» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
62 / 180
»»

BigWhale ::

Dejte nehat s tem kaj bo kdo imel ali ne imel v garazi.

Zheegec ::

Delnica je šla gor preko ~10% danes. In to po takšnih odgovorih;

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

frudi ::

Ja, in ko so ga za tem vprašali, kako in kje bodo lahko sestavili toliko vozil letno, je odgovoril, da v novi tovarni v Shanghaiu. Za katero še nimajo niti lokacije, niti denarja in za katero v pravkar izdanem četrtletnem poročilu piše, da ne bo postavljena pred 2021. Pa še 2021 je zelo optimistično, prej 2022 in nato še kako leto zraven, da se proizvodne linije v njej zalaufa na polno.

Tole o pol miljona do miljon vozil leta 2020 je, brez olepševanja, čista laž. Nič 'optimistične napovedi' ali 'agresivni roki', debela in namerna laž.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Truga ::

Zheegec je izjavil:

Delnica je šla gor preko ~10% danes. In to po takšnih odgovorih;


lol
car citizen

Tody ::

Zheegcu gre na živce, ker vidi same slabe novice delnica pa še kr zmeri raste, vsakič ko pravi da bodo propadl jim zraste vrednost :D

BigWhale ::

Cene za Model 3 so se spet malenkost spremenile.

https://electrek.co/2018/08/02/tesla-mo...

Okapi ::

frudi je izjavil:

Ja, in ko so ga za tem vprašali, kako in kje bodo lahko sestavili toliko vozil letno, je odgovoril, da v novi tovarni v Shanghaiu. Za katero še nimajo niti lokacije, niti denarja in za katero v pravkar izdanem četrtletnem poročilu piše, da ne bo postavljena pred 2021. Pa še 2021 je zelo optimistično, prej 2022 in nato še kako leto zraven, da se proizvodne linije v njej zalaufa na polno.

Tole o pol miljona do miljon vozil leta 2020 je, brez olepševanja, čista laž. Nič 'optimistične napovedi' ali 'agresivni roki', debela in namerna laž.

Musk še vedno misli, da bodo v Fremontu delali po 10.000 trojk na teden, plus po tisoč S in X. Če ne bo šlo, bodo pa še kakšen šotor zraven postavili:(

Zheegec ::

Tody je izjavil:

Zheegcu gre na živce, ker vidi same slabe novice delnica pa še kr zmeri raste, vsakič ko pravi da bodo propadl jim zraste vrednost :D


Je noro zanimiva psihologija trga. Cel kup podjetij je imelo noro boljše rezultate in so jim šle delnice dol, Tesla pa je na nadaljne slabe rezultate šla gor.

Če se dobavitelji odločijo, da Tesla preveč zamuja s plačilom računov, sledi katastrofa, saj imajo za 3x več neplačanih računov kot denarja na računih.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Unknown_001 ::

Ubogi podizvajalci in dobavitelji...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zheegec ::

Tesla don't care, če se gre za manjše partnerje.



"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

J.McLane ::

Kako dolgo traja od dobavljenega dela od dobavitelja do prodaje tega dela kupcu v avtu?

Če je na vidiku hitra rast proizvodnje in prodaje potem tu jaz ne vidim nekega problema, tudi če dobavitelji začnejo protestirati nad 60 dnevnim rokom, lahko Tesla dobi financiranje drugje, vernikov je dovolj.

Ne glede na vse zaplete so prihodke v avtomobilski branži povečali za 47% na letni ravni, gross margin pa imajo preko 20%. Jaz ne vidim prav veliko slabega.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

no comment ::

Zheegec je izjavil:



Še en revež, ki ne zastopi, da je za odrešitev celotnega planeta potrebno prej tu in tam kaj malega žrtvovat. Včasih so šli v hoste, zdej pač mal zategnejo pas.

Go TSLA!!!

Zheegec ::

Kako dolgo traja od dobavljenega dela od dobavitelja do prodaje tega dela kupcu v avtu?


