Forum » Pomoč in nasveti » Carinska pošta
Carinska pošta
Ribič ::
Zahtevali so link, tako da je sedaj vse uredu, bolj pa me skrbi to, da je sedaj pregled izdelka. Bomo vidli kaj bo..
Pri meni še nikoli niso zahtevali linka do izdelka. Vedno sem jim pa poslal screenshot transakcije na aliexpress, kjer je razvidna cena ozdelka, pa je bilo vse vredu. Plačal sem pač tiste butaste stroške manipulacije in DDV.
Pozdravljeni. Pred kratkim sem naročil iz alija čevlje za katere sem plačal cca. 50$, sedaj pa želi carinska pošta da jim pošljem račun. Ko sm odpru na internetu moj primer piše da je Skupna vrednost blaga 18USD, čeprav v resnici ni. Prav tako so čevlji replika. Ima kdo kakšen nasvet in ali se splača photoshopat cene in potem to poslat njim. Lp
Meni se tole zdi čudno. Kako oni dejansko vedo, da je izdelek vreden več od 22 EUR in zakaj potem pošiljajo zahteve za račune, če že poznajo vrednost. Me prav zanima kako natančno oni dejansko pregledujejo robo.
Poskusi naslednje:
Kupiš dva zelo podobna izdelka pri različnima prodajalcema ali pri enem prodajalcu s časovnim zamikom (drugega kupiš malo kasneje, da ju ne pošlje v isti kuverti). En izdelek naj bo zelo drag, drugi pa zelo poceni, oba pa nad 22 EUR. Morata pa res biti na izgled zelo podobna ali celo identična. Potem pa čakaj in ko bo carina zahtevala za informacije, jim podaj zamenjani sliki. Se pravi za drag izdelek jim pošlješ screenshot za ta poceni izdelka in obratno. Skupaj boš za oba izdelka še vedno plačal pravo ceno, ki jo pač moraš (če predpostavim, da bodo obe pošiljki odprli in pregledali). Videl pa boš kako so previdni pri preverjanju cen izdelkov. Če bo stvar šla čez brez problemov, potem ne preverjajo kaj dosti. Če te bodo pa zalotili, se pa še vedno lahko opravičiš, da si izdelka pač pomešal med seboj in jim pošlješ pravo sliko transakcije.
lp
Pithlit ::
Pri meni še nikoli niso zahtevali linka do izdelka.
Saj ga nikoli ne:
"prosimo da predložite dokumente (računi ali drugi dokumenti), iz katerih so razvidni predmeti nakupa, cene in stroški pošiljanja."
Nekaterim je pač lažje nalimat link do izdelka.
Kako oni dejansko vedo, da je izdelek vreden več od 22 EUR in zakaj potem pošiljajo zahteve za račune, če že poznajo vrednost.
Ne vejo. Le iz pomanjkljive dokumentacije, teže in velikosti paketa ter lastnih izkušenj sumijo da s paketom nekaj ni čisto v redu. Zato pa prosijo za dopolnitev.
Poskusi naslednje:
Kupiš dva zelo podobna izdelka pri različnima prodajalcema ali pri enem prodajalcu s časovnim zamikom (drugega kupiš malo kasneje, da ju ne pošlje v isti kuverti). En izdelek naj bo zelo drag, drugi pa zelo poceni, oba pa nad 22 EUR. Morata pa res biti na izgled zelo podobna ali celo identična. Potem pa čakaj in ko bo carina zahtevala za informacije, jim podaj zamenjani sliki. Se pravi za drag izdelek jim pošlješ screenshot za ta poceni izdelka in obratno. Skupaj boš za oba izdelka še vedno plačal pravo ceno, ki jo pač moraš (če predpostavim, da bodo obe pošiljki odprli in pregledali). Videl pa boš kako so previdni pri preverjanju cen izdelkov. Če bo stvar šla čez brez problemov, potem ne preverjajo kaj dosti. Če te bodo pa zalotili, se pa še vedno lahko opravičiš, da si izdelka pač pomešal med seboj in jim pošlješ pravo sliko transakcije.
Se ti ne zdi da je ceneje poskrbet za pravilno izpolnjeno dokumentacijo? Heck, še plačat pošti tiste 4€ stroškov je ceneje.
