Novice » Znanost in tehnologija » Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa
Dr_M ::
Pravijo, da motorji, ki imajo direkten vbrizg, bolj svinjajo, kot pri posrednem (to imajo sedaj samo se bencinarji).
Nevem sicer zakaj, pa ce je to sploh res, ampak ze nekaj casa berem o tem.
Nevem sicer zakaj, pa ce je to sploh res, ampak ze nekaj casa berem o tem.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: CHAOS ()
D3m ::
Ne gre se za svinjarije. Gre se za mikro delce, ki jih naša pljuča ne ščistijo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
sandmat ::
Pravijo, da motorji, ki imajo direkten vbrizg, bolj svinjajo, kot pri posrednem (to imajo sedaj samo se bencinarji).
Nevem sicer zakaj, pa ce je to sploh res, ampak ze nekaj casa berem o tem.
evidentno je res, glede na EURO standard.
"Petrol-powered vehicles are exempted from particulate matter (PM) standards through to the Euro 4 stage, but vehicles with direct injection engines are subject to a limit of 0.005 g/km for Euro 5 and Euro 6."
čuhalev ::
No, bilo je goljufanje pri izpustih. Koliko znamk pa zavaja s porabo?
Vsi, kateri imajo vgrajen start-stop sistem. Če boste pogledali potek testa za določanje porabe, boste videli, da avtomobil v eni fazi miruje in takrat se aktivira start-stop, ki zmanjša končno povprečno porabo.
Sem spadajo še triki v konstrukciji: manjša posoda za gorivo, in triki z dodatno opremo: brez.
Vsi, kateri imajo vgrajen start-stop sistem. Če boste pogledali potek testa za določanje porabe, boste videli, da avtomobil v eni fazi miruje in takrat se aktivira start-stop, ki zmanjša končno povprečno porabo.
Sem spadajo še triki v konstrukciji: manjša posoda za gorivo, in triki z dodatno opremo: brez.
S4ul3 ::
No, bilo je goljufanje pri izpustih. Koliko znamk pa zavaja s porabo?
Vsi, kateri imajo vgrajen start-stop sistem. Če boste pogledali potek testa za določanje porabe, boste videli, da avtomobil v eni fazi miruje in takrat se aktivira start-stop, ki zmanjša končno povprečno porabo.
Sem spadajo še triki v konstrukciji: manjša posoda za gorivo, in triki z dodatno opremo: brez.
Kakšni pa so sploh ti testi za določanje porabe? Ker meni pod štantgasom kaže 0.4-0.6l/h, kar se mi sliši skoraj nič. Start stop pa se mi zdi popolna marketing traparija v praksi. Če se samo pomisli, koliko svinjarije je šlo v razvoj tega, izdelavo, dobavo in vgradnjo... Ne vidim teoretične možnosti, da se ta funckija kdaj povrne.
Nekje sem zasledil, da so na testih avtomobili brez vsega, kar ni nujno potrbnega (odstranijo vso plastiko, sedeže, ne nujno potrebne dele, gume so povsem gladke, vozi se na gladkem asfaltu). Mislim realno gledano - kdor verjame, da mu bo 2 tonski SUV realno porabil 3.9l je pač naivnež.
WarpedGone ::
Različne stvari so različne. Ni maximalne dovoljene porabe, obstaja pa maximalni dovoljen izpust. In VW TDI ga presega tudi za 35x. V izpustu kemikalije ki je direkt kriva za konkretne bolezni.
VW svojih "clean diesle" zadev sploh nebi smel prodajat, prevaral so državo.
Kaj se zgodi če neka oseba prevara državo? In jo vara 8 let? V 500.000 primerkih?
Vorsprung durch technic... BS vorsprung durch betrug
Kaj nek hilbili sestavi v svoji delavnici je njegov problem, ko goljufa VW je to problem VW.
Seznam oškodovanih in s tem kandidatov za tožbo in odškodnino je zelooo dolg:
- država USA na zveznem nivoju
- posamezne ameriške države
- prodajacli VW vozil (car dealers aka naši 'zastopniki')
- kupci VW vozil
- prizvajalci konkurenčnih vozil, ki niso varali
- prodajalci konkurenčnih vozil
- razne organizacije, ki zastopajo 'javni interes' oz zdravje
in škoda se za VW tle šele začne, nadaljuje pa z:
- strošek 'popravila' pol milijona defektnih vozil
- konec prodaje že izdelanih in v usa dobabvljenih vozil
- padec prodaje 'neproblematičnih' vozil zaradi izgube ugleda znamke
- padec prodaje zaradi padca ugleda znamke drugje po svetu
- ...
