Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Unknown_001 ::
Ko boš naredil kako šolo te bodo naučil tudi kaj je to radar in sonar in ja to ni samo za podmornice in letala
S kakšno titulo se imaš za pohvaliti?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
Z osnovno šolo da vem kako dela radar pa sonar, za kupit teslo pa mal več :)
Zdaj mi pa povej kako sonar razloči mejo med cestiščem in bankino.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
codeMonkey ::
Zanimivo, da med tem prepucavanjem, nihče ni omenil LIDAR... :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Mavrik ::
codeMonkey je izjavil:
Zanimivo, da med tem prepucavanjem, nihče ni omenil LIDAR... :)
Zato ker Tesle nimajo LIDARja (Musk namenoma noče da ga imajo), ampak samo radarje in kamere.
Matr ste pametni, k da jih imate vsi doma v garaži. Mislite da se Musk in druščina, ni spomnila ovinkaste ceste? Če bi moral avto slediti samo črti in ji brezpogojno zaupati, bi že zdavnej končali z razvojom, tako pa niso in hvala bogu niso tok omejeni kot nekateri sodelujoči v tej temi. O matematiki in fiziki zadaj, o tem zakaj je google to delal 10 let in kaj je odkrilo par tisoč tesl na svoji poti pa nebi sploh zgubljal besed.
Recmo da smo že kak avto s takimi sistemi vozili in recimo da niso tako popolni kot marketing temu reče :) Teslin je boljši od večine stvari na trgu ampak moraš biti posebne vrste samomorilec da mu slepo zaupaš. Še posebej v krajih kjer kartografija ni 100% točna (recimo karkoli zunaj Silicon Valleya :P). Verjamem pa da se na avtocestah odlično obnese.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
krucymucy ::
Na AC se obnese ze VW-jev ACC v kombinaciji z line assist.
Ampak moras med prebiranjem ST foruma vsake toliko z nogo malce premakniti volan, ker sicer tezi s piskanjem in nazadnje tudi z opozorilnim zaviranjem.
Ampak moras med prebiranjem ST foruma vsake toliko z nogo malce premakniti volan, ker sicer tezi s piskanjem in nazadnje tudi z opozorilnim zaviranjem.
Magic1 ::
Je bilo že 100x predabatirano, da ni problema naredit autopilota v kontroliranem okolju. Na avtocesti, ki mora imeti vedno jasne črte, navigacija je poštimana, ker se stvari na AC redko spreminjajo, nepredvidljivih situacija je veliko manj, se auto pilota da dosti enostavno naredit, ki deluje v lepem vremenu. Vse ostalo je pa igranje z življenjem. Po naših rovtarskih cestah avtopilot še dolgo ne bo znal peljat. Zadeva realna slaba cesta proti AC, je par velikostnih razredov različna težavnost.
Magic
Mavrik ::
(Avto)ceste so v ZDA sicer precej slabše od naših, tako da če bodo tam zrihtali ne vidim problemov pri nas.
The truth is rarely pure and never simple.
Magic1 ::
Kako imajo slabe ceste, če pa vidoti na youtubu z avtopilot promoti prikazujejo take lepe ceste??..? Pa še tam ponavadi pride do problema in mora voznik popravit kdaj pa kdaj.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
RedDrake ::
(Avto)ceste so v ZDA sicer precej slabše od naših, tako da če bodo tam zrihtali ne vidim problemov pri nas.
Mhm.
Evo, izjemno prometna cesta, kjer se poleti srečuješ z avtobusi in kamperji.
Ko pelješ je treba zaupati v širino pasu in se držati sredine le-tega. Velikokrat pri srečevanju od ogledal do nasproti vozečega kamperja in zidu/prepada skupaj ni več kot morda 20 cm.
Plačam par stotakov b.p., da me Warpi tam zapelje z avtopilotom. Best case stvar ne bo hotla peljat, worst case bo mel popraskan avto in za par jurjev škode. A sprejmeš stavo? Free money, pa še častim ti dobro kosilo tam
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
bambam20 ::
(Avto)ceste so v ZDA sicer precej slabše od naših, tako da če bodo tam zrihtali ne vidim problemov pri nas.
Mhm.
Evo, izjemno prometna cesta, kjer se poleti srečuješ z avtobusi in kamperji.
Ko pelješ je treba zaupati v širino pasu in se držati sredine le-tega. Velikokrat pri srečevanju od ogledal do nasproti vozečega kamperja in zidu/prepada skupaj ni več kot morda 20 cm.
Plačam par stotakov b.p., da me Warpi tam zapelje z avtopilotom. Best case stvar ne bo hotla peljat, worst case bo mel popraskan avto in za par jurjev škode. A sprejmeš stavo? Free money, pa še častim ti dobro kosilo tam
zakaj vedno privlečete ven to vukojebino od Tolmina? To sploh ni normalna cesta.
