» »

koliko za nov avto

koliko za nov avto

1
2
3

pirat ::

Upam, da razumete, da je racionalna odločitev za nekoga, ki ima recimo mesečno 2.000 EUR neto plače in prevozi dnevno 60 km povsem drugačna kot za nekoga, ki ima mesečno 900 EUR neto plače in prevozi dnevno 15 km ?

francek1 ::

Eh, kaj debatiram z osebki, ki raje kupijo tole kot tole...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Utk ::

Sej še tempomata nima pa ga greš primerjat.

Blinder ::

m0f0x je izjavil:

Sam sem kupil davnega 2007 nov avto za 12,8K €. Še zdaj ga vozim in imam narejenih 200k km. Avto bom vozil dokler ne razpade :)


Iz enga ekstrema v drugega. Enkrat placas tono denarja, sam da imas nov svetlikajoc avto. Potem pa si pripravljen se doglo casa vozit s kanto, ceprav bi to kanto lahko rpodal in dodal 2000 euro in spet imel dober avto.
To kar ti delas je kjot da si danes kupis intel i9 za 2200 euro in ga imas za naslednjih 10 let, ko ne bo zmogel niti spletnih strani vec tekoce prikazovat.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

D3m ::

Heavy je izjavil:

1ws1s1s1s1s1 je izjavil:

Meni se pa zdi čista neumnost v sloveniji imeti avto z več kot 90/110 KM...



Pojdi do najbližje avto hiše in povprašaj če imajo za testno vožnjo kaj z 150 konji. Nato pridi ponovno komentirat.


A samo. Eni smo vozili s 300 konji. In kaj pol.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

lukao ::

Jaz sem dal januarja 11k za 3 leta star avto. Planiram, da ga bom vozil 5-6 let. Takrat bo imel avto ob trenutnem tempu okoli 350k km in bo čas za zamenjavo :)

mirancar ::

sem na hitro naredil statistiko za opel corsa diesel (avto.net)
leto eur (povpr. cena)
2015 14600
2014 10200
2013 9000
2012 7900
2011 6800
2010 5800
2009 5000
2008 4600
2007 4000
2006 2900
2005 2500
2004 2400
2003 2200
2002 2000
2001 1350

Invictus ::

14 jurjev ta tisti mali pizdec od Opla?

Naj ga kar imajo ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

krneki0001 ::

lukao je izjavil:

Jaz sem dal januarja 11k za 3 leta star avto. Planiram, da ga bom vozil 5-6 let. Takrat bo imel avto ob trenutnem tempu okoli 350k km in bo čas za zamenjavo :)


Pri 350k km se moj avto šele dobro ogreje. Avtomobili danes delajo brez problemov po 700k kilometrov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

francek1 ::

krneki0001 je izjavil:

lukao je izjavil:

Jaz sem dal januarja 11k za 3 leta star avto. Planiram, da ga bom vozil 5-6 let. Takrat bo imel avto ob trenutnem tempu okoli 350k km in bo čas za zamenjavo :)


Pri 350k km se moj avto šele dobro ogreje. Avtomobili danes delajo brez problemov po 700k kilometrov.

Samo ne kante ala Clio ali Megane...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

sandmat ::

francek1 je izjavil:


Samo ne kante ala Clio ali Megane...


ne vem no, jaz sem nazadnje videl manj kot 2 leti starega bmwja rjavet, to niti hyundai-jem ne uspe. Kateri avto potem zdrži 700kkm?

krneki0001 ::

Vsi avtomobili bi morali. Za svojega vem, da bo kmalu imel toliko, pa ne kaže nekih znakov utrujenosti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Martin Krpan ::

Kdo normalen pa sploh potrebuje avto ki zdrži 700.000 km ?
Taxisti in avto šole ki jim je avto proizvodno sredstvo. Ostali imamo preveč drugega pametnejšega dela , kot da bi se cele dneve brez zveze gonili okrog po cesti.
Povprečen SLO voznik dela tam 20.000 km letno. Bo vozil en avto 35 let ?:D Sam ne poznam nobenega takšnega. 15 let še ja , 35 niti pod razno.
Niti v sanjah , saj avto največkrat zamenjaš ker je tehnološko in varnostno zastarel in ne zaradi zgonjenosti.

