Forum » Loža » Je kdo ki vozi tovornjak tukaj?
Je kdo ki vozi tovornjak tukaj?
Temo vidijo: vsi
Redorange ::
Nekaj mi ne da mir.
V vasi kopajo kanalizacijo, sedaj so na našem koncu in kar mi ne gre v račun je to, da pripelje tovornjak (ta s prikolico za nakladat) in je tam celo uro s prižganim motorjem in čaka da naložijo materjal. V tem času se ne premika samo tam stoji z prižganim motorjem in ko odpelje gre za cca 10-15 minut. Pride nazaj in spet celo uro tam stoji z prižganim motorjem.
Na tovornjake se ne spoznam in bolj sprašujem, a ne bi bilo bolj pametno ugasnit motor, kljub temu da je dizel?
Pa to ni edini primer , v sosednji vasi ravno tako kopajo in je isto.
V vasi kopajo kanalizacijo, sedaj so na našem koncu in kar mi ne gre v račun je to, da pripelje tovornjak (ta s prikolico za nakladat) in je tam celo uro s prižganim motorjem in čaka da naložijo materjal. V tem času se ne premika samo tam stoji z prižganim motorjem in ko odpelje gre za cca 10-15 minut. Pride nazaj in spet celo uro tam stoji z prižganim motorjem.
Na tovornjake se ne spoznam in bolj sprašujem, a ne bi bilo bolj pametno ugasnit motor, kljub temu da je dizel?
Pa to ni edini primer , v sosednji vasi ravno tako kopajo in je isto.
francek1 ::
V osnovi je tako, da naj bi po zaustavitvi motor tekel še minuto ali dve, da se turbo polnilnik ohladi. Več ni potrebno, razen če je šoferju vroče(da dela klima) ali pa ima slab akumulator...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
delfinus ::
To tudi mene zanima, mnogokrat opazam isto. Sumim, da je lahko to nekaj takega kot pustiti vodo, da tece, ko si umivas zobe, s tem da je ekoloska spornost in ekonomicnost takega pocetja cisto na drugem nivoju.
lp, d.
lp, d.
SkIDiver ::
V osnovi je tako, da naj bi po zaustavitvi motor tekel še minuto ali dve, da se turbo polnilnik ohladi. Več ni potrebno, razen če je šoferju vroče(da dela klima) ali pa ima slab akumulator...
Dizel v tovornjaku ima med 2500-3500 že rdeče območje. Misliš, da se turbina suče kot pri 2.0 TDI, Hdi, TDCi, ... dizlu v osebnem avtomobilu? Tudi hlajen in podmazan je z oljem bistveno bolje kot pri osebnem vozilu
@Redorange očitnu se mu ga ne da ugašat ali pa ima kakšno težavo okoli zagona, npr. slab akumulator, zaganjač ali pa se mu je prevroče in se hladi s klimo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
SkIDiver ::
Neposredno res ne. Vseeno si lahko prepričan, da ima osovina turbine pri tovornjaku precej nižje obrate kot pri osebnem vozilu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
menjalnik ::
Tudi sam to opažam in sam to pripisujem temu, da pač firma plača gorivo in jim je vseeno
Blinder ::
sej verjetno tisti vozniki niti niso toliko razgledani in niti ne poznajo toliko delovanje stroja, da bi imeli kak tehten razlog za ga puščat prižganega. Pač ne da se jim obračat ključ.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
šernk ::
Vsak zagon dizla precej škoduje mašini. Lahko stoji tam 15min ali 45min on morda tega ne ve v naprej. Poleg tega ima praktično vse sisteme vezane na motor. Morda se celo premakne za kakšen meter sem in tja, pa ti tega ne opaziš. Enostavno se pač zadeve čim manj ugaša.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
CoolBits ::
Tovornjaki imajo servo zavore na zrak, če zmanjka zraka zavore stisnejo. Mogoče mu pušča kje in ko ga je premalo zavore držijo in nemoreš speljat, če pusti užganega pa lahko spelje takoj. Mogoče je zaradi tega.
TheJack ::
Eh, pravilen odgovor je bolj preprost in je en sam: (nekaterim, večini) tovornjakarjem se jebe zate in za tvoj mir. Popolnoma. Večini ljudi se jebe za druge. To opaziš tudi pri takih malenkostih, kot jo opisuješ.
