» »

Premik krajevne table

Premik krajevne table

«
1
2

Company ::

Pozdravljeni.
V našem okolju se je nekdo spomnil, da je krajevna tabla preblizu prehoda za pešce (kjer se hodi do trgovine, ki je ravno na koncu naselja, prehod pa je bil cca 30 metrov znotraj oznake kraja). Do takrat se je lokacija table ujemala z dejanskim stanjem, kjer se je zadnja parcela končala, je bil znak. Da je to nevarno, je podal nekje kot pobudo, da se oznaka premakne. No, krajevno tablo so pred kakim mesecem tudi premaknili, tako da je zdaj tabla od dejanskega konca kraja oddaljena cca 150 metrov. Seveda je tudi pozicija idealna za radarje in podobno, saj je s tem omogočena tudi kontrola toliko dlje, ker je to ravnina. Ali obstaja kak zakon, ki bi to področje pokrival in reguliral, v katerem primeru je potrebno dejansko oznako kraja premikati zato, ker je kao potrebno regulirati hitrost? Ali pa, kje podati pritožbo na izvedbo ter povrnitev prejšnjega stanja? Poudarjam, nikoli ni bilo na tem delu kake prometne nesreče ali karkoli podobnega.
LP!

msjr ::

V bistvu je zdaj na tebi, da organiziraš kontra pobudo. Zakon ne govori o temu, kje konkretno mora tabla stati, za začetek bi se dalo povprašat na Javno agencijo za varnost prometa, a brez "lobiranja" v lokalni skupnosti tudi ne bo šlo - se pravi, najbolje se organizirat, počakat do lokalnih volitev in takrat besno izpostavit problem. Ni vraga, da se kateri od kandidatov ne bo zavzel za vašo stvar, čeprav je zaradi tistega prehoda stvar težje izvedljiva in znate hitro dobit znano pesem "na otroke je treba mislit" in potem bo vsa stvar padla v vodo oz. boste fasali še cono 30 :D

Furbo ::

To premikajo skoraj povsod, potem pa vidiš inkasante z radarji, ko merijo točno v tiste malo ravnine..
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

fosil ::

A je res tako težko teh 150m peljat po omejitvah?
Tako je!

TRIROG ::

fosil je izjavil:

A je res tako težko teh 150m peljat po omejitvah?

Word.

Furbo ::

150m pred prav vsako vasjo se kar nabere.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Ales ::

Česa se nabere?? Izračunaj razliko v porabljenem času če npr. 5x prevoziš 150m z 50 km/h ali če 5x prevoziš 150m z 90 km/h... Eh, bom kar jaz napisal, skupna razlika je gromozanskih 24 sekund.

SimplyMiha ::

Ales je izjavil:

Česa se nabere?? Izračunaj razliko v porabljenem času če npr. 5x prevoziš 150m z 50 km/h ali če 5x prevoziš 150m z 90 km/h... Eh, bom kar jaz napisal, skupna razlika je gromozanskih 24 sekund.

Bemtisvesa, v tem času brada zraste za 100 nanometrov!

Furbo ::

Ales je izjavil:

Česa se nabere?? Izračunaj razliko v porabljenem času če npr. 5x prevoziš 150m z 50 km/h ali če 5x prevoziš 150m z 90 km/h... Eh, bom kar jaz napisal, skupna razlika je gromozanskih 24 sekund.


To ni malo, če greš čez 5 vasi, kar je prav toliko kilometrov.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

r3dkv1c4 ::

Furbo je izjavil:

150m pred prav vsako vasjo se kar nabere.

Kaj se nabere?

Če nisi sposoben prilagodit hitrosti vožnje predpisom, se začni vozit z avtobusom.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

delavec44 ::

Kateri neumni argumenti. Potem najbolje, da je povsod 50 km/h omejitev saj razlika v času bo ja minimalna. To je še posebej ugodno za motorične debile, ki ne znajo prilagajati hitrosti.

Res žalostno, da smo v manjšini tisti, ki nam je jasno, da postavljajo nove brezvezne omejitve na mesta kjer ni hiš in nikoli prej ni bilo nesreč le iz razloga lažjega inkasantstva. Sem trdno prepričan, da bi bilo spoštovanje prometnih predpisov pri nas boljše, če bi bile omejitve ustrezno postavljene.