So mi pa hecni tisti ki avto menjajo vsako leto in za vsakega trdijo kakšna makina je bil. Će res naletiš na super dober avto se ga ne prodaja čez leto dni ampak ga voziš leta.

D3m ::

No poznam enega, ki ga ima že 20 let :>
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Martin Krpan ::

D3m je izjavil:

No poznam enega, ki ga ima že 20 let :>


Javi se čez 15 let.:))

D3m ::

Bom.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

korenje3 ::

Jaz recimo poznam kolega, ki ima plačo 1000€, kupil je pa avto za 35k€. Nekako si ne predstavljam da bi dal za 3 leta plač za avto.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

hojnikb ::

Mogoče ma pa kolega bogato bolšo polovico >:)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Janac ()

krneki0001 ::

Martin Krpan je izjavil:

Kdo normalen pa sploh potrebuje avto ki zdrži 700.000 km ?
Taxisti in avto šole ki jim je avto proizvodno sredstvo. Ostali imamo preveč drugega pametnejšega dela , kot da bi se cele dneve brez zveze gonili okrog po cesti.
Povprečen SLO voznik dela tam 20.000 km letno. Bo vozil en avto 35 let ?:D Sam ne poznam nobenega takšnega. 15 let še ja , 35 niti pod razno.
Niti v sanjah , saj avto največkrat zamenjaš ker je tehnološko in varnostno zastarel in ne zaradi zgonjenosti.

So mi pa hecni tisti ki avto menjajo vsako leto in za vsakega trdijo kakšna makina je bil. Će res naletiš na super dober avto se ga ne prodaja čez leto dni ampak ga voziš leta.


Midva doma delava vsak s svojim avtom večkratnike te številke. Žena vsaj 40.000 na leto, jaz od 55 do 60.000 na leto. Žena ima 16 let star avto, jaz pa 17 let in oba delata brez problemov, kilometrov imata pa tudi že ogromno narejenih.

Drugače je pa doma navada (midva sva izjeme), da imajo avtomobile okoli 10 let, potem se pa avto proda (avto ima okoli 400.000km) in kupi enak nov in prenovljen model.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

EdoK ::

Imam 11 let starega vw-ja s klasičnim 1.6 bencincem. Avto dela bp in upam da tako ostane še dolgo. Včasih me potegne da bi si omislil novega, pa ne za dolgo. Gledam te maksimalno optimizirane, zreducirane, downsizane avtomobile, pa ne vem če si to želim. Cene pa vedno višje, najhujši so lifestyle avtomobilčki, ki bi po svoji velikosti morali stati (po moje, seveda) caa 7k eur, stanejo pa vsaj enkrat več. Na avto pač gledam predvsem racionalno, avto mora biti predvsem uporaben. Ne vem če si upam plačati polno ceno in računati na to, da mi bo služil vsaj 15 let. Ecoboost po čez 10 let? Ne vem, no.

novaa ::

korenje3 je izjavil:

Koliko svojih plač ste pripravljeni odšteti za nov avto in za kakšno obdobje?


10 plač v obdobju 5 let.

Tilen ::

korenje3 je izjavil:

Jaz recimo poznam kolega, ki ima plačo 1000€, kupil je pa avto za 35k€. Nekako si ne predstavljam da bi dal za 3 leta plač za avto.


