Forum » Programiranje » Davčne blagajne
Davčne blagajne
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
maticx46 ::
Res si majster. Pravilno !!! Pivo dobiš. Samo tole resimo se :)
Sedaj mi pa javi ERROR s006: Podatki o poslovnem prostoru niso posredovani.
Kakšen posl. prostor, ce imam pa racun ???
Ves se tukaj odgovor morda?
lp
Sedaj mi pa javi ERROR s006: Podatki o poslovnem prostoru niso posredovani.
Kakšen posl. prostor, ce imam pa racun ???
Ves se tukaj odgovor morda?
lp
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
schwinchn ::
Ali ima še kdo težave pri prejemanju odgovora s strani fursa preko 3G / 4G povezave?
Na WiFi deluje instantno, preko 3G / 4G pa odgovor vrača vedno vsaj 30 sekund. Preverjeno na večih napravah, na različnih koncih.
Na WiFi deluje instantno, preko 3G / 4G pa odgovor vrača vedno vsaj 30 sekund. Preverjeno na večih napravah, na različnih koncih.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
maticx46 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
perci ::
Vsebina številke računa je med drugim tudi oznaka poslovnega prostora.
Če pa hočeš na računih uporabljati neko oznako poslovnega prostora, ga moraš najprej prijaviti - vrsto (premično, nepremično), GURS ID,... Predvidevam, da specifikacij še nisi odprl - del o PP se začne na strani 66.
To so osnove osnov SLO davčnih blagajn, ki se jih 23.12. ne bi smel spraševati. Upam, da se zavedaš, da so kazni predvidene tudi za neresne razvijalce (ne samo za tiste, ki pri takih kupujejo rešitve).
Če pa hočeš na računih uporabljati neko oznako poslovnega prostora, ga moraš najprej prijaviti - vrsto (premično, nepremično), GURS ID,... Predvidevam, da specifikacij še nisi odprl - del o PP se začne na strani 66.
To so osnove osnov SLO davčnih blagajn, ki se jih 23.12. ne bi smel spraševati. Upam, da se zavedaš, da so kazni predvidene tudi za neresne razvijalce (ne samo za tiste, ki pri takih kupujejo rešitve).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
maticx46 ::
Prijatelj moj,
ne govori o resnih in neresnih razvijalcih.
Meni so pred enim tednom dali v roke, da napišem tole blagajno. Prej, ko je bil čas za to, da se pripraviš, pa se o tem niso brigali.
Torej, zaradi produktivnosti bi bilo bolje, da rešim zadevo, kot pa da tole pišem.
Jaz sem glede na njihov RACUN2_nepodpisan.xml, ki je v projektu za primer, tako sem napravil moj račun.
Jasno je, da vseh 140 strani nisem šel brat, ker za to časa enostavno ni.
Pomoč bi mi pa prav prišla.
lp
ne govori o resnih in neresnih razvijalcih.
Meni so pred enim tednom dali v roke, da napišem tole blagajno. Prej, ko je bil čas za to, da se pripraviš, pa se o tem niso brigali.
Torej, zaradi produktivnosti bi bilo bolje, da rešim zadevo, kot pa da tole pišem.
Jaz sem glede na njihov RACUN2_nepodpisan.xml, ki je v projektu za primer, tako sem napravil moj račun.
Jasno je, da vseh 140 strani nisem šel brat, ker za to časa enostavno ni.
Pomoč bi mi pa prav prišla.
lp
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
perci ::
Jah, prijatelj, kaj naj ti rečem. Delaš z neresnimi ljudmi. Ljudmi, ki jim ni jasno, da bodo lahko firmo kar zaprli, ko bodo ene dve kazni fasali.
Anyway, vsaj preleteti bo 160 strani treba. Najprej pa preberi kazalo.
Anyway, vsaj preleteti bo 160 strani treba. Najprej pa preberi kazalo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
schwinchn ::
maticx46 good luck, pa menjaj sluzbo, ker maš ne resne 'nadrejene'...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: schwinchn ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
dmok ::
Upam, da se zavedaš, da so kazni predvidene tudi za neresne razvijalce (ne samo za tiste, ki pri takih kupujejo rešitve).Kaj če jaz kot fizična oseba napišem freeware (closed source) davčno blagajno in jo potem neko podjetje uporablja ? Čigavi podatki so v prijavi prostora pod SoftwareSupplier ? Kako sem jaz odgovoren za morebitne težave, če v EULA napišem, da ne prevzemam nobene odgovornosti ?
d.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
raufnk ::
Načeloma je zakon nad vsemi pogodbami, torej mislim da ta del EULE na noben način ne more biti veljaven.
lp
raufnk
Zgodovina sprememb…
- spremenil: raufnk ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
RedDrake ::
Evo malo rant-a.
