» »

Davčne blagajne

Davčne blagajne

««
22 / 27
»»

perci ::

Mogoče je bilo prehodno obdobje za nekatere prekratko, a ne Perci?
Ne, to nima veze s časom testnega obdobja, ker se nam to v decembru (če se spomniš) in prvih 10 dni januarja ni dogajalo. In razloga, ki smo ga sedaj ugotovili, ne bi mogli ugotoviti s testiranjem.

Tudi za zavezance (in veliko razvijalcev) bi podaljšanje obdobja pomenilo zgolj to, da bi se še kasneje začeli pripravljati na vstop v sistem in ko bi bila produkcija, bi imeli isti problem. Bodimo odkriti, ane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

perci ::

računal sem, da se pri 500k EUR hardware-u to ne bo dogajalo.

Ne bluzi. A si že kdaj kaj resnega sestavil skupaj, da daješ take komentarje. Misliš, da kupiš hw, prižgeš in dela?
Mimogrede, ni problem v HW - sistem je ob viških 5% obremenjen.

AndraZK ::

To je res, da bi se skoraj vsi lotili še kasneje in bi na koncu bila situacija enaka.
Bi pa lahko tik pred zdajci, ali pa celo zdaj v januarju, podaljšali testno obdobje. Jaz sem potiho to konec decembra celo pričakoval, glede na medije, ki so poročali, kot da jih še 2/3 nima urejeno. :)
No še vedno imate možnost, da rečete, da se pravilnost prijav preverja šele od 1.2.2016 naprej in rešite vse programske napake do sedaj na en mah :)

perci ::

AndraZK je izjavil:

To je res, da bi se skoraj vsi lotili še kasneje in bi na koncu bila situacija enaka.
Bi pa lahko tik pred zdajci, ali pa celo zdaj v januarju, podaljšali testno obdobje. Jaz sem potiho to konec decembra celo pričakoval, glede na medije, ki so poročali, kot da jih še 2/3 nima urejeno. :)
No še vedno imate možnost, da rečete, da se pravilnost prijav preverja šele od 1.2.2016 naprej in rešite vse programske napake do sedaj na en mah :)

Sej se bo vse okoliščine upoštevalo pri nadzorih. Ampak, če nekdo izdaja kopije istih računov, namenoma pošilja napačne podatke ali pa ima dvojne blagajne - takih stvari pa ne bomo tolerirali.

Mimogrede, ne moreš kar meni nič tebi nič spreminjati zakonskih rokov. Zato je treba popravit zakon.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

d(-_-)b ::

Sotrpini, eno vprašanje - v primeru naknadne potrditve računa - recimo da zaradi nesporazuma izdajo negotovinski račun - potem pa stranka račun takoj plača. Blagajničarka vnese gotovinsko plačilo in račun pošlje v potrjevanje. V pravilniku piše, da mora biti kopija računa enaka originalu in da ne smeš na kopiji izpisat EOR.
Nastane situacija, ko stranka prejme (negotovinski) račun, kjer piše, naj ga plača v roku, čeprav je plačala z gotovino.
Kako rešujete to? S stornacijo? Se sme štemplat račun z "Plačano gotovina?"

trstenjak ::

perci je izjavil:

računal sem, da se pri 500k EUR hardware-u to ne bo dogajalo.

Ne bluzi. A si že kdaj kaj resnega sestavil skupaj, da daješ take komentarje. Misliš, da kupiš hw, prižgeš in dela?
Mimogrede, ni problem v HW - sistem je ob viških 5% obremenjen.

Za 500kEUR bi skoraj moralo delati. Če ne, letijo glave. Me pa zanima nekaj, na viških je 5% obremenitev sistema, redundance sistema pa nimate? (razen na napajalnikih in diskih). To ti lahko še moja babica pove, da ni v redu.
Pa še to, sistema nimate obremenjenega skoraj nič, zakaj še vedno vztrajate, da niso dostopni podatki za preverjanje produkcijskih računov. Informacija na 'Preveri račun' je preslaba. Na testu imate to lepo rešeno, ne razumem, kaj je problem. Lahko to prošnjo posreduješ nadrejenim? Z večimi razvijalci sem se pogovarjal in ne morejo verjeti, da to ni dostopno. Nekateri so rekli, da se bodo v primeru napake zgovarjali, da niso mogli preveriti pravilnosti na produkciji.