Kaj ::

Torej problem je v omejitvi hitrosti pred tem prehodom? In za to je bil potreben premik table za naselje? Se ne da problem enostavno rešiti tako, da tabla za naselje ostane na prvotnem mestu, 150m prej se pa postavi tabla za omejitev hitrosti (s primerno omejitvijo, recimo 60), ki velja do znaka za naselje? - če se govori o začetku kraja. Če pa na koncu, pa pač s primerno tablo za hitrost ob znaku za konec kraja in čez 150m tabla za konec omejitve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kaj ()

delavec44 ::

Piše "prehod pa je bil cca 30 metrov znotraj oznake kraja". Torej 30m od prehoda je bil konec naselja. Zakaj to ni več ustrezno pa nimam pojma. Bodo zagovorniki zgoraj podali argumente zakaj mora 180 m od prehoda še vedno biti omejitev 50 km/h in zakaj je to bolj varno.

Kaj ::

Morda ker ko voznik vidi znak za konec naselja pogosto že takoj začne pospeševati, tako da je ob znaku že na 90km/h.

St235 ::

delavec44 je izjavil:

Piše "prehod pa je bil cca 30 metrov znotraj oznake kraja". Torej 30m od prehoda je bil konec naselja. Zakaj to ni več ustrezno pa nimam pojma. Bodo zagovorniki zgoraj podali argumente zakaj mora 180 m od prehoda še vedno biti omejitev 50 km/h in zakaj je to bolj varno.



Hrati to pomeni tudi, da je prehod samo 30 metrov za začetkom naselja. Bolj varno ni zato, ker je hitrost za križiščem nižja, ampak zato ker je nižja pred njim (z obratne smeri). Žal spet pridemo, do tega da je bilo treba ureditev prilagoditi manjku inteligence uporabnikov motornih vozil, ki niso sposobni spoštovati prometnih predpisov.

Company ::

Sploh ni problem v tem, da se ne moremo prilagoditi na omejitev ali karkoli drugega. Ni mi težko peljati po omejitvah, sploh ne gre za to. Gre se le za to, da se je premik table izvedel brez jasnega razloga. V tem primeru je lahko razlog predvsem v dodatnem manevrskem prostoru za kontroliranje hitrosti in s tem izvajanjem inkasantstva, druge pametne razlage enostavno ne vidim. Na tem delu so namreč do zdaj lahko merili hitrost le do 200 m daleč, to pa se je pred mesecem razširilo na 350 m. Ja, za povrh je tam ravna cesta in gre z laserjem brez težav. Ko berem ene komentarje, mi je čedalje bolj jasno, zakaj eni rabijo napisana navodila v smislu "če je lonček vroč, se lahko iz njega opečeš, če iz njega piješ". Varnost bi bila gotovo večja, če bi se pri postavljanju ravnali po zdravi pameti, kar je zaslediti iz komentarja #seba44.
Predvsem me zanima, kje (zakonu, odloku, ...) bi lahko bilo opredeljeno, koliko daleč od imena kraja je lahko prehod za pešce, ter, kdo potrdi premik krajevne table (Uradni list ali kaj podobnega).
LP!

St235 ::

Prometna signalizacija se ureja v skladu s projektno nalogo. Tam so tudi utemeljitve (ki po mojih izkušnjah presegajo brezvezen rant o inkasantstvu) zakaj je določen odsek urejen kot je.

Točna zakonska podlaga je odvisna od kategorije ceste. Če ugibam, da gre na primer za lokalno cesto potem je to v pristojnosti Občine. Ponavadi v okvru občine deluje komisija/svet, ki je zadolžena za to področje. Na njih se naslovi predloge, do katerih se opredelijo. Ko se predlogov nabere dovolj in so dovolj tehtni se spremeni ali izdela nova projekta naloga, ki je potem osnova na podlagi katere se na terenu postavi table. Zakonsko določilo, ki občini to nalaga in jim hrakti daje to pravico je 100. člen Zakona o cestah. Dodatno je zadeva lah specificirana v občinskem odloku, ki ga sprejme občina sama.


Podobno je na državnih cestah, le da tam za to na podlagi 76. člena zakona o cesta izvaja Direkcija za ceste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

MadMicka ::

Ne znajo odgovort, potem pa nabijajo neki o prilagoditvi hitrosti. Zdrava pamet ti pove, da tabel z oznako kraja ne moreš kar tako premikati levo ali desno. Drugače pa, jaz se na to ne spoznam, tule imaš zakon http://www.uradni-list.si/1/content?id=...
in pravilnik http://www.uradni-list.si/1/content?id=... .

Kot je razvidno iz pravilnika, mora vsako naselje imeti izdelan elaborat, tudi v grafični obliki. In jasno, tabla, ki označuje naselje, mora stati na takšnem mestu, kot to izhaja iz grafičnega prikaza.