Sem tudi sam razvijalec, pred mnogo leti (5+) sem naredil in nato vzdrževal blagajno samo za naše podjetje. Ker je gotovinske prodaje relativno malo (cca 40-50 računov na teden) sem imel programček v pythonu na x86 tablici, web app za ogled podatkov v pisarni in sql bazo. Stvar je simpl, izgleda lepo in deluje b.p.
Sedaj z davčno blagajno smo se odločili, da nima smisla tega razvijat samo za nas, bomo nekaj kupili. Ok.
Kupimo rešitev, od enega največjih ponudnikov, android tablica + printer + SW.
SW brickne po registraciji licence, praktično nič se več ne da, večina ukazov javlja napake, nekatere v SLO, nekatere v HR (lol!), ne da se niti definirat artiklov in kot kaže je problem v tablici (saj ne da se to prodaja kot uraden paket, ki naj bi 100% deloval).
Support pravi, da moram odregistrirat licenco, da jo lahko dam na drugo tablico, ampak tudi tisti klic/ukaz faila.
Oni "ne morejo" odregistrirat licence na daljavo, kao (I smell BS, tehnično jo zagotovo lahko, verjetno je pač ne smejo ...).
Kaj sedaj?
Prazniki so pred vrati, stvar *dvomim* da bo rešena do novega leta (danes so mi rekli, da danes zagotovo ne bo, jutri je itaq joke, potem je pa tisti teden ko so vsi na dopustu ...), mi imamo pa 2. in 3. januarja odprto in bo potrebno naredit kakih 40+ računov. Ljudje, ki so za blagajno so na voljo samo še par dni, potem jih ne moremo naučiti dela z njo in bo nekdo od nas (aka, jaz) moral biti tu 2. in 3..
Prosim za mnenja, kaj storiti:
1. Ali se da hitro razviti neko rešitev v recimo PHP-ju, ki bi bila custom in bi podpirala samo najbolj osnovno funkcionalnost (račun + storno) v par delovnih dneh? (Ko bi tisto, kar smo kupili končno delovalo, bi to opustili)
2. Ali naj se kupi še kako drugo rešitev in pošlje tele v 3pm (podvprašanje, kaj če tudi tisto ne bo delovalo?)
3. Ali naj se uporablja FURS mini blagajno in upa na to da bo support rešil težave v doglednem času?
Vse skupaj me zelo jezi. Stvar bi lahko razvil sam, a sem si rekel, kupimo od velikega ponudnika (ni ravno neka nova firma na tem področju) in je to njihov problem. Sedaj pa je moj problem, in to velik ...
Sem tudi sam razvijalec, pred mnogo leti (5+) sem naredil in nato vzdrževal blagajno samo za naše podjetje. Ker je gotovinske prodaje relativno malo (cca 40-50 računov na teden) sem imel programček v pythonu na x86 tablici, web app za ogled podatkov v pisarni in sql bazo. Stvar je simpl, izgleda lepo in deluje b.p.
Sedaj z davčno blagajno smo se odločili, da nima smisla tega razvijat samo za nas, bomo nekaj kupili. Ok.
Kupimo rešitev, od enega največjih ponudnikov, android tablica + printer + SW.
SW brickne po registraciji licence, praktično nič se več ne da, večina ukazov javlja napake, nekatere v SLO, nekatere v HR (lol!), ne da se niti definirat artiklov in kot kaže je problem v tablici (saj ne da se to prodaja kot uraden paket, ki naj bi 100% deloval).
Support pravi, da moram odregistrirat licenco, da jo lahko dam na drugo tablico, ampak tudi tisti klic/ukaz faila.
Oni "ne morejo" odregistrirat licence na daljavo, kao (I smell BS, tehnično jo zagotovo lahko, verjetno je pač ne smejo ...).
Kaj sedaj?
Prazniki so pred vrati, stvar *dvomim* da bo rešena do novega leta (danes so mi rekli, da danes zagotovo ne bo, jutri je itaq joke, potem je pa tisti teden ko so vsi na dopustu ...), mi imamo pa 2. in 3. januarja odprto in bo potrebno naredit kakih 40+ računov. Ljudje, ki so za blagajno so na voljo samo še par dni, potem jih ne moremo naučiti dela z njo in bo nekdo od nas (aka, jaz) moral biti tu 2. in 3..
