» »

Stroški v stanovanjsko poslovni stavbi

Stroški v stanovanjsko poslovni stavbi

Uporabnik ::

Mene pa zanima ali ima kdo izkušnje kako se obračunavajo stroški v stanovanjsko poslovni stavbi. Konkretno, če imamo v tej stavbi 100m2 stanovanje in enako velik poslovni prostor, kdo bo plačal višji mesečni strošek upravniku. Recimo da sta oba v lasti iste osebe, torej se ne pogovarjamo o strošku najemnine, ampak o tekočih zadevah - ogrevanje, voda, smeti, ...

mat xxl ::

Sklenete medsebojno pogodbo vsi stanovalci bloga med seboj in v njej sami določite ključe delitve, ki jih upravnik potem mora spoštovati, saj je on tam zato , da to deli skladno z vašim dogovorom, dokler pa tega še ni se pa deli po nekih zakonskih pravilih, ki vam jih bo pojasnil upravnik in, ki ni nujno, da so pravični.

sumoborac ::

Poslovni prostor bo placal manj, saj placuje samo dejanske sttoske ki ga bremenijo. V praksi to pomeni vse kar se deli po stevilu oseb odpade, skupna elektrika za stopnisca in podobne tut ponavadi se ne zaracunajo, saj ponavadi poslovni prostori niso uporabniki stopnisc (zunanji vhodi, itd...

Google: pravilnik o upravljanji vecstanovanjskih stavb

Pogodba o medsebojnih odnosih nemore biti nad pravilnikom, tako da dolocila, ki so dolocena v pravilniku ni mogoce spremeniti z pogodbo o medsebojnih odnosih!

Sumoborac
Prid sm al pa tm ostan...

McHusch ::

Pogodba je seveda lahko nad pravilnikom, če v pravilniku piše, da velja navedeno, razen če ni s pogodbo določeno drugače. (Ne vem pa, kaj dejansko piše v pravilniku.)

St235 ::

Pravilnik predvideva neko splošno urditev, pogodba seveda lahko azdeve specificira tudi drugače. V kolikor pravilnik nečesa izrecno ne prepvoeduje so takšni dogovori seveda možni.

Kopnkretno pravilnik pravi:
(ločen poslovni prostor)

Kadar je v stavbi poslovni prostor, ki je fizično ločen od skupnih delov stavbe in njegova uporaba ni povezana z uporabo skupnih delov, bremenijo uporabnike poslovnega prostora le tisti obratovalni stroški, ki dejansko nastajajo z uporabo tega prostora.


Ta člen določa to, da ni mogoče "prisilit" lastnika poslovnega prostora, da plačuje skupne stroške za nekaj kar ne uprablja (recimo vzdrževanje dvigala ali plačevanje lektrike na hodniku). Nikjer pa ta člen ne prepoveduje dogovora kjer lastnik poslovnega prostora iz takega ali drugačnega razloga te stroške vseeno plača.

Ravno tako ni nikaršne osnove, da se v poslovnih prostorih ne bi plačevalo stroškov vezanih na porabo po osebah. Tak dogovor je seveda možen, nikakor pa ni zakonsko določen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Uporabnik ::

Hvala za info. Če se najde še nekdo, ki ima po možnosti poslovni prostor in stanovanje v isti stanovanjsko poslovni zgradbi, se priporočam za ZS.

Pa še dodatno vprašanje, kakšen je postopek oz. pogoji za spremembo stavbe iz poslovne v poslovno stanovanjsko?

St235 ::



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najem - uporaba poštnega nabiralnika

Oddelek: Loža
173381 (2591) Gagatronix
»

Cenzura ali nesposobnost? Kako je FURS želel "zapreti" Facebook (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
9431699 (25106) Furbo
»

Gremo mi v skladišče

Oddelek: Loža
399503 (6877) Not A Number
»

s.p. (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7013448 (8936) Vikking
»

Najemnina prebivališča kot strošek za s.p.

Oddelek: Loža
84280 (3984) sketch

Več podobnih tem