--Switch-- ::
(Avto)ceste so v ZDA sicer precej slabše od naših, tako da če bodo tam zrihtali ne vidim problemov pri nas.
Precej slabše, a res? Bullshit, večkrat prepotoval ameriko po avtocestah, če bi DARS rihtal njihove avtoceste bi država že zdavnaj propadla, kilometrina zrihtanih "betonskih" štiri/osem pasovnic presega kvadraturo Slovenije, ostale ceste so širše, bolj pregledne, manj luknjaste, večinoma grid/simcity variante.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: --Switch-- ()
--Switch-- ::
To ne pomeni, da ne verjam v Teslo, tudi pri nas bodo prej ali slej avtopiloti 100% zanesljivi, je pa zagotovo to pri nas težje dosegljiv cilj kot pa tam.
RedDrake ::
...
zakaj vedno privlečete ven to vukojebino od Tolmina? To sploh ni normalna cesta.
Zato, ker se nekateri tam pogosto vozimo. In gre za magistralne ceste, ki povezujejo "večja" slovenska mesta.
Da ne omenjam kakšnih italijanskih tunelov, brez osvetlitve in z ovinki notri! Že za človeka, ki ceste ne pozna napol samomor, avtopilot te pa z mal sreče sam v zdi zapelje ...
Btw, Tesla AP stavi na učenje. Kar pomeni, da bo avto obvladal "pravilne" hitrosti in razne specifike za ceste, kjer ga bodo ljudje veliko "ročno" vozili. Parkrat prevožen odsek zna potem tudi avto odpeljati, če ni ravno kakšnih izrednih situacij - ampak te ponavadi tudi dvonožnega AP-ja iztirijo
Tak sistem je super za Kalifornijo in Norveško, kjer bo teh avtov kot listja in trave, malce manj super pa za naš zakoten vrtiček.
Če se ne bo Warpi glih vsak teden tam peljal bo cesta slabo pokrita in bo AP delal na pamet (ali pa sploh ne bo hotel delovati, bomo videli ...).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Tody ::
Matr ste zahojeni, dej prosim pojdite na kako potovanje ali dva. Avtopilota ne bo resila tesla ampak celotna industrija, ljudje si zelijo avtomatike, pa naj bo elektricna ali ne. 300.000 ljudi se vsak dan pelje v lj in nazaj. Ta problem resujemo, ce vas avto ne bo peljalj v vsako vukojebino iz prve to ni lih problem, ko pa boste ga vi peljali 10x po tej poti vas bo znal tudi sam varno pripeljat domov v vaso odrocno vasico.
WarpedGone ::
tody:
No, no, no, zakaj si pa tako žaljiv?
Tle maš zbran cvet slovenske polpismene inteligenzze, uči se od njega.
Če se ti pa mudi, se pa raje kr sam ustreli, si boš vsaj mal bolečin prišparal ob trplenju njene zahojenosti.
Ne, ni ga zamenjala ampak so se skregal z MobilEye in šli na svoje.
Najeli so designerja procesorjev (Jim Keller) in kup akademije na področju AI in stavijo na lasten razvoj. Dokler ne bo lastnega čipova, pa vgrajujejo nVidin PX čip. uzdaj se u se' i u svoje kljuse.
Stvar ni tko simpl, avtopilot ni samo še en gumb v avtomobilu ampak stvar ki povsem spremeni področje prometa. Avtopilot v EV ni isto kot avtopilot v ICE gnanem vozilu, avtopilot v 3.000 avtomobilih na cesti ni isto kot avtopilot v 300.000 vozilih na cesti. Lahko tiščiš glavo v pesek al pa prepoznaš da je Tesla v zelo unikatnem položaju. Ko jim uspe stvar spesnit, bo to step-change, ne evolucija. Tudi če bo morda stvar v par sto A8 delovala en teden prej.
Moj Model 3 bo serijsko opremljen s kamerami, radarjem in kompjuterjem in vsem potrebnim, da lahko sam fura. Morda bo manjkal samo SW, katerega lahko dobim čez noč takoj ko bo spesnjen. Enako velja za trenutno kakih 100.000 tesel na cesti, plus vse kar se bo do takrat še prodalo. Te kamere in radarji so serijska oprema osnovne izvedbe. Za doplačilo dobiš, da stvar opravlja tudi ne-samo-varnostne funkcije.
It's a numbers game. Okapi rad onanira na milijone letno prodanih vozil, je pa tiho ko rit kaj pomeni da bo nekaj sto tisoč tesel čez noč dobilo sposobnost avtonomne vožnje, medtem bo konkurenca še vedno stvar vgrajevala v le nekaj od takrat naprej prodanih vozil, njihova obstoječa prodana flota bo ostala manual-only.
Ključen detajl je, da so vse tesle zadnjih skoraj 2 let že HWready, en SW update daleč. Vsi ostali so samo v laboratorijih, ko jim rata, bo obstoječ BMW/Audi v garaži ostal ne-avtonomen.