Naivnež je tisti, ki misli da so porabo merili na njegovem vzorcu uporabe vozila.
Niso. Zato bo na svojem vzorcu videl drugačne cifre.
Uradna poraba je namenjena primerjavi različnih vozil med sabo, ne pa da ti pove kolk bo spila tvoja teža noge na tvojem klancu in s tvojimi nenapumanimi gumami, ko vlečeš prikolico cementa.
VW svojih "clean diesle" zadev sploh nebi smel prodajat, prevaral so državo.
Kaj se zgodi če neka oseba prevara državo? In jo vara 8 let? V 500.000 primerkih?
Vorsprung durch technic... BS vorsprung durch betrug
Kaj nek hilbili sestavi v svoji delavnici je njegov problem, ko goljufa VW je to problem VW.
Seznam oškodovanih in s tem kandidatov za tožbo in odškodnino je zelooo dolg:
- država USA na zveznem nivoju
- posamezne ameriške države
- prodajacli VW vozil (car dealers aka naši 'zastopniki')
- kupci VW vozil
- prizvajalci konkurenčnih vozil, ki niso varali
- prodajalci konkurenčnih vozil
- razne organizacije, ki zastopajo 'javni interes' oz zdravje
in škoda se za VW tle šele začne, nadaljuje pa z:
- strošek 'popravila' pol milijona defektnih vozil
- konec prodaje že izdelanih in v usa dobabvljenih vozil
- padec prodaje 'neproblematičnih' vozil zaradi izgube ugleda znamke
- padec prodaje zaradi padca ugleda znamke drugje po svetu
- ...
Mislim realno gledano - kdor verjame, da mu bo 2 tonski SUV realno porabil 3.9l je pač naivnež.
Naivnež je tisti, ki misli da so porabo merili na njegovem vzorcu uporabe vozila.
Niso. Zato bo na svojem vzorcu videl drugačne cifre.
Uradna poraba je namenjena primerjavi različnih vozil med sabo, ne pa da ti pove kolk bo spila tvoja teža noge na tvojem klancu in s tvojimi nenapumanimi gumami, ko vlečeš prikolico cementa.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Preverili bodo a najverjetneje ni, ker jim tu pač ni bilo potrebno dosegati tko strogih omejitev. Tut odkril so jih zarad te fore, češ da se v ameriki prodaja bol čiste dizle kot tle pr nas. No, vw jih ne.
Bmw naj bi ustrezal zahtevam a pokuri do 2 litra adblue dodatka na 1000 prevożenih milj. Vw tega dodatka ni uporabljal...
Bmw naj bi ustrezal zahtevam a pokuri do 2 litra adblue dodatka na 1000 prevożenih milj. Vw tega dodatka ni uporabljal...
Zbogom in hvala za vse ribe
fujtajksel ::
WarpedGone je izjavil:
Različne stvari so različne. Ni maximalne dovoljene porabe, obstaja pa maximalni dovoljen izpust. In VW TDI ga presega tudi za 35x. V izpustu kemikalije ki je direkt kriva za konkretne bolezni.
VW svojih "clean diesle" zadev sploh nebi smel prodajat, prevaral so državo.
Kaj se zgodi če neka oseba prevara državo? In jo vara 8 let? V 500.000 primerkih?
Vorsprung durch technic... BS vorsprung durch betrug
Kaj nek hilbili sestavi v svoji delavnici je njegov problem, ko goljufa VW je to problem VW.
Seznam oškodovanih in s tem kandidatov za tožbo in odškodnino je zelooo dolg:
...
Se strinjam da jih bodo gotovo mastno štrafali in iztožili zaradi sitemske goljufije. Čeprav tale famozni faktor 35x se mi zdi pa malo "pompozen", kolikor mi je znano imajo ti avti za ameriški trg še vedno boljše čistilne sisteme kot oni za evropskega? Imam občutek da ga en evropski EURO3 dizel, ki je še vedno tu street-legal, najbrž potem preseže nekje med 3500x in 35000x? Zna kdo realno primerjat?