Si mogoče pomislil na to, da plača ni njegov edini prihodek?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

novaa ::

mirancar je izjavil:

sem na hitro naredil statistiko za opel corsa diesel (avto.net)
leto eur (povpr. cena)
2015 14600
2014 10200
2013 9000
2012 7900
2011 6800
2010 5800
2009 5000
2008 4600
2007 4000
2006 2900
2005 2500
2004 2400
2003 2200
2002 2000
2001 1350


Pa glih iz 2014 na 2015 so menjali model, zato je razlika še večja.
In ja... 14k€ se lahko samo smejim!

womb ::

70k€

Tok za nov avto.

1ws1s1s1s1s1 ::

Heavy je izjavil:

1ws1s1s1s1s1 je izjavil:

Meni se pa zdi čista neumnost v sloveniji imeti avto z več kot 90/110 KM...



Pojdi do najbližje avto hiše in povprašaj če imajo za testno vožnjo kaj z 150 konji. Nato pridi ponovno komentirat.



Uff sem že dostkrat vozil avtomobile z 150 in 300+ konji :)) in to ne samo po 1 dan...

njyngs ::

No glavno vprašanje teme je "koliko ste pripravljeni dati za nov avto" in ne nakladanje in pametovanje "ali je nakup novega avtomobila smiseln".

Za nov avto sem pripravljen plačati do 20k€. Seveda odvisno od razreda avtomobila.

Bellzmet ::

Zanimivo je, da so najbolj glasni tisti, ki kupujejo rabljene avtomobile. Sami sebi pluvajo v skledo. Kvečemu spodbujajte kupovanje novih avtomobilov, da bo za vas dovolj rabljenih...

Z nakupom novega avtomobila vsi profitiramo (davek,...)...no razen faušija ne.

marceb ::

pol leta dela oziroma cca 6 mesečnih plač, kar je več absolutno ne.

njyngs ::

Treba bo začet razumet, da so potrebe in prioritete različne. Debatiranje ali se bolj splača nov ali rabljen avto so nesmiselne pa lahko kdorkoli kakorkoli obrača debato.

Fuks ::

Sam dam dosti na užitek v vožnji, ki mi predstavlja sprostitev. Za avto sem tako pripravljen dati 6-10 mesečnih plač na npr vsake 6 let ;)

EDIT: v bistvu ni to čisto res, če se odšteje vrednost rabljenega prodanega vozila potem zagotovo ni več kot 6 ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fuks ()

gruntfürmich ::

francek1 je izjavil:

Kakšne izdatke neki??? Misliš obvezen kasko za nov avto ali drage original servise? Razloži mi to na primeru cca 4 leta (odlično ohranjen/nekaramboliran) starega avta za 14k, med tem ko nov stane malo pod 40k? Še boljše pa bo, da nehaš pisat neumnosti in se smešit.

ta razlika gre v večini samo v glavah slovenčkov. slovenčki itq ne prepoznajo razlike med kvaliteto in značko...

francek1 je izjavil:

Eh, kaj debatiram z osebki, ki raje kupijo tole kot tole...


mešaš popolnoma neprimerljive zadeve.
za 15k se dobi velika paleta nomalnih novih limuzin, ki so veliko racionalnejši nakup kot tale rabljena nemška značka.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

lukao ::

francek1 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

lukao je izjavil:

Jaz sem dal januarja 11k za 3 leta star avto. Planiram, da ga bom vozil 5-6 let. Takrat bo imel avto ob trenutnem tempu okoli 350k km in bo čas za zamenjavo :)


Pri 350k km se moj avto šele dobro ogreje. Avtomobili danes delajo brez problemov po 700k kilometrov.

Samo ne kante ala Clio ali Megane...

