» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
53 / 183
»»

WarpedGone ::

Pri 115km/h pokrovi koles dodajo ~4% dosega:


Zanemarljivo?
To je razlika med 487 km (brez) in 506 km dosega s pokrovi.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

Absolutno zanemarljivo. Povprečna hitrost, če res nimaš 50km AC do šihta, je tam nekje okoli 60km/h.
To se pravi 2% (raje še manj) večja poraba. Mislim, da te teh 20 EUR letno ne bo ubilo.
Mene bi ubil ta fugly izgled.
Tistih 500km dosega, pa po tvojih lastnih izjavah rabiš "nekajkrat" letno. Takrat to ni ravno big deal, eh?
Bo pa zanimivo vid't kak test dosega te zadeve s štirimi kolesi na strehi (če je rack sploh možen?). Verjetno 2/3 ali manj ...

pegasus ::

Absolutno? Glej, vsi ki s kilometri delajo denar, se do krvavega stepejo za vsak procent. 3% je naravnost ogromno in groza me je, da se folk vozi naokrog s takimi feltnami, kot se.

Kolsea bi sicer morala biti v celoti zakrita, ampak ker ima raja raje kočije, niso.

Pro_moted ::

pegasus je izjavil:

Absolutno? Glej, vsi ki s kilometri delajo denar, se do krvavega stepejo za vsak procent. 3% je naravnost ogromno in groza me je, da se folk vozi naokrog s takimi feltnami, kot se.

Kolsea bi sicer morala biti v celoti zakrita, ampak ker ima raja raje kočije, niso.


Ja, seveda. Zavore boš pa prišel hladit in čistit ti, ki voziš samo kobilo, brez kočije.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Vazelin ::

WarpedGone je izjavil:

Pri 115km/h pokrovi koles dodajo ~4% dosega:


Zanemarljivo?
To je razlika med 487 km (brez) in 506 km dosega s pokrovi.

ta aero pokrov izgleda kot cenena železna kolesa z radkapami:))

WarpedGone ::

In pol bodi človek ponosen na sočloveka?
Zaupaj v prihodnost, ki jo gradi?
S ponosom glej na njihove dosežke?
Imenuj ga čudež stvarstva?

Žal je velika večina folka nevredna pljunka med oči.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Marsikdo je že marikaj delal z dobrimi nameni pa se je na koncu zelo klaverno končalo za večino ljudi.
Magic

bambam20 ::

Kaj je sedaj tole?

Tesla stops Model 3 production temporarily amid financial concerns :))



WarpedGone je izjavil:

In pol bodi človek ponosen na sočloveka?
Zaupaj v prihodnost, ki jo gradi?
S ponosom glej na njihove dosežke?
Imenuj ga čudež stvarstva?

Žal je velika večina folka nevredna pljunka med oči.



Kdaj pride tvoj model 3? 2019? Nikoli ? ;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Okapi ::

Eni so že ugotavljali, da bodo zdaj, ko slabo kaže z robotizirano proizvodnjo, s prodajo cenejše različice (tiste za 35.000$) zavlačevali, kolikor se bo le dalo, da vsaj nekaj višjih stroškov (dodatnih 400 zaposlenih, nočna izmena) notri prinesejo. Tako da je precej odvisno od tega, kdaj bo začelo zmanjkovati kupcev za 50.000$.

bambam20 ::

Okapi je izjavil:

Eni so že ugotavljali, da bodo zdaj, ko slabo kaže z robotizirano proizvodnjo, s prodajo cenejše različice (tiste za 35.000$) zavlačevali, kolikor se bo le dalo, da vsaj nekaj višjih stroškov (dodatnih 400 zaposlenih, nočna izmena) notri prinesejo. Tako da je precej odvisno od tega, kdaj bo začelo zmanjkovati kupcev za 50.000$.


1000 pologa ne pomeni, da si kupec, dokler ne vplačaš 50. jurjev. Je mičkena razlika a ne?