Poleg tega na naših tehničnih kolkr mi je znano merijo samo CO, pa da naj bi bili katalizatorji iztrošeni pri 100kkm ampak jih nikomur ni treba menjat. Fino za denarnico ko je čas za tehnični, naše ozračje pa od tega najbrž žal mnogo bolj trpi kot ameriško od tele goljufije.
jan_g ::
Mislim realno gledano - kdor verjame, da mu bo 2 tonski SUV realno porabil 3.9l je pač naivnež.
Kaj pa tisti Coal roller-ji? Koliko kazni pa oni plačajo?
Kolikor sem bral raznorazne razprave po ameriških forumih, SUV-ji v ZDA niso podvrženi enako strogim merilom kot navadni avti. Zato lahko pijejo 15+L/100km in tudi izpuščajo veliko nesnage - v primerjavi z osebnimi avti - in še vedno spadajo v dovoljen okvir okoljskih standardov.
čuhalev ::
Kakšni pa so sploh ti testi za določanje porabe? Ker meni pod štantgasom kaže 0.4-0.6l/h, kar se mi sliši skoraj nič. Start stop pa se mi zdi popolna marketing traparija v praksi. Če se samo pomisli, koliko svinjarije je šlo v razvoj tega, izdelavo, dobavo in vgradnjo... Ne vidim teoretične možnosti, da se ta funckija kdaj povrne.
Če imaš 0,5 litra na uro in če avto miruje cirka 10 minut, pomeni to 0,1 litra.
Test se začne na temp. od 20 do 30 stopinj Celizija, kar pomeni dokaj tople razmere za motor. Najprej izmerijo mestno vožnjo do 50 km/h, kjer je pov. hitrost 19 km/h na 4 km dolgi vožnji. Temu testu sledi izvenmestna vožnja na dolžini 7 km in pov. hitrosti 63 km.
Potem so še „triki“ zaviranja z motorjem, kar pri novejših avtomobilih pomeni nedovajanje goriva v cilindre, in tako porabo 0. Naslednji trik je hitro segrevanje motorja, da se doseže opt. temp. za čimvečji izkoristek. Nato uporabljajo tanše pneumanike z nižjim kotalnim trenjem, krmilni sistem (servo) se napaja iz akumulatorja, hlajenje potniške kabine in drugi sistemi za potnike (npr. radio, greteje sedežev) so med testom izklopljeni, kar v povprečju pomeni 2 kW manj obremenitve motorja zaradi alternatorja. Sledi uporaba dnevnih luči! LED tehnika porabi drastično manj (za 90 %) energije kot ostala svetila (na nitko in brez). Zadnje luči so pri dnevnih lučeh izklopljene.
bbbbbb2015 ::
Ma dobro ni to tak velik škansal kot zgleda.
Z dilal se bodo za recimo 10.milijard (letni dobiček), ki ga bodo amortizirali na 10-20 let, kar pomeni, sa bo dobiček bil 9 milijard.
Veš, moraš vedeti, da so vlagatelji VW resni ljudje. Skladi in raznorazni. Zadaj so penzije in prihranki.
To niso slovenske banke, ko vlagatelji "pokadijo" 600 milijonov Evrićev, pa glej, v jok in na drevo.
Prezidente VW jo bo fasal pa tak. Samo da je kazen nad par sto miljonov, bo joj.
Wrop ::
Tule je še en zanimiv pdf, kjer se lahko na 13. in 14. strani vidi oceno stroškov, ki so potrebni za zadostitev določenih standardov pri izpustih. Sicer je pa cel pdf poučno vikend branje.
Jih tole zna koštat par sto milijonov samo za odpravo napak.
Jih tole zna koštat par sto milijonov samo za odpravo napak.
bbbbbb2015 ::
Wrop ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Kako so pa vozila zaznala, kdaj so na testerju za merjenje škodljivih plinov?
Če merijo približno enako, kot pri nas, je to enostavno - ko se kolesa ne vrtijo.
Drugače pa en dodaten senzor ali dva za merjenje pospeška. Par centov dodatnih stroškov. Nič v primerjavi z prihranki pri večji prodaji...
Spura ::
Jaz ne vem kaki plini se sproščajo pri bencinskih in/ali dizelskih motorjih. Včasih so govorili eni, sedaj drugo. Vem samo da pri novih dizelskih je avspuh čist, tudi če so 5 let stari.
