» »

Veljavnosti omejitve po križišču

Veljavnosti omejitve po križišču

«
1
2

MrStein ::

Bom tvegal in postavil to vprašanje:

Če je na cesti prometni znak za omejitev (recimo hitrosti) in dopolnilna tabla IV-2 "Dolž. ceste na kater. se znak nanaša" z napisom "400m" (in seveda puščici navzgor na obeh straneh), po 200 metrih pa se cesta razcepi na dva kraka, po katerem kraku velja prejšnja omejitev, če sploh?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

M-XXXX ::

Hm, jaz bi rekel, da na glavni?

St235 ::

MrStein je izjavil:

Bom tvegal in postavil to vprašanje:

Če je na cesti prometni znak za omejitev (recimo hitrosti) in dopolnilna tabla IV-2 "Dolž. ceste na kater. se znak nanaša" z napisom "400m" (in seveda puščici navzgor na obeh straneh), po 200 metrih pa se cesta razcepi na dva kraka, po katerem kraku velja prejšnja omejitev, če sploh?


Nobenem. že 100x predebatirano. Če naj bi se omejitev nadaljevala tudi za križiščem mora bit ponovno postavljena tabla za križiščem.

MrStein ::

Torej gre v praksi za napačno postavljen znak?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

St235 ::

Zakaj napačno? Dopolnilna tabla je bolj kot ne informativne narave v takem primeru. Sam znak pa deluje tako kot vsi je predvideno. torej omeji hitrost.

Mare2 ::

MrStein je izjavil:

Torej gre v praksi za napačno postavljen znak?


Zanimivo bi blo videt to situacijo, lokacijo. Kje pa je to? Si prav izmeril razdaljo? Z metrom ali koraki?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

MrStein ::

Kaj, a dvomiš, da so po sloveniji "malo čudno" kje kaki znaki postavljeni? :))
Saj ta(ki) primer(i) še zdaleč ni(so) najhujši.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

St235 ::

Definitivno je več kekcev na forumu, ki si izmišlja brezvezne situacije kot pa narobe postavljenih tabel.

Moje izkušnje gredo v smeri, da je kdaj pred križiščem dopolnilna tabla 200m, potem je pa dejansko križišče čez 150m, ali pa da kljub križišču vseeno stoji tabla konec prepovedi. Samo da bi zato trdil, da so znaki narobe postavljeni je pa "malo čudno".

Tako, da je vprašanje kje je takšna postavitev tabel povsem na mestu.

AndrejO ::

Ni tisto, kar je MrStein opisal, ampak omejitev je vsaj po mojem razumevanju misljena za 150m, ne glede na krizisce, ki je kaksnih 20m za tablo.

https://goo.gl/maps/NVYSFr6xjRT2

Miha 333 ::

Iz Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah:


100. člen

Znake za izrecne odredbe je treba ponovno postaviti za vsakim križiščem ceste, na kateri je takšen znak, z drugo cesto, če naj velja izrecna odredba tudi še za takšnim križiščem.


Iz tega sledi, da je zgornji primer nesmisel in dopolnilne table ni treba upoštevati.

AndrejO ::

Iz istega pravilnika:

28. člen
...
2. dopolnilna tabla IV-2, ki označuje dolžino dela ceste, na katerem grozi z znakom označena nevarnost oziroma na katerem velja izrecna odredba, označena z znakom, oziroma na katerega se nanaša znak, ob katerem je dopolnilna tabla;
...

MrStein ::

St235 je izjavil:

Definitivno je več kekcev na forumu, ki si izmišlja brezvezne situacije kot pa narobe postavljenih tabel.

Brez trolanja eni ne morete, kaj? (zato tisto o tveganju v prvi vrstici).

Še en primer

Napis na znaku: 200 m
Razdalja do prvega križišča: 70 m (izmerjeno z iluminati tehnologijo na atom natančno, dodatno za vsak primer preverjeno s koraki)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

AndrejO ::

Mnja. Izgleda, da sta si pravilnik in način uporabe v praksi precej vsaksebi. Če eni varčujejo na vsakem koraku, pa zato drugi postavljajo znake, ki so v veljavi po en ali dva metra.