Ma delajo k. Odvisno kako srečo imaš. Kolega ima Passata 1.9 TDI. Vsi so pravili, da je neuničljiv motor. Pri 150k km pa raznese motor. Komaj je dobil nov motor, ker so tako prodajani, ker so BLS problematični.
Za svoj avto bom čisto vesel, če naredim 350k km brez večjih okvar.

krneki0001 ::

Še stoenke in jugoti so delali po 200k km brez problemov, da si jih pa do 350k spravil, si moral pa že malo znat šraufat, ampak, ja tudi po 350k v stoenkah in jugotih sem videl.
Da pa danes sodobni avtomobili nebi naredili 700k km, to pomeni, da je to popolen polom od avta.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

m0f0x ::

Blinder je izjavil:

m0f0x je izjavil:

Sam sem kupil davnega 2007 nov avto za 12,8K €. Še zdaj ga vozim in imam narejenih 200k km. Avto bom vozil dokler ne razpade :)


Iz enga ekstrema v drugega. Enkrat placas tono denarja, sam da imas nov svetlikajoc avto. Potem pa si pripravljen se doglo casa vozit s kanto, ceprav bi to kanto lahko rpodal in dodal 2000 euro in spet imel dober avto.
To kar ti delas je kjot da si danes kupis intel i9 za 2200 euro in ga imas za naslednjih 10 let, ko ne bo zmogel niti spletnih strani vec tekoce prikazovat.


Avto res ni WOW, ampak za moje potrebe je dovolj. Dokler z avtom nimam problemov, me poleti hladi in pozimi greje, ne rabim drugega avta. Ampak tako kot si ti napisal, se vozim s kanto že odkar sem kupil novega :) Ne rabim avta za "kurčenje". Pa ko kupiš rabljen avto, tudi ni nujno da je dober ;((, bom pa kupil naslednjega rabljenega :8).

Utk ::

V čem je sploh problem, 12 jurjev pa res ni strašen denar za avto, če je letnik 2007 je že zdavnaj odplačan, pa še zmeraj lahko v super stanju, če lastnik kolk tolk pazi (tisti ki ga kupi za 2-3 leta vprašanje če enkrat olje zamenja - jaz že ne bi). Komot ga še 5 let vozi, če nima viška denarja, z nizkimi stroški. Nižjimi kot če bi kupil rabljenega, ker stoprocentno ne bi bil v takem stanju.

theBill ::

njyngs je izjavil:

Treba bo začet razumet, da so potrebe in prioritete različne.

Tole drži 100%.

Debatiranje ali se bolj splača nov ali rabljen avto so nesmiselne pa lahko kdorkoli kakorkoli obrača debato.

Tole pač ne. Če se splača se gleda iz finančnega vidika, in finančni prerez je eksakten, kot je matematika eksaktna veda. Tu je vsako palamudenje z nekimi subjektivnimi pogledi le mešanje megle in opravičevanje višjih finančnih stroškov nakupa novega avta vs. rabljenega.

Bellzmet ::

Kaj se "splača" je tudi zelo subjektivno, ne samo matematično. Nekomu se zdi, da se "splača" vzet avto za 30k nekomu ne. Nekdo da 700 EUR za GSM spet drugi niti v sanjah.

Sej avto je za mnoge nek simbol, luxus in je nakup zelo subjektivna stvar, ki z izračunom stroškov nima veze. Seveda nekaj košta, samo pri teh stvareh je potrebno v ceno oz. "v splača" vzeti tudi osebno zadovoljstvo, ki pa ga je težko ovrednotiti.

Utk ::

Aha, ti bi eksaktno določil ali se bolj splača kupit novega cliota ali rabljenega mercedesa? Eksaktno je samo to, da če že sploh nujno moraš kupit avto, se najbolj splača 10 let stara dacia. Pa računaj od tu naprej potem kaj se splača. Nič, če nisi taksist.

darkolord ::

theBill je izjavil:

Če se splača se gleda iz finančnega vidika, in finančni prerez je eksakten, kot je matematika eksaktna veda.
V bistvu ni, to velja kvečjemu pr prevoznikih in podobnih osebah.

