» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
93 / 180
»»

Okapi ::

kow je izjavil:

Okapi je izjavil:

, kar smo tule nekateri že omenjali, robotski avti se ne znajo vrivati.


Boti so ze ujeli ljudi pri blefiranju (vsaj pri pokru). Vrivanje se ne zdi neka nepremostljiva ovira.
Pri blefiranju v živo, ko gledaš igralca v oči in ocenjuješ, ali blefira?

kow ::

Pri vkljucevanju naceloma ne gledas v oci...

Okapi ::

Ko se iz neprednostne vključuješ na prednostno, kjer je kolona vozil, praviloma gledaš izraz voznika, ki ga boš "izsilil".

Utk ::

codeMonkey je izjavil:

Utk je izjavil:

To je itak nepotrebno. Dovolj je da avto vozi sam na avtocesti in se bolje ce se po oznaceni navadni cesti. Tudi ce mu moras v guzvi pomagat zamenjat pas. Dovolj je da avto pustis pred garazno hiso in se sam parkira. Ze samo to nam prispara ogromno casa, prostora, zivcev in zivljenj. Od tu naprej gremo lahko naprej.


Tudi do tega smo se precej dalec. In btw, ce to zore dovolj dobro, potem je menjava pasov easy.

Sej je easy. Samo nesramnost mu povečajo za 57 pik pa bo šlo.

K0l1br1 ::

Okapi je izjavil:

Ko se iz neprednostne vključuješ na prednostno, kjer je kolona vozil, praviloma gledaš izraz voznika, ki ga boš "izsilil".

Ok, that the catch, ki ga vedno falim. Jaz vidim avto, marčo gor (ne dol) in stisnem. Vidim slabo, toliko da vidim avto, kje so šele oči....

PrimozR ::

Utk je izjavil:

Ne, nimamo.

Tisti del, kjer avto sam pelje po AC. Radar tempomat in lane keep assist.

J.McLane ::



Izpostavi nekaj slabosti mid-range modela, je Tesla namerno naredila odzivnost slabšo ali res gre za karakteristiko tega "poceni" SR motorja?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

PrimozR je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne, nimamo.

Tisti del, kjer avto sam pelje po AC. Radar tempomat in lane keep assist.

Si upas zaspat s tem vklopljenim?

TESKAn ::

ali res gre za karakteristiko tega "poceni" SR motorja?

Tesla naredila slab PM motor? Impossibru!!!
Šalo na stran, tale video je težko gledat, ker tip malček bluzi okrog elektromotorja (kot precej interneta zadnje čase). PMSM motor (kar je v Tesli) ima instantno odzivnost, ki je odvisna več ali manj samo od SW v kontrolerju. Če ima dejansko slabšo odzivnost, se pravi da nekaj časa traja, da motor dobi "moč", je to zaradi SWja.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

louser ::

Vse kar je treba, je treba povečati agresivnost.
Kar ni problem pri ljudeh, ki so vajeni prometnih nesreč, a je problem pri avtopilotu, od katerega se nesreč ne pričakuje.
Avtopilota torej štopa debilnost ljudi in ne nedodelanost.

J.McLane ::

TESKAn je izjavil:

ali res gre za karakteristiko tega "poceni" SR motorja?

Tesla naredila slab PM motor? Impossibru!!!
Šalo na stran, tale video je težko gledat, ker tip malček bluzi okrog elektromotorja (kot precej interneta zadnje čase). PMSM motor (kar je v Tesli) ima instantno odzivnost, ki je odvisna več ali manj samo od SW v kontrolerju. Če ima dejansko slabšo odzivnost, se pravi da nekaj časa traja, da motor dobi "moč", je to zaradi SWja.


Teslin v M3 ni PMSM ampak Switched Reluctance motor

In ta "tip" na YouTube ima kar nekaj pojma in ponavadi ve kaj govori. Če se pa kje moti bo pa kasneje sigurno objavil popravljeno izjavo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

TESKAn ::

J.McLane je izjavil:

TESKAn je izjavil:

ali res gre za karakteristiko tega "poceni" SR motorja?

