Forum » Loža » Kako odpreti ta smoothie maker
Kako odpreti ta smoothie maker
Ikspe ::
Pokvaril se mi je smoothie maker (nekaj je počilo in zasmrdelo) pa nevem kako ga bi zgoraj odprl da bi prišel do vezja.
Slika:
http://www.polceneje.si/zdrav-obrok-pol...
Mogoče kdo ve kako se ga odpre?
Slika:
http://www.polceneje.si/zdrav-obrok-pol...
Mogoče kdo ve kako se ga odpre?
- polepsal: Mavrik ()
Ikspe ::
nekako mie je uspelo priti do elektronike. zdaj pa iščem link kjer so napisane osnove kako se testira delovanje upora, kondenzatora in podobnega. Unimer seveda imam.
ve kdo za kak tak link?
ve kdo za kak tak link?
Vice ::
nekako mie je uspelo priti do elektronike. zdaj pa iščem link kjer so napisane osnove kako se testira delovanje upora, kondenzatora in podobnega. Unimer seveda imam.
ve kdo za kak tak link?
Merit vezij ne zna približno 80% folka, ki zaključi elektro izobrazbo. Izračunaj koliko je potem možnosti, da uspe tebi samo z uporabo "interneta".
MIHAc27 ::
Vezje lahko po moje samo pogledaš, če je kje kaj zažgano in če smrdi... Če je, potem samo še koš.
Tudi če ni, je napako kar teško najt.
Tudi če ni, je napako kar teško najt.
francek1 ::
Ma kakšno vezje; ni to računalnik! Navitje je šlo, ker so ta jajca vsa poddimenzionirana. Pošten mikser ima 1600 W.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Ikspe ::
Na površino sem dal kozarec in ga za pritrditev obrnil, ampak sem šele na koncu, ko je bilo že prepozno ugotovil da notri niso šli vsi 4 zatiči, zato so šle notri čez eno odprtinico kapljice vode. Ko sem nehal miksat (obrnil navzdol in s tem izklopil motor) pa slišim da znotraj rahlo cvrči. Še predno sem uspel potegnit kabel je naredilo *puf* in kmalu sem nekaj zavonjal.
Ker je bil motor že izklopljen verjetno ni šel motor. Kvečjemu tisto stikalo na kateremu se vidi belo od vodnega kamna, ali pa kondenzator in upor ki sta na ploščici (pritrjena je zraven istega stikala) , ki je kot se vidi iz spodnje strani črna. Na zgornji strani na samem kondenzatorju in uporu pa ne vidim nič posebnega.
Ostale stvari izgledajo vredu.
Fotke:
Ker je bil motor že izklopljen verjetno ni šel motor. Kvečjemu tisto stikalo na kateremu se vidi belo od vodnega kamna, ali pa kondenzator in upor ki sta na ploščici (pritrjena je zraven istega stikala) , ki je kot se vidi iz spodnje strani črna. Na zgornji strani na samem kondenzatorju in uporu pa ne vidim nič posebnega.
Ostale stvari izgledajo vredu.
Fotke:
Ikspe ::
Še meritve:
Z upormetrom sem pogledal če so upornosti na omenjenem stikalu, kondenzatorju in uporu.
- Stikalo ne prevaja, ko ga pritisnem pa neskončno prevaja - to bi pomenilo da dela
- Ko merim upor obrnem na 2000k, na displeju se pokaže vrednost 462. Upor torej ima neko upornost, kar bi lahko pomenilo da je tudi OK
Kako bi izmeril kondenzator pa nevem. Poleg tega nevem če kondenzatorji morajo ali ne smejo imeti upornosti.
Z upormetrom sem pogledal če so upornosti na omenjenem stikalu, kondenzatorju in uporu.
- Stikalo ne prevaja, ko ga pritisnem pa neskončno prevaja - to bi pomenilo da dela
- Ko merim upor obrnem na 2000k, na displeju se pokaže vrednost 462. Upor torej ima neko upornost, kar bi lahko pomenilo da je tudi OK
Kako bi izmeril kondenzator pa nevem. Poleg tega nevem če kondenzatorji morajo ali ne smejo imeti upornosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ikspe ()
negotiator ::
Če prav vidim, tisto pod vezjem ni zažgano, temveč je samo packa. Ostalo je videti OK. Če prav vidim, je na navitje motorja prislonjena termična varovalka (ni pa nujno, da je), v tisti črni skrčljivi cevki. Na eni strani odklopi in preveri upornost. Če kaže o.l., je šla varovalka in bo mogoče delalo, če ni šlo tudi (ali pa samo) navitje, kot so že zgoraj omenili.