Če so tablo premaknili brez spremembe elaborata, so kršili predpise. Obrni se na občino in zahtevaj pojasnila.

St235 ::

Zdrava pamet ti pove, da tabel z oznako kraja ne moreš kar tako premikati levo ali desno.

V bistvu ti ravno zdrava pamet pove, da table niso nekaj od boga danega in da za njimi stoji neka elaborat/projekt, ki se seveda lahko spremeni. Predvsem pa ni za mešat različnih definicij zakonskih podlag, oziroma je treba bit pozoren da se upošteva tako lex specialis kakor tudi hierarhijo pravnih aktov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Furbo ::

delavec44 je izjavil:

Kateri neumni argumenti. Potem najbolje, da je povsod 50 km/h omejitev saj razlika v času bo ja minimalna. To je še posebej ugodno za motorične debile, ki ne znajo prilagajati hitrosti.

Res žalostno, da smo v manjšini tisti, ki nam je jasno, da postavljajo nove brezvezne omejitve na mesta kjer ni hiš in nikoli prej ni bilo nesreč le iz razloga lažjega inkasantstva. Sem trdno prepričan, da bi bilo spoštovanje prometnih predpisov pri nas boljše, če bi bile omejitve ustrezno postavljene.


+1 Ne vem kaj folku tukaj ni jasno, ravno zaradi tako bedasto postavljenih tabel, imaš folk, ki se 'za vsak slučaj' kar povsod vozi 45km/h. Tudi izven naselja.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Mare2 ::

Company je izjavil:

kdo potrdi premik krajevne table (Uradni list ali kaj podobnega).
LP!


Precej pomaga, če poznaš koga...

Če ne, je itak brez veze pisat komurkoli. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Ales ::

Furbo je izjavil:

Ales je izjavil:

Česa se nabere?? Izračunaj razliko v porabljenem času če npr. 5x prevoziš 150m z 50 km/h ali če 5x prevoziš 150m z 90 km/h... Eh, bom kar jaz napisal, skupna razlika je gromozanskih 24 sekund.


To ni malo, če greš čez 5 vasi, kar je prav toliko kilometrov.
Kakšnih prav toliko kilometrov, o čem govoriš ti?? Če greš čez 5 vasi, kjer so v vsaki premaknili tablo za 150m, je to 5x 150m, skupaj 750m. In z vožnjo 50 km/h namesto z 90 km/h boš "izgubil" 24 sekund, oz. 5x 4,8 sekunde.

Nestrpnost na cesti ubija in nekateri bi očitno radi penili za jebene 4,8 sekunde. :|

A ni škoda vaših lastnih živcev in živcev vaših sopotnikov, da ne govorim o drugih udeležencih v prometu?

BigWhale ::

delavec44 je izjavil:

Kateri neumni argumenti. Potem najbolje, da je povsod 50 km/h omejitev saj razlika v času bo ja minimalna. To je še posebej ugodno za motorične debile, ki ne znajo prilagajati hitrosti.


Tale tvoja trditev je neumnost. Zbanaliziral si 150m na 'povsod'. Tko se pogovarjajo pijancki po gostilnah.

delavec44 je izjavil:

Res žalostno, da smo v manjšini tisti, ki nam je jasno, da postavljajo nove brezvezne omejitve na mesta kjer ni hiš in nikoli prej ni bilo nesreč le iz razloga lažjega inkasantstva. Sem trdno prepričan, da bi bilo spoštovanje prometnih predpisov pri nas boljše, če bi bile omejitve ustrezno postavljene.


Na podlagi cesa ti je jasno, da se je nekdo na obcini spomnil premakniti tablo za zacetek/konec kraja zato, da bo sluzil s kaznimi za prehitro voznjo? En sam razlog za to sklepanje mi najdi. En. Pa potem se povej kdo bi imel kaj od tega sluzenja? Komu je sploh to v interesu?

Furbo ::

BigWhale je izjavil:

Na podlagi cesa ti je jasno, da se je nekdo na obcini spomnil premakniti tablo za zacetek/konec kraja zato, da bo sluzil s kaznimi za prehitro voznjo? En sam razlog za to sklepanje mi najdi. En. Pa potem se povej kdo bi imel kaj od tega sluzenja? Komu je sploh to v interesu?