Tesla naredila slab PM motor? Impossibru!!!
Šalo na stran, tale video je težko gledat, ker tip malček bluzi okrog elektromotorja (kot precej interneta zadnje čase). PMSM motor (kar je v Tesli) ima instantno odzivnost, ki je odvisna več ali manj samo od SW v kontrolerju. Če ima dejansko slabšo odzivnost, se pravi da nekaj časa traja, da motor dobi "moč", je to zaradi SWja.


Teslin v M3 ni PMSM ampak Switched Reluctance motor

In ta "tip" na YouTube ima kar nekaj pojma in ponavadi ve kaj govori. Če se pa kje moti bo pa kasneje sigurno objavil popravljeno izjavo.


Seveda je PMSM, samo ljudje, ki nimajo pojma o EM, slišijo eno Muskovo izjavo in si na njeni podlagi začnejo plest zgodbice, kako je Tesla naredila nekaj še nevidenega, ko je v realnosti samo malo bolj "fenci" opisano nekaj že dolgo znanega in jasnega vsakemu, ki se ukvarja z elektromotorji.
Da se ponovim. Teslin rotor z magneti:
 M3 rotor

M3 rotor


Pa še en video, če te kaj več zanima o EM:

Vsak PMSM z notranjimi magneti ima tudi reluktanco. Lahko pogledaš npr ta gif:

in primerjaš rotor s tistim iz M3 (zgoraj), ki mu odmisliš magnete in železo nad magneti. In to reluktanco se zmeraj izkoristi, da dobiš večjo moč iz motorja, kot bi jo samo iz PM dela. Ni pa to nič novega in nič revolucionarnega. Stvar softwera v inverterju.

Tega youtubeovca sem že kar nekajkrat gledal, ima zanimive teme. Se pa na žalost zmeraj, ko kdorkoli na internetu govori o temi, ki ti je poznana izkaže, da večina folka na debelo bluzi in si po svoje interpretira stvari, ki so že dolgo jasne.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

kow ::

Marsikaj je ze dolgo jasno. To se ne pomeni, da smo to znanje inkorporirali v splosno uporabljano tehnologijo.

Utk ::

Ja, zdaj ko smo dve strani naprej, se lahko spet piše, da tesla ni naredila nič posebnega z elektromotorji. Ker se je že pozabilo, da so teslini motorji lažji, močnejši in cenejši od bmw-jevih. Človek razume, da je motor kompromis cene, zmogljivosti, teže in še česa najbrž, ampak kako nekomu uspe naredit vse lastnosti slabše, pri stvari, ki je že 100 let znana vsakemu elektrotehniku, pa ne razumem. In to ne komurkoli, ampak nemški top znamki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TESKAn ::

kow je izjavil:

Marsikaj je ze dolgo jasno. To se ne pomeni, da smo to znanje inkorporirali v splosno uporabljano tehnologijo.

Seveda smo. Samo do sedaj tega ni še nihče obešal na velik zvon in imel za sabo horde vernikov, ki bi njegove besede ponavljala kot molitev v cerkvi.

Utk je izjavil:

Ja, zdaj ko smo dve strani naprej, se lahko spet piše, da tesla ni naredila nič posebnega z elektromotorji. Ker se je že pozabilo, da so teslini motorji lažji, močnejši in cenejši od bmw-jevih. Človek razume, da je motor kompromis cene, zmogljivosti, teže in še česa najbrž, ampak kako nekomu uspe naredit vse lastnosti slabše, pri stvari, ki je že 100 let znana vsakemu elektrotehniku, pa ne razumem. In to ne komurkoli, ampak nemški top znamki.

Dve strani kasneje in še zmeraj misliš, da je za mene Teslin motor slab?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Utk ::

Ne, samo sprašujem (se) zakaj bmw ni izbral takega, če je (že) tebi vse jasno?

p3333d3333r2 ::

TESKAn je izjavil:

Samo do sedaj tega ni še nihče obešal na velik zvon in imel za sabo horde vernikov, ki bi njegove besede ponavljala kot molitev v cerkvi.


Ali pa na CNN z Orange man bad verniki!

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: NocnaShada ()

Okapi ::

louser je izjavil:

Vse kar je treba, je treba povečati agresivnost.
Kar ni problem pri ljudeh, ki so vajeni prometnih nesreč, a je problem pri avtopilotu, od katerega se nesreč ne pričakuje.
Avtopilota torej štopa debilnost ljudi in ne nedodelanost.
Debilni so kvečjemu komentarji, kot je tvoj.

