» »

Carglass in "original" steklo

Carglass in "original" steklo

N0t0ri0us ::

Pozdrav.

Pred 11 meseci so mi na carglassu menjali steklo. Vse ok in prav, ampak danes slučajno vidim nekje, da nategujejo s temi stekli in ne dajo na avto original stekel. Dobil sem certifikat o originalnem izvoru avtomobilskega stekla na katerem piše:

s tem certifikatom potrjujemo, da je bilo steklo proizvedeno v podjetjih, ki so označena na dnu garancije. Steklo je bilo proizvedeno pod enako specifikacijo in enakim postpkom izdelave kot steklo prve gradnje v vozilo. Vsta stekla imajo enkao kvaliteo, ki je označena kot OEM (originalno preizvedeno steklo oz Original Equipment Manufacturer)


Na njihovi spletni strani piše:
Ali vgrajujete originalna avtomobilska stekla?

Pri podjetju Carglass® vgrajujemo samo originalna stekla svetovno priznanih proizvajalcev, ki imajo certifikat in so homologirana za vaše vozilo. Neoriginalnih stekel in kitajskih kopij ne vgrajujemo.

Katere oznake pomenijo originalnost stekla?

Da je steklo originalno in ustreza vsem zahtevam in regulativi EU je oznaka R43 na vašem steklu. Samo logotip znamke vozila na steklu ne pomeni, da je steklo originalni nadomestni del. Za vsako vgajeno steklo izdamo certifikat o originalnosti. Imamo tudi certifikate za visoke standarde dela in ostali kvaliteten potrošni material.


Običajno je na originalnem steklu znak od proizvajalca, v mojem primeru naj bi bil od vw-ja ampak le tega ni !
Imam še kakšno možnost, da mi zamenjajo steklo z originalom ? Verjetno se bodo izgovarjali, da je steklo OEM. Kaj točno se šteje pod OEM ? Brez izgovorov se zagotovo ne bodo dali.. Imam kako pravno podlago za zamenjavo ?

Hvala za pomoč

LP

Bubbles ::

Zdravo.

V mojem primeru so me že na zavarovalnici opozorili, naj na Carglassu izrecno povem, da morajo dati originalno steklo, in sicer zaradi senzorja za dež.

SaXsIm ::

A je s tem steklom narobe še kej drugega, razen tega da nima vw logota?
SaXsIm

aiko ::

razlika me oem in oe

http://www.epsparts.com/contents/show/O...

po domače..oem je oe brez logota...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: aiko ()

N0t0ri0us ::

Ne steklo je OK, edino logota ni na njemu

Proizvajalec je na vseh isti - saint gobain sekurit.

Bom naročil nalepko od vwja in jo bom nalepil na steklo. Bom potem lažje živel :))

Ustrašil sem se, da si mi dali kak slab ponaredek ampak če je tako, potem je ok.

Izdelovalca pa nisem šel takoj preverit.

Hvala za pomoč

LP

Zgodovina sprememb…

Arctander ::

Ne vem, zakaj hodite na Carglass. Če plača zavarovalnica, greš na pooblaščen servis za tvojo znamko in mirna bosna. Če plačaš iz svojega žepa, ravno tako ne greš na Carglass, ker so predragi.

N0t0ri0us ::

Sedaj se tudi sam sprašujem to. Sploh nisem vedel oziroma razmišljal, da na pooblaščenem servisu tudi menjajo stekla.

Po drugi strani se mi pa zdi butasto, da plačujem kasko za steklo in dobim neoriginalno steklo. Bom poklical zavarovalno agentko in jo povprašal malo o tem.

Magic1 ::

Fak kolk nategujejo. Sem šel na carglas vprašat za Senica sprednjo šipo. Original 600EUR, drugje so prodajal OEM za 280EUR. Jaz bi prijavil zavarovalnici, čisti nateg za 300EUR v tvojem primeru.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

FXMagic ::

Tako kot je en prejsen komentar. Ce imas avto kasko/zavarovana stekla, gres na pooblascen servis, sicer pa se Carglassa izognes v velikem loku, ker imas na trgu precej cenejsih alternativ. IMHO ofc.

bambam20 ::

Carglass dobi od zavarovalnice polni znesek za original steklo. Potem pa stranki uturi OEM, ki je cenejše. Razliko vtaknejo v lastni žep. temu se reče poslovna goljufija, ki pa je povsem legalno dovoljena.