Denar. Občinski redarji z radarji.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Ziga Dolhar ::

A mislš, da so redarji plačani po "učinku"? Ali da gredo kazni njim v žep?
https://dolhar.si/

Furbo ::

Saj ne postavljajo redarji tabel.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Spajky ::

Nekdo je zlobiral prestavitev table in skasiral provizijo od izvajalca del.
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Thuban ::

Company je izjavil:

No, krajevno tablo so pred kakim mesecem tudi premaknili, tako da je zdaj tabla od dejanskega konca kraja oddaljena cca 150 metrov.


zakaj zavraga niso enostavno 150 metrov pred naselje postavili tablo omejitev 60 kmh?! Očitno samo zato, da bodo lahko postavili radar in pokasirali več. V naselju je kazen namreč višja.

Ziga Dolhar je izjavil:

A mislš, da so redarji plačani po "učinku"? Ali da gredo kazni njim v žep?


redarji ne. občina pa.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

St235 ::

Povsem možno je tudi, da je sprememba skladu z kakšno spremembo občinskega protorskega načrta in se bo dejansko širilo naselje.

Okapi ::

Ales je izjavil:

Česa se nabere?? Izračunaj razliko v porabljenem času če npr. 5x prevoziš 150m z 50 km/h ali če 5x prevoziš 150m z 90 km/h... Eh, bom kar jaz napisal, skupna razlika je gromozanskih 24 sekund.
24 sekund danes, 24 sekund jutri, pa se nabere. 2 uri na leto se dlje voziš v službo, v 40 letih delovne dobe si ob 80 ur zaradi premikanja tabel.
;)

Mare2 ::

Ziga Dolhar je izjavil:

A mislš, da so redarji plačani po "učinku"? Ali da gredo kazni njim v žep?


Redarji so plačani po učinku, denar jim ne gre direktno v žep. Dobijo pa "variabilni del". :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Mare2 ::

BigWhale je izjavil:


Na podlagi cesa ti je jasno, da se je nekdo na obcini spomnil premakniti tablo za zacetek/konec kraja zato, da bo sluzil s kaznimi za prehitro voznjo? En sam razlog za to sklepanje mi najdi. En. Pa potem se povej kdo bi imel kaj od tega sluzenja? Komu je sploh to v interesu?


Če ne bi bilo kršiteljev ne bi bilo potrebnih toliko redarjev oz bi jih bilo manj. Z zaposlovanjem redarjev tudi država povečuje statistiko glede zaposlovanja.

Ko zaposlijo novega redarja, le ta dobi nagon po uspešnosti, torej po listkanju parkiranih avomobilov, meritvah hitrosti avtomobilov. Splošno znano je, da radarje postavljajo tam, kjer lahko "ujamejo" največ kršiteljev.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Ales ::

Okapi je izjavil:

Ales je izjavil:

Česa se nabere?? Izračunaj razliko v porabljenem času če npr. 5x prevoziš 150m z 50 km/h ali če 5x prevoziš 150m z 90 km/h... Eh, bom kar jaz napisal, skupna razlika je gromozanskih 24 sekund.
24 sekund danes, 24 sekund jutri, pa se nabere. 2 uri na leto se dlje voziš v službo, v 40 letih delovne dobe si ob 80 ur zaradi premikanja tabel.
;)

U jebemtiš... ;) Nič, najbolje vsakič pridobiti vsaj eno šarmantno sopotnico, za krajšanje teh dolgih ur s prijetnim pogovorom. V pomanjkanju sopotnic pa mogoče kak lep vintage kronograf na roki, pa si lahko človek krajša čas z štopanjem teh 4,8 oz. 24 sekund... :D

V glavnem, carpe diem. Vseeno, kje človek telesno je, če je čas "izkoristil" za neumnosti, namesto za kaj prijetnega in vsaj malo koristnega.

BigWhale ::

Mare2 je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Na podlagi cesa ti je jasno, da se je nekdo na obcini spomnil premakniti tablo za zacetek/konec kraja zato, da bo sluzil s kaznimi za prehitro voznjo? En sam razlog za to sklepanje mi najdi. En. Pa potem se povej kdo bi imel kaj od tega sluzenja? Komu je sploh to v interesu?


Če ne bi bilo kršiteljev ne bi bilo potrebnih toliko redarjev oz bi jih bilo manj. Z zaposlovanjem redarjev tudi država povečuje statistiko glede zaposlovanja.

Ko zaposlijo novega redarja, le ta dobi nagon po uspešnosti, torej po listkanju parkiranih avomobilov, meritvah hitrosti avtomobilov.