Problem je v prilagodljivosti, iznajdljivosti, presojanju situacije ... Roboti se slepo držijo pravil, ljudje pa ne. Recimo hipotetičen primer, prideš pred pokvarjen semafor, na katerem ves čas gori rdeča luč. Robotski avto bo tam obstal, človek bo pa hitro ugotovil, da je semafor pokvarjen in odpeljal naprej. Človek ve, kdaj lahko do določene mere krši pravila (recimo, ko "izsiljuje" prednost pri vključevanju na prednostno cesto, kjer je neprekinjena kolona vozil), robotu je pa precej težje vgraditi navodila, kdaj in kako sme kršit pravila.

TESKAn ::

Utk je izjavil:

Ne, samo sprašujem (se) zakaj bmw ni izbral takega, če je (že) tebi vse jasno?

Kdo pravi, da ga ni? Misliš, da so nemški inženirji tako neumni, da ne znajo izkoristit reluktančnega navora? Ti ni jasno, da je razlika v ceni za 100k in za 1M kosov in da če naročiš 10x več materiala, si lahko privoščiš boljšega in imaš na koncu nižjo ceno? Meni so stvari jasne, sumim pa, da tebi niso.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Utk ::

Meni sigurno niso. To si razložil samo ceno, kaj pa še teža in zmogljivost?

J.McLane ::

Ocena stroška, ki jo je podal Munro, je bolj kot ne samo uporabljen material, dvomim da so ocenili še R&D in število izdelanih kosov.

Zdelo se mi je, da pač nekdo prvič izpostavlja neko slabšo lastnost M3 z RWD pogonom, kar prej še nisem nikoli zasledil. Dvomim, da bi Tesla šla nalašč delat avto slabše odziven samo s softwareom. Ravno odzivnost gas pedala (ne glede na moč motorja) je tisto kar naredi EV toliko v prednosti v primerjavi s klasiko, zato dvomim da bi šli to kakorkoli delat nalašč, tako bodo pač težje prepričali kupce v prehod na EV.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TESKAn ::

Utk je izjavil:

Meni sigurno niso. To si razložil samo ceno, kaj pa še teža in zmogljivost?

Boljši material, ki ga v količinah za 1M kosov dobiš ceneje, kot slabšega v količinah za 100k kosov. In samo v npr. plehu lahko narediš z navadnim materialom X kW, z najboljšim pa 2*X kW z (fizično) istim motorjem. Samo te bo najboljši stal 10x več, kot navaden. Potem so tu še magneti, ki jih lahko kupiš z max. temperaturo delovanja npr. 150 °C, ali pa dražje, ki gredo do 180 °C in ti dovolijo višje temperature rotorja in kasnejši derating.
Nič ne rečem, mogoče so v Tesli uspeli naredit pleh, ki ima 1,2x performance za 0,9x cene navadnega. Lahko so dobili dober deal za super magnete, ko so rekli, da bodo kupili 400 ton materiala na leto. In verjetno je še precej izboljšav, ki so jih lahko naredili in jih mi ne moremo ne vedet, ne preverit, ne da bi investirali kup denarja v temeljito analizo. Mi je pa hecno tole širjenje in ponavljanje hypa okrog te omembe reluktance, ki je na koncu nekaj, kar pozna vsak, ki se ukvarja z vodenjem EM in hoče iz motorja iztisnit vsak nM, ki ga lahko dobi.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Spock83 ::

J.McLane je izjavil:

Ocena stroška, ki jo je podal Munro, je bolj kot ne samo uporabljen material, dvomim da so ocenili še R&D in število izdelanih kosov.

Zdelo se mi je, da pač nekdo prvič izpostavlja neko slabšo lastnost M3 z RWD pogonom, kar prej še nisem nikoli zasledil. Dvomim, da bi Tesla šla nalašč delat avto slabše odziven samo s softwareom. Ravno odzivnost gas pedala (ne glede na moč motorja) je tisto kar naredi EV toliko v prednosti v primerjavi s klasiko, zato dvomim da bi šli to kakorkoli delat nalašč, tako bodo pač težje prepričali kupce v prehod na EV.