Izogib nategunom.

barakus ::

Ni vedno najbolje na servis proizvajalca, vcasih se lahko zdilas za gotovinsko izplacilo od zavarovalnice. Pooblascen servis bi stal 600, zavarovalnica ti da 500, ti placas tretjemu servisu 400 in 100 ti ostane v zepu.

bambam20 ::

barakus je izjavil:

Ni vedno najbolje na servis proizvajalca, vcasih se lahko zdilas za gotovinsko izplacilo od zavarovalnice. Pooblascen servis bi stal 600, zavarovalnica ti da 500, ti placas tretjemu servisu 400 in 100 ti ostane v zepu.



Tudi to je opcija. Ali pa Zavarovalnica tebi 600€, ti vzameš OEM za 300€, 100€ vzame tisti, ki ti montira, 200 ostane tebi :D.

Mare2 ::

N0t0ri0us je izjavil:

Sedaj se tudi sam sprašujem to. Sploh nisem vedel oziroma razmišljal, da na pooblaščenem servisu tudi menjajo stekla.

Po drugi strani se mi pa zdi butasto, da plačujem kasko za steklo in dobim neoriginalno steklo. Bom poklical zavarovalno agentko in jo povprašal malo o tem.

Verjetno si šel tja, ker ti zamenjajo steklo "TAKOJ". Pa še brisalce dobiš za nagrado. :)

Jaz sem jih nazadnje poslal dopoldne, naj dvignejo steklo na Porsche servisu (trgovini z deli), ob 11. ih so mi že zamenjali steklo.
Oni se po defaultu ne trudijo z originali ker od ponaredkov več zaslužijo, ker so direktni dobaviteji.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Dr_M ::

Ce ti vgradijo saint gobain sekurit, to ni noben ponaredek, ker je iz iste proizvodje, kot ostala stekla, samo brez logota je.
Folk ima se vedno predstave, da proizvajalci avtomobilov naredijo vse dele sami in to so potem "originali", vse ostalo pa ponaredek. Ne, ne gre to tako.
Vecino nepotrosnega materiala za avtomobile dela zgolj ena firma, za prvo vgradnjo in kot rezervni del, lahko prodaja tudi pod lastno blagovno znamko. Ampak to ni ponaredek.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Mare2 ::

Fantki zlati. :) Na vsake toliko se na kakšnem neoriginalnem steklu vidi da ni ravno oz tako kot mora biti. Je zlito. Baje da ne vpliva na trdnost. Samo ne mi govorit, da je enako kot original.

Podobno kot pri kitajskih ponaredkih npr. baterija za prenosnike itd.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Relanium ::

Men so pri carglasu vsaj pol ure iskali, katera šajba je prava za moj avto, ker je bilo 8 tipov. Ženska na PCju tud ni bla najbolj usposobljena.

Potem pa sem se razjezil in odšel k Selmarju.
Tud tam je trajalo kak mesec da sem sploh prišel na vrsto, naredli so pa tako, da mi je čez kako leto začela tečt voda notri.

Povsod se jim jebe za tvoj avto, povsod (tud pri selmarju) pa se odzivajo najbolj samo takrat, ko rečeš da boš šel drugam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Glugy ::

Dokler bodo podjetja tako ravnala z strankami se nimajo kej pritoževat o krizi.

anko ::

S Carglassom nimam nekih posebnih izkušenj, imam pa z menjavo pri pooblaščenem serviserju za moje vozilo.
Avto ima pač senzorje za brisalce in sem si rekel, grem na pooblaščenca. Bojo gotovo znali montirat tako kot je treba. Ne vem kaj je bilo, da sem od njih zavil v avtopralnico. Ko je prva voda špricnila po avtu, je nastal slap ravno nad vzvratnim ogledalom. Potem so se nekaj izgovarjali, da je očitno ob nanašanju silikona ratal zračni mehurček... Toliko o zanesljivih pooblaščencih. @OP - si me pa spomnil, moram preveriti, ali ima moje steklo levčka gor ali ne :) da me niso nategnili in dali OEM za ceno originala :)

Glede OEM in "originalnih" delov je pa točno tako, kot je napisal Dr_M. Prijatelj je moral menjati nek del na Oplu Astri H. Na servisu so mu povedali ceno za del, da ga je nekam pritisnilo. Poklical je drugega kolega, ki ima avtoelektriko in mu je identičen del dobavil za pol cene. Dela (opel in OEM) sta bila popolnoma enaka, celo isti partnumber. Edina razlika je bila v tem, da je bil "oplov originalni nadomestni" del v gladki, beli kartonasti škatli z rumeno črtico in oplovim znakcem, OEM pa je bil v "neugledni" rjavi kartonasti škatli. Isto podjetje, ista linija, druga škatla, oplova strela (in seveda cenik na pooblaščencu) +100% cene. Bi pa skoraj upal trditi, da pooblaščenci ravno tako dobijo OEM robo ali pa vsaj od principala po taki ceni. Na rezervnih delih in olju se pač služi. Ampak to je samo rekla kazala ob šanku ;)