No, tvoje razmisljanje sicer ne poda nekega konkretnega razloga za premik table v ta namen. Vseeno me zanima, kako to pol zgleda na sejah mestnih svetov? Svetniki se vsedejo in pol en rece: "Ze vem! Dejmo prestavit tablo za 150m naprej. Pol lahk tja postavimo radar, zarad tega zaposlimo tri nove redarje in uspesno zmanjsamo zaposlenost v obcini! Pa zravn se zasluzmo!" Zravn si pa mane roke in gleda izpod cela?

Mare2 je izjavil:

Splošno znano je, da radarje postavljajo tam, kjer lahko "ujamejo" največ kršiteljev.

A to je kje napisan? V kaksnem odloku al je sam znano, tko vsi vedo za to, sam noben ne upa na glas povedat?

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

24 sekund danes, 24 sekund jutri, pa se nabere. 2 uri na leto se dlje voziš v službo, v 40 letih delovne dobe si ob 80 ur zaradi premikanja tabel.


64 ur, pri 20 delavnikih na mesec, brez dopustov in praznikov. V 40 letih. To je GROZN! Jaz bi hotu, da mi drzava to izplaca nekak. Pa se tozil bi jih zarad povecanega stresa in custvenih brazgotin!

fikus_ ::

V domačem okolju sem na več mestih opazil premik tabel za označitev naselja (tabla s črnim robom). V večini primerov je šlo za urejanje prometa (postavitev pred križišče, širjenje naselja in novi priključki na cesto, . . . ).
Vse to je OK, varnost je na prvem mestu. Ampak večkrat se mesto table ne ujema z dejansko situacijo (geografsko, zemljiški kataster).
Kako je pa s tem: npr. pelješ prehitro in policija te ujame na radar takoj za tablo, napiše plačilni nalog s katerega je razvidno kraj, datum, čas, hitrost, . . .. Policist ti napiše kraj, kateri je napisan na tabli, v resnici po katastru je pa to drugi kraj. Ali je to možno uspešno ugovarjati?!

kloko ::

fikus_ je izjavil:

Ali je to možno uspešno ugovarjati?!

NE, to so samo mokre sanje raznih "klubov za zaščito voznikov in državljanov"...

L.p., Kloko

St235 ::

fikus_ je izjavil:

V domačem okolju sem na več mestih opazil premik tabel za označitev naselja (tabla s črnim robom). V večini primerov je šlo za urejanje prometa (postavitev pred križišče, širjenje naselja in novi priključki na cesto, . . . ).
Vse to je OK, varnost je na prvem mestu. Ampak večkrat se mesto table ne ujema z dejansko situacijo (geografsko, zemljiški kataster).
Kako je pa s tem: npr. pelješ prehitro in policija te ujame na radar takoj za tablo, napiše plačilni nalog s katerega je razvidno kraj, datum, čas, hitrost, . . .. Policist ti napiše kraj, kateri je napisan na tabli, v resnici po katastru je pa to drugi kraj. Ali je to možno uspešno ugovarjati?!


Niti pod razno. V cestnem prometu veljajo cestno prometni predpisi, ki določajo, da se z vidika udeleženca v cestnem prometu naselje začne s predpisano oznako naselja.

Grey ::

St235 je izjavil:

fikus_ je izjavil:

V domačem okolju sem na več mestih opazil premik tabel za označitev naselja (tabla s črnim robom). V večini primerov je šlo za urejanje prometa (postavitev pred križišče, širjenje naselja in novi priključki na cesto, . . . ).
Vse to je OK, varnost je na prvem mestu. Ampak večkrat se mesto table ne ujema z dejansko situacijo (geografsko, zemljiški kataster).
Kako je pa s tem: npr. pelješ prehitro in policija te ujame na radar takoj za tablo, napiše plačilni nalog s katerega je razvidno kraj, datum, čas, hitrost, . . .. Policist ti napiše kraj, kateri je napisan na tabli, v resnici po katastru je pa to drugi kraj. Ali je to možno uspešno ugovarjati?!


Niti pod razno. V cestnem prometu veljajo cestno prometni predpisi, ki določajo, da se z vidika udeleženca v cestnem prometu naselje začne s predpisano oznako naselja.

Mogoče že diktirajo znaki, ampak formalno gledano tam še ni ta kraj in bi moralo pasti v vodo. V nasprotnem primeru gre za nezakonito širjenje občine oz. naselja na ozemlju republike Slovenije. Bolj pravilno je, da se postavi znak z znižanjem hitrosti na 70 km/h ali manj.