Zadnjič sem pripeljal pred blok, se potrudil in parkiral tako, da je na moji levi ostalo prostora še za dva avta. Par sekund za tem se pripelje človek (sosed?) in vehementno zapelje na prazen prostor, tako da je zasedel oba, oziroma je parkiral tako, da zraven njega ni mogel parkirati nihče več, čeprav bi lahko brez kakršnekoli težave parkiral drugače. Izstopil je iz avta, me lepo pozdravil in nič hudega sluteč odšel v stanovanje. Je zanalašč parkiral tako? Dvomim. Je sploh opazil, da je zasedel dva parkirna prostora? Dvomim. Pred našim blokom (bloki) 90% ljudi parkira na tak način, saj parkirna mesta niso označena (s črtami). Pripelje kot pripelje in parkira. Če je naravnost, je naravnost, če je postrani, je postrani. Brez slabe vesti. Popolnoma vseeno jim je za druge, nanje niti ne mislijo. Tam, kjer bi lahko brez težav parkiralo 20 avtov, jih komaj parkira deset.
Žalostna resnica je pač, da se velika večina med nami ne ozira na soljudi oziroma na njihovo dobrobit. Vseeno nam je. Ne gre za zlobo ali nesramnost. Le za absolutno samozaverovanost, egoizem in indiferentnost. Velika večina ljudi misli najprej na sebe, potem pa morebiti še na svojo družino in najbližje prijatelje. Vseh ostalih niti ne opazijo in jih ne registrirajo, kar se opazi tudi v takih prigodah.
Zadnjič sem pripeljal pred blok, se potrudil in parkiral tako, da je na moji levi ostalo prostora še za dva avta. Par sekund za tem se pripelje človek (sosed?) in vehementno zapelje na prazen prostor, tako da je zasedel oba, oziroma je parkiral tako, da zraven njega ni mogel parkirati nihče več, čeprav bi lahko brez kakršnekoli težave parkiral drugače. Izstopil je iz avta, me lepo pozdravil in nič hudega sluteč odšel v stanovanje. Je zanalašč parkiral tako? Dvomim. Je sploh opazil, da je zasedel dva parkirna prostora? Dvomim. Pred našim blokom (bloki) 90% ljudi parkira na tak način, saj parkirna mesta niso označena (s črtami). Pripelje kot pripelje in parkira. Če je naravnost, je naravnost, če je postrani, je postrani. Brez slabe vesti. Popolnoma vseeno jim je za druge, nanje niti ne mislijo. Tam, kjer bi lahko brez težav parkiralo 20 avtov, jih komaj parkira deset.
Žalostna resnica je pač, da se velika večina med nami ne ozira na soljudi oziroma na njihovo dobrobit. Vseeno nam je. Ne gre za zlobo ali nesramnost. Le za absolutno samozaverovanost, egoizem in indiferentnost. Velika večina ljudi misli najprej na sebe, potem pa morebiti še na svojo družino in najbližje prijatelje. Vseh ostalih niti ne opazijo in jih ne registrirajo, kar se opazi tudi v takih prigodah.
Bonis nocet, qui malis parcit.
TheJack ::
Moj kolega živi zraven majhne trgovinice. Dvakrat na teden tovornjak pripelje robo. Tovornjaka med razkladanjem ne ugasne, tako da kolega posluša dvakrat na teden dizel mašino od nekje štirih do petih zjutraj. Se tovornjakar zaveda, da so okrog njega hiše, v katerih ljudje spijo?
Bonis nocet, qui malis parcit.
Kinjorts ::
francek1 ::
Da ne bi kdo preveč enostavno vzel turbo polnilnikov...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
RejZoR ::
cpp PREKRŠEK 80€.
Ker isto smatrajo, da boš ročno ugašal motor, ko stojiš pred zapornicami vlaka al pa rdečim semaforjem. Kot da veš kolk časa bo trajalo. Včasih vlaka ni mem še 2 minute, drugič lahko prileti mimo v parih sekundah. In boš šel vmes ugašat. Drugo je če veš da bo avto stal, tam ga tud sam vedno ugasnem, ne pa v nepredvidljivih pogojih kjer nakoncu z ugašanjem in zaganjanjem delaš več škode kot koristi...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Dr_M ::
sej verjetno tisti vozniki niti niso toliko razgledani in niti ne poznajo toliko delovanje stroja, da bi imeli kak tehten razlog za ga puščat prižganega. Pač ne da se jim obračat ključ.