Relanium ::

Jasno da se tu služi ampak spet, pri nekaterih stvareh se ne splača razkirat z neoriginali, pri drugih pa se.
Sicer pa koliko sem slišal se na pooblaščenih naj nebi igrali z neoriginalnimi deli, ker menda lahko zelo hitro zgubijo licenco.
Najbolj vrjetno da sama firma in njihova politika diktira cene, ker vsaj za BMW so večinoma približno take kot po katalogu, ni dosti odstopanja na pooblaščencu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

al1976 ::

Pri carglassu sem bil enkrat in nikoli vec, dobili montirano stirikrat zlito prednje steklo! Vgrajujejo krs za polno ceno! Na koncu pa so vendar vgradili original.Ce gre iz kaska najprej na pooblasceni servis.

Heisenberg ::

Jaz moram pa povedati, da imam dobro izkušnjo s CarGlass.

Ko je priletel kamenček v šipo in je počila po spodnji strani, sem klical na zav. Maribor, kjer so oni vse uredili.
Čez dva dni je prišel tip s kombijem na dom in zamenjal steklo pri meni na dvorišču.
Dal se mu dva podpisa in to je to.
Nikamor nisem rabil se voziti in uveljavljati kasko ipd...
Pa tudi narejeno je bilo brez pripomb in napak!

anko ::

Relanium je izjavil:

Jasno da se tu služi ampak spet, pri nekaterih stvareh se ne splača razkirat z neoriginali, pri drugih pa se.
Sicer pa koliko sem slišal se na pooblaščenih naj nebi igrali z neoriginalnimi deli, ker menda lahko zelo hitro zgubijo licenco.
Najbolj vrjetno da sama firma in njihova politika diktira cene, ker vsaj za BMW so večinoma približno take kot po katalogu, ni dosti odstopanja na pooblaščencu.


Saj pravim - rekla kazala... Ampak, če ima pooblaščenec možnost dobiti enak OEM del in ga vgraditi za ceno originalnega... dvomim, da se nekajkrat ne bi lotil tega... Razen če principal (BMW, Opel, VW...) zahteva natančnega beleženja, koliko delov so dobili prek njega in koliko so jih vgradili + inventuro zaloge. Potem bi znalo biti neugodno. In logično bi bilo, da ob odstopanju oziroma ugotovljenih nepravilnostih odvzamejo licenco. Samo - tukaj je Slovenija ;)

So pa zahteve za pridobitev licence včasih precej visoke. Kolega mi je pripovedoval, da je razmišljal, da bi bil pooblaščenec za ali Renault ali Fiat (se ne spomnim 100% za katero znamko) in je bila ena od zahtev, da ima na zalogi za 5.000.000 SIT rezervnih/nadomestnih delov - leta 2005. (ravno zato se ne spomnim, ker je od tega cca 10 let nazaj :) )

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Opkow ()

bambam20 ::

Jaz želim pri menjavi original vgradno steklo s tovarniškim logotom in ne OEM , ker mi to po pripada po sklenitvi delnega kaska.

shmandi ::

Je pa tudi razlika, kakšno imaš sklenjeno zavarovanje. Mene je agent vprašal, ali želim originalna stekla (mislim,da je odbitna franšiza) ali OEM. Slednje je bilo cenejše.

bambam20 ::

shmandi je izjavil:

Je pa tudi razlika, kakšno imaš sklenjeno zavarovanje. Mene je agent vprašal, ali želim originalna stekla (mislim,da je odbitna franšiza) ali OEM. Slednje je bilo cenejše.



To opcijo si dobil pri kateri zavarovalnici? Odbitna franšiza je lahko samo pri polnem kasku) lahko imaš brez odbitne franšize . V tem primeru je kasko dražji ). pri delni kombinciji odbitne franšize ni.

AMpak n koncu se zdaj malce preveč komplicira. Kdor ima sklenjeno zavarovanje za original mu ne morajo in ne smejo namontirat OEM, ker si ogoljufan, razne če imaš v zavarovalni polici izrecno navedeno, da dobiš OEM !