Ti pa mu predlagaš naj si kupi dva avta... za vsak slučaj, če mu enega policisti zarubijo ker se bo pijan vozil po avtocesti v nasprotno smer (namesto da bi mu predlagal naj enostavno ne vozi pijan).
Life is as complicated as we make it...
Ribič ::
Nobenega avta ni potrebno kupiti. Jaz sem kupil pač dve USB kameri, ki ju bom potreboval pri določenih projektih. Ena je bila 30 EUR, druga pa 65 EUR. Na "žalost" pa sta obe prišli čez brez carine.
kixs ::
A je mozno, da imajo bazo "uporabnikov"?
Pred kaksne pol leta in vec tudi vecje skatle niso preverjal - recimo 60x40x30cm. Potem sem parkrat dobil za pregled in od takrat gre vse, kar je vecje od kuverte, v pregled. Ce je bilo vcasih bolj kot ne random, danes ni videt tako.
Pred kaksne pol leta in vec tudi vecje skatle niso preverjal - recimo 60x40x30cm. Potem sem parkrat dobil za pregled in od takrat gre vse, kar je vecje od kuverte, v pregled. Ce je bilo vcasih bolj kot ne random, danes ni videt tako.
Pithlit ::
Ne bit paranoičen no...
Promet se je povečal, poizkusi 'goljufij' takisto... povečal se je pritisk države ker pač rabi denar = bolj striktni pregledi. Pošta se pa verjetno tudi ne brani tistih 4€/pošiljko ker jih velika večina nima urejenih dokumentov.
Promet se je povečal, poizkusi 'goljufij' takisto... povečal se je pritisk države ker pač rabi denar = bolj striktni pregledi. Pošta se pa verjetno tudi ne brani tistih 4€/pošiljko ker jih velika večina nima urejenih dokumentov.
Life is as complicated as we make it...
zupan1 ::
Da ne odpiram nove teme...
Danes sem carinski pošti poslal dokumente o enem paketu. Zanj sem plačal dobra dva dolarja. Predvidevam, da mi bodo zaračunali carinski postopek, ki stane cca. 5€. Če bo res tako, potem paketa ne bom vzel od poštarja. Iz principa.
Me lahko lovijo zaradi ne prevzema?
Danes sem carinski pošti poslal dokumente o enem paketu. Zanj sem plačal dobra dva dolarja. Predvidevam, da mi bodo zaračunali carinski postopek, ki stane cca. 5€. Če bo res tako, potem paketa ne bom vzel od poštarja. Iz principa.
Me lahko lovijo zaradi ne prevzema?
Mare2 ::
Da ne odpiram nove teme...
Danes sem carinski pošti poslal dokumente o enem paketu. Zanj sem plačal dobra dva dolarja. Predvidevam, da mi bodo zaračunali carinski postopek, ki stane cca. 5€. Če bo res tako, potem paketa ne bom vzel od poštarja. Iz principa.
Me lahko lovijo zaradi ne prevzema?
Če je tudi na CN 22 znesek 2USD, greva stavt, da ne boš plačal nič. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
mulc007 ::
Tim135 se pa že dolgo ni oglasil. Verjetno po arestu hodi s svojimi novimi supergami. Projekt fotošopek se ni izšel.
zupan1 ::
Na srečo ni bilo potrebno plačati carinskih stroškov. Očitno ni panike, če je CN znesek višji kot dejanski...
jero_no1 ::
Da si malo izposodim tole temo.
Ali je na CP zaposlenih nekaj naprednih uradnikov in nekaj nepismenih? :) Ta teden sem imel 2 zanimiva dogodka.
Pošiljka s pravilno izpolnjenim CN22 in ceno 27$, iz deklaracije je bilo očitno da prihaja iz daljnega vzhoda, je prišla k meni domov brez da se je kdo dotakne.
Druga pošiljka z napačno izpolnjenim CN22 in ceno 18$ (dejanska vrednost 20$ več), iz deklaracije razvidno, da je izvor Nizozemska (dejansko je bila China), se je ustavila na CP in je blo treba plačat DDV.
Moti me samo to, da sem isto zadevo že naročil in je šla z isto deklaracijo skoz brez dodatnih stroškov. Bral sem o teh forah, da se pošiljke iz China nekje prepakirajo da imajo EU deklaracije, da potem prejemniki nimamo dodatnih stroškov. Ali je možno, da je šel tukaj uradnik preverjat pot pošiljke s tracking Nr. in je vidu, da zadeva izhaja iz Kitajske in ne Nizozmeske?