Al bo mogoče Audi, ko jim rata, vsem latnikom audijev, čez noč poslal drug avto? Nebi reku ...
Matr ste zahojeni
No, no, no, zakaj si pa tako žaljiv?
Tle maš zbran cvet slovenske polpismene inteligenzze, uči se od njega.
Če se ti pa mudi, se pa raje kr sam ustreli, si boš vsaj mal bolečin prišparal ob trplenju njene zahojenosti.
Tesla je pred časom zamenjala partnerja za AP, a ne? Ima kdo več informacij o tem?
Ne, ni ga zamenjala ampak so se skregal z MobilEye in šli na svoje.
Najeli so designerja procesorjev (Jim Keller) in kup akademije na področju AI in stavijo na lasten razvoj. Dokler ne bo lastnega čipova, pa vgrajujejo nVidin PX čip. uzdaj se u se' i u svoje kljuse.
Avtopilota ne bo resila tesla ampak celotna industrija,
Stvar ni tko simpl, avtopilot ni samo še en gumb v avtomobilu ampak stvar ki povsem spremeni področje prometa. Avtopilot v EV ni isto kot avtopilot v ICE gnanem vozilu, avtopilot v 3.000 avtomobilih na cesti ni isto kot avtopilot v 300.000 vozilih na cesti. Lahko tiščiš glavo v pesek al pa prepoznaš da je Tesla v zelo unikatnem položaju. Ko jim uspe stvar spesnit, bo to step-change, ne evolucija. Tudi če bo morda stvar v par sto A8 delovala en teden prej.
Moj Model 3 bo serijsko opremljen s kamerami, radarjem in kompjuterjem in vsem potrebnim, da lahko sam fura. Morda bo manjkal samo SW, katerega lahko dobim čez noč takoj ko bo spesnjen. Enako velja za trenutno kakih 100.000 tesel na cesti, plus vse kar se bo do takrat še prodalo. Te kamere in radarji so serijska oprema osnovne izvedbe. Za doplačilo dobiš, da stvar opravlja tudi ne-samo-varnostne funkcije.
It's a numbers game. Okapi rad onanira na milijone letno prodanih vozil, je pa tiho ko rit kaj pomeni da bo nekaj sto tisoč tesel čez noč dobilo sposobnost avtonomne vožnje, medtem bo konkurenca še vedno stvar vgrajevala v le nekaj od takrat naprej prodanih vozil, njihova obstoječa prodana flota bo ostala manual-only.
Ključen detajl je, da so vse tesle zadnjih skoraj 2 let že HWready, en SW update daleč. Vsi ostali so samo v laboratorijih, ko jim rata, bo obstoječ BMW/Audi v garaži ostal ne-avtonomen.
Al bo mogoče Audi, ko jim rata, vsem latnikom audijev, čez noč poslal drug avto? Nebi reku ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Mavrik ::
Torej ko bo novo čipovje za menjavo nVidiinega modula pripravljeno, ti ga bodo kar zdownloadali kot OTA update? :P
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
Unknown_001 ::
Torej ko bo novo čipovje za menjavo nVidiinega modula pripravljeno, ti ga bodo kar zdownloadali kot OTA update? :P
https://downloadmoreram.com/
I will just leave this here and see what happens.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Okapi ::
Avto sam na cesto ne bo smel še 20 let. Do takrat bodo lahko vsi avti brez problema opremljeni z ustrezno strojno in programsko opremo.
jernejl ::
Tesla je pred časom zamenjala partnerja za AP, a ne? Ima kdo več informacij o tem?
Ja, novi avtopilot je slabši od starega.
https://www.reddit.com/r/teslamotors/co...
Avtopilot v EV ni isto kot avtopilot v ICE gnanem vozilu
En avtopilot ima izpušno cev, drugi pa ne.
Ključen detajl je, da so vse tesle zadnjih skoraj 2 let že HWready, en SW update daleč.
Zmeraj je samo en update naprej. Dejstvo pa je, da jim je včasih delovalo bolje kot danes.
codeMonkey ::
Kaj to pomeni HW ready? To, da ima radar in kamere ter enote za procesiranje? Kako vedo že zdaj, koliko procesne moči bodo potrebovali za level 4? Kaj pa funkcionalna varnost? Kako jim je že zdaj jasno, da bodo s trenutno arhitekturo dosegli ASIL D?
To, da je Tesla do level 4 samo update stran, je navaden nateg...
To, da je Tesla do level 4 samo update stran, je navaden nateg...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Mavrik ::
Haha, najdi mi tako cesto v Sloveniji s tako očitnimi črtami brez prekinitev. A v dežju tudi tako dobro deluje v takšnih idiličnih pogojih? Snegu, megli? Pri nas je itak zunanja črta neprepoznavna v večini primerov na magistralkah.