Magic1 ::

To sem jaz tukaj že ob napovedi razlagal, da je 35k$ verzija le PR fora in je ne bo nihče ugledal še dolgo po izidu, saj ni nobene ekonomske računice. Pač Musk se gre zastonj reklamo na račun neverjetnih obljub.
Magic

bambam20 ::

Magic1 je izjavil:

To sem jaz tukaj že ob napovedi razlagal, da je 35k$ verzija le PR fora in je ne bo nihče ugledal še dolgo po izidu, saj ni nobene ekonomske računice. Pač Musk se gre zastonj reklamo na račun neverjetnih obljub.


To je cena brez davka plus povsem oksubljena verzija brez avtopilota. Se pravi ničvreden jajc v rangu VW-ja UP-a. Pa ta je za 10 jurjev bolje opremljen.

Muska repuje zvito oblikovan avto.. spredaj zgleda kot porš, zadaj nimam pojma. Oblikovno je najlepši od vseh električnih .. Drugače pa nič posebnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Okapi ::

bambam20 je izjavil:

Okapi je izjavil:

Eni so že ugotavljali, da bodo zdaj, ko slabo kaže z robotizirano proizvodnjo, s prodajo cenejše različice (tiste za 35.000$) zavlačevali, kolikor se bo le dalo, da vsaj nekaj višjih stroškov (dodatnih 400 zaposlenih, nočna izmena) notri prinesejo. Tako da je precej odvisno od tega, kdaj bo začelo zmanjkovati kupcev za 50.000$.


1000 pologa ne pomeni, da si kupec, dokler ne vplačaš 50. jurjev. Je mičkena razlika a ne?

In kaj ima to skupnega s tem, kar sem napisal?

bambam20 ::

Okapi je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Okapi je izjavil:

Eni so že ugotavljali, da bodo zdaj, ko slabo kaže z robotizirano proizvodnjo, s prodajo cenejše različice (tiste za 35.000$) zavlačevali, kolikor se bo le dalo, da vsaj nekaj višjih stroškov (dodatnih 400 zaposlenih, nočna izmena) notri prinesejo. Tako da je precej odvisno od tega, kdaj bo začelo zmanjkovati kupcev za 50.000$.


1000 pologa ne pomeni, da si kupec, dokler ne vplačaš 50. jurjev. Je mičkena razlika a ne?

In kaj ima to skupnega s tem, kar sem napisal?


O "kupcih za 50 jurjev"

Kriptovalu ne bodo večne. BO treba it delat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

CHAOS ::

Napredek na določenih področjih je lahko le inkrementalen in malo manj poskočen: "GM spent billions on a mostly fruitless 1980s attempt to automate carmaking."

"Today, Tesla is having the same frustrating experience. Tesla is manufacturing its cars at a plant in Fremont, California, that was formerly a famous GM/Toyota joint factory called NUMMI. According to Automotive News, NUMMI had 2,470 employees in 1985, its first year in operation, and produced 64,764 cars. By 1997, it had 4,844 workers and produced 357,809 vehicles."

Experts say Tesla has repeated car industry mistakes from the 1980s
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

mikhaair ::

Ce prav zastopim imamo spet dve razlagi.
Musk, precenil robote, ustavitev, prilagoditev na 6k kom.
Staroste, aha, smo rekli, ustavitev, več ljudi, mogoče boljša kvaliteta?, ista količina?, manjša?

Machete ::

WarpedGone je izjavil:

In pol bodi človek ponosen na sočloveka?
Zaupaj v prihodnost, ki jo gradi?
S ponosom glej na njihove dosežke?
Imenuj ga čudež stvarstva?

Žal je velika večina folka nevredna pljunka med oči.