Navadna kmecka pamet ti pove, da je nafta pacarija (vsebuje tezka olja, mazut, itd..), bencin je pa rafiniran proizvod.
WarpedGone ::
Ni blo dodatnih senzorjev, senzor zasuka volana je povedal da pelje naravnost, merilec hitrosti, ura in senzor pedala za plin pa da slediš v naprej definiranemu vzorcu vožnje kot je blo opisano zgoraj... Tolk časa pri taki hitrosti, nato pospešek tolk časa, nato zopet mal konstantne vožnje pa zaviranje in spet pospeševanje.... Točno definirano in zapisano. Mala malca ugotovit.
Zbogom in hvala za vse ribe
čuhalev ::
WarpedGone ::
Glavni problem ni kaj vsebuje gorivo ampak pri kakih pogojih zadeva gori. Moderni turbo bencinarji z neposrednim vbrizgom goriva v cilinder imajo podobne probleme z izpuhom kot dizl. Tudi rešitve bodo podobne... Dpf za bencinarja... Gpf?
Zbogom in hvala za vse ribe
Wrop ::
Še en dodaten filter, ranga 50 €, kakor sem nekje prebral.
Sicer pa zadnji čas, da se tudi v evropi preveri koliko strižejo realni izpusti od laboratorijskih. Zna biti precej spuščenih hlač.
Sicer pa zadnji čas, da se tudi v evropi preveri koliko strižejo realni izpusti od laboratorijskih. Zna biti precej spuščenih hlač.
bbbbbb2015 ::
WarpedGone je izjavil:
Glavni problem ni kaj vsebuje gorivo ampak pri kakih pogojih zadeva gori. Moderni turbo bencinarji z neposrednim vbrizgom goriva v cilinder imajo podobne probleme z izpuhom kot dizl. Tudi rešitve bodo podobne... Dpf za bencinarja... Gpf?
V grobem sta destilata oba, tako nafta, kot bencin. Bencin je lažji destilat.
Industrija je morala najti, za kaj porabit diesel in osebni transport je seveda idealen.
Nemci trdijo (in to imajo prav), da je diesel energetsko boljši (kemična energija / enoto teže):
Energy density @ Wikipedia
Tudi zato jim je pa tako všeč diesel. Je pa z dieslom težje za delati, višje kompresije, super fino vbrizgavanje.
Kar je pri dizlih problem, so ti super fini delci (v bistvu saje), ki so tako fini, da jih človeška pljuča ne izkašljajo.
Francozi so probali nekaj s filtri dimnih delcev, pa s super katalizatorji. Pa s povratnimi EGR ventili, za ponovno zgorevanje.
Slabost vseh teh metod je, da ko je motor malo strošen, pač saja.
To lahko vprašate mene, en 2,2 dCi, 385 000 km, zdaj prodajam drugega, 206 000 km. Pač saja. Ne vedno, a če ga pritisneš, pa saja zagotovo. In so bili vsi avti vzdrževani by the book. Ta prvi je celo dobil nove injektorje na 150 000 km.
borisk ::
Sam se vedno smejih modelom, ki orgazmirajo na porabo :)
bbbb2015: začuda mi moj jtdm v alfi ne kadi, kljub dvomljivi zgodovini in 210k km. ima pa 9 let.
bbbb2015: začuda mi moj jtdm v alfi ne kadi, kljub dvomljivi zgodovini in 210k km. ima pa 9 let.
D3m ::
Saj ne, da kadi. To mislijo, ko pritisneš na plin v 1. ali 2. in obrati čez 3k malo pokadi pol pa ne več. Če pa ne neha kaditi je pa potreben obisk pri mehaniku.
bbbb2015 mikro delci so zdaj pri novejših. Če bi bili sajasti delci malo večji ni problem, da ne bi pljuča spucala to umazanijo isto velja za bencinarje.
bbbb2015 mikro delci so zdaj pri novejših. Če bi bili sajasti delci malo večji ni problem, da ne bi pljuča spucala to umazanijo isto velja za bencinarje.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Aston_11 ::
detroit ::
Zakaj mi deluje da amerigoti napadajo europo z vseh front. Nas obmetavajo z begunci in sedaj še rušijo glavne adute:P
Skero
S4ul3 ::
Kakšni pa so sploh ti testi za določanje porabe? Ker meni pod štantgasom kaže 0.4-0.6l/h, kar se mi sliši skoraj nič. Start stop pa se mi zdi popolna marketing traparija v praksi. Če se samo pomisli, koliko svinjarije je šlo v razvoj tega, izdelavo, dobavo in vgradnjo... Ne vidim teoretične možnosti, da se ta funckija kdaj povrne.
