» »

Davčne blagajne

Davčne blagajne

««
21 / 27
»»

MH0 ::

Glede na navodila imaš tri možnosti.

pmetod ::

A kdo printa QR kode v tekstovnem načinu na tiskalnikih Posiflex AURA PP 7000II ali na Partner RP-320. Rešil sem s Code128 (v štirih vrsticah), pa ni najbolj elegantno. Se priporočam za zaporedje ESC ukazov za QR kode.

Malajlo ::

Poskusi s temi na strani 44. http://www.starasia.com/dl/manual/TSP10...
Če ne pa ti še vedno ostane pošiljanje bitmapa na printer.

thor43 ::

A testno okolje se deluje?

BOCo. ::

thor43 je izjavil:

A testno okolje se deluje?


Še vedno ja.

abraxas ::

Imamo situacijo, ko smo v programu odkrili skrito napako; v neki (sicer dokaj redki) situaciji se je na računu pravilno obračunal nek poseben popust.
Na izpisanem računu je ok (torej s popustom).
V XMLu se je napačno poslal znesek brez popusta (torej previsok znesek računa in previsok znesek ddv).

Napako smo torej locirali in odpravili, tako se v bodoče ne bo pojavila.

Zanima me, kako pravilno popraviti napačne račune, ki so bili že potrjeni in je kupec že odnesel račun s seboj.

Ali smemo ponovno poslati v potrjevanje še enkrat isto številko računa, ki pa bo imela zaradi spremenjenega zneska zdaj tudi drugo ZOI kodo?
Ali je bolj pravilno račun stornirati in izdati novega?

d(-_-)b ::

Se pridružujem vprašanju - včeraj smo odkrili napako(ico), zaradi katere so lahko zneski v XML drugačni, kot so dejansko na računu (gre za stotine).
Kako postopat v tem primeru, na koga se obrnit, da uredimo vse potrebno tudi za naše stranke, ki so izdale te račune.

gego ::

A je bil kdo kaj v stiku s tehnično podporo za davčne blagajne? Na številki objavljeni na spletni strani https://edavki.durs.si/OpenPortal/Pages... jih je nemogoče doklicat, na objavljenem email naslovu tudi ne odgovorijo in tudi ne na dev.blagajne, na katerega so v decembru kar ažurno odgovarjali. A je za produkcijo kakšen drug email za tehnično podporo? Hotel sem jih namreč vprašati za ponedeljek, ko jim je metalo ven Internal error, da povejo v čem je bila težava, a ne sluha ne duha od njih ...

perci ::

Ja, precej vas je takih, ki imate tovrstne težave.

Pripravljamo navodila (kak dan bo za počakat), ki bodo šla v smeri "tehnične" stornacije in ponovnega pošiljanja podatkov (torej, samo računov do FURS). Če prav razumem vam vaše knjige špilajo, zato jih boste pustili pri miru.

Aja, pa zadevo je koristno čim prej ustrezno zapisniško dokumentirati.

gego ::

Aha, šele sedaj sem opazil, da je tale perci njihov :) A to je potem to, tule se dobi največ informacij, kot zgleda.

perci ::

gego je izjavil:

A je bil kdo kaj v stiku s tehnično podporo za davčne blagajne? Na številki objavljeni na spletni strani https://edavki.durs.si/OpenPortal/Pages... jih je nemogoče doklicat, na objavljenem email naslovu tudi ne odgovorijo in tudi ne na dev.blagajne, na katerega so v decembru kar ažurno odgovarjali. A je za produkcijo kakšen drug email za tehnično podporo? Hotel sem jih namreč vprašati za ponedeljek, ko jim je metalo ven Internal error, da povejo v čem je bila težava, a ne sluha ne duha od njih ...

Obvestilo.

gego ::

Najlepša hvala za tole.

perci ::

Mnja, smo razdevičili sistem :) da vam ne bom več mogel govoriti, da je bulletproof :).

trstenjak ::

perci je izjavil:

gego je izjavil:

A je bil kdo kaj v stiku s tehnično podporo za davčne blagajne? Na številki objavljeni na spletni strani https://edavki.durs.si/OpenPortal/Pages... jih je nemogoče doklicat, na objavljenem email naslovu tudi ne odgovorijo in tudi ne na dev.blagajne, na katerega so v decembru kar ažurno odgovarjali. A je za produkcijo kakšen drug email za tehnično podporo? Hotel sem jih namreč vprašati za ponedeljek, ko jim je metalo ven Internal error, da povejo v čem je bila težava, a ne sluha ne duha od njih ...

Obvestilo.