Zgodovina sprememb…

perci ::

Ne, nismo še slišali za redundanco. Kaj je to? Pametnjakovič. Najboljš, da bova midva prek foruma reševala naše probleme.

Preverjanje podatkov ni na voljo, zato ker moramo sistem stabilizirati do te mere, da bo....kako smo že rekli...bulletproof. Mimogrede, tudi Hrvati tega nimajo.

DusanU ::

perci je izjavil:


Tudi za zavezance (in veliko razvijalcev) bi podaljšanje obdobja pomenilo zgolj to, da bi se še kasneje začeli pripravljati na vstop v sistem in ko bi bila produkcija, bi imeli isti problem. Bodimo odkriti, ane.


Moram povedati, da se absolutno ne strinjam! In glede na izjavo bi rekel, da sploh ne poznate situacije "na terenu", zato vam bom poskusil malo odprteti oči, če bo pomagalo drugič v podobnih situacijah.

Najprej hvala, da ste nam dali čas za razvoj in nam omogočili predčasno testirati, čeprav tudi tu ni šlo brez zapletov. Spomnimo se TLSa, tik pred zdajci sprememb glede QR kod,... Hvala za vzorce, kot je bilo že omenjeno bi seveda bilo veliko lažje če bi bili vzorci tudi za kompleksnejše situacije, nekaj smo jih dobili preko vprapšanj in odgovorov. Imam veliko prošnjo za v naprej dajte se pri pripravi vzorcih toliko potrditi da so noter kolikor se da realni podatki in da se izidejo, ne pa en kup številk ki vsebinsko potem sploh ne gre skupaj...

Če je čas za razvoj nekako zadoščal je pa čas za distribucijo predstavljal veliko težavo! Če gre za običajne posodobitve (npr. novi REK) potem to ni težava , mi lansiramo posodobitev, stranke jo prevzamejo namestitev je avtomatska in zadeva gre tekoče. Pri tej nadgradnji pa žal tak klasičen pristop ni bil možen ker:
- smo morali za stranke pomagati prevzemati in nameščati digitalna potrdila (Ja žal je realnost, da 90% naših strank za to nima znanja)
- Pomagali smo tudi nastavljati prostore (ponekod tudi iskati številke stavb)
- Zaradi zahtev pri podpisovanju in TLS je bilo ponekod potrebno namestiti višjo verzijo .NET frameworka
- Prilagajati smo morali izpise za gotovinske račune
-Potem so svoje poglavje tiskalniki, na trgu je x modelov, vsak ima po tri emulacije...Posebej je bilo veselo, če tiskalnik nima grafičnega gonilnika ker je bilo potrebno najti prave sekvence za kodo, pa še vidiš ne takega računa če delaš na daljavo, stranka ti reče je se izpisala neka koda, ko zahtevaš, da ti pošlje po faxu pa vidiš da so kvake gor.
- Potem pa pridejo zraven obstoječih seveda še nove stranke, ko je treba vse na novo uvesti, nove mobilne blagajne,...
Pripravili smo npr. 6 tablic za mobilno blagajno z win10 z BT tiskalniki vse pripravljeno v nulo, predano stanki, potem se na tablicah naredi windows posodobitev, ki zamenja BT driverje in tiskalniki nehajo delovati recimo ....

Izkoristili smo vse dni v decembru, tudi vikende, tudi kakšno noč, tako da prosim ne govorit, da daljše obdobje ne bi nič pomagalo, da bi se samo prelagalo. Verjamem, da nismo edini!

Invictus ::

Seveda daljše obdobje bi pomagalo, saj bi potem samo kasneje začeli ...

Kaj ima pa FURS z bluetooth driverji, pa tudi ne vem ... In s tiskalniki ...

Da ne govorim da netestirano programsko opremo daš stranki, ki pol ne ve kaj seje sprintalo.

Če pač nimate kontrole nad tem kje nameščate svoj software, potem verjamem da ste imeli težave z distribucijo.

BTW. katera firma je to?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

d(-_-)b ::

LoL Invictus - ne se smešit s takimi ... ti si verjetno zaposlen v eni veliki firmi, ki dela z javnim sektorjem po možnosti?

