Forum » Igre » Quantum Break
Quantum Break
oo7 ::
Quantum Break izide 5 aprila 2016 za Xbox One (Pc?)
Xbox One exclusive Quantum Break rated for PC
Quantum Break, the Xbox One exclusive by Max Payne and Alan Wake developer Remedy, was never officially announced for PC. The Ministério da Justiça in Brazil, however, (via Gematsu) has approved an age rating for the game on both Xbox One and PC.
Še ena xbox ekskluziva prihaja na Pc?
Sicer če pride na PC bo verjetno kakšne pol leta ali leto kasneje ampkak bolje kasneje kot nikoli :)
Quantum Break Gameplay Trailer
16 Minutes of Quantum Break Gameplay on Xbox One
Xbox One exclusive Quantum Break rated for PC
Quantum Break, the Xbox One exclusive by Max Payne and Alan Wake developer Remedy, was never officially announced for PC. The Ministério da Justiça in Brazil, however, (via Gematsu) has approved an age rating for the game on both Xbox One and PC.
Še ena xbox ekskluziva prihaja na Pc?
Sicer če pride na PC bo verjetno kakšne pol leta ali leto kasneje ampkak bolje kasneje kot nikoli :)
Quantum Break Gameplay Trailer
16 Minutes of Quantum Break Gameplay on Xbox One
oo7 ::
ahac ::
To, da pride na PC je točno to kar sem pričakoval ko so rekl, da bodo imel neko novo napoved. Škoda, da samo na Windows 10. Verjetno kaj več MS ni želel dovolit.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Gejspodar ::
Sam Lake bi se še enkrat moral preizkusiti v Noiru, rekreirati Max Payne 1 v gameplayu in v zgodbi/atmosferi.
i7 4790, 4 GHz or AMD equivalent - dobra šala.
i7 4790, 4 GHz or AMD equivalent - dobra šala.
oo7 ::
To, da pride na PC je točno to kar sem pričakoval ko so rekl, da bodo imel neko novo napoved. Škoda, da samo na Windows 10. Verjetno kaj več MS ni želel dovolit.
To so napovedali že nekaj časa nazaj, da bodo njihove igre samo še Win 10 najbrž hočejo s tem pospešit nadgradnjo na Win 10.
Drugače pa Quantum break je ena najbolj pričakovanih iger za xbox one bi pričakoval, da bi PC verzijo napovedali šele čez kakšne pol leta, da bi prodali še kakšen xbox one več.
Če bo šlo tako naprej bo Xbox one kmalu brez exkluziv.
opeter ::
kaka bedna.. zakaj še pol mam sploh xbox
Namiznim konzolam so itak šteti dnevi. Prihodnost je v streamanju in raznih mobilnih/pametnih napravah.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
oo7 ::
Microsoft si to lahko privošči, ker so polni denarja.
Playstation pa si tega ne more privoščiti zato tega tudi ne delajo.
Playstation pa si tega ne more privoščiti zato tega tudi ne delajo.
m0f0x ::
Pa naj ne bi bil DX12 neka revolucija pri zahtevnosti iger? Meni se zdi, da še ni nekih vidnih efektov Pa taki hype je bil okoli tega.
Alien123 ::
rekli so da bo dx12 zboljšal performans grafičnim, a tam pod recommended specs je 980ti pa furyx.. like woot?
Al bo slabo optimiziran port al pa bo res špil tak požrešn.. hmm..
Al bo slabo optimiziran port al pa bo res špil tak požrešn.. hmm..
oo7 ::
oo7 ::
m0LN4r ::
Ce bi dal 740€ bi se sekiral, tako pa se ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Senitel ::
m0LN4r ::
Verjetno je to tako, kot pr napajalnikih misljeno z rezervo, da slucajno 8GB ni dovolj, ker ti par GB pojejo windowsi, par GB odprti browserji.
Recimo mas v backgroundu odprto 4GB smeti ti ostane samo se 4, in boljse je da napisejo 16 za vsak slucaj, ce se kdo slucajno pozabi zapret kak program ali ga uporablja socasno.
Recimo mas v backgroundu odprto 4GB smeti ti ostane samo se 4, in boljse je da napisejo 16 za vsak slucaj, ce se kdo slucajno pozabi zapret kak program ali ga uporablja socasno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
oo7 ::
Kje so časi, ko je bilo 128 mb ram-a zadosti toliko je zahtevala njihova prva igra za windows Max Payne
Izi ::
Koliko je sploh iger zunaj, ki zahtevajo na recomended 16gb rama?
Zahtevajo ga 8, priporočajo ga 16.
RAMA ti pravzaprav ne more zmanjkati, ker imamo zato Virtual RAM. Problem pri igrah je, da če fizičnega RAMA zmanjka in se začne uporabljati Virtualni RAM se igra tako upočasni, da je komajda še igralna.
Teoretično se bo igra zagnala tudi na 4 GB RAMA, če v Windows nisi kaj spreminjal glede Virtual RAM nastavitev, ampak se bo pa verjetno tako zatikalo, da ne bo igralno.
