» »

Homologacija motorja

Homologacija motorja

kriko07 ::

Lep pozdrav
Rad bi kupil motor (yamaha yfz 450).Denar niti ni problem.Problem so sosedi,ki bi se takoj pritoževali in klicali policijo.Zato bi dal motor homologirati.Motor ima luči,vendar nima smerokazov,in sploh ni registriran.Govorim o off road motorju.
Ali se da sploh motor res homologirati?Če da,koliko bi približno prišla cena.
Hvala!

s6c-gEL ::

Ti kupuješ 4 cikel, ne motor.
Ali se da sploh motor res homologirati?

Vse se da, samo bi te prišlo več kot je motor vreden.

Kupi raje kaj bolj normalnega (in s tablico), npr yamaha xt600.

slika z neta

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: s6c-gEL ()

kriko07 ::

Zakaj bi kupil xt600? Nimam niti izpita.
Bi prišla homologacija 1000€?

hojnikb ::

če nimaš izpita, potem nimaš kej za kupovat in raje to prvo oprav.
#brezpodpisa

black ice ::

Kje je potem logika v homologaciji, ce ga ne mislis registrirati in voziti z izpitom?

Janac ::

Le kje se boš pa vozil, če nimaš izpita?

kriko07 ::

Govoril sem o motorju XT600? Za štirkolesca mam,ker mam tut izpit za avto.

Dr_M ::

Zakaj ne kupis homologiranega?
Naceloma se da homologirat, samo moras od kaksnega homologiranega papirje dobit... Sej ves, podobno kot se dela z ukradenimi avtomobili. Ampak v to smer nebi sli.

kriko07 ::

Kupil bi homologiranega,vendar žal na internetu ni nobenega (sedaj)

hojnikb ::

počakaj then :)
#brezpodpisa

Dr_M ::

yfz 450 je cisti cross motor, tko da niti ni homologiranega original, se jih pa da recimo iz nemcije dobit, homologiranega kot delovni stroj.
Sploh pa ce se mislis vozit po cesti, raje vzami yfm 700, obstaja tudi homologiran, ceprav bos pri nas tezko dobil rabljenega, ker so novi predragi (preko 10.000EUR).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

kriko07 ::

kaj pa če bi šel v nemčijo po motor?
Kolega je drugače imel homologiranega LTR 450.

Dr_M ::

LTR 450 se je dalo dobit pri nas, sicer neuradno homologiran (ni homologiran s strani pooblascenega uvoznika, ampak to niti nima veze).
Ni pa to prevec primeren motor za na cesto, ker nima vzvratne prestave.

msjr ::

To ni motor, to je ATV / quad ali po domače štirikolesnik. Dejte prosim uporabljat prave izraze.

Drugače pa se posvetuj s kakšnim bližnjim serviserjem, oz. bolje kot vsi na forumu ti bo znal svetovati tale:

MOTO - NAUTIKA
Zoran Resnik s.p.
Ptujska cesta 63
2204 Miklavž pri Mariboru
http://www.moto-nautika.com/

/thread

SkIDiver ::

Ja seveda. Dvigni telefon in pokliči na podjetje, ki ima koncesijo za opravljanje homologacij. LPP, RTI, Avto Krka, Interservice, ... pa neposredno vprašaj, če je mogoče in kako.

Če že je mogoče ti bodo morali smerokaze vgraditi na servisu, ki bo izdal račun in tudi podpisal odgovornost za pravilno delovanje vgrajenih naprav in pravilno vgradnjo glede na zakonodajo.

francek1 ::

Če misliš, da te bo homologacija rešila, se prekleto motiš. S štirikoesnikom si takoj v prekršku, ko zapelješ iz javne prometne površine. Še po lastnem travniku se ne smeš vozit in če bo prijava, bo takoj kazen! Za po cesti pa je takega stoja škoda, pa še neprimeren je za asfalt, ker nimajo diferenciala in te kot začetnika hitro vrže v ovinku iz sedla. Štirikolesniki so dosti bolj nevarni kot motorji, zato renomirane firme športakov sploh ne homologirajo. Za asfalt si kupi kakšnega Bashana, ki ga ni škoda.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

Dr_M ::

Ravno zato, ker nima diferenciala je to vecji uzitek vozit (v Sloveniji sem do slej zasledil 2 firmi, ki imata diferencial, sportak ali delavec, ker jih tudi slednji nimajo), kot motor. :))
Homologiranih je precej modelov, predvsem yamahe, suzukiji, kawasakiji, arctic cat, brp, ipd, skratka vse brand name znamke.

francek1 ::

Večji užitek že, ampak za tistega, ki obvlada. Sem videl preveč padcev pri tem, ko je guma prekmalu prijela v sredi ovinka da bi me prepričal, da niso nevarni. Vozil pa tudi sem večino ATV-jev do zverin kot je navit Raptor ali 1000 ccm Outlander.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Dr_M ::

Atv je nevaren v rokah motoristov (izjema so motokrosisti, tej majo jajca :>), ne zacetnikov.
V 10 letih sem videl ze nekaj nesrec, ampak nobene na tak nacin, kot opisujes. Ponavadi letijo s ceste na makedamu. :>
Drugace pa atvja ni noben problem okol obrnit, samo malo peska rabis, tudi pri 10km/h se da.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

theBill ::

A misliš off road vozit, al po cestah/makadamih? Če drugo, potem je soft enduro veliko boljša rešitev. Hard endure nimajo centriranih koles in se ni nič kaj udobno na njih sede vozit pri večji hitrosti, tudi originalno prestavno razmerje je kratko, pri 70 km/h+ si že na precej visokih obratih. Za večje hitrosti je potrebno zobnike menjat.

Če pa off road potem kupi hard enduro Yamaho 450 WRF, ki je že homologirana, registriraš in maš tablico gor, pa je. Z YZF bi bilo precej dela za homologacijo, nima elektrike napeljane za luči, žmigovce, stop lampa, izpuh je odprt in ni street legal, skratka polno enega sranja.

Če pa misliš sam mal po hosti nažigat, potem kupi krosa pa je.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kros motorji

Oddelek: Na cesti
3722836 (9314) Ray ban
»

ATV/Quad

Oddelek: Loža
227120 (3436) Dr_M
»

4-kolesnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7028649 (14707) msjr
»

Vprašanje o homologaciji

Oddelek: Loža
357054 (6517) kalko
»

kazen zaradi nehomologiranega izpušnega lonca (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9933786 (12090) Mehmed

Več podobnih tem