» »

Spet nateg na TV!

Spet nateg na TV!

1
2
»

PaX_MaN ::

MrStein je izjavil:

Sporočilo Slovencev glede tega: Oprostite, a za to zdaj nimamo časa. Ukvarjamo se namreč z Janšo!

Veste, lagat ni lepo:
Zadnji odgovor se glasi., itd." in z mimiko telesa poziva gledalce - potrošnike k sodelovanju v oddaji preko klica na plačljivo telefonsko številko 090 33 60, kljub temu, da je glede na koncept in pridobitni namen ugankarskega kviza jasno, da v eter več minut ne bo spuščen noben klic oziroma je z vidika potrošnika popolnoma nepredvidljivo, kdaj bo kakšen klic spuščen v eter, čeprav potrošniki kličejo in čakajo na liniji, kot je bilo na primer:
* v oddaji 30. 12. 2015, ko je v med 13.39 uro in 13.45 uro na plačljivo telefonsko številko klicalo 86 gledalcev; med 13.46 uro in 13.5 je klicalo 226 gledalcev; med 13.56 uro in 14.05 pa je klicalo 130 gledalcev v studio, pa v teh časovnih intervalih ni bil prevezan noben klic, med tem ko je bilo med 14.07 uro in koncem oddaje dejanskih klicev 439, v eter pa je bil spuščen samo eden in sicer zadnji klic. V celotni oddaji pa je bilo v studio prevezanih skupaj 14 klicev od skupaj vsaj 1042 klicev
* V oddaji 22. 1. 2016 je med 13.26 in 13.40 uro klicalo 121 gledalcev, od teh je bilo 5 gledalcev spuščenih v eter; med 13.41 uro in 13.50 uro je klicalo 103 gledalcev v studio, pa v tem časovnem intervalu ni bil prevezan noben klic; med 13.52 uro in 14.01.50 uro je klicalo 127 gledalcev v studio, pa v tem časovnem intervalu ni bil prevezan noben klic; med 14.03 uro in do konca oddaje je klicalo še 206 gledalcev v studio, pa sta bila prevezana samo še dva klica. V celotni oddaji je bilo v studijo prevezanih 16 klicev od skupaj 589 klicev.
* V oddaji 27. 1. 2016 z začetkom ob 13:25 uri je od 14.05 ure do 14.10 ure v oddajo klicalo 65 gledalcev, nihče pa ni bil spuščen v eter; med 14:10 in 14.22 pa je bilo zabeleženih 157 klicev, a je bil samo eden spuščen v eter. V celotni oddaji pa je bilo v studio prevezanih 22 klicev od skupaj 500 klicev.
* V oddaji 24. 3. 2016 z začetkom ob 13:20 uri je med 14:00 ure do 14:22 ure klicalo v oddajo 163 gledalcev, od teh pa so spustili v eter samo 4 gledalce; od 14:00 ure do 14: 11 ure niso spustili v eter nobenega gledalca, čeprav je bilo v tem času v oddajo zabeleženih 82 klicev; od 14:15 ure do 14:22 ure so v eter spustili enega gledalca, čeprav je bilo v tem času zabeleženih 60 klicev. V celotni oddaji je bilo v studio prevezanih 34 klicev od skupaj vsaj 273 klicev
* Poleg tega morajo gledalci (od dne 7. 2. 2016 dalje) za sodelovanje v oddaji najprej odgovoriti na tri lahka vprašanja, kar pomeni klic v dolžini najmanj 3:51 minute.
* Za neposredno sodelovanje v oddaji se oblikuje čakalna vrsta, pri čemer potrošnik ne ve, kateri v čakalni vrsti je, glede na potek, vodenje oddaje in nagovarjanje voditelja pa klicatelj dobi vtis, da drugih klicateljev ni na liniji in da bo njegov klic prevezan v studio. Z vsem tem tožnik ustvarja lažen vtis, da bo potrošnik že na podlagi telefonskega klica na plačljivo telefonsko številko dobil nagrado. Takšen klic predstavlja oškodovanje potrošnikov za najmanj 3:51 minute povezave, tožnik pa tako z nedopustnim vplivanjem povzroči ali bi utegnil povzročiti, da potrošnik sprejme ali utegne sprejeti odločitev o sodelovanju v ugankarske kvizu, ki je sicer ne bi sprejel (točka 1 izreka). Tožniku se prepoveduje uporaba agresivne poslovne prakse, ki v vseh okoliščinah velja za nepošteno, kot je navedeno v točki 1 izreka te odločbe.
[...]
17. Iz pravilno ugotovljenega dejanskega stanja v obravnavani zadevi izhaja, da potrošniki, ki pokličejo po telefonu v TV kviz A. in sodelujejo pri reševanju ugank ne vedo, koliko klicateljev je v čakalni vrsti na telefonski liniji in so prepričani, da bodo vsak čas na vrsti glede na nagovore voditeljice/voditelja te oddaje, ki s svojimi nagovori vzbuja lažni vtis, da je temu tako. Na ta način se ustvarja lažen vtis, da bo potrošnik na podlagi določenega dejanja (klica na plačljivo telefonsko številko) dobil nagrado oz. ugodnost. Dajanje, na podlagi katerega je mogoče zahtevati nagrado oz. ugodnost pa vključuje potrošnikovo plačilo telefonskega klica, ki za potrošnike nedvomno predstavlja strošek, ki ga morajo plačati tudi, če ne prejmejo nagrade oz. druge ugodnosti. Da so v pravilno ugotovljenem dejanskem stanju v zadevi podani zakonski znaki agresivne poslovne prakse, se strinja tudi sodišče.