Če imaš 0,5 litra na uro in če avto miruje cirka 10 minut, pomeni to 0,1 litra.
Test se začne na temp. od 20 do 30 stopinj Celizija, kar pomeni dokaj tople razmere za motor. Najprej izmerijo mestno vožnjo do 50 km/h, kjer je pov. hitrost 19 km/h na 4 km dolgi vožnji. Temu testu sledi izvenmestna vožnja na dolžini 7 km in pov. hitrosti 63 km.
Potem so še „triki“ zaviranja z motorjem, kar pri novejših avtomobilih pomeni nedovajanje goriva v cilindre, in tako porabo 0. Naslednji trik je hitro segrevanje motorja, da se doseže opt. temp. za čimvečji izkoristek. Nato uporabljajo tanše pneumanike z nižjim kotalnim trenjem, krmilni sistem (servo) se napaja iz akumulatorja, hlajenje potniške kabine in drugi sistemi za potnike (npr. radio, greteje sedežev) so med testom izklopljeni, kar v povprečju pomeni 2 kW manj obremenitve motorja zaradi alternatorja. Sledi uporaba dnevnih luči! LED tehnika porabi drastično manj (za 90 %) energije kot ostala svetila (na nitko in brez). Zadnje luči so pri dnevnih lučeh izklopljene.
Se pravi mora avto mirovat 1h, da mi prišpara ~1€. Saj ne rečem, verjetno se to pod določenimi pogoji splača, za večino pa sem malo skeptičen.
Hvala na pojasnilu o testiranjih.
Gaius ::
Ocitno je moje poznavanje okoljske zakonodaje precej za kacami.
Niti v najbolj norih sanjah si nisem predstavljal in tudi sedaj tezko verjamem, da so v zda zahteve toliko bolj striktne kot pa v eu.
Kaj sm meu js v glavi, da so zda tiste ki se najmanj drzijo kjotskega protokola in onesnazujejo okolje na polno.
Niti v najbolj norih sanjah si nisem predstavljal in tudi sedaj tezko verjamem, da so v zda zahteve toliko bolj striktne kot pa v eu.
Kaj sm meu js v glavi, da so zda tiste ki se najmanj drzijo kjotskega protokola in onesnazujejo okolje na polno.
andrejus ::
@gaius:
po drugi strani najbolj prodajano vozilo v zda (ford f150) ne spada v kategorijo osebnih vozil in ni podvržen tem normam ampak normam za tovorna vozila.
po drugi strani najbolj prodajano vozilo v zda (ford f150) ne spada v kategorijo osebnih vozil in ni podvržen tem normam ampak normam za tovorna vozila.
borisk ::
Sam se vedno smejih modelom, ki orgazmirajo na porabo :)
bbbb2015: začuda mi moj jtdm v alfi ne kadi, kljub dvomljivi zgodovini in 210k km. ima pa 9 let.
Verjetno imaš kamero zadaj, da te stvari vidiš.
sem se že peljal nekajkrat za njim, tk da vem. Ima pa katalizator in DPF
Matako ::
Ameriko peče EU avtomobilska industrija. Če bojo vsi US avti pil 5-10x manj, bojo mel big oil precej manj dobička.
Saj ameriške verzije VW bodo zdaj s popravljenim softverom pile manj od evropskih. ;)
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
Utk ::
Še en dodaten filter, ranga 50 €, kakor sem nekje prebral.
Sicer pa zadnji čas, da se tudi v evropi preveri koliko strižejo realni izpusti od laboratorijskih. Zna biti precej spuščenih hlač.
Pa ja da. Če bi bilo tako enostavno, ne bi goljufali 6 let.
Niti v najbolj norih sanjah si nisem predstavljal in tudi sedaj tezko verjamem, da so v zda zahteve toliko bolj striktne kot pa v eu.Kjotski sporazum zanima samo CO2, ki sploh ni strupen. Dizel ima pa manjši Co2 in več pravih strupov.
