Forum » Igre » Quantum Break
Quantum Break
oo7 ::
Ali ima ta igra cutscene ali je samo nadaljevanka z živimi igralci?
Ima oboje. Klasične Cutscene z motorjem igre so vmes med igranjem kar pogoste. Tiste filmsko igrane Cutscene pa so samo vmes med posameznimi poglavji, ki jih je 5.
Sedaj je pa že skrajni čas, da preigraš to igro. Tebi bo zagotovo všeč Je ena boljših Time Travel zgodb. Kar se tiče pa same igre je pa ena redkih, kjer imajo naše odločitve dejansko vidne posledice.
Aha hvala.
Ja saj bom najbrž kar kupil je res čas, da preigram :)
oo7 ::
Sem končno začel igrati quantum Break. Igra se je kar nekaj časa snemala na Steam +70 GB.
Zaenkrat sem igral 1 uro in pol dela dobro na mojem računalniku gameplay je pa res zanimiv, ko uporabljaš razne sposobnosti :)
Zaenkrat sem igral 1 uro in pol dela dobro na mojem računalniku gameplay je pa res zanimiv, ko uporabljaš razne sposobnosti :)
oo7 ::
Sem preigral dobra igra.
Da sem preigral igro sem potreboval slabih 11 ur.
Grafika je dobra in je delalo brez vsakih težav na mojem PC-ju razen enkrat me je Steam nekaj zajebaval z enim updejtom.
Nalagalni časi so kratki.
Gameplay je res dober posebno, ko uporabljaš časovne moči.
Zgodba je tudi zelo zanimiva.
Edino kar mi ni bilo všeč je Tv serija, ki je v igri. Konec vsakega akta je po 1 epizoda, ki so tudi predolge. Sicer nisem dajal skip sem pa preskakoval z miško tako, da namesto, da bi gledal 20 minut sem pogledal v 5 minutah.
Ne vem kaj so hoteli doseči z to brezvezno Tv serijo v igri. Npr strip v Max Paynu kjer si sam listal naprej je bil narejen odlično isto bi morali narediti tukaj.
Da sem preigral igro sem potreboval slabih 11 ur.
Grafika je dobra in je delalo brez vsakih težav na mojem PC-ju razen enkrat me je Steam nekaj zajebaval z enim updejtom.
Nalagalni časi so kratki.
Gameplay je res dober posebno, ko uporabljaš časovne moči.
Zgodba je tudi zelo zanimiva.
Edino kar mi ni bilo všeč je Tv serija, ki je v igri. Konec vsakega akta je po 1 epizoda, ki so tudi predolge. Sicer nisem dajal skip sem pa preskakoval z miško tako, da namesto, da bi gledal 20 minut sem pogledal v 5 minutah.
Ne vem kaj so hoteli doseči z to brezvezno Tv serijo v igri. Npr strip v Max Paynu kjer si sam listal naprej je bil narejen odlično isto bi morali narediti tukaj.
oo7 ::
Remedy: The Traditional AAA Single Player Experience Is Really Expensive To Make, Costs Went Up 10x
Remedy Entertainment is moving away from the traditional AAA single player experience, though they've vowed to retain their trademark focus on storytelling. Their next game (codenamed P7 and published by 505 Games) will have cooperative multiplayer elements to try and enhance replayability.
https://wccftech.com/remedy-aaa-single-...
Remedy Entertainment is moving away from the traditional AAA single player experience, though they've vowed to retain their trademark focus on storytelling. Their next game (codenamed P7 and published by 505 Games) will have cooperative multiplayer elements to try and enhance replayability.
https://wccftech.com/remedy-aaa-single-...
yayo ::
naj grejo srat, Alan Wake še ni uspel rešiti žene iz tistega temnega jezera in očitno je ne bo nikoli... Zato ker je Remedy prodal dušo Microsoftu in zaradi tega kar dvakrat pošteno spušil pri prodaji iger. Upam, da bo še tretjič.