Bellzmet ::

Avtomehaniki nategujejo vsaj toliko kot zdravniki in pravniki.

bambam20 ::

Bellzmet je izjavil:

Avtomehaniki nategujejo vsaj toliko kot zdravniki in pravniki.


Sem bi dodal še optike.

darkolord ::

Glede tega, ali je bolje peljati na pooblaščeni servis ali na Carglass - na pooblaščenih servisih sicer res dobiš original del z logotom, menjajo pa tam nekaj stekel na leto (če sploh), pri Carglassu pa verjetno nekaj na dan in počno to precej bolj rutinsko.

stara mama ::

darkolord je izjavil:

Glede tega, ali je bolje peljati na pooblaščeni servis ali na Carglass - na pooblaščenih servisih sicer res dobiš original del z logotom, menjajo pa tam nekaj stekel na leto (če sploh), pri Carglassu pa verjetno nekaj na dan in počno to precej bolj rutinsko.

Protiargument: Pooblaščenc pozna tvoj avto in naroči šipo glede na serijsko številko.
Carglass pa montira vse od renaulta do hyundaia.

bambam20 ::

Osebno ne maram takšnih, ki delajo vse in nič prav dobro.

Invictus ::

bambam20 je izjavil:

Bellzmet je izjavil:

Avtomehaniki nategujejo vsaj toliko kot zdravniki in pravniki.


Sem bi dodal še optike.

Dodajte sem še sebe.

Praktično vsak nateguje, če lahko ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Mare2 ()

hojnikb ::

To ni nategovanje, to je delanje razlike :)
#brezpodpisa

Miha 333 ::

stara mama je izjavil:

darkolord je izjavil:

Glede tega, ali je bolje peljati na pooblaščeni servis ali na Carglass - na pooblaščenih servisih sicer res dobiš original del z logotom, menjajo pa tam nekaj stekel na leto (če sploh), pri Carglassu pa verjetno nekaj na dan in počno to precej bolj rutinsko.

Protiargument: Pooblaščenc pozna tvoj avto in naroči šipo glede na serijsko številko.
Carglass pa montira vse od renaulta do hyundaia.

Montaža vetrobranskega stekla niti ni tako različna po znamkah vozil, gre za bolj ali manj standarden postopek.

Je pa to v osnovi avtoličarsko opravilo in ima večina pooblaščenih servisov za to pogodbe z lokalnimi avtoličarji, ki so lahko dobri ali pa tudi ne.

Če nimaš 2 levih rok in imaš pomočnika, pa se lahko lotiš tudi sam:

al1976 ::

Z OEM sam ne bi imel težav sploh na cenejsem vozilu tudi v primeru če to krije zavarovalnica (kljub obljubam slednje da zavarujes org dele).

To da Carglass "strokovno" vgradijo več kot enkrat steklo, ki je zlito pa si v nobenem primeru ne semejo privoščiti. Večkrat na istem vozilu pa je zrelo da to povem prav vsem... In to vidiš takoj ko se usedeš v vozilu in pogledaš nek objekt z ravnim robom. Kar delajo dobro pa je da res ne pušča in tudi vinjete znajo rešiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: al1976 ()

N0t0ri0us ::

Steklo je po enem letu še vedno OK. Ima kakno mirko praskico od brisalcev oziroma kamenčkov ampak v primerjavi s prejšnjo je to malenkost. Prejšnja je bila močno opraskana ravno v vidnem polju. K sreči se mi je razbila in sem imel zavarovano :))

Steklo pa ni nič razlito. Ne vem, če bom kaj kompliciral glede tega sedaj bom pa omenil agentki, ko bom šel podaljšat zavarovanje.

bbbbbb2015 ::

Bellzmet je izjavil:

Avtomehaniki nategujejo vsaj toliko kot zdravniki in pravniki.


Jaz imam osebnega mehanika, ki me ne nateguje. Dela za znano avtohišo, popoldne pa šraufa še doma. Ima prijavljen s.p. in je po tej plati v redu.

Za rezervni del si ga lahko grem kupit sam ali mi ga dobavi on. On zasluži nekje 20% na ceno rezervnega dela, kar se mi zdi korektno, sploh pa, da se ne zajebavam s pravim delom.

So me pa nategovali na enem uradnem Renault servisu. Kjer so mi dali popravilo ploščice na alternatorju, potem so mi zaračunali še novi, dali pa noter obnovljenega.

Račun je bil 1100 €, realno pa bi moral biti 250€+ ura dela. Ko sem to ugotovil, smo zaključili.

Kar se tiče OEM in ne OEM...