Upam, da sem razumljivo napisal, kaj me bega. Nimam nič proti, da so naši uradniki korektno opravili svoje delo in se ne pritožujem nad tem, da sem mogu plačat dajatve, ki jih po zakonu moram.
Ali je na CP zaposlenih nekaj naprednih uradnikov in nekaj nepismenih? :) Ta teden sem imel 2 zanimiva dogodka.
Pošiljka s pravilno izpolnjenim CN22 in ceno 27$, iz deklaracije je bilo očitno da prihaja iz daljnega vzhoda, je prišla k meni domov brez da se je kdo dotakne.
Druga pošiljka z napačno izpolnjenim CN22 in ceno 18$ (dejanska vrednost 20$ več), iz deklaracije razvidno, da je izvor Nizozemska (dejansko je bila China), se je ustavila na CP in je blo treba plačat DDV.
Moti me samo to, da sem isto zadevo že naročil in je šla z isto deklaracijo skoz brez dodatnih stroškov. Bral sem o teh forah, da se pošiljke iz China nekje prepakirajo da imajo EU deklaracije, da potem prejemniki nimamo dodatnih stroškov. Ali je možno, da je šel tukaj uradnik preverjat pot pošiljke s tracking Nr. in je vidu, da zadeva izhaja iz Kitajske in ne Nizozmeske?
Upam, da sem razumljivo napisal, kaj me bega. Nimam nič proti, da so naši uradniki korektno opravili svoje delo in se ne pritožujem nad tem, da sem mogu plačat dajatve, ki jih po zakonu moram.
Machete ::
Če mogoče kdo bolj pozna postopanje CP, bi prosil za komentar.
Iz USA sem naročil nek rezervni kos za stroj, kateri je bil poslan 29.4.19. Za ta kos sem se odločil, ker takrat boljše variante iz EU nisem našel in tudi vedno sem dobil pošto iz USA zelo hitro. Gre tudi za zelo prodajano in dobro ocenjeno aftermarket kopijo OEM in seveda tudi s carinjenjem in davkom za polovico manjši znesek.
USPS tracking se je zamrznil v času 18.5.19, ko je kazalo, da je izdelek na Brniku. Po mnogo povpraševanja na razne konce, sem obupal in zadevo za dvokratno ceno naročil iz Italije, in tudi dobil v parih dneh. Tega kosa torej ne rabim več že kar nekaj časa. Danes pa priroma obvestilo, da je izdelek predmet carinjenja itd.. Seveda sem CP povprašal že prej, kje je zadeva in so strogo zatrjevali, da je nesledljiva in da je oni nimajo. Torej skoraj 3 tedne se je zadeva valjala nekje v Sloveniji. (Da ne omenim, da je podoben paket v USA sledljiv na vsakem koraku in je prišel do končnega uporabnika v 10. dneh!!) Kdo in zakaj je zabluzil niti ni pomembno sedaj.
Sem pa ob precej denarja in precej časa, ker zadeve nisem mogel popraviti prej in ceneje. Tu me malo jezi, da CP nima nobenih rokov in odgovornosti in so rahla država v državi.
Kaj naj naredim sedaj?
1. zadevo pocarinim, počakam, pošljem nazaj prodajalcu in pušnem poštnino do mene in še eno poštnino do USA, ter strošek postopka in znesek carine, kar je nakoncu kar lep znesek, zaradi nenormalne zamude CP?
2. ignoriram vse skupaj in na paypalu označim, da zadeve nisem prejel (dejansko je obvestilo prišlo čez obljubljeni časovni okvir, kaj šele artikel do mene)?
3. pocarinim, in prodajam naslednjih 5 let na EU trgu z izgubo?
Kaj se zgodi, če paketa ne prevzamem? Na obvestilu piše 'pošiljatelj neznan', kar je še ena buča CP. Nočem bit mona do prodajalca, ker je očitno poslal korektno in hitro.
Predolgo sem opisal, da se izognem odvečnemu filozofiranju kaj in zakaj.. Prosim za konkretne predloge in predvsem za odgovor, v koliko časa in na čigave stroške se zadeva vrne ob neprevzemu?