Nemogoče reči. Tesla ima itak 60-dnevni odlog plačila vsem dobaviteljem, problem je da imajo trenutno cel kup računov preko tega roka.

Če je na vidiku hitra rast proizvodnje in prodaje potem tu jaz ne vidim nekega problema, tudi če dobavitelji začnejo protestirati nad 60 dnevnim rokom, lahko Tesla dobi financiranje drugje, vernikov je dovolj.


Problem je, če dobavitelji nehajo dobavljati bistvene dele za avto, dokler zapadli računi niso plačani. Če pa ukinejo 60-dnevni odlog plačila in zahtevajo cash on delivery je pa tudi problem.

Ne glede na vse zaplete so prihodke v avtomobilski branži povečali za 47% na letni ravni, gross margin pa imajo preko 20%. Jaz ne vidim prav veliko slabega.


Kljub zmanjšanju investicij za $1 miljardo v tem letu so v Q2 imeli $700mio izgube in požgali preko $1.300 miljarde gotovine. Vzeli so $900 mio posojil, da imajo lahko gotovino na računu. So pa morali zastaviti vse kar imajo, nadaljnih posojil najbrž ne morejo dobiti.

Ne pozabit, da je Tesla vredna več kot Ford. In to na predpostavki, da bo dominirala industrijo. Namesto tega bo mogoče ostala pri eni tovarni in trenutnih produktih, saj ostro reže investicije. Kar nikakor ne upraviči tega, da je Tesla vredna več kot Ford.

Trenutno je situacija v Tesli slabša, kot v GM par tednov pred bankrotom. Razlika je samo v psihologiji, zato lahko Tesla fura to dalje. Če jih nihče ne reši, je bankrot praktično neizogiben.


Meanwhile in Norway, Teslin tretji največji trg.

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Unknown_001 ::

Zheegec je izjavil:

Tesla don't care, če se gre za manjše partnerje.





Nimam do te slamnate firme nobene simpatije več...

Zaradi takih "uspešnežev" propadajo firme ki delajo z dejanskim kapitalom.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

N0t0ri0us ::

torej če imajo še 900 milijonov gotovine in imajo 1 milijardo izgube na četrtletje... well bodo preživeli do konca leta? Jim ne privoščim da propadejo, ker kot vidite zgoraj bodo naj* podizvajalci, musk pa tako ali tako opleta s tujim tičem po koprivah.

Zheegec ::

Ne, gotovine imajo okoli $1500 mio, če odštejemo customer deposits. Musk pravi, da bodo od sedaj dalje cash flow positive, torej da se nivo gotovine ne bo več zniževal.

Trg mu verjame. Je pa problem, da kmalu zapade cel kup posojil, biti cash flow positive ne bo dovolj za odplačati ta posojila. Pa visoka vrednost delnic Tesle je osnovana na nori rasti in disruptciji trga. Če bo Tesla samo cash flow positive, bo rabila kakšno desetletje za postavitev ene nove tovarne, tudi če jim nekako uspe refinancirati posojila.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

J.McLane ::

Zheegec je izjavil:



Trenutno je situacija v Tesli slabša, kot v GM par tednov pred bankrotom. Razlika je samo v psihologiji, zato lahko Tesla fura to dalje. Če jih nihče ne reši, je bankrot praktično neizogiben.


Tole si že večkrat ponovil pa upam, da ti je jasno, da situaciji niti približno nista primerljivi, zadeve so veliko bolj komleksne. Tudi tržna kapitalizacija je zelo zavajujoča stvar ki jo ne moreš gledati skozi število proizvedenih avtov. Delniška družba ima lahko v lasti še cel kup drugih stvari. Že če pogledaš TM in FORD verjetno marsikomu ni jasno zakaj je Toyota vredna 12x več.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zheegec ::

Tole si že večkrat ponovil pa upam, da ti je jasno, da situaciji niti približno nista primerljivi, zadeve so veliko bolj komleksne.


Ja, Tesla ima takšne rezultate v obdobju gospodarske rasti. To je daleč največja in najpomembnejša razlika. GM je imel takšne rezultate v obdobju svetovne gospodarske recesije.