scipascapa ::
Kurba so fuknjena firma tale Remedy....bedaki na kvadrat....folk javno hoče dobro Alan Wake igro, oni potem nekaj drkajo kurac z MS.....PUŠITE.
vsi so vedeli in napovedovali ne imeti igre na WIN 10 STORE...in potem jokajo, ker ni prodaje...v samem štartu bi dali na steam za vse sisteme in za obe konzoli.
vsi so vedeli in napovedovali ne imeti igre na WIN 10 STORE...in potem jokajo, ker ni prodaje...v samem štartu bi dali na steam za vse sisteme in za obe konzoli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
Izi ::
Jaz jih po svoje razumem.
Izdelava iger se je v zadnjih letih dejansko podražila za 10-krat, trg je pa ostal enako velik. Iz ekonomskega stališča se torej z novimi igrami zasluži 10-krat manj kot pred leti, čeprav jih prodaš enako število.
Igričarskio posel je postal 10-krat bolj tvegan in če igra ni uspešnica skoraj zagotovo bankrotiraš. Zato je v zadnjem desetletju izginila že okoli polovica nekoč zelo uspešnih firm za izdelavo iger. Večina ostalih pa se je preselila na indie igre. Pa še za tiste rabiš minimalno milijonček, če hočeš, da jih bo sploh kdo pogledal.
Gledam firmo CD Projekt Red, ki gre z novo igro Cyberpunk 2077 na vse ali nič. Kljub ogromnemu zaslužku z Witcher 3 so se morali za novo igro zadolžiti na vseh koncih in krajih.
Cyberpunk 2077 bo stal preko 100 milijonov dolarjev in če bo šlo karkoli narobe bodo bankrotirali tako hudo, da bodo vsi skupaj celo življenje reveži. Ko jim je na začetku Poljska vlada primaknila 7 milijonov dolarjev se je zdelo kot velik denar, sedaj je pa to en pljunek v morje.
Zato razumem Remedy, da pač nočejo svoje prihodnosti postavljati preveč na kocko. Njihove igre so bile vedno čisti sigle player. Multiplayer igre so brez dvoma manj tvegan posel, Bomo videli kako jim bo šlo na tem področju.
Kdor je upal na nadaljevanje Alan Wake ali na nadaljevanje Quantum Break, naj kar pozabi. Že lanskega maja so Remedy odločno povedali, da ni najmanjše možnosti, da bi dobili nadaljevanje tako za Alan Wake kot za Quantum Break.
Trenutno delajo na dveh igrah, ki pa še nobena nima datuma izida. CrossFire 2 in Project 7.
CrossFire 2 bo kot kaže prvoosebna vojaška streljačina z zgodbo. To igro že dve leti delajo za enega Korejskega založnika.
Project 7 pa bo tretjeosebna akcijska igra s kinematično zgodbo. To pa delajo za italijanskega založnika "505 Games", ki je vnaprej financiral izdelavo.
Izdelava iger se je v zadnjih letih dejansko podražila za 10-krat, trg je pa ostal enako velik. Iz ekonomskega stališča se torej z novimi igrami zasluži 10-krat manj kot pred leti, čeprav jih prodaš enako število.
Igričarskio posel je postal 10-krat bolj tvegan in če igra ni uspešnica skoraj zagotovo bankrotiraš. Zato je v zadnjem desetletju izginila že okoli polovica nekoč zelo uspešnih firm za izdelavo iger. Večina ostalih pa se je preselila na indie igre. Pa še za tiste rabiš minimalno milijonček, če hočeš, da jih bo sploh kdo pogledal.
Gledam firmo CD Projekt Red, ki gre z novo igro Cyberpunk 2077 na vse ali nič. Kljub ogromnemu zaslužku z Witcher 3 so se morali za novo igro zadolžiti na vseh koncih in krajih.
Cyberpunk 2077 bo stal preko 100 milijonov dolarjev in če bo šlo karkoli narobe bodo bankrotirali tako hudo, da bodo vsi skupaj celo življenje reveži. Ko jim je na začetku Poljska vlada primaknila 7 milijonov dolarjev se je zdelo kot velik denar, sedaj je pa to en pljunek v morje.