Hecno postavljene signalizacije je v Sloveniji zagotovo na pretek.

St235 ::

MrStein je izjavil:

St235 je izjavil:

Definitivno je več kekcev na forumu, ki si izmišlja brezvezne situacije kot pa narobe postavljenih tabel.

Brez trolanja eni ne morete, kaj? (zato tisto o tveganju v prvi vrstici).

Še en primer

Napis na znaku: 200 m
Razdalja do prvega križišča: 70 m (izmerjeno z iluminati tehnologijo na atom natančno, dodatno za vsak primer preverjeno s koraki)


A je blo tako težko najt primer? Kot rečeno v takšnem primeru je dopolnilna tabla sama sebi namen.

AndrejO ::

St235 je izjavil:


A je blo tako težko najt primer? Kot rečeno v takšnem primeru je dopolnilna tabla sama sebi namen.

Kar je v bistvu žalostno. In to kar dvakrat. Prvič zato, ker se je plačalo za nakup in postavitev nečesa, kar ne služi ničemer. Drugič pa zato, ker je vsaj v meni znanih primeru vidna neka meni razumljiva želja, da se bi hitrost omejilo na celotnem odseku, ki ga navaja dopolnilna tabla, pa se tega izgleda ni storilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Mare2 ::

Zanimivo, to se dogaja največ na Dolenjskem in Štajerskem. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

MrStein ::

St235 je izjavil:


A je blo tako težko najt primer?

Ne, primere poznam od prej in jih sploh ne rabim "najti".
Objavil nisem takoj, dokler nisem "fotodokumentacije" zbral, ker vem, da se bo sicer javilo kup "dvomljivcev" in zanikalcev.

Pa da tebe vprašam, a je težko se normalno pogovarjati, brez da bi sogovornika imenoval razne kekce in jih lažno obtoževal dejanj, ki jih niso naredili?
(da je prometna situacija "brezvezna" pa se načeloma strinjam)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

St235 ::

dobil si diretno vprašanje:
Zanimivo bi blo videt to situacijo, lokacijo. Kje pa je to? Si prav izmeril razdaljo? Z metrom ali koraki?

in tovj odgovor je bil:
Kaj, a dvomiš, da so po sloveniji "malo čudno" kje kaki znaki postavljeni? :))

Torej pometi pred svojim pragom, pa te ne bom rabil imet za kekca. Osnove argumetnirane debate učijo, da je izjave potrebno podpret z argumenti. Ko boš tega sposoben brez brezveznih izpadov bo s tabo precej lažje komunicirat. Kje točno sem te pa obtožil dejanja,ki ga nisi naredil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

MrStein ::

"ki si izmišlja brezvezne situacije"

Na direktno vprašanje pa sem tudi direktno odgovoril, z detajli.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

St235 ::

AndrejO je izjavil:

St235 je izjavil:


A je blo tako težko najt primer? Kot rečeno v takšnem primeru je dopolnilna tabla sama sebi namen.

Kar je v bistvu žalostno. In to kar dvakrat. Prvič zato, ker se je plačalo za nakup in postavitev nečesa, kar ne služi ničemer. Drugič pa zato, ker je vsaj v meni znanih primeru vidna neka meni razumljiva želja, da se bi hitrost omejilo na celotnem odseku, ki ga navaja dopolnilna tabla, pa se tega izgleda ni storilo.


Se povsem strinjava, dejansko je problem v temu, ker se sploh na lokalnih cestah te stvari ureja precej površno. Dostikrat pride do šuma v komunikaciji tudi med projektom in dejansko izvedbo.