V bistvu če gledaš armaturko vidiš da ima že na takih cestah občasno probleme. Sem pa vseeno prepričan da bodo take stvari zrihtali - Tesle se namreč največ testirajo in prodajajo okoli San Francisca, kjer ceste zgledajo nekako takole in takole. Pomanjkanje oznak, grozen asfalt in zakriti znaki niso nič redkega (in v bistvu te ceste po kateri se Teslovci vozijo v službo niso opazno boljše od tiste vukojebine v Trbovljah ki jo je nekdo polinkal zgoraj), tako da je popravljanje tega sigurno prioriteta :) Ampak problem je da v Kaliforniji nikoli ne sneži in redko dežuje...
The truth is rarely pure and never simple.
Unknown_001 ::
Avto sam na cesto ne bo smel še 20 let. Do takrat bodo lahko vsi avti brez problema opremljeni z ustrezno strojno in programsko opremo.
Optimist.
Pri nas eno *ebeno cesto preplastijo na 50 let ko bi jo morali po pravem vsaj na 15. Za avtonomni park potrebuješ urejeno infrastrukturo brez samomorilskih kolesarjev ki si mimgrede dovolijo kurčit po avtocesti. Brez nepredvidljivih ovir itd. Itd. Na kratko za zanesljivo avtonomno vožnjo rabiš izboljšan tip cestišča, ki je rezerviran le za motorna vozila oz. avtonomne avtomobile. Vse ostalo je kockanje ali bo AI sposoben zvozit ali ne.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
SambaShare ::
Unknown_001 je izjavil:
Avto sam na cesto ne bo smel še 20 let. Do takrat bodo lahko vsi avti brez problema opremljeni z ustrezno strojno in programsko opremo.
Optimist.
Pomoje sta pa oba huda pesimista. Pa obstaja razlika med "avto sme sam na cesto" in "99% časa razbremeni voznika". Sam takoj kupim slednje, tudi če moram tisti dodaten procent čakati še 10 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
Unknown_001 ::
SambaShare je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Avto sam na cesto ne bo smel še 20 let. Do takrat bodo lahko vsi avti brez problema opremljeni z ustrezno strojno in programsko opremo.
Optimist.
Pomoje sta pa oba huda pesimista. Pa obstaja razlika med "avto sme sam na cesto" in "99% časa razbremeni voznika". Sam takoj kupim slednje, tudi če moram tisti dodaten procent čakati še 10 let.
Preberi dopisano.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Gregor P ::
99 % časa vseeno pomeni 100 % moje koncentracije ves čas. Sama vožnja je morda lažja (ob vsej tehnični asistenci), ampak še vedno moraš biti povsem osredotočen na vožnjo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
vostok_1 ::
Jz osebno se ne sekiram, če ne bo AP obvladal ozke ceste z polno prometa. Takrat itak prevzame človek in se skoncentrira.
Problem je avtocesta, lepe prehodne ceste, itd. ko deluje izi in se sprostiš pa mal pozornost zgubiš. Takrat želim, da mi ap preverja situacijo in ureja zadeve.
Koliko ljudem, ki se vozijo po AC dnevno, bi zanesljiv AP olajšal življenje? A lot!
Problem je avtocesta, lepe prehodne ceste, itd. ko deluje izi in se sprostiš pa mal pozornost zgubiš. Takrat želim, da mi ap preverja situacijo in ureja zadeve.
Koliko ljudem, ki se vozijo po AC dnevno, bi zanesljiv AP olajšal življenje? A lot!
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
OrkAA ::
Tocno tako. Eni na zadevo gledate prevec crno-belo - ce ne zmore vsega potem ne zmore nicesar!
Za veliko vecino voznikov je avtocesta najbolj pogosta cesta po kateri vozijo. Hkrati je tudi najbolj dolgocasna in bi blo super, ce bi lahko vmes bral knjigo. Mislim, da je vecina avtonomnih vozil ze na tocki, kjer je to tehnicno izvedljivo z nekaj popravki.
To je priblizno tako, kot bi se pritozevali, da dvigalo v bloku nima smisla, ker se moras se vedno sprehoditi to stanovanja.
Za veliko vecino voznikov je avtocesta najbolj pogosta cesta po kateri vozijo. Hkrati je tudi najbolj dolgocasna in bi blo super, ce bi lahko vmes bral knjigo. Mislim, da je vecina avtonomnih vozil ze na tocki, kjer je to tehnicno izvedljivo z nekaj popravki.
To je priblizno tako, kot bi se pritozevali, da dvigalo v bloku nima smisla, ker se moras se vedno sprehoditi to stanovanja.
Utk ::
Ja ni problem, ce ne zmore vsega, ce ves 10 sekund prej, da ne bo zmogel. Ce ne ves kdaj bo to, ti pa 99% en kurc pomaga.
Takrat ko dela mora delat 100%.
Takrat ko dela mora delat 100%.