V katero pravljico so pa tebe rodili?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

pegasus ::

http://www.motortrend.com/news/tesla-mo... ... to smo že predebatirali?

hojnikb ::


pa se video okol tega..
#brezpodpisa

roCkY ::

Primerjati izdelavo modela 3 s Kio in Yugom iz 80-ih se mi pa zdi (precej) huda glede na to kar sem o m3 do sedaj videl in prebral.???

hojnikb ::

No, tipo glih ni en redneck, ki govori na pamet, že more bit nekaj na tem :)
#brezpodpisa

Vazelin ::

Ko bo w1 tesla v delu bodo že na ravni audija kar se izdelave tiče

hojnikb ::

Tako kot je MS ane :)

Ali X.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

roCkY ::

hojnikb je izjavil:

No, tipo glih ni en redneck, ki govori na pamet, že more bit nekaj na tem :)

Saj ravno zato se mi zdi huda. Dobro vemo kakšni so bili "Yugeci" in delno tudi kašne so bile takratne Kie, ki jo je tudi kdo v žlahti vozil v 80-ih in v 90-ih.

WarpedGone ::

Papir prenese vse, forum niti ne trzne ...
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Vsi šokirani in brez besed.

hojnikb ::

WarpedGone je izjavil:

Papir prenese vse, forum niti ne trzne ...

No, tipo glih ni en redneck, ki govori na pamet, že more bit nekaj na tem :)
#brezpodpisa

s1m0n ::

No ta "teardown" lepo pokaže v čem je tehnološko podjetje kot je Tesla odlično in v čem ni.

Me pa res čudi zakaj niso proizvodno vozila zaupali kakšni firmi, ki se na to spozna?

mikhaair ::

Ker kapacitete so kar na voljo. Kvecjemu bi lahko predlagal, da bi kaksnega kupili. Mercedesa? BMW? Audi? Glede na debato, edini, ki bi bili primerni in sposobni.

Nikec3 ::

s1m0n je izjavil:

No ta "teardown" lepo pokaže v čem je tehnološko podjetje kot je Tesla odlično in v čem ni.

Me pa res čudi zakaj niso proizvodno vozila zaupali kakšni firmi, ki se na to spozna?

Če bi bila Tesla "normalno" podjetje, bi se že zdavnaj usmerili na baterije, ter delali battery packe za celotno avto industrijo, ter za storage.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Matevz96 ::

mikhaair je izjavil:

Ker kapacitete so kar na voljo. Kvecjemu bi lahko predlagal, da bi kaksnega kupili. Mercedesa? BMW? Audi? Glede na debato, edini, ki bi bili primerni in sposobni.


Magma?
#hooldthedoor

krucymucy ::

Magna sicer, ampak ja.
Ce lahko delajo jaguarje, porsche, BMW-je ...

WarpedGone ::

Vaša slepa pega: stvari se spreminjajo, vi jih vidite zacementirane, kot so bile nekaj mesecev nazaj.

Munro je razmontiral avto s serijsko cifro manj kot 2000, po možnosti celo pod 1000. Danes se sestavljajo vozila s serijsko cifro okrog 20.000.
Mi hočte povedat, da so vozila sestavljena danes točno enaka kot tiste 20.000 kosov nazaj?

Al je to še en 'inconvinient fact', ki ga bomo ignoriral, sicer nebi mogl pljuvat?

Ko se prilima poljubno zgodbo, kako je nek X kupec prejel avto brez navedenih napak, je to označeno z "kaj si sploh hotu povedat"?

Nedoumljivo, da je lahko tudi kaj brez problemov.
Zato ker je nek kos iz začetka mel takšno al pa drugačno težavo.

To je inteligentno razmišlanje? Resno?
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

Ne, to je nekonsistetna proizvodnja. Pri 50k avtu človek pričakuje, da nebo hudih odmikov kvalitete med avtom kupljenim 2 mesca po izidu in 2 leti.
#brezpodpisa

roCkY ::

To je utopija. V proizvodnji se vedno stvari spreminjajo in optimizirajo. Šele, ko izdelki pokažejo svoj pravi obraz (šibke točke tekom uporabe) in se zadeve porihtajo je pravi čas za nakup. Cca. 3 leto proizvodnje ali kake pol leta po "faceliftu" pri vozilih tudi pri uveljavljenih firmah pri novih modelih, ki niso le evolucija (malo večji "facelift"=.

nevone ::

V proizvodnji se vedno stvari spreminjajo in optimizirajo. Šele, ko izdelki pokažejo svoj pravi obraz (šibke točke tekom uporabe) in se zadeve porihtajo je pravi čas za nakup.