lp
ps: "delalo, če zamenjaš varovalko"*
lp
ps: "delalo, če zamenjaš varovalko"*
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Po moje je večja verjetnost, da je v črni termoskrčljivi cevki majhna dušilka za nižanje radijskih motenj. Kondenzator je tam tudi z istim namenom in bi lahko bil težava, če bi bil prebit (kartko sklenjen), samo bi potem povzročal kratek stik (bi verjetno vrglo varovalko tiste faze ven, na katero je priklopljen aparat. Mislim, da bo potrebno prekontrolirati navitja (statorski navitji in rototrska).
LP
Jože
Po moje je večja verjetnost, da je v črni termoskrčljivi cevki majhna dušilka za nižanje radijskih motenj. Kondenzator je tam tudi z istim namenom in bi lahko bil težava, če bi bil prebit (kartko sklenjen), samo bi potem povzročal kratek stik (bi verjetno vrglo varovalko tiste faze ven, na katero je priklopljen aparat. Mislim, da bo potrebno prekontrolirati navitja (statorski navitji in rototrska).
LP
Jože
Ikspe ::
Tisto črno je verjetno termo varovalka ker tudi v navodilih piše da ima termo varovanje. Na začetku sem ga enkrat preobremenil in se je avtomatsko izklopil in še malce je zasmrdelo. No pa ko se je ohladilo je spet delalo.
Kako se preveri če je termo varovalka vredu? Ima neko upornost?
Zanima me še kako se preveri (statorski in rotorski del) navitja
Kako se preveri če je termo varovalka vredu? Ima neko upornost?
Zanima me še kako se preveri (statorski in rotorski del) navitja
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Potem je dejansko termo varovalka. Najverjetneje je bimetalna, ki se segreva gleda na tok, ki teče skozi. Ko se pregreje, bimetal izklopi. Drug tip termo varovalk pa se dejansko proži s temperaturo navitja, samo tista se vgrajujejo v samo navitje in niso vidne (razen dveh žic) izven navitja.
Ta varovalka je možen kandidat za napako. Iz slike na žalost ni dobro razvidno, ali je na vodilo krtačke varovalka priklopljena preko fastona, ali je pa zatisnjena. Če je priklopljena preko fastona, jo odklopi, eno tipalo unimera priklopi ob ta faston, drugi pa na žico, ki je vidna na drugi strani varovalke. Če je varovalka dobra (sklenjena v hladnem stanju) potem ne sme imeti upornosti (analogno stikalu, ta tip reverzibilnih varovalk so v bistvu stikala). Če zadeva ni sklenjena, potem ima neskončno upornost.
Za merjenje navitij je malo več dela, lahko pa enostavno preveriš celoten motor. Gre za zaporedno vezan univerzalni motor, kjer sta rotor (preko ščetk) in stator vezana zaporedno. Najbolje bi bilo odspajkati napajalne žice motorja s platine in na nje priklopiti unimer. Če ti takoj pokaže neskončno upornost, je zadeva nekje vmes prekinjena. Če pa razbereš neko upornost (ranga max nekaj 100 ohmov), potem počasi suči rotor za en obrat. Tako bodo prišla v stik (preko ščetk) vsa rotorska navitja. Če pri tem upornost zelo pade, potem je nekje navitje v stiku, če pa naraste ali gre preko vseh meja, potem je vsaj eno rotorsko navitje prekinjeno... Da bi pa ugotovil, katero, bi pa moral meriti neposredno na lamelah kolektorja, vedno na dveh, točno nasproti ležečih. Pri dobrem rotorju imajo vsa navitja enako upornost.
LP
Jože
Jože
Potem je dejansko termo varovalka. Najverjetneje je bimetalna, ki se segreva gleda na tok, ki teče skozi. Ko se pregreje, bimetal izklopi. Drug tip termo varovalk pa se dejansko proži s temperaturo navitja, samo tista se vgrajujejo v samo navitje in niso vidne (razen dveh žic) izven navitja.
Ta varovalka je možen kandidat za napako. Iz slike na žalost ni dobro razvidno, ali je na vodilo krtačke varovalka priklopljena preko fastona, ali je pa zatisnjena. Če je priklopljena preko fastona, jo odklopi, eno tipalo unimera priklopi ob ta faston, drugi pa na žico, ki je vidna na drugi strani varovalke. Če je varovalka dobra (sklenjena v hladnem stanju) potem ne sme imeti upornosti (analogno stikalu, ta tip reverzibilnih varovalk so v bistvu stikala). Če zadeva ni sklenjena, potem ima neskončno upornost.