Povprcen voznik kamiona je bistveno bolj razgledan in bolje pozna svoje vozilo, kot povprecen voznik (poznavalec) avtomobila.
Gavran ::
Moj kolega živi zraven majhne trgovinice. Dvakrat na teden tovornjak pripelje robo. Tovornjaka med razkladanjem ne ugasne, tako da kolega posluša dvakrat na teden dizel mašino od nekje štirih do petih zjutraj. Se tovornjakar zaveda, da so okrog njega hiše, v katerih ljudje spijo?
Večina takih tovornjakov ima zadaj hidravlično rampo za razklad tovora, ki seveda ne deluje brez motorja.
Sicer pa zakon predpisuje ugašanje motorja, če vozilo stoji več kot tri minute. Je že kolega plačal tako kazen.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
...:TOMI:... ::
Seveda deluje brez vžganega motorja.
Tovornjakarju dol visi. Danes so plače v tej branži obupne, zato ne skrbi za vozilo, niti za tovor niti za gorivo in servise.
Tovornjakarju dol visi. Danes so plače v tej branži obupne, zato ne skrbi za vozilo, niti za tovor niti za gorivo in servise.
Tomi
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: dzinks63 ()
Gavran ::
Kdo pa poganja hidravlično črpalko?
Tudi če je voznik istočasno lastnik kamina? Dvomim.
Tudi če je voznik istočasno lastnik kamina? Dvomim.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
Cifix63 ::
Eh, pravilen odgovor je bolj preprost in je en sam: (nekaterim, večini) tovornjakarjem se jebe zate in za tvoj mir. Popolnoma. Večini ljudi se jebe za druge. To opaziš tudi pri takih malenkostih, kot jo opisuješ.
Zadnjič sem pripeljal pred blok, se potrudil in parkiral tako, da je na moji levi ostalo prostora še za dva avta. Par sekund za tem se pripelje človek (sosed?) in vehementno zapelje na prazen prostor, tako da je zasedel oba, oziroma je parkiral tako, da zraven njega ni mogel parkirati nihče več, čeprav bi lahko brez kakršnekoli težave parkiral drugače. Izstopil je iz avta, me lepo pozdravil in nič hudega sluteč odšel v stanovanje. Je zanalašč parkiral tako? Dvomim. Je sploh opazil, da je zasedel dva parkirna prostora? Dvomim. Pred našim blokom (bloki) 90% ljudi parkira na tak način, saj parkirna mesta niso označena (s črtami). Pripelje kot pripelje in parkira. Če je naravnost, je naravnost, če je postrani, je postrani. Brez slabe vesti. Popolnoma vseeno jim je za druge, nanje niti ne mislijo. Tam, kjer bi lahko brez težav parkiralo 20 avtov, jih komaj parkira deset.
Žalostna resnica je pač, da se velika večina med nami ne ozira na soljudi oziroma na njihovo dobrobit. Vseeno nam je. Ne gre za zlobo ali nesramnost. Le za absolutno samozaverovanost, egoizem in indiferentnost. Velika večina ljudi misli najprej na sebe, potem pa morebiti še na svojo družino in najbližje prijatelje. Vseh ostalih niti ne opazijo in jih ne registrirajo, kar se opazi tudi v takih prigodah.
Za napisanim si zadel tako, da bolje ne bi mogel!
Natančno tako je, to vidim sam že dolgo časa. Popolnoma na vseh področjih je tako!
bastadu ::
Jaz osebno vozim dizelaša in tudi vedno, kadar vem, da bo postanek hiter (recimo do 5 minut), pustim vozilo v teku. Kot že omenjeno, se pri štartanju motorja (še posebej mrzlega) dela le temu precej škode ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bastadu ()
...:TOMI:... ::
Šparate svoj pleh, kot, da bi bil zlat. Me prav zanima, če tudi za svoj "motor" tako lepo skrbite? Predvsem me zanima prehrana in gibanje.
Hidravlična ploščad ima elektro motor, ki poganja hidravlično črpalko in dela tudi brez vžganega motorja.