Kako se pa lahko pokažejo šibke točke tekom uporabe, če jih nihče ne kupi prej kot takrat ko se pokaže, da je vse b.p.?

Seveda, kdor ne more izdelka kupiti prej, naj ga pač ne. Ampak nekdo mora tudi malo tvegati, da se potem izkaže, kaj je pa dejansko zares dobro in da stvari postanejo (ali pa ne postanejo) dostopne širšim množicam. Vi bi pa radi čudodelnike, ki bodo iz nič naredili idealen izdelek.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

WarpedGone ::

Ne, to je nekonsistetna proizvodnja.

To veš, ker si pregledal kakšen vzorec?

Munro je razstavil 2 (DVA) primerka iz začetka proizvodnje, ko so LJUDJE narobe obračal panele.
Žalostno, ja. Ampak stavit da se ne bojo naučil prav obračat pa ni niti žalostno ampak bebavo.

Standard za SloTech.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Niso jih napačno vstavljati zato, ker ne bi vedeli, kako je prav, ampak ker delavcem na splošno dol visi in ne pazijo. Od končnega nadzora kakovosti in organizacije dela je odvisno, koliko površnosti (ne koliko neznanja) je vključenega v proizvodni proces. In površnost se lahko tekom časa tudi veča, ne manjša.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

hojnikb ::

In površnost se lahko tekom časa tudi veča, ne manjša.


In smo spet pri yugotu

Žalostno, ja. Ampak stavit da se ne bojo naučil prav obračat pa ni niti žalostno ampak bebavo.

Sploh ni problem v tem, ampak je težava precej globja. No, sej če bi pogledal cel intervju, bi vedel.
Besides, delajo avte že kaj, 10 let. Hudiča no, v tem času bi se pa že lahko naučil QC.

No, sej bomo vidl, kakšno bo stanje pr 300.000 primerku, ko boš dobil svojega. Pričakujemo detaljne slike.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Okapi ::

Potem je tu še pritisk glede doseganja norme. Delavec pomotoma narobe vstavi zadevo, opazi napako, ampak ve, da če bo šel obračati, ne bo izpolnil dnevne norme, in si reče, qrc, saj ne bo nihče opazil. Nadzornik na koncu linije opazi napako, ampak si reče, če zdaj avto zavrnem, na koncu tedna ne bo 6000 avtov narejenih, in bo Musk norel, qrc, saj tega ne bo nihče opazil ...

hojnikb ::

Dokler prodajajo fanatikom, je tako vseeno. Dokler avto gre in je poštrihan z približno enako barvo na vseh panelih......
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

roCkY ::

nevone je izjavil:

V proizvodnji se vedno stvari spreminjajo in optimizirajo. Šele, ko izdelki pokažejo svoj pravi obraz (šibke točke tekom uporabe) in se zadeve porihtajo je pravi čas za nakup.


Kako se pa lahko pokažejo šibke točke tekom uporabe, če jih nihče ne kupi prej kot takrat ko se pokaže, da je vse b.p.?

Seveda, kdor ne more izdelka kupiti prej, naj ga pač ne. Ampak nekdo mora tudi malo tvegati, da se potem izkaže, kaj je pa dejansko zares dobro in da stvari postanejo (ali pa ne postanejo) dostopne širšim množicam. Vi bi pa radi čudodelnike, ki bodo iz nič naredili idealen izdelek.

o+ nevone


Tesla je M3 vrgla na trg praktično iz računalnikov. Nikjer ni bilo zaslediti kakih mul, ki bi delale miljone testnih kilometrov.?

"Testnih zajčkov" ali intuziastov je zadosti. Kar dokazuje tudi število prednaročil za M3, ko se niti vedelo še ni ali bo imel avto sploh 4 kolesa.

