Forum » Programiranje » Pršenje podatkov v Wordu
Pršenje podatkov v Wordu
schwarzvald ::
Upam, da sem v pravi rubriki, če ne ....
Naj razložim.
Kot prvo, ali to sploh gre. Sem slišal, da gre.
V Wordu imam izdelanih več dokumentov, v katerih je večina podatkov, ki se ponavljajo. Seveda, rad bi si skrajšal čas pisanja te ponavljajoče se p....
Stvar sem si zamislil tako, da bi si izdelal osnovni, oz. primarni dokument z vsemi rubrikami, ki se ponavljajo po dokumentih. Te rubrike bi izpolnil in ko bi potrdil, bi se ti podatki razpršeli vsak na svoje mesto v vsak dokument, kjer je potreben.
Če ima kdo znanje, kaj se mojega problema tiče, naj mi napiše, kako bi to naredil.
Če je to potrebno narediti v kakšnem drugem programu in kako, bi to rad vedel.
Pa ne misliti da sem lenuh, samo pisanje istih stvari me ubija.
LP Alex
Naj razložim.
Kot prvo, ali to sploh gre. Sem slišal, da gre.
V Wordu imam izdelanih več dokumentov, v katerih je večina podatkov, ki se ponavljajo. Seveda, rad bi si skrajšal čas pisanja te ponavljajoče se p....
Stvar sem si zamislil tako, da bi si izdelal osnovni, oz. primarni dokument z vsemi rubrikami, ki se ponavljajo po dokumentih. Te rubrike bi izpolnil in ko bi potrdil, bi se ti podatki razpršeli vsak na svoje mesto v vsak dokument, kjer je potreben.
Če ima kdo znanje, kaj se mojega problema tiče, naj mi napiše, kako bi to naredil.
Če je to potrebno narediti v kakšnem drugem programu in kako, bi to rad vedel.
Pa ne misliti da sem lenuh, samo pisanje istih stvari me ubija.
LP Alex
- spremenil: schwarzvald ()
Roadkill ::
Iz tvojega pisanja ne znam najbolje razbrati kaj točno ti rabiš/želiš.... ampak a copy/paste ni dovolj?
Ü
CitroX ::
Takole iz prve bi rekel:
Imaš originalni - Primarni dokument, v katerega vnašaš podatke.
Skopiraš podatke in jih "prilepiš s povezavo" v sekundarne dokumente.
Ob vsakem odpiranju sekundarnih dokumentov se podatki osvežijo.
Poskusi v tej smeri...
Seveda lahko zadevo spelješ tudi v Excelu ali Acsesu.
Nisi napisal za kakšne podatke gre...
Imaš originalni - Primarni dokument, v katerega vnašaš podatke.
Skopiraš podatke in jih "prilepiš s povezavo" v sekundarne dokumente.
Ob vsakem odpiranju sekundarnih dokumentov se podatki osvežijo.
Poskusi v tej smeri...
Seveda lahko zadevo spelješ tudi v Excelu ali Acsesu.
Nisi napisal za kakšne podatke gre...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: CitroX ()
schwarzvald ::
Se opravičujem, da se ne razumemo najbolj. Poskusil bom navesti na primeru.
Imam več različnih obrazcev (dokumentov), ki jih moram izpolniti v zvezi neke zadeve, ki je v reševanju. V obrazce se vnašajo različni podatki (ime, priimek....), ki so v vseh teh obrazcih enaki, oz. se ponavljajo saj gre za eno zadevo. Saj veste ko napišeš enega, spet znova isto ime, isti priimek itd.
Zato je zamisel o primarnem in sekundarnih obrazcih.
Primarnega bi si sestavil sam in bi vseboval vse podatke, ki se po sekundarnih obrazcih, ki jih moram izpolniti ponavljajo. Ko bi podatke v primarnem izpolnil, bi vse vpisane podatke naenkrat razpršil v vse sekundarne obrazce, ki jih moram izpolniti in bi imel tako tričetrt dela opravljenega na en mah.
V tem je point. Copy paste je rešitev, ampak vedno si vezan na neke rokel.
Cilj vsega pa je, da bi si olajšal delo z birokratskim pisarenjem.
Aja, tukaj je še en problem, kako določiti dokumente, v katere naj letijo podatki, kajti vedno je potrebno izponjevati drugačne obrazce, odvisno od primera do primera in zato ne rabim izpolnjenih vseh.
LP Alex
Imam več različnih obrazcev (dokumentov), ki jih moram izpolniti v zvezi neke zadeve, ki je v reševanju. V obrazce se vnašajo različni podatki (ime, priimek....), ki so v vseh teh obrazcih enaki, oz. se ponavljajo saj gre za eno zadevo. Saj veste ko napišeš enega, spet znova isto ime, isti priimek itd.
