata Netflix oz. poslušata svojo glasbo, jaz pa svojo.
Če pa moraš biti v avtu je pa dobro imeti all the latest and the greatest, da je potovanje udobno in čim manj stresno.
delavec44 ::
Če pa moraš biti v avtu je pa dobro imeti all the latest and the greatest, da je potovanje udobno in čim manj stresno.
Če deluje ok, se ne kvari in cena ni zlatarska, ja. Drugače sem raje brez.
Tesla ima stranski ogledali samozatemnitveni? Nisem še videl v praksi, to bi celo imel na mojem ;)
Mato989 ::
- Ča KIA nima halogenk ima potem najverjetneje LED luči, matričnih v tem rangu vozil ne nudijo.
Maš prav ja vse luči so LED sem preveril zdaj :) Kakorkoli za mene so dovolj je pa res, kot pravim na vsakem preverjanju vida ima 20/20
No saj pravim jaz avte primerjam po sistemu 15 km vožnje... torej če želim avto resnično primerjat se vsedem v testno vozilo, nastavim sedež, resetiram števec in naredim cca 15km... potem se ustavim in razmislim ali sem kje opazil kaj bistveno boljšega od mojega vozila... glede te 15km vožnje... (ker realnost je da to največ počnem)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
borisk ::
Tesla ima stranski ogledali samozatemnitveni? Nisem še videl v praksi, to bi celo imel na mojem ;)
To imam na 13 let starem citroenu in je ena najboljših stvari za vožnjo ponoči. Dejansko sem rekel da avto rabi to in memory sedeže, ker sma z ženo vsak na svojem delu gausove krivulje kar se višine tiče.
Machete ::
Najbolj nujen je HUD. Jaz bi ga dal pod obvezo proizvajalcev, takisto 360 birdseye (ali vsaj rikver kamero, kot je obvezna v USA).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Reaper ::
Če pa moraš biti v avtu je pa dobro imeti all the latest and the greatest, da je potovanje udobno in čim manj stresno.
Če deluje ok, se ne kvari in cena ni zlatarska, ja. Drugače sem raje brez.
Tesla ima stranski ogledali samozatemnitveni? Nisem še videl v praksi, to bi celo imel na mojem ;)
Ima ja, imaš opcijo v nastavitvah da zadevo vključiš ali izključiš.
Sem pa tudi ob izbiri vozila jaz rekel, da mora imeti vsaj to opremo, ki jo ima drugi, 12 let stari avto. Pač, vsak si po svoje prilagodi in ve kaj potrebuje. Ko se enkrat razvadiš je potem težje biti brez kot pa obratno.
BigWhale ::
- Ogrevani sedeži in volan. V hladnih dneh sem takoj na toplem in držim za topel volan. Že drugo, starejše vozilo v družini ima ogrevane sedeže, volana žal ne.
Nekje sem prebral da bi NAJ bilo ogrevanje sedežev slabo za moške, nekaj glede spermijev ki ne marajo toplote da jih kuri direkt, zato tega načeloma ne uporabljam niti ne rabim,
Resno? :)))) Tvojim jajcem bolj skodijo kavbojke in ozke spodnje hlace, kot pa gretje sedeza takrat, ko je zunaj -5 stopinj.
Najbolj nujen je HUD. Jaz bi ga dal pod obvezo proizvajalcev, takisto 360 birdseye (ali vsaj rikver kamero, kot je obvezna v USA).
To, da Tesla teh dveh stvari nima je najvecji fail. In bi zarad teh odlocitev moral nekoga v kako reko vrzt. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Mato989 ::
Resno? :)))) Tvojim jajcem bolj skodijo kavbojke in ozke spodnje hlace, kot pa gretje sedeza takrat, ko je zunaj -5 stopinj.
napisal sem da sem nekje to prebral da NAJ bi... sicer večinoma ozkih stvari ne nosim... Zagotovo pa je znanstveno dejstvo da so jajca(moda če želiš) izven telesa zato ker jim toplo ne ustreza in imajo raje hladneje kot je telesna temperatura... zdaj koliko gretje direkt na jajca vpliva ne bom špekuliral, zagotovo pa menim da je spermijem v jajcih bolje pri 5 stopinjah kot pa da jih nekdo popeka z XY+
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
BigWhale ::
Resno? :)))) Tvojim jajcem bolj skodijo kavbojke in ozke spodnje hlace, kot pa gretje sedeza takrat, ko je zunaj -5 stopinj.
napisal sem da sem nekje to prebral da NAJ bi... sicer večinoma ozkih stvari ne nosim... Zagotovo pa je znanstveno dejstvo da so jajca(moda če želiš) izven telesa zato ker jim toplo ne ustreza in imajo raje hladneje kot je telesna temperatura... zdaj koliko gretje direkt na jajca vpliva ne bom špekuliral, zagotovo pa menim da je spermijem v jajcih bolje pri 5 stopinjah kot pa da jih nekdo popeka z XY+
Zato se pa splaca kupit nov Model 3, imas serijsko vgrajene ventilirane sedeze, si lahko tudi hladis jajca!
deco16 ::
Novega avta se ne splača kupt. Tesla ali ne. Ti časi so mimo ko si starega prodal za več kot novega.