Ishmael ::
Problem samovoznih vozil je v tem, da jaz ne vem kaj bi pa drugega počel med vožnjo. Samo šofiranje je precej zanimivo in z boljšim nivojem vozil tudi zelo udobno in sproščujoče.
Knjige ne morem brati, četudi sem sopotnik, saj mi rata slabo, za podcaste je vse prehrupno in se je tudi težko fokusirati.
Problem je, ker naredijo dolgočasno vožnjo, še bolj dolgočasno, saj nimaš kaj za početi.
Prednost bi bila mogoče v tem da si lahko privoščiš poln obrok z dunajcem, majonezo in pomfrijem med vožnjo ali pa da mi vozilo samo gre iskat stranko in jo pripelje in nato še odpelje domov, da ne rabi biti vedno ravno obratno.
Za kaj bolj samovoznega pa so vlaki, kjer lahko kaj prebereš v miru, je pa pri njih spet problem hitrost ker ti poka v ušesih.
Za iskat froce v vrtec bodo ta vozila čisto primerna, uporabnosti pa potem zmanjka.
Mc drive ali cash and carry sistem, kjer ti zložijo hrano v vozilo bo rešil določen problem prehranjevanja, kjer boš avto poslal na trojanske krofe, sam pa boš kofetkal na verandi.
Tu je neka uporabnost.
samo pri samovoznih avtih zgubi elektrika čisto ves pomen, saj se bo avto lahko šel sam tankat na benz pumpo.
Knjige ne morem brati, četudi sem sopotnik, saj mi rata slabo, za podcaste je vse prehrupno in se je tudi težko fokusirati.
Problem je, ker naredijo dolgočasno vožnjo, še bolj dolgočasno, saj nimaš kaj za početi.
Prednost bi bila mogoče v tem da si lahko privoščiš poln obrok z dunajcem, majonezo in pomfrijem med vožnjo ali pa da mi vozilo samo gre iskat stranko in jo pripelje in nato še odpelje domov, da ne rabi biti vedno ravno obratno.
Za kaj bolj samovoznega pa so vlaki, kjer lahko kaj prebereš v miru, je pa pri njih spet problem hitrost ker ti poka v ušesih.
Za iskat froce v vrtec bodo ta vozila čisto primerna, uporabnosti pa potem zmanjka.
Mc drive ali cash and carry sistem, kjer ti zložijo hrano v vozilo bo rešil določen problem prehranjevanja, kjer boš avto poslal na trojanske krofe, sam pa boš kofetkal na verandi.
Tu je neka uporabnost.
samo pri samovoznih avtih zgubi elektrika čisto ves pomen, saj se bo avto lahko šel sam tankat na benz pumpo.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
SambaShare ::
Tody ::
Sorry tud ti ne ves prej, je pa masina sigurno bolj sposobna vrjetnosti racunat kot ti. Ce bi bili ljudje tako hudi vozniki kot se opisuje v tej temi potem nebi bilo nesrec. AI te bo ze opozoril ce se ne bo mogel odlocit ampak v 99 % bo clovek sam po bremzi udaril, kar pa zna AI tudi sam.
SambaShare ::
Ishmael ::
Sorry tud ti ne ves prej, je pa masina sigurno bolj sposobna vrjetnosti racunat kot ti. Ce bi bili ljudje tako hudi vozniki kot se opisuje v tej temi potem nebi bilo nesrec. AI te bo ze opozoril ce se ne bo mogel odlocit ampak v 99 % bo clovek sam po bremzi udaril, kar pa zna AI tudi sam.
Folk se bo razvadil in bo nehal voziti in udarjati po bremzi.
Če narediš AI bolj zanesljiv kot 50%, ga moraš narediti zanesljivega 100%. Karkoli vmes je samo death trap.
Mislim da AI vozila od uvoza do izvoza - bi v celoti odpravila vse žrtve na AC - ki pa jih je, iskreno rečeno, precej malo. Ljudje umirajo na lokalkah.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ishmael ()
OrkAA ::
Problem samovoznih vozil je v tem, da jaz ne vem kaj bi pa drugega počel med vožnjo. Samo šofiranje je precej zanimivo in z boljšim nivojem vozil tudi zelo udobno in sproščujoče.
Knjige ne morem brati, četudi sem sopotnik, saj mi rata slabo, za podcaste je vse prehrupno in se je tudi težko fokusirati.
Problem je, ker naredijo dolgočasno vožnjo, še bolj dolgočasno, saj nimaš kaj za početi.
Oprosti ampak to je pa izkljucno tvoj problem. :) Ce ne ves kaj bi pocel med avtonomno voznjo, potem pa pac vozi?
Za kaj bolj samovoznega pa so vlaki, kjer lahko kaj prebereš v miru, je pa pri njih spet problem hitrost ker ti poka v ušesih.
Vlak te ne pobere na domacem pragu.
