» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
63 / 180
»»

frudi ::

svit pljuva po kritikih Tesle, da so ali zlobni shorterji ali pa 'useful idiots' zlobnih shorterjev. In potem kot protiargument ponudi članek s cleantechnice (ki je približno tako kredibilna kot Računalniške Novice, plačan PR) od avtorja, ki je po lastnih besedah 'all about Tesla', 'Tesla investor' in 'co-founder of EVANNEX, a family business specializing in aftermarket Tesla accessories'. Ker ta avtor pa res nima nobenega interesa pumpati Tesle in njenih delnic, sej ne da je kot kaže povsem finančno odvisen od njenega uspeha.

Kaj si torej ti svit, po tvojih lastnih kriterijih? A si sam investiral v Teslo in sedaj trudiš pumpati delnico ali pa si samo 'useful idiot' ovca, ki to počne za nekoga drugega?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Machete ::

lol @ šortanje delnic in FUD s ST posti
Forumaši STja, ne z lažnimi novicami povzročat pretresov na delniških trgih!
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

no comment ::

Svit bi rad poglobljen in resničen članek o tem kako bo Tesla rešila človeštvo in hkrati poskrbela še za penzije vseh "ki verjamejo(tm)".

A res ni nobenega več tu, ki bi mu lahko linkal ta članek?

svit ::

@frudi: kot sem videl iz tvoje zgodovine prispevkov o Tesli, objavljaš samo negativne članke. Torej pojasni, kako to, da se vse tvoje "doom & gloom" napovedi niso uresničile?

Še enkrat... moja kritika je namenjena v smer povzemanja FUD člankov iz raznih strani, od oseb, ki imajo očiten "konflikt" interesov in katerih napovedi se potem izkažejo za neresnične. Zakaj potem ti, Zheegec in ostali sodelujoči v tej temi, ponavljate te članke in jim zaupate? Zakaj že? V tej temi in v temi Električni avtomobili so prava stvar je toliko linkov na lažne novice, da se človek resnično vpraša, ali ste res vsi tako naivni?
Ni ideje

WarpedGone ::

The Tesla Smear

Da se boste znali prepoznat v svoji vlogi.

Over and out.
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

Še naprej se pritožuješ nad nekimi konflikti interesov imaginarnih zlobnih shorterjev, ki da širijo lažne novice, sam pa kot protiargument objavljaš 'članke' avtorjev, ki so na polno investirani v Teslo. Kako se potem lahko pritožuješ nad konflikti interesov? Najprej nam to razjasni, preden te bo kdorkoli resno jemal, da si želiš resne debate glede Tesle.

lol, in zdaj Warpi linka še enkrat isto tezo o zlobnih shorterjih :))

Zvenita prav kot Trump, ko povprek vsakega kritičnega poročanja vpije 'fake news!'
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Unknown_001 ::

Svoboda govora in pravica do lastnega mnenja je kurba, če ti stvari uidejo izpod nadzora in nisi več dovolj prepričljiv.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Kot pravijo nekateri, na koncu dneva je pomembna količina, in ford naredi tolk kot tesla celo leto v enem dnevu.
Potem je ta slika brezveze:

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Kot pravijo nekateri, na koncu dneva je pomembna količina, in ford naredi tolk kot tesla celo leto v enem dnevu.
Potem je ta slika brezveze:

Slika ti ne dela

btw. Ameriški trg ni svetovni trg... you know dat?
To je selektivna statistika za manipuliranje rezultatov.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Na svetovnem trgu se m3 še niti ne prodaja. Ko se bo, bo podobno (ajde, domači avto ima doma zmeraj neko prednost), dokler kdo ne dokaže nasprotno.

Okapi ::

Poleg tega v ZDA prodaja "avtov" (car, sedan) že nekaj časa močno upada, na račun čedalje boljše prodaje "terencev" (truck, SUV, crossover).