Tudi tržna kapitalizacija je zelo zavajujoča stvar ki jo ne moreš gledati skozi število proizvedenih avtov.


Seveda ne. Kot že rečeno, je visoka vrednost Tesle osnovana na tem, da bo revolucija na področju avtomobilov. Vse od izdelave do prodaje do autonomous driving. Trenutno slabo kaže na popolnoma vseh področjih. Torej je treba sedaj Tesla vrednotiti kot srednje-manjši proizvajalec avtomobilov s težavami v proizvodnji, ne kot disruptivno tehnološko podjetje.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

drekodovce ::

https://twitter.com/skabooshka

Proizvedejo okrog 4000 trojk tedensko

On July 31, 2018 Tesla produced approximately:

Model 3: 760
Model S: 110
Model X: 100

On August 1, 2018 Tesla produced approximately:

Model 3: 700
Model S: 190
Model X: 165

Okapi ::

Zheegec je izjavil:

Ne, gotovine imajo okoli $1500 mio, če odštejemo customer deposits. Musk pravi, da bodo od sedaj dalje cash flow positive, torej da se nivo gotovine ne bo več zniževal.

Trg mu verjame. Je pa problem, da kmalu zapade cel kup posojil, biti cash flow positive ne bo dovolj za odplačati ta posojila. Pa visoka vrednost delnic Tesle je osnovana na nori rasti in disruptciji trga. Če bo Tesla samo cash flow positive, bo rabila kakšno desetletje za postavitev ene nove tovarne, tudi če jim nekako uspe refinancirati posojila.

Tesla ima za skoraj milijardo konvertibilnih obveznic, ki zapadejo marca 2019. Če bo takrat delnica vredna 360 dolarjev ali več, jih lahko izplačajo v delnicah, če bo manj, jih bodo morali izplačati v gotovini. To je eden od razlogov, zakaj je Musk tako nervozen zadnje čase in bi naredil vse, da te milijarde ne bo treba plačati z gotovino.

Magic1 ::

Model 3 dobiš s celoletnimi gumami!?
Magic

J.McLane ::

Gume so verjetno odvisne glede na to kje stanuješ, pri amerih so te celoletne (ki so bolj 3 sezonske) gume še vedno popularne.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zheegec ::

Tesla Model 3 price changes: AWD now $5k more, red/white $2k, other colors $1.5k

Prej je bil AWD $4k more in pa red/white $1,5k more.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Okapi ::

Warpi bo morda še vsaj eno leto moral čakati na teslo, ali pa bo moral zanjo plačati precej več, kot je mislil. Osnovna različica predvidena šele v drugi polovici 2019.
Tesla Delayed The $35,000 Model 3, Again

It's odd that nobody commented on this. However, Tesla had this to say regarding Model 3 ASPs (Average Selling Prices):

Average selling price will remain high for several quarters as we expect a richer mix in the initial wave of Model 3 deliveries to Europe and APAC. We believe future Model 3 cost savings will more than offset the normalization of the Model 3 average selling price in the second half of 2019, resulting in improving gross margins and stable gross profit per vehicle.

So here's the thing: As soon as the $35,000 Model 3 starts being sold, the ASP will take an immediate hit. Hence, for Tesla to expect normalization of Model 3 ASPs only during H2 2019 directly means that Tesla does not expect to launch the $35,000 Model 3 before H2 2019, if ever.

vostok_1 ::

Oh man. Slabo bi se počutil dat +40k€ za avtomobil, ki ga dejansko klamfajo skupaj izčrpani in nezadovoljni delavci v napol odprtem, vrjetno prašnem šotoru.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Tody ::

Upam da tud potem se slabo pocutis v oblekah iz kitajske in drugod po aziji...

Magic1 ::

Sej Iphone tudi delajo na Kitajskem in še ogromno visoke tehnologije, vendar dvomim da v šotorih.
Magic

Utk ::

Tesla je tako velika, da tudi ce bankrotira, ne bo nehala delat avtov. Kot jih ni GM, ki je ze trikrat bankrotiral. Pac ne bo vec Musk lastnik, ampak kaksen kitajski sklad. Za hejterje bi bilo to se hujse...