Iz USA sem naročil nek rezervni kos za stroj, kateri je bil poslan 29.4.19. Za ta kos sem se odločil, ker takrat boljše variante iz EU nisem našel in tudi vedno sem dobil pošto iz USA zelo hitro. Gre tudi za zelo prodajano in dobro ocenjeno aftermarket kopijo OEM in seveda tudi s carinjenjem in davkom za polovico manjši znesek.
USPS tracking se je zamrznil v času 18.5.19, ko je kazalo, da je izdelek na Brniku. Po mnogo povpraševanja na razne konce, sem obupal in zadevo za dvokratno ceno naročil iz Italije, in tudi dobil v parih dneh. Tega kosa torej ne rabim več že kar nekaj časa. Danes pa priroma obvestilo, da je izdelek predmet carinjenja itd.. Seveda sem CP povprašal že prej, kje je zadeva in so strogo zatrjevali, da je nesledljiva in da je oni nimajo. Torej skoraj 3 tedne se je zadeva valjala nekje v Sloveniji. (Da ne omenim, da je podoben paket v USA sledljiv na vsakem koraku in je prišel do končnega uporabnika v 10. dneh!!) Kdo in zakaj je zabluzil niti ni pomembno sedaj.
Sem pa ob precej denarja in precej časa, ker zadeve nisem mogel popraviti prej in ceneje. Tu me malo jezi, da CP nima nobenih rokov in odgovornosti in so rahla država v državi.
Kaj naj naredim sedaj?
1. zadevo pocarinim, počakam, pošljem nazaj prodajalcu in pušnem poštnino do mene in še eno poštnino do USA, ter strošek postopka in znesek carine, kar je nakoncu kar lep znesek, zaradi nenormalne zamude CP?
2. ignoriram vse skupaj in na paypalu označim, da zadeve nisem prejel (dejansko je obvestilo prišlo čez obljubljeni časovni okvir, kaj šele artikel do mene)?
3. pocarinim, in prodajam naslednjih 5 let na EU trgu z izgubo?
Kaj se zgodi, če paketa ne prevzamem? Na obvestilu piše 'pošiljatelj neznan', kar je še ena buča CP. Nočem bit mona do prodajalca, ker je očitno poslal korektno in hitro.
Predolgo sem opisal, da se izognem odvečnemu filozofiranju kaj in zakaj.. Prosim za konkretne predloge in predvsem za odgovor, v koliko časa in na čigave stroške se zadeva vrne ob neprevzemu?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
kixs ::
Ce ne prevzames, bodo v roku 15 dni poslali nazaj na svoje stroske. Prodajalec bo dobil artikel nazaj in to je to. Dobro bi bilo, da ga prej obvestis in ko prejme posiljko, tudi vrnes kupnino.
Machete ::
Ok. Čeprav kupnino bo moral on vrniti ne jaz. Si ziher, da ne bo usps njega terjal za poštnino za nazaj?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
kixs ::
Čeprav kupnino bo moral on vrniti ne jaz.
Itak :lol:
Vendar ga vsekakor prej obvesti.
Povratne postnine ne bo placal. Lahko ti pa zaracuna strosek za "restock" in prvotno postnino.
DeeCoy ::
Dogovori se s prodajalcem, sigurno bo imel rešitev. Mogoče lahko celo on prekliče pošiljanje in bo dobil nazaj brez stroškov.
kixs ::
Sej prodajalec dobi paket nazaj brez stroskov.
Kako pa lahko preklice posiljanje, ko pa je paket ze na nasi carini? Niti ne vem ali se to sploh da!?
Kako pa lahko preklice posiljanje, ko pa je paket ze na nasi carini? Niti ne vem ali se to sploh da!?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
St235 ::
Seveda sem CP povprašal že prej, kje je zadeva in so strogo zatrjevali, da je nesledljiva in da je oni nimajo. Torej skoraj 3 tedne se je zadeva valjala nekje v Sloveniji.
bistveno večja verjetnost je seveda, da se je tracking preprosto nehal, ko je pošiljka zapustila izhodiščno lokacijo. Dostikrat ti kar random (ali celo kar naslednji dan) napiše arrived at destination country.
Machete ::
Tracking, če se ga spomniš iz one druge 'usa paket' teme, je imel precej časovnega smisla, in tudi pot je bila pričakovana za usps. Skoraj gotovo je bil tracking pravi.