Invictus ::

Ne nisem, sem kar lepo plačan po mojem znanju. Precej dobro. Samo ne v Sloveniji. Pa sem dal kar nekaj multinacionalk skozi. Tako da sem delal v njih kot za njih.

To jamranje DusanaU pač ni na mestu. Kaže samo na horuk razvoj in popolno ne-kontrolo svojih strank. In jamranje kake svinje so na FURSu. Da ne govorim o tem da jim distibucija softwara ravno ne laufa v redu. In da slabo poznajo OS na katerem dela njihov software.

Najbrž so morali zdaj mali privatniki celo malo delati z davčnimi blagajnami, ker so morali pokazati delujoč rezultat, ne pa narediti samo neko blagajno, ki nekaj naprinta na papir.

Človek bi mislil da je davčna blagajna bolj kompleksna od space shuttla.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

perci ::

Zanimivo je to, da so nam ravno razvijalci blagajniških rešitev(taki z nekaj tisoč strankami) govorili, da je časa več kot dovolj. Tej isti so nam potem javljali, da imajo težave s strankami, ki sploh ne sodelujejo. In so potem delali dneve in noči ter vikende, da so večino zrihtali.

Mi smo pa rekli, ajde, tisti, ki se resno pripravljate, vas ne bomo kaznovali. In jih nismo. V čem bi bila razlika, če bi še mal prestavili.

Invictus ::

Koga bi pa FURS kaznoval, če stranka nima davčne blagajne? Stranko ali izvajalca?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

d(-_-)b ::

Sem preveril na telefonu - 30.12. imam samo na mobilcu zabeleženih 661 minut telefonskih pogovorov, 11 ur. Pa imam poleg tega še stacionarca ..
Bi pa bilo verjetno malo lažje, če bi se to delalo enkrat aprila, ne pa da imamo vsako leto norišnice ob koncu leta ...
So pa bili problemi taki in onaki - od tega, da stranke ne znajo certifikata naložit oz se ta narobe naloži, do tega, da tudi preberejo ne, za kaj gre ...

perci ::

Invictus je izjavil:

Koga bi pa FURS kaznoval, če stranka nima davčne blagajne? Stranko ali izvajalca?

Stranko, normalno.

DusanU ::

perci, razlika bi bila, če bi na začetku bilo npr. 3 mesečno obdobje,ker bi bil prehod za vse udeležence manj stresen.

Invictus, nisem krivil Furs za težave z opremo ampak sem s temi primeri hotel pokazati, da to ni bila običajna nadgradnja, ki jo lahko avtomatsko lansiraš. Če bi poleg multinacionalk poznal še kakšnega našega s.p ja ali manjše podjetje bi razumel zakaj je lahko prevzem in namestitev digitalnega potrdila za njega kot pilotiranje space shuttla.

perci ::

DusanU, nisem prepričan, da bi bilo res manj stresno. Kot rečeno, govoril sem s parimi večjimi proizvajalci blagajniških rešitev za gostinstvo, ki so lepo povedali, da ni problem pri njih v razvoju ampak v tem, da se strank sploh še ne želijo s tem ukvarjati. Na koncu so vse kasirali v zadnjih dveh tednih decembra (vmes še prazniki) in normalno, da niso mogli vsem strankam namestiti zadeve. Kaj bi tukaj pomagalo?

Invictus ::

Pomagale bi kazni strankam.

Naslednjič se ne bi več zafrkavali, pa bi mogoče celo svoje informatike poslušali.

Tole dajanje odvez zaradi milijon vzrokov mi gre že nekam v tej Sloveniji.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

alansi ::

perci je izjavil:

DusanU, nisem prepričan, da bi bilo res manj stresno. Kot rečeno, govoril sem s parimi večjimi proizvajalci blagajniških rešitev za gostinstvo, ki so lepo povedali, da ni problem pri njih v razvoju ampak v tem, da se strank sploh še ne želijo s tem ukvarjati. Na koncu so vse kasirali v zadnjih dveh tednih decembra (vmes še prazniki) in normalno, da niso mogli vsem strankam namestiti zadeve. Kaj bi tukaj pomagalo?