Truga ::

To bo lepo videt zdaj ko se cene nafte spet visajo. :D

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Na svetovnem trgu se m3 še niti ne prodaja. Ko se bo, bo podobno (ajde, domači avto ima doma zmeraj neko prednost), dokler kdo ne dokaže nasprotno.


To kar je nam "domače" ima aboslutno prednost. Evropski trg je bolj zahteven. Če bo američan rekel mehhh it works, so it is good 4 me, bo evropejc rekel "to sploh ni ničemur podobno".

Ker... pričakovati da boš enak proizvod za mase prodajal povsod, brez da bi ga prilagodil okolju... je malo preveč naivno. Gre se za filozofijo, kako mora avtomobil izgledat. Primer... kitajci so mahnjeni na opremo in leg-room na zadnji klopi. Iz tega razloga Audi, BMW, Mercedes za njihov trg delajo drugačne avtomobile, ki so serijsko podaljšani na primer.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Machete ::

Trend se širi tudi v Eu. Ford (kot kralj ameriških oversized kamionov) agresivno forsira prodajao poltovornjakov. V Nemčiji jih je že zelo veliko.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Okapi ::

Kaj češ, če pa 65" televizor ne gre več v prtljažnik.;)

Utk ::

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Na svetovnem trgu se m3 še niti ne prodaja. Ko se bo, bo podobno (ajde, domači avto ima doma zmeraj neko prednost), dokler kdo ne dokaže nasprotno.


To kar je nam "domače" ima aboslutno prednost. Evropski trg je bolj zahteven. Če bo američan rekel mehhh it works, so it is good 4 me, bo evropejc rekel "to sploh ni ničemur podobno".

Ker... pričakovati da boš enak proizvod za mase prodajal povsod, brez da bi ga prilagodil okolju... je malo preveč naivno. Gre se za filozofijo, kako mora avtomobil izgledat. Primer... kitajci so mahnjeni na opremo in leg-room na zadnji klopi. Iz tega razloga Audi, BMW, Mercedes za njihov trg delajo drugačne avtomobile, ki so serijsko podaljšani na primer.

Ne vem če si opazil, ampak Evropa postaja avtomobilsko nepomembna. Japonci nočejo več delat dizlov za nas, ford k nam uvaža neke južnoameriške suve, mercedes dela kitajske dizajne, in mu prav dol visi kaj si mislimo, itd. Če bo tesla prodala 500,000 avtov za 50 jurjev, jih bo nekdo drug tolk manj. In to bo v glavnem bmw in mercedes, in to niso majhne cifre niti za njih, ki hočejo vsako leto zrasti 10%, da si lahko izplačajo big fat bonus.
Tudi evropskim proizvajalcem je Evropa premajhna, vsem drugim pa še tolk bolj, ker noben nima strašnega deleža tu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

frudi ::

Model 3 je lahko tudi najbolje prodajan avto na svetu, pa to pomeni točno 0, če teslo na čelu Tesle ne zna iz tega narediti finančnega plusa in še naprej fura firmo proti prepadu.

In od kod ideja, da bo Tesla kar tako prodala 500k avtov za 50 jurjev letno? Katerih pa? A Modelov 3? Plani za 10k na teden so praktično pokopani. Pa tudi če bi jih nekako uspeli narediti toliko letno, za 50 jurjev jih ne morejo toliko prodati. Še za obljubljanih 35 jurjev verjetno ne.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Machete ::

Kitajci bodo v roku 25 let razvili Afriko na trenutno raven Kitajske. Tu je še Indija, ki je malo bolj problematična, ampak trgov za nekaj desetletij je še dovolj.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Utk ::

frudi je izjavil:

Model 3 je lahko tudi najbolje prodajan avto na svetu, pa to pomeni točno 0, če teslo na čelu Tesle ne zna iz tega narediti finančnega plusa in še naprej fura firmo proti prepadu.