Treba tudi gledat kam zadevo umestit tržno. Seveda pod AWD LR in okoli cene konkurence s podobnim dosegom in opremo. Ni pa še čas za to, ker jim odžira prodajo LR varijante.

PrimozR ::

Utk je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne, nimamo.

Tisti del, kjer avto sam pelje po AC. Radar tempomat in lane keep assist.

Si upas zaspat s tem vklopljenim?

Itak da ne, zato pa pravim, da avtonomnih vozil ne bo še zelo dolgo, če sploh. Vozilo bo avtonomno, ko te bo ali spečega ali pa mrtvo pijanega brez posredovanja pripeljalo iz lokacije X domov ali pa obratno (pot domov je za obe opisani situaciji bolj verjetna), ne glede na razmere in ne glede na stanje cest.

Niti predstavljati si ne upam, koliko testov, validacije, redundance in vsega bo potrebno, da bo to mogoče.

Utk ::

Mene ne rabi pijanega peljat cez Vršič na Mangart, mi je dovolj če me treznega po avtocesti. Tudi če to potem še ni avtonomni voz.

Okapi ::

To je samo pomoč vozniku, in naj bo še tako napredna, revolucije v avtomobilskih prevozih to ne bo povzročilo. Še vedno bo moral v vsakem avto ves čas za volanom biti voznik z narejenim vozniškim izpitom.

Revolucija bo, ko boš lahko spal v avtu, ko bo avto sam vozil ljudi brez vozniškega izpita.

In to revolucijo Musk obljublja že za letos. No, če ne letos, 2020 pa garant.>:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

PrimozR ::

Utk je izjavil:

Ja, zdaj ko smo dve strani naprej, se lahko spet piše, da tesla ni naredila nič posebnega z elektromotorji. Ker se je že pozabilo, da so teslini motorji lažji, močnejši in cenejši od bmw-jevih. Človek razume, da je motor kompromis cene, zmogljivosti, teže in še česa najbrž, ampak kako nekomu uspe naredit vse lastnosti slabše, pri stvari, ki je že 100 let znana vsakemu elektrotehniku, pa ne razumem. In to ne komurkoli, ampak nemški top znamki.

Ker njihov namen ni bil dati na trg avto s 500 konji in najnižjo težo s prve. Ampak je bil njihov namen dati na trg avto, ki je fancy in pade v nišo, kjer lahko zaračunajo tono denarja, da vsaj malo pokrijejo stroške razvoja in proizvodnje, glavni namen i3 in podobnih zadev je pa pilotni projekt, kjer se učijo dizajnirati, izdelati in predvsem testirati električni avto. Zato smo tudi dobili električnega Golfa, hibridno Panamero, navsezadnje tudi 918ko, šele zdaj pa Taycana.

Avtomobili so bili še 30 let nazaj skorajda zgolj mehanski. Kar je bilo motorčkov, so bili večinoma DC na neumna stikala brez kake logike. Danes je avto popolnoma mehatronski stroj, kjer praktično vso mehaniko nadzoruje še neka elektronika, vsja za senzoriko, če ne tudi za krmiljenje (pametni ventili za klimo, pametni termostati, radar tempomati, robotizirani menjalniki, električne ročne, itd.). Vse to se je razvijalo počasi, da se je počasi in z gotovostjo osvojilo tehniko in osvojilo testiranje in validiranje le-te. Ker nočeš dati na trg nekaj nepreverjenega in potem narediti recall, ker si zajebal izdelek. Iz istega razloga so začeli tlačiti v Golfe baterije in elektromotorje - vzameš avto, ki ima preverjeno šasijo, podvozje in notranjost ter spremeniš najmanj, kar se še da, da dosežeš cilj - zbašeš vanj baterije in elektromotor, da se naučiš, kaj je za njih potrebno pri validaciji in kaj se dogaja na cesti. Ko ti to postane jasno, greš naprej, na male namensko narejene električne avte, kjer se naučiš narediti namensko šasijo (baterije pod dnom avtomobila, zaščita le-te, itd.), vseeno pa spremeniš čim manj. Šele potem greš na halo avto, kjer moraš vodno hladiti motor, baterijo in podobno, kjer je krmilnik sistema bistveno zmogljivejši in kompleksnejši, ker si enostavnejšega že validiral in preveril zasnovo, komponente in podobno, da se ukvarjaš le s težavami, ki jih prinese kompleksnejši dizajn (npr. efekt vzporednih tranzistorjev za switching in kaj se zgodi, če en preklopi le malo prej kot drugi). Pa en dober komentar je, da je smiselno pri neki znamki kupovati core business - pri VW-ju Golfa, pri Audiju A4 in A6, SUV-ja pri Land Roverju, itd., ker so na teh najpomembnejših projektih običajno najboljši inženirji, podjetje ima največ znanja in projektom posveti največ sredstev.