Mogoče je pa razlog v tem, da jih država že drugo leto zafrkava s svojimi novotarijami v obdobju največjega prometa. Lani so bili to alergeni, letos pa davčne blagajne. Tisti, ki je planiral pričetek delovanja sistema v decembru, je krepko brcnil v temo...

perci ::

Invictus je izjavil:

Pomagale bi kazni strankam.

Naslednjič se ne bi več zafrkavali, pa bi mogoče celo svoje informatike poslušali.

Tole dajanje odvez zaradi milijon vzrokov mi gre že nekam v tej Sloveniji.

Najbolj hecno pa je, da so najmanj pripravljene multinacionalke.

denis88 ::

Pozdravljeni,

malce bom vskočil v debato z vprašanjem in sicer me zanima ali je na dobavnicah potrebno izpisovati qr kodo oz. generirati zoi ne glede na to, da se dobavnice ne potrjujejo? Po terenu opažam, da nekateri na dobavnice tiskajo zoi+qr kodo, nekateri qr kodo brez zoi, nekateri ničesar... S fursovo aplikacijo sem poskeniral qr kode na teh dobavnicah in povsod napiše, da je račun že bil preverjen... Je to kakšna splošna rešitev za generiranje qr kod, ki jih fursova aplikacija potem "zazna" kot že preverjene...?


Za odgovor se že vnaprej zahvaljujem!

blubiu ::

Blagajne smo uvajali na koncu, ker je december najbolj prometen mesec in si nismo mogli privosciti ostati brez blagajne pred bozicem.
Vsako blagajno smo fiskalizirali v povprecju 4 ure, stranke so cakale v vrsti na racun iz vezane knjige racunov. Mogoce bi jim takrat moral razloziti svojo teorijo o visjih kaznih.
Blagajne imajo vsak dan probleme, ze 14 dni. Zadnje dni je sploh slabo.Ukvarjam se z blagajnami, namesto da bi se ukvarjal s poslom.
In ukvarjam se z blagajnami drugic v zadnjih 3 letih. Zato, da od mene ne bo placanega niti evra vec. Davcne blagajne ne resujejo neizdajanje racunov, kar je najvecji problem.
In naj ti se omenim stroske, pol leta stara tiskalnika mi ne delata, kupiti sem moral nova, ker se je nekomu zdelo super, da se uvede QR kodo. Za katero rabimo graficne gonilnike, ki mogoce delajo, mogoce ne. 6 tiskalnikov dela, 3 ne. Na razlicnih sistemih. En kup nepotrebnega ukvarjajnja z IT problemi. Pa sta se 2 podpornika in programer ukvarjala 5 dni z vzpostavitvijo.
Sami sebe strelamo v koleno, ko si zmisljujemo vse bolj nora pravila, kaj in kako v tej drzavi. Drugi nas pa prehitevajo po levi in desni. Mi se pa ukvarjamo sami s sabo in svojimi oslarijami. Cez 20 let bomo pa butasto gledali zakaj smo nerazvita drzava.

matijaDS ::

Živjo, pri nas se je v zadnjih nekaj dneh začela pojavljat sledeča napaka:
"Classufication failed for host: blagajne-test.fu.gov.si url:/v1/cash_registers"

Malo mi je mistično, ker to napako javlja produkcijski strežnik, kot pa vidite je URL v sporočilu napake za testni strežnik...
Se je ta napaka pojavila še pri komu? Ima kdo kakšno idejo kaj bi blo lahko tu v ozadju ali (še bolje) konkreten odgovor s FURS-a o tej napaki?

Če še nihče nima nič bom v pondeljek pač pisal njim ampak tam se zna kar čakat na odgovor...

Hvala za pomoč vnaprej, če kdo kaj ima/ve :)

perci ::

blubiu je izjavil:

