» »

Golf 5 2.0 SDI težko vžiga

Golf 5 2.0 SDI težko vžiga

Manca1 ::

Pozdravljeni!

Moja prva tema tukaj in sicer me zanima nekaj v zvezi z mojim golfekom.

Kupila sem ga rabljenega kot službeno vozilo iz avtohiše in tam je vedno vžigal brez problema(tudi mrzel!).

Torej, avto težko vžiga. Ko dam kontakt počakam da spirala neha goreti in probam vžgati, zelo se matra in traja vsaj pol minute da obrati skočijo in avto vžge. Vžgem ga lahko le z gasom oz. tako vedno počnem - sklopka in ler. Včasih ko verglam par minut in potem vžge se zavali ogromen oblak črnega dima in ko avto le vžge dela brez težav. Zadnjič sem v enem dnevu naredila 720 kilometrov s prižgano klimo, 4 osebami v avtu na AC konstantno 120-130 in prehitevanja tudi okrog 140km brez težav. Avto je bil na testerju ki ni pokazal ničesar, avto lepo zvezno vleče, le cuka ko obrati padejo pod 2.000 rpm samo v 3. in 4. prestavi a to je skoraj zanermaljivo.

Porbala sem tankat na OMV in ni nič boljše. Avto pa ko vžge laufa res lepo in teče tudi lepo. Na servisu so omenili le, da je potrebna nastavitev predvžiga in odmične gredi? Ampak ker sem punca in o tem skorajda nevem nič prosim za nasvet vas... Ko pa verglam več minut in še vedno noče probam z maxi brillom in POTEM TAKOJ VŽGE .... ampak se mi tudi zdi da zadnje čase tudi s tem težje vžge. Bil je narejen servis 3 tedne nazaj, ZAMENJANI vsi filtri, olje ipd. Akumulator je tudi nov, tehničnega je naredil b.p.... ko dalj časa verglam se mi pojavi lučka za motorno olje in akumulator. Ko avto vžge vse lučke vgasnejo. Nima veze, mrzel ali topel, vendar pa vseeno raje vžge topel.

Jermen je bil menjan 20.000 nazaj zdaj jih ma 270 000 vse skupej.

Majstri, kak ultra dober nasvet? Hvala lepa fantje!

andromedar ::

Grelne svečke so ok?
Eh?

videc ::

Lahko, da je tudi akumulator star in slab, kljub temu, da je bil kupljen kot nov.
Drugače pa ... Na servis ga pelji še enkrat, pa naj preverijo vse in tudi, ali se ti akumulator normalno polni.
Avto mora vžgat v 5-10 sekundah. Ne po parih minutah.

dj_uro ::

S kje pa si?
vw-klub.si

andromedar ::

videc je izjavil:

Lahko, da je tudi akumulator star in slab, kljub temu, da je bil kupljen kot nov.
Drugače pa ... Na servis ga pelji še enkrat, pa naj preverijo vse in tudi, ali se ti akumulator normalno polni.
Avto mora vžgat v 5-10 sekundah. Ne po parih minutah.


Akumulator pravi da je nov. Čeprav bi ga bilo fajn zmerit, da se vidi ali se tudi polni.
A vergla lepo, ali se mantra in komaj obrača motor?
Eh?

Manca1 ::

Ja alternator polni in za napetost na akumulatorju pravijo da je vse super, za akumulator sem že dala 96eur zadnjič...ja niso grelne sveč ker tester ne javi nobene napake. Pa rekli so da poleti to niti ni možno da je krivec.

Avto je bil na pooblaščenem VW servisu in pravijo predvžig/odmično.

Vergla pa lepo, vžge pa ne

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Manca1 ()

andromedar ::

Če si ga kupila pred kratkim, bi jim ga lahko peljala nazaj in uveljavljala stvarno napako.
Eh?

aiko ::

Lahko senzor odmične gredi zafrkava.

Nekatera vozila iz VW grupe so tudi imele software kateri ni vbrizgnil nafte, če ni zaganjač dosegel nekih obratov.
Ker ti pošpricaš z maxi brillom ima motor nekaj kar se vžge, posledični se obrati motorja dvignejo in računalnik vbrizgne nafto... ta problem sem imel z mojim. Rešitev je bila manjava software-ja.

Vžge lepše topel, hladen ali je enako?

videc ::

Meni je Focus 1.8TDCI, tudi mrzel, z eno grelno svečko vžgal po maksimalno 15 sekundah zaganjanja. Pozimi.
Lahko bi bil res senzor odmične in bi bilo najbolje, da ga pelješ nazaj na servis, pa ga naj popravijo, kot se zagre. Seveda se prej pozanimaj o stroških, mogoče tudi na kakšnem drugem VW servisu ali pri kakšnem, drugem, solidnem avtomehaniku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: videc ()

Samson ::

Ce hladen ne vzge rado, topel pa veliko rajsi je najverjetneje krivec senzor temperature goriva. Znana napaka. Softerski del se postima in je reseno kolikor vem.
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)

bambam20 ::

videc je izjavil:


Avto mora vžgat v 5-10 sekundah. Ne po parih minutah.