In od kod ideja, da bo Tesla kar tako prodala 500k avtov za 50 jurjev letno? Katerih pa? A Modelov 3? Plani za 10k na teden so praktično pokopani. Pa tudi če bi jih nekako uspeli narediti toliko letno, za 50 jurjev jih ne morejo toliko prodati. Še za obljubljanih 35 jurjev verjetno ne.

To bomo videli. Vsaj v Ameriki jih bojo prodali v rangu najbolje prodajanih avtov za ta denar. In Amerika ni nek nepomemben trg za nikogar. Tudi v Evropi jih bojo prodali lepo število. In kolk jih bojo, tolk manj jih bo nekdo drug.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RedDrake ::

Utk je izjavil:


To bomo videli. Vsaj v Ameriki jih bojo prodali v rangu najbolje prodajanih avtov za ta denar. In Amerika ni nek nepomemben trg za nikogar. Tudi v Evropi jih bojo prodali lepo število. In kolk jih bojo, tolk manj jih bo nekdo drug.

To sploh ni nujno.
W1 bo recimo kupec novega TM3, pa je afaik prej kupoval rabljena vozila.
Mislim, da je veliko ljudi, ki je kupilo delnice, in upalo, da bodo delnice po $5.000 na kos, kar jim bo omogočilo nakup avta ter malo bolj lagodno prihodnost.
Sedaj je avto tu, dražji kot je večina mislila, in delnica je točno tam, kjer je bila leto nazaj, in "samo" cca 2x tam kjer je bila kar precej let nazaj. To je imho razlog za relativno velik osip med "rezervanti", ki so itak bili bolj kot ne tisti hard core fanatiki.

Btw, Bjorn je naredil "tekmo" med Kono in Teslo X. Kljub mnogo večji bateriji (90kWh proti 64kWh) in Teslinim superchargerjem, je Kona prevozila ~1000km hitreje. Muh superchargers, muh big batteries, muh best EVs, muh "Dinozavri ne znajo".
Če kdo "propade" zaradi Tesle, je to lahko edino BMW. Pa še to v najslabšem primeru bolj v smislu prevzema s strani kakšne kitajske megakorporacije (kot recimo Volvo). Ostali imajo "core" trge ali v drugih cenovnih razredih, ali pa delajo tudi v drugih ne-avtomobilskih panogah (korejci, daimler, VAG, japonci, ...).

Btw, hands-off coast2coast when?
Bojda dec '17, ampak bolj slabo kaže.
Mogoče je Musk že takorekoč na Marsu, pa je svoje štetje časa prilagodil tamkanjšemu (kjer je leto dolgo cca 2 Zemeljski leti). To bi razložilo marsikaj ...

Magic1 ::

Ali kdo misli, da bodo letos spravili avtopilota čez Ameriko?
Magic

Utk ::

W1 bo recimo kupec novega TM3, pa je afaik prej kupoval rabljena vozila.

Tolk večji dosežek za teslo. Jaz tudi ne bi nikoli kupil avta za 40 jurjev, razen na elektriko (ne nujno teslo). Tu se bi stegnu.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

W1 bo recimo kupec novega TM3, pa je afaik prej kupoval rabljena vozila.

Tolk večji dosežek za teslo. Jaz tudi ne bi nikoli kupil avta za 40 jurjev, razen na elektriko (ne nujno teslo). Tu se bi stegnu.


Ker? Če ne bi rabil, jaz sploh avta ne bi kupil.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

hojnikb ::

Hmm, to bi bil kr zanimiv cannonball. Brez rok na volanu :))
#brezpodpisa

feryz ::

Baje, da rabljeni štromarji dobro ceno držijo. Kolega se jaha, da bi jo prodal, že leto dni. V tem času se je postarala eno leto (zdaj skupno 4 leta), ceno je spustil skoraj na pol nove.
Do zdaj še nobenega interesenta. Bo treba še dol. Krepko dol, kakor izgleda.