Za merjenje navitij je malo več dela, lahko pa enostavno preveriš celoten motor. Gre za zaporedno vezan univerzalni motor, kjer sta rotor (preko ščetk) in stator vezana zaporedno. Najbolje bi bilo odspajkati napajalne žice motorja s platine in na nje priklopiti unimer. Če ti takoj pokaže neskončno upornost, je zadeva nekje vmes prekinjena. Če pa razbereš neko upornost (ranga max nekaj 100 ohmov), potem počasi suči rotor za en obrat. Tako bodo prišla v stik (preko ščetk) vsa rotorska navitja. Če pri tem upornost zelo pade, potem je nekje navitje v stiku, če pa naraste ali gre preko vseh meja, potem je vsaj eno rotorsko navitje prekinjeno... Da bi pa ugotovil, katero, bi pa moral meriti neposredno na lamelah kolektorja, vedno na dveh, točno nasproti ležečih. Pri dobrem rotorju imajo vsa navitja enako upornost.
LP
Jože
Jože
Ikspe ::
Preizkusil sem termo varovalki. Ena nima upornosti, druga pa ima neskončno upornost (v primeru če zvijam konca žičk se včasih zgodi da nima upornosti) . To pomeni da bi moral kupit eno termovarovalko. Bi bilo kaj narobe če bi namesto nove varovalke dal vmes samo žičko?
Motor sem preizkusil tako da sem na obe vzmeti krtačk naslonil elektrodi upormetra in ob počasnem premikanju osi gledal upornosti na posameznih lamelah. Upormeter je bil nastavljen na 2000 ohmov. Pri vseh lamelah je na displeju pokazalo okoli 30.
Motor sem preizkusil tako da sem na obe vzmeti krtačk naslonil elektrodi upormetra in ob počasnem premikanju osi gledal upornosti na posameznih lamelah. Upormeter je bil nastavljen na 2000 ohmov. Pri vseh lamelah je na displeju pokazalo okoli 30.
Ikspe ::
ŠE ENKRAT:
Preizkusil sem termo varovalki. Ena nima upornosti, druga pa ima neskončno upornost (v primeru če zvijam konca žičk se včasih zgodi da nima upornosti) . To pomeni da bi moral kupit eno termovarovalko. Bi bilo kaj narobe če bi namesto nove varovalke dal vmes samo žičko?
In ali je možno da ta majhna črna elementa nista oba termovarovalki ampak je samo ena, druga pa je tista proti frekvenčnim motnjam?
Na tem elementu ki mislim da je v okvari piše 09436 in nakoncu še nekaj kar ni razvidno. Na drugem elementu (za razliko od pofotkanega ima ta na samo enem koncu zožano obliko) ki je malenkost drugčen pa piše 600V VW-1.
Motor sem preizkusil tako da sem na obe vzmeti krtačk naslonil elektrodi upormetra in ob počasnem premikanju osi gledal upornosti na posameznih lamelah. Upormeter je bil nastavljen na 2000 ohmov. Pri vseh lamelah je na displeju kazalo cifro okoli 30.
Preizkusil sem termo varovalki. Ena nima upornosti, druga pa ima neskončno upornost (v primeru če zvijam konca žičk se včasih zgodi da nima upornosti) . To pomeni da bi moral kupit eno termovarovalko. Bi bilo kaj narobe če bi namesto nove varovalke dal vmes samo žičko?
In ali je možno da ta majhna črna elementa nista oba termovarovalki ampak je samo ena, druga pa je tista proti frekvenčnim motnjam?
Na tem elementu ki mislim da je v okvari piše 09436 in nakoncu še nekaj kar ni razvidno. Na drugem elementu (za razliko od pofotkanega ima ta na samo enem koncu zožano obliko) ki je malenkost drugčen pa piše 600V VW-1.
Motor sem preizkusil tako da sem na obe vzmeti krtačk naslonil elektrodi upormetra in ob počasnem premikanju osi gledal upornosti na posameznih lamelah. Upormeter je bil nastavljen na 2000 ohmov. Pri vseh lamelah je na displeju kazalo cifro okoli 30.
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Če prav razumem tvoj opis (ter glede na to, kaj je na fotografijah), je vsaka ščetka povezana s statorjem preko termo varovalke. Torej sta dve vezani zaporedno. Ne razumem, kaj je smisel tega, IMHO ena zadostuje.