Prosim za mnenja, kaj storiti:
1. Ali se da hitro razviti neko rešitev v recimo PHP-ju, ki bi bila custom in bi podpirala samo najbolj osnovno funkcionalnost (račun + storno) v par delovnih dneh? (Ko bi tisto, kar smo kupili končno delovalo, bi to opustili)
2. Ali naj se kupi še kako drugo rešitev in pošlje tele v 3pm (podvprašanje, kaj če tudi tisto ne bo delovalo?)
3. Ali naj se uporablja FURS mini blagajno in upa na to da bo support rešil težave v doglednem času?
Vse skupaj me zelo jezi. Stvar bi lahko razvil sam, a sem si rekel, kupimo od velikega ponudnika (ni ravno neka nova firma na tem področju) in je to njihov problem. Sedaj pa je moj problem, in to velik ...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
perci ::
RedDrake, če mene vprašaš, za tako malo računov, bi jst uporabljal Mini blagajno. Sploh, če nimaš na tisoče izdelkov v prodaji, zna bit stvar čist handy.
Pa še noben ti ne more očitat, da tvoj program narobe deluje (tudi če slučajno res), ker je od FURS-a :)
Pa še noben ti ne more očitat, da tvoj program narobe deluje (tudi če slučajno res), ker je od FURS-a :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
perci ::
Upam, da se zavedaš, da so kazni predvidene tudi za neresne razvijalce (ne samo za tiste, ki pri takih kupujejo rešitve).Kaj če jaz kot fizična oseba napišem freeware (closed source) davčno blagajno in jo potem neko podjetje uporablja ? Čigavi podatki so v prijavi prostora pod SoftwareSupplier ? Kako sem jaz odgovoren za morebitne težave, če v EULA napišem, da ne prevzemam nobene odgovornosti ?
d.
Lej, v prekrškovnem postopku se bo pač ugotavljalo dejansko stanje. In če se bo ugotovilo, da ti nisi vedel za to, da nekdo uporablja tvoj SW in da ti ne plačuje vzdrževanja za to ipd, potem verjetno tudi ne boš kaznovan.
Me pa zanima kaj imaš to zaen SW in kje ga lahko dobim. Bi ga naložil kakšnemu kolegu. Ali govoriš o hipotetičnih situacijah?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
RedDrake ::
Ja, to bi šlo, ampak to je res izhod v sili.
Problem je, da prodajamo v bistvu v večini vstopnice, ki so do sedaj veljale kot račun.
Pri mini blagajni ne vem, če lahko tiskam na pos (bolj mi zgleda vse za A4 prilagojeno) in to bodo stranke nezadovoljne (saj kdo pa ne bi bil, če ti porinejo v roke vstopnico 4x10 in potem še A4 papir
).
Poleg tega, je prodajno mesto trenutno brez računalnika, vmesnik mini blagajne pa je videti ustvarjen za tipkovnico in miško (kar ni nič slabega).
No, če vse faila, lahko to naslednji teden registriram, privlečem en laptop na prodajno mesto in osebno poskrbim za to čez vikend po prvem.
Problem je, da prodajamo v bistvu v večini vstopnice, ki so do sedaj veljale kot račun.
Pri mini blagajni ne vem, če lahko tiskam na pos (bolj mi zgleda vse za A4 prilagojeno) in to bodo stranke nezadovoljne (saj kdo pa ne bi bil, če ti porinejo v roke vstopnico 4x10 in potem še A4 papir
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
Poleg tega, je prodajno mesto trenutno brez računalnika, vmesnik mini blagajne pa je videti ustvarjen za tipkovnico in miško (kar ni nič slabega).
No, če vse faila, lahko to naslednji teden registriram, privlečem en laptop na prodajno mesto in osebno poskrbim za to čez vikend po prvem.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
d-mon ::
Se je kdo že soočil s težavo na tablici, da ko želi natisniti/izdelati račun v FURSovi miniblagajni, da mu ne naredi pdfja ampak skos kaže samo prenašam. Verzija androida je 4.2. Tablica je Archos. Brskalnik je Chrome ali pa že nameščen brskalnik (Internet)
Boste dobili navodila na miniBlagajni za Android.
Problem je, da uporabljaš Client cert v Chrome, Android pa downloada datoteke z Android download managerjem (v katerega pa ne posreduje podatke, da si kliknil download v Chromu in da uporabljas client cert).
Resitev je, da instaliraš Firefox za Android, kateri ima interni download manager.
Problem s Firefoxom je pa to, da ima interni certificate store, ki je skrit. Sledi navodilom http://jfcarter.net/~jimc/documents/bug..., da bos instaliral cert v Firefox in ti bo potem delalo.
Z IOS pa ni tega problema.
[D-mon]
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
raufnk ::
Mogoče kdo ve ... pri avtomatih ZOI mora biti generiran tako kot piše v 10.3. poglavju tehnične dokumentacije (zoi za avtomate) ali lahko uporabiš "navaden" ZOI (hash)?
