» »

Defekt izdelka in povzročena škoda zaradi tega

Defekt izdelka in povzročena škoda zaradi tega

Magic1 ::

Mene zanima ali je kdo odgovoren(proizvajalec/trgovec), če ti defekt na izdelu povzroči škodo na nekem drugem izdelku? Sem kupil manj kot leto nazaj eno indukcijsko ponev, pri kateri pa je včeraj na enem delu odstopil dno. Tisti del dna se je seveda takoj pregrel in pustilo zapečeno liso na steklu od mesec starega indukcijskega kuhališča;((. Imam račun in me zanima, kaj se sploh lahko naredi v takem primeru?
Magic

Vajenc ::

Pošlji mail proizvajalcu oz. dobavitelju in v vednost kakšnemu znancu novinarju oz. takemu, ki ima končnico rtvslo.si, delo.si... + tržnemu inšpektoratu (gp.tirs@gov.si).
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

RejZoR ::

Lepo začni pri uvozniku/distributerju/zastopniku brez nekih groženj. Ponavadi se da tko rešit marsikaj.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

St235 ::

TIRS v tej fazi nima ničesar pri zadevi.

Ti moraš uveljavljat stvarno napako in sicer pri prodajalcu. Šele če dogovor z prodajalcem ne bo uspešen se lahko zadevo prijavi na TIRS. Ki pa ne bo mogel narediti kaj več od uvelajvljanja stvarne napake na samem predmetu. Za škodo, ki je nastala bo zadeva morala na sodišče, če prodajalec ne bo pripravljen na dogovor.

Vajenc ::

St235 je izjavil:

Šele če dogovor z prodajalcem ne bo uspešen se lahko zadevo prijavi na TIRS. Ki pa ne bo mogel narediti kaj več od uvelajvljanja stvarne napake na samem predmetu.

Naloga Tržnega inšpektorata RS je zagotoviti spoštovanje pravic potrošnikov tako z nadzorom nad poslovanjem podjetij in podjetnikov, kot tudi z reševanjem potrošniških sporov. Za dosego te naloge ima Tržni inšpektorat RS na voljo tako izdajo upravne odločbe, s katero podjetju npr. prepove prodajo ali oglaševanje, ali pa podjetju naloži, da ugodi potrošnikovemu zahtevku. Od začetka leta 2005 ima Tržni inšpektorat RS, kot prekrškovni organ, možnost zoper podjetje ukrepati tudi z izrekom kazenske sankcije – globe (http://www.ti.gov.si).
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Furbo ::

Ja najprej se proba brez, a res hočete polsposobne in počasne birokrate vlačiti v vsako zadevo, da se bo ja vlekla leto dni?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Vajenc ::

Primer Magica je kar težka zadeva, menjava pokvarjene ponve za indukcijsko ploščo, zato bi jaz že kar preventivno poskrbel, da bo podjetje bolj odzivno.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

St235 ::

Vajenc je izjavil:

St235 je izjavil:

Šele če dogovor z prodajalcem ne bo uspešen se lahko zadevo prijavi na TIRS. Ki pa ne bo mogel narediti kaj več od uvelajvljanja stvarne napake na samem predmetu.

Naloga Tržnega inšpektorata RS je zagotoviti spoštovanje pravic potrošnikov tako z nadzorom nad poslovanjem podjetij in podjetnikov, kot tudi z reševanjem potrošniških sporov. Za dosego te naloge ima Tržni inšpektorat RS na voljo tako izdajo upravne odločbe, s katero podjetju npr. prepove prodajo ali oglaševanje, ali pa podjetju naloži, da ugodi potrošnikovemu zahtevku. Od začetka leta 2005 ima Tržni inšpektorat RS, kot prekrškovni organ, možnost zoper podjetje ukrepati tudi z izrekom kazenske sankcije – globe (http://www.ti.gov.si).


Ja, ampak predpogoj, da je treba potrošniku pomagat uveljavit svoje pravice je to, da mu nekdo te pravice krši. In če bo direktno pisal na TIRS ga bodo najprej povpšrali ali je kontaktiral prodajalca in v čem je problem.