St235 ::

ti predvsem mešaš hruške in jabolka. Prometna ureditev nima ničesar z katastersko definicijo občin in naselji.

m0LN4r ::

Furbo je izjavil:

150m pred prav vsako vasjo se kar nabere.

Recimo 10 vasi torej je 1,5km. Kok je to razlike, če se boš peljaš 55 ali 95, časovno?
Jaz bi na oko rekel, da ni ena minuta.

Zdaj če se boš pelal nekam čez 10 vasi, kjer vožnja traja 29 minut, se boš zdaj pač peljal slabih 30minut.
Ahjoj.

BigWhale je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Kateri neumni argumenti. Potem najbolje, da je povsod 50 km/h omejitev saj razlika v času bo ja minimalna. To je še posebej ugodno za motorične debile, ki ne znajo prilagajati hitrosti.


Tale tvoja trditev je neumnost. Zbanaliziral si 150m na 'povsod'. Tko se pogovarjajo pijancki po gostilnah.

delavec44 je izjavil:

Res žalostno, da smo v manjšini tisti, ki nam je jasno, da postavljajo nove brezvezne omejitve na mesta kjer ni hiš in nikoli prej ni bilo nesreč le iz razloga lažjega inkasantstva. Sem trdno prepričan, da bi bilo spoštovanje prometnih predpisov pri nas boljše, če bi bile omejitve ustrezno postavljene.


Na podlagi cesa ti je jasno, da se je nekdo na obcini spomnil premakniti tablo za zacetek/konec kraja zato, da bo sluzil s kaznimi za prehitro voznjo? En sam razlog za to sklepanje mi najdi. En. Pa potem se povej kdo bi imel kaj od tega sluzenja? Komu je sploh to v interesu?

Očitno pri tisti tabli služijo miljone. Jaz bi pa rekel, da niti plače policista, brenzina in vzdrževanje radarja in avta ne pokrijejo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Grey ::

St235 je izjavil:

ti predvsem mešaš hruške in jabolka. Prometna ureditev nima ničesar z katastersko definicijo občin in naselji.

Tabla za začetek in konec naselja je služi primarno temu, da se označi, kje se nek kraj začne. Sekundarna lastnost pa je to, da je znotraj teh meja 50 km/h oz. drugače, če je to določeno z znakom pod tablo. Tehnično gledano to pomeni, da mora biti znak tam, kjer se kraj začne katastrsko. Tako, da to ni mešanje jabolk in hrušk, ampak zelo praktičen in logičen pogled na stvar. Primarno obstaja geodetski zemljevid z mapiranimi cestami, hišami itd. Na podlagi teh se postavi znake in uredi promet in ne obratno. Kataster ima prednost pred tablami na tleh. Če se tega ne upošteva, pomeni, da se lahko zgodi absurd, da izza table obstaja hiša, ki ima naslov naselja v katerem je dejansko po katastru in stoji znotraj drugega naselja, če gledaš tablo. TO je mešanje jabolk in hrušk.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

fosil ::

Tabla za začetek in konec naselja je služi primarno temu, da se označi, kje se nek kraj začne. Sekundarna lastnost pa je to, da je znotraj teh meja 50 km/h oz. drugače

Jaz bi rekel ravno obratno. Tabla stoji na cesti in je prvenstveno prometni znak, namenjen avtomobilom.
In tudi oznaka za kraj stoji samo na cesti, na raznih drugih poteh ki vodijo v kraj pa je ni.
Kataster torej s tem nima veze, drugačne bi morale biti mejne oznake po celotni meji okrog kraja in ne samo na cesti.
Tako je!

Grey ::

fosil je izjavil:

Tabla za začetek in konec naselja je služi primarno temu, da se označi, kje se nek kraj začne. Sekundarna lastnost pa je to, da je znotraj teh meja 50 km/h oz. drugače

Jaz bi rekel ravno obratno. Tabla stoji na cesti in je prvenstveno prometni znak, namenjen avtomobilom.
In tudi oznaka za kraj stoji samo na cesti, na raznih drugih poteh ki vodijo v kraj pa je ni.
Kataster torej s tem nima veze, drugačne bi morale biti mejne oznake po celotni meji okrog kraja in ne samo na cesti.