Oz. kako sploh spraviš ZOI za avtomate v obliko za kode (predvidevam da # dela probleme)?!
Oz. kako sploh spraviš ZOI za avtomate v obliko za kode (predvidevam da # dela probleme)?!
lp
raufnk
Zgodovina sprememb…
- spremenil: raufnk ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MH0 ::
RedDrake, če mene vprašaš, za tako malo računov, bi jst uporabljal Mini blagajno. Sploh, če nimaš na tisoče izdelkov v prodaji, zna bit stvar čist handy.
Pa še noben ti ne more očitat, da tvoj program narobe deluje (tudi če slučajno res), ker je od FURS-a :)
Vsebina številke računa je med drugim tudi oznaka poslovnega prostora.
Če pa hočeš na računih uporabljati neko oznako poslovnega prostora, ga moraš najprej prijaviti - vrsto (premično, nepremično), GURS ID,... Predvidevam, da specifikacij še nisi odprl - del o PP se začne na strani 66.
To so osnove osnov SLO davčnih blagajn, ki se jih 23.12. ne bi smel spraševati. Upam, da se zavedaš, da so kazni predvidene tudi za neresne razvijalce (ne samo za tiste, ki pri takih kupujejo rešitve).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
perci ::
MHO: Tvoj point?
Reddrake: Mislim, da bo vmesnik Mini blagajne kmalu v januarju na voljo tudi v mobilni varianti, glede tiskanja na POS tiskalnik imaš pa najbrž prav, da ne bo šlo :) Mogoče se, da kaj scaleat, ampak ti ne znam pomagat tu.
raufnk: Tisti "poenostavljeni" ZOI je bil narejen za bolj taneumne avtomate. Če imaš dovolj pametnega, da zna igrat po klasičnih pravilih igre, ne vidim težav (toliko boljše).
Reddrake: Mislim, da bo vmesnik Mini blagajne kmalu v januarju na voljo tudi v mobilni varianti, glede tiskanja na POS tiskalnik imaš pa najbrž prav, da ne bo šlo :) Mogoče se, da kaj scaleat, ampak ti ne znam pomagat tu.
raufnk: Tisti "poenostavljeni" ZOI je bil narejen za bolj taneumne avtomate. Če imaš dovolj pametnega, da zna igrat po klasičnih pravilih igre, ne vidim težav (toliko boljše).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
RedDrake ::
@perci: To bi bilo super ja. Za tisk, se mi pa poraja vprašanje. Ali lahko jaz pdf, ki ga generira recimo ta mini davčna blagajna, razrežem in nazaj sestavim, tako da lahko stiskam vse skupaj na POS tiskalnik? Tehnično se mi zdi da bi šlo, vprašanje pa je, če je to dovoljeno. Sklepam da je FURS zahteva samo, da so navedeni pravilni podatki + ZOI (šifra in QR)?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tech2k ::
Tisti ki imate malo računov lahko še vedno uporabljate vezano knjigo, mislim da je 2 leti prehodno obodbje.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tech2k ::
Malo statistike:
Števec
Od 1. 12. 2015 do 22. 12. 2015 do 16:00 Število
Št. zavezancev, ki so prevzeli dig. potrdila* 27.017
Št. prevzetih dig. potrdil* 33.754
Št. zavezancev, ki so davčno potrdili račune 8.064
Št. davčno potrjenih računov 9.663.726
Št. davčno potrjenih računov 22. 12. do 16:00 913.997
Glede na število zavezancev ki so prevzeli dig. potrdilo sklepam da nekateri naslednji teden ne bodo mogli imeli dopusta.
FURS predvideva ja jih je okoli 80.000
Števec
Od 1. 12. 2015 do 22. 12. 2015 do 16:00 Število
Št. zavezancev, ki so prevzeli dig. potrdila* 27.017
Št. prevzetih dig. potrdil* 33.754
Št. zavezancev, ki so davčno potrdili račune 8.064
Št. davčno potrjenih računov 9.663.726
Št. davčno potrjenih računov 22. 12. do 16:00 913.997
Glede na število zavezancev ki so prevzeli dig. potrdilo sklepam da nekateri naslednji teden ne bodo mogli imeli dopusta.
FURS predvideva ja jih je okoli 80.000
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
perci ::
RedDrake: Jah, načeloma ga lahko razrežeš, samo moraš to narediti tako, da bodo skupaj smiselne celote, ki tvorijo račun po ZDDV-1 pravilih. Te prav razumem, da bi malo razmetal vsebino? Kar se tiče potrjevanja računa, je važno samo, da sta ZOI in QR koda ena nad drugo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
marko35 ::
Mi lahko kdo pomaga kaksna je razlika med:
InvoiceAmount
= Vnese se skupni znesek računa. Vpiše se znesek računa skupaj z DDV in ostalimi davki/dajatvami, zmanjšan za zneske popustov. /
PaymentAmount
=Vpiše se znesek računa za plačilo.
