» »

CPU in GPU z istim poljem spomina?

CPU in GPU z istim poljem spomina?

Glugy ::

"The biggest change that Kaveri ushers in is support for Heterogeneous System Architecture (HSA). We've talked about this technology in detail before, but in essence, it allows the CPU and GPU of a system to access the same pool of memory at the same time—Kaveri is the first desktop APU to support the technology, but we've actually already encountered it in the custom AMD APUs that power the Xbox One and PlayStation 4."

http://arstechnica.com/gadgets/2014/01/...

Men je zanimiv da recimo prej ni pršlo to do računalnikov, glede na to da se pri konzolah vidi da princip deluje in so igre docela dobro optimizirane. A je mogoče tud to en izmed razlogov zakaj do štekanja pri konzolah skoraj ne prihaja? A se vam zdi da je prihodnost v tem tud v računalniški sferi?

dottor ::

Štekanja pri konzolah ni ker imajo za eno konzolo točno določeno konfiguracijo, pol pa samo prilagajajo grafične lastnosti in resolucijo da dela na 30 FPSjih. Pri računalnikih pa imaš nešteto kombinacij komponent, resolucij in nastavitev grafike, pa tudi take junake, ki bi na 10 let starem PCju radi igrali Crysis 3 na High grafiki kar seveda ne gre...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Glugy ::

že že ampak a ni tud to eden of potencialnih faktorjev ? Da izločiš potrebo po PCI Express bus kot posredniku med CPU in GPU?

"In modern GPU-assisted computing implementations, the CPU and GPU often need to send data back and forth to each other over the PCI Express bus, and depending on the task, this can nullify some of the performance benefit while adding extra software complexity to boot. In an HSA-enabled system, both CPU and GPU cores can work on a single task simultaneously without that communication overhead. Since GPUs are particularly good at floating-point operations, apps that can take advantage of HSA can also make up for the relatively poor floating point performance of AMD's Bulldozer family."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

m0LN4r ::

 Iz 2013

Iz 2013



Vprašanje je kdaj bo to uporabno tudi v kakem highend cpu+gpu combotu. APUji so bolj za špas trenutno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

dottor ::

Sej APUji imajo tudi notranjo povezavo med CPU in GPUjem, stem da je hitrejša. Pa pri APUjih je tudi bolj videna razlika med hitrostmi rama, ki se uporablja tako za CPU kot GPU. Pomoje na tem segmentu bo DDR4 prišel še bolj do izraza. Ampak problem je še vedno pri programih. Ko bo HSA prišel v splošno uporabo bo zadeva zaživela, dokler bo le tu pa tam bo kar bo (kot Mantle trenutno v igrah).

Je pa res da so GPUji zmožni opraviti neko računsko delo precej precej hitreje od procesorjev, ampak proper GPUja neboš nikoli spravu v CPU die edino če bo velikosti diskete... Tu je predvsem problem še napajalnega sklopa in hlajenja, saj bo tak APU zelo požrešen, imel zelo visok TDP, pa če napajalni sklopi ne bodo primerni bomo spet videli znan bel dim iz kišt (kar smo že nekaj krat do sedaj).

Zato pa imamo ločene CPUje in GPUje, saj je lažje napajat in hladit vsako zadevo posebej kot oboje v enem čipu, pa tudi PCI-E vodila so vedno hitrejša in imajo višjo prepustnost ampak ti to ne pomaga dokler je GPU ne bo znal koristit. Tako da je tudi PCI-E 3.0 bolj kot ne marketinška fora, saj po testih vidimo da že PCI-E x8 2.0 je še ne čisto zafilan.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

pegasus ::

HSA APU je fascinantno interesanten za stvari, ki šele prihajajo. Računalniški vid, recimo. Dokler se nanj gleda samo s stališča fpsov v špilih, sorry, you're doing it wrong. Nekaj demo primerov uporabnosti HSA že obstaja, nekaj filtrov v photoshopu in obdelava velikih tabel v Calcu.

hojnikb ::

Današnjim desktop APUjem bo prej pomagal DDR4 (pomožnosti več kot 2 kanalen), eDRAM cache al pa vsaj stiskanje textur (kot to počne r9 285).
#brezpodpisa

m0LN4r ::

Saj pravim, dokler bo to v APUjih za 100$ in tu pa tam je še daleč od široke uporabe v highend segmentih, kjer se služijo bajni dnarci, ki vrtijo kolesa za naprej.
Bo še potrebno kr nekaj časa, da bo HSA uporabna v multimediji ipd. Potem pa še riziko, da jih kdo drug ta čas povozi, ker imajo pomanjkanje sredstev oz. so prepuščeni samemu sebi z razvojem.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

RejZoR ::

Tud pri high end imaš problem, ker potem ne zamenjaš samo grafične ampak pol sistema (ker je vse na enem čipu). In če nov ne paše na staro plato moraš menjat še slednjo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

m0LN4r ::

Hja saj ravno to, da nebo vseskup predolgo tralajo ker:
Nvidia will be using its unified memory access primarily to help researchers and those that use its Tesla GPU accelerators work with larger datasets. Nevertheless, that Nvidia will be incorporating unified memory addressing in its future GPU architecture justifies AMD's decision to back the technology so aggressively.


Drugi tudi ne gledajo v luft.
Če lahko uporabiš teslo na podoben način so perfomance wise tudi blizu rešitvi.
Bo pa čas povedal svoje na dolgi rok.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

pegasus ::

Tesla še vedno sedi na pcie vodilu in je tako omejena z njegovimi fizičnimi karakteristikami. Celo na power8 arhitekturi, kjer so uvedli svoj "nvidia link", še vedno furajo pcie, le svoj protokol imajo gor, da dosežejo cache coherency s procesorji.
AMD je tu v veliki prednosti, saj ima inhouse cpu in gpu knowhow, ki ga lahko poljubno zintegrirajo na isto rezino silicija in niso omejeni s standardnimi vodili.

Senitel ::

To drži, ampak do ideje, da ker je pa Bulldozer bolj švoh na floating point strani boš pa sedaj lahko namesto tega uporabljal GPU, je pa še vedno precej daleč. Latence GPU-jev so še vedno bistveno večje od latenc CPU-jev, čeprav so na isti rezini kot CPU.

pegasus ::

Bulldozer ni švoh, samo znati ga moraš prav uporabljat. In tu priznam, je nekaj več dela kot na intlu ;)
Tudi ideja da bo gpu nadomestil floating point v cpuju je preveč, kako bi rekel, današnje gledanje. Prihodnost bo pokazala, kaj vse bo folk s tem počel ...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD-jev Zen bo še malo počakal (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Procesorji
9114707 (10126) PredatorX
»

AMD bojda neuradno razmišlja o delitvi (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
9736050 (23770) PredatorX

Več podobnih tem