» »

Spajanje dokumentov za pošiljanje po emailu kot priloga

Spajanje dokumentov za pošiljanje po emailu kot priloga

sigma1 ::

Zdravo. Enako vprašanje sem sicer že postvail v oddelku Programska oprema pa žal nič oprijemljivega.
Bom probal srečo še v tem oodelku :-)
Vljudno bi prosil za rešitev sledečega problema.Spojili smo Word in excel dokument v katerem so tudi vnešeni email naslovi.
Ko na koncu spajanja želimo poslati na željene naslove, ki so v excelu kot PRILOGO nam outlook pošlje vsebino worda samo na prvi email.
Na ostale ne. V kolikor izberemo HTML zadevo normalno pošlje vsem naslovnikom.
Ima morebiti kdo informacijo, s kakšnim orodjem/dodatkom je možno omogočiti pošiljanje spetih dokumentov kot PRILOGO?
Sprobali smo na Office 2007, 2010,...win7 win8 na več mašinah...vedno enak problem.
Prav tako ni odvisno, ali je epošta v MS Outlook nameščena kot POP3, exchange....

Sem sicer dobil iz Microsofta pojasnilo, da pošiljanje kot priloga po defaultu ni možna.
Obstaja sicer 1 microsoftov HotFix na link http://support.microsoft.com/kb/980681 , ki pa deluje samo tu in tam. Pri nas žal ne.

Ali kdo od vas morebiti ve še za kakšen HotFix,ali dodatek ki ni od Microsofta. Gledam po netu in nič uporabnega ne najdem. Hvala za kakršnikoli info.

Za rešitev se najlepše zahvaljujem.
Za boljše razumevanje pošiljam spodaj kratek opis postopka spajanja dokumentov:

V MSword gremo na pošiljanje/spajanje
dokumenta/epoštna sporočila

Izberi prejemnike/uporabi obstoječi
seznam in izberemo obstoječo excel tabelo

v Word dokumentu vstavi željena polja za
spajanje, kliknemo ikono Končaj in
spoji/pošlji epoštna sporočila

Težava nastane pri obliki pošte
(priloga). Oblika HTML sicer deluje,
težava nastopi, ko izberemo želeno obliko PRILOGA

specing ::

Spajanje dokumentov? A se ne bo to končalo z eno pošastjo od dokumenta?
kaj je narobe z večim priponkam? Ali pa z zip-om?

toxius ::

specing je izjavil:

Spajanje dokumentov? A se ne bo to končalo z eno pošastjo od dokumenta?
kaj je narobe z večim priponkam? Ali pa z zip-om?


OMFG :)

Spajanje dokumentov je postopek, ki iz enega statičnega dokumenta in dinamičnih polj, ki jih spojiš iz "baze" (Excelove tabele)...


Spajanje ne deluje tako, da uporabiš za mass mailing. Prejemnike dajte kopirati iz Excela v skrito polje in poslati... Lahko enostavno kopiraš več celic stolpca iz Excela v Outlook in deluje, bo sam dodal podpičja med prejemniki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: toxius ()

toxius ::

http://office.microsoft.com/en-001/word...

Mogoče mail merge iz Outlooka?

specing ::

toxius je izjavil:


Spajanje dokumentov je postopek, ki iz enega statičnega dokumenta in dinamičnih polj, ki jih spojiš iz "baze" (Excelove tabele)...


Eh, slovenska terminologija.

Sepravi se gre za navaden template.

sigma1 ::

Vidim, da Toxius tukaj trenutno edini razume pomen spajanja za pošiljanje priponk večji količini prejemnikom naprej po epošti.
Ostala, ki komentirata sta .......prosim vaju ne več komentirati ker je no comment :-)
Samo v vednost, ker vidim, da nekateri komentatorji ne poznajo zadeve(ne vem zakaj potem komentirajo).Naj gredo raje na 24ur.com :-)
Če maš isti dokument z enako vsebino v kateri je npr v naslovu dokumenta treba vstaviti npr v glavi dokumenta ime, priimek, naslov itd in vsakemu posebej poslati z njemu ustreznimi podatki na njegov email naslov bi bilo zelo zamudno, da npr pri 200 naslovih vsak dokument popravljamo in pošljemo posebej po epošti.
Torej vljudno prosim, če je imel kdo enak problem in ga rešil naj pošlje rešitev. Dam za najmnaj 1 pir :-)

toxius ::

sigma1 je izjavil:

Vidim, da Toxius tukaj trenutno edini razume pomen spajanja za pošiljanje priponk večji količini prejemnikom naprej po epošti.
Ostala, ki komentirata sta .......prosim vaju ne več komentirati ker je no comment :-)
Samo v vednost, ker vidim, da nekateri komentatorji ne poznajo zadeve(ne vem zakaj potem komentirajo).Naj gredo raje na 24ur.com :-)
Če maš isti dokument z enako vsebino v kateri je npr v naslovu dokumenta treba vstaviti npr v glavi dokumenta ime, priimek, naslov itd in vsakemu posebej poslati z njemu ustreznimi podatki na njegov email naslov bi bilo zelo zamudno, da npr pri 200 naslovih vsak dokument popravljamo in pošljemo posebej po epošti.
Torej vljudno prosim, če je imel kdo enak problem in ga rešil naj pošlje rešitev. Dam za najmnaj 1 pir :-)


Si že probal ta postopek?
http://support.microsoft.com/kb/294694

Mogoče za MS Office 2010 /13 bi blo bolje to...
http://www.wikihow.com/Perform-a-Mail-M...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: toxius ()

sigma1 ::

Toxius živjo. Ja, delali smo po tem postopku. Postopek je v osnovi sicer itak samo ta, ki si ga omenil ali pa step by (po korakih). Kot sem omenil težava nastane pri koncu če izberemo obliko formata epošte kot priloga. Pošiljanje kot priloga ne dela nobenemu na svetu. Treba je namestiti v outlooku add in-ravno tega iščem po spletu za kako brezplačno verzijo vendar vse kar sem sprobal ne deluje.
Torej, če je kdo že imel podoben problem in našel ustrezen brezplačni dodatek na spletu ga lepo prosim, da me informira.

Ziga Dolhar ::

Ena tema je dovolj. Jo pa premikam v ta oddelek.
https://dolhar.si/


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Generator word dokumentov

Oddelek: Pomoč in nasveti
91094 (749) Pina
»

Tekstovno tiskanje na matrični tiskalnik

Oddelek: Pomoč in nasveti
51483 (1398) pajanko
»

Pršenje podatkov v Wordu

Oddelek: Programiranje
61395 (1289) schwarzvald
»

Program za obdelavo naslovov

Oddelek: Programska oprema
51447 (1348) samix
»

Vnos podatkov v Excell in uporaba le teh v Wordu

Oddelek: Programska oprema
51409 (1329) Go-ahead

Več podobnih tem