RedDrake ::

Kateri avto. Tesla S?
Malo je kupcev v Sloveniji, ki bi kupili rabljen avto za 60k EUR.
To je seveda tudi razlog, zakaj so praktično vsi luksuzni vozi, ki so stari več kot par let praktično takoj na ~30k ali manj.
Če imaš 60k za rabljenega, imaš verjetno tudi ~100k za novega.
Btw, zakaj bi prodal EVja. A ni tako, da ko enkrat kupiš (sploh Teslo), nikoli več ne menjaš?

Machete ::

Z EVji se bomo morali posloviti od klasičnega podalpskega lastništva, (še to po možnosti z denarjem od starega deda v kovčku). Avto bo postal premičnina na bazi naročnine.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Okapi ::

Ko bodo znali sami vozit, ampak to ne bo že čez par let. Mogoče čez 20.

Machete ::

Zakaj bi imelo to vezo z lastništvom?
Pomoje mešaš carshare model s tipom naročniškega modela.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

RedDrake ::

Naročnina je v veliki večini primerov dražja od dejanskega lastništva.

Machete ::

Ravno zato je to prihodnost. A proizvajalce mogoče skrbi, da bi jim preveč denarja pustil?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

frudi ::

Sej tole z 'najemanjem' se v bistvu že dogaja lep čas, samo da mu namesto 'najema' rečemo 'leasing'.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Machete ::

Ja to je res. Pri nas sicer mnogo manj kot v tujini. Ampak vseeno bo to nadgradnja zgolj leasinga. bolj bo šlo v smer, da ti samo voziš. Servis, zavarovanje, nadgradnje, verjetno tudi menjava modela na ne vem 2, 4 leta itd.. Skoraj rent-a-car s fiksno naročnino.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

RedDrake ::

Ampak tisti 2-4 leta stari avtomobili bodo morali nekam iti.
In ker današnja vozila držijo 12 let ponavadi brez večjih stroškov in težav, to pomeni, da bo "najemnih" 1/3 ali raje manj.
Ponudba in povpraševanje, tovariš!
Ni to centralno planiranje na pet letni osnovi, kjer 30 mescev štancaš po 50.000 levih čevljev na mesev, 30 mesecev pa potem 50.000 desnih čevljev na mesec.

Utk ::

Fiksna cena deluje pri mobitelu, kjer ti je v bistvu vseeno ali plačuješ 12 evrov ali 16. Ali pa pri internetu 45 ali pa 50. Pri avtu, kjer je mesečni obrok takega lizinga 300-400-500 evrov, boš malo bolj preračunal kaj se ti splača. Carshare je pa drugo, ampak tudi ne dost cenejše.

Truga ::

RedDrake je izjavil:

Ampak tisti 2-4 leta stari avtomobili bodo morali nekam iti.

Tisti grejo pa ljudem ki placujejo nizjo narocnino :P

Zheegec ::

Aja mimogrede... zdaj je očitno v modi teza, da 35k$ verzije Modela 3 sploh ne bo, kar gre še za en FUD.


https://3.tesla.com/model3/design?#batt...

Še več slabih novic za Teslo iz njihovega 10Q poročila, ki je bilo objavljeno danes. $730mio izguba v Q2 je vključevala tudi prodajo $54mio regulatory credits, česar Tesla sploh ni omenila prejšnji teden pri objavi rezultatov.

Tesla si je sposodila še dodatnih $315mio na račun tega, da je zastavila tovarno v Fremontu in pa avtomobile na poti ali pa že v Evropi.



Pa še to;

As many surmised, the much-celebrated Australia battery deal was sold for zero gross margin (and therefore negative operating margin). Revenue from the deal was $72.5M and cost of goods sold were....$72.5M
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

RedDrake ::

Btw, Zheegec malce preveč bere SeekingAlpho, "oni drugi" pa electrek in cleantechnico.
To so nekako tako "nepristranski" echo chamberji kot novembra '42 "der Sturmer" in "Pravda". (primerjaj poljubnega s poljubnim, nima veze)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

J.McLane ::

A ni s tisto baterijo v AU tako da za vsako "reševanje" omrežja Tesla še nekaj pokasira. Nekje sem bral da so jih glede tega nategnili saj se njihov sistem odzove v ms, tarifo so pa obesili na daljšo časovno obdobje (podobno kot pri backup generatorjih).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zheegec ::

Btw, Zheegec malce preveč bere SeekingAlpho, "oni drugi" pa electrek in cleantechnico.