Pri meritvi rotorja nisi nič napisal, ali sta bili statorski navitji izklopljeni (sklepam, da si lahko snel fastone z termičnimi varovalkami) ali ne. Če sta bili izklopljeni, potem si preveril rotor, ki je po tvojem opisu OK. Če pa sta statorski navitji bili vklopljeni in motorja nisi odspajkal od platine, potem si meril upornost celega tokokroga. Ker nisi opazil nihanj v upornosti, bi sklepal, da je motor OK.
LP
Jože
Če prav razumem tvoj opis (ter glede na to, kaj je na fotografijah), je vsaka ščetka povezana s statorjem preko termo varovalke. Torej sta dve vezani zaporedno. Ne razumem, kaj je smisel tega, IMHO ena zadostuje.
Pri meritvi rotorja nisi nič napisal, ali sta bili statorski navitji izklopljeni (sklepam, da si lahko snel fastone z termičnimi varovalkami) ali ne. Če sta bili izklopljeni, potem si preveril rotor, ki je po tvojem opisu OK. Če pa sta statorski navitji bili vklopljeni in motorja nisi odspajkal od platine, potem si meril upornost celega tokokroga. Ker nisi opazil nihanj v upornosti, bi sklepal, da je motor OK.
LP
Jože
francek1 ::
A s krtačkami je vse v redu? Kako izgleda kolektor?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Ikspe ::
No nisem prepričan da sta oba termoelementa ker kot sem že prej napisal nista čisto enaka. Na zadnjih dveh fotkah prve serije sta pofotkani obe strani-vidi se da sta elementa povezana na ščetki in da nista čisto enaka ( Primerjaj element na zadnji fotki prve serije fotk in pa tistega na moji zadnji fotki ) (Ali pa zadnji fotki prve serije)
Ker nisem električar nisem prepričan če prav razumem kaj si mislil z ***ali sta bila statorski navitji izklopljeni*** Oba fastona sem dal stran oziroma bilo je iz celega zato sta šli obe *palčki* stran. Tudi tista dva modra elementa (JEC JY 222M 400V 300V) ki sta bila na drugi strani *palčk* prispajkana z enim krakom na fastona (palčki) z drugim krakom pa na ohišje statorja sem prekinil (začetno stanje se vidi na zadnjih dveh fotkah prve serije fotk) . Upornost motorja sem meril torej samo preko krtačk.
Krtačke so vredu, kolektor pa tudi.
Ker nisem električar nisem prepričan če prav razumem kaj si mislil z ***ali sta bila statorski navitji izklopljeni*** Oba fastona sem dal stran oziroma bilo je iz celega zato sta šli obe *palčki* stran. Tudi tista dva modra elementa (JEC JY 222M 400V 300V) ki sta bila na drugi strani *palčk* prispajkana z enim krakom na fastona (palčki) z drugim krakom pa na ohišje statorja sem prekinil (začetno stanje se vidi na zadnjih dveh fotkah prve serije fotk) . Upornost motorja sem meril torej samo preko krtačk.
Krtačke so vredu, kolektor pa tudi.
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Če si meril v takšnem stanju, kot kaže zadnja fotka in kot si opisal, potem si meril samo rotor. Sicer pa si ugotovil, da ena "varovalka" ne prevaja in ker je vse zaporedno vezano (vsaj mislim si, da je), je to zadosten razlog za nedelovanje.
LP
Jože
Če si meril v takšnem stanju, kot kaže zadnja fotka in kot si opisal, potem si meril samo rotor. Sicer pa si ugotovil, da ena "varovalka" ne prevaja in ker je vse zaporedno vezano (vsaj mislim si, da je), je to zadosten razlog za nedelovanje.
LP
Jože
Ikspe ::
Če prav razumem ta termo varovalka deluje tako da se, ko skozi njo teče tok, sčasoma segreva. Ko doseže temperaturo pa izklopi (v navodilih piše da se strojček ne sme laufati dlje kot (če se prav spomnim) dve minuti)
Jaz bom kar eno žičko dal vmes pa je- saj več kot pokvarit se ne more ane.
Zanima me še če lahko 220 voltov priklopim kar direktno na krtački ali morajo biti vmes še tisti kondenzator in uporček. Čemu sploh služita? In čemu služita tista dva okrogla modra elementa ki sta med krtačko in ohišjem.
Rad bi samo preveril če motor deluje da ne bom zastonj skup zlagal.
Jaz bom kar eno žičko dal vmes pa je- saj več kot pokvarit se ne more ane.