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Tesla je tako velika, da tudi ce bankrotira, ne bo nehala delat avtov. Kot jih ni GM, ki je ze trikrat bankrotiral. Pac ne bo vec Musk lastnik, ampak kaksen kitajski sklad. Za hejterje bi bilo to se hujse...


Na koncu jih bo kupil VAG koncern :))
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

vostok_1 ::

Tody je izjavil:

Upam da tud potem se slabo pocutis v oblekah iz kitajske in drugod po aziji...


Saj se. Raje bi videl, da to delamo tu pri nas v človeških pogojih. Četudi to pomeni, da bom zgolj 1 majco na 4 leta menjal.
Ampak kaj čmo. Dokler ovce zahtevajo masovno konzumacijo, masovno konzumacijo bodo dobile.

Kapitalizem s tako visoko rastjo ni sustainable, not even on the short term. Kapitalizem z niko rastjo pa je.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Unknown_001 ::

vostok_1 je izjavil:

Tody je izjavil:

Upam da tud potem se slabo pocutis v oblekah iz kitajske in drugod po aziji...


Saj se. Raje bi videl, da to delamo tu pri nas v človeških pogojih. Četudi to pomeni, da bom zgolj 1 majco na 4 leta menjal.
Ampak kaj čmo. Dokler ovce zahtevajo masovno konzumacijo, masovno konzumacijo bodo dobile.

Kapitalizem s tako visoko rastjo ni sustainable, not even on the short term. Kapitalizem z niko rastjo pa je.


Ti si fix investiral v Peko kooperativo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

vostok_1 ::

Look.
This is how it works. Če misliš, da boš v nedogled dobival poceni L'acoste, ki jih šivajo kitajci v italiji, se motiš.

Kdo bo bil first mover. Ne vem. Vsak od nas se boji. Mogoče bomo skupaj šli v pogubo. Ne bi bilo tako nenavadno.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Utk ::

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Tesla je tako velika, da tudi ce bankrotira, ne bo nehala delat avtov. Kot jih ni GM, ki je ze trikrat bankrotiral. Pac ne bo vec Musk lastnik, ampak kaksen kitajski sklad. Za hejterje bi bilo to se hujse...


Na koncu jih bo kupil VAG koncern :))

Morda. To je najboljsa moznost, da vag pride kmalu do dobrega elektricnega avta.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Tesla je tako velika, da tudi ce bankrotira, ne bo nehala delat avtov. Kot jih ni GM, ki je ze trikrat bankrotiral. Pac ne bo vec Musk lastnik, ampak kaksen kitajski sklad. Za hejterje bi bilo to se hujse...


Na koncu jih bo kupil VAG koncern :))

Morda. To je najboljsa moznost, da vag pride kmalu do dobrega elektricnega avta.


Vsi bomo na boljšem. Nov biznis, nova delovna mesta in delo za vse podizvajalce v verigi, ki jih v Sloveniji ne manjka. No... tudi sam lahko kakšen cekinček več preštejem :D

Bolj zdravo kot pa vizionarska firma, ki si finančno statistiko izboljšuje na plečih dobaviteljev, ki denarja ne bodo videli.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Vazelin ::



Še en ki misli, da je kupil RR Phantoma:))

BigWhale ::

Bojda bo 'new norm', da bo treba avtomobile vsake tolk casa rebootat. Tip je ravnokar razlozil kako mora vsake tolk casa, ko stoji na semaforju, rebootat screen v avtu. :/



Ja, vsi imajo probleme z Bluetooth implementacijami ampak Tesla je tech company, ne car company. :>

Unknown_001 ::

Bolj šlampasti kot Italijani... oz. danes Italijanom že krivico s to izjavo delam.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zheegec ::

Italjani si ne bi privoščili dostavljati novih avtov s takšnimi panel gapi ali pa takšnimi napakami na barvi (ki so takoj opazne), kot Tesla.