Za iskat froce v vrtec bodo ta vozila čisto primerna, uporabnosti pa potem zmanjka.
Mislim, da gre za hudo pomanjkanje domisljije.
Mc drive ali cash and carry sistem, kjer ti zložijo hrano v vozilo bo rešil določen problem prehranjevanja, kjer boš avto poslal na trojanske krofe, sam pa boš kofetkal na verandi.
Tej storitvi se rece dostava na dom in za njo ne potrebujes avtonomnega avta. No, lahko si ga privosci gostilna.
samo pri samovoznih avtih zgubi elektrika čisto ves pomen, saj se bo avto lahko šel sam tankat na benz pumpo.
Elektrika je energent, ki se ga da sproducirat na tisoce nacinov, bencin pa nadzorujejo velike korporacije. Hkrati se ekstremno zmanjsa lokalna onesnazenost. Mislim, da so to dovolj dobri razlogi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OrkAA ()
Ishmael ::
Tej storitvi se rece dostava na dom in za njo ne potrebujes avtonomnega avta. No, lahko si ga privosci gostilna.
Za dostavo rabiš plačati, avto pa ti stoji v garaži.
Tako, če malo bolje premislim. Zakaj nebi imel osebno samovozno transportno vozilo.
Torej neke vrste, premikajoči se hladilnik. Ko zmanjka, gre sam v nabavo in se pripelje v nadstropje.
Elektrika je energent, ki se ga da sproducirat na tisoce nacinov, bencin pa nadzorujejo velike korporacije. Hkrati se ekstremno zmanjsa lokalna onesnazenost. Mislim, da so to dovolj dobri razlogi.
Zato da je elektrika čista, TEŠ puha ven žveplo in kredite. ni ravno top ekonomija
Mislim, da gre za hudo pomanjkanje domisljije.
Jah za kaj pa bi jih ti uporabljal.
Iti na morje z avtom je še vedno lepo doživetje.
Samovozni avto reši problem vožnje, samo razširi pa možnosti uporabe. Tako kakor imajo danes mobiteli wifi in so "smart".
Ko imaš enkrat poceni način tansporta surovin iz enega konca do drugega se vse poceni in pohitri. Zakaj bi nesel paket na pošto, če ga lahko odpelje avto do naslovnika za polovico cene in v minimalnem času.
Zakaj bi zbiral in prenašal smeti, če jih lahko avto odpelje direktno v sortirnico. Prevoz gradbenega materiala lahko opravijo vozila sama. Tak zaprt sistem imajo že v odprtem kopu.
S manjšanjem zahtev po varnosti "smeti" in hrane pa postane vozilo zelo lahko. Pravzaprav je to prikolica s še enim parom koles in enako kompleksnostjo.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
OrkAA ::
Zato da je elektrika čista, TEŠ puha ven žveplo in kredite. ni ravno top ekonomija
Se strinjam, da trenutna situacija ni optimalna. Imamo pa pri elektriki to sreco, da jo na dolgi rok lahko izboljsamo. Pri bencinu te opcije ni.
Jah za kaj pa bi jih ti uporabljal.
Iti na morje z avtom je še vedno lepo doživetje.
Samovozni avto reši problem vožnje, samo razširi pa možnosti uporabe. Tako kakor imajo danes mobiteli wifi in so "smart".
Avto se v veliki vecini uporablja za voznjo v sluzbo. Tukaj lahko prihranis ogromno casa, ce lahko vmes pocnes kaj drugega kot vozis. Tisto voznjo na morje pa komot odvozis rocno in med tem uzivas.
Ko imaš enkrat poceni način tansporta surovin iz enega konca do drugega se vse poceni in pohitri. Zakaj bi nesel paket na pošto, če ga lahko odpelje avto do naslovnika za polovico cene in v minimalnem času.
Zato ker postar nabase v avto 100+ paketov in tako zmanjsa ceno prevoza enega samega paketa. Mislim, to so osnove. Zakaj je bus cenejsi od taksija?
Zakaj bi zbiral in prenašal smeti, če jih lahko avto odpelje direktno v sortirnico. Prevoz gradbenega materiala lahko opravijo vozila sama. Tak zaprt sistem imajo že v odprtem kopu.
Glej odgovor zgoraj. Smetarski tovornjak v eni voznji odpelje tedenske smeti cele soseske. Ce bi to delal tvoj avto bi bili stroski ogromni.
S manjšanjem zahtev po varnosti "smeti" in hrane pa postane vozilo zelo lahko. Pravzaprav je to prikolica s še enim parom koles in enako kompleksnostjo.
Seveda, ampak potem rabis drugacno infrastrukturo kot za prevoz potnikov. In mislim, da en avtonomni smetarski tovornjak to resi. Ne rabis 1000 malih. Tako kot iz trgovine ne neses vsakega izdelka posebej ampak jih zlozis v vrecko.