Lahko pogledamo zgornji primer z dopolnilno tablo in privzamem, da je bila želja v projektni dokumentaciji, da se uredi odsek v dolžini 400m in ne samo do križišča. V tem primeru bi bilo smiselno, da se postavi tabla za omejitev, za križiščem enka tabla (tokrat lahko dopolnjena z dopolnilno tablo 300m in potem še tabla za konec omejitve (če recimo čez 300m ni še enega križišča).

Torej, če bi ureditev delali by the book bi bila 3x dražja. Zdaj povsem možno je, da odsek naprej ni tako kritičen da bi morali nujno omejit hitrost in je nižja hitrost zgolj zaželena. V takem primeru ta dopolnilna tabla v kombinaciji z splošno nepismenostjo voznikov pomeni, da jih bo kar nekaj naprej peljalo po omejitvi, tisi, ki ne pač ne. Tako razmišljanje sicer nima nič skupnega s prometnimi predpisi je pa povsem možno,da je zraslo na zelniku kakšnega očinskega uradnika.

Drug scenarij je seveda ta, da ima firmo na vogalu županov nečak, ki bi ga tabla neskočno motila in je bilo treba najt "out of the box" rešitev.

Povsem možen tretji scenarije je kakšen pameten občinski uradnik, ki se na vse spozna, vključno s tem, da po njegovo tabla velja naprej in je prihranil, ker ni rabil postavit še ene table.

itd. itd...

Pod črto je bistveno vprašanje ali je bila s tem storjena gospodarska škoda? Smo ugotovili, da niti ne. Drugo pa je ali je s tem ogrožena prometna varnost, ker vozila po križšču vozijo prehitro.

MrStein je izjavil:

"ki si izmišlja brezvezne situacije"

Na direktno vprašanje pa sem tudi direktno odgovoril, z detajli.


Če je zate direkten odgovor tole:
Kaj, a dvomiš, da so po sloveniji "malo čudno" kje kaki znaki postavljeni? :))

potem se ne čudit, da te kdo označi za kekca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Mare2 ::

Tole vprašanje je bilo namenjeno meni. Ne vem, zakaj se vmešavaš v pogovor. Bonton ti je verjetno tuja stvar. Sicer pa je imel srečo, da ta teden ne uporabljaš besede "funkcionalno nepismen". :)

Kar se tiče prometnih znakov so pa nekateri res malce čudno postavljeni. :)


St235 je izjavil:



Na direktno vprašanje pa sem tudi direktno odgovoril, z detajli.

Če je zate direkten odgovor tole:
Kaj, a dvomiš, da so po sloveniji "malo čudno" kje kaki znaki postavljeni? :))

potem se ne čudit, da te kdo označi za kekca.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

St235 ::

Mare2 je izjavil:

Tole vprašanje je bilo namenjeno meni. Ne vem, zakaj se vmešavaš v pogovor. Bonton ti je verjetno tuja stvar. Sicer pa je imel srečo, da ta teden ne uporabljaš besede "funkcionalno nepismen". :)

Kar se tiče prometnih znakov so pa nekateri res malce čudno postavljeni. :)


St235 je izjavil:



Na direktno vprašanje pa sem tudi direktno odgovoril, z detajli.

Če je zate direkten odgovor tole:
Kaj, a dvomiš, da so po sloveniji "malo čudno" kje kaki znaki postavljeni? :))

potem se ne čudit, da te kdo označi za kekca.


Se posipam s pepelom, ker sem očitno spregledal, da gre za pogovor preko zasebnih sporočil... oh wait... Očitno ti je funkcionalna pismenost tuja glede na to, da gre za odprto debato na forumu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

AndrejO ::

St235 je izjavil:

AndrejO je izjavil:

St235 je izjavil:


A je blo tako težko najt primer? Kot rečeno v takšnem primeru je dopolnilna tabla sama sebi namen.

Kar je v bistvu žalostno. In to kar dvakrat. Prvič zato, ker se je plačalo za nakup in postavitev nečesa, kar ne služi ničemer. Drugič pa zato, ker je vsaj v meni znanih primeru vidna neka meni razumljiva želja, da se bi hitrost omejilo na celotnem odseku, ki ga navaja dopolnilna tabla, pa se tega izgleda ni storilo.