Imam stranko, ki dela samo 3 dni na teden (pet, sob, ned), dva delovna dneva za potrditev sta dva njegova delovna dneva ali dva od FURS-a?
Po nerodnosti (en hiter popravek, ki je povzročil napako) se mi na firmi na enem računu ni izpisala predpona (prostor-naprava), samo številka. Kaj nam je narediti?

Zgodovina sprememb…

Anze1227 ::

Kaj je server že nazaj gor?

perci ::

gego ::

Pa kaj ga serete?

gego ::

Še zmeraj je napaka: The remote server returned an error: (404) Not Found.

d(-_-)b ::

Res je. In spet stranke panično kličejo. ZA ZNORET!!!!

Anze1227 ::

@perci
Razmišljate o kakšni strani/napisu, kjer bi pisalo ali je server za potrjevanje dosegljiv ali ne? Da si lahko stranke (in mi) preverimo ali je napaka pri vas ali pri nas?
npr. zraven števca, kjer vse lepo štejete, bi še bila oznaka dosegljivosti serverja.

perci ::

Ja. Verjamem. Zdej je zadeva online. Rešujemo.

Anze, bomo razmislili.

gego ::

@Anze1227
Kje je ta stevec?

perci ::

trstenjak ::

Se pridružujem Anžetu. Verjetno imate kakšno fallback varianto, za primer, če vam server pade. Tam bi lahko potem kot error, ki ga s produkcijskega serverja pošiljate strankam (S006 ipd) vrnili napako S00x 'Production server is down'. Mi bomo že dodali napis v message za uporabnike 'KLIČI FURS +01 386 .... ' Stranke, ki so itak vedno na robu odhoda k nekomu cenejšemu, itak mislijo, da nam sistem ne daluje in nam grozijo (da bomo mi plačali kazen + da bodo poiskali nekoga, ki mu zadeva deluje ...)

perci ::

Če vam damo sem en rdeče/zelen indikator?

Boste vi to gledali ali stranke? Ali oboji?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

perci ::

trstenjak je izjavil:

Se pridružujem Anžetu. Verjetno imate kakšno fallback varianto, za primer, če vam server pade. Tam bi lahko potem kot error, ki ga s produkcijskega serverja pošiljate strankam (S006 ipd) vrnili napako S00x 'Production server is down'. Mi bomo že dodali napis v message za uporabnike 'KLIČI FURS +01 386 .... ' Stranke, ki so itak vedno na robu odhoda k nekomu cenejšemu, itak mislijo, da nam sistem ne daluje in nam grozijo (da bomo mi plačali kazen + da bodo poiskali nekoga, ki mu zadeva deluje ...)

Ne razumem, zakaj je sploh treba klicat kogarkoli. Če bo indikator rdeč, bo pač izdajal račune brez EOR kot, če ne bi bilo interneta. Razumem pa, da je fajn, da stranka ve, kje je razlog nedelovanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

trstenjak ::

perci je izjavil:

trstenjak je izjavil:

Se pridružujem Anžetu. Verjetno imate kakšno fallback varianto, za primer, če vam server pade. Tam bi lahko potem kot error, ki ga s produkcijskega serverja pošiljate strankam (S006 ipd) vrnili napako S00x 'Production server is down'. Mi bomo že dodali napis v message za uporabnike 'KLIČI FURS +01 386 .... ' Stranke, ki so itak vedno na robu odhoda k nekomu cenejšemu, itak mislijo, da nam sistem ne daluje in nam grozijo (da bomo mi plačali kazen + da bodo poiskali nekoga, ki mu zadeva deluje ...)

Ne razumem, zakaj je sploh treba klicat kogarkoli. Če bo indikator rdeč, bo pač izdajal račune brez EOR kot, če ne bi bilo interneta. Razumem pa, da je fajn, da stranka ve, kje je razlog nedelovanja.

Glej, vi samo naredite, da bomo lahko stranke obvestili, kje je problem. Da bodo razumele, zakaj morajo čakati na račun brez eor 4 sekunde.

perci ::

Postavil sem vprašanje, če je predlog OK. Da ne bo potem spet glasbenih želja.

trstenjak ::

perci je izjavil:

Postavil sem vprašanje, če je predlog OK. Da ne bo potem spet glasbenih želja.

Predlog ni sprejemljiv, ker na ta način ne morem iz aplikacije, kjer potrjujem račun, direktno preveriti stanje serverja in o tem stranko obvestiti znotraj aplikacije. Da pa bi odpiral browser med delom v lokalu, pa ni smiselno.

blich ::

Zdravo,

mi lahko kdo pomaga, kako ste rešili primer ko zaradi tehnične okvare zmanjka interneta in se račun izda v vezano knjigo.