Pri RAM zahtevah imamo zato vedno precej velik razpon. Igra zna porabiti 16 GB RAMA. Z več ne pridobiš nič, če ga imaš 8 bo igra še vedno tekla zadosti hitro, če ga imaš pa samo 4 pa bo tekla že prepočasi.
Kar se tiče pa DirectX 12, pa je tokrat malo drugače kot smo bili vajeni do sedaj. Kolikor jaz razumem tokrat ni nujno, da grafična kartica popolnoma podpira DX12. Dovolj je, da v celoti podpira DX11 in bo znala poganjati tudi DX12, seveda ne bomo videli nobenih DX12 efektov, ampak teklo bo pa vseeno.
Iz tega razloga je pri minumum nvidia GTX 760, ki ne podpira prav nič od DX12, vseeno pa zna poganjati DX12 igre.
Pri AMD bodo zmogle poganjati DX12 igre vse grafične od HD 6000 naprej. Vsaj tako pravi AMD.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Senitel ::
Kar se tiče pa DirectX 12, pa je tokrat malo drugače kot smo bili vajeni do sedaj. Kolikor jaz razumem tokrat ni nujno, da grafična kartica popolnoma podpira DX12. Dovolj je, da v celoti podpira DX11 in bo znala poganjati tudi DX12, seveda ne bomo videli nobenih DX12 efektov, ampak teklo bo pa vseeno.
Iz tega razloga je pri minumum nvidia GTX 760, ki ne podpira prav nič od DX12, vseeno pa zna poganjati DX12 igre.
Pri AMD bodo zmogle poganjati DX12 igre vse grafične od HD 6000 naprej. Vsaj tako pravi AMD.
Ne, tole je povsem napačno razumevanje.
Z izjemo Direct3D 10 ni bilo nikoli nujno popolnoma podpirat neko specifično D3D verzijo, da je bila grafična sposobna poganjat to D3D verzijo. Vedno je bila podpora za nazaj. Še to izjemo je Direct3D 11 odpravil tako, da lahko Direct3D 11 device uporabljajo tudi starejše D3D 9 grafične kartice ala GeForce FX 5800 . Kar je z D3D 12 drugače je to, da dobijo tudi starejši D3D 11 GPU-ji precej novih feature-jev. To je nekaj kar je bilo dost redko v dosedanjem razvoju D3D. Je pa tudi res, da je od D3D11 minilo že 6 let in se je v tem času hardware prestavil precej naprej. Za D3D 12 tudi ni nujno v celoti podpirat D3D 11 (obstaja naprimer DX 11.1 in feature level 11_1).
Tako sta nekako dva seta funkcionalnosti v D3D12:
-novi hardware feature-ji, ki jih D3D11 ne podpira (in tukaj imamo dva nova feature levela: 12_0 in 12_1).
-recimo temu feature-ji D3D12 API-ja.
Druga kategorija se tiče spremembe filozofije kako D3D obravnava dostop do resourcev. Povedano po domače, kako igra pove GPU-ju katero teksturo želi v danem trenutku uporabljat (o tem sem že pisal). Aka "bindless" pristop. Ta del je odgovoren za bistveno zmanjšanje odvisnosti D3D12 od CPU-ja. Ta del je tudi minimum, ki ga morajo GPU-ji zadovoljit, da lahko poganjajo D3D 12. Zato bo GeForce 4x0 sposoben poganjat D3D 12, Radeon HD 6xx0 pa ne (oboje je pa DX 11 hardware).
Ne bo pa D3D12 prav nič zmanjšal obremenjenosti GPU-ja in podobne bedarije. Bistveno se zmanjša odvisnost od CPU, to je vse. To pomeni, da bodo lahko ali developerji porabili več CPU ciklov za stvari, ki niso grafika. Ali pa, če pretiravam, bo korist, če kdo poganja Titan X na Atomu.
To je tko zlo "in a nutshell"... Je pa okrog DX 12 na tem forumu in drugod na internetu tolk bedarij in bluzenja raznih idiotov, da lahko pomojem ene 90% vsega kar mislite da veste o DX12 kar pozabite.
Izi ::
Aha, če prav razumem praviš, da bodo DX12 igre bodo tudi na starih DX11 grafičnih videti lepše.