Če bi bil v tem cenovnem rangu najavljen SUV in ne limuzina bi bil na čakali listi z 99.9% verjetnostjo. Ampak nikakor se nebi pofočkal prvi teden ali mesec. Če le gre dam prednost in z veseljem malo počakam.

Sem tudi testni zajček, ko mi ustreza nabavit popolno noviteteto. Smo se tudi že popekli a se nekako živi s tem, da kak artikel iz prvih mesecev proizvodnje na začetku obratovanja fajn živce žre in kombiji serviserjev kar sami znajo do lokacije. Največkrat je na srečo nato mir in zadeva odbrenka svoje.

WarpedGone ::

Besides, delajo avte že kaj, 10 let. Hudiča no, v tem času bi se pa že lahko naučil QC.


Ti v 10ih letih niti pismen še nisi postal, pa od drugih pričakuješ da znajo stvari, ki jih še nikoli počeli niso.

10 let nazaj so tesle sestavljali v Lotusu, UK. V ameriki je je blo zaposlenih manj kot tisoč oseb, praktično vsi v design, nekaj malega njih pri končni sestavi roadsterja.

Lastna produkcija karoserij je stekla 2012, od takrat je novo zaposlenih v pri samem sestavljanju vozil več 10 tisoč. Komplet proizvodnja Model 3 je nova linija in novi zaposleni.

Ne, tole ni bebotech, sploh ne.

Tesla je M3 vrgla na trg praktično iz računalnikov. Nikjer ni bilo zaslediti kakih mul, ki bi delale miljone testnih kilometrov.?


Jp, blizu resnice.
Precej običajna praksa je, da prvih nekaj tisoč sestavljenih kosov roma direkt v prešo. Kasnejša vozila pa v avtosalone kjer nato nekaj mesecev čakajo nekoga, da jim da dom.

Prvih nekaj tisoč kosov so dobili zaposleni - na lastno izbrio.

Čeprav ... tule je blo za prebrati tudi, da so zaposleni menda nekako prisiljeni v nakup teh prvih kosov.

Ne, tole ni bebotech, sploh ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Torej, ker so mladi, so yugo tolerance čisto ok. Nebi reku, če je to avto za 10k, ampak avto za 50k, ki bi naj bil masovno prodajan, pa človek pričakuje, da bodo malo bolj zadeve poštimali, predno jih pošljejo na ceste.

Ampak again, dokler so fanboyi veseli, je vse right in the #musk world.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Okapi ::

Problem Tesle, ki se ga verniku ne zavedajo, se skriva v dejstvu, da se je težje naučiti narediti milijon avtov na leto, kot naučiti narediti električen avto, če milijon avtov na leto že znaš narediti.

Drugače povedano, do takrat, ko bodo pri Tesli znali narediti milijon avtov na leto, se bodo tekmeci naučili narediti dober električen avto, in ker ti milijon avtov že znajo narediti, Tesla ne bo imela več praktično nobene konkurenčne prednosti. Sploh pa ne take, ki bi jim zagotovila svetovno dominacijo in vrednost, večjo od primerljivo velikih tekmecev.

janig ::

Okapi, Tesla je brand. Ko nekomu reces "elektricni avto", pomisli na Teslo. Kot Apple za telefone.

Truga ::

janig je izjavil:

Kot Apple za telefone.


???

janig ::

Aja, moral bi dodat pametne in mobilne telefone ....

Gregor P ::

Meni je čisto vseeno, katero serijsko številko po vrsti ima vozilo, logično da ob nakupu pričakujem, da bo brezhibno; kakor je tudi logično, da ga bom vrnil nazaj, če ni (edino, če je res kakšna manjša napaka, se me lahko "losajo" s kakšnim popustom) :|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

Meni so se obsedenci, ki jih moti vsaka mikroskopska praska na plehu ali pol milimetra širša reža na eni strani, vedno zdeli smešni. Oziroma bi rekel, da kupujejo avte, ki si jih v resnici ne morejo privoščit.
««
53 / 183
»»