» »

some little piece of crap 2

some little piece of crap 2

1
2
»

TBR ::

3D Studia še pač nimam, in na Wildcat moram še nabit texture memory (mislim da ga bo 32 ali 64 mega) poleg 16 mega framebufferja in 8 mega nekega čudnega rama, ki ga tam imenujejo stereo ram. whatever. Lahko vam pa dam raytrace speed .

Radiosity, Antialiasing 1 : 16, Radiance 8x8, 8400 meshed spheres, 1200 lights, 2.1 TeraBytes of generated textures = 1h 5 sec.

No radiosity, Antialiasing 1 : 4, Radiance 8x8, 2 infinite planes, 3.5 megabytes of generated textures = 3 sec.


(get-the-point ?)
2.1 gb / s ram transfer
far over BIPS
--------------------
>:D>:D>:D>:D

Loki ::

Ehm prej enkrat si rekel, da ma memory transfer 1.9gb/s.

A je to pisanje/branje na zaporedne bloke al random?

Povej zaka ti sploh mas Alpho?
A mas prevec kesa, ker glede na to, da si se na faksu, se verjetno kako postransko se ne ukvarjas s kaksnim 3d renderiranjem za kaksno firmo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Moj novi engine ... preview

Oddelek: Zvok in slika
352494 (1529) TBR
»

Pa sem vas !!!

Oddelek: Navijanje
91028 (767) MRtwister
»

Win XP beta 2 final

Oddelek: Operacijski sistemi
141404 (1088) Yohan del Sud
»

Alpha PEP66

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
61256 (1133) Martesan
»

? Mflops ?

Oddelek: Navijanje
9994 (835) Loki

Več podobnih tem