Kaj sm meu js v glavi, da so zda tiste ki se najmanj drzijo kjotskega protokola in onesnazujejo okolje na polno.
Wrop ::
Wrop je danes ob 00:25:48 izjavil:
Še en dodaten filter, ranga 50 €, kakor sem nekje prebral.
Sicer pa zadnji čas, da se tudi v evropi preveri koliko strižejo realni izpusti od laboratorijskih. Zna biti precej spuščenih hlač.
Pa ja da. Če bi bilo tako enostavno, ne bi goljufali 6 let.
Ne gre se za dizle, ampak za turbobencinarje z neposrednim vbrizgom. Zaplete se samo pri dizlih. Pri teh so stroški manjšanja izpustov precej večji kot pri bencinarjih. Samo v evropi se obnašamo kot noj, zato pa še do sedaj ni prilagodil testni cikel, ki bi bil bolj realen. Pri tiščanju glave v pesek pa še dodatno pomaga avtoindustrija. Če bi prilagodili testni cikel bolj k realnosti, potem bi verjetno precej dizlov, tudi novih, lahko peljali samo še na odpad, ker verjetno ne bi dosegali EURO 6. Pri nas se pri sprotni porabi špara, pa naj stane kar hoče.
J.McLane ::
Ameriko peče EU avtomobilska industrija. Če bojo vsi US avti pil 5-10x manj, bojo mel big oil precej manj dobička.
Saj ameriške verzije VW bodo zdaj s popravljenim softverom pile manj od evropskih. ;)
Nasprotno, ko nižaš emisije (NOx) ponavadi avto pije še več, posledično je res da izpusti malo več CO2 ampak to je povečanje mogoče 2% ne pa 4000%.
Ko berem nekatere on-line članke se držim za glavo, niti novinarji ne poznajo razlike med CO2 in NOx, na Siolu so zapisali da so avtomobili izpustili 40% več CO2, še članka ne znajo prevesti iz angleščine, katastrofa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
-valvoline- ::
Vso to preseravanje z izpusti je idiotizem. Fakt je da po prevozenimi 50kkm noben avto se euro1 normativov ne izpolnjuje vec. Tudi tisti z *uber clean* euro6 in podoben zvenec naziv. Metan is the way to go ce hocejo ciste izpuhe.
J.McLane ::
Kjotski sporazum zanima samo CO2, ki sploh ni strupen. Dizel ima pa manjši Co2 in več pravih strupov.
dizel kot samo gorivo pri gorenju ravno nasprotno odda več CO2 kot bencin:
1l dizla = 2,64 kg CO2
1l bencina = 2,33 kg CO2
Dizelski motor to delno nadoknadi z višjim izkoristkom, ampak v glavah ljudi bo vedno primerjava liter:liter za samo učinkovitost, kar je narobe. Poleg tega je dizel v EU umetno cenejši z nižjo trošarino, rezultat je jasen to kar vidimo na cesti.
Veliko posmehov so deležni bencin hibridi, ko se jih primerja na AC in v €/km. V realnosti pa je Prius s svojo realno porabo 5l/100 km, daleč pred dizlom s porabo 5,4 l/100 km tako v emisijah CO2 kot v ostalih strupenih plinih.
-valvoline- ::
Tako je, problem je vedno pri trosarinah. Tovorni promet obdavcit skozi drazjo nafto, itak najvecjo skodo na cestiscih povzrocajo tezkasi. Bencin se mora pocenit in to tako da bo obcutno cenejsi kot nafta. Vozniki cistih bencinarjev so kaznovani za cistejsi izpuh z visjimi trosarinami. Narobe svet.
J.McLane ::
No če smo pošteni tovorni promet vsaj nekaj tovori, medtem ko se v osebnih vozilih vozi po ena oseba pa še to ne vedno za nujne vožnje v službo ampak še za kakšne izlete zraven.
Najbolj smešno (žalostno) v vsej zgodbi je tole:
Torej evropejci smo prvi zaznali razliko med real world in testnim emisijami, pa je zgleda od tam naprej to šlo nekam pod preprogo.
Najbolj smešno (žalostno) v vsej zgodbi je tole:
the ITCC took on this on-road emissions test detail with WVU because it was somehow detected in Europe first and they wanted to know if the same thing was occurring here
Torej evropejci smo prvi zaznali razliko med real world in testnim emisijami, pa je zgleda od tam naprej to šlo nekam pod preprogo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
noraguta ::
Vozit suv bencinarja ogrevat se pa z dizlom.