Blagajne smo uvajali na koncu, ker je december najbolj prometen mesec in si nismo mogli privosciti ostati brez blagajne pred bozicem.
Vsako blagajno smo fiskalizirali v povprecju 4 ure, stranke so cakale v vrsti na racun iz vezane knjige racunov. Mogoce bi jim takrat moral razloziti svojo teorijo o visjih kaznih.
Blagajne imajo vsak dan probleme, ze 14 dni. Zadnje dni je sploh slabo.Ukvarjam se z blagajnami, namesto da bi se ukvarjal s poslom.
In ukvarjam se z blagajnami drugic v zadnjih 3 letih. Zato, da od mene ne bo placanega niti evra vec. Davcne blagajne ne resujejo neizdajanje racunov, kar je najvecji problem.
In naj ti se omenim stroske, pol leta stara tiskalnika mi ne delata, kupiti sem moral nova, ker se je nekomu zdelo super, da se uvede QR kodo. Za katero rabimo graficne gonilnike, ki mogoce delajo, mogoce ne. 6 tiskalnikov dela, 3 ne. Na razlicnih sistemih. En kup nepotrebnega ukvarjajnja z IT problemi. Pa sta se 2 podpornika in programer ukvarjala 5 dni z vzpostavitvijo.
Sami sebe strelamo v koleno, ko si zmisljujemo vse bolj nora pravila, kaj in kako v tej drzavi. Drugi nas pa prehitevajo po levi in desni. Mi se pa ukvarjamo sami s sabo in svojimi oslarijami. Cez 20 let bomo pa butasto gledali zakaj smo nerazvita drzava.

Ti si pa genij.

Blagajne so imele do sedaj probleme 4 krat, trikrat za pol ure in enkrat za 15 minut. Vse to v zadnjem tednu. Tako, da če imaš ti z njimi probleme že 14 dni, pomeni, da imaš zanič rešitev.

Davčne blagajne neizdajanje računov rešujejo, ker se sprostijo resursi, ki so se do sedaj ukvarjali s kontroliranjem manipulacij podatkov, za nadzor nad šušmarji. Da ne govorim, da dobivamo prek nagradne igre tudi podatke o tem, kje se računi ne izdajajo. Prvi spisek tržni inšpektorat že pregleduje.

Vidim, da imaš tudi probleme s tiskalniki - spet si kriv sam, ker bi lahko uporabil tudi PDF417 ali bar kodo. Je pa res, da če si šalabajzer oz. imaš take razvijalce, so problemi. Vsi merkatorji s prastarimi printerji so lahko zrihtali zadeve, pa bi lahko tudi ti.

denis88 ::

denis88 je izjavil:

Pozdravljeni,

malce bom vskočil v debato z vprašanjem in sicer me zanima ali je na dobavnicah potrebno izpisovati qr kodo oz. generirati zoi ne glede na to, da se dobavnice ne potrjujejo? Po terenu opažam, da nekateri na dobavnice tiskajo zoi+qr kodo, nekateri qr kodo brez zoi, nekateri ničesar... S fursovo aplikacijo sem poskeniral qr kode na teh dobavnicah in povsod napiše, da je račun že bil preverjen... Je to kakšna splošna rešitev za generiranje qr kod, ki jih fursova aplikacija potem "zazna" kot že preverjene...?


Za odgovor se že vnaprej zahvaljujem!


Pa še eno vprašanje - v kolikor je račun naknadno potrjen, katero uro in datum naj bi izpisala aplikacija preveri račun? Datum in uro izdaje računa ali datum in uro potrditve računa?

Hvala!

blubiu ::

Ti pa nisi genij. Pa to vidimo.
Sploh se ne boms s tabo prepiral na osebni ravni, ker te ne poznam in me to ne zanima.

Povedal sem ti samo stanje na terenu in da je uvajanje davcnih blagajn nepotrebno, ker nam krade cas in denar.

Pa lahko napadas kolikor hoces, pljuvas itak po najvecjem ponudniku v Sloveniji, ter njihovi resitvi.
Jaz sem samo njihov kupec, ki za to oslarijo placujem.

Poskusno obdobje je bilo prekratko.
Decembra, ko je najvecja sezona, ni bilo v redu, da smo uvedli davcne blagajne.
QR koda je fancy, ni pa potrebna.
Stare davcne blagajne so onemogocale brisanje racunov.

Pa, ce bos razumel ali ne.

trstenjak ::

alansi je izjavil:

perci je izjavil:

DusanU, nisem prepričan, da bi bilo res manj stresno. Kot rečeno, govoril sem s parimi večjimi proizvajalci blagajniških rešitev za gostinstvo, ki so lepo povedali, da ni problem pri njih v razvoju ampak v tem, da se strank sploh še ne želijo s tem ukvarjati. Na koncu so vse kasirali v zadnjih dveh tednih decembra (vmes še prazniki) in normalno, da niso mogli vsem strankam namestiti zadeve. Kaj bi tukaj pomagalo?