Senitel ::
Tako je. "In a nutshell" seveda. Drug point DX12 in konkretno špila Quantum Break ter minimalni zahtevi za Win 10 je pa to, da je DX12 na voljo tako na XBox One, kot na PC. Nisem sicer videl kako izgleda DX12 znotraj XBox One in ne morim trdit za 100% ampak ta celoten ekosistem pomeni, da je lahko koda za špil recimo v 90+% povsem identična na XBox One in na PC-jih (oboje je x64, Windows, DX12). Podpirat Win 7 bi pomenilo spisat vse skup še za DX 11.
ahac ::
Posledice tega, da je Windows Store exlusive:
Windows 10 store exclusive means it is built as a windows app which means:
No SLI/Crossfire,
Windows 10 store download is buggy,
No refund policy explained,
Vsync is always on,
Always borderless fullscreen,
Game files are protected,
Can't launch it via the exe (So adding it as a non steam game will not work)
No fps/hardware monitor software works with it,
You need to take control of the folder as admin if you want access to the files
Mouse software which lets you create custom binds for each game doesn't work
Say bye to using sweetfx and mods
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
oo7 ::
Jaz sem se odločil, da zaradi te igre ne bom še menjal Win7 :) bom preigral to igro, ko bom imel Win10 pa če je to čez 1 ali 3 leta.
m0LN4r ::
Mogoce pa res, ampak bomo vidli sele cez 2-3 leta pravi zrel dx12 spileraj. AMDjasi se se vedno oklepajo windows xp in 7, pa se jim je treba prilagajat
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
ahac ::
Tudi, če bo dober...
Samo 1/3 PC gamerjev ima Windows 10 (vsaj na Steamu: http://store.steampowered.com/hwsurvey ).
Pa recimo, da je del teh PCjev s starimi Windowsi prestar za Quantum Break in in je med potencialnimi kupci tistih brez Win10 manj (+ nekateri bodo upgradal zaradi te igre)... ampak potem moramo upoštevat še vse tiste, ki sicer imajo Win10 pa ne želijo uporabljat Windows Store.
Mislite, da bi orenk zgrešil, če bi rekl, da bo prodaja za polovico slabša kot če bi izdal tudi na Win7 & 8 ter na Steamu?
Ker to je pa verjetno že več izgubljenega denarja kot pa zaradi piratstva...
Samo 1/3 PC gamerjev ima Windows 10 (vsaj na Steamu: http://store.steampowered.com/hwsurvey ).
Pa recimo, da je del teh PCjev s starimi Windowsi prestar za Quantum Break in in je med potencialnimi kupci tistih brez Win10 manj (+ nekateri bodo upgradal zaradi te igre)... ampak potem moramo upoštevat še vse tiste, ki sicer imajo Win10 pa ne želijo uporabljat Windows Store.
Mislite, da bi orenk zgrešil, če bi rekl, da bo prodaja za polovico slabša kot če bi izdal tudi na Win7 & 8 ter na Steamu?
Ker to je pa verjetno že več izgubljenega denarja kot pa zaradi piratstva...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Zmajc ::
Po moje se čisto zavedajo da bo prodaja na PC platformi bolj kot ne slaba. Vse skupaj jim služi za promocijo W10/DX12 platforme.
m0LN4r ::
@ahac
Dejansko je to M$ova poteza, da si pridobi se vec Store in W10 userjev, ki se oklepajo 7/8 za brezveze.
Tle ni cilj po mojem zasluzit z igro, ampak ravno to. Pa ce jih bo samo polovica 7/8 userjev migrirala na store in 10 zaradi tega, so uspeli dosezt svoj namen.
Mi pa ze gre na en kurac, ko treba laufat MS Store, Uplay, Steam, Origin, Gog (sem kaj spusto?).
Nimam veliko iger, pa prakticno imam vse od tega instalirano, ker pa drugace ne gre, razen ce ti je vseeno za cene in kupujes vse na eni platformi.
Dejansko je to M$ova poteza, da si pridobi se vec Store in W10 userjev, ki se oklepajo 7/8 za brezveze.
Tle ni cilj po mojem zasluzit z igro, ampak ravno to. Pa ce jih bo samo polovica 7/8 userjev migrirala na store in 10 zaradi tega, so uspeli dosezt svoj namen.
Mi pa ze gre na en kurac, ko treba laufat MS Store, Uplay, Steam, Origin, Gog (sem kaj spusto?).
Nimam veliko iger, pa prakticno imam vse od tega instalirano, ker pa drugace ne gre, razen ce ti je vseeno za cene in kupujes vse na eni platformi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Tudi za "travnik" rabiš account
Hehehe ja, se najbolj splaca, ampak ko se enkrat navadis kupovati igre/filme/muzko, vec ne gres na travnik.
V tem je slovenija dobra. Piratizacija 100%.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
ahac ::
Mi pa ze gre na en kurac, ko treba laufat MS Store, Uplay, Steam, Origin, Gog (sem kaj spusto?).
Battle.net
Tle ni cilj po mojem zasluzit z igro, ampak ravno to.
Verjetno res.
Ampak potem se moraš vprašat zakaj Remedy dela igre? Al tudi zato, da naredijo nekaj zanimivega kar ljudje hočjo igrat in uživat v tem... al delajo samo marketing za Microsoftov operacijski sistem...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Control (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 12215 (412) | oo7 |
» | Forza Horizon 3 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 15190 (3664) | Horas |
» | State of DecayOddelek: Igre | 3845 (1061) | oo7 |
» | ReCoreOddelek: Igre | 4767 (2850) | BivšiUser2 |
» | Konferenca razvijalcev iger SGCOddelek: Igre | 1080 (837) | SimplyMiha |