Tako, da najprej se prodajalca obvesti o tem kaj se je zgodilo in zahteva, da se napako odpravi oziroma plača škoda, ki je nastala. TIRS se lahko v zgodbo vmeša šele, če bo to neuspešno. Ravno tako TIRS ni pristojen, da presoja o obstoju stvarne napake v primeru spora.

Vajenc je izjavil:

Primer Magica je kar težka zadeva, menjava pokvarjene ponve za indukcijsko ploščo, zato bi jaz že kar preventivno poskrbel, da bo podjetje bolj odzivno.


In kaj lahko TIRS naredi, če prodajalec sploh ni imel možnosti ugodit potrošnikovi zahtevi? Kot že rečeno TIRS ne bo zadeve niti pogledal, če potrošnik ne bo prej neuspešno uveljavljal zahtevka pri prodajalcu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Šimpanz ::

Če je prodajalec/uvoznik kolikor toliko normalen bo plačal škodo. Pri nas je pri enem kavomatu šlo nekaj narobe in je vroča kava špricala do stropa pa smo plačali beljenje kuhinje (hvala bogu da ni koga poparilo).

mat xxl ::

Prodajalec ponev se lahko ustraši najmanj tega, da se njegov izdelek javno označi za nevaren in , da mora iz trga pobrat nazaj vse prodane kose.

Magic1 ::

Sem poslal mail trgovini, me prav zanima kako se bo reševalo. Se mi je kar zdelo, da bo vse odvisno bolj kot ne od njihove dobre volje, ker se po moje zavedajo, da ne bo noben normalen šel v tožbo za sto pa še kej evrov(če se da stekleni del menjat, drugače pa že kar nanese).
Magic

urosh ::

ne trgovine, uvoznika kontaktiraj...

St235 ::

kaki nasveti...

Pravilno je da si kontaktriral prodajalca. Upam, da si tudi izpostavil, da gre za stvarno napako. Sedaj so ti oni dolžni v osmih dneh odgovorit kako in kaj. ČE se z njimi ne bo dalo dogvorit pa imaš potem osnovo da v zgodbo vključi tržni inpektorat, kontaktiraš uvoznika in ne vem še koga.

Magic1 ::

Zrihtal zadevo (že kakšen mesec nazaj, a zdej sem se spomnil napisat). V glavnem je trgovina (Hofer) posredovala dobavitelju posode zahtevek, ti so rabili kar nekaj časa, da so odgovoril. Vendar so na koncu odobrili celotno vrednost popravila indukcijse plate (zamenjava stekla in delo) ter vračilo kupnine za posodo. Korektno, ni bilo potrebe po kakšnih grožnjah tekom postopka.
Magic

DOOM_er ::

lepa beseda lepo mesto najde
Robots will steal your job. But that's OK

mat xxl ::

Ja Hofer ve kako se dela na daljši rok.

shadeX ::

Wow, da je šlo tako zlahka?

Bravo Hofer!

Robertos664 ::

Lakotnik. Kakšna stvarna napaka? Nismo rekli, da je stvarna napaka v pol leta od nakupa?

St235 ::

????? Kaj ko bi napisal kakšno referenco o čem govoriš? Stvarna napaka po zakonu je dve leti. Šest mesecev je rok v katerem se privzema, da je imel izdelek napako že ob nakupu.

Magic1 ::

Tako je, stvarna napaka je dve leti. Fora je le v tem, da je prve pol leta vsaka napaka lahko stvarna napaka, po šestih mesecih se pa območje stvarne napake zelo zmanjša na le napake v proizvodnji, materijalu in je ponavadi težko dokazljivo. V mojem primeru primeru je bil očiten defekt v materijalu in se tudi po enem letu lahko upošteva stvarna napaka.
Magic

Robertos664 ::

potem pa je tak vsaka napaka do dveh let stvarna napaka :) za kaj druga sploh lahko naprava crkne, če ne zaradi napake v materialu?

St235 ::

Lahko tudi zaradi obrabe, nepravilne uporabe...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Simobil, ram2 pritožba

Oddelek: Pomoč in nasveti
347175 (6110) St235
»

Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5914798 (8020) solatko
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486980 (5523) Seljak
»

Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7616531 (15071) St235
»

Vračilo artikla,kupnine, zamenjava, stvarna napaka?

Oddelek: Pomoč in nasveti
337513 (6982) Ziga Dolhar

Več podobnih tem