Problem je, da bo počasi zmanjkalo fanatikov, ki bi dali $50k+ za avto in počasi bodo kupci postajali običajne stranke. Takrat se bo šele začelo zavračanje avtomobilov pri prevzemu in konstantno pošiljanje avtov na servis.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

J.McLane ::

Kaj pa veš, morda bodo pa do takrat celo začeli delati dovolj dobre avte za navadne kupce.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Magic1 ::

Tudi možno, sploh če bo naročil manj od max proizvodnje. Samo potem bo Musk sploh v zosu.
Magic

vostok_1 ::

Kako skupaj sklamfani avtomobili.

A bi res tolk grozno, če bi musk malo bolj konzervativne cifre napovedal in naredil stvari kot se spodobi?

Tisti premium paket za model 3 zgleda kot Clio iz 2003.
Ali je to zgolj ameriški način, ali je zadeva dirt cheap.

Tud volanski obroč zgleda dirt cheap. Videl sem boljše na avtih srednje-nizke kategorije....iz leta 1994.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Unknown_001 ::

Malo pretiravaš
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

hammock ::

vostok_1 je izjavil:

Kako skupaj sklamfani avtomobili.

A bi res tolk grozno, če bi musk malo bolj konzervativne cifre napovedal in naredil stvari kot se spodobi?

Tisti premium paket za model 3 zgleda kot Clio iz 2003.
Ali je to zgolj ameriški način, ali je zadeva dirt cheap.

Tud volanski obroč zgleda dirt cheap. Videl sem boljše na avtih srednje-nizke kategorije....iz leta 1994.

Pa si ti videl avto v zivo? Sem namrec videl enega prvih oktobra 2017 v San Franciscu, pa nisem dobil vtisa da je karkoli cheap znotraj. Tudi zunaj so bili vse spranje med plehi enakomerne, barva kot treba itd. V bistvu zelo vsecen avtek.

Gregor P ::

A to je bilo sedaj retorično vprašanje?>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Unknown_001 ::

Gregor P je izjavil:

A to je bilo sedaj retorično vprašanje?>:D


Je nemara tudi to retorično vprašanje ? :D
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

svit ::

Kot vidim uporabnik Zheegec uspešno razširja FUD. Ker je verjetno vložil denar v shortanje delnic Tesle, se zdaj na vse pretege trudi očrniti podjetje. Če pa tega ni storil, potem je pač še eden izmed mnogih "useful idiotov", ki kot ovce ponavljajo FUD (Fear, Uncertainty and Doubt) drugih, ki imajo finančni interes v tem, da podjetje propade.

Nekaj debunked člankov na njegovo nabijanje v zadnjih mesecih.
- https://cleantechnica.com/2018/08/05/th... - o širši sliki uporabnikov ala "Zheegec"
- http://teslafud.com/ - kolaž prispevkov, ki razbijajo nekatere teze "shorterjev" (ki se rolajo tudi tukaj)
- https://seekingalpha.com/article/418930...

Aja mimogrede... zdaj je očitno v modi teza, da 35k$ verzije Modela 3 sploh ne bo, kar gre še za en FUD.
Ni ideje

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: svit ()

Truga ::

o, lej, musketeer

Unknown_001 ::

To bo fix, ja :))

Slotechovc bo s citiranjem virov zjebal megalomansko podjetje bodočnosti :))

Sheet... kje ta tip spi. Čudno da ga ni že kakšna vladna služba ugrabila.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

svit ::

Želel bi si prebirati poglobljene članke in resnične novice o Tesli, ne pa nabijanje laži, delnih resnic in namernih negativnih člankov, ki želijo očrniti podjetje. Je ta moja želja res tako naivna?

Otroka.
Ni ideje

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: svit ()

Truga ::

Skratka, hoces hugbox echo chamber, in zdaj ko se je veter v echo chamberju obrnil v napacno smer je vse narobe :)

Zal je resnica taka da je tesla auto corp slabse kot delorean auto corp. :P
««
62 / 180
»»