Avto mora vžgat, če je vse ok, ko obrneš ključ v sekundi :). ČIst tko za info. ;)


Če pravjo, da je senzor na odmični potem bo že.

Samson ::

Ponavadi avto ko je topel ugasne in ne prizge dokler se malce ne pohladi ce je krivec senzor odmicne gredi. Vsaj za fiate in alfe to velja...
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)

videc ::

bambam20 je izjavil:

videc je izjavil:


Avto mora vžgat v 5-10 sekundah. Ne po parih minutah.

Avto mora vžgat, če je vse ok, ko obrneš ključ v sekundi :). ČIst tko za info. ;)
Če pravjo, da je senzor na odmični potem bo že.

Itak. :)

Manca1 ::

Hey, sem posnela video:

odmično mi je mehanik sedaj nastavil a še vedno ne gre!

Zdaj mi pravi serviser mehanik da bi bilo fino štarter menat ker je v njem problemi?

shadeX ::

Res se neki matra, ampak še vedno to ni 30 sekund kot si omenjala. Al je to čist naključno? Enkrat 5 sekund drugič 30?

bambam20 ::

Manca1 je izjavil:

Hey, sem posnela video:

odmično mi je mehanik sedaj nastavil a še vedno ne gre!

Zdaj mi pravi serviser mehanik da bi bilo fino štarter menat ker je v njem problemi?



Motor ti pa tudi premetava sem in tja kot, da bi bil eden od nosilec , ki držijo motor razrahljan. Lahko, da se motim ampak premetava ga močno ob vžigu.

Zdaj pa bo tale tvoj serviser malo tipal v temi in zamenjal pol avta.

Samson ::

Naj ti nekdo postima senzor temperature goriva. Fizicno ali software. Vseeno je. Je pa to najverjetneje. Ce ti hladen uzge brez problema in potem ko se segreje dela tako kot na posnetku sem preprican da je tukaj napaka. Vem ker je imel kolega isti problem.
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)

Manca1 ::

Hey, fantje narobe smo se razumeli - hladen vžiga kakih 30 sekund, na posnetku je pa motor vroč(piše v naslovu posnetka).

nosilci motorja so prav tako potrebni menjave

dj_uro ::

Lej, ne bom se ven metal... od kod si? Vprasam zadnjic...
vw-klub.si

vorantz ::

Cimprej se znebi in si kupi avto v normalnem stanju
S tem se ne bo nikoli koncalo in bos zmetala v njega vec ko si dal za njega

Sluzben sdi z 270k je bil 300% neprimerno vozen vecino casa in je samo se za odpad ali pa menjavo pol avta

radmannsdorf ::

ali se samo meni zdi, ali je na akumulatorju vidno da so pokrovčki že vsi obrabljeni od odpiranja/zapiranja? nov akumulator ni tak.
lahko da imam privide :)

trololo2 ::

Kaj se vtikate v ta akumulator, saj je iz videa razvidno da gotovo ni problem. Tudi zaganjač izgleda v redu. Tako da najbrž kateri od senzorjev ali grelne svečke. Karkoli že, za tako star avto ne bo nek hud strošek popravila.

BTW zakaj jim ne pustiš da popravijo na pooblaščenem servisu? Saj neko okvirno ceno popravila ti morajo povedati vnaprej.

p.s. Kot je že nekdo višje ugotovil, motor se nenormalno trese. Ni povezan problem, ampak najbrž je en ali več nosilcev fuč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trololo2 ()

Janac ::



tole ma pa enak zvok kot tale SDI od avtorice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

Stipex ::

Moje mnenje:
-akumulator je ok (če je res nov)
-grelne svečke nimajo toliko veze poleti

Zelo verjetno je potrebno programsko nastaviti vžig (pri nas doma pri 1.9tdi je bilo tako), lahko da je kak senzor že slab, lahko da je potrebna menjava štarterja. Pelji do kakega boljšega mehanika.

To da po "verglanju" zakadi črno ni nič narobe. Popravi vžig in ga furaj dalje brezskrbno, ni vsak avto takoj za zamenjat če slabo vžiga ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Problem seat ibiza 1.6 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
597100 (5067) p3ro
»

Clio 1.5 dci ne vžge - topel

Oddelek: Loža
4614088 (10745) BorutK-73
»

Avto samo vergla ?

Oddelek: Na cesti
102801 (2541) Highlag
»

Opel astra f 1.4 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7813917 (12475) XrobertoX
»

Vžiganje bencinarja pri -10°C (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
627662 (5902) Invictus

Več podobnih tem