Ali je možno da niso vedeli s čim imajo opravka in je zato tako dolgo trajalo? (Kakor so poimenovali vsebino je rav in verjetno iz računa in je jasno po sekundi googlanja zakaj se gre). So razni specilani kovinski predmeti podvrženi preverjanju, da niso na kaki listi prepovedanih kosov zaradi orožja ipd. (predmet je povsem miroljubne narave), ali nimajo kadra, ali so samo počasni, ali se jim dejansko mehansko zadeve kam izgubijo za neko obdobje (ne vem, pod transportne trakove npr.)?
Ali je možno da niso vedeli s čim imajo opravka in je zato tako dolgo trajalo? (Kakor so poimenovali vsebino je rav in verjetno iz računa in je jasno po sekundi googlanja zakaj se gre). So razni specilani kovinski predmeti podvrženi preverjanju, da niso na kaki listi prepovedanih kosov zaradi orožja ipd. (predmet je povsem miroljubne narave), ali nimajo kadra, ali so samo počasni, ali se jim dejansko mehansko zadeve kam izgubijo za neko obdobje (ne vem, pod transportne trakove npr.)?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
St235 ::
teoretično je možno vse od naštetega, tako da razen preko vedeževalske krogle ne bomo nikol vedli, al je bil len carinik, fake tracking ali pa splet nesrečnih okoliščin.
nirm ::
kolk mislite, da so šanse za dodatne stroške na stvar, ki na aliju stane 23e in dam potem gor kupon, da je 20,5e? če mi usekajo +15e, ne vem če se mi sploh splača naročati
Mare2 ::
kolk mislite, da so šanse za dodatne stroške na stvar, ki na aliju stane 23e in dam potem gor kupon, da je 20,5e? če mi usekajo +15e, ne vem če se mi sploh splača naročati
nirm, naredi prt Scr naročila, ko je kupon upoštevan in si shrani. Ob naročilu jim napiši naj na cn 22 vpišejo realno ceno, torej 20,5 EUR. Če bodo pravilno vpisali, ne bo dodatnega stroška. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
St235 ::
Ales ::
@nirm ...kar posledično pomeni, da bo vrednost izdelka še vedno 23 EUR in bos plačal DDV in stroške postopka, če ti bodo pošiljko seveda pregledali. No, lahko se seveda tudi zgodi, da bo šla pošiljka mimo pregleda in v vsakem primeru ne boš plačal nič, ampak na to se ni za zanašati.
Za kakšen kupon točno pa gre?
Za kakšen kupon točno pa gre?
Mare2 ::
Sem lani kupoval Powerbank in sva šla po telefonu s carinico pošte skoz naročilo step by step in je prišlo s Alijevim kupončkom € 21,43. Zelo na tesno. Zato sem tudi uporabil EUR, po njenem nasvetu. Je rekla, da ona te kupončke za 1$ ali 2 upošteva. Takrat sem si še zapisal ime te ženske (nimam več), če bi šlo kaj narobe.
Je bilo vse OK.
Je bilo vse OK.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
w4nkst4 ::
iz kitajske sem naročil parfum 105ml vrednost 30 EUR in sedaj leži na carinski pošti...a sploh lahko prevzamem 105 ml parfum in če ja kok bo za plačat stroškov?ww
St235 ::
A res treba potegnit 20 tem iz naftalina za nekaj, kar smo 1000x prediskutiral?
DDV + stroške carinjenja. Preveri na ceniku pošte koliko točno je strošek carinjena, mislim da okol 8 EUR.
ne vem pa zakaj točno ne bi mogel prevzet parfuma.
DDV + stroške carinjenja. Preveri na ceniku pošte koliko točno je strošek carinjena, mislim da okol 8 EUR.
ne vem pa zakaj točno ne bi mogel prevzet parfuma.
w4nkst4 ::
ne sej gre za toaletno vodo, ne za parfum...je pa to verjetno trosarinsko blago in so dolocene kolicinske omejitve, za parfum 50g za toaletno vodo pa 0.25 L...js sm nabavu 105 ml toaletne vode tko da verjetno ne bo trosarine?
Ales ::
Prvič kaj takega počneš?
Lepo globoko vdahni in počakaj, da dobiš obvestilo s carinske pošte ali pa kar pošiljko.
Lepo globoko vdahni in počakaj, da dobiš obvestilo s carinske pošte ali pa kar pošiljko.