Pa še nekaj, danes kamionarji vzamejo vozilo na lizing, z njim delajo, kot svinja z mehom, delajo pod ceno (delajo si izgubo), samo, da dobijo posel, nato pa pričnejo z neplačevanjem leasinga in to je to. Kamion jim vzamejo, prodati ga ne morejo, ker je uničen, kaminar tudi ni imel stroškov s servisi itd. Ja, sem pridemo, če so cene dumpinške.
Hidravlična ploščad ima elektro motor, ki poganja hidravlično črpalko in dela tudi brez vžganega motorja.
Pa še nekaj, danes kamionarji vzamejo vozilo na lizing, z njim delajo, kot svinja z mehom, delajo pod ceno (delajo si izgubo), samo, da dobijo posel, nato pa pričnejo z neplačevanjem leasinga in to je to. Kamion jim vzamejo, prodati ga ne morejo, ker je uničen, kaminar tudi ni imel stroškov s servisi itd. Ja, sem pridemo, če so cene dumpinške.
Tomi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ...:TOMI:... ()
Redorange ::
black ice ::
Neverjetno kakšne probleme imate nekateri. Nekatere motijo reševalni helikopterji, spet druge tovornjaki, ki so tam zaradi gradnje kanalizacije. Najboljše, da se vrnemo v dobre stare čase srednjega veka, ko so fekalije končale v neposredni bližini glavnih vrat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: black ice ()
...:TOMI:... ::
Potem ni nič drugega, kot malomaren voznik. Ali pa si nažiga klimo, kar pa dvomim, da je potrebno. Če bi šla nafta in njegovega žepa, ne bi tko delal.
Tomi
francek1 ::
Prej se je omenjalo da ima mogoče težave z užigom, akumultaorjem,... zdej sem ga slikal
Tovornjak zgleda kar nov...
Pa dobro, koliko dela si boš še brez veze naredil? Če te moti, pokliči 113, da ga butnejo po žepu in bo drugič vedel, da se to ne dela.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
GupeM ::
Pa saj ni nikjer napisal da ga moti. Pač ga je zanimalo zakaj ne ugaša motorja, če obstaja kak tehten razlog. Tudi sam ne najdem nobenega tehtnega razloga, razen lenobe. Klima v letošnjem poletju pa menda tudi ni tako nujna da bi moral zaradi tega pustiti kamion zagnan 1h, ker se pri letošnjih temperaturah kabina ohladi na normalno temperaturo v dveh minutah.
St235 ::
...:TOMI:... je izjavil:
Šparate svoj pleh, kot, da bi bil zlat. Me prav zanima, če tudi za svoj "motor" tako lepo skrbite? Predvsem me zanima prehrana in gibanje.
Hidravlična ploščad ima elektro motor, ki poganja hidravlično črpalko in dela tudi brez vžganega motorja.
Ti to resno, da kason na takem kamionu, kot je na sliki deluje brez motorja?
St235 ::
aha, še dobro sprašuje za furgon in ne tovornjak, ki ga je nalimal.
Pod črto je 101 razlog zakaj lahko kamion. In velika večina ni upravičenih. Sam na grabišču se je dost enostvano zgovarjat, da je to potrebno zaradi dela. Bi blo zanimivo preverit kako je tudi z varnostjo pri delu. Mogoče se zahteva, da kamion ko je v uporabi (četudi se samo naklada na njega) deluje zaradi hidravlike, zavor... Tudi v primeru uporabe klime za hlajenje kabine je vprašanje kako je s tem, da je potrebno zagotoviti normalno temperaturo delovnega mesta( čeprav letos je verjetno res dovolj okno odpret).
Pod črto je 101 razlog zakaj lahko kamion. In velika večina ni upravičenih. Sam na grabišču se je dost enostvano zgovarjat, da je to potrebno zaradi dela. Bi blo zanimivo preverit kako je tudi z varnostjo pri delu. Mogoče se zahteva, da kamion ko je v uporabi (četudi se samo naklada na njega) deluje zaradi hidravlike, zavor... Tudi v primeru uporabe klime za hlajenje kabine je vprašanje kako je s tem, da je potrebno zagotoviti normalno temperaturo delovnega mesta( čeprav letos je verjetno res dovolj okno odpret).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Kaboom ::
gradbišče / delovni stroj / TheJack-ov komentar
Če se zatakne - pritisni močneje. Če se zlomi - bil je skrajni čas za nakup novega.
betmen ::
upam da je OP do zdaj dojel, da ni tehtnega razloga za ta problem. Pač bosanc ne ugaša kamijona jbg
Redorange ::
Sej se ne jezim, samo zanimalo me je če je kak razlog za to, kot je GupeM povedal.