Kako se pa pri ostalih avto lahko izplača; torej, da z njegovo uporabo dobiš ven vsaj toliko, kot si vanj vložil?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Bellzmet ::

Pa odrastite že enkrat in pejte ven iz socializma in razumite, da nekateri pač imajo 30k, 50k EUR in da radi dajo toliko denarja za avto, ker jim to ne predstavlja neke hude finančne obremenitve. In brez veze potem neke hude kalkulacije delat "a se splača". Seveda se. Če se človek dobro počuti in ima denar se splača.

Tukaj je pa največji car tisti, ki 8 let staro škrpeto kupi za 6.000 EUR in se potem hvali kako jo bo še 10 let fural. Res za se hvalit ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

Dr_M ::

Še stoenke in jugoti so delali po 200k km brez problemov,


Po dveh generalnih res ja :))

Da pa danes sodobni avtomobili nebi naredili 700k km, to pomeni, da je to popolen polom od avta.


Pri sodobnih avtih vecinoma motor ni problem za velik kilometrov, je pa vse ostalo. Ponavadi prej razpade, kot motor crkne.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

theBill ::

Bellzmet je izjavil:

Pa odrastite že enkrat in pejte ven iz socializma in razumite, da nekateri pač imajo 30k, 50k EUR in da radi dajo toliko denarja za avto, ker jim to ne predstavlja neke hude finančne obremenitve. In brez veze potem neke hude kalkulacije delat "a se splača". Seveda se. Če se človek dobro počuti in ima denar se splača.

Tukaj je pa največji car tisti, ki 8 let staro škrpeto kupi za 6.000 EUR in se potem hvali kako jo bo še 10 let fural. Res za se hvalit ja.

Velika večina novih avtomobilov je na kredo ali lizing, ogromno celo z minimalnim pologom. Skešira 30k €+ zelo majhen procent ljudi.

To vsi razumemo, in niti ni point debate, kdo dela kalulacije ali se splača ali ne. Samo ne nas prepričevat, da je finančno ugodnejši nov avto, ker ni. Po finančni plati se ne splača, če se pa komu emotivno splača pa to nima niti najmanše veze s financami.

Ni car ampak racionalno ravna z denarjem.

mitja73 ::

Nekateri tud ne razumete da se z lizingom denar iz podjetja preliva v žep lastnika, neobdavčeno. To je eden glavnih razlogov da se dražje avte kupuje na lizing.
Po koncu lizinka je računovodsko gledano avto veliko manj vreden oz vrednoten v bilanci kot pa za kolikor se ga da prodat po npr. 3 letih.

Razlika ki je pri 80K avtih lahko tudi 20k pa gre v gotovini v roke uporabnika avta/lastnika podjetja.

Mesar ::

krneki0001 je izjavil:

Mesar je izjavil:

Ja pozabil si pa najbolj pomembno stvar, M3 oznako more met.


Ne, pozabil sem napisat, da ne sme biti nemški polizdelek. Japonc mora biti.


Japonski polizdelek mora bit?

krneki0001 je izjavil:

Še stoenke in jugoti so delali po 200k km brez problemov, da si jih pa do 350k spravil, si moral pa že malo znat šraufat, ampak, ja tudi po 350k v stoenkah in jugotih sem videl.
Da pa danes sodobni avtomobili nebi naredili 700k km, to pomeni, da je to popolen polom od avta.


Na XXXXX stevcu si ti videl 250kkm? Si že dovolj napisal.
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

Rok Woot ::

Dve plači, obdobje po potebi.

krneki0001 ::

Mesar je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Mesar je izjavil:

Ja pozabil si pa najbolj pomembno stvar, M3 oznako more met.


Ne, pozabil sem napisat, da ne sme biti nemški polizdelek. Japonc mora biti.


Japonski polizdelek mora bit?

krneki0001 je izjavil:

Še stoenke in jugoti so delali po 200k km brez problemov, da si jih pa do 350k spravil, si moral pa že malo znat šraufat, ampak, ja tudi po 350k v stoenkah in jugotih sem videl.
Da pa danes sodobni avtomobili nebi naredili 700k km, to pomeni, da je to popolen polom od avta.