Vedno se splača kupit rabljen avto. Seveda za primerno nižjo ceno.
Šele potem lahko začnemo nabivat o prihrankih ....
Vedno se splača kupit rabljen avto. Seveda za primerno nižjo ceno.
Šele potem lahko začnemo nabivat o prihrankih ....
Reaper ::
Ko sem jaz kupoval so bili rabljeni 20 % cenejši od novega, prejšnji model vozila, jaz pa sem dobil frišno, osveženo zadevo z izboljšavami. Je pa ta razlika v ceni veljala za vse kar sem gledal, ICE, HEV in BEV. Lahko, da se je zdaj kaj spremenilo, ne spremljam več situacije.
pegasus ::
deco16 ::
prodaja.... :D
Ampak ja so izjeme. Ljudski avto pač to ni.
Ampak ja so izjeme. Ljudski avto pač to ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()
Gambino ::
NajiM ::
Reaper ::
Sploh ne bom dodatno komentiral, ker vidim, da ste izjemno pametni, lastniki mnogih vozil in govorite iz prve roke.
neo5468 ::
Prišel je novi FSD v13 z ogromno izboljšavami in zgleda skoraj že kot endgame. Ko sem gledal par youtube posnetkov, med vožnjo še nihče ni rabil posredovati, medtem ko so na verziji v12 morali večkrat. Tudi med 50 minutno vožnjo po zelo zavitih cestah ni bilo nobenih posredovanj. Sem mislil, da bo tole mainstream enkrat do 2030, ampak bo verjetno dosti prej. Sam tle je pa zanimivo vprašanje. Zakaj bi kupil nov avto za 50k z 200hp dizl mašino, ki je isti avto kot 10 let nazaj, če lahko kupiš nov avto za 35k, ki se pelje sam?
Še zmeraj mi pa ni všeč Tesla build quality. Sicer naj bi se z novo 2024 trojko popravili. Škoda, da njihovega FSD techa ne dajo drugim firmam kot licenco, ker so res daleč spredaj. Upam, da pride v Evropo q1 ali q2 2025, kot so trdili. Potem pa da vidimo, kako se obnese na naših cestah.
Še zmeraj mi pa ni všeč Tesla build quality. Sicer naj bi se z novo 2024 trojko popravili. Škoda, da njihovega FSD techa ne dajo drugim firmam kot licenco, ker so res daleč spredaj. Upam, da pride v Evropo q1 ali q2 2025, kot so trdili. Potem pa da vidimo, kako se obnese na naših cestah.
codeMonkey ::
Ah, se vedno Level 2 in dalec od tega, da bi se peljal sam. Preko posnetkov tega ne bos nikoli ocenil. In vozila, ki so na cesti ne bodo sla z updejtom na level 4. Pac tako ne gre to.
Gregor P ::
Meni je zanimiva ta naivna lahkovernost
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Bi s to teslo lahko zapeljal na avtocesto in ona odpelje recimo 200 km daleč ali ne? Bi. Lahko to narediš z mercedesom? Ne.
Še kakšno vprašanje?
Še kakšno vprašanje?
delavec44 ::
Bi s to teslo lahko zapeljal na avtocesto in ona odpelje recimo 200 km daleč ali ne? Bi. Lahko to narediš z mercedesom? Ne.
Še kakšno vprašanje?
Kaj če ni avtoceste?
ps. Je tako pametna, da na AC naredi reševalni pas, ko je potrebno?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
codeMonkey ::
Bi s to teslo lahko zapeljal na avtocesto in ona odpelje recimo 200 km daleč ali ne? Bi. Lahko to narediš z mercedesom? Ne.
Še kakšno vprašanje?
Lahko vsaj za minuto vmes delas kaj drugega? Ne? Lahko z Mercedesom? Vse jasno, brez vprasanj. Ce ze moras nadzorovat, ima Mercedes cisto spodobne level 2 sisteme. Neke razlike ne bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()