Zunaj je 24°C tako da tud klime ni potrebno. Sem mislu da je kaj zaradi motorja al kaj podobnega...
Zunaj je 24°C tako da tud klime ni potrebno. Sem mislu da je kaj zaradi motorja al kaj podobnega...
kuglvinkl ::
Eh, pravilen odgovor je bolj preprost in je en sam: (nekaterim, večini) tovornjakarjem se jebe zate in za tvoj mir. Popolnoma. Večini ljudi se jebe za druge. To opaziš tudi pri takih malenkostih, kot jo opisuješ.
Zadnjič sem pripeljal pred blok, se potrudil in parkiral tako, da je na moji levi ostalo prostora še za dva avta. Par sekund za tem se pripelje človek (sosed?) in vehementno zapelje na prazen prostor, tako da je zasedel oba, oziroma je parkiral tako, da zraven njega ni mogel parkirati nihče več, čeprav bi lahko brez kakršnekoli težave parkiral drugače. Izstopil je iz avta, me lepo pozdravil in nič hudega sluteč odšel v stanovanje. Je zanalašč parkiral tako? Dvomim. Je sploh opazil, da je zasedel dva parkirna prostora? Dvomim. Pred našim blokom (bloki) 90% ljudi parkira na tak način, saj parkirna mesta niso označena (s črtami). Pripelje kot pripelje in parkira. Če je naravnost, je naravnost, če je postrani, je postrani. Brez slabe vesti. Popolnoma vseeno jim je za druge, nanje niti ne mislijo. Tam, kjer bi lahko brez težav parkiralo 20 avtov, jih komaj parkira deset.
Žalostna resnica je pač, da se velika večina med nami ne ozira na soljudi oziroma na njihovo dobrobit. Vseeno nam je. Ne gre za zlobo ali nesramnost. Le za absolutno samozaverovanost, egoizem in indiferentnost. Velika večina ljudi misli najprej na sebe, potem pa morebiti še na svojo družino in najbližje prijatelje. Vseh ostalih niti ne opazijo in jih ne registrirajo, kar se opazi tudi v takih prigodah.
Tankam zadnjič na Ravbrkomandi. En pred menoj, že natankan, v avtu za volanom, ona rihta otroka na zadnjem zicu ene dve minuti. Nisem mogu verjet očem, pol sem prosu bencinkelnerja k je prjahu mim, da jima pokaže plac na parkirišče. Je reku, da to ni nič kaj takega. Da folk natanka in gre na kofe in jih iščejo.
Tko da se strinjam s teboj na splošno.
Your focus determines your reallity
Napajalc ::
Po moje:
NO 1. klima
2. koncesija, treba prikazat drago storitev v kompletu
3. kooperant, ki igra na topograf
4. entuziast na dizle, zvečer si še zarola cd z dizlom v prostem teku :)
NO 1. klima
2. koncesija, treba prikazat drago storitev v kompletu
3. kooperant, ki igra na topograf
4. entuziast na dizle, zvečer si še zarola cd z dizlom v prostem teku :)
Unknown_001 ::
Eeeem, naj te vprašam, ob kateri uri se to dogaja?
Ali ima tovornjak okroglo L tablico?
Ker če se zadeva dogaja ob normalni dnevni uri in ima tovornjak prav tako okroglo L tablico se lahko samo pod nosom obrišeš glede tega, da boš kaj spremenil.
Ali ima tovornjak okroglo L tablico?
Ker če se zadeva dogaja ob normalni dnevni uri in ima tovornjak prav tako okroglo L tablico se lahko samo pod nosom obrišeš glede tega, da boš kaj spremenil.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
Da ima tovornjak zadostno zvočno izolacijo za vožnjo po naselju. Oz oddaja hrup pod določeno omejitvijo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
PrimozR ::
Neposredno res ne. Vseeno si lahko prepričan, da ima osovina turbine pri tovornjaku precej nižje obrate kot pri osebnem vozilu.