Se povsem strinjava, dejansko je problem v temu, ker se sploh na lokalnih cestah te stvari ureja precej površno. Dostikrat pride do šuma v komunikaciji tudi med projektom in dejansko izvedbo.

Hm. Moj primer je državna cesta kategorije R1 (št. 216, odsek 1177) za katero odgovarja Direkcija za infrastrukturo (oziroma DRSC, ko se je te stvari postavljalo). Če je bilo v tem primeru govora o površnosti, potem je njen naslov v Ljubljani.

St235 je izjavil:

Pod črto je bistveno vprašanje ali je bila s tem storjena gospodarska škoda? Smo ugotovili, da niti ne. Drugo pa je ali je s tem ogrožena prometna varnost, ker vozila po križšču vozijo prehitro.

No, za MrSteinov primer ne morem reči nič. Za moj primer, pa je moja laična ocena ta, da bi višja hitrost na odseku, ki gre mimo avtobusnega postajališča, parkirišča gostilne in še enega parkirišča nasproti gostilne, zagotovo pomeni večje varnostno tveganje.

Ampak po izkušnjah pa se mi zdi, da vsi tam mimovozeči tisto križišče spregledamo in se bolj držimo nerelevantne table, kot pa strogo pravilnika. Kar pomeni, da tabla sicer ni "enforcable", je pa zagotovo "useful".

Kako je do tega prišlo in zakaj? Če je varnost izboljšana (in mislim, da je), potem je edina žalost v temu, da je to narejeno na napačen način.

Mare2 ::

Znižaš hitrost na 60. Ko pa si v križišču itak vidiš, če je kaj čakajočih na avtobusni postaji. Lahko bi bilo tudi kaj otrok. Ko greš mimo, pa "gas". Vprašanje je, koliko voznikov tam sploh vozi po predpisani hitrosti.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

SeMiNeSanja ::

Ali je možno, da na Hrvaškem to zadevo obravnavajo drugače?

Sem namreč pred leti lepo plačal kazen, ker sem sledil slovenski logiki, da se omejitev konča, ko si enkrat mimo priključka na avtocesto, pred katerim je bil postavljen znak za omejitev.

Mislil, da peljem po predpisih... potem pa lizika.....

AndrejO ::

Mare2 je izjavil:

Znižaš hitrost na 60. Ko pa si v križišču itak vidiš, če je kaj čakajočih na avtobusni postaji. Lahko bi bilo tudi kaj otrok. Ko greš mimo, pa "gas". Vprašanje je, koliko voznikov tam sploh vozi po predpisani hitrosti.

Po predpisani hitrosti? V bistvu precej, ker je teren naravnost idealen za kontrolo in policisti jo tam pogosto tudi izvajajo.

r3dkv1c4 ::

St235 je izjavil:

Zakaj napačno? Dopolnilna tabla je bolj kot ne informativne narave v takem primeru. Sam znak pa deluje tako kot vsi je predvideno. torej omeji hitrost.

V opisanem primeru je dopolnilna tabla odveč.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

St235 ::

Če je odveč še ne pomeni, da je napačen.

AndrejO ::

St235 je izjavil:

Če je odveč še ne pomeni, da je napačen.

Če je odveč, je škodljiv.

Voznik mora spremljati in procesirati več kot dovolj podatkov in nerelevantna prometna signalizacija (torej takšna brez učinka), je škodljiva.

Mare2 ::

AndrejO je izjavil:


Po predpisani hitrosti? V bistvu precej, ker je teren naravnost idealen za kontrolo in policisti jo tam pogosto tudi izvajajo.