Qm9qYW4 ::
Pozdravljeni,
zanima me, kako Carinska Pošta obravnava dinamične cene? Na to vprašanje mi g. D.Š. s Carinske in izmenjalne pošte ne poda odgovora.
Gre se za naročila izdelkov, katerim cene občutno nihajo ali izdelkov iz znanih akcij. Recimo primer so slušalke, ki na Amazon nihajo med 199 GBP in 89 GBP, ali DNK test, ki je na proizvajalčevi strani vsako leto 2 tedna novembra znižan na 99€, sicer se prodaja po 599€ (oziroma ceneje z osebno kodo za popust, ki si jo takrat dobil na mail).
Seveda carinik takšnim računom ne verjame (kljub poslanim vsem dostopnim potrdilom in posnetkom zaslona, tudi s strani prodajalca) in po nekaj mailih odgovori
Tudi po poslani povezavo do naročila (ki jo lahko vidi brez prijave, saj je UUID v povezavi sami), ni OK, saj on v trenutku carinjenja zadeve po tej ceni ne more kupiti.
Predvidevam, da bo to postal vedno večji problem: hkrati zato, ker se po novem plača DDV na vsako pošiljko, hkrati tudi zato, ker so dinamične cene vedno bolj izrazite oziroma veliko strani izkorišča to psihologijo za povečevanje prodaje ("samo danes XX % popust" 1x na mesec ali dva, novi kupci -XX $, ...). Po drugi strani pa je bistvo smotrnih kupcev to, da kupijo izdelek po optimalnih cenah, tudi če je treba za to nekoliko čakati.
Verjamem, da cariniki niso neumni, čeprav se takšne radi delajo. Za kakršen koli nasvet ali tudi pravno pomoč glede obravnavanja takšnih primerov bom hvaležen. Bolj kot za finančne koristi se gre tukaj za princip: če carinik ni zmožen nekega izdelka kupiti po določeni ceni - bodisi zaradi neznanja, pomanjkanja časa (za ukvarjanje s posamezno stranko), trme, občutka večvrednosti (dokler drži moj paket) ali fluktuacije cen - to še ne pomeni, da ima izdelek neko drugo vrednost. Da se v povezavo vrednosti in prikazane cene raje ne spustimo.
Hvala in lep pozdrav
zanima me, kako Carinska Pošta obravnava dinamične cene? Na to vprašanje mi g. D.Š. s Carinske in izmenjalne pošte ne poda odgovora.
Gre se za naročila izdelkov, katerim cene občutno nihajo ali izdelkov iz znanih akcij. Recimo primer so slušalke, ki na Amazon nihajo med 199 GBP in 89 GBP, ali DNK test, ki je na proizvajalčevi strani vsako leto 2 tedna novembra znižan na 99€, sicer se prodaja po 599€ (oziroma ceneje z osebno kodo za popust, ki si jo takrat dobil na mail).
Seveda carinik takšnim računom ne verjame (kljub poslanim vsem dostopnim potrdilom in posnetkom zaslona, tudi s strani prodajalca) in po nekaj mailih odgovori
Posredujte preverljivo povezavo s tako vrednostjo ali se obračuna na javno objavljeno na spletu.
Tudi po poslani povezavo do naročila (ki jo lahko vidi brez prijave, saj je UUID v povezavi sami), ni OK, saj on v trenutku carinjenja zadeve po tej ceni ne more kupiti.
Predvidevam, da bo to postal vedno večji problem: hkrati zato, ker se po novem plača DDV na vsako pošiljko, hkrati tudi zato, ker so dinamične cene vedno bolj izrazite oziroma veliko strani izkorišča to psihologijo za povečevanje prodaje ("samo danes XX % popust" 1x na mesec ali dva, novi kupci -XX $, ...). Po drugi strani pa je bistvo smotrnih kupcev to, da kupijo izdelek po optimalnih cenah, tudi če je treba za to nekoliko čakati.
Verjamem, da cariniki niso neumni, čeprav se takšne radi delajo. Za kakršen koli nasvet ali tudi pravno pomoč glede obravnavanja takšnih primerov bom hvaležen. Bolj kot za finančne koristi se gre tukaj za princip: če carinik ni zmožen nekega izdelka kupiti po določeni ceni - bodisi zaradi neznanja, pomanjkanja časa (za ukvarjanje s posamezno stranko), trme, občutka večvrednosti (dokler drži moj paket) ali fluktuacije cen - to še ne pomeni, da ima izdelek neko drugo vrednost. Da se v povezavo vrednosti in prikazane cene raje ne spustimo.