Mogoče je pa razlog v tem, da jih država že drugo leto zafrkava s svojimi novotarijami v obdobju največjega prometa. Lani so bili to alergeni, letos pa davčne blagajne. Tisti, ki je planiral pričetek delovanja sistema v decembru, je krepko brcnil v temo...

Ne pozabi na e-račune.

perci ::

Stare davcne blagajne so onemogocale brisanje racunov.
Res ne veš, kakšno neumnost si zapisal? A delaš za Obrtno zbornico Slovenije? Sprašujem, ker uporabljaš njihov PR, ki ne zdrži testa 10 letnega otroka.

jsmith ::

perci je izjavil:

Blagajne so imele do sedaj probleme 4 krat, trikrat za pol ure in enkrat za 15 minut. Vse to v zadnjem tednu.

Katastrofa. Nekdo izgleda stvari ni vzel dovolj resno.

estons ::

A mi zna kdo pojasnit zakaj mi FURSova nagradna igra (spletna verzija) po vnosu ZOI izpiše "Napaka v povezavi. Za preverjanje računov morate biti povezani na internet"? Kako sem pa naložil stran, če nisem povezan na internet?? A je slučajno kaj povezano z geo IP, glede na to, da sem trenutno v sosednji državi?

perci ::

Meni deluje. Blagajne so blokirane za tujino.

estons ::

Ok, ampak tole je nagradna igra, ne blagajna. Torej a lahko na dopustu preverim račune al jih moram vse preverit preden prestopim mejo (tj. grem na roaming), če hočem sodelovat?

perci ::

Isti strežnik je, ista baza, isti firewall. Ne bo delalo v tujini. Lahko pa uporabiš slovenski proxy.

Tilen ::

estons je izjavil:

Ok, ampak tole je nagradna igra, ne blagajna. Torej a lahko na dopustu preverim račune al jih moram vse preverit preden prestopim mejo (tj. grem na roaming), če hočem sodelovat?


A boš več kot 3 mesece na dopustu v tujini?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

estons ::

perci: aha, razumem, hvala.

Tilen: ne, samo čez vikend. A ni bilo tako, da v roku 3 dni lahko preveriš račune? Al sem površno bral?

Tilen ::

Nisem vedel, da je potrebno tako hitro potrditi. 3 mesece sem napisal, ker je v tem časovnem okviru prvi žreb. :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

perci ::

30 dni je rok za preverjanje

estons ::

Super, hvala za vse info.

darkolord ::

blubiu je izjavil:

Blagajne smo uvajali na koncu, ker je december najbolj prometen mesec in si nismo mogli privosciti ostati brez blagajne pred bozicem.
Tukaj se strinjam s percijem; če bi si zadeve dobro organiziral, bi zadeva šla skozi brez nekih hudih težav.

Ne delam blagajn, nudim pa IT support nekaj strankam, ki jih uporabljajo.

Pri tistih bolj resnih, je zadeva šla takole:
- v novembru so prevzeli in namestili certifikate
- istočasno se je preverila kompatibilnost tiskalnikov
- v začetku decembra so (ob manj obremenjenih dnevih ali izven delovnega časa) namestili prvo testno verzijo (zraven je bil fizično prisoten IT in razvijalci iz podjetja, ki razvijajo blagajne), ki je izdajala račune na testni strežnik
- po preklopu na produkcijski strežnik nekaj še ni čisto delovalo, med čakanjem na popravke so račune brez težav izdajali po starem
- naslednji minor update je odpravil težave in od takrat dela vse bp

Pri tistih neresnih je šlo pa takole:
- 28.12. me kličejo "ej a nam naštimaš te davčne blagajne???"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

denis88 ::

furs down?

pix ::

denis88 je izjavil:

furs down?

Zgleda ja.

Malajlo ::

Ko bi nazaj dobili kaj drugega kot error 500, bi bil svet tudi lepši...

jsmith ::

Porazdelilnik bremen bi v primeru odgovora 500 moral samodejno preklopiti na rezervni sistem.