Kaj to pomeni , da če imam račun za 100EUR, in ga kupec plača samo 50EUR (razliko do konca pa npr naslednji mesec) naredim fu:InvoiceAmount = 100, in fu:PaymentAmount = 50 ?
Ali si to narob predstavljam in je in eno in drugo 100
Meni je znesek računa za plačilo enako kot skupni znesek racuna z ddv zmanjšan za popust.
Tako da mi definicija ni čist jasna.
InvoiceAmount
= Vnese se skupni znesek računa. Vpiše se znesek računa skupaj z DDV in ostalimi davki/dajatvami, zmanjšan za zneske popustov. /
PaymentAmount
=Vpiše se znesek računa za plačilo.
Kaj to pomeni , da če imam račun za 100EUR, in ga kupec plača samo 50EUR (razliko do konca pa npr naslednji mesec) naredim fu:InvoiceAmount = 100, in fu:PaymentAmount = 50 ?
Ali si to narob predstavljam in je in eno in drugo 100
Meni je znesek računa za plačilo enako kot skupni znesek racuna z ddv zmanjšan za popust.
Tako da mi definicija ni čist jasna.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
trstenjak ::
Ali obstaja kaj podobnega za preverjanje prostorov in potrjenih računov v produkciji?
https://blagajne-test.fu.gov.si:9002/ca...
https://blagajne-test.fu.gov.si:9002/ca...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
AndraZK ::
Kako se je nazadnje rešilo težave s poteklo licenco na testni aplikaciji PreveriKodo.apk? Od danes mi namreč javlja "Tesna licenca je potekla! prosimo naložite novo verzijo aplikacije s strani edavkov". To sem storil ampak ni nič bolje. Workaround s spreminjanjem časa mi ne ustreza najbolj :)
The Matrix Has Me...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mickey_ ::
Prosim če bi mi lahko kdo pomagal pri sledeči napaki...
Računalnik je XP, nameščen je Service pack 3, .NET 4.0.
Pri pošiljanju z aplikacijo mi javlja timeout, ko pa poskusim z testnim certifikatom odpreti https://blagajne-test.fu.gov.si:9002/ca... pa javi:
Kot da mi še nekaj manjka, ali so pa oni kaj zajebali? Se zajebavam že dva dni, sem dal neke posodobitve pa nič :/
Hvala za pomoč
Računalnik je XP, nameščen je Service pack 3, .NET 4.0.
Pri pošiljanju z aplikacijo mi javlja timeout, ko pa poskusim z testnim certifikatom odpreti https://blagajne-test.fu.gov.si:9002/ca... pa javi:
Kot da mi še nekaj manjka, ali so pa oni kaj zajebali? Se zajebavam že dva dni, sem dal neke posodobitve pa nič :/
Hvala za pomoč
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
OracleDev ::
Poglej tole stran https://slo-tech.com/forum/t652679/99, ne vem če maš iste probleme ampak tukaj so rešli tako da so vnesli podatke v registry.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mickey_ ::
Moram potem ko namestim ta "POSReady Cipher suite - KB3055973" namestiti še posodobitve ki mi jih ponudi windows update?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
d-mon ::
Mi lahko kdo pomaga kaksna je razlika med:
InvoiceAmount
= Vnese se skupni znesek računa. Vpiše se znesek računa skupaj z DDV in ostalimi davki/dajatvami, zmanjšan za zneske popustov. /
PaymentAmount
=Vpiše se znesek računa za plačilo.
Kaj to pomeni , da če imam račun za 100EUR, in ga kupec plača samo 50EUR (razliko do konca pa npr naslednji mesec) naredim fu:InvoiceAmount = 100, in fu:PaymentAmount = 50 ?
Ali si to narob predstavljam in je in eno in drugo 100
Meni je znesek računa za plačilo enako kot skupni znesek racuna z ddv zmanjšan za popust.
Tako da mi definicija ni čist jasna.
Racun je za 100 eur, ampak je kupec s predplacilom ze placal 50 eur. Invoice amount = 100, Payment pa 50.
Poglej si Racun s predplacilom na miniBlagajni, spodaj vpisujes "ze placano" in se ti za placilo zmanjsuje, suma artiklov pa ostaja ista.
[D-mon]
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
trstenjak ::
Ali obstaja kaj podobnega za preverjanje prostorov in potrjenih računov v produkciji?
https://blagajne-test.fu.gov.si:9002/ca...