Namenjena ljudem, ki koristijo urejene poti vsak dan. Gozdne poti, kozje poti in ostale stvari, ki niso del prometa, so neoznačene. Najdeš samo rdeče beli znakec na drevesih, ki nakazuje na neko "urejeno" gozdno traso. Table in vsi znaki niso (oz. naj ne bi bili) postavljeni arbitrarno, ampak je v ozadju kataster in določila zakonodaje, kje, kako in na kakšen način mora biti znak postavljen. Samovoljno in premikanje znakov pač ni dovoljeno sploh če ta akcija ni bila odobrena s strani državnih organov ter temu primerno katastrsko urejeno. Sem prepričan, da tudi obstajajo zapisi na katerih koordinatah znaki stojijo, ker vse to planirajo službe, odgovorne za to. Premik znaka brez dovoljenja in formalne ureditve je tako, kot če bi se sedaj spomnil vzel lopato in prestavil mejnik proti sosedu. Ilegalno. Stvari se da urediti (znižanje hitrosti), a je potrebno iti skozi prave kanale in ne na lastno pest.

SaXsIm ::

Genijem, ki menijo, da se morajo katastrske občine in dejanske označitve s tablami za začetek in konec naselij ujemati, predlagam, da si dejansko pogledajo kakšen imenik katastrov. Katastrske občine so bistveno drugačne, kot so kraji, ki jih pokrivajo.
SaXsIm

BigWhale ::

Grey je izjavil:

St235 je izjavil:

ti predvsem mešaš hruške in jabolka. Prometna ureditev nima ničesar z katastersko definicijo občin in naselji.

Tabla za začetek in konec naselja je služi primarno temu, da se označi, kje se nek kraj začne. Sekundarna lastnost pa je to, da je znotraj teh meja 50 km/h oz. drugače, če je to določeno z znakom pod tablo.


Tista tabla je prometni znak! Opisana je v Pravilniku o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah. Tabla ima s katastrom tolk kot ima veverica z vaterpolom. Priblizno nic.

Vse drugo je pa neka javna masturbacija na temo 'jaz imam prav, ker moram imeti prav in ker bom 2.4s zivljena zapravil zaradi 30m voznje'.

BigWhale ::

Grey je izjavil:

Gozdne poti, kozje poti in ostale stvari, ki niso del prometa, so neoznačene. Najdeš samo rdeče beli znakec na drevesih, ki nakazuje na neko "urejeno" gozdno traso.


Joj, nehaj ... Markacija @ Wikipedia

Grey je izjavil:

Premik znaka brez dovoljenja in formalne ureditve je tako, kot če bi se sedaj spomnil vzel lopato in prestavil mejnik proti sosedu. Ilegalno. Stvari se da urediti (znižanje hitrosti), a je potrebno iti skozi prave kanale in ne na lastno pest.


Ej, na cem si ti?! :> Kdo je kjerkoli sploh govoril o kaksnem ilegalnem premikanju znaka!? Se mal pa se bo oglasil en tretji, ki bo rekel, da je vidu tri cudne tipe kako so ponoc sami tablo premaknil. Pa enmu je fastcikel padu iz zepa in to je kljucni dokaz, da je bil en obcinski uradnik, k mu je sam do tega, da bi _filal_proracun_drzave_in_obcine_!!!11oneo!11!oeneleventeen

St235 ::

Grey je izjavil:

St235 je izjavil:

ti predvsem mešaš hruške in jabolka. Prometna ureditev nima ničesar z katastersko definicijo občin in naselji.

Tabla za začetek in konec naselja je služi primarno temu, da se označi, kje se nek kraj začne. Sekundarna lastnost pa je to, da je znotraj teh meja 50 km/h oz. drugače, če je to določeno z znakom pod tablo. Tehnično gledano to pomeni, da mora biti znak tam, kjer se kraj začne katastrsko. Tako, da to ni mešanje jabolk in hrušk, ampak zelo praktičen in logičen pogled na stvar. Primarno obstaja geodetski zemljevid z mapiranimi cestami, hišami itd. Na podlagi teh se postavi znake in uredi promet in ne obratno. Kataster ima prednost pred tablami na tleh. Če se tega ne upošteva, pomeni, da se lahko zgodi absurd, da izza table obstaja hiša, ki ima naslov naselja v katerem je dejansko po katastru in stoji znotraj drugega naselja, če gledaš tablo. TO je mešanje jabolk in hrušk.


Toliko neumnosti v enem odstavku pa že dolgo nisem uspel prebrat.

Sekundarna lastnost pa je to, da je znotraj teh meja 50 km/h oz. drugače, če je to določeno z znakom pod tablo.