Takoj, ko greš na clean sheet design, si se vrgel v tono neznank. Takoj, ko narediš to, si se pokopal, ker ni pogojev, da bo s prve delalo vse brez težav. Ker ne, moraš ugotoviti, zakaj je temu tako, kar pomeni, da si vrgel stran en kup časa in denarja, da boš to ugotovil, po možnosti imaš pa istočasno izdelek že na trgu in kup kupcev, ki so kupili takšen škart izdelek. Kar ni dobro za prihodnost. Razen če so fani fanatiki, ki požrejo vse napake kot manjšo nevšečnost.

Velike firme testirajo, testirajo, testirajo, preverjajo, spreminjajo malo stvari, optimizirajo in izdelke (glede na ceno in prižakovano življenjsko dobo seveda) izpilijo. Tesla, glede na vsa pričevanja iz industrije, naredi roadsterja, takoj nato pa praktično brez znanja (kupovanje strokovnjakov iz industrije ni dovolj, ker polomljenega sistema startup firme noben strokovnjak ne reši) luksuzno limuzino, nato pa še SUV-ja. Zraven se ukvarja še z avtopilotom, odjebe dobavitelje sedežev in se začne s tem ukvarjati sama, itd. Konkurenca, ki bo klavrno propadla, pa kupuje validirane podsisteme (Brose npr. naredi celotno oblogo vrat s kljukami, zvočniki in stikali za šipe, poleg izolacije in tkanine vred, ki jih končni proizvajalec le natakne na pločevino) in jih zgolj integrira, sama se pa osredotoča na karoserijo in šasijo (še to včasih kupi), večinoma na motorje ter včasih še na menjalnike. Velike znamke so v bistvu sistemski integratorji, kar je še dodaten razlog, da so tako 'počasni' (ker mora vse podsisteme razviti cela veriga, med drugim tudi kar lep del Slovenske industrije), ampak končni rezultat je pa nekaj, kar deluje.

Utk je izjavil:

Mene ne rabi pijanega peljat cez Vršič na Mangart, mi je dovolj če me treznega po avtocesti. Tudi če to potem še ni avtonomni voz.

To pa, kot rečeno, že imaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Utk ::

Malo prej si napisal da nimam tega.

Da i3 ni zaresen bmw je meni znano ze dolgo, nekaterim tu pa ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Vazelin ::

kaj točno fali i3? 120ah verzija ima že dokaj spodoben domet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

jernejl ::

Vazelin je izjavil:

kaj točno fali i3? 120ah verzija ima že dokaj spodoben domet.

Če se ga ne bi dalo kupiti in servisirati v domači vasi, če ne bi imel armaturke in ne bi bil sodobno oblikovan ter bi imel za nekaj kilogramov lažji motor, potem bi bil gotovo zaresen avto. Tako kot Tesla.

PrimozR ::

Napisal si tole. Ključen del je boldan:

Utk je izjavil:

To je itak nepotrebno. Dovolj je da avto vozi sam na avtocesti in se bolje ce se po oznaceni navadni cesti. Tudi ce mu moras v guzvi pomagat zamenjat pas. Dovolj je da avto pustis pred garazno hiso in se sam parkira. Ze samo to nam prispara ogromno casa, prostora, zivcev in zivljenj. Od tu naprej gremo lahko naprej.

Pod tole jaz komot štejem radar tempomat in lane keep assist. Nikjer nisi rekel, kako dolgo mora to avto početi. Zato takšen avto ni avtonomen. Ne bo pa v par sekundah zapeljal z (bolj ali manj) ravne ceste oz. se zaletel v počasnejši avto, kot se to zlahka naredi standardnemu avtomobilu. Torej imamo avto, ki sam pelje po avtocesti. Ostalega še nimamo, tisto, kar imamo, pa tudi ni avtonomni avto. Tudi Teslon avtopilot ni avtonomni avto.