To je trenutno eko mantra.
To je trenutno eko mantra.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
globoko grlo ::
Vprašanje je, koliko časa se je že vedelo za to konkretno packarijo in zakaj je ravno sedaj prišla na dan.
Vprašanje je tudi, koliko ostalih packarij se dogaja, pa se omejimo samo na avteke, o katerih mi ne vemo nič.
A bojo VW ujel še na kakšni drugi packariji?
A bojo šli testirat še druge firme?
A mogoče kdo ve iz glave kolikšen delež CO2ja, NOXa in drugih "dodatkov" imajo avtomobili v celotnem spektru onesnaževalcev?
Vprašanje je tudi, koliko ostalih packarij se dogaja, pa se omejimo samo na avteke, o katerih mi ne vemo nič.
A bojo VW ujel še na kakšni drugi packariji?
A bojo šli testirat še druge firme?
A mogoče kdo ve iz glave kolikšen delež CO2ja, NOXa in drugih "dodatkov" imajo avtomobili v celotnem spektru onesnaževalcev?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Utk ::
Verjetno imajo tudi v Kanadi, Avstraliji in še kje podobne predpise, tam se bo zgodilo isto.
Če bojo vsi ostali "prepovedali" dizle, se bomo tudi v Evropi vprašali, če za nas so pa dobri.
Sej to bi se lahko že danes, in nekateri se, nekateri pa cepetajo in se derejo da dizel pa že ni strupen, samo zato, ker oni prišparajo 2 evra na 100 km.
Če bojo vsi ostali "prepovedali" dizle, se bomo tudi v Evropi vprašali, če za nas so pa dobri.
Sej to bi se lahko že danes, in nekateri se, nekateri pa cepetajo in se derejo da dizel pa že ni strupen, samo zato, ker oni prišparajo 2 evra na 100 km.
Wrop ::
Kanada je že ustavila prodajo VW dizlov, ki so zajeti v škandal. V VB pa bo tudi mogoč vpoklic. Mogoče še ni pravi čas za nakup delnic. J. Koreja bo tudi preverila kako je s tem, čeprav naj bi imela uvoženih samo nekaj tisoč teh avtov.
Me prav zanima kako bo ravnala eu. Bo to tiščanje glave v pesek ali bodo kake bolj korenite spremembe.
Me prav zanima kako bo ravnala eu. Bo to tiščanje glave v pesek ali bodo kake bolj korenite spremembe.
Invictus ::
Mislim da ostali proizvajalci dizlov niso nič boljši, samo dobili jih še niso ...
Ker imajo podobne vrednosti pri porabi in izpuhu.
Kolikor mi je znano, fizika velja enako za vse ...
Itak so pa to sprožili ameriški proizvajalci avtov, ker jim je padla prodaja. Sam kaj ko delajo tako grde avte ...
Ker imajo podobne vrednosti pri porabi in izpuhu.
Kolikor mi je znano, fizika velja enako za vse ...
Itak so pa to sprožili ameriški proizvajalci avtov, ker jim je padla prodaja. Sam kaj ko delajo tako grde avte ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
J.McLane ::
Vsa ta zgodba kaže na to da je VW prodajal dejansko čisto enak hardware tako v EU kot v ZDA.
V ZDA iamjo mejo za NOx že od leta 2006 0,031g/km (preračunano iz milj)
- LNT model (Jetta MY2009 pri nas EURO5) je presegel mejo za 15-35x = 0,465 - 1,085 g/km
- SCR model (Passat MY2015 pri nas EURO6) je presegel mejo za 5-20x = 0,155 - 0,62 g/km
EURO 5 meja je 0,180g/km kar pomeni da že stari model preseže staro EU normo 2x-6x
EURO 6 meja je 0,080g/km kar pomeni da najnovejši SCR model presežejo normo 2x-8x
Glede na tole raziskavo pa VW v EU še zdaleč ni najhujši:
https://magazin.spiegel.de/digital/?utm...
Tudi po tej raziskavi BMW na varni strani, očitno se da če se hoče.