Zato razumem Remedy, da pač nočejo svoje prihodnosti postavljati preveč na kocko. Njihove igre so bile vedno čisti sigle player. Multiplayer igre so brez dvoma manj tvegan posel, Bomo videli kako jim bo šlo na tem področju.
Kdor je upal na nadaljevanje Alan Wake ali na nadaljevanje Quantum Break, naj kar pozabi. Že lanskega maja so Remedy odločno povedali, da ni najmanjše možnosti, da bi dobili nadaljevanje tako za Alan Wake kot za Quantum Break.
Trenutno delajo na dveh igrah, ki pa še nobena nima datuma izida. CrossFire 2 in Project 7.
CrossFire 2 bo kot kaže prvoosebna vojaška streljačina z zgodbo. To igro že dve leti delajo za enega Korejskega založnika.
Project 7 pa bo tretjeosebna akcijska igra s kinematično zgodbo. To pa delajo za italijanskega založnika "505 Games", ki je vnaprej financiral izdelavo.
Zmajc ::
Vztrajati na propedli "Windows unified" platformi je vseeno huda strateška napaka, vsaj dokler bodo Microsoft vodili programerji in sistemci brez vizije in domišljije.
Če bi se Remedy pridružili Sony taboru bi jim posel danes cvetel, tako pa bojo popušili.
Če si majhno podjetje odvisno od vsakega prodanega izvoda si pač ne moreš provoščiti ignorirat Steam in PS4 platforme.
Če bi se Remedy pridružili Sony taboru bi jim posel danes cvetel, tako pa bojo popušili.
Če si majhno podjetje odvisno od vsakega prodanega izvoda si pač ne moreš provoščiti ignorirat Steam in PS4 platforme.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
oo7 ::
Zmajc ::
ahac ::
Izdelava iger se je v zadnjih letih dejansko podražila za 10-krat, trg je pa ostal enako velik. Iz ekonomskega stališča se torej z novimi igrami zasluži 10-krat manj kot pred leti, čeprav jih prodaš enako število.
To niti približno ni res.
Trg je večji, zaslužki so večji, največji publisherji pa zdaj izdajo manj iger vsako leto. To pomeni, da so tudi zaslužki na igro večji. Je pa res, da se povečujejo razlike med največjimi uspešnicami in povprečno popularnimi igrami (enako kot pri kino filmih).
Niti 10x večji stroški ne pomenijo avtomatsko 10x manjšega zaslužka. The math doesn't check out...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
yayo ::
kolikor razumem se je Remedy izvlekel iz partnerstva z Microsoftom in sedaj potrebuje finančni uspeh za napolniti blagajno. Quantum Break je na začetku bil mišljen kot nadaljevanje Alana Wakea pa so potem na željo Microsofta, ki je želel biti lastnik nove franšize, igro čisto spremenili.(avtorske pravice za Alan Wake so izključna last Remedya). Quantum Break je paralelno moral biti TV serija in igra. Žal je vse padlo v vodo, ko je Microsoft ukinil svoj TV studio in smo na koncu dobili tiste igrane vložke v stilu nizkoproračunsih nadaljevank. Ta drugi projekt katerega je Remedy le bežno omenil bo verjetno spet poskus kombinirati video igro s televizijsko fikcijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
oo7 ::
Nič čudnega, da je bil razvoj tako drag če so zdraven posneli brezvezno TV serijo z znanimi igralci. Bi bilo veliko ceneje če bi naredili tako kot pri Max Paynu strip.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Control (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 12158 (355) | oo7 |
» | Forza Horizon 3 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 15125 (3599) | Horas |
» | State of DecayOddelek: Igre | 3832 (1048) | oo7 |
» | ReCoreOddelek: Igre | 4748 (2831) | BivšiUser2 |
» | Konferenca razvijalcev iger SGCOddelek: Igre | 1072 (829) | SimplyMiha |