Zato je zamisel o primarnem in sekundarnih obrazcih.
Primarnega bi si sestavil sam in bi vseboval vse podatke, ki se po sekundarnih obrazcih, ki jih moram izpolniti ponavljajo. Ko bi podatke v primarnem izpolnil, bi vse vpisane podatke naenkrat razpršil v vse sekundarne obrazce, ki jih moram izpolniti in bi imel tako tričetrt dela opravljenega na en mah.
V tem je point. Copy paste je rešitev, ampak vedno si vezan na neke rokel.
Cilj vsega pa je, da bi si olajšal delo z birokratskim pisarenjem.
Aja, tukaj je še en problem, kako določiti dokumente, v katere naj letijo podatki, kajti vedno je potrebno izponjevati drugačne obrazce, odvisno od primera do primera in zato ne rabim izpolnjenih vseh.
LP Alex
Zgodovina sprememb…
- spremenil: schwarzvald ()
pirat ::
Ta opcija v Wordu obstaja, je pa implementirana v okviru spajanja dokumentov.. relativno enostavna zadeva, ko si jo enkrat podrobneje ogledaš.... npr. precej podjetij uporablja to funkcijo worda pri pripravljanju pogodb - enkrat vnesejo tvoje osebne podatke, potem pa ti hkrati natisnejo pogodbo, pooblastilo, podpisni karton, pa še kuverto s tvojim naslovom natisnejo itd....
Npr. če bi rad natisnil neko ime in priimek 7x, potem to ime in priimek vneseš le v posebno tabelo (Word ti jo ponudi tam v okviru tistih vprašanj o spajanju dokumentov, lahko si jo prilagaš po svojih željah), v dokumentih pa potem definiraš samo polja... to je to...
Uporabiš tudi lahko že obstoječe sezname, če jih imaš npr. v Excelu ali kakšni .txt datoteki....
Točno katero verzijo Worda uporabljaš?
Npr. če bi rad natisnil neko ime in priimek 7x, potem to ime in priimek vneseš le v posebno tabelo (Word ti jo ponudi tam v okviru tistih vprašanj o spajanju dokumentov, lahko si jo prilagaš po svojih željah), v dokumentih pa potem definiraš samo polja... to je to...
Uporabiš tudi lahko že obstoječe sezname, če jih imaš npr. v Excelu ali kakšni .txt datoteki....
Točno katero verzijo Worda uporabljaš?
bili_39 ::
Daj vse obrazce v en dokument. Pač na novo stran ali odsek, nato pa v sekundarne obrazce vpišeš povezave do glavnega obrazca - malo boš moral naštudirati polja (fields) in reference.
Ko imaš izpolnjen glavi obrazec samo pritisneš tipko za osvežitev polj in...
Recimo, da bi tako šlo.
Če imaš tega zelo dosti in imaš vnose v posamezna polja v kakšni datoteki ali bazi, pa raje razmisli o verižnih pismih (ali kako je že slovenski izraz).
Ko imaš izpolnjen glavi obrazec samo pritisneš tipko za osvežitev polj in...
Recimo, da bi tako šlo.
Če imaš tega zelo dosti in imaš vnose v posamezna polja v kakšni datoteki ali bazi, pa raje razmisli o verižnih pismih (ali kako je že slovenski izraz).
schwarzvald ::
Pirat. Zadetek v polno.
Točno to kar si opisal. Me veseli, da se razumemo.
Uporabljam Word 2003.
Word mi sicer ne dela nekih težav, ampak takšen maček pa spet nisem, da bi si to naredil. Probaval sem že neštetokrat, ampak vedno mi je ratalo vse kaj druga, ne pa tisto, kaj bi rad.
Sedaj bi rad vedel, kako to naredit.
LP Alex
Točno to kar si opisal. Me veseli, da se razumemo.
Uporabljam Word 2003.
Word mi sicer ne dela nekih težav, ampak takšen maček pa spet nisem, da bi si to naredil. Probaval sem že neštetokrat, ampak vedno mi je ratalo vse kaj druga, ne pa tisto, kaj bi rad.
Sedaj bi rad vedel, kako to naredit.
LP Alex
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Excel - Word obrazciOddelek: Programska oprema | 957 (698) | prtenjam |
» | PDF to WORDOddelek: Pomoč in nasveti | 3336 (2504) | b3D_950 |
» | Generator word dokumentovOddelek: Pomoč in nasveti | 1216 (871) | Pina |
» | Word 2010 pomočOddelek: Programska oprema | 4159 (3854) | prtenjam |
» | Program za obdelavo naslovovOddelek: Programska oprema | 1518 (1419) | samix |