"Oni drugi" je dal link na članek iz SeekingAlpha, ki naj bi objasnil kako je Tesla super podjetje. Anyway, Teslini solar diviziji ne gre ravno rožnato, vsaj glede na sledečo Teslino izjavo;


Gross margin for energy generation and storage decreased from 29% to 12% in the three months ended June 30, 2018 as compared to the three months ended June 30, 2017. Gross margin for energy generation and storage decreased from 29% to 10% in the six months ended June 30, 2018 as compared to the six months ended June 30, 2017. Energy storage revenue as a percentage of energy generation and storage revenue was higher in the current year compared to the same period in the prior year, resulting in lower gross margin as we had lower margins for certain energy storage projects due to manufacturing under-utilization and one-time costs. Additionally, the decrease was due to lower margins from solar energy systems due to certain warranty related one-time charges, impairment charges, increased material costs and higher allocation of overhead costs from lower deployment of solar sales and leases overall.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

vostok_1 ::

Unknown_001 je izjavil:

Malo pretiravaš


Hočeš povedat, da ne zgleda EL Cheap-o. Seriously, športni modeli iz leta 1996 so imeli lepše.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Unknown_001 ::

vostok_1 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Malo pretiravaš


Hočeš povedat, da ne zgleda EL Cheap-o. Seriously, športni modeli iz leta 1996 so imeli lepše.


Športni modeli navadno niso cenena roba. Sploh tisti, ki jih imaš ti v mislih...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

vostok_1 ::

Hotel sem reči, športni paketi za mass market avtomobile. Ne supercars.



Skoraj ista zadeva kot M3 po občutku.

Pol pa imaš seveda

There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Unknown_001 ::

To niti ni tako slabo... kaj te točno moti? Razen renojevskega oblikovanja je tudi zgornji od Clio 2. generacije čisto ok...

Novega RS a sem že vozil... dejansko se mi je dopadel sam ka ma strop obupno nizek.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Hočem povedat, da M3 za 40k€, skupaj sklamfan, zgleda slabše kot Clio.
Saj ne rečem...nekatere to ne moti.
Meni osebno se mi ne zdi dober P/P. Zato pa tud ne bi bil frist adopter.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Unknown_001 ::

vostok_1 je izjavil:

Hočem povedat, da M3 za 40k€, skupaj sklamfan, zgleda slabše kot Clio.
Saj ne rečem...nekatere to ne moti.
Meni osebno se mi ne zdi dober P/P. Zato pa tud ne bi bil frist adopter.


Ta point smo že obdelali. Absurdno pa je da cena še kar narašča. Ajde, vzamemo mu baterije ki stanejo koliko ? 15 jurjev (govorim na pamet) ?

In... ja to je žalost za svoj denar.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zheegec ::

Tisto rdečo na sredini bi imel;

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

borisk ::

nima še notranjosti, pa baterije, je pa dihtik, tolk da lahko stoji v puščavi.

feryz ::

To je Assembly line 4 aka šotor V2.0.
Baje ima še nekaj takih linij v planu v kratkem. Niti ne koštajo dosti.

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Kot pravijo nekateri, na koncu dneva je pomembna količina, in ford naredi tolk kot tesla celo leto v enem dnevu.
Potem je ta slika brezveze:


Hmm… Ali ni Tesla šele pred kratkim prišel na 3k avtomobilov (Model 3) na teden? Emm ne vem, če je tale graf res ok.

https://eu.usatoday.com/story/money/car...
««
63 / 180
»»