V ZDA iamjo mejo za NOx že od leta 2006 0,031g/km (preračunano iz milj)
- LNT model (Jetta MY2009 pri nas EURO5) je presegel mejo za 15-35x = 0,465 - 1,085 g/km
- SCR model (Passat MY2015 pri nas EURO6) je presegel mejo za 5-20x = 0,155 - 0,62 g/km
EURO 5 meja je 0,180g/km kar pomeni da že stari model preseže staro EU normo 2x-6x
EURO 6 meja je 0,080g/km kar pomeni da najnovejši SCR model presežejo normo 2x-8x
Glede na tole raziskavo pa VW v EU še zdaleč ni najhujši:
https://magazin.spiegel.de/digital/?utm...
Tudi po tej raziskavi BMW na varni strani, očitno se da če se hoče.
WarpedGone ::
Torej evropejci smo prvi zaznali razliko med real world in testnim emisijami, pa je zgleda od tam naprej to šlo nekam pod preprogo.
Js razumem mal drugač... "Zaznali" so razliko v samih zahtevah, ki so v ameriki bistveno strožje, in da EU firma tam prodaja dizle, ki naj bi tem strožjim zahtevam ustrezali, tle v EU pa se na splošno jamra kako so že obstoječe EU zahteve stroge in da jih je težko dosegat in jadadada. Njihov namen je bil, da se evropske zahteve izenači z ameriškimi da bomo tut tle v eu imeli enako čiste dizle kot jih dobivajo američani. Ker so hotl met še neki real-world-data, s katerimi bi potrdili svoje zahteve, so šli merit dejanske izpuste. Pričakovali so cifre, ki ustrezajo ameršikim zahtevam, morda nekaj malega prekoračitve zaradi merilne metode in raznih faktorjev, dobili pa cifre ki so bile off-the-chart. Neki je če zaznaš prekoračitev v rangu procentov, neki drugega če so prekoračitve v rangu mnogokratnika, neki tretjega pa če je prekoračitev za 2 velikostna razreda.
Me prav zanima kako bo ravnala eu. Bo to tiščanje glave v pesek ali bodo kake bolj korenite spremembe.
Vrhovne bwane VW se že zagovarjajo pri vrhovih nemške politike ...
Osebno v EU ne pričakujem podobnega razkritja, ker so zahteve nižje in ker gre za domače igralce. Politika je smrdela od nekdaj.
'Zanimivo' je še, da je VW v ameriki prodajal dve izvedbi 2.0 TDi mašine, starejša z oznako 188 in novejša z oznako 288, ki naj bi že konstrukcijsko imela čistejši izpuh. A tudi pri njej so uporabili enak trik kot pri motorju 188. Šalabajzerstvo?
Mislim da ostali proizvajalci dizlov niso nič boljši, samo dobili jih še niso ...
Obstajajo različno drage metode čiščenja izpuha.
BMW recimo skuri litr AdBlueja na tank, ki ga je treba plačat in dviga ceno prevoženega km. Ampak BWM košta 50k in si takšno rešitev lažje privšči kot VW, ki košta 20k.
Hecno je, da pri večji, 6 cilindrski dizl mašini kao ni odstopanj, le pri 4cilindrski 2.0. Na koncu prideš do tega, da če mašini pustiš da je to kar je, ie 50konjsi 2L 'SDI', je Nkrat manj težav kot če jo siliš da se obnaša "ekstremno".
Tudi po tej raziskavi BMW na varni strani, očitno se da če se hoče.
Ne, če se hoče ampak če se plača.
Ceneje je spremenit režim delovanja motorja kot šraufat zram N filtrov in dolivat takšne in drugačne dodatke.
Zbogom in hvala za vse ribe
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen bo goljufanje v ZDA stalo 10 milijard dolarjev (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Tožbe | 25706 (20813) | cuxoh |
» | Volkswagen goljufal tudi v EU, na tnalu tudi BMW (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 156427 (101154) | krneki0001 |
» | Ameriško pravosodno ministrstvo zaradi afere z izpusti toži VolkswagenOddelek: Novice / Tožbe | 7860 (6184) | SuperVeloce |
» | V ZDA odkrili nove goljufive porscheje, VW priznal zavajanje glede porabe (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 65605 (58677) | pirlo |
» | Afera Dieselgate se razplamteva: neustreznih 11 milijonov vozil (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Tožbe | 53596 (43625) | SuperVeloce |