Je pa i3 povsem zaresen avtomobil. Povsem zares so pri BMW-ju imeli specifičen namen - naučiti se narediti električen avto in naučiti se serijsko štancati karbon in iz tega narediti (zalepiti skupaj) šasijo.

Če ne verjameš, priporočam tale članek: https://www.roadandtrack.com/car-cultur...
Prowler je, z vidika prodaje, še bistveno večji fail od i3 (a i3 sploh je prodajni fail?), vsaj za širšo javnost. A za Chrysler je pomenil nekaj povsem drugega. Naložbo v razvoj in znanje. Tako kot električen golf, i3, Opel Ampera in Chevy Volt, tudi Bolt, električni Focus, itd.

Utk ::

Napisal sem, da bi bilo dovolj, če bi avto sam peljal po avtocesti. Povprečno pameten ve kaj to pomeni. Da sam pelje po avtocesti. In ja, več kot 3 sekunde. In tolk zanesljivo da ti ne rabiš gledat na cesto, če ne, potem ne vozi sam po avtocesti. Če moram gledat na cesto, je čist vseeno če še volan obračam, spat ali kartat itak ne morem.

Isto je s parkiranjem. Da ga pripeljem pred garažno hišo, on gre pa sam not in parkira. Če ga moram peljat do praznega parkinga in mu povedat da je to pa to prazen parking, je čist vseeno če ga še not sam porinem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

PrimozR ::

Jah, nov Civic z ACC-jem in LKAS-om pelje sam 30 sekund, potem pa začne težiti, da cukni volan naslednjih cirka 15 sekund, preden naredi paniko. Vmes pa lahko tapkaš po telefonu, če nimaš neke bolj ovinkaste (avto)ceste. Torej Civic izpolnjuje tvoje pogoje :D

Garažne hiše nisem omenjal. Garažna hiša je precej bolj kompleksen problem od avtonomne vožnje na AC. Avtonomna vožnja od uvoza na AC do izvoza z AC v nekih normalnih vremenskih pogojih se mi zdi rešljiv problem, avtov s to sposobnostjo bo v petih do max desetih letih kar nekaj IMO. To vseeno ni avtonomni avto, ki ga še dolgo ne bo predvsem zaradi situacij izven avtoceste. Avtocesta je en tak precej dobro definiran balonček z malo CPP-ja in malo čudnih situacij (nasproti vozeči, križišča, slaba signalizacija, itd.).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Utk ::

V navodilih za civica sigurno ne piše, da sam vozi po avtocesti. To mora zgledat tako, da avto reče ok, zdaj vozim sam, kakšen km ali 2 pred izhodom ti pa začne težit, da prevzemi. Vmes pa tudi če spiš ne sme bit problema.
Garažne hiše bi morale bit pripravljene na to, jasno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

To kar imajo ostali proizvajalci kot lane assist je bolj blažev žegen, ne morejo ostro zavijati, ne spreminja pasov, ne sodeluje z navigacijo, ne upočasnuje če zapelješ na izvoz ...

To vse zna Model 3 (od 6:30 dalje):


Seveda še vedno ogromno omejitev, ampak vseeno daleč pred konkurenčnimi serijskimi sistemi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Okapi ::

Cadillacov Super Cruise je, kot pravijo, boljši od Teslinega avtopilota. Ampak deluje samo na določenih odsekih ameriških avtocest, drugje ga sploh ne moreš vklopit.

Truga ::

naj se lepo zgledujejo po warhammerju. vzamejo mozgane od enga voznika s smrtno poskodbo drugje na telesu, jih vklopijo v avto, in ne rabijo razvijat kompjutra za voznjo

"i swerve in death"

J.McLane ::

Okapi je izjavil:

Cadillacov Super Cruise je, kot pravijo, boljši od Teslinega avtopilota. Ampak deluje samo na določenih odsekih ameriških avtocest, drugje ga sploh ne moreš vklopit.


En odsek AC in to pred pol leta, vprašanje če ni Teslin danes boljši, Cadillacov bo pa enak kot pred pol leta.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

vahid ::

Tole vam bo vsec:

Tesla increases Supercharging prices to the point that gas might be cheaper

https://www.techspot.com/news/78366-tes...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: orcinus ()

roCkY ::

Ko postaneš odvisen od droge...

pegasus ::

https://electrek.co/2019/01/22/tesla-cu...