Naknadno ga je potrebno potrditi v 10 dneh. Ok, to razumem, tudi XML naredim tak kot ga zahteva specifikacija. Zanima me, kako izgleda potem fiskalna številka računa, ker v tem primeru ni definirane elektronske naprave.
Lahko napišem kar poslovni prostor - VKR - zaporedna številka. Se pravi 001-VKR-12?

Še nekaj, plan imam tak da bi potem na računu bile dejansko 3 različne številke računa. Interna številka računa znotraj našega programa, fiskalna številka računa in številka računa iz vezane knjige, je to ok?

hruske ::

perci, sam bi pričakoval bolj nekaj v stilu https://status.github.com/
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

Andri ::

Pozdravljeni,

pri eni od naših strank je zaradi tehničnih težav prišlo do izgube sekvenčnih številk računov (samo v primeru, ko se je blagajnik zmotil in pomotoma želel izdati račun brez postavk, ker ni bila vgrajena ta kontrola - sekvenca se je porabila - račun pa ni bil izdan). S tem razlogom se je prekinilo zaporedje številčenja - gre za nekaj izgubljenih sekvenc okorog 8-9).
Zanima me, kaj storiti v tem primeru, saj računi s temi številkami nikoli niso bili izdani, se pa je kršila zahteva o neprekinjenem številčenju.

MH0 ::

perci je izjavil:

Če vam damo sem en rdeče/zelen indikator?

Boste vi to gledali ali stranke? Ali oboji?

Ma kako češ pri (500) Internal Server Error prižigati lučke? Najdeš bug in ga odpraviš. :-) Sicer pa meni se zdi zdaj v štartu tile kratki izpadi niso neka strašna katastrofa. Seveda pa bi bilo lepše, če tega ne bi bilo. Dajte zrihtat, da nam ne filate logov. :-)

perci ::

Mho, delamo na tem da zrihtamo bug, kaj mislis da smo vse spustili iz rok in sli delat status report :).

Ni katastrofa ampak za moje standarde je tole kar slabo :(.

Andri, naredi zapisnik dogodka, da se ne pozabi in pocakaj navodila ki bodo prisla v naslednjih dneh od furs.

n7 ::

trstenjak je izjavil:

perci je izjavil:

Postavil sem vprašanje, če je predlog OK. Da ne bo potem spet glasbenih želja.

Predlog ni sprejemljiv, ker na ta način ne morem iz aplikacije, kjer potrjujem račun, direktno preveriti stanje serverja in o tem stranko obvestiti znotraj aplikacije. Da pa bi odpiral browser med delom v lokalu, pa ni smiselno.


Se pridružujem, slikca rdečega klicaja mi ne pomaga kaj dosti.

Moja glasbena želja bi bila, da s HTTP GET metodo dobim nek true/false response.

perci ::

Ok, ampak boste vgradili to v vase resitve in deployal strankam? Ker sicer boste se vedno imeli telefone.

trstenjak ::

perci je izjavil:

Ok, ampak boste vgradili to v vase resitve in deployal strankam? Ker sicer boste se vedno imeli telefone.

Ja, saj to je namen, da stranke vidijo, kaj se dogaja v programu.

Malajlo ::

Želja je, da ne dobimo v treh minutah sedemindvajset screenshotov na mejl, da se FURS ne odziva.
Rabim samo rulo sestaviti, da bo še bitmape gledala in vklopim autoreply: Vklopi razum, kliči FURS.
Bemu, prevelik pool userjev, ki hodijo samo na šiht.

jsmith ::

Predlagam, da bi bila javna statusna stran ("za ljudi") nekje zunaj, da bo dostopna tudi ob morebitnih izpadih omrežja FURS ali DNS strežnikov gov.si.

Na eno minuto bi naprimer strežnik oddal račun in preveril, če dobi pravilen odgovor. Status in čas odgovora pa lepo v grafu, tako kot imajo ostali ponudniki.

jsmith ::

Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih del na sistemu Davčne blagajne v petek, 15. 1. 2016, med 00:00 in 00:15 moteno potrjevanje in preverjanje računov. Nemoteno delovanje bo vzpostavljeno v petek, 15. 1. 2016, po 00:15 uri.

prtenjam ::

perci je izjavil:

Postavil sem vprašanje, če je predlog OK. Da ne bo potem spet glasbenih želja.

DA; to bi bilo zagotovo dobro. Da obstaja spletna stran z zelenim oz. rdečim krogcem in potem ni nikakršne dvoumnosti kaj deluje in kaj ne.

Če pa niti strani s krogom ni potem pa pač pomeni rdeče aka. "ne deluje"
Matjaž Prtenjak
https://mnet.si

DamijanD ::

trstenjak je izjavil:


Glej, vi samo naredite, da bomo lahko stranke obvestili, kje je problem. Da bodo razumele, zakaj morajo čakati na račun brez eor 4 sekunde.