Verjetno nihče ni opravil revizije sistema v smislu neprekinjenega delovanja. Ali sploh obstaja sekundarna lokacija?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jsmith ()

Anze1227 ::

Ok, da vrnem temo na indikator dosegljivosti podatkovne baze.
@ Perci
Ste se že kaj pogovarjali kje in kako?
Jaz še vedno predlagam nekje poleg števeca.

nimnez ::

Anze1227 je izjavil:

Ok, da vrnem temo na indikator dosegljivosti podatkovne baze.
@ Perci
Ste se že kaj pogovarjali kje in kako?
Jaz še vedno predlagam nekje poleg števeca.


To je brezveze, če pa niste sposobni sprogramirat tako, da vam blagajne nemoteno delajo, če FURS pade, pa niste nič boljši od fantov na FURSu.

abraxas ::

Anze1227 je izjavil:

Ok, da vrnem temo na indikator dosegljivosti podatkovne baze.
@ Perci
Ste se že kaj pogovarjali kje in kako?
Jaz še vedno predlagam nekje poleg števeca.


Kar se tiče te funkcije, je dobro malo pogledati, kako je to narejeno v zdravstvenem sistemu ZZZS Online.
Tudi tam so to funkcijo naredili kasneje, ko se je v praksi ugotovilo, da je pametno imeti ta podatek.

Recimo - tole je log za testni sistem
http://www.zzzs.si/on-linetestzz

In hitra informacija za produkcijski sistem:
http://www.zzzs.si/on-line

Vse je seveda dostopno na spletni strani za uporabnike, naredili pa so tudi api funkcije za klice iz programov.

Nekaj takega torej rabimo.

Anze1227 ::

@nimnez
Sprogramirano že imamo in počasi bomo tudi stranke naučili, da če eor majnka ne kličejo nas, ampak počakajo da začne furs spet delovati. Eden od problemov je tudi, da ECHO deluje, račun se pa ne potrdi.

@abraxas
Kako bojo rešili mi je malo vseeno, samo da se vidi ali dela ali ne dela. Če bo pa kaj več pa toliko boljše.
Lahko tudi z grafi kot je nekdo že dal Link, stran ali dve nazaj.
Glede na to da trenutno rešujejo občasne izpade sistema, naj bo za začetek samo gumb/slikica/napis/novica kaj se dogaja in kdaj je izpad.

MH0 ::

In potem narediš request statusa sistema, dobiš ok, sledi request za fiskalizacijo, ki pade in potem še en request statusa, ki spet vrne ok. Menim, da je takšno nepremišljeno krpanje sistema odveč.

J.McLane ::

Zakaj taka panika okrog EOR, če ga ni ga pač ni, daš timeout na 2s, če ga v tem času ni ga pač ni. Treba je samo poskrbeti, da bo EOR v roku 2 delovnih dni, to pa že ne more biti nek problem.

mugwump ::

matijaDS je izjavil:

Živjo, pri nas se je v zadnjih nekaj dneh začela pojavljat sledeča napaka:
"Classufication failed for host: blagajne-test.fu.gov.si url:/v1/cash_registers"

Malo mi je mistično, ker to napako javlja produkcijski strežnik, kot pa vidite je URL v sporočilu napake za testni strežnik...
Se je ta napaka pojavila še pri komu? Ima kdo kakšno idejo kaj bi blo lahko tu v ozadju ali (še bolje) konkreten odgovor s FURS-a o tej napaki?

Če še nihče nima nič bom v pondeljek pač pisal njim ampak tam se zna kar čakat na odgovor...

Hvala za pomoč vnaprej, če kdo kaj ima/ve :)


Zdravo,
malo z zamudo, pa vendar: "classification failed" smo dobivali tudi pri nas, ampak URL oziroma host v sporočilu je bil pa vedno pravi (produkcijski).
««
22 / 27
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Davčne blagajne - PHP

Oddelek: Programiranje
116081 (1127) vsepocenv
»

C# davčno potrjevanje

Oddelek: Programiranje
163973 (3442) windigo
»

E-račun

Oddelek: Programiranje
217095 (3858) ivanhoe5x
»

PHP davčna blagajna

Oddelek: Programiranje
187659 (5683) brble
»

[JAVA] HTTPS client

Oddelek: Programiranje
173058 (1788) peterv6i

Več podobnih tem