Če je kdo pričakoval večna "zastonj" polnjenja, njegov problem. Jasno je, da je to bil samo marketing move.

Truga ::

saj lahko napises da je bla navadna laz, ti ne bo noben zameru :D

J.McLane ::

Avtomobili, ki so bili prodani kot free SC za vedno imajo to še vedno free. Kdo je pa kdaj trdil da bodo vsi nadaljni avti imeli to free za vedno? To je bil bonus early adopterjev, če si kupil avto kasneje ti je moralo biti jasno da si kupil avto brez free SC.

Kdo je tu lagal?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Če moram gledat na cesto, je čist vseeno če še volan obračam, spat ali kartat itak ne morem.

Isto je s parkiranjem. Da ga pripeljem pred garažno hišo, on gre pa sam not in parkira. Če ga moram peljat do praznega parkinga in mu povedat da je to pa to prazen parking, je čist vseeno če ga še not sam porinem.


Ampak tega trenutno nobeno vozilo ne zna. Pri vseh moras se vedno gledati na cesto, tudi pri Tesli.

Utk ::

Zato pa pravim, da bi bil tudi s tem čisto zadovoljen v naslednjih 10 letih, ne rabim level 5 avtonomnega avta. Komot mi reče, da tu pa ne zna vozit in bom sam.

MrNighthawk ::

vahid je izjavil:

Tole vam bo vsec:

Tesla increases Supercharging prices to the point that gas might be cheaper

https://www.techspot.com/news/78366-tes...


Polega tega bodo še odpuščali.

Upam, da to ne bo vplivalo na proizvodnjo in dobavljivost modela 3 :))

Gregor P ::

Evo še ena proTesla novica, da ne bomo samo negativni :D

Tesla Model 3 receives European homologation as first batch is on its way
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Smurf ::

V preteklih dneh sem videl v zivo na testih Mercedes EQ in moram reci, da je user experience v primerjavi s Teslo (vozil sem S in 3) precej boljsi. Tudi cel razvoj in testiranje je potekal precej khm manj kaoticno kot pri Tesli. V zadnjih letih so veliki brandi investirali ogromno v elektricna vozila, in ta podjetja imajo ogromno preteklih izkusenj (postavljen sistem za razvoj, produkcijo, itd. ki deluje), kar se pozna. Trenutno, dajem Tesli zelo malo sans, da bodo prevladali na trgu, razen ce naredijo nekaj cudeznega (ampak si ne predstavljam kaj bi to lahko bilo). Teslin glavni feature je bil to, da je imela elektricne avtomobile, kar pa je ze danes premalo.

J.McLane ::

Teslin glavni feature je množičnost, ostali si ne upajo iti v velike fabrike baterij, ker se bojijo da bodo prehitro zastarele in se investicija ne bo obrnila. Tesla se je baterij lotila kot se je, doseg imajo dober, masa ni tak problem, življenska doba kaže da je tudi OK, cenovna konkurenčnost zatrjujejo da je tudi... Če je produkt dober ga lahko po mojem proizvajaš najmanj eno desetletje, ne glede na to da se na trgu pojavi novi boljši produkt. Manjše popravke v proizvodnji bodo delali, kemije pa ne bodo spremenili še vsaj 20 let. Možno pa da bodo s spremnjeno kemijo šli v dodatne kapacitete, stare fabrke bodo pa ostale več ali manj take kot so danes.

Kar poglej superiornost li-ion glede na NiMh, pa se NiMh še vedno dobi v produktih kjer je čisto dovolj dober. Li-ion je prišel na trg v 90 letih, skoraj 30 let kasneje Toyota še vedno fura "zastareli" NiMh. Teh zastarelih baterij so letos proizvedli za 1,5 GWh.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

PrimozR ::

Ful je zanimivo, kako fanatiki vsa pričevanja iz industrije (od ljudi, ki vedo, kako poteka razvoj v automotive), ki Teslo kot podjetje postavijo na realna tla in dajo tehtne razloge, zakaj se konkurenca 'ne zmiga', enostavno ignorirajo :)
««
93 / 180
»»