Ups, link je mrtev? Torej kako preveriti podatke registriranih prostorov in računov za produkcijo?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
trstenjak ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
perci ::
Dejte mi pojasnit nekaj.
Imate testni sistem kjer lahko preizkusite delovanje svojega sistema, vključno s preverjanjem podatkov.
Imate tudi svoja xml sporočila, ki ste jih poslali in odgovore FURS. Torej veste kateri PP ste prijavili in katerega ne.
Zakaj rabite querije delat po FURS bazi? Sej verjamem, da obstaja ratio ampak kakšen?
Imate testni sistem kjer lahko preizkusite delovanje svojega sistema, vključno s preverjanjem podatkov.
Imate tudi svoja xml sporočila, ki ste jih poslali in odgovore FURS. Torej veste kateri PP ste prijavili in katerega ne.
Zakaj rabite querije delat po FURS bazi? Sej verjamem, da obstaja ratio ampak kakšen?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
trstenjak ::
Dejte mi pojasnit nekaj.
Imate testni sistem kjer lahko preizkusite delovanje svojega sistema, vključno s preverjanjem podatkov.
Imate tudi svoja xml sporočila, ki ste jih poslali in odgovore FURS. Torej veste kateri PP ste prijavili in katerega ne.
Zakaj rabite querije delat po FURS bazi? Sej verjamem, da obstaja ratio ampak kakšen?
ISO9000. Sledljivost, osnova vsake resne firme.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
n7 ::
in kaj če mi povezava pade in ne dobim ničesar nazaj v "hišo"? kako naj vem, ali je bil prostor na FURSu prijavljen ali je povezava padla že prej?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
DamijanD ::
Danes sem imel eno debato na temo številčenja in bi rad nekaj preveril:
- Saj je mišljeno tako, da se številčenje računov vsako leto (lahko) začne znova? (npr leta 2015: P-B-1 ... P-B-1342 in potem leta 2016 znova od P-B-1 dalje)
- Ali lahko številčenje vsako leto štarta od neke poljubne (v internem aktu definirane) številke dalje? (npr P-B-10001 za prvi račun, P-B-10002 za drugi, itd.)
- Dodatno vprašanje k točki 2: Če je to možno, ali imaš potem lahko vsako leto različno osnovo in bi potem lahko dejansko vnesel letnico v oznako računa npr: P-B-20150000001,P-B-20150000002,... ?
- Saj je mišljeno tako, da se številčenje računov vsako leto (lahko) začne znova? (npr leta 2015: P-B-1 ... P-B-1342 in potem leta 2016 znova od P-B-1 dalje)
- Ali lahko številčenje vsako leto štarta od neke poljubne (v internem aktu definirane) številke dalje? (npr P-B-10001 za prvi račun, P-B-10002 za drugi, itd.)
- Dodatno vprašanje k točki 2: Če je to možno, ali imaš potem lahko vsako leto različno osnovo in bi potem lahko dejansko vnesel letnico v oznako računa npr: P-B-20150000001,P-B-20150000002,... ?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
Mavrik ::
Zakaj rabite querije delat po FURS bazi? Sej verjamem, da obstaja ratio ampak kakšen?
Tipičen primer tule je to, da se ti zgubi response na zahtevek - npr. davčna blagajna je na LTE/EDGE kjer se ti kar pogosto lahko zgodi da ti seja pade za sekundo ali dve in zahtevek pride do FURSa, podatki se shranijo, odgovor pa timeoutne. Posledično pride do nekonsistence - FURS ma nekaj vpisano uporabnik nima. In če prav beremo dokumentacijo, FURS na ta primer sploh ni pripravljen. Kar bi znal biti problem - na zadnjem večjem sistemu ki je deloval čez mobilna omrežja je bilo takih zahtevkov tudi tam ranga 5% (na globalni ravni).
Drug primer je seveda to, da bo prej ali slej kdo zgubil svojo bazo računov in jo bo potrebno obnoviti. Ne vem zakaj je tak hud problem iti do PRIMARNEGA vira resnice, glede na katerega je možno rekunstruirati podatke na osnovi katerih lahko fašeš kazen. V končni fazi se mi zdi da kot državljan maš pravico videti podatke na osnovi katerih se izdajajo kazni a ne? :)
Isto se gre za verifikacijo - kako naj jaz kot uporabnik sploh preverim a davčni software deluje primerno? Ali lahko grem do FURSa in dobim izpisek njihove resnice proti temu, kar mi moj software pravi? Kdo je odgovoren za težave zaradi softwara? Bo FURS verificiral in potrjeval programsko opremo za katero se bo vedelo da pravilno deluje?
Je pa res da glede na sposobnost ljudi v tej temi bi se tak API hitro končal s smrtjo FURS strežnika in zahtevki za polno bazo vsako sekundo :P Morda izpostaviti API, ki ga lahko kličeš enkrat na teden?