Pri vas za vsak račun čaka 4 sec? Mi mamo tako rešeno, da po N zaporednih errorjih aplikacija gre v offline način, kjer potem niti ne poskuša potrjevat računov. Ob strani pa vsakih nekaj minut z echom preveri dosegljivost FURSa. Ko je FURS spet dosegljiv, gre v online in potrdi še vse za nazaj... (sicer je bilo to razvito za primer težav z internetom :D )

perci ::

DamijanD, to je eden izmed načinov, ki je IMO dober, tudi nekatere večje firme (trgovci) uporabljajo tako rešitev. Itak so na optiki, tko da mora odgovor v resnici priti v pol sekunde, drugače je nekaj narobe.

n7 ::

perci je izjavil:

Ok, ampak boste vgradili to v vase resitve in deployal strankam? Ker sicer boste se vedno imeli telefone.

Jaz sicer delam samo za eno firmo, ampak ja, teh par vrstic kode bom pa že dodal :)

zhigatsey ::

Ob strani pa vsakih nekaj minut z echom preveri dosegljivost FURSa. Ko je FURS spet dosegljiv, gre v online in potrdi še vse za nazaj...


Ne spomnim se točno, ampak mislim, da je pri prvem mrku fursa, echo še vedno javljal, da je furs dosegljiv, pri potrditvah računov pa je javljalo napake... No in če bi echo pravilno vrnil dosegljivos oz. sposobnost davčnega potrjevanja fursa, ne rabimo več nobenih zelenih lučk?

perci ::

Echo deluje, ker API strežnik deluje tudi ob nedosegljivosti sistema. Za echo ne vzpostavlja povezave z bazo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Anze1227 ::

Tako kot je zhigatsey napisal, tudi nam je pri prvem izpadu echo lepo prišel nazaj, račun pa ni bil potrjen. V četrtek pa tudi echo ni deloval (izpad okoli 14ih).

Da, za stran, kjer bo navedena dosegljivost strežnika.
Števec sem predlagal, ker je ena prvih strani, ki jo vrže google.

Gregorjo ::

V primeru, da stranki crkuje internet kriv ISP. Obstaja kakšen doc, ki ga daš FU oz ti ga lahko ISP da?
Imamo 3 stranke, ki jim kar pogosto crkuje internet.
Pri eni stranki je en od naših bil tudi on site tako, da smo prepričani da stranka ne odklaplja interneta.
Hvala

stb ::

perci je izjavil:

Echo deluje, ker API strežnik deluje tudi ob nedosegljivosti sistema. Za echo ne vzpostavlja povezave z bazo.

Poleg tega enostavnega echo API klica bi potrebovali še en ločen klic, npr "status", ki bi preveril celoten stack do baze in vseh drugih pomembnih delov sistema in vrnil nek boolean, poleg tega pa po potrebi v ločenem polju še kakšno splošno sporočilo (npr "Predvidena vzdrževalna dela od 03:00 do 03:10" ipd) in kakšno metriko delovanja sistema, npr število vseh potrjenih računov v zadnji uri (na nivoju države, ne le zavezanca, kar je itak javni podatek) ali povprečen odzivni čas.

trstenjak ::

DamijanD je izjavil:

trstenjak je izjavil:


Glej, vi samo naredite, da bomo lahko stranke obvestili, kje je problem. Da bodo razumele, zakaj morajo čakati na račun brez eor 4 sekunde.


Pri vas za vsak račun čaka 4 sec? Mi mamo tako rešeno, da po N zaporednih errorjih aplikacija gre v offline način, kjer potem niti ne poskuša potrjevat računov. Ob strani pa vsakih nekaj minut z echom preveri dosegljivost FURSa. Ko je FURS spet dosegljiv, gre v online in potrdi še vse za nazaj... (sicer je bilo to razvito za primer težav z internetom :D )

4 sekunde čakam v interšparu v mb za izpis računa z eor :) Za echo so ti drugi povedali, za prekinjeno internetno povezavo mi prekine takoj. Je pa tudi res, da nimam hard userjev + računal sem, da se pri 500k EUR hardware-u to ne bo dogajalo. Mogoče je bilo prehodno obdobje za nekatere prekratko, a ne Perci? 8-)

Zgodovina sprememb…

««
21 / 27
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Davčne blagajne - PHP

Oddelek: Programiranje
116242 (1288) vsepocenv
»

C# davčno potrjevanje

Oddelek: Programiranje
164487 (3956) windigo
»

E-račun

Oddelek: Programiranje
217590 (4353) ivanhoe5x
»

PHP davčna blagajna

Oddelek: Programiranje
188187 (6211) brble
»

[JAVA] HTTPS client

Oddelek: Programiranje
173197 (1927) peterv6i

Več podobnih tem