Ishmael ::
Glej odgovor zgoraj. Smetarski tovornjak v eni voznji odpelje tedenske smeti cele soseske. Ce bi to delal tvoj avto bi bili stroski ogromni.
Samo da so pri tovrnjaku zaposleni še 3-je ljudje in to precej mastno zaračunajo.
Kilometrina e-avta je drobiž. To je praktično edini strošek pri taki vožnji. 3€/100km ali koliko je že cena elektrike. 10€ je zadosti za 3 fure mesečno, pa v bistvu rabim samo eno.
Se strinjam, da trenutna situacija ni optimalna. Imamo pa pri elektriki to sreco, da jo na dolgi rok lahko izboljsamo. Pri bencinu te opcije ni.
Pač maš plin in ureo in ostale eko dodatke. Seveda da se da izboljšati.
Zato ker postar nabase v avto 100+ paketov in tako zmanjsa ceno prevoza enega samega paketa. Mislim, to so osnove. Zakaj je bus cenejsi od taksija?
Cena se zmanjša za poštarja, ne pa zame. 20 kil za 10€ za v sosednje mesto ali pa na drugi konec slovenije.
Notri se nabaše 10 takih paketov in on naj veselo sam dostavlja po sloveniji. Pa če hoče vozit po nasprotem pasu, malo po dveh, malo po štirih, vmes pobere še enega potnika iz prevoz.org in pelje mamico ki bo rodila v bolnišnico me res bk. Dokler je delo opravljeno in profit v žepu se ne sekiram. Prevoz pa je potem mogoč še za eno dodatno osebo, 5 kom * 4€ = 20€ za furo, 5€ "za benz", jaz pa lahko sedim doma v kavču in spremljam dogajanje v moji floti.
Seveda, ampak potem rabis drugacno infrastrukturo kot za prevoz potnikov. In mislim, da en avtonomni smetarski tovornjak to resi. Ne rabis 1000 malih. Tako kot iz trgovine ne neses vsakega izdelka posebej ampak jih zlozis v vrecko.
Kaj pa vem, saj en mali ni tako napačen. Omejitve v mestih so ponavadi dovozi. Ali pa dvigne celo kanto, dve, jih naloži in odpelje na zbiralnico iz katere potem vozijo večja vozila.
Poleg tega špasa, lahko se s takim vozom odpelješ v hribe brez štroma in ga pustiš da se odpelje v dolino na polnilnico in zjutraj spet nazaj.
Ali pa da ti sam pripelje štrom na vrh hriba, ker ga nimaš in priklopiš gor svoj električni žar in eno žarnico.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ishmael ()
Unknown_001 ::
Električi žar je K* od žara. To mora bit vsaj plin, če ne ni nič vredno. Tiste elektro pečke so veliko prešvoh za normalno peko.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
OrkAA ::
Samo da so pri tovrnjaku zaposleni še 3-je ljudje in to precej mastno zaračunajo.
Pri avtonomnem tovornjaku ne bodo rabili bit.
Kilometrina e-avta je drobiž. To je praktično edini strošek pri taki vožnji. 3EUR/100km ali koliko je že cena elektrike. 10EUR je zadosti za 3 fure mesečno, pa v bistvu rabim samo eno.
Elektricnega smetarja bos se vedno placal ceneje. O cem se sploh pogovarjava? Ti bi zdaj povecal promet, da bi vsak obcan sam lahko odvazal svoje smeti?! Ne vidim nobene logike v tem. Saj ves, da pri odvozu smeti najdrazje placas hranjenje in predelavo smeti in ne same voznje.
Pač maš plin in ureo in ostale eko dodatke. Seveda da se da izboljšati.
Elektrika se prakticno povsod posredno producira zaradi sonca, ki je neomejen* vir energije. Plin je omejen in precej redka dobrina na zemlji. Slovenija ga recimo nima, medtem ko lahko elektriko produciramo kolikor je hocemo. Meni se zdi to veliko boljsi deal.
Cena se zmanjša za poštarja, ne pa zame. 20 kil za 10EUR za v sosednje mesto ali pa na drugi konec slovenije.
Notri se nabaše 10 takih paketov in on naj veselo sam dostavlja po sloveniji. Pa če hoče vozit po nasprotem pasu, malo po dveh, malo po štirih, vmes pobere še enega potnika iz prevoz.org in pelje mamico ki bo rodila v bolnišnico me res bk. Dokler je delo opravljeno in profit v žepu se ne sekiram. Prevoz pa je potem mogoč še za eno dodatno osebo, 5 kom * 4EUR = 20EUR za furo, 5EUR "za benz", jaz pa lahko sedim doma v kavču in spremljam dogajanje v moji floti.