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mickey_ ::
Prosim če bi mi lahko kdo pomagal pri sledeči napaki...
Računalnik je XP, nameščen je Service pack 3, .NET 4.0.
Pri pošiljanju z aplikacijo mi javlja timeout, ko pa poskusim z testnim certifikatom odpreti https://blagajne-test.fu.gov.si:9002/ca... pa javi:
Kot da mi še nekaj manjka, ali so pa oni kaj zajebali? Se zajebavam že dva dni, sem dal neke posodobitve pa nič :/
Hvala za pomoč
Ma še kdo kak predlog oz. bi vedel kaj manjka? :/ Tisto z "POSReady Cipher suite - KB3055973" ne deluje...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
perci ::
Zakaj rabite querije delat po FURS bazi? Sej verjamem, da obstaja ratio ampak kakšen?
Tipičen primer tule je to, da se ti zgubi response na zahtevek - npr. davčna blagajna je na LTE/EDGE kjer se ti kar pogosto lahko zgodi da ti seja pade za sekundo ali dve in zahtevek pride do FURSa, podatki se shranijo, odgovor pa timeoutne. Posledično pride do nekonsistence - FURS ma nekaj vpisano uporabnik nima. In če prav beremo dokumentacijo, FURS na ta primer sploh ni pripravljen. Kar bi znal biti problem - na zadnjem večjem sistemu ki je deloval čez mobilna omrežja je bilo takih zahtevkov tudi tam ranga 5% (na globalni ravni).
Drug primer je seveda to, da bo prej ali slej kdo zgubil svojo bazo računov in jo bo potrebno obnoviti. Ne vem zakaj je tak hud problem iti do PRIMARNEGA vira resnice, glede na katerega je možno rekunstruirati podatke na osnovi katerih lahko fašeš kazen. V končni fazi se mi zdi da kot državljan maš pravico videti podatke na osnovi katerih se izdajajo kazni a ne? :)
Isto se gre za verifikacijo - kako naj jaz kot uporabnik sploh preverim a davčni software deluje primerno? Ali lahko grem do FURSa in dobim izpisek njihove resnice proti temu, kar mi moj software pravi? Kdo je odgovoren za težave zaradi softwara? Bo FURS verificiral in potrjeval programsko opremo za katero se bo vedelo da pravilno deluje?
Je pa res da glede na sposobnost ljudi v tej temi bi se tak API hitro končal s smrtjo FURS strežnika in zahtevki za polno bazo vsako sekundo :P Morda izpostaviti API, ki ga lahko kličeš enkrat na teden?
Točno o tem ti govorim. Folk je designiral svoje blagajne tako, da pošiljajo po žnj echov na sekundo, zato, da preverjajo, če je blagajna online. Si predstavljam, da se bo nekdo isto spomnil tudi za ta API.
Če nisi dobil odgovora od FURS, pač pošlješ račun še enkrat. Ne vidim problema.
Sicer pa, ti vedno lahko zahtevaš podatek, ki ga ima FURS o tebi (razen določenih v postopkih nadzora). Lahko pa da boš to dobil v pisni obliki :). Pa ne v sekundi.
In ne, FURS ne bo verificiral pravilnosti delovanja sistemov. Temu se je bila želja izogniti, sicer bi preprosto predpisali fiskalne kase kot jih imajo Srbi, pa se jebi...IMO je odprt sistem vseeno boljša stvar. Ima pa tudi slabe strani. To, recimo, da se najde plejada šalabajzarjev, ki bi radi nategovali ljudi.
Sicer pa, če je taka potreba, se bo pač tisto, kar je na testu, dalo še na produkcijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
Mavrik ::
In ne, FURS ne bo verificiral pravilnosti delovanja sistemov. Temu se je bila želja izogniti, sicer bi preprosto predpisali fiskalne kase kot jih imajo Srbi, pa se jebi...IMO je odprt sistem vseeno boljša stvar. Ima pa tudi slabe strani. To, recimo, da se najde plejada šalabajzarjev, ki bi radi nategovali ljudi.
S tem se strinjam, thumbs up za odprtost :)
The truth is rarely pure and never simple.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
DamijanD ::
mickey: a tebi na XPjih samo te testne strani ne delujejo ali ti tudi potrjevanje ne deluje?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
trstenjak ::
To, da bi nekateri zlorabljali sistem, še ne pomeni, da je možnost preverjanja nesmiselna. In je tudi enostavno rešljiva, recimo z enim preizkusom na 10s z enega IP-ja. Tudi ko položim denar na banko, mi banka da v roke listek z vpisanim položenim zneskom in možnost vpogleda na moj promet kadarkoli. Analogno bi bilo sedanji rešitvi primeru davčne blagajne, kot bi na banki dobil samo podpis, da si nekaj položil. Ostale informacije pa itak imaš pri sebi.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
perci ::
Ja, relax, ne prepričujem te - sej sem napisal, da se da in da je smiselno, če se večim zdi to potrebno.