Seveda ima, ker je bistveno večja. Če bi tovornjakovo turbino zavrtel na 150 do 200 tisoč obratov na minuto, bi nekaj zelo lepo zaropotalo.
Vseeno pa količina obratov nima veze z ugašanjem segretega motorja. Letalske turbine iz 2. svetovne vojne so se vrtele na okrog 25k rpm (v batnih motorjih, turbocargerji torej), pa so se prav tako segreli. Pa ustvarjati drsni ležaj na 25k rom je tudi zelo zahtevno, kot mazati turbino s 100k ali 200k rpm.
Cifix63 ::
"Black ice" he he he, pohod v srednji vek praviš.
Jas že hodim redno fcat k bližnji bukvi. Iz ekološke nuje. Ekološki parametri so pr meni na prvom mesti. Redno pofcana bukef se pa počasi suši, kdo je pol bolj pameten/nor?
Jas že hodim redno fcat k bližnji bukvi. Iz ekološke nuje. Ekološki parametri so pr meni na prvom mesti. Redno pofcana bukef se pa počasi suši, kdo je pol bolj pameten/nor?
TheJack ::
Tankam zadnjič na Ravbrkomandi. En pred menoj, že natankan, v avtu za volanom, ona rihta otroka na zadnjem zicu ene dve minuti. Nisem mogu verjet očem, pol sem prosu bencinkelnerja k je prjahu mim, da jima pokaže plac na parkirišče. Je reku, da to ni nič kaj takega. Da folk natanka in gre na kofe in jih iščejo.
Tko da se strinjam s teboj na splošno.
Ja, tako pač je. In kaj veliko se ne da narediti. Če bi jih na licu mesta napizdil in poslal v kurac, bi bilo brezveze, saj se z neznanci človek noče prepirati in se spravljati v situacije, kjer bi potem izpadlo, da si ti težak in zoprnež. Če bi jim prijazno pojasnil, zakaj je to, kar delajo narobe in neuvidevno, bi doživel kvečjemu kakšno zlobno pripombo oziroma v najboljšem primeru prazen in začuden pogled. Takih situacij (vseh v tem topicu naštetih in še tisoče podobnih) se ne da rešiti na noben način. Ni zakona, ni predpisa, ni prisile in ni načina, ki bi spreobrnil neuvidevneža in egoista. Možnost za kaj takega sta imela njegova oče in mati. Da pa čedalje več staršev vzgaja razvajenčke, egoiste, samozaverovaneže in mentalne invalide brez kančka empatije, sem pa na tem forumu že pisal.
Bonis nocet, qui malis parcit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheJack ()
Redorange ::
Unknown_001 je izjavil:
Eeeem, naj te vprašam, ob kateri uri se to dogaja?
Ali ima tovornjak okroglo L tablico?
Pač začnejo zjutraj (ob 7 se mi zdi ) in čez cel dan, ne vem do katere ure.
Nima L oznake, pa šoferja tudi ni že en lep čas v tovornjaku
r3dkv1c4 ::
Tudi sam to opažam in sam to pripisujem temu, da pač firma plača gorivo in jim je vseeno
Mu razlozis se, koliko je poraba/h, prosim.
Unknown_001 je izjavil:
Da ima tovornjak zadostno zvočno izolacijo za vožnjo po naselju. Oz oddaja hrup pod določeno omejitvijo.
Ah, daj povej se, ali so pri nas kaksne zakonske omejitve glede povzrocanja hrupa tovornkakov v naselju in ce velja oznaka L pri nas ali samo v avstriji?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
r3dkv1c4 ::
Dobro bi bilo preverit, ce obstaja zakonska dolocba o dolzini delovanja motora v prostem teku, ce pri tem ni oviran delovni proces.
Namrec, v tujini je ta cas 15 min.
Namrec, v tujini je ta cas 15 min.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Parkiranje - tesnostOddelek: Na cesti | 5141 (3084) | Cr00k |
» | Prometna nesreča (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22396 (16011) | krepki |
» | Težave s tovornjakarjem (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11786 (8979) | msjr |
» | Prosimo parkirajte vzratno/vnaprej (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22190 (20010) | solatko |
» | Parkiranje za umret! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 53232 (33881) | M-XXXX |