Na XXXXX stevcu si ti videl 250kkm? Si že dovolj napisal.


Bom pa ja vedel kolikokrat se je obrnil, če so bili to domači avtomobili.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

GrimReaper ::

krneki0001 je izjavil:

Da pa danes sodobni avtomobili nebi naredili 700k km, to pomeni, da je to popolen polom od avta.

700k vsekakor ne naredijo bencinarji pod 2500ccm, za katere je že 300k km veliko. Poleg tega imaš še polno nezanesljivih motorjev za katere je že 100-150k veliko, npr. PSU 1.6 THP, VW 1.2/1.4 TSI (sploh 1.4 160 in 180 s kompresorjem), probleme imaš pa lahko že pri 20k km.
Potem ti novi 1.0 turbobencinarji, sicer majhna prostornina nebi smela bit razlog za manjšo vzdržljivost (vsaj če primerjaš z enim 1.6 16V, katerega je zamenjal), bolj je problem da so to še nepreverjeni motorji, ampak za 200k km bi že skoraj morali bit zdizajnirani.

Redno pregledujem Avto.net in so se za najbolj zanesljive izkazali:
BMW x20i/x25i/x30i (x je v glavnem serija 3 in 5): 250-360k
Honda Accord 2.0i/2.4i VTEC: 250k-350k
VW Passat 2.0 FSI 150: 250-290k (enak motor ima Golf, ampak s tem se ne dela tolk km)
VW Passat 2.0 TSI 200: 300k

Z več kot 350k km jih pa itak našteješ na prste ene roke, ker potem je že treba vrtet nazaj.

Kot je pa že eden omenil, zakaj bi rabil avto it do 700k. OK, če se gre za dizla, se nekako pričakuje da bo prišel do 300-400k (seveda obstajajo tudi taki, ki ne vidijo 200k), ampak za bencinarja je 200k km vrh glave, to imaš za 20 let pri 10k km na leto.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

krneki0001 ::

Mislim da imaš zelo napačno sliko o bencinarjih. Bencinar brez turbine lahko dela kilometrov ravno toliko kot dizel, če ne več, ker ima manj obremenujeno mašino (orenk nižja kompresija in pritiski).

Drugače pa prvi pogled na avto.net - bencinarji, km od 250.000 naprej in ročni menjalnik (preko 800 avtomobilov)
in na prvi strain:
visa 1.1 - 360k
Volvo - 2.0 - 460k
civic 1.6 - 377k

Toliko o tem, da so bencinarji pod 2500ccm slabi.

Pa moj avto je tudi že zdavnaj prebil 250k kilometrov in me vseeno vsako leto brez problemov odpelje na 10k km dolg "raid" (pri 290k je bil šele prvič v puščavi). Pa delam nekje med 55 do 60k na leto s tem bencinarjem.

Zakaj 700k kilometrov? Ker lahko!
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Bellzmet ::

Heh zopet neki miti in pavšalno govorjenje. @grimreaper: prosim za analizo, link, članek, karkoli, ki potrdi tvojo listo nezanesljivih motorjev. Pa ne rečt, da je od brata sestrična hodila z mehanikom, ki...

urosz ::

Sprašujem se, kaj je bolje.. Ali vzeti nek avto za 5-6k EUR (ga odplačati recimo v 3-4 letih) in ga voziti 5, 6 let ali pa vzeti nov avto za 10-12k EUR (ga odplačati v kakih 6-8 letih) in ga voziti 10 let. V primeru novega gledam novo Corso, Kio Ceed/Pro_Ceed, Škodo Rapid/Fabio ali podobno.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15810171 (4596) bobi_palčka
»

A prodajalci še nate*ujejo kupce

Oddelek: Na cesti
303101 (1519) matobeli
»

Renault vs ... (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11012276 (9933) krneki0001

Volvo vs Audi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13321197 (16414) Mavrik

Več podobnih tem