A to se navezuje na Kočevske Poljane? Sem se v soboto peljal tam. A si ti dolenc? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

AndrejO ::

Belokranjec, če smo že pri regionalnih oznakah. :P

Mare2 ::

Smo se peljali iz Petrove vasi. Ne spomnim se dobro, ali je voznica zmanjšala hitrost na predpisano. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

AndrejO ::

Če je, potem je, če pa ni, potem pa pač ni. Kaj naj sedaj? Moje opažanje je, da nas večina upočasni in ne pospeši, dokler nismo mimo gostilne. Ali to počno vsi? Zagotovo ne. Ali smo domačini bolj zainteresirani, da to počnemo? Verjetno da, ker poznamo relativno popularnost tega kraja za kontrolo hitrosti.

Za malo prijetnega branja o lokalni folklori, pa lahko prebereš tole.

St235 ::

AndrejO je izjavil:

St235 je izjavil:

Če je odveč še ne pomeni, da je napačen.

Če je odveč, je škodljiv.

Voznik mora spremljati in procesirati več kot dovolj podatkov in nerelevantna prometna signalizacija (torej takšna brez učinka), je škodljiva.


V bistvu si tudi sam zgoraj ugotovil, da je ravno obratno. Kljub temu, da teoretično gledano omejitev preneha veljat že v križišču dopolnilna tabla opozori na to, da naj bi omejitev pravzaprav veljala dlje.

AndrejO ::

En efekt je že morda pozitiven, ni pa to edini efekt. Iz vidika voznika je no-op signalizacija škodljiva, ker ga na dolgi rok trenira, da jo mora ignorirati. Potem pa nastane problem nekje drugje, ko ignoriranje privede do povečanja nevarnosti.

Vem, da nisem reprezentativen, ampak recimo posiljevanje z znaki za enosmerno me na tem dovozu za AC vedno znova in znova "upočasni". Mentalno in fizično, medtem ko zbiram signale, da bi ugotovil, če sem sploh na pravem pasu in peljem v pravo smer.

Potem ko nekajkrat "ponovim vajo" in se "odvadim gledati znake", mi ta mentalni zastoj izgine. Ali to pomeni, da sem potem bolj varen voznik? Iskreno dvomim, ker ne vem kako naj bi me priučeno ignoriranje določenega znaka naredilo za bolj varnega. Vsaj meni se to ne sešteje.

MrStein ::

St235 je izjavil:


MrStein je izjavil:

"ki si izmišlja brezvezne situacije"

Na direktno vprašanje pa sem tudi direktno odgovoril, z detajli.


Če je zate direkten odgovor tole:
Kaj, a dvomiš, da so po sloveniji "malo čudno" kje kaki znaki postavljeni? :))

potem se ne čudit, da te kdo označi za kekca.

Če si funkcionalno nepismen in si spregledal detajlni odgovor s slikami in meritvami potem pa...

Sicer pa: V redu je. Ne rabiš se razburjati.
Pa vprašanje kje si podtikal tudi pozabi, aja si že... pravilno.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Mare2 ::

MrStein je izjavil:

Bom tvegal in postavil to vprašanje:

Če je na cesti prometni znak za omejitev (recimo hitrosti) in dopolnilna tabla IV-2 "Dolž. ceste na kater. se znak nanaša" z napisom "400m" (in seveda puščici navzgor na obeh straneh), po 200 metrih pa se cesta razcepi na dva kraka, po katerem kraku velja prejšnja omejitev, če sploh?


Vidim, da si v resnici tvegal. Si vsaj kaj izvedel? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

MrStein ::

Nič kar ne bi "sumil" že prej. :)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Mare2 ::

V bistvu si sprožil kar zanimivo razpravo o prometnih znakih. Bo treba obvestit pristojne organe. Funkcionalna nepismenost je zelo pogosta besedna zveza dotičnega uporabnika, o kekcih pa redkejša. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

r3dkv1c4 ::

St235 je izjavil:

Če je odveč še ne pomeni, da je napačen.


Zakaj pa potem ne nabijemo pred vsa križišča kar znake vsevprek.....najboljše, saj niso napačni.