Zanima me še če lahko 220 voltov priklopim kar direktno na krtački ali morajo biti vmes še tisti kondenzator in uporček. Čemu sploh služita? In čemu služita tista dva okrogla modra elementa ki sta med krtačko in ohišjem.
Rad bi samo preveril če motor deluje da ne bom zastonj skup zlagal.
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Kondenzator je tam zaradi dušenja radijskih motenj, kot sta tudi tista dva modra elementa, ki sta po moje varistorja:
Varistor @ Wikipedia
Ne vem pa, čemu je tam upor (sigurno ni za omejevanje toka skozi motor, potem bi moral biti bistveno večji). Ja, varovalka deluje tako, kot si opisal. Če je motor preobremenjen (blokiran) teče skozenj maksimalni tok, ki gre skozi varovalko in jo segreva. Ko je dovolj segreta, bimetal razklene kontakte in varovalka neha prevajati.
Povej še, ali lahko zadeva deluje brez nadzora. To pomeni, da ga vklopiš, in greš med delovanjem stran od aparata, ali pa moraš skoz držati tipko ali kaj podobnega, da deluje.
LP
Jože
Kondenzator je tam zaradi dušenja radijskih motenj, kot sta tudi tista dva modra elementa, ki sta po moje varistorja:
Varistor @ Wikipedia
Ne vem pa, čemu je tam upor (sigurno ni za omejevanje toka skozi motor, potem bi moral biti bistveno večji). Ja, varovalka deluje tako, kot si opisal. Če je motor preobremenjen (blokiran) teče skozenj maksimalni tok, ki gre skozi varovalko in jo segreva. Ko je dovolj segreta, bimetal razklene kontakte in varovalka neha prevajati.
Povej še, ali lahko zadeva deluje brez nadzora. To pomeni, da ga vklopiš, in greš med delovanjem stran od aparata, ali pa moraš skoz držati tipko ali kaj podobnega, da deluje.
LP
Jože
Ikspe ::
na sliki 3 iz prve serije slik vidiš 3 stikala. dva stikala aktivira kozarec ko ga pritisnem in obrnem. tretje stikalo pa se vklopi ko kozarec z okroglo kupolo vred obrnem na glavo. s tem so aktivirana vsa stikala in mikser dela. mikser bo delal dokler glave spet ne obrnem dol - med delovanjem torej ne rabim nič držat.
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Torej gre za napravo, ki lahko deluje brez nadzora. Funkcionalno gledano bi nadomestilo varovalke z žico bila OK., je pa na tebi, da razmisliš o tem. Ravno zaradi dejstva, da aparat lahko deluje brez nadzora, je termično varovan, da se slučajno zadeva ne bi vžgala, ker je nekdo pozabil nanjo med delovanjem in je med tem slučajno še zablokirala.
LP
Jože
Torej gre za napravo, ki lahko deluje brez nadzora. Funkcionalno gledano bi nadomestilo varovalke z žico bila OK., je pa na tebi, da razmisliš o tem. Ravno zaradi dejstva, da aparat lahko deluje brez nadzora, je termično varovan, da se slučajno zadeva ne bi vžgala, ker je nekdo pozabil nanjo med delovanjem in je med tem slučajno še zablokirala.
LP
Jože
Ikspe ::
Aparat dela. Namesto termovarovalke sem dal žičko. Medtem sem polomil tretje stikalo ki aparat vklopi šele ko se obrne kozarec. Glavno da dela in bodo spet napitki.
Hvala in lp
Hvala in lp
mojca ::
Najprej čestitke za popravljen aparat.
Ob prvi priložnosti pa žičko zamenjaj z novo varovalko. Če ti je prvič dogodek X skuril zgolj varovalko, ti naslednjič lahko enak dogodek skuri celoten aparat.
Ob prvi priložnosti pa žičko zamenjaj z novo varovalko. Če ti je prvič dogodek X skuril zgolj varovalko, ti naslednjič lahko enak dogodek skuri celoten aparat.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | asinhronski elektromotor kot generator (strani: 1 2 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 25398 (10864) | A. Smith |
» | Elektromotor pralnega stroja (strani: 1 2 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 45411 (12356) | lovro535v2 |
» | Pomoč pri računanju in vezavi ventilatorjaOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 4081 (3475) | mirator |
» | 3 fazni elektromotorOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 9582 (9039) | Azrael |
» | Crknjeno navitje pri motorju v pralnem stroju?Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 6816 (6398) | Pyr0Beast |