Seveda sem ta kviz s to telefonsko ravnokar zasledil na TVju...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

c3p0 ::

Magic1 je izjavil:

Hehe, moraš dokler si še dovolj mlad in pameten blokirat take številke. Oziroma vzgojit otroke, da so ti sposobni pomagat in urejat take zadeve na stara leta.


Z leti postaneš neumen in naenkrat začneš klicati take cifre? Ali pa so ti ljudje enostavno gor rasli v drugih časih...

MrStein ::

PaX_MaN je izjavil:

MrStein je izjavil:

Sporočilo Slovencev glede tega: Oprostite, a za to zdaj nimamo časa. Ukvarjamo se namreč z Janšo!

Veste, lagat ni lepo: ...

Kaj ima to veze z mojim sporočilom?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

PaX_MaN ::

Vse. Zlagali ste se da Slovenci nimajo časa ukvarjati se z nateguni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

MrStein ::

PaX_MaN je izjavil:


Seveda sem ta kviz s to telefonsko ravnokar zasledil na TVju...

Očitno se Slovenci niso dovolj ukvarjali s temi nateguni.

PS: Ni me treba vikati.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

flyby ::

MostWanted ::

shadeX je izjavil:

dreta je izjavil:

Te oddaje so dodaten davek za bedake.


Tudi ti boš enkrat star .. in bedak.


kaj ima veze starost?!? še 12letnik ve da so nateg take stvari!

shadeX ::

kaj ima veze starost


Bova govorila kadar boš star in mentalno ne priseben.

MostWanted ::

nism mislu mentalnih bolnikov. tut dementnih ne. ampak nasplošno, tko kot je že nekdo zgoraj napisal da so eni naivni kr so iz drugih cajtov rojeni. lep prosim no vsak normaln človk bi (moral) znal razločit lohično in samoumevno kaj je nateg.

MrStein ::

To je tak kot bi rekel: policije ne potrebujemo, bo se folk že sam ognil zlikovcev...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zavrtite uganite - TV3 scam (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7718726 (5329) mahone
»

Zavajanje - "Srečna linija"

Oddelek: Loža
446353 (4883) Malcolm_Y
»

Srečni klic - nateg (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12932637 (21087) fullOFclever
»

Fantastični klic na kanalu A (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23931139 (18619) Kron
»

Srečna linija. (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
549753 (5181) GLAVNI

Več podobnih tem