WTF...seveda je škodljiv, pa še kako škodljiv je. Seveda se ti tega še kako zavedaš ampak se delaš idiota.
Takih imamo v parlamentu ogromno in v javni upravi še več.....se mi zdi, da si eden izmed njih.Kar ustrezaš opisu.

Ne razumem pa, da te ne moti, da so tako postavljeni znaki breme tako tvoje, kot moje denarnice in to je tudi znak, da se znake postavlja tako, brez funkcije, malo počez, samo da nekdo dobro zasluži.
Smrdi oz. to kar je koruptivno dejanje in zato bi moral nekdo odgovarjat.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Mare2 ::

r3dkv1c4 je izjavil:


Smrdi oz. to kar je koruptivno dejanje in zato bi moral nekdo odgovarjat.


Daj sporoči Štefanec-u. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

St235 ::

r3dkv1c4 je izjavil:

St235 je izjavil:

Če je odveč še ne pomeni, da je napačen.


Zakaj pa potem ne nabijemo pred vsa križišča kar znake vsevprek.....najboljše, saj niso napačni.

WTF...seveda je škodljiv, pa še kako škodljiv je. Seveda se ti tega še kako zavedaš ampak se delaš idiota.
Takih imamo v parlamentu ogromno in v javni upravi še več.....se mi zdi, da si eden izmed njih.Kar ustrezaš opisu.

Ne razumem pa, da te ne moti, da so tako postavljeni znaki breme tako tvoje, kot moje denarnice in to je tudi znak, da se znake postavlja tako, brez funkcije, malo počez, samo da nekdo dobro zasluži.
Smrdi oz. to kar je koruptivno dejanje in zato bi moral nekdo odgovarjat.


Daj ne nabijaj v tri dni. Kaka korupcija FFS... In ravno za konkreten znak smo že 10 postov nazaj ugotovili, da je vse prej kot škodlji. Glede opisa idiota pa predlagam, da pogledaš v ogledalo s takšnimi brezveznimi izpadi brez, da bi prebral več kot tri vrstice teme.

sandmodnigga ::

Lakotnik, čeprav je pravnik, ne razume prava. Kot pravnik, je njegova dolžnost predstaviti njegovega klienta kot nedolžnega, njegovi pripomočki so pravne knjige in ne moralno etične vrednote.
Moralno etičnega heroja za odvetnika nočem, ne jaz in ne katerikoli drugi inteligenten človek. Če bom oropal državo za par milijončkov, hočem da me advokat predstavi kot neprisebneža, ki je bil v momentu ropa na drugi celini, če bo ravnal koruptivno, mi je vseeno (ali pa uporabi koruptivnost drugih v moj prid)
Ta dražji in učinkoviti pravniki tako delujejo, ne glede na položaj, ki ga imajo v sodni dvorani.
Zatiskanje oči pred očitnim ne bo pomagalo. Otrokom v vrtecu definitivno ni.

Etiga, še več denarja vrženega vstran.
Omejitev velja par metrov.
GMaps

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

sandmodnigga je izjavil:

Lakotnik, čeprav je pravnik, ne razume prava.
Zatiskanje oči pred očitnim ne bo pomagalo. Otrokom v vrtecu definitivno ni.


Se strinjam, biti pravnik še ne pomeni "razumeti pravo". Redki to zmorejo, saj je pravo tesno povezano tudi s "funkcinalno pismenostjo".

Tisti znak na tvojem linku je pa res smešno postavljen. Kako si ga pa našel? .)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

St235 ::

sandmodnigga je izjavil:

Lakotnik, čeprav je pravnik, ne razume prava. Kot pravnik, je njegova dolžnost predstaviti njegovega klienta kot nedolžnega, njegovi pripomočki so pravne knjige in ne moralno etične vrednote.
Moralno etičnega heroja za odvetnika nočem, ne jaz in ne katerikoli drugi inteligenten človek. Če bom oropal državo za par milijončkov, hočem da me advokat predstavi kot neprisebneža, ki je bil v momentu ropa na drugi celini, če bo ravnal koruptivno, mi je vseeno (ali pa uporabi koruptivnost drugih v moj prid)
Ta dražji in učinkoviti pravniki tako delujejo, ne glede na položaj, ki ga imajo v sodni dvorani.
Zatiskanje oči pred očitnim ne bo pomagalo. Otrokom v vrtecu definitivno ni.