No evo, pa ti je zacela delat domisljija. Ampak hkrati tudi sam ugotavljas, da se voznja bolj splaca, ce lahko dostavi vec stvari/ljudi hkrati, kajne? :)
Kaj pa vem, saj en mali ni tako napačen. Omejitve v mestih so ponavadi dovozi. Ali pa dvigne celo kanto, dve, jih naloži in odpelje na zbiralnico iz katere potem vozijo večja vozila.
Res ne stekam kam tocno ciljas s tem. A zdaj bi rad, da ima vsaka tesla se pripomocke za pobiranje kant in pisemske nabiralnike. Pa mogoce se kason za pesek in bolnisko posteljo? Za vse to imamo namenska vozila, ki se bolj splacajo, ce stvari vozijo "na zalogo".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OrkAA ()
Unknown_001 ::
Še enkrat. Za avtonomen prevoz bo treba preuredit prometno infrastrukturo. Vse ostalo je polovičarska in s časom ko bo potreba po avtonomnosti rasla NEUČINKOVITA rešitev.
Trenutna infrastruktura je prilagojena človeškemu upravljanju.
Trenutna infrastruktura je prilagojena človeškemu upravljanju.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
OrkAA ::
Unknown_001 je izjavil:
Še enkrat. Za avtonomen prevoz bo treba preuredit prometno infrastrukturo. Vse ostalo je polovičarska in s časom ko bo potreba po avtonomnosti rasla NEUČINKOVITA rešitev.
Trenutna infrastruktura je prilagojena človeškemu upravljanju.
Zagotovo. Se pa verjetno strinjamo, da bo prvo prisla avtonomna voznja, sele potem pa optimizacija infrastrukture. Tako kot niso prvo zgradili cest in sele kasneje izumili avtomobilov/kocij.
Ishmael ::
Sam kaj točno se bo pri AI spremenilo ? AI bo v enem dnevu zmapiral vse lokalne ceste in to je nekako to. Po potrebi se jih bo dopolnilo kakor so urejena križišča in od takrat naprej ne rabi nobeden več posegati v delovanje.
Sam da smetarski tovrnjak lahko prevaža samo smeti, tesla pa še potnike/opremo ipd.
Stvari ki lahko pokrivajo več sektorjev hkrati so bolj izplačljive.
Zjutraj se peljejo delavci, čez dan neredni potniki, ponoči "smeti" in paketi.
Ne, samo dodelil bi mu naloge ki jih opravljajo sedaj druga zasebna podjetja.
TV killed the radio star. ni nekega hudega razloga da čez čas sploh obstajajo dostavna podjetja. Niti domača parkirišča. Avto se pospravi na neko javno parkirišče kjer je prostor 1cm spredaj, zadaj in ob straneh ter ob strehi.
Tak stvor ti lahko omogoči zelo velik luksuz ob ne prevelikem povečanju infrastrukture.
Filanje doma je passe, ko se ti avto lahko sam odpelje na nekaj megawatno polnilnico in po potrebi še avtopranje.
Ceste so lahko vse enosmerne s občasnimi "izvozi" vozila pa se bodo med sabo zmenila kdo se bo ustavil. Polovico manj vzdrževanja ni malo.
No evo, pa ti je zacela delat domisljija. Ampak hkrati tudi sam ugotavljas, da se voznja bolj splaca, ce lahko dostavi vec stvari/ljudi hkrati, kajne? :)
Sam da smetarski tovrnjak lahko prevaža samo smeti, tesla pa še potnike/opremo ipd.
Stvari ki lahko pokrivajo več sektorjev hkrati so bolj izplačljive.
Zjutraj se peljejo delavci, čez dan neredni potniki, ponoči "smeti" in paketi.
Elektricnega smetarja bos se vedno placal ceneje. O cem se sploh pogovarjava? Ti bi zdaj povecal promet, da bi vsak obcan sam lahko odvazal svoje smeti?! Ne vidim nobene logike v tem. Saj ves, da pri odvozu smeti najdrazje placas hranjenje in predelavo smeti in ne same voznje.
Ne, samo dodelil bi mu naloge ki jih opravljajo sedaj druga zasebna podjetja.
TV killed the radio star. ni nekega hudega razloga da čez čas sploh obstajajo dostavna podjetja. Niti domača parkirišča. Avto se pospravi na neko javno parkirišče kjer je prostor 1cm spredaj, zadaj in ob straneh ter ob strehi.
Tak stvor ti lahko omogoči zelo velik luksuz ob ne prevelikem povečanju infrastrukture.
Filanje doma je passe, ko se ti avto lahko sam odpelje na nekaj megawatno polnilnico in po potrebi še avtopranje.
Ceste so lahko vse enosmerne s občasnimi "izvozi" vozila pa se bodo med sabo zmenila kdo se bo ustavil. Polovico manj vzdrževanja ni malo.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Nice touch:
To mamo na mercedesovem kombiju. Super stvar da pol witrexa ne nese na streho pa še za brisalce je bolj zdravo ker so bolj omočeni in s fem podmazani, da se ne poškodujejo na suho.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt