Forum » Pomoč in nasveti » pomoč v Blenderju
pomoč v Blenderju
legice ::
Zdravo
Zanima me, če je tu kdo, ki dela v Blenderju.
Stvar je taka, da imam ogromne težave z "peko" tekstur in niti youtube videi ne pomagajo (pri vsakemu nekaj manjka očitno).
Pač imam tale high poly model, iz katerega bi rad vzel shadow in normal mapo.
Če bi to znal kdo pokazati v živo ob pijači, preko team viewerja al kakorkoli drugače, bi bil zelo hvaležen!
lp
Zanima me, če je tu kdo, ki dela v Blenderju.
Stvar je taka, da imam ogromne težave z "peko" tekstur in niti youtube videi ne pomagajo (pri vsakemu nekaj manjka očitno).
Pač imam tale high poly model, iz katerega bi rad vzel shadow in normal mapo.
Če bi to znal kdo pokazati v živo ob pijači, preko team viewerja al kakorkoli drugače, bi bil zelo hvaležen!
lp
Prekopu vrt in našu Bin Ladna
HighBane ::
Kaj to je tvoj izdelek, ker dobro izgleda.
Drugače v osnovi, da spremeniš v low poly model. Rabiš 1)Low poly model 2) UV unwrap le tega 3) nov image kamor boš zapekel
Pri "Bake" daš Bake Mode: Normals. Izbereš Selected to Active. Izbereš prvo high poly, potem low poly in klikneš bake.
Nisi nič napisal, kaj pri vsakemu manjka YT video oziroma kje so ovire. Za začetek lahko testiraš na kocki
Bake: Shadow pa zapečeš z low poly modelom na katerem je normal map in zaželjeno razsvetljavo ali pa z Bake: Ambient Occlusion
Jaz sem naučil iz tega
Drugače v osnovi, da spremeniš v low poly model. Rabiš 1)Low poly model 2) UV unwrap le tega 3) nov image kamor boš zapekel
Pri "Bake" daš Bake Mode: Normals. Izbereš Selected to Active. Izbereš prvo high poly, potem low poly in klikneš bake.
Nisi nič napisal, kaj pri vsakemu manjka YT video oziroma kje so ovire. Za začetek lahko testiraš na kocki
Bake: Shadow pa zapečeš z low poly modelom na katerem je normal map in zaželjeno razsvetljavo ali pa z Bake: Ambient Occlusion
Jaz sem naučil iz tega
Zgodovina sprememb…
- spremenil: HighBane ()
legice ::
To je ward za Dota 2, katerega upam da bom dav na workshop čez približno kak mesec=)
Low poly model imam (to je prvo kar sem naredil), unwrapano je oboje.
Je pa res, da nisem probaval na primitivni kocki teh stvari delat, ampak direkt na izdelku, tako da bom to moral probat definitivno probat.
Bom pa definitivno probal to, hvala! =)
Dela kot se šika! HVALA! :D
Low poly model imam (to je prvo kar sem naredil), unwrapano je oboje.
Je pa res, da nisem probaval na primitivni kocki teh stvari delat, ampak direkt na izdelku, tako da bom to moral probat definitivno probat.
Bom pa definitivno probal to, hvala! =)
Dela kot se šika! HVALA! :D
Prekopu vrt in našu Bin Ladna
Zgodovina sprememb…
- spremenil: legice ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | HawkenOddelek: Igre | 2743 (1702) | RejZoR |
» | Izdelovanje iger in Blender ?Oddelek: Programiranje | 2395 (1856) | korenje3 |
» | Duke Nukem Za Vedno pozen (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 19354 (17282) | Bor H |
» | Oživitev franšize Monkey Island (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 8141 (5971) | jype |
» | Koliko uporabnikov Slo-tech-a..uporablja Profesionalne CAD/CAM programe tipa SolidworOddelek: Strojna oprema | 2842 (2382) | HyperGL |