Etiga, še več denarja vrženega vstran.
Omejitev velja par metrov.
GMaps


Pravnik ni enako odvetnik, tako da ne vem o kakšnih klientih nabijaš. Bo že nekaj na tem, da mogoče jaz ne razumem prava, samo kaj ko so moji sogovorniki na bistveno nižjem nivoju.

Drugače pa ima znak ki si ga likal specifičen namen,ki ga tudi doseže. Omejit hitrost pred križiščem. Kaj točno ti je tukaj nenavadnega res nevem. A če bi znak stal 500m prej potem bi bil pa ok? Kake blodnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

Mare2 je izjavil:

sandmodnigga je izjavil:

Lakotnik, čeprav je pravnik, ne razume prava.
Zatiskanje oči pred očitnim ne bo pomagalo. Otrokom v vrtecu definitivno ni.


Se strinjam, biti pravnik še ne pomeni "razumeti pravo". Redki to zmorejo, saj je pravo tesno povezano tudi s "funkcinalno pismenostjo".


zagotovo med njih ne sodijo tisti, ki ne ločijo pravnika od odvetnika.

rook912 ::

sandmodnigga je izjavil:



Etiga, še več denarja vrženega vstran.
Omejitev velja par metrov.
GMaps

In kaj je s tem znakom narobe? Zaradi križišča je hitrost iz splošne omejitve znižana iz 90 na 60...V teoriji vse ok.

St235 ::

V praksi tudi, sam se je moral pohvalit,da ne loči med pravnikom in odvetnikom, pa ni hotel bit čist off topic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

MoRp ::

sandmodnigga je izjavil:


Etiga, še več denarja vrženega vstran.
Omejitev velja par metrov.
GMaps


Ne da se mi razlagat vseh primerov, ki ste jih predstavili, bom samo tega zadnjega. Znak je postavljen z namenom zmanjševanja hitrosti do križišča in nič več. Če predpostavjam da je prej omejitev 90, so želeli zaradi križanja cest (kolikor vidim je cesta ravna, kar pomeni da je hitrost 90+) zagotoviti varnejše vključevanje s stranske ceste.

Včasih je enostavno nemogoče zagotoviti zmanjšano hitrost v razdalji ki jo želimo doseči. Eden od primerov (zgoraj) je želel upočasniti voznike mimo križišča, parkirišča in avtobusne postaje - zato dopolnilni znak - namesto ponovljenega (ali včasih celo potrojenega) znaka.

Ali je to križišče, ki razveljavi znak?

Primer zgledne postavitve, ki je ne upošteva nihče. Niti organi nadzora, saj na tej AP opravljajo meritve kot da je omejitev 60, čeprav je 60 šele ko si mimo AP. Verjamem pa da bi bili označeni za inkasante, če bi merili, po dejanski omejitvi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MoRp ()

Mare2 ::

MoRp je izjavil:

Primer zgledne postavitve, ki je ne upošteva nihče. Niti organi nadzora, saj na tej AP opravljajo meritve kot da je omejitev 60, čeprav je 60 šele ko si mimo AP. Verjamem pa da bi bili označeni za inkasante, če bi merili, po dejanski omejitvi.


Znak so postavili, kjer se jim je zdelo najprimerneje. :) Stvar občutka.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Omejitve hitrosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
789604 (6088) Miha 333
»

Komu se pritožiti? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19642294 (36701) St235
»

Peljem po avtocesti, zunaj piha nenormalno, dobim kazen ker ne peljem ravno v črti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11530003 (24794) Engineer_
»

Morebitna kazen

Oddelek: Loža
438483 (7020) St235
»

Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29249256 (43876) BlueRunner

Več podobnih tem