Hvala in lep pozdrav
Kumbaja ::
tezava je v tem, da je osnova za obracun vrednost blaga, ki ni nujno enaka placilu. oziroma drugace receno placilo nujno ne odraza dejanske cene, ker ni upostevan 1001 faktor (recimo dobropis, poseben individualni popust na podlagi clanstva ali pa cisto navadna goljufija).
posledicno pa lahko pride so tezav pri cisto legitimni tranzakciji, kot jo opisujes. sploh tam kjer je osnovna cena ekstremno napihnjena in potem dejansko preko individualnih kuponov ekstremno znizana (dnk testi). se posebej sledbje je problematicno. recimo da kupim nekaj kar je v proati prodaji 1000 eur za 10 eur, seveda pa sem prej moral placat 990 eur za enoletno clanarino.
na zalost v odnosu do carinske poste vec kot da predlozis cim vec dokazil (vkljucno z recimo izjavo prodajalca) ne mores.
Pod crto ce je trzna vrednost blaga x, je to osnova za ddv, ne pa morebitna osebna okoliscina, ki ti je onogocala nakup po ugodnejsi ceni.
Vedno ti pa post festum ostaja sodna pot.
posledicno pa lahko pride so tezav pri cisto legitimni tranzakciji, kot jo opisujes. sploh tam kjer je osnovna cena ekstremno napihnjena in potem dejansko preko individualnih kuponov ekstremno znizana (dnk testi). se posebej sledbje je problematicno. recimo da kupim nekaj kar je v proati prodaji 1000 eur za 10 eur, seveda pa sem prej moral placat 990 eur za enoletno clanarino.
na zalost v odnosu do carinske poste vec kot da predlozis cim vec dokazil (vkljucno z recimo izjavo prodajalca) ne mores.
Pod crto ce je trzna vrednost blaga x, je to osnova za ddv, ne pa morebitna osebna okoliscina, ki ti je onogocala nakup po ugodnejsi ceni.
Vedno ti pa post festum ostaja sodna pot.
k3k3tz ::
Iz prakse... upoštevajo se popusti, ki so splošno dostopni. Če kahko dokažeš, da je tisti DNK test vsako leto znižan za vse kupce, priloži screenshot. Vsi enormni popusti so avtomatično "sumljivi", tko da je fajn met vse dokumentirano.
darkolord ::
tezava je v tem, da je osnova za obracun vrednost blaga, ki ni nujno enaka placilu.V bistvu je vrednost blaga pri uvozu t.i. "transakcijska vrednost blaga", ki se določi na osnovi dogovorjene in dejansko plačane cene.
Zakonik določa, da se kot carinska vrednost blaga upošteva njena transakcijska vrednost le, če ustreza predpisanim pogojem:
• za kupce ni omejitev v zvezi z razpolaganjem z blagom ali uporabo blaga, razen tistih, ki jih zahtevajo zakon ali javni organi EU Unije;
• prodaja ali cena ni pogojena ali se ne zahteva neka povratna korist, katere vrednosti ni mogoče določiti v zvezi z blagom;
• noben del izkupička iz kupčeve nadaljnje prodaje, prepustitve ali uporabe blaga ne pripada neposredno ali posredno prodajalcu;
• kupec in prodajalec nista vzajemno povezana oziroma (če sta povezana) na dogovorjeno ceno ni vplivalo trgovinsko, finančno ali kako drugo razmerje med kupcem in prodajalcem ter je transakcijska vrednost sprejemljiva za določitev carinske vrednosti.
Če po tej metodi ni mogoče določiti vrednosti, potem se uporabijo druge metode.
Zgornji primer še vedno ustreza vsem pogojem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
ElNuncio ::
Ima kdo kake izkušnje, če kupim uro na creationwatches, mislim da pošiljajo iz Singapurja, ali mi bo naša carina kasirala? In če ja, koliko? za uro za recimo 100€ do 200€.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pošta Slovenije in prisilni stroški (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 61830 (44220) | AndrejO |
» | Carinska pošta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Loža | 103714 (58575) | Mare2 |
» | Kako carina ve vrednost izdelka? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 32626 (29194) | Fritz |
» | Carinski postopek - računOddelek: Loža | 10396 (8709) | Ganon |