Se bo pa našel nekdo, ki bo te poizvedbe vgradil v sistem in za vsak izdan račun še sproti preverjal ali je bil potrjen. In potem bo pizdil, ker ne bo delovalo, ker bo šel čez omejitev 10 računov.
Tko kot bi zdejle pizdili, če bi omejili število echov na npr. 10 na uro.
Se bo pa našel nekdo, ki bo te poizvedbe vgradil v sistem in za vsak izdan račun še sproti preverjal ali je bil potrjen. In potem bo pizdil, ker ne bo delovalo, ker bo šel čez omejitev 10 računov.
Tko kot bi zdejle pizdili, če bi omejili število echov na npr. 10 na uro.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
marko35 ::
Kako naj oblikujem XML račun, če nisem davčni zavezanec?
Na računu je klavzula: DDV ni obračunan po 1. točki 94. člena ZDDV - ddv torej ni izkazan.
:ExemptVATTaxableAmount = vrednost oproščenih dobav
:NontaxableAmount = vrednost nobdavčljivih dobav
:SpecialTaxRulesAmount = to naj bi bilo za turistične agencije, prodaja starin...
Kaj mislite da tole zadnje - SpecialTaxRulesAmount miniblagajna za prodajalne starin in turistične agencije sploh upošteva?
LP,Mare
Na računu je klavzula: DDV ni obračunan po 1. točki 94. člena ZDDV - ddv torej ni izkazan.
:ExemptVATTaxableAmount = vrednost oproščenih dobav
:NontaxableAmount = vrednost nobdavčljivih dobav
:SpecialTaxRulesAmount = to naj bi bilo za turistične agencije, prodaja starin...
Kaj mislite da tole zadnje - SpecialTaxRulesAmount miniblagajna za prodajalne starin in turistične agencije sploh upošteva?
LP,Mare
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
urosjarc ::
Zdravo fantje, mene heca naslednja stvar matram se ze 1 dan pa nevem kaj za vraga delam narobe:
Dobim pa:
Kaj delam narobe?
Ta handshake failure, ka je to od njihovega serverja?
curl \ -X POST \ --data Echo.xml \ \ --tlsv1.2 \ --cacert ~/GITHUB/FursFvi/src/main/resources/test-sign.cer \ --insecure \ \ --header "Content-Type: text/xml; charset=utf-8" \ --header "Cache-Control: no-cache" \ --header "Pragma: no-cache" \ --header "SOAPAction: /echo" \ \ --keepalive-time 120 \ --connect-timeout 3000 \ \ --include \ --verbose \ --url https://blagajne-test.fu.gov.si:9002/v1/cash_registers
Dobim pa:
* Hostname was NOT found in DNS cache * Trying 84.39.218.166... * Connected to blagajne-test.fu.gov.si (84.39.218.166) port 9002 (#0) * error setting certificate verify locations, continuing anyway: * CAfile: test-sign.cer CApath: /etc/ssl/certs * SSLv3, TLS handshake, Client hello (1): * SSLv3, TLS handshake, Server hello (2): * SSLv3, TLS handshake, CERT (11): * SSLv3, TLS handshake, Server key exchange (12): * SSLv3, TLS handshake, Request CERT (13): * SSLv3, TLS handshake, Server finished (14): * SSLv3, TLS handshake, CERT (11): * SSLv3, TLS handshake, Client key exchange (16): * SSLv3, TLS change cipher, Client hello (1): * SSLv3, TLS handshake, Finished (20): * SSLv3, TLS alert, Server hello (2): * error:14094410:SSL routines:SSL3_READ_BYTES:sslv3 alert handshake failure * Closing connection 0 curl: (35) error:14094410:SSL routines:SSL3_READ_BYTES:sslv3 alert handshake failure
Kaj delam narobe?
Ta handshake failure, ka je to od njihovega serverja?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: urosjarc ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Davčne blagajne - PHPOddelek: Programiranje | 6241 (1287) | vsepocenv |
» | C# davčno potrjevanjeOddelek: Programiranje | 4485 (3954) | windigo |
» | E-računOddelek: Programiranje | 7584 (4347) | ivanhoe5x |
» | PHP davčna blagajnaOddelek: Programiranje | 8187 (6211) | brble |
» | [JAVA] HTTPS clientOddelek: Programiranje | 3197 (1927) | peterv6i |