Jasno je, da proizvajalec s svojo znamko jamči za kvaliteto. Nimate samo prvo klaso, tudi druga in škartirana je. Pri OEM se to vse proda. Bistvena razlika med OEM in original je, da proizvajalec da izdelek (ali lot izdelkov) skozi svojo kontrolo. Če gre skozi, v redu - če ne - zavrne. OEM potem to pač drugače proda.

Lahko da je OEM kvaliteta za tisti konkretni izdelek enaka, lahko da ne.

Konkretno, svojčas sem menjal auspuh na Oplu Corsi 1.0. Auspuh se je prelomil in je grozno ropotalo.

Šel na originalni servis, kjer tisti hip niso imeli auspuha.

Šel na AMZS, po predhodnem telefonskem povpraševanju, če majo auspuhe, po možnosti originalne.

Suvereno se je zlagal, da majo.

Privlekel je nek oem, sem ga vprašal kaj je zdaj to. Je rekel, da je to ista firma, samo pač ne piše Opel. Pa paše?

Jaaaa, vse to paše.

Seveda ni točno pasalo, čeprav je lepo pisalo ja škatli, da je točno za tisti model Corse, ki sem jo imel.


Pač z fleksom je malo odrezal, nabil s kladivom na glušnik... Evo, kot novo.

Pač tako to je z OEM. Ni isto.

msjr ::

Tudi dobra izkušnja pri Carglassu, prišel zamenjat na kasko - zamenjali steklo, nobenih problemov, tudi s senzorjem ne, to z logotom me je prav presenetilo, zgleda na saabu niso značke lepili še na šipe.

Mimogrede, ko je nadomestni avto zamujal (imajo baje samo enega), sem se zmenil, da ga tako ali tako rabim samo do službe in nazaj, pa me je njihov fant peljal s kombičkom do službe in ko je bil avto fertik, me je prišel iskat. Nimam pripomb.

bastadu ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Bellzmet je izjavil:

Avtomehaniki nategujejo vsaj toliko kot zdravniki in pravniki.


Jaz imam osebnega mehanika, ki me ne nateguje. Dela za znano avtohišo, popoldne pa šraufa še doma. Ima prijavljen s.p. in je po tej plati v redu.

Za rezervni del si ga lahko grem kupit sam ali mi ga dobavi on. On zasluži nekje 20% na ceno rezervnega dela, kar se mi zdi korektno, sploh pa, da se ne zajebavam s pravim delom.

So me pa nategovali na enem uradnem Renault servisu. Kjer so mi dali popravilo ploščice na alternatorju, potem so mi zaračunali še novi, dali pa noter obnovljenega.

Račun je bil 1100 €, realno pa bi moral biti 250€+ ura dela. Ko sem to ugotovil, smo zaključili.

Kar se tiče OEM in ne OEM...

Jasno je, da proizvajalec s svojo znamko jamči za kvaliteto. Nimate samo prvo klaso, tudi druga in škartirana je. Pri OEM se to vse proda. Bistvena razlika med OEM in original je, da proizvajalec da izdelek (ali lot izdelkov) skozi svojo kontrolo. Če gre skozi, v redu - če ne - zavrne. OEM potem to pač drugače proda.

Lahko da je OEM kvaliteta za tisti konkretni izdelek enaka, lahko da ne.

Konkretno, svojčas sem menjal auspuh na Oplu Corsi 1.0. Auspuh se je prelomil in je grozno ropotalo.

Šel na originalni servis, kjer tisti hip niso imeli auspuha.

Šel na AMZS, po predhodnem telefonskem povpraševanju, če majo auspuhe, po možnosti originalne.

Suvereno se je zlagal, da majo.

Privlekel je nek oem, sem ga vprašal kaj je zdaj to. Je rekel, da je to ista firma, samo pač ne piše Opel. Pa paše?

Jaaaa, vse to paše.

Seveda ni točno pasalo, čeprav je lepo pisalo ja škatli, da je točno za tisti model Corse, ki sem jo imel.


Pač z fleksom je malo odrezal, nabil s kladivom na glušnik... Evo, kot novo.

Pač tako to je z OEM. Ni isto.

Podpišem.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Menjava vetrobranskega stekla (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6837874 (5870) BCSman
»

Carglass - alternative (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6214465 (6257) escanor
»

Popravilo vetrobranskega stekla - pooblaščenec?

Oddelek: Na cesti
123765 (3146) K0l1br1
»

Pozor pri Carglassu "originalni" nateg stoletja (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7318938 (15045) mihec500
»

Še kasko zavarovanje ali ne? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10630479 (28499) D3m

Več podobnih tem