Oznaka naselja o kateri govorimo je PROMETNI ZNAK v skaldu s PRavilnikom o prometni signalizaciji. Njegova PRIMARNA in EDINA naloga je, da udeležence v PROMETU obvešča o tem, da se nahajajo na območju kjer veljajo specifična PROMETNA pravila. Z katastrom je točno toliko povezana kot tabla cona 30 ali območje umirjenega prometa. To, da ti poimensko sporoči, da se nahajaš v nekem kraju je zgolj stranski učinek odločitve oblikovalca, da bo design table vseboval ime kraja namesto slike zavaljenega lemurja.

Povsem enako bi lahko recimo uporabljali takšno tablo


Tehnično gledano to pomeni, da mora biti znak tam, kjer se kraj začne katastrsko.

Tabla mora bit tam kjer začne veljat posebna prometna ureditev, ki jo sporoča. V nobenem zakonu, ki velja v republiki sloveniji ne boš našel nikakršne korelacije med PROMETNIM znakom in katastrom.

Kataster ima prednost pred tablami na tleh.

Noben zakon v zgodovini Slovenije, ki je urejal področje prometne varnosti ne vsebuje besede kataster. Kataster ima z prometno ureditvijo točno toliko skupnega kot ti z logkiko in zdravo pametjo.

Če se tega ne upošteva, pomeni, da se lahko zgodi absurd, da izza table obstaja hiša, ki ima naslov naselja v katerem je dejansko po katastru in stoji znotraj drugega naselja, če gledaš tablo.

Do absurda pride samo v primeru duševne motnje in zblojene predstave o tem, da obstaja kakršnakoli povezava med prometnimi predpisi in katastrom.

Primarno obstaja geodetski zemljevid z mapiranimi cestami, hišami itd. Na podlagi teh se postavi znake in uredi promet in ne obratno.

ROFL, tale idiotizem pa definitivno zmaga. Promet se ureja v skladu z relavantno zakonodajo (zakon o pravilih v cestnem prometu, zakon o cestah, zakon o vozniki, pravilniki...) z namenom zagotavljanja prometne varnosti vseh udeležencev na eni strani in pretočnostjo prometa na drugi. Niti v najbolj zblojenih sanjah ni mogoče najti povezave med geodetskimi zemljevidi in prometnimi predpisi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

Česar ti nisi sposoben razumet je to, da je veljajo posebni prometni predpisi v naselju zato, ker se s tem želi zagotoviti večjo varnost in ne zato, ker je v katastru zapisano, da je tam naselje.

Sem prepričan, da tudi obstajajo zapisi na katerih koordinatah znaki stojijo, ker vse to planirajo službe, odgovorne za to.

Nedvomno, samo Geodetskega zavoda ne boš našel med njimi.

Samovoljno in premikanje znakov pač ni dovoljeno sploh če ta akcija ni bila odobrena s strani državnih organov ter temu primerno katastrsko urejeno.

Končno nekaj samo na pol neumnega. Znakov seveda ni dovoljeno samovoljno premikat ampak se to naredi na podlagi prometnega elaborata v skladu z zakonom o cestah in občinskimi ali državnimi pravilniki/odloki. Če bi bil ti recimo vsaj polpismen bi videl, da sem to že povedal. Je pa seveda naravnost bolno razlagat, da so prometni znaki katastersko urejeni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

fosil je izjavil:

Tabla za začetek in konec naselja je služi primarno temu, da se označi, kje se nek kraj začne. Sekundarna lastnost pa je to, da je znotraj teh meja 50 km/h oz. drugače

Jaz bi rekel ravno obratno. Tabla stoji na cesti in je prvenstveno prometni znak, namenjen avtomobilom.
In tudi oznaka za kraj stoji samo na cesti, na raznih drugih poteh ki vodijo v kraj pa je ni.
Kataster torej s tem nima veze, drugačne bi morale biti mejne oznake po celotni meji okrog kraja in ne samo na cesti.


Kataster res nima nikakršne veze, ampak v vsem razen prvi povedi se pa motiš.

Tabla za naselje stoji na vseh javnih cestah, ki vodijo v območje posebne prometne ureditve, kar naselje je. Voznik namreč mora bit obveščen, da na takšno območje vstopa. Se pa strinjam da, je treba imet posebne sorte motnjo, da verjameš, da imajo prometni znaki karkoli z katastrom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vrhunska signalizacija slovenskih cest (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6714656 (9226) jype
»

Omejitve hitrosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
789533 (6017) Miha 333
»

DoS napad prometnih znakov

Oddelek: Na cesti
345848 (4041) eric_cartman
»

Omejitev na hitri cesti

Oddelek: Na cesti
3210702 (7036) Opkow
»

Